<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 673744 | 2020. június 12. 18:44 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673426 | 2020. június 2. 14:24 | ||||||||||||||
Még a kipufogóra azt a visszacsapó"izét" gyártsd le. Azt még gyantából se gyártja senki(?) | |||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 673417 | 2020. június 2. 12:43 | ||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm az infókat! A motor hogy volt kialakítva, hogy tudjon "levegőzni"? Össze volt kötve a búvócsővel, vagy simán a küzdőtérből kapta a levegőt? | |||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 673408 | 2020. június 2. 00:40 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673353 | 2020. május 31. 16:16 | ||||||||||||||
Jó képek ha nem is Magyar | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673327 | 2020. május 31. 08:06 | ||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 673245 | 2020. május 29. 10:15 | ||||||||||||||
Kezdj bele bátran! Ha rákeresel így angolul a Kazan Higher Tank Command School-ra és az OPVT deep fording/wading equipment fogalmakra, rengeteg anyagot találhatsz az építéshez. | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 673243 | 2020. május 29. 09:58 | ||||||||||||||
Sok mindent kellene most írnom, de alapból kétféle vízi átkelést kell megkülönböztetni. Ezek röviden, de nem szakszerűen, hanem érthetően: Az egyik a légzőcsöves, amikor a motornak és a kezszemnek biztosítod a levegőt, egy szűk csövön keresztül. Ez az 55-nél az egyik prizma (periszkóp) helyére rakod, a T-72-nél az irányzó búvónyílásán van egy külön kisajtó a légző tubusnak. (Ez a gyorsabb módszer.) A másik egy olyan cső, melyen a kezszem tud ki-be közlekedni a járműből. Ez a T-55 esetében a töltőkezelő búvónyílására, míg a 72-es esetében le kell emelni a teljes parancsnoki kupolát és annak helyére rakják fel. | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 673236 | 2020. május 29. 09:37 | ||||||||||||||
Hali! Komoly feladatra vállalkozol! Szovjet gyártmányú T-55-nél: Levegőcső (2 vagy 3 részes, évjárattól függ), motortérre a hűtők fölé vízhatlan ponyva (1 vagy 3 nyílással, évjárattől függ), kupak az ágyúcsőre, kipufogószelep, géppuska nyílására szigetelés. Cseh/lengyel T-55-nél ugyanez, kivéve a motortérre a ponyva, mert itt volt egy egyszerűbb, jobb megoldás, behajtható fedelek. T-72-nél kb. ugyanez. | |||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 673223 | 2020. május 28. 21:19 | ||||||||||||||
Sziasztok! Olyan információt keresek, hogy amikor víziátkelést végeztek a T-55, T-72 harckocsik, milyen módosítások történtek? 72-ben van valami átalakító készlet, illetve mekkora meló lenne házilag megcsinálni? Előre is köszi! Üdv Sanyi | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673179 | 2020. május 28. 07:42 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673163 | 2020. május 27. 17:11 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673103 | 2020. május 24. 21:51 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673094 | 2020. május 24. 20:15 | ||||||||||||||
A csörlő kábelt vagy a jobb, vagy a bal oldalra, a vonófejek egyikére akasztják használaton kívül. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673093 | 2020. május 24. 20:13 | ||||||||||||||
A csörlő miatt a hűtőrács előtti taposó lemezek le vannak szerelve /nem férne el/. Amúgy ugyanaz a lökhárító, a csörlő alul, a lökös alatt megy ki és jön vissza /jó esetben/. A motoron van egy csuklós kardán áttétel, amit a fülkéből lehet egy karral ki-be kapcsolni. Ha van csörlő, akkor ehhez kapcsolódik és ez mozgatja. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673092 | 2020. május 24. 20:09 | ||||||||||||||
Nem. Az csak egy rögzítő elem középen. Vonórúdhoz. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673091 | 2020. május 24. 19:59 | ||||||||||||||
Kösz Gabi! Akkor a kép tetelyén lévő lökhárító kell a csörlőshöz az alsó meg a sima Zilhez? | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673086 | 2020. május 24. 18:47 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673082 | 2020. május 24. 18:00 | ||||||||||||||
Korai és késői széria létezett. Az NDK mindig elsőnek kapott mindenből a VSZ-en belül. Több képen látható vegyes járgány is! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673079 | 2020. május 24. 17:31 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673078 | 2020. május 24. 17:21 | ||||||||||||||
Köszi a választ Laja! Megértettem:) Csak ezen kattogok hogy ott a Bronco és tudjuk precíz makettet gyárt és Ők is úgy adták ki a 131V-t csörlő nélkül. Én ha majd építem majd DDR-est építek és tenni kell rá csak mégis vannak eredeti képek ahol nincs(én nem látok) csörlőt. De jól van az:) | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 673077 | 2020. május 24. 15:51 | ||||||||||||||
Szia Gabi! Én eddig két Zil 131-et építettem. Az egyik A revell platós volt a másik pedig ICM zil 131 kshm felépítménnyel. Mindkettőn van csörlő de nem igazán látható. Mert a lökhárító és a hűtőrács takarja, plusz nem is olyan nagy méretű valami hogy nagyon látszódhatna. Azon a fotón amelyiknél írtad hogy valamit látni vélsz az szerintem a csörlő meghajtó vagy kardán tengely vége vagy annak háza vagy tokja. A többi fotón valóban úgy tűnik hogy nincs csörlő. De ha van sem feltétlenül látszik a fotózások szöge miatt. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673076 | 2020. május 24. 15:03 | ||||||||||||||
