<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
Kibic | Adatlap | 702069 | 2022. november 9. 20:48 | ![]() | |||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 702067 | 2022. november 9. 20:22 | ![]() | |||||||||||
Az Eduard a fémszínü gépeken feketének írja. | |||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 702066 | 2022. november 9. 20:20 | ![]() | |||||||||||
Csak pár hónapig állt magyar szolgálatban az "F". | |||||||||||||||
cenci | Adatlap | 702065 | 2022. november 9. 20:13 | ![]() | |||||||||||
Kibic | Adatlap | 702064 | 2022. november 9. 20:11 | ![]() | |||||||||||
Igazad van, ezt benéztem! De csak a jó szándék vezérelt... :) | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 702063 | 2022. november 9. 20:09 | ![]() | |||||||||||
Köszi, akkor valószínűleg zöldre fogom festeni... | |||||||||||||||
ecsetes | Adatlap | 702051 | 2022. november 9. 14:50 | ![]() | |||||||||||
Ezek PF-ek, dani416 az F-et kérdezte. Arról viszont tényleg kevés kép van. | |||||||||||||||
búza | Adatlap | 702050 | 2022. november 9. 14:25 | ![]() | |||||||||||
Szerintem olyan színes kép, amiről meg lehetne mondani nem lesz. Nagyon nem lőhetsz mellé, ha zöld, mint pl. a 17-19-21-es gépeken az antennák. Olyan úgysem lesz, aki hitelt érdemlően tudja bizonyítani, hogy nem zöld, vagy nem olyan árnyalat. Terepeseken zöld. | |||||||||||||||
dani416 | Adatlap | 702049 | 2022. november 9. 13:07 | ![]() | |||||||||||
Köszönöm! Szuper kép, még ha a futószár nem is látszik. :-))) De a lényeg megvan, hogy nem radaros verzió és magyar. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 702040 | 2022. november 8. 21:10 | ![]() | |||||||||||
Köszi a választ! :) Már csak az antenna színe hiányzik... | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 702039 | 2022. november 8. 21:06 | ![]() | |||||||||||
Szia, nekem ezek vannak. | |||||||||||||||
puskaspeti | Adatlap | 702038 | 2022. november 8. 20:50 | ![]() | |||||||||||
dani416 | Adatlap | 702034 | 2022. november 8. 19:38 | ![]() | |||||||||||
Jó estét! Akkor mégiscsak volt Mig-17F itthon. Nincs esetleg egy kép valamelyikről? Gondolom natúr fém szinű volt, mint a 15-ök? | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 702029 | 2022. november 8. 17:48 | ![]() | |||||||||||
A MiG-17F (20 db volt összesen) 1956 júniusában érkeztek vasúti szállítással. Berepülésekkel és a kiképzési repüléssel kb. 30 órát repültek átlagban 1956 november 4-ig. Nincs adat a füves üzemről. A „sima” MiG-15-s HDM repülőtérről történő üzemeltetésével a 1951-1956 közötti rettentően hiányos levéltári anyagokban nem találkoztam. A 21-s kitelepülések éves szinten csak pár naposak voltak a hajózók szintentartása miatt. | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 702023 | 2022. november 8. 13:18 | ![]() | |||||||||||
21-es csak gyakorlatokra települt füves repterekre, nem? | |||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 702019 | 2022. november 8. 11:27 | ![]() | |||||||||||
Szia Köszi A 21-est tudtam, sok fotót is láttam róla. A Delfint szintén, sok helyen üzemelt fűről. A lokátornak nem tesz jót, de a sima 17-es és 15-ösről nem láttam képet és nem is olvastam, hogy gyakorolták. | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 702017 | 2022. november 8. 11:07 | ![]() | |||||||||||
