/ Fórumok /

Makett újdonságok

Itt lehet tudatni, ha egy új makett megjelenik
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292.
zoli1989 690728 2021. december 3. 22:50
Válasz erre
1582-entry-0-1638301889
1582-entry-0-1638301889

Egy igazán izgalmas újdonság a Mikro-Mirtől ! :)

aeroscale.net/news/myasishchev-m-50-planned
Sokol 690727 2021. december 3. 21:56
Válasz erre
A zsiráf találkozik a nyuszikával és dicsekedni kezd:
- Te nyuszi, tudod milyen jó, ha ilyen hosszú nyakad van? Amikor a jéghideg üdítő végig csúszik a hosszú nyakadon és hosszabban érzed a hűsítő érzést vagy amikor a finom rakott krumpli lecsúszik a torkodon, az a finom meleg érzés és..
Nyuszika hirtelen közbe vág:
- Te mondd zsiráf, hánytál már?

- láttál már modelsvit bf-109 messert? A harmadikat tolom. A kabintól előrefelé mindent le kell cserélni saját faragásra, vagy más készletből valóra..a többi rész szuper :D
nbali 690712 2021. december 3. 16:46
Válasz erre
Zoli 690652 2021. december 1. 21:02
Válasz erre
Szia,

Nálam úgy tűnik megvan az optimális szentháromság a Modelsvit esetében. Bár nem olyan könnyen építhető, mint a Tamiya, nekem attól még nem lett volna vele gondom, ha nem cseszem el. A MiG-21F makettjük semmivel se volt nehezebben építhető, mint az Eduard MiG-21MF. Mindkettőt nagyjából ugyanúgy rontottam el, aminek fő oka a sűrű ragasztó volt. Na jó, az ukrán kit kabinja kicsit szegényesebb az oldalkonzolok esetében és a csavarozás is hiányzik a felületéről, de ettől nem sokkal rosszabb a makett. Azóta pedig az újabb Modelsvit készletek még jobbak. A Dora Wings se rossz, de az inkább az átlaghoz közelít, viszont a Clear Prop termékei szinte hibátlanok, bár azokból még egyiket se kezdtem el, így az építésük még kérdés. Viszont részletességben már a Tamiya felett állnak!
z
Muzzy 690623 2021. november 30. 21:47
Válasz erre
A Tamiya matricát MELEG vízben szabad csak áztatni ( a kézmeleg és a forrásban lévő között félúton)
Az általad említett új gyártók közül a Modelsfit és a dora wingsel találkoztam, sajnos még nem találták meg az építhetőség, részletezettség műanyag szentháromság optimális arányát.
Az Eduárd is még keresi magát az építhetőség részletezettség területén. Tudom, hogy az IL2 átvett makett, de a FW régebbi sorozatuk saját termék...
Zoli 690518 2021. november 28. 21:51
Válasz erre
Most az egyik leginkább átgondoltan tervezett 72-es makett a Fine Molds Phantom család. Már kapható néhány változat, remélhetőleg előbb-utóbb mindet ki fogják adni. Csak azért ezt hoztam fel példának, mert ez olyan okosmakett, hogy gyakorlatilag nem kell rajta tömíteni, mert mindenhol panelvonal mentén bontott, sőt, sok helyen maszkolni sem a bontás miatt (pl. a kiömlők körül), csak a terepszíneket.
z
halaci 690499 2021. november 28. 17:38
Válasz erre
"nem rémlik, hogy ilyennel találkoztam volna"

Persze, ahogy az Arma csinálja, az a bevett gyakorlat évtizedek óta, semmi "rossz" nincs benne. Csak éppen attól, hogy mindenki így csinálta, még nem biztos, hogy nem lehet jobban.
Pl. évtizedekig axióma volt, hogy azt csinálják átlátszó műanyagból, ami a valóságban is átlátszó. Aztán pár éve valaki rájött, hogy sokkal egyszerűbb és pontosabb illeszkedést lehet elérni, ha a kabintető elejét egybe öntik az előtte lévő motortér burkolat egy darabjával és az egyenes panelvonalak mentén illeszkedik a törzshöz. Triviális? Persze, mégis évtizedekig (meg még ma is) gyártják az ívesen, jól-rosszul passzoló első üvegezéseket.
Zoli 690498 2021. november 28. 16:32
Válasz erre
Nekem azért nem volt egyértelmű, nem vagyok műszaki zseni, sokáig még rendes szerszámaim se voltak, mert nem is tudtam róluk... Most már azért van Tamiya fogó, orvosi szike meg a legszükségesebbek, amik tényleg kellenek, de pl a Gunze festék kupak nyitó nálam marad az úri huncutság kategória...

