<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Freddy | Adatlap | 678943 | 2020. november 12. 21:12 | ||||||||||||||
Az igazán kemény arcok egyébként egyből kettőt vesznek: volt ugye az alapváltozat, de a magyarok megpróbálták modern nehéztüzérséggé átalakítani, így kialakítottak belőle egy hosszabb csövű, kisebb kaliberű kísérleti példányt is. Előzmény: (678922) Freddy 2020. november 12. 17:29 | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678935 | 2020. november 12. 19:18 | ||||||||||||||
:) Pedig itt is leírta valaki, hogy Kecelen van. Üdv Á | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 678930 | 2020. november 12. 18:01 | ||||||||||||||
Én mindig arra gondolok, hogy 1/35-ös műanyag Turán hány évtizedig volt a rossz vicc kategória, most meg van, mennyi, háromfajta is? | |||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 678929 | 2020. november 12. 17:58 | ||||||||||||||
Sziasztok! Ezt én is megtaláltam de akkor se kéne ha be tudnám szerezni mert én kizárólag 1/72-ben építek... :( Gyanítom ha valaha is kiadják smallscale-ben az is vmi kisszériás gyanta lesz, esetleg manapság divatos 3d cucc. "Rendes" fröccs makett talán sose lesz belőle (bár kitugyya hiszen manapság a csodák idejét éljük). | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 678922 | 2020. november 12. 17:29 | ||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678919 | 2020. november 12. 15:41 | ||||||||||||||
Téglatesó! A 21-es nekem is nagyon tetszik a dupla kerekeivel. Egyedül egy olasz kisszériás gyártót találtam, aki gyantából csinálja. Obice 210/22 mod 35 néven kell keresni. Romsitsa: A Zrínyi lövegről meg homloklemezről tudtam. De erről hiába kérdeztem bárkit a roncson is, senki nem tudott róla biztosat. Egyedül annyi derült ki, hogy a Hadtörinek van hozzá szabálygűjteménye meg teljességi utasítási a könyvtárban | |||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 678915 | 2020. november 12. 15:07 | ||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678913 | 2020. november 12. 14:08 | ||||||||||||||
? Hogyne tudnál róla. Egyébként Zrínyi löveg és homloklemez is van/volt Kecelen. Ahogy Saumurnak is van egy kiállítótere és egy raktára. Üdv Á | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 678909 | 2020. november 12. 12:45 | ||||||||||||||
Tuti hogy csak ez az egy van/volt? Lehet egy jó állapotú le van"zsírozva" valhol. Lesz itt még temetés:( | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678906 | 2020. november 12. 12:17 | ||||||||||||||
Pont ez az, hogy annak sem méltó a bemutatása. Mondjuk megnézve a linket, a többi jármű is inkább csak tárolva van ott mint kiállítva. Csurom rozsda minden, sehol egy ismertető leírás, vagy akár egy típustábla. | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 678903 | 2020. november 12. 11:56 | ||||||||||||||
Ez a film mikori vajon? A háttérben mintha ZiL-157 meg FUG lenne. | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 678902 | 2020. november 12. 11:54 | ||||||||||||||
Szerintem ez a lövegtalp lövegtalpként is érdekes, hiszen a temetéseknek ,,köszönhetően" afféle nemzeti ereklye lett. Persze az igaz, hogy akkor érdemes lenne annak megfelelően bemutatni. | |||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 678862 | 2020. november 11. 14:00 | ||||||||||||||