Mint a 101.fe.re.ezred volt katonája bizton állíthatom, hogy a MiG-15bis típus (valamint az L-29) füves HDM repterekről üzemelt, Kenyeri, Siófok-Kiliti. A lokátoros MiG-17PF ill. a MiG-19PM leszámítva a kényszerleszállásokat nem üzemelt fűről. Ámbár az sem felejtős, hogy a MiG-21 összes nálunk használt változata viszont igen. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 702015 | 2022. november 8. 11:04 | ![]() | |||||||||||
A MiG-15-öt biztosan. | |||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 702011 | 2022. november 8. 09:57 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! A MiG-15/17/19 típusokat lehetett füves reptérről üzemeltetni? köszi | |||||||||||||||
magyaralba | Adatlap | 702004 | 2022. november 7. 23:43 | ![]() | |||||||||||
Kibic | Adatlap | 702000 | 2022. november 7. 22:17 | ![]() | |||||||||||
Freddy | Adatlap | 701945 | 2022. november 6. 17:28 | ![]() | |||||||||||
Yeagger | Adatlap | 701277 | 2022. október 17. 21:09 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Az Eduard MiG-15 Bis www.eduard.com/out/media/7059.pdf leírásában hasonló színeket ajánl. Viszont a "homok" színt sokkal világosabbnak mutatják a fotók. Tudnátok abban segíteni, hogy ezek a színek jók-e. Előre is nagyon köszönöm! | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 701049 | 2022. október 9. 21:56 | ![]() | |||||||||||
1962 márciusában érkezett 30 db MiG-15bis, köztük a 677-s gép. Ezek mind natúr lakkozott gépek voltak, terepfestést az 1971-ben megalakult szolnoki 101. felderítő ezred gépei kapták meg, köztük a 677-s is. Természetesen volt 1-2 gép melyek kísérleti terepfestést kapott már 1970-ben, de a 677-s nem volt köztük. | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 701046 | 2022. október 9. 20:57 | ![]() | |||||||||||
Eredetileg ilyen lehetett, 1962-ben állt rendszerbe, nem tudom, hogy akkor még volt-e fémszínű, vagy egyből ezt a terepszínt kapta magyar szolgálatban: www.avia-info.hu/Kep/Katonai/Mikojan-Gurjevics-MiG-15-677-1.jpg A képek szerzői joga az enyém, magadnak lementheted, persze, de ne használd fel őket máshol. Inkább linkeld be az eredetit, nem tervezem őket leszedni amíg a blogspot.com működik :) | |||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 701041 | 2022. október 9. 19:44 | ![]() | |||||||||||
Szia! Lehet, hogy butaságot kérdezek, de a gépen látható jelzések azok az gép eredeti festése volt valaha? Illetve, hogy a képeket lementhetem? Nem vagyok tisztában az ilyen szerzői-tulajdoni-jogi dolgokkal...? Köszi | |||||||||||||||
makettes | Adatlap | 701040 | 2022. október 9. 19:32 | ![]() | |||||||||||
Igy legalább hamarosan látszódik a terepfestése a gépnek.. | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 701039 | 2022. október 9. 18:20 | ![]() | |||||||||||
...a másik. Ez sokkal rosszabb állapotban van. makettekeswg.blogspot.com/2022/10/523-mig-15bisz-677-kecel-2022.html | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 700208 | 2022. szeptember 11. 11:27 | ![]() | |||||||||||
Tegnap Pápán az "Eskün innen, Obsiton túl" Honvédelmi Alapítvány bemutatta az általuk felújított 30-as oldalszámú MiG-19PM repülőgépet, ami korábban évtizedekig a repülőtér Komarov parkjában volt kiállítva. A típusról és a felújításról előadást is tartottak. Igényes munkát végeztek, az eredmény nagyon szép lett! (A kabintetőre az adományok gyűjtése továbbra is folyamatban van. Lásd: búza 698681 számú hozzászólását!) | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 700204 | 2022. szeptember 11. 10:24 | ![]() | |||||||||||