Értem, csak tényleg nem rémlik, hogy ilyennel találkoztam volna. Olyannal igen, hogy a ragasztandó felület aljára tették a csonkot, bár azt is le tudom úgy vágni, hogy a felső felületből is kitörjön egy kicsit. De akkor se gond, az illesztést általában úgyis tömítenem, csiszolnom kell utána, de igyekszem azért ezeket elkerülni.
z
halaci 690497 2021. november 28. 16:24
Válasz erre
Vészesnek nem vészes, ebben egyetértünk, sőt, évtizedek óta ez volt a normál gyakorlat. Azért említettem a Tamiya két új készletét, mert azoknál láthatóan kifejezetten figyeltek ennek az elkerülésére.

A vezérsíknál úgy gondolom, hogy a konkrét alkatrésznél a belépőél a panelvonal között lévő, a felületre merőleges csonkok könnyen eltávolíthatók lettek volna, egy jó nipperrel szinte nyom nélkül. Amennyiben van valami maradvány, akkor is egy részletek nélküli lapos felülethez kellene síkba hozni, ami nem jelenthet problémát. Annak, hogy a felületből kiálló csonk levágáskor kitörjön egy darabot az alkatrész közepéből nagyságrenddel kisebb az esélye, mint annak, hogy az élnél illeszkedő csonk okoz sérülést. (nyilván normális szerszám esetén, nem a nagyi szabászollójával.)
Zoli 690493 2021. november 28. 15:22
Válasz erre
Így már értem a szárny esetében, találkoztam is hasonló megoldással, bár pl. a Tamiya ugyanígy járt el a Ki-61, Messer stb esetében.
A vezérsíkot nem értem, a felületből állna ki a csonk? Az mivel jobb, mintha a belépőél felületét csiszolnád? A felületbe is csiszoltam már horpadást...
Olyan makettre nem emlékszem, aminél a felületből állt ki a csonk, de annál mi garantálja, hogy nem reped el az alkatrész levágáskor? Amúgy szerintem nem vészes az Arma megoldása se, minimális ráhagyással fogóval könnyen levágható az alkatrész, a csonk maradékát pedig szikével le lehet vágni, sokszor én nem is csiszolok utána. Persze ha rideg, törik az anyag, úgy jártam..., de szerencsére az nagyon ritka.
z
Zoli 690492 2021. november 28. 15:16
Válasz erre
Ezért írtam, hogy nagyon óvatosan fűrészeltem, nem feszegettem stb, hogy ne nagyon érje feszültség az alkatrészt, de így is eltört...
z
halaci 690491 2021. november 28. 15:03
Válasz erre
big_p51b-ramka-b-003a
big_p51b-ramka-b-003a
big_p51b-ramka-b-004a
big_p51b-ramka-b-004a

Én konkrétan a szárnynál és a vízszintes vezérsíknál néztem. A szárnynál a csonkok csatlakozhattak volna alulról az illesztési felülethez, nem a lekerekített belépőélhez. A vízszintes vezérsíknál pedig sokkal szerencsésebb lett volna, ha szintén az egyébként minden részlet nélküli felületből áll ki a csonk és azt kell simára lecsiszolni, mint így, hogy négy helyen is a kilépőélt kell alul-felül agyusztálni.

