<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
PETI | Adatlap | 681508 | 2021. január 23. 21:44 | ||
PETI | Adatlap | 681178 | 2021. január 13. 20:37 | ||
Zoli | Adatlap | 678286 | 2020. október 26. 16:58 | ||
Sziasztok, Ez nekem új: www.vezess.hu/vezetunk/2020/10/26/az-orosz-repulogep-amit-siman-ufonak-nezhetett-barki/ z | |||||
sanyi | Adatlap | 677255 | 2020. szeptember 23. 18:12 | ||
Szia Elmo! Köszi szépen a segítséget és információt! Üdv Sanyi | |||||
Zoli | Adatlap | 677252 | 2020. szeptember 23. 17:44 | ||
elmo | Adatlap | 677219 | 2020. szeptember 22. 14:29 | ||
Szia sanyi! A jelvényed a 70-es 80-as évekből származik. Van egy hasonló "szettem", ugyan a Pe-2es nélkül, azon a datálás 1974-es. | |||||
Muzzy | Adatlap | 677183 | 2020. szeptember 20. 22:58 | ||
Az első kérdésedre a Vadász Pisti linkje tökéletes választ ad. A második kérdésre szerintem az a válasz, hogy más légierő nem használta, A 37-es gondolákkal kétszemélyes, egyenes szárnyú gépeket 43 nyara-44 januárja között gyártották, kevesebb, mint 1200 darabbal. Igaz, hogy van 44 októberi lelövésű gép, és 45 tavaszán Morvaföldön fényképezett gép, azért ezeknek a gépeknek az élettartama nem volt túl nagy, átlagban 3 hét volt. Nem emlékszem a pontos veszteség számokra, de a 36000 legyártott gép jelentős része leamortizálódott a háború során. Azt sem szabad elfelejteni, hogy ezek fa konzolokkal és hátsó törzsrésszel készültek, ami szintén nem a hosszú élettartam záloga. | |||||
PETI | Adatlap | 677179 | 2020. szeptember 20. 20:45 | ||
Hasznos kis anyag, nekem is jól jön. Köszi! :) | |||||
Vadász | Adatlap | 677178 | 2020. szeptember 20. 19:48 | ||
sanyi | Adatlap | 677174 | 2020. szeptember 20. 16:27 | ||
Uraim, köszönöm a válaszokat! Üdv Sanyi | |||||
Vadász | Adatlap | 677168 | 2020. szeptember 20. 12:43 | ||
Az egyszemélyes IL-2 zsákmányolás utáni felhasználásáról nincs adat. Ezeknek a gépeknek a sebezhetőségét pont a tengelyhatalmak ismerték a legjobban. Szóló bevetésüknek nem volt értelme, csak tömeges használatuk esetén lett volna érdekes. A 37 mm-es ágyús változat nem volt annyira pontos, mint a hasonló fegyverzettel rendelkező Jak-9T, vagy P-39 a pontcélok leküzdésében. A 37-es ágyúkat csak az egyenes szárnyú változatokba építették bele,, mert a késői M3 változatok súlypontja máshol volt. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 677167 | 2020. szeptember 20. 11:05 | ||
Rákérdeztem Vadász Pistánál /ebben e témában mégiscsak Ő a tótusz-faktusz :)/, a lényeg: - együléses Il-2-ket csak Ivánék használták (ők is elég gyorsan rájöttek, hogy ez így nem az igazi) - ugyanez a helyzet a 37-es ágyús változatokkal is (bár gondolom, ott inkább az volt az ok, hogy közvetlenül a háború után annyira azért még nem bíztak senki másban, hogy ekkora nagykalapácsot a kezükbe adjanak). Üdv R. | |||||
sanyi | Adatlap | 677139 | 2020. szeptember 19. 13:17 | ||
Sziasztok! Az Il-2-vel kapcsolatban lenne két kérdésem: - Az együléses korai verziót az oroszokon kívül más is használta? Mármint tudok a német és magyar gépekről, de ezek konkrét feladatokat is repültek - felderítés, futár, gyakorló, elektronikus zavaró - vagy csak tesztelték őket? Főleg a magyar érdekelne. - A kétüléses 37mm-es ágyúval szerelt verzióját használták a háború után nem orosz légierők? Van kép lengyel, jugó Iljuskáról, arra lennék kíváncsi, hogy nekik volt-e ebből a verzióból. Előre is köszi! | |||||
sanyi | Adatlap | 675548 | 2020. augusztus 6. 19:23 | ||
Tibcsi | Adatlap | 673800 | 2020. június 15. 08:38 | ||
Szia, Szerintem a plafon középvonalában az a négy (vagy öt) kerek tejüveges valami lesz a világítás. | |||||