És akkor leszerelték? Ezt ismered(1kép) ez lesz a Trumpi új készlete ezen sincs majd a makettra kiváncsi leszek. De a többi kép ezek nem múzeumiak. De még a felvonunlóson se látok(?) Nem lehet a "korai" Zil-en nem volt csörlő? Tudod a Bronco jó pontos cég és Ők se adnak a 131V-hez csörlőt(?) | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673075 | 2020. május 24. 14:29 | ||||||||||||||
Talán mert Múzeumi példány? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673068 | 2020. május 24. 13:24 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673063 | 2020. május 24. 12:55 | ||||||||||||||
Mindegyiken volt, ami síma nyerges TZM. Azért, mert nem hajtott a vontatmány. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673062 | 2020. május 24. 12:48 | ||||||||||||||
Ez lenne az "eredeti" kép a videóból kivágva. Ott a 2 pót fényszoró között van valami hengeres az elméletileg a "orr csörő" része. Akkor ezen van | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673048 | 2020. május 24. 10:14 | ||||||||||||||
Nem tudom Gabesz(?) Ez tuti 3 Zil -131V a nyerges,de ezeken pont nincs. De az is igaz ez egyik sem DDR-s jármű. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673045 | 2020. május 24. 09:43 | ||||||||||||||
Ebből a szögből nem. De van mindben. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 672991 | 2020. május 22. 12:45 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 672954 | 2020. május 21. 13:26 | ||||||||||||||
Nagyon köszi Gábor. Esetleg egy olyan (a 3kép) ahol a ládán latni szemből a feliratot a doboztető belső oldalán. Legyártanám "matricából":) | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 672953 | 2020. május 21. 12:29 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 672950 | 2020. május 21. 11:48 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 672949 | 2020. május 21. 11:39 | ||||||||||||||
Szabályzat kell. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 672942 | 2020. május 21. 09:23 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671248 | 2020. április 9. 19:24 | ||||||||||||||
Urak lenne egy tiszteletteljes kérésem. T-62ből kimaradt 4-6db pótlánctapszem és olyan két tucat kontakt-1 reaktív páncél HA van kimaradva,fel nem használt darabokat. Keresek átvételre,megvételre. Köszönettel Sennás duro06072@gmail.com | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671246 | 2020. április 9. 18:54 | ||||||||||||||
Jaj ide meg nem figyelek:) köszi válaszodat ki nem találtam volna.Leleményes | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 671160 | 2020. április 7. 13:42 | ||||||||||||||
Egyik sem. Ezek a vasúti szállításnál használt rögzítőelemek. Jégkörmöket sosem használtak szovjet harcjárműveken. Itt ezen a képen lehet is látni, a 2. és 4. kerék alatt, két lánctag között. pp.userapi.com/c837335/v837335710/536b0/qdJpEoADgws.jpg | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671138 | 2020. április 6. 21:33 | ||||||||||||||
Ja mert a 62en nem ott elől vannak. Gabesz van olyan képed ahol az fel van szerelve? Köszi Sennás | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 671119 | 2020. április 6. 19:42 | ||||||||||||||
Szerintem meg jég körmök. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671118 | 2020. április 6. 19:20 | ||||||||||||||
Az még annyira elől van? Igazad lehet köszi! | |||||||||||||||||
mercure47 | Adatlap | 671117 | 2020. április 6. 18:59 | ||||||||||||||
Szia! Szerintem a pót lánctagok tartói (legalábbis az 55-ösön hasonlóan van megoldva). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671110 | 2020. április 6. 17:58 | ||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 670810 | 2020. április 1. 15:42 | ||||||||||||||
Mindkettő üzemanyag betöltésére szolgáló nyílás védőlemeze, vagy páncélja. Az egyik az üzemanyagtartállyá átalakított lőszertárolóhoz, míg a másik a mellső üzemanyagtartályhoz tartozik. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670805 | 2020. április 1. 15:03 | ||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 670311 | 2020. március 18. 19:03 | ||||||||||||||
Nos, az előző kép messze nem a végleges, sőt ezek sem még, csak szárazpróba, azaz a rakéták nincsenek rögzítve a járműre. A piros kiömlők még hátra vannak. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 670301 | 2020. március 18. 13:12 | ||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 670279 | 2020. március 17. 17:13 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 670268 | 2020. március 17. 05:18 | ||||||||||||||
Szívesen segítek! | |||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 670267 | 2020. március 16. 23:50 | ||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Régóta szeretném a Sztrela-1-et megépíteni, amit két makettgyártó által kiadott harcjárműből ötvöztem volna. Nos, ezt mára feladtam! Találtam egy egyben eladó makettet, amit festéssel, Verlinden fotómaratással feljavítanék. A probléma az hogy az egyik konténer fedele hiányzik, ami nem lenne gond, amúgy is két konténerrel használtuk anno. A kérdésem az lenne, hogy mennyire "visszafejthetők" ezek az alkatrészek? Van valakinek a restaurálásban ilyen jártassága? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Urak van összefüggés a Zil index meg a tető szellőzők között. Mert úgy látom csak azon van 2 tető szellőző ahol az oldalsó motor burkolaton van az index. Vagy ez évjárat függő volt?
Köszi