<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 673086 | 2020. május 24. 18:47 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673082 | 2020. május 24. 18:00 | ![]() | |||||||||||||
Korai és késői széria létezett. Az NDK mindig elsőnek kapott mindenből a VSZ-en belül. Több képen látható vegyes járgány is! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673079 | 2020. május 24. 17:31 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673078 | 2020. május 24. 17:21 | ![]() | |||||||||||||
Köszi a választ Laja! Megértettem:) Csak ezen kattogok hogy ott a Bronco és tudjuk precíz makettet gyárt és Ők is úgy adták ki a 131V-t csörlő nélkül. Én ha majd építem majd DDR-est építek és tenni kell rá csak mégis vannak eredeti képek ahol nincs(én nem látok) csörlőt. De jól van az:) | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 673077 | 2020. május 24. 15:51 | ![]() | |||||||||||||
Szia Gabi! Én eddig két Zil 131-et építettem. Az egyik A revell platós volt a másik pedig ICM zil 131 kshm felépítménnyel. Mindkettőn van csörlő de nem igazán látható. Mert a lökhárító és a hűtőrács takarja, plusz nem is olyan nagy méretű valami hogy nagyon látszódhatna. Azon a fotón amelyiknél írtad hogy valamit látni vélsz az szerintem a csörlő meghajtó vagy kardán tengely vége vagy annak háza vagy tokja. A többi fotón valóban úgy tűnik hogy nincs csörlő. De ha van sem feltétlenül látszik a fotózások szöge miatt. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673076 | 2020. május 24. 15:03 | ![]() | |||||||||||||
És akkor leszerelték? Ezt ismered(1kép) ez lesz a Trumpi új készlete ezen sincs majd a makettra kiváncsi leszek. De a többi kép ezek nem múzeumiak. De még a felvonunlóson se látok(?) Nem lehet a "korai" Zil-en nem volt csörlő? Tudod a Bronco jó pontos cég és Ők se adnak a 131V-hez csörlőt(?) | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673075 | 2020. május 24. 14:29 | ![]() | |||||||||||||
Talán mert Múzeumi példány? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673068 | 2020. május 24. 13:24 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673063 | 2020. május 24. 12:55 | ![]() | |||||||||||||
Mindegyiken volt, ami síma nyerges TZM. Azért, mert nem hajtott a vontatmány. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673062 | 2020. május 24. 12:48 | ![]() | |||||||||||||
Ez lenne az "eredeti" kép a videóból kivágva. Ott a 2 pót fényszoró között van valami hengeres az elméletileg a "orr csörő" része. Akkor ezen van | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 673048 | 2020. május 24. 10:14 | ![]() | |||||||||||||
Nem tudom Gabesz(?) Ez tuti 3 Zil -131V a nyerges,de ezeken pont nincs. De az is igaz ez egyik sem DDR-s jármű. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 673045 | 2020. május 24. 09:43 | ![]() | |||||||||||||
Ebből a szögből nem. De van mindben. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 672991 | 2020. május 22. 12:45 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 672954 | 2020. május 21. 13:26 | ![]() | |||||||||||||
Nagyon köszi Gábor. Esetleg egy olyan (a 3kép) ahol a ládán latni szemből a feliratot a doboztető belső oldalán. Legyártanám "matricából":) | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 672953 | 2020. május 21. 12:29 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 672950 | 2020. május 21. 11:48 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 672949 | 2020. május 21. 11:39 | ![]() | |||||||||||||
Szabályzat kell. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 672942 | 2020. május 21. 09:23 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671248 | 2020. április 9. 19:24 | ![]() | |||||||||||||
Urak lenne egy tiszteletteljes kérésem. T-62ből kimaradt 4-6db pótlánctapszem és olyan két tucat kontakt-1 reaktív páncél HA van kimaradva,fel nem használt darabokat. Keresek átvételre,megvételre. Köszönettel Sennás duro06072@gmail.com | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671246 | 2020. április 9. 18:54 | ![]() | |||||||||||||
Jaj ide meg nem figyelek:) köszi válaszodat ki nem találtam volna.Leleményes | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 671160 | 2020. április 7. 13:42 | ![]() | |||||||||||||