sztriki | Adatlap | 673797 | 2020. június 14. 23:44 | ||
Sziasztok, valaki tudja esetleg, hogy a Mi-24 deszanttereben milyen vilagitas van? Sosem lattam meg sotetben, a legtobb foto pedig elegge kis teret fog be (nyilvan nem egyszeru ilyen szukos helyet fotozni), Az a ket kerek foncsor-szeru cucc lenne az a plafonon? | |||||
Regal | Adatlap | 672670 | 2020. május 13. 22:18 | ||
Szia! tgea78@gmail.com | |||||
sárkányos | Adatlap | 672668 | 2020. május 13. 21:47 | ||
Email címed? | |||||
Regal | Adatlap | 672667 | 2020. május 13. 21:05 | ||
Sziasztok! Su-27-es szakértőktől szeretnék segítséget kérni. 1/48-ban szeretném mehcsinálni a Su-30KN-t. Oldalnnézeti képeim vannak, de felülnézeti nincs és Su-30MKK-ból szeretném átalakítani és módosítani a különbségeknek megfelelően. Ha bárkinek van Su-30KN felülnézeti képe, nagyon hálás lennék, ha megosztaná. Köszönettel, Regal | |||||
búza | Adatlap | 672653 | 2020. május 13. 17:39 | ||
Valószínűleg olcsóbb volt egy helikopterrel odébb vinni a cuccot, mint 2-3 ezer kilométerről szállítani újat. Ha már a heli úgyis kéznél volt! | |||||
sárkányos | Adatlap | 672625 | 2020. május 12. 21:16 | ||
Semmi probléma. Azért ahogy az oroszokat elnézve napjainkban még mindig ott vannak hogy pénz keró nem számít. | |||||
PETI | Adatlap | 672606 | 2020. május 12. 17:34 | ||
Bocs, benéztem, a geometriája miatt... Nem oldalkormány. :) Ez lehet, hogy tényleg megéri ebben az esetben. Semmiképpen nem rosszindulattal írtam, nagyon tetszik a munka jellege, csak egy kicsit sokalltam a kerozin felhasználás / tárgyak értéke arányt. Viszont továbbra is tartom, hogy ekkora sárkányelem hiánnyal repülni legalábbis érdekes... :) | |||||
DzsunKa | Adatlap | 672584 | 2020. május 12. 12:09 | ||
Ahogy én láttam a felvétel tundraövezetben készült, ahol lehet hogy még rövid távon is megéri Mi-6 helikopterrel szállítani, mint utat építeni. | |||||
jammie | Adatlap | 672567 | 2020. május 12. 09:33 | ||
:-) Szerintem 2 jó nagy szárny hiányzik ami nagy sebességű repülésnél plusz felhajtóerőt termelhet. Teher emelésnél meg nem kell, valószínűleg jól árnyékolja a rotorok hatását, na meg a súlya is megvan. Igaz az sem oldalkormány. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 672566 | 2020. május 12. 09:15 | ||
Én úgy látom, hogy csak egy burkolat hiányzik a függőlegesről, de az oldalkormány (a faroklégcsavar) rendesen működik. | |||||
csosza | Adatlap | 672562 | 2020. május 12. 07:52 | ||
Mondjuk biztos több haszna van, mint itthon Szijjártó Pétert és Orbán Viktort reptetni állandóan a világ minden részébe. | |||||
myROB | Adatlap | 672559 | 2020. május 11. 23:04 | ||
sárkányos | Adatlap | 672557 | 2020. május 11. 21:52 | ||
Hol is hiányzik az oldalkormány? A sulin nekem azt tanították hogy ami az útirányú vezérlést a vadásznál az oldalkormány a helikopternél a faroklégcsavar biztosítja! Az meg forog a farok végén rendesen. | |||||
PETI | Adatlap | 672547 | 2020. május 11. 21:12 | ||
Mondjuk azt sem értem, hogy üres kábeldobot, deszkabódét és egyéb hulladékot miért éri meg ~10M Ft-nyi kerozin elfüstölésével átpakolgatni, de ez már igazán nem fontos... :) | |||||
PETI | Adatlap | 672545 | 2020. május 11. 21:06 | ||
Sziasztok! Nem tudom, hogy ez volt-e már, de valami egészen elképesztő! Mi-6 Hook hiányzó oldalkormánnyal repül. Gondolom úgy voltak vele, hogy amikor Iván, a pilóta kisétált a géphez és megemlítette, hogy kicsit hiányos a gép, Vologya, a szerelő legyintett, hogy ugyan már, jó az! :) Lehet vele dolgozni egész nap. És úgy is lett.. www.youtube.com/watch | |||||