Sziasztok! Kedves Kamovos! 1. Örülök, hogy rögtön kijavítottad a lövegtalppal kapcsolatos tévedésemet, de ha vetted volna a fáradtságot és bekapcsolod az off hozzászólásokat is, láthatod, hogy előtted már megtettem magam is... 2. A temetési dologgal kapcsolatos elméleted hibás, mivel a 40M talpának felső része -ha a löveget a mozdonyhoz kapcsoljuk, teljesen egyenes és vízszintes felületet ad, ami tökéletesen jó egy koporsó megtartásához, nem kell hozzá átfordítani a talpat (erről meggyőződhetsz az Elnar és Freddy által is beszúrt képek alapján). 3. Horthy István 1942-es temetésénél, amiről képet is szúrtál be, nem a 40M talpát használták, a képeket elnézve (talán) a 8cm 5/8M (vagy a 8cm 18M Böhler) löveg alsó lövegtalpát használták fel (a tévedés jogát persze fenntartom). 4. Mindentől függetlenül fenntartom, hogy a 40M keceli bemutatási módja (amennyiben még mindig így, ebben az állapotban van) szégyenletes, mert: - egy löveg fő rendeltetése a tüzérségi feladatok megoldása, nem temetéseken való részvétel, így illene igazi lövegként bemutatni, tekintve, hogy Kecelen rendelkezésre áll(t) a lövegcső is, csak néhány lelkiismeretes meg szakértő ember kellett volna hozzá, hogy összerakják a löveget, - de ha már mindenképpen temetési szekérként akarják ennek az echte magyar lövegnek az utolsó létező példányát ábrázolni, akkor legalább tennék ezt méltó módon: összekapcsolva a mozdonyával (ha már az is megvan), és valami normális koporsóval, vagy ravatali ládával a "fedélzeten". Elnar! Örülök, ha sikerült megörvendeztetnem a 40M sorsáról szóló "híremmel". Az érdem csak annyiben az enyém, hogy rátaláltam erre a linkre :war-museum.livejournal.com/106820.html. A képsorozat 2016-os, azóta eltelt 4 kemény év, csak a jóég tudja, hogy Kecelen van-e még a 40M. Azt tudtam, hogy Antall temetésén a 40M talpát használták, Puskás temetése új infó (az ő temetését nem láttam). Amúgy a 40M -még összeszerelt állapotában- látható volt egy pillanatra a ZMNE egyik oktatófilmjében is, amiben a honvédtüzérség történetét mutatták be a hallgatóknak (a kép a filmből van kivágva). | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678857 | 2020. november 11. 10:37 | ||||||||||||||
Sőt, most látom, hogy Puskás Öcsit is pont ezen vitték... De annyira, hogy a láda is felismerhető a temetési képeken. www.jgypk.hu/jelkepter/wp-content/uploads/2015/09/43.jpg cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/0612/20061209p330c.jpg | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 678856 | 2020. november 11. 10:36 | ||||||||||||||
Én úgy tudom, hogy ezt a lövegtalpat Antall József temetésén használták. lh3.googleusercontent.com/proxy/mfKxqUSpmjS_bgKFm-gl6zjyjbxH7gFw_l2RPzmtP0byraKsCCHxngFQUnOP3l7KjV6emoHD9Z-tBAn9zwDBelKRAMC2sp2LDcnj1Q2vU1uuSRrIQxmM lh3.googleusercontent.com/proxy/dfL4QdmTg8wSUk4RWAP08y68EdbLXJX7wVBT49UsJHrUslq_lgw0CIBuYsJiXffjzQI90PjsZY2KdDvYmMr_I_saXg0KN82qbzaSApIOnxMYZoTIqlLCh8hJFSXNMadEtvp8rIQtY1h3Ozlq6acIkuOdHmxc | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678855 | 2020. november 11. 10:31 | ||||||||||||||
Én az Antall József temetéséről készült képeken láttam. Nem zárom ki, hogy a már Horthy Istvánhoz megfordított lövegtalp adta magát újra lh3.googleusercontent.com/proxy/dfL4QdmTg8wSUk4RWAP08y68EdbLXJX7wVBT49UsJHrUslq_lgw0CIBuYsJiXffjzQI90PjsZY2KdDvYmMr_I_saXg0KN82qbzaSApIOnxMYZoTIqlLCh8hJFSXNMadEtvp8rIQtY1h3Ozlq6acIkuOdHmxc | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678854 | 2020. november 11. 10:19 | ||||||||||||||
Lyézusmárilya! Évek óta kerestem erről infót, de még csak azts em tudta senki megmondani, hogy Kecelen van (volt?) Pláne, hogy lövegmozdony is van hozzá, ami eleve ritka dolog. | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 678852 | 2020. november 11. 10:01 | ||||||||||||||