A Tamiya az új 1/48-as Lightning és Phantom készleteinél kifejezetten figyelt arra, hogy ahol csak megoldható, ott a csatlakozás eltávolítása ne sérthesse a makettet. Nyilván nem megy mindenhol, de sokszor az alaktrészbontásuk kifejezetten olyan, hogy ezt lehetővé tegye. A számomra mai, high-end minőséget célzó készletnél ez a tervezési etalon, mert ehhez nem technika, hanem csak gondolkodás, hozzáállás kell.
borisz 690490 2021. november 28. 14:48
Válasz erre
Az ilyen esetekben azt csinálom, hogy minden öntőcsonkba belevágok pilkával körbe-körbe és néhány kör alatt vágom csak le teljesen.
Mondjuk egy Italeti készletnél ezzel nem kell foglalkozni, mert úgyis lakatolni kell, mint egy Skoda 120-ast.
badogvarju 690489 2021. november 28. 14:16
Válasz erre
Sziasztok!
Ezeket a "kapufákat" Én is végigjártam!
Nekem a (valamilyen márkájú) műszerészmaróba fogott kis méretű fűrésztárcsa vált be legjobban, még a kényes átlátszó kereteknél is. Nem szakít vagy szálkásít mint a kézzel előállított vágósebességű Pilka fűrész esetén és szóba sem jön semmiféle húzás -mint a fogók vagy csipeszek esetén. Azt viszont szigorúan hozzátenném, hogy az ormótlan 220V-os gépek felejtősek ehhez a kényes folyamathoz.
Bevált recept: Proxxon gép Piko FZ1 trafóval meghajtva fordulatszámok kimeríthetetlen tárházát biztosítja közel állandó nyomaték mellet...
Üdv!
Attila
Zoli 690488 2021. november 28. 13:56
Válasz erre
Szikével nem próbálnám meg ezeket a csonkokat elvágni, túl vastagok ahhoz és az ilyen kemény és rideg anyagoknál szerintem garantált a törés. A puhábbakat biztos gond nélkül viszik, de akkor is csorbul az élük, egy jó fogó a jó megoldás.
z
p-51 690484 2021. november 28. 13:27
Válasz erre
Egy helyen volt összesn protekcióm, anyukám révén, a sebészeten. Éltem is a lehetőséggel, legtöbbször soron kívül varrtak össze.
Valami rejtélyes úton módon egy csomó sebész szike került a házba... 99%-ban kiküszöbölik az anyag repedését. Persze vigyázni kell magamra közben. Sőt, anyagot is lehet véknyítani velük, bár olyankor van, hogy a szike pattan el.
Zoli 690480 2021. november 28. 12:21
Válasz erre
Szerintem se Te vagy a szerszám volt a hibás, én inkább az alapanyagra tippelek. Ezért is szeretem jobban az európai, kelet-európai maketteket, mert azok puhább, könnyebben kezelhető anyagból vannak többnyire (biztos van kivétel).
Én a Hasegawa 72-es Phantom makettjével jártam így. Az anyaga miatt korábban se szeretettem a japó cég termékeit, de azért van olyan típusválasztéka, amiért azokból is bőven vásároltam. No a lényeg, hogy a korábbi rossz tapasztalatok (csonkoknál kitörik egy apró darab az alkatrészből stb) miatt nagyon óvatosan, finoman Pilka fűrésszel próbáltam levágni az elemeket a keretekről és a szárny a fékszárny kilépőélénél ugyanígy berepedt. A törzs mellső felét az Aires kabin beépítése végett belülről vékonyabbra csiszoltam, ami közben a jobboldali szintén elrepedt, ráadásul több helyen, mintha apró parkettákból készült volna a gép... Itt adtam fel, aztán inkább lepasszoltam egyik ismerősnek.
z
Muzzy 690479 2021. november 28. 11:54
Válasz erre
Az AMRA tanulhatna, az új 1/48-as P-11 szárny öntőcsonkról történő leválasztásakor a csűrőnél igen csúnyán befelé berepedt, de csak itt. Elkezdtem szépen levágni egy minőségű makettoldalcsípő fogóval a keretről, és az utolsó csonknál berepedt. Ezt a fogót használom évek óta, pl vékony csövek, merevítők levágásánál is- szóval nem a fogóban és bennem volt a hiba. Aztán másoktól is hallottam ugyan ezt a rémtörténetet, nem csak én jártam így...
Büntibe is tettem a makettet :(
Muzzy
Zoli 690478 2021. november 28. 11:46
Válasz erre
Persze, úgy egyszerűbb nem hibázni, viszont az alkatrészbontástól is függhet az elhelyezésük, mert ugye a szárnyak és vízszintes vezérsíkok egyesítettek, gondolom az egyszerűbb, könnyebb, gyorsabb építhetőség végett, így pedig nem igazán van hely máshol a csonkoknak, mert valahova kell tenni, és ez is csak tipp, de egy csonk talán kevés lenne, nem lenne elég stabil az alkatrész, vetemedhetne, deformálódhatna hűlés során. Ahogy elnéztem, a Tamiya, GWH stb is tesz olyan, később látható helyekre csonkokat, ahol óvatosabban kell eljárni az eltüntetésüknél.
z
halaci 690476 2021. november 28. 11:25
Válasz erre
"Az öntvénycsonkokat szerintem azért oda tervezték, mert ott a legnagyobb az anyagvastagság"

Ez igaz, de a figyelmesebb gyártók ezt ma már úgy csinálják, hogy az amúgy is simára csiszolandó illesztőfelületre csatlakozik be a csonk, alulról. Nem az élére, ahonnan macerásabb eltüntetni.
Zoli 690472 2021. november 28. 10:27
Válasz erre
Szia,

