<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lafaty | Adatlap | 677554 | 2020. október 1. 10:23 | ||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 677553 | 2020. október 1. 10:08 | ||||||||||||
Elég valószínű, mert a kép szövege szabad magyar fordításban kb. az, hogy "Sherman M4A2 mágneses gránát elleni védelem próbája". | |||||||||||||||
lafaty | Adatlap | 677546 | 2020. október 1. 08:20 | ||||||||||||
Sennás | Adatlap | 677222 | 2020. szeptember 22. 15:17 | ||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 676700 | 2020. szeptember 9. 14:34 | ||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 676681 | 2020. szeptember 9. 10:48 | ||||||||||||
Hatha valaki meg nem latta... https://hi-tech.mail.ru/news/broshennye_torpedy/gallery/19265/ | |||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 676567 | 2020. szeptember 6. 16:54 | ||||||||||||
Pont ez jutott eszembe. Ez a tipikus "British Airways kék" és a hasa is pont így van festve. Nincs amúgy valami megkötés erre, hogy egyes gépek mennyire hasonlíthatnak egymásra? Elvégre a felismerést kellene, hogy szolgálja a festés. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 676340 | 2020. szeptember 1. 16:27 | ||||||||||||
Azt írják hogy itt a határátkelőnél randaliroztak:) akkor tuti járt már arra autóval hogy tudta nincs ott légvezeték. | |||||||||||||||
borisz | Adatlap | 676339 | 2020. szeptember 1. 15:03 | ||||||||||||
Az hagyja ám, de véletlenül pont Csapnál találtak helyet a gyakorlata. Biztos nem volt máshol hely. | |||||||||||||||
atika | Adatlap | 676338 | 2020. szeptember 1. 14:15 | ||||||||||||
Na, erre igaz a klasszikus vicc poénja! "Nem gyorsan hajtott, alacsonyan repült!" :) | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 676336 | 2020. szeptember 1. 13:14 | ||||||||||||
Köszönöm én is! Arrafelé alacsonyan szállnak az útjelző táblák:) | |||||||||||||||
PETI | Adatlap | 676323 | 2020. szeptember 1. 06:56 | ||||||||||||
Így jó, köszi! | |||||||||||||||
nbali | Adatlap | 676322 | 2020. augusztus 31. 22:54 | ||||||||||||
PETI | Adatlap | 676307 | 2020. augusztus 31. 20:34 | ||||||||||||
Vagyunk ezzel így egy páran. Tedd fel a képeket ide Sanyi! | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 676303 | 2020. augusztus 31. 20:16 | ||||||||||||
Tisztelettel én nem látom a Facét megmutatod a képet:) | |||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 676301 | 2020. augusztus 31. 19:42 | ||||||||||||
Üdv! Ukrán Szu-27 és a közlekedési tábla találkozása: www.facebook.com/hashtag/lowaltitude Azért kíváncsi vagyok, hogy mit mondott az eseménnyel kapcsolatban... | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 674299 | 2020. június 29. 10:24 | ||||||||||||
Ez egy nagyon jó és igényes blog, én régóta olvasom, ajánlom mindenkinek. | |||||||||||||||
atika | Adatlap | 674239 | 2020. június 27. 11:41 | ||||||||||||
Ez nekem teljesen új volt, érdekes képek a cikkben: cimlap.blog.hu/. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673517 | 2020. június 4. 18:00 | ||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671609 | 2020. április 18. 09:55 | ||||||||||||
ElGatoNegro | Adatlap | 670572 | 2020. március 26. 13:38 | ||||||||||||
Nyugi ennek a lopakodó képessége úgyis csak a saját radarjai ellen védenek:DDD | |||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 670571 | 2020. március 26. 13:36 | ||||||||||||