Szia téglatesó! Idézlek! "Szégyen hogy fejjel lefelé van "kiállítva" a lövegtalp... " Nos! Ez nem ígyvan ahogy írod! Akkor lenne állításod igaz, ha ezen állapotában rá eszkábálták volna a löveget is! De mit is látunk a képen? Én egy 40M lövegtalpat látok ünnepélyes temetéshez előkészítve. Ezen funkciójában át kell fordítani mert a felső része alkalmatlan erre a feladatra. Átfordítva viszont egy egyenes felületet kapunk, amire a koporsó és koszorú tartót fel lehet helyezni. Na most! Nem szeretnék összeesküvés elméletet gyártani, főleg nem bele magyarázni egy képbe a tartalmat! DE! Horti István Kormányzóhelyettest is pont így temették. Megfordított lövegtalpon volt a koporsója. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 678850 | 2020. november 11. 09:21 | ||||||||||||||
És ha már a jómúltkor szóba került a 10.5cm 40M akkor itt az utolsó mohikán Kecelről. Szégyen hogy fejjel lefelé van "kiállítva" a lövegtalp... (Mellette talán egy szem Toldi-lánctalp?) | |||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 678848 | 2020. november 11. 09:09 | ||||||||||||||
Ez is egy jópofa képecske, nemtom megvan-e már (asszem Rába V van rajta). | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678819 | 2020. november 10. 11:17 | ||||||||||||||
Pontosítás 2.0: a közelebbi a H-L Express, és a hátsó B 1000 is a Postáé, ha jól látom a koronát az ajtón. | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678817 | 2020. november 10. 11:07 | ||||||||||||||
Pontosítás: a B1000-es a Posta járműve, nem a Honvéelmi Gépjármű embléma van az ajtaján, hanem a postakürt. | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678807 | 2020. november 9. 23:23 | ||||||||||||||
Az "egyszermajdmeglesz" albumból újabb csodák bukkantak felszínre: Krupp L2H242, és Praga RV (és egy valószínűsíthetően magyar is a Don felé), egy Borgward B1000, a tesójával a Hansa-Lloyd Expressel - szépen mutatva a különbséget köztük), meg 2 alváltozata a PF 518-nak | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678756 | 2020. november 8. 12:09 | ||||||||||||||
Én ezt minél tovább nézem, annál pontatlanabb... A vezető homloklemeze nem is új. A kitekintője alatti csavarok nem látszódnak az eredetin (gondolom a rátét páncél alatt vannak), és a géppuska körüli részen az útmutató szerint el kell távolítani a 41M csavarjait, hogy a páncélgallért felrakd. A kitekintő motorja emiatt jobban kiáll, úgy mint a 41M-nél, és nem süllyed bele a rátét páncélba. Részletes ez, meg szép, csak nem pontos. | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678739 | 2020. november 8. 08:29 | ||||||||||||||
A vezető homloklemez új volt, jobban megnézve. Azt nem tudom eldónteni, hogy nagyobbak a felfogató csavarok, vagy kintebb fúrták a lyukakat, de a 43M-en a lemez élénél fut a csavarsor és a vezető kitektintője alatt/mellett hiányzik kettő. És ha vastagabb lett a lemez, akkor a vezető ajtajának a zsanérja is szélesebb kellene, hogy legyen. Üdv Á | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678738 | 2020. november 8. 08:24 | ||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678729 | 2020. november 7. 23:04 | ||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678721 | 2020. november 7. 19:48 | ||||||||||||||
A Bronco maratásban adja, a meghajtókerék elé ragasztandó lemez az. Üdv Á | |||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678720 | 2020. november 7. 17:58 | ||||||||||||||
Köszönöm. A sárkaparóról, lehet vhol fényképet/adatot találni? | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678719 | 2020. november 7. 16:30 | ||||||||||||||
Nem a futómű verte fel, az lefelé tolta a sarat, szerintem ezért is volt két állása a köténynek. Ha jobban megnézed, a foltok homogének, de ott is lyukaknak kellene lenniük. Árnyalatra meg stimmelnek a kötény peremén végigfutó, szintén tömör, csíkkal. Lehet, hogy nem sár, azt biztosra veszem, hogy kívülről kenték rá és a világos foltokban nincsenek lyukak a lemezben. Üdv Á | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678717 | 2020. november 7. 15:03 | ||||||||||||||