Lassan egy éve csepegtetik a képeket, ezek elvileg csak a legújabbak. Nekem már korábban is úgy tűnt, hogy kész vannak a keretek, de lehet, hogy még finomítanak rajtuk. Az öntvénycsonkokat szerintem azért oda tervezték, mert ott a legnagyobb az anyagvastagság, gondolom így kevésbé vetemedik, deformálódik az alkatrész. De nem értek hozzá, ez csak tipp. A 48-as kiadás engem nem érint, csak 72-ben működök, ezért csak az ilyen léptékű újdonságokat figyelem. De nem zárom ki, hogy később nem lesz belőle 48-as. Amúgy nekem kis két kifogásom van:
- a maratott műszerfal hiánya (a Hurricane készlethez van, de ott mintha matricát kellett volna tenni rá, én Eduard maratást építettem be),
- a kormánylapok egyesítve vannak a fődarabokkal (a Hurricane készleteknél is csak a magassági kormányok voltak szeparáltan öntve, de már az is segítség).
z
halaci 690469 2021. november 28. 09:09
Válasz erre
A P-51 nagyon szépnek néz ki, a weboldalukon van még pár kép a keretekről a galériában.
www.armahobby.com/70038-p-51-b-c-mustang-expert-set.html
Két kifogásom van:
- szerencsésebb lenne, ha a szárnyakon és a vezérsíkon az öntvénycsonkok nem a be- és kilépő éleken lennének
- miért csak 1/72-ben O:( Úgy néz ki, az Eduard a D-nél korábbi változatokkal nem foglalkozik, nagyon jó lenne a Tamiyák mellé egy mai színvonalú A/B/C sorozat. Bár a Hurricane-t is felhúzták pár év után, hátha...
Zoli 690464 2021. november 27. 21:29
Válasz erre
Csöpögtetik a képeket, az új Arma Mustang és Fine Molds F-2:
www.modelforum.cz/viewtopic.php
z
Zoli 690421 2021. november 26. 20:09
Válasz erre
Szia,

Tudtommal még semmi nem jelent meg róla, de állítólag még idén kiderül, mi ez.
Tipp, hogy saját fejlesztés, és hiába jelent meg a GWH, most már befejezik. Vagy a GWH.
z
vlevi 690420 2021. november 26. 20:07
Válasz erre
Bocs, ez nem az, átvert a Google.
vlevi 690419 2021. november 26. 20:06
Válasz erre
medor 690416 2021. november 26. 19:55
Válasz erre
Sziasztok!
www.scalemates.com/hu/kits/revell-03841-mcdonnell-f-15e-strike-eagle--1316264
Vajon fog tudni még újat mutatni ~27€-ért?Láttatok már képeket róla?
G-cart 690233 2021. november 16. 23:03
Válasz erre
258234885_4623231287798479_2333354622058675843_n
258234885_4623231287798479_2333354622058675843_n
257852664_4623231271131814_2908162348486696842_n
257852664_4623231271131814_2908162348486696842_n
257752444_4623231291131812_6401002522775781432_n
257752444_4623231291131812_6401002522775781432_n
257920844_4623231314465143_4922335320819863157_n
257920844_4623231314465143_4922335320819863157_n

1/72-es IBG Models cuccok!
Sennás 690178 2021. november 14. 21:58
Válasz erre
Balaxka 690176 2021. november 14. 21:46
Válasz erre
Szia!
A tipp nem jött be... munkagépnek munkagép lesz. Pár nap, hét és a teljes projektet látható lesz! :)
Sennás 690163 2021. november 14. 15:42
Válasz erre
Szia Balázs! Kíváncsian várom mi lehet/lesz ez:) Tippelni lehet esetleg?(túl sok esélyem úgy sincs eltalálni) Esetleg valami böszme CASE vagy Cat munkagép?
Zoli 690155 2021. november 14. 09:24
Válasz erre
Sziasztok,

Az IBG szenzáció:
www.tapatalk.com/groups/72nd_aircraft/fw-190d-series-from-ibg-t12233.html
Ennél sokkal izgalmasabbra számítottam...
z
Balaxka 690113 2021. november 11. 21:01
Válasz erre
image0.jpeg
image0.jpeg
image3.jpeg
image3.jpeg
250975611_844927519481999_3137683019382468581_n
250975611_844927519481999_3137683019382468581_n
image5.jpeg
image5.jpeg
image5.jpeg
image5.jpeg

Sziasztok!