A keceli MiG-15bisz. Az egyik :) makettekeswg.blogspot.com/2022/09/507-mig-15bisz-061-kecel-2012-es-2022.html | |||||||||||||||
búza | Adatlap | 699941 | 2022. szeptember 2. 19:35 | ![]() | |||||||||||
Precíz önkéntes száműzetésben van a fórumokról, de olvas mindent. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 699924 | 2022. szeptember 2. 15:28 | ![]() | |||||||||||
Egyáltalán nem haragszom, sőt örülök, hogy sikerült kellemes perceket szereznem Neked! És igen, -saját szintemen- a lehető legpontosabb leképezését szeretném elérni a makettemmel a bármikori eredetijének, hiszen erről szól ez az egész hobbi (legalábbis nekem). Persze mint az adatlapodon írod, Te az 1/144-et kedveled: gondolom itt maga az "üzemeltetési felirat" fogalma sem nagyon értelmezhető. Talán ebből kiindulva jelented ki magabiztosan, hogy 1/48-ban ezeket senki nem tudja elolvasni és senkit nem is érdekel. De! El lehet olvasni! Abban többnyire igazad van viszont, hogy senkit nem érdekelnek ezek a feliratok, olvasgatni pedig biztos, hogy senki nem fogja. Nem vagyok azon a szinten, hogy kiállításokra vigyem a "műveimet", de ez nem is célom, így mindössze engem érdekel a dolog. Számomra viszont sokkal kellemesebb úgy ránézni egy kész makettre, hogy tudom mennyi energiát fordítottam adatok felkutatására, "háttérmunkára", mielőtt belefogtam az építésbe, és az végül kb. olyan lett, mint amilyen a valóságban lehetett. Egy tudatosan hibásan elkészült makett inkább csak bosszantana. Szerencsére azért vannak itt olyan makettező társak is, akik valóban hasznos válaszokkal/hozzászólásokkal segítettek már többször is. Nekik ezúton is köszönöm! Azért ha majd egyszer elkészül, lehet, hogy mégis rakok fel róla képet, hogy akkor is vidám perceket szerezzek. :) Üdv! | |||||||||||||||
zsocate | Adatlap | 699917 | 2022. szeptember 2. 13:28 | ![]() | |||||||||||
Azt lehet tudni, hogy Szekeres Gábor (Precíz) miért nem maga írja be ide az infókat? | |||||||||||||||
zsocate | Adatlap | 699916 | 2022. szeptember 2. 13:25 | ![]() | |||||||||||
Ne haragudj, hogy ezt beírom, de őszintén felröhögtem, amikor olvastam ezt a hozzászólást! "Érthetően" valami iszonyatosan pontos leképezését szeretnéd a 70 évvel ezelőtti állapotnak, de kérdés, hogy van-e egyáltalán értelme? A "tizen milliméteres" betűk 1/48-ban kb. 0,3-0,4mm-esnek felelnek meg. Szerinted ezeket valaki bármikor is elfogja tudni olvasni, hogy rájöjjön, hogy nem orosz nyelvűek és ezért a maketted igazából a kukába való, mert nem a valódinak az utolsó ujjlenyomatig történő leképezése? Nem, senki. Nyugodtan ráteheted azokat a vörös színűeket, amiket találtál hozzá, a kutya nem fogja észrevenni a különbséget. Viszont az elkészült műről a képeket ha lehet ne rakd fel a makettinfóra, mert itt mindenki egyből tudni fogja, hogy más nyelvű stencilek vannak a maketten, azaz jól el van baltázva... :) | |||||||||||||||
pbiegelb | Adatlap | 699912 | 2022. szeptember 2. 11:53 | ![]() | |||||||||||
Kibic | Adatlap | 699846 | 2022. augusztus 31. 21:52 | ![]() | |||||||||||
Nagyon köszönöm az információkat mindkettőtöknek! A megmaradt gépekkel nekem az a "bajom", hogy azok már sokszor átfestettek (legalábbis amiket közelről láttam), így ha van is rajtuk felirat, az már nem az eredeti fémszínű verzió szerinti. A most készülő makettemet pedig ilyenre szeretném elkészíteni. Csalódás még, hogy a meglévő orosz nyelvű stenciljeim 2-3 felirattól eltekintve kék színűek, így akkor azokat sem tudom felhasználni... :( Mégecccer köszi a válaszokat! :) | |||||||||||||||
pbiegelb | Adatlap | 699845 | 2022. augusztus 31. 21:25 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! A MiG-15-ön található stencil feliratokkal kapcsolatban kért meg Szekeres Gábor (Precíz), hogy tegyem közzé a témához való hozzászólását. Íme változtatás nélkül: Voltak a Magyar MiG-15 gépeken technikai feliratok / stencilek. Országonként változott, hogy az eredeti orosz feliratokból mennyit tartottak meg, fordítottak le saját nyelvükre és festettek fel. A Lengyelek, a Csehek vagy nálunk másként értékelték, hogy mi az ami fontos és kell a gépekre. Az eredeti orosz feliratok vörös színűek voltak ahogy a nálunk felfestett stencilek is. Miért nem látszanak fényképeken? - Elsősorban a képek minősége miatt. - Másodsorban azért mert nem részlet fotókat készítettek anno. A távoli totál képeken a tízen milliméter magas betűkkel felfestett stencilek azonosíthatatlanok az esetek többségében. - Harmadrészt meg azért, mert olyan helyen voltak (szárny alja/ teteje, törzs felső és alsó felület. . . ) ahol nem látszanak a „szokásos” képeken. - Negyedrészt pedig nagyon kevés felírat volt MiG-15 gépeken: ez nem egy F-4 Phantom vagy egy Su-22-es a maga ezer+ feliratával. Egyébként, aki most 2022ben veszi a fáradságot és közelről megnéz egy-egy megmaradt MiG-15 sárkányt az felfedezheti rajtuk a stencileket! | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 699825 | 2022. augusztus 31. 13:37 | ![]() | |||||||||||
A Kibic kérdésére adott válaszra én is nagyon kíváncsi vagyok. Mellette kérdezném még, hogy az 1956 januárjában hősi halált halt Magyar Sándor gépéről mit lehet tudni? Az interneten olvasottak alapján nem tudom eldönteni azt sem, hogy MiG-15-tel, vagy bisszel repült és mi volt az oldalszáma a gépnek. A keceli 061-est róla nevezték el, de nem találok erről adatot. Az aviainfo oldalon sincs semmi se a pilótáról, se a repülőről. Ti tudtok valamit? | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 699746 | 2022. augusztus 29. 14:34 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Készülget nálam egy magyar MiG-15bisz, még az eredeti fémszínű, szögletes oldalszámú állapot szerint. Sok korabeli képet megnéztem már, olyat is, ami a kora ellenére egész jó minőségű, de úgy tűnik, hogy üzemeltetési feliratok egyiken sincsenek. Létezik az, hogy valóban nem volt rajtuk semmilyen felirat, csak az oldalszámok és a csillagok? | |||||||||||||||
migfun | Adatlap | 698870 | 2022. augusztus 2. 08:44 | ![]() | |||||||||||
Pont kérdezni akartam, hol lehet támogatni, a videóba utólag feliratban felrakhatnátok. | |||||||||||||||
búza | Adatlap | 698861 | 2022. augusztus 1. 22:02 | ![]() | |||||||||||
Tisztelt Bajtársak, Kedves Barátaink! Köszönjük az eddig befolyt adományokat, kb. a fele jött eddig össze a szükséges anyagi fedezetnek! Tisztában vagyunk vele, hogy a jelenlegi helyzetet tekintve nem ez az ügy a legfontosabb, de továbbra is várjuk adományotokat! „ESKÜN INNEN OBSITON TÚL" HONVÉDELMI ALAPÍTVÁNY Raiffeisen Bank 12085004-01394283-00200002 Közleménybe : ADOMÁNY MiG-19 FÜLKETETŐ Köszönjük! | |||||||||||||||
migfun | Adatlap | 698848 | 2022. augusztus 1. 17:27 | ![]() | |||||||||||