Nekem nem látszanak tisztának a görgők, csak nincs rajtuk darabokban a sár, mert sárkaparó kialakítású a futómű. Az mondjuk mindenképpen furcsa, hogy felül sarasabb (?) a kötény. A rendszámhoz még annyit, hogy egy képen sem ismerhető fel, viszont a homlokgéppuska páncélgallérja miatt már nem fért volna el a szokásos helyére, így én a másik sarokba tenném. A motorháztető ajtaján lévő kereszt meg valószínűleg ugyanúgy takarásba kerül mint a TuránII-n, de már ott sem zavarta őket | |||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678716 | 2020. november 7. 14:07 | ||||||||||||||
Elsőre nekem is a sár ugrott be, de a futóművet elnézve, szerintem nem az (a görgők nagyon tisztának tűnnek). Kicsit egyhangúnak tartom a zöld festést - bár vlsz, h mégis zöld lesz. Megrendeltem a csővet, azt várom. Nem akarok változtatni a járművön, max. minimális dolgok. Köszönöm a segítségeteket. A 41.M Turan II- lesz komolyabb project :P | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678715 | 2020. november 7. 13:12 | ||||||||||||||
Ez erősen hasonlít a Bíró-Sárhidai könyv leírására. Bár részletes, de nem biztos, hogy megbízható. A lövegsín pl. teljes fikció. A kötényezett kocsin a foltok szerintem sárfoltok, ami kitömíti a köténylemeze lyukait, ezért ott világosabbnak tűnik a lemez. Én sima zöldre festeném, az oldalán 1-1 kereszttel, a motorházon felül egy nagy kereszt és talán elöl-hátul rendszám. Üdv Á | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678714 | 2020. november 7. 13:08 | ||||||||||||||
Na most már kicsit jobban belemélyedtem én is Az alkatrészek itt vannak (egész tűrhetően) befotózva. www.armorama.com/modules.php A Bíró-féle rajzon van 60 mm írva kupolának, gondolom onnan vették a méretet. A lemezvastagságokban tényleg igazad van, most, hogy jobban megnéztem. A kupola biztos vékony, a teknő alsó frontpáncélja nem látszik, a vezető frontpáncélja talán tényleg vékonyabb. A torony frontpáncél talán jó, de nem látni rendesen. Összeépített fotót még nem találtam. Ami még feltűnt, hogy homlokgéppuska peremező páncél csavarjai szemmel láthatóan kicsik, és a Bíró-rajzhoz képest a kupola sokkal nyújtottabb (bár még azon is vékonyabb a kupola eleje a fotóknál). Az alkatrészbontás miatt elég jól orvosolhatónak tűnnek a problémák, legtöbbször elég egy adott részt újragyártani (és csavarozni...) | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678713 | 2020. november 7. 12:45 | ||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678712 | 2020. november 7. 12:28 | ||||||||||||||
Eddig ez a legrészletesebb, amit találtam: forum.warthunder.com/index.php A bejegyzésedben látható páncélost szeretném elkészíteni, - bár a festési utasítás szerint zöld/fehér foltos. | |||||||||||||||||
Déé | Adatlap | 678711 | 2020. november 7. 11:54 | ||||||||||||||
"A Pak 40-et gyártottuk licencben, az a 43M páncéltörő ágyú" Iratok szerint 7,5 cm 40M pct ágyú. | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678709 | 2020. november 7. 10:58 | ||||||||||||||
A Pak 40-et gyártottuk licencben, az a 43M páncéltörő ágyú. A 43M hk. ágyú "saját" fejlesztés, de erősen megihlette a tervezőt az L/43-as KwK 40 és annak lőszere. A műanyagot még nem láttam, de ezek a vastagságok nagyon nem stimmelnek: www.1999.co.jp/eng/image/10535044/10/1 www.1999.co.jp/eng/image/10535044/30/3 A pk-i kupola és a torony front azonos vastagságú, a vezető lemeze talán stimmel, de inkább vékony, az alsó frontról hiányzik a rátét lemez. Az számomra kétséges, hogy 60 mm-es lett volna a pk-i kupola, mert emlékeim szerint 25, 30 és 75 mm-es Ajax lemezeket gyártottak. Üdv Á | |||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678708 | 2020. november 7. 10:33 | ||||||||||||||
-értem. köszönöm | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678701 | 2020. november 7. 00:32 | ||||||||||||||