Szeretnék mutatni Nektek egy újdonságot...
Egyenlőre csak néhány részletet mutatok belőle. Hetek kérdése és nyit a webshop.
Műgyanta makettek leszenk a terítéken. Első körben három járművel tervezzük a piacralépést és kettő figurával.
1/35-ös léptékben lesz kapható minden termék.
A cég neve: FourStarsMiniatures
Facebookon és az instagramon megtaláljátok a céget.
fourstarsminiatures.com/
További részletekkel hamarosan jelentkezek!

Jó nézelődést! :)
Üdv, FourStarsMiniatures - Kampits Balázs
halaci 690069 2021. november 10. 14:21
Válasz erre
Zoli 690046 2021. november 9. 17:50
Válasz erre
Sziasztok,

Szépúj karácsonyi ajándék:
www.1999.co.jp/eng/10817208
z
atika 690034 2021. november 9. 12:42
Válasz erre
AVD Models Ikarus: vk.com/avdmodels.
halaci 689924 2021. november 5. 06:21
Válasz erre
Első képek a decemberben érkező 1/48-as Eduard Zero-ról

www.facebook.com/groups/811765288916408/posts/4477158199043747/
Sennás 689922 2021. november 4. 21:55
Válasz erre
Biztos lesz vagy 45-50€ bizony annyiért már jó lenne 4 terhelt kerék:)
Meg klassz Gidrán maratás! Reméljük.
milesChristi 689921 2021. november 4. 21:43
Válasz erre
ó, ha a kerekek ilyen szépen terheltek lennének a készletben is! :)
Sennás 689918 2021. november 4. 20:38
Válasz erre
1376860-75111-10-720
1376860-75111-10-720

Na még egy újdonság. Ez de dúrva. Mikor lesz kész vajon? Ja és mennyiért:)
Sennás 689915 2021. november 4. 19:39
Válasz erre
Szabi77 689914 2021. november 4. 18:44
Válasz erre
Sennás!
Enczi Jani szerintem be tudja Neked szerezni.
Szabi
Sennás 689908 2021. november 4. 11:56
Válasz erre
978985-17918-53-pristine
978985-17918-53-pristine

Urak ACE modelt kishazánkban árúl valaki? Be lehet(lesz) ezt szerezni valamikor? Köszönöm előre is.
piratvitorla 689906 2021. november 4. 10:44
Válasz erre
Azért érdekes, hogy az ukrán Miniart lassan érdekesebb német cuccokat ad ki, mint maguk a németek. Felköthetnék végre a gatyát pl Trabant, IFA, Barkas, Wartburg 1:72-35-24...
Gabusch 689903 2021. november 3. 22:45
Válasz erre
Igen András, csak sajnos a mérete is. :(

Voltál nálunk, sehova nem tudnám letenni. Pedig tetszik nagyon. Bár, amennyit én makettezem újabban, sose készülne el.
milesChristi 689902 2021. november 3. 22:20
Válasz erre
Aztak...va! :D

Az azért nem semmi, hogy a KP tulajdonosa, vagyis Muzikant "értékeli" a makettet. :)))

Sajnos, ebből az is leszűrhető, hogy bár talán jó közepes makett lenne - ha legalább a méretei jók - de kiegészítőt az Eduard biztosan nem ad majd hozzá. Ezek ketten megfojtanák egymást egy kanál Becherovkában is.

A KP-hez maratást/kiegészítőt valószínűleg a Hauler/Brengun adhat ki, illetve talán az MH models nevű kis cseh garázscég, vagy a Muzikant által is említett Art Scale.

A Pavla gyárt egy csomó cuccot AlphaJethez, igaz, a régi Hellerhez valókat, de talán házasítani lehet egyet s mást.
Varjúbácsi 689901 2021. november 3. 18:49
Válasz erre
Gabi!
Pedig az U-9 brutális! lassanként, de haladok vele.
Gabusch 689897 2021. november 3. 13:55
Válasz erre
De lesz benne egy 1:144-es IXC/40 tengó is. Az 1/72 nem fért volna el nálam.
Mondjuk jobban értékelném, ha a Das Werk megcsinálná a saját első világháborúsát 1:144-ben, mert nyilván az sem fér el.
borisz 689895 2021. november 3. 10:35
Válasz erre
Pár dolgot újracsomagol a Revell 2022-ben is.
www.hannants.co.uk/futurereleases
borisz 689894 2021. november 3. 08:13
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292.