Kibic | Adatlap | 698748 | 2022. július 27. 20:25 | ![]() | |||||||||||
KarBal: a lámpa kérdés nálam eldőlni látszik, mivel a 153-nál egyértelműen az osztóban volt a fényszóró. Egyébként a Bronco a szárnyon is és az osztóban is kialakította a helyét és adja mindkét lámpabúrát is. (A szárnybeli helyet épp' tegnap tömítettem el...) A szárnytövek kilépőél felőli oldala Bronco-nál is valóban ívesen vékonyodik el, ami így nem követi az eredeti formát. Annyit kellene a javításhoz "szobrászkodni", hogy én inkább lemondtam róla, mert szerintem nem tudnám szépre megcsinálni. Nyugger: ismét hasznos információkat kaptunk Tőled, köszönöm! Szerintem e rengeteg tudás onnan is fakadhat, hogy véletlenül pont van egy 15-ös (is) a kertedben... :)) | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 698746 | 2022. július 27. 19:47 | ![]() | |||||||||||
A gépágyúnál a magyar jármű MiG-15 a lengyel pedig a bisz lengyel gyártású --- Nem, nem. Az 1962-ben érkezett 912-s magyar gép is 15bis volt, csak NSz-23 mm-s gépágyúkkal és hosszú borítólemezekkel. (csatolom az eredeti orosz és magyar formulárok 1-1 oldalát, valamint a gép védő lakkozásának végrehajtási igazolását. Nem kályha ezüst, nem festék, lakkozás! - A lámpáról találtam jó képet. A lengyel gépnél épp kifordult állapotban van, a könyvből való képen meg közelről látszik. --- vagy osztóba van a fényszóró a 15-s és a ’korai’ 15bis-nél, vagy bal szárnyba a ’késői’ 15bis-nél. Arra (eddig) nem találtam írott anyagot, hogy az 1962-ben vett 15bis-k azon változatainál ahol az osztóban volt átépítették volna a bal szárnyba. -az az aprócska bütyök a légbeömlő osztóján a lámpa helyén? -- az egy kis zöld lámpabúra. Az éjszakai leszállás megközelítés során a földi vizuális leszállásfigyelő kiengedett futóművek esetében 3 zöld fényt látott. A másik 2 búra a két főfutóra volt rögzítve. Ha nem volt három zöld akkor indult az izgalom, ki jött-e vagy nem…. - A bisz esetében a törzs hátuljánál alul van két kis ablak a rádióhoz(?). -- a kör alakú a ARK-5 rádióiránytű, a téglatest alakú pedig a MRP-48 markervevő burkolata. Emlékeim szerint ezek nem átlátszó plexi burkolatúak voltak, ezért érdektelen, hogy mi volt alatta volt és hogyan nézet ki. | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698735 | 2022. július 27. 13:13 | ![]() | |||||||||||
Bocsánat, felcseréltem a képaláírásokat, természetesen a lengyel gépen van a késői és a magyaron a korai gépágyú! | |||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 698734 | 2022. július 27. 13:12 | ![]() | |||||||||||
Nyugger - ismételten nagy köszönet a segítségért. Turkáltam az interneten és találtam képeket. - A gépágyúnál a magyar jármű MiG-15 a lengyel pedig a bisz lengyel gyártású változata, szépen látszik a különbség, így érvényes a rajzos képen látható eltérés is. A gépágyú előtt van egy védőburkolat, ami a késői bisznél egy darabból áll (lásd a lengyel gépet), míg korábban két lemezből állt össze (lásd a könyvlapot). - A lámpáról találtam jó képet. A lengyel gépnél épp kifordult állapotban van, a könyvből való képen meg közelről látszik. Szerencsére a Trumpeter úgy csinálta a készletet, hogy biztosítja a bal szárnyon a lámpa helyét és burkolatot is, csak nem szól, hogy vagy ez, vagy az orrlámpa. (Úgy láttam, hogy a Bronco ugyanezt csinálta.) Szóval csak eltüntetni kell, faragni nem. Viszont azt nem tudom, hogy mi az az aprócska bütyök a légbeömlő osztóján