Szerintem a plusz lemezzel vastagított frontáncélra gondol Romsitsa. Viszont én úgy látom, hogy a Bronco nem vacakolt, és egy teljesen új homlokpáncélt készített, eleve vastagabbra. | |||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678696 | 2020. november 6. 21:27 | ||||||||||||||
Köszönöm. Amennyiben jól olvastam, licencbe gyártottuk volna a német 75-öst. Ebből 2 példány biztos elkészült, egy ment a Turan III-ba, egy a Zrínyi I-be. Utolsó: úgy rémlik a Bronco lefelejtette a test rátét páncélzatát és a toronygéppuska páncélja is igen fura lett. ezt nem értem, rátét páncélzat? | |||||||||||||||||
Kicsi | Adatlap | 678640 | 2020. november 5. 18:49 | ||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678633 | 2020. november 5. 16:23 | ||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678626 | 2020. november 5. 12:55 | ||||||||||||||
Jó az, a németek valószínűleg tokától bokáig mérték a löveget. Az angol riport szerint az Ausf. G lövegcsöve 127 inch (3225 mm), ebből a huzagolt rész 97,5 inch (2476,5 mm). Ha ezeket osztom 75-el, akkor a csőhossz pont 43, a huzagolt hossz meg 33,02. www.matrixgames.com/forums/tm.asp Ha L/43 a huzagolt hossz, akkor L/55 a teljes löveg, ami elég feltűnő lenne. Üdv Á | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678622 | 2020. november 5. 12:27 | ||||||||||||||
Üdv! Az L/43-as kaliberhosszból számítottam vissza 75 milis űrméretre viszonyítva, azért írtam 3225 mm csőhosszt. Ezek szerint valamit nem jól tudok. | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678620 | 2020. november 5. 12:13 | ||||||||||||||
Utolsó: úgy rémlik a Bronco lefelejtette a test rátét páncélzatát és a toronygéppuska páncélja is igen fura lett. | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678619 | 2020. november 5. 12:03 | ||||||||||||||
Úgy emlékszem a 3225 mm-es huzagolt hosszal jön ki a teljes löveg L/55-re (Lsd. Bíró-Sárhidai), ami teljesen fiktív. Üdv Á | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 678618 | 2020. november 5. 11:59 | ||||||||||||||
Hello! A torony fotója tudtommal a 43M harckocsilöveg kezelési utasításában szerepel (a csőszájfék is). Sajnos abból a példányból, amit kijegyzeteltem, hiányzott. Nagyon valószínű, hogy a protót nem vetették be, mert a magyar lőszer nem volt biztonságos. De átszerelt gyutaccsal a német lőszert is lőhette (a lőtáblázat szerint). Másrészt az sem biztos, hogy a homloklemez és a torony páncéllemezekből állt (a Bíró-Sárhidai könyv vas tornyról ír a H-830-as kocsin). A Pz IV F2/G és Stug III F2 csöve a jó, a későbbi modellek lövege már L/48. A csőszájfék emlékeim jó a HB készletében, leginkább egy korai és késői Ausf J keveréke. A 43M hk. löveg leírása alapján a cső huzagolásának hossza 33 űrméret, ez 2475 mm, erre jön a csőszájfék és a töltényűr (centire stimmel a német L/43 huzagolt hosszával). A 3225 mm a löveg teljes hossza, máshogy nem jön ki a matek. Üdv Á | |||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 678594 | 2020. november 4. 20:26 | ||||||||||||||
Köszönöm. az utolsó képet nem ismertem. Lehetséges, h éles bevetésen vett részt? pl.: Budapest környékén? | |||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 678586 | 2020. november 4. 18:18 | ||||||||||||||
Az első és a negyedik kép csak a valódi torony. A többina rétegelt lemez torony van, fa lövegimitációval. A festési utasításban az alakulatok elképzeltnek vannak írva (imagine painting). Egyetlen hiteles, nem gyárudvaron készült kép ez, a terepi próbáról. Ebből sem látszódik sok, csak annyi, hogy valószínűleg egyszínű zöld (Option 1, Turan III Prototype, 1943). Csatolom még az ismeretlen eredetű képemet a toronyról. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |