/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
PETI 684635 2021. április 20. 13:14
Válasz erre
Gyári, csak tele volt apró lyukakkal, amiket rendbe kellett hozni.
Elnar 684634 2021. április 20. 13:00
Válasz erre
Elnézést, nem követtem eddig.
Ez saját karc, vagy gyári? Elég beteg panelezése van, az Amodelt meg nem a minőségéről ismerem igazából.
PETI 684632 2021. április 20. 12:42
Válasz erre
PETI 684631 2021. április 20. 12:40
Válasz erre
A-50
A-50
A-50
A-50

Na, kész is. Már csak a panelvonalakat kell kihúzni, meg persze az elmaradt részeket újra tömíteni. :)
sanyi 684623 2021. április 19. 22:15
Válasz erre
Diszkréten lapít a háttérben egy Backfire szerelési és egy MiG-21 matrica...:) Klassz kollekció Ámígó, az A-50 a korona! Csak így tovább!
PETI 684622 2021. április 19. 22:10
Válasz erre
borisz 684620 2021. április 19. 21:46
Válasz erre
látom, te is szeretsz kiszúrni magaddal, jól van! :)
PETI 684615 2021. április 19. 20:09
Válasz erre
A-50
A-50
A-50
A-50
A-50
A-50

Sziasztok!

Második körös tömítés (helyenként harmadik, máshol meg az első) az A-50-esen. A jobb szárny nagyon durva. Az alsó felén ezernyi apró lyuk mutatja, hogy hibás volt az öntés. Ezek eltüntetése elsőre elég nagy kihívásnak tűnt, a gyakorlat szerencsére azt mutatta, hogy nem lehetetlen. U.ezen a szárnyon, a felső felén egy hólyag szerű kitüremkedés volt, az elég hamar beszakadt, mert egy levegős zárvány volt az üvegszövet és a gyanta réteg között. Ennek kitakarítása és tömítése is a mai nap része volt. (Piros ponttal jelölve a képen.)
Szerencsére szeretek csiszolni, meg tömíteni, amúgy már leőszültem volna... :)