Persze, kicsit túlzás volt amit írtam, de hidd el, hogy az írt időt nem fogják tartani. Hiába mondja, hogy ő az elnök, a "szakértők" majd előadják, hogy új hajtómű, új védelmi rendszer, a fotelek biztonsági adatlapja sem készült még el, szóval nem tudnak vele haladni... A legviccesebb meg az lenne, hogy Donald bácsi már nem fogja használni, mert lejár a mandátuma és új elnök következik, ő pedig új erfórszván-t fog követelni...:) | |||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 670568 | 2020. március 26. 12:33 | ||||||||||||
"British Airways-re emlékeztet. Ismerve az amcsi mentalitást - papírról is papírt és bizonylatot kell vinni, közben egy meglévő gépbe kell behúzni pár km kábelt és bútort berendezni" Hát nem: teljesen új hajtómű, a sárkány aerodinamikája már ránézésre is eltér, módosult súlypont, ezek miatt már új típusváltozatnak számít. Még ha neked gyártanák is új engedélyeztetési folyamat kellene. A beépített önvédelmi rendszerek, titkosított kommunikáció stb miatt még egyszer ugyanez. Gyakorlatilag kb a futómű maradhatott változatlan, de lehet hogy még az se... Ráadásul tucatnyi védett állami vezető egyidejű szállítására... Nehogy azt gondold, hogy ez máshol rövidebb folyamat. | |||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 670567 | 2020. március 26. 11:57 | ||||||||||||
www.vezess.hu/firstclass/2020/03/26/ujra-a-levegoben-a-vilag-legnagyobb-repuloje/ És nemsokára 72-ben is kapható lesz! z | |||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 670422 | 2020. március 22. 20:11 | ||||||||||||
Sziasztok! Ingyenelviheto, gyakorlatilag a Yamatohoz tartozo reszek, es par aprobb fotomaratas, amit meg Simitol kaptam reges-regen. Sajnalom kidobni, de nekem ez ilyen formaban csak porfogo. A doboz pedig csudaszep szerintem :) Budapesten szemelyesen tudom atadni. Szep estet Kollegak! | |||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 670421 | 2020. március 22. 20:10 | ||||||||||||
Sziasztok! Ingyenelviheto, gyakorlatilag a Yamatohoz tartozo reszek, es par aprobb fotomaratas, amit meg Simitol kaptam reges-regen. Sajnalom kidobni, de nekem ez ilyen formaban csak porfogo. A doboz pedig csudaszep szerintem :) Budapesten szemelyesen tudom atadni. Szep estet Kollegak! | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670259 | 2020. március 16. 19:43 | ||||||||||||
Igaz igaz. Valami kéne rá. Az a chrome "rész" jellegzetes volt--pl | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670258 | 2020. március 16. 18:49 | ||||||||||||
Mmmm Trump olyan mint egy kisSztálin ha rámutat a naptárra az akkora meg lesz! Ő még ezzel repülni akar:) | |||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 670257 | 2020. március 16. 18:39 | ||||||||||||
British Airways-re emlékeztet. Ismerve az amcsi mentalitást - papírról is papírt és bizonylatot kell vinni, közben egy meglévő gépbe kell behúzni pár km kábelt és bútort berendezni - 2050-nél hamarabb nem látjuk a levegőben... Lásd KC-46... | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670256 | 2020. március 16. 18:23 | ||||||||||||
Nekik ez (IS)az. Figyelj 4év mire ebből lesz valami. | |||||||||||||||
Daala | Adatlap | 670255 | 2020. március 16. 18:04 | ||||||||||||
Ezek a fontos dolgok! | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670254 | 2020. március 16. 17:52 | ||||||||||||
Ebben a nagy káoszban sikerült Ámerikának kiválasztani az (ÚJ)AirForceOne gépet. Jól bevált 747est nem cserélik csak nagyobbra--meg ki tudja mi lesz benne(?) 2024re szolgálatba áll:) Mr Trump kiválasztotta a tuti festést a 4-ből. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670194 | 2020. március 14. 17:03 | ||||||||||||