a lámpa helyén? - A bisz esetében a törzs hátuljánál alul van két kis ablak a rádióhoz(?). Annak belülre mit kellene tenni? Arról nem találok képet, hogy hogy néz ki azoknak a belseje, mi látszik benne. Kibic - Lehet, hogy neked is érdemes nézned a Bronco lámpás megoldását, hogy pontosan hogyan is építed a gépet. Plusz találtam ezt a linket (www.arcforums.com/forums/air/index.php) Eszerint a Broncónak ugyanaz a baja, mint a Trumpeternek - a szárnytő hátsó részénél összeszűkülő hullám van, míg a valóságban egyenes volt. Elég látványos hiba sajnos. borisz - Én úgy tervezem, hogy ebből készül majd egy építési leírás, amiben leírnám a Trumpeter hibáit, átalakításait, kitérve arra, hogy mi miért olyan, amilyen. De, hogy mikorra lesz meg, azt nem tudom, mert több minden mást akarok építeni előtte, viszont időm az alig-alig van sajnos :( | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698704 | 2022. július 25. 19:05 | ![]() | |||||||||||
Köszönöm az újabb értékes információkat! :) | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 698680 | 2022. július 24. 23:27 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok, - az antenna bekötése már közvetlenül a törzsben van -->A MiG-15-s család minden tagjánál ezt antenna szigetelt átvezetőnek hívták és ott is volt mindig. Innen ment az antenna huzal a svanc fele közvetlenül (MiG-15bis) vagy a kés antenna irányába egy szigetelt vezetékdarab-bal megfeszítették (MiG-15) és tovább a svancig ahol szintén szigetelt darabhoz kapcsolódott. Természetesen legalább is a 15bis-nél volt 1-2 gépnél ilyen megoldás. Sima 15-nél csak ez, szerintem a fotóim alapján. Sohasem volt bekötve a kés antennába! - az orrbeömlőnél lévő lámpát eltüntetni, helyette a jobb szárnyban kell kifaragni a lámpát. erre viszont sehol sem találok használható képet sajnos, hogy hogy is néz ki --> lásd a kép, bal szárny. Használat során a szárny síkjából kibillent előre. - a gépágyú is megváltozott, de erre sem találok sajnos fényképet, hogy pontosan milyen is lett a törzsön a fedél --> a 23 mm-s NSz-23-s gépágyúnak (MiG-15) hosszabb burkolata volt mint az NR-23-s gépágyúnak (MiG-15bis). Természetesen van kivétel mert a keceli 15bis-nek hosszú burkolata van. Ez egy baromi hosszú sztori majd egyszer…. - ebben az esetben nem kell csillag a szárny felső részére? --> ha a gép 1957 előtti állapotú akkor nem. - a törzsféklap itt nagyobb esetleg? --> a sima 15-és a 15bis törzsféklapja formára is eltérő. A 15bis-nek más formájú volt a felső része valamint a koreai háború tapasztalata alapján megnövelt felületű volt. | |||||||||||||||
borisz | Adatlap | 698664 | 2022. július 24. 15:22 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Ez mind nagyon jó, amit összeszedtetek, de én tartok tőle, hogy előbb-utóbb itt elveszik. Valaki nem öntené ezt az egészet cikk formájába? Szerintem páran visszajárnának rá. | |||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 698646 | 2022. július 23. 10:38 | ![]() | |||||||||||
Köszönöm szépen a felajánlást, de nem élnék vele. Nekem is van küllős és sima kerekem is hozzá, igaz nem a terhelt formájú. És továbbra is bizonytalan vagyok, mi is lesz belőle. Egyenlőre 90%, hogy az eredetileg kigondolt 153-as. :) Üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
(Konkrétan a 153-as bisz-t szeretném már befejezni, de erről egy képem van mindössze, de azon nem látszik...)