czzoli | Adatlap | 672532 | 2020. május 11. 19:03 | ||
Zoli | Adatlap | 672421 | 2020. május 9. 18:30 | ||
Nagyon köszi! Nem tudom, hol találtad, már évek óta keresem, de még ezt az egy képet se találtam meg, akárhogy kerestem rá. De a lényeg, hogy tényleg volt ilyen. z | |||||
Zali | Adatlap | 672415 | 2020. május 9. 15:30 | ||
Zoli | Adatlap | 672392 | 2020. május 9. 11:09 | ||
Szia, Esetleg az orosz krokodilszájúról nincs képed véletlenül? Nem nagyon bízok a gyártó festési rajzában... z | |||||
csosza | Adatlap | 672386 | 2020. május 9. 10:18 | ||
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Indiai terepmintás lesz! Jó makettezést! Üdv Rosza | |||||
magyaralba | Adatlap | 672381 | 2020. május 9. 00:11 | ||
borisz | Adatlap | 672380 | 2020. május 8. 23:10 | ||
Szia! Indiában elég népszerű mindent egyszínűre festeni, kb Humbrol 127-re. | |||||
sanyi | Adatlap | 672377 | 2020. május 8. 21:48 | ||
Hali! A kazahoknak és a sri lankaiaknak is van/volt MiG-27! Az otthoni gépemen vannak képek, de szerintem a Google-val Te is meg tudod találni őket. :) Bár ha az egyszínű szürke nem tetszik, akkor a sri lankait már ki is húzhatod. A kazah viszont szép terepes! Az alváltozatra viszont figyelj, mert van eltérés az orr alatti lézer(?) kialakításában. Üdv Sanyi | |||||
Zoli | Adatlap | 672376 | 2020. május 8. 21:48 | ||
Nem, volt kazah és sri lankai MiG-27 is, nézd végig itt a képeket: forum.htka.hu/threads/mikojan-gurjevics-mig-27-flogger-d-j.876/ z | |||||
csosza | Adatlap | 672375 | 2020. május 8. 21:35 | ||
Kollégák! MiG-27-es roncsot újítok fel. A szovjeten kívül csak Indiát találtam alkalmazónak. Igaz ez? Ha igen tud valaki indiai festésmintát küldeni. Az interneten csak oldalnézeti képet találok a terepmintásról, illetve egy egyszínő szürke/teflon/fém (?) színűt látok. Köszönettel roszapal@rosza.hu | |||||
Miggyuri | Adatlap | 672088 | 2020. április 30. 20:03 | ||
Köszönöm urak Borisz, Mercure47, a segítséget! | |||||
mercure47 | Adatlap | 672083 | 2020. április 30. 15:23 | ||
Szia! Gondolom valami hőálló fémötvözetből készült, a képek alapján natúr fém színű némi korommal. | |||||
borisz | Adatlap | 672077 | 2020. április 30. 13:06 | ||
Szia! www.kerozingozos.hu/2016/09/02/kerozingozos-kalandok-moszkvaban-monyino-repulomuzeum/ Így tudom csak linkelni, itt megtalálod. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 672076 | 2020. április 30. 10:53 | ||
Kérdés: Tu-22M hajtómű kiömlőjét belül milyen színre illik színezni? | |||||
Miggyuri | Adatlap | 671842 | 2020. április 23. 15:51 | ||
Frissítettem az Italeri Tu-22M cikkemet. | |||||
zoli75 | Adatlap | 670782 | 2020. március 31. 16:31 | ||
Szia, Írsz az Eduardnak, hogy küldjék el a hiányzó alkatrészt - katalógus számmal(Eduard 7011), alkatrész számmal - és elküldik. Én már többször kaptam Tőlük így pótalkatrészt. Üdv., Gyarmati Zoltán | |||||
Miggyuri | Adatlap | 670737 | 2020. március 30. 16:54 | ||
Keresek az Eduard 7011 profipack Il-2 Sturmovik 1/72-es készletéhez az átlátszó öntőkeretet, vagy legalább kabintetőt. | |||||
PETI | Adatlap | 668387 | 2020. január 25. 21:46 | ||
sanyi | Adatlap | 668125 | 2020. január 19. 06:58 | ||
Nem rossz, az én Trumpi 72-es Tu-16-osom 9 év után most van célegyenesben - közben kétszer költöztem, házat vettem, apa lettem, a gyerkőc oviba jár...:) Amúgy katttasztrófa makett, kereten frankó, de az igazira nagyon messziről hasonlít. | |||||
pumba | Adatlap | 668121 | 2020. január 18. 19:32 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
"Rajtad a sor, hogy üldözd!", vagy valami ilyesmi.