Inkáb érdekes cikk:) ki gondolná(?) m.mult-kor.hu/az-i-vilaghaborus-francia-sisakok-nagyobb-vedelmet-nyujtottak-mint-a-mai-amerikaiak-20200306 | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670121 | 2020. március 12. 16:16 | ||||||||||||
Látod ha néha végig olvasnám:) köszi | |||||||||||||||
vackor | Adatlap | 670120 | 2020. március 12. 16:00 | ||||||||||||
A kísérőszöveg szerint ugyanaz a reptér, de másik kifutópálya. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670117 | 2020. március 12. 15:49 | ||||||||||||
Mondjuk azt a videót is megnézném amikor ez a gép-gondolom ugyan ide leszállt. Hmm elötte gyors sepregetés,talicska vagy átküldték más reptérre? | |||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 670112 | 2020. március 12. 12:54 | ||||||||||||
Igen, a Mészáros és Mészáros Kft. | |||||||||||||||
dani416 | Adatlap | 670105 | 2020. március 12. 11:34 | ||||||||||||
Jó kis látnivalót produkált a nézőknek. Ott is magyarok aszfaltoztak? :-P | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670099 | 2020. március 12. 04:42 | ||||||||||||
Sherman | Adatlap | 669554 | 2020. február 28. 22:24 | ||||||||||||
Kíváncsi lennék egy baleseti statisztikára. | |||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 669549 | 2020. február 28. 19:47 | ||||||||||||
Többek között, a német repülőgép motoroknál nem alkalmaztak "turbót" motorról levezetett centrifugál kompresszort alkalmaztak, ennek csúcsa DB motorokban teljesedett ki, mert ott magasság függően nőtt, vagy csökkent a teljesítmény. Turbót némelyik amerikai gépnél alkalmaztak, pl P-38, P-47... | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 669544 | 2020. február 28. 19:09 | ||||||||||||
Aradebil | Adatlap | 668760 | 2020. február 5. 11:40 | ||||||||||||
magyaralba | Adatlap | 666793 | 2019. december 16. 17:38 | ||||||||||||
Szerintem igen, de ha rákeresel a motor típusra akkor biztos találsz pontos leírást róla. | |||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 666776 | 2019. december 16. 09:33 | ||||||||||||
Azok a dízelmotorok turbósak voltak, vagy sima szívódék? Csak kíváncsiságból. | |||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 666775 | 2019. december 16. 08:45 | ||||||||||||
1000000000000000000 köszönet. | |||||||||||||||
magyaralba | Adatlap | 666771 | 2019. december 15. 23:29 | ||||||||||||
Szia! A legfontosabb külömbség a motor típusa volt, a Magyar királyi légierő a Weiss-Manfred által lincence gyártott Gnome-Rhone 14K motorral szerelt Ju-86-t alkalmazta. Ez egy 14 hengeres csillagmotor volt.. Ugyan ez a motor volt a He-70 felderítőinkben is. Gondolom logisztika megkönnyítésére választották ezt a motort, illetve mert ez állt már gyártásban az országban. Az eredeti Ju-86E változat a BMW 132 motorral volt szerelve. A svédek lincence gyártott Junkersei a Bristol Mercury XIX motorokkal épültek. Magassági bombázókként használt P változatok pedig soros diesel motorokat használtak, Jumo 207A változatokat. | |||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 666768 | 2019. december 15. 22:55 | ||||||||||||
Üdv! Ha valakinek van 4,5 millió USD a zsebében, vagy a számláján, íme egy tipp, hogy mire lehet költeni! www.guns.com/news/2017/02/15/looking-for-a-deal-on-a-pre-owned-p51-mustang-photos | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 666320 | 2019. december 6. 11:31 | ||||||||||||
Petibá | Adatlap | 666122 | 2019. december 2. 12:50 | ||||||||||||
Mint az új Italeri készlet... (1425) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tényleg..., végigolvashattam volna a felíratott.
Amúgy jó kép.