Egyik sem. Ezek a vasúti szállításnál használt rögzítőelemek. Jégkörmöket sosem használtak szovjet harcjárműveken. Itt ezen a képen lehet is látni, a 2. és 4. kerék alatt, két lánctag között. pp.userapi.com/c837335/v837335710/536b0/qdJpEoADgws.jpg | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671138 | 2020. április 6. 21:33 | ![]() | |||||||||||||
Ja mert a 62en nem ott elől vannak. Gabesz van olyan képed ahol az fel van szerelve? Köszi Sennás | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 671119 | 2020. április 6. 19:42 | ![]() | |||||||||||||
Szerintem meg jég körmök. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671118 | 2020. április 6. 19:20 | ![]() | |||||||||||||
Az még annyira elől van? Igazad lehet köszi! | |||||||||||||||||
mercure47 | Adatlap | 671117 | 2020. április 6. 18:59 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Szerintem a pót lánctagok tartói (legalábbis az 55-ösön hasonlóan van megoldva). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 671110 | 2020. április 6. 17:58 | ![]() | |||||||||||||
antarktika | Adatlap | 670810 | 2020. április 1. 15:42 | ![]() | |||||||||||||
Mindkettő üzemanyag betöltésére szolgáló nyílás védőlemeze, vagy páncélja. Az egyik az üzemanyagtartállyá átalakított lőszertárolóhoz, míg a másik a mellső üzemanyagtartályhoz tartozik. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670805 | 2020. április 1. 15:03 | ![]() | |||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 670311 | 2020. március 18. 19:03 | ![]() | |||||||||||||
Nos, az előző kép messze nem a végleges, sőt ezek sem még, csak szárazpróba, azaz a rakéták nincsenek rögzítve a járműre. A piros kiömlők még hátra vannak. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 670301 | 2020. március 18. 13:12 | ![]() | |||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 670279 | 2020. március 17. 17:13 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 670268 | 2020. március 17. 05:18 | ![]() | |||||||||||||
Szívesen segítek! | |||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 670267 | 2020. március 16. 23:50 | ![]() | |||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Régóta szeretném a Sztrela-1-et megépíteni, amit két makettgyártó által kiadott harcjárműből ötvöztem volna. Nos, ezt mára feladtam! Találtam egy egyben eladó makettet, amit festéssel, Verlinden fotómaratással feljavítanék. A probléma az hogy az egyik konténer fedele hiányzik, ami nem lenne gond, amúgy is két konténerrel használtuk anno. A kérdésem az lenne, hogy mennyire "visszafejthetők" ezek az alkatrészek? Van valakinek a restaurálásban ilyen jártassága? | |||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 670036 | 2020. március 10. 06:34 | ![]() | |||||||||||||
Kérdésem: létezik-e 1/72-ben strela+ horodzó járműve. Ha nem, az alapjármű megegyezik-e a Gvozgyikáéval? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670010 | 2020. március 9. 18:27 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 670009 | 2020. március 9. 18:25 | ![]() | |||||||||||||
Mekkora képek vannak itt! Köszönet érte. Ennyi képet találtam gyorsban róla(ezek se sokkal élesebbek) Egy videóból van kifényképezve de ez legalább szemből van:) Hátha megépíti valaki. | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 670002 | 2020. március 9. 13:15 | ![]() | |||||||||||||
Jó, akkor SzU-122/54. Ha már az alap volt a kérdés. | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 670001 | 2020. március 9. 12:59 | ![]() | |||||||||||||
... vagy az afganisztáni háború miatt inkább MTP-3, a BMR-1-esekre nagyobb szükség volt ott. | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 670000 | 2020. március 9. 12:55 | ![]() | |||||||||||||
Átalakított BMR-1. | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 669999 | 2020. március 9. 12:47 | ![]() | |||||||||||||
páncélos | Adatlap | 669998 | 2020. március 9. 12:43 | ![]() | |||||||||||||
Homályosabb képed nincs róla? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 669992 | 2020. március 9. 07:04 | ![]() | |||||||||||||
antarktika | Adatlap | 669698 | 2020. március 3. 13:04 | ![]() | |||||||||||||
Persze, hogy fogta a fejét az orosz srác, mikor éppen megfőzték a motort, de észre sem vették, csak nyomta a gázt. | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 669695 | 2020. március 3. 12:49 | ![]() | |||||||||||||
Eddig minden évben néztem a tank biatlont, hát abból nekem teljesen egyértelmű, hogy a T-72 messze meghaladja az afrikaiak képzettségi szintjét. Az afrikai csapatok (Angola, Zimbabve, Uganda, Szudán, Dél afrika) kivétel nélkül az utolsó helyeken vannak minden évben. Míg a középmezőnynek általában 30-40 perc kell egy "futam" teljesítéséhez, addig az afrikaiak sokszor másfél órát elszerencsétlenkednek. Az felejthetetlen volt amikor mutatták az egyik csapathoz kirendelt orosz tolmácsot, szerencsétlen fiatal gyerek már kínjában olyan arckifejezéseket vágott meg sokszor csak fogta a fejét... :D Nem volt nehéz kitalálni mit gondol :D Ezért mondom én, hogy ezeknek én még a T-55-öt sem adnám, maradjanak inkább a T-34-nél :D A tavalyi évben 2-3 hónap alatt rohamtempóban kiképzett orosz tankos csajok porig alázták őket :) | |||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 669690 | 2020. március 3. 11:46 | ![]() | |||||||||||||
Talán ezért nem került rendszeresítésre és esett kútba az üzlet, mert a T-64 még úgy is olyan műszaki színvonalt képviselt, ami meghaladta az ottani állomány tudását, mind üzemeltetés, mind karbantartás területén, hogy már akkor elavultnak számított. Angola T-55, T-55A és AM gépeket üzemeltetett, valamint a kubaiak T-62-est, de ezek kubai személyzettel voltak. Még mielőtt bárki rasszizmussal vádolna az afrikaiak tudásával kapcsolatban, azért elmondanám, hogy tankoztam velük együtt a csobánkai gyakorlótéren. 8 angolai tanult a harckocsizó tanszéken, nagyon jó emberek voltak, értelmesek és sokat megélt harcosok. Viszont egy tűzparancsot évek után sem tudtak szabályosan kiadni. Nem tudom, hogy A., vagy B. változat, hiszen a depóban is vegyesen voltak. Azt sem lehet tudni, hogy Sárbogárdról kivonuló gépek közöttük lehettek-e, akár igen, hiszen a képeken szereplő oszlopban aztán volt minden változat. Talán a BV változatok parancsnoki kocsik lehettek. | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 669681 | 2020. március 3. 10:04 | ![]() | |||||||||||||
Kíváncsi lennék, melyik altípus (A vagy B). Azért kissé röhejesnek tartom, hogy vettek egy olyan típust ami azért az átlagnál karbantartásigényesebb, több szaktudás kell hozzá, holott ezeknek az afrikaiaknak sokszor még a T-34/85 üzemeltetése is fejtörést okoz... | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 669665 | 2020. március 2. 22:45 | ![]() | |||||||||||||
Ez valóban értékes információ. Köszönet érte. Lehet, hogy a képeken látható 64-es járta anno Esztergomban, vagy Sárbogárdon. | |||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 669651 | 2020. március 2. 17:13 | ![]() | |||||||||||||
Nagy az én örömöm:) Nemrégiben olvastam, hogy a Kongói Demokratikus Köztársaság vásárolt 12 db T-64-es harckocsit és azt 2012 óta használja is. Nos, Afrikában ők lennének az elsők, akik ezt a típust üzemeltetik, de egyszerűen semmi bizonyítékot nem találtam erre a hírre. Aztán találtam egy cikket, melyben szó volt, hogy valóban akartak vásárolni Ukrajnától, de azt nem szállították le, mert hirtelen az ukránoknak is kevés lett a donyecki háború miatt. Tegnap megtaláltam amit eddig kerestem. Az 1990-es években Magyarországról és máshonnan ( pld.: FÁK országok ) kivont T-64-eseket, mintegy 2000 db-ot Üzbegisztánban depózták le. Üzbég 64-esekről találtam is képet. Az üzbégek árulták is és jelentkezett egy vevő 1999-ben, Angola. 10 db T-64-est le is szállítottak tesztelésre, üzbég tanácsadók kíséretével és be is vetették őket Kongóban. Az üzletből végül nem lett semmi, de kép van, bár rossz minőségű, de van. | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 667566 | 2020. január 7. 09:00 | ![]() | |||||||||||||
convertible:átalakítható. Szerintem a ponyva tartó keret miatt lehet átalakítani akár építés után is. Gondolom csak simán leveheted a ponyvát, és keretet együtt vagy külön külön. Szemben a régi készlettel ahol vagy rá ragasztottad a ponyvát vagy nem és még keret sem volt alatta. A topol nagyon brutális de sok finomság van még ebben a katalógusban. Nekem már össze törte a szívemet:-) Többször is! Valahányszor megnézem mindig másba szeretek bele. Úgyhogy inkább nem nézegetem.-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 667562 | 2020. január 6. 23:29 | ![]() | |||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Amúgy gyártották csörlővel, és nélküle is. Az első lökhárítón belül van két taposólemez, ami egyben sárvédőként is funkcionál, le és felszerelhető 2-2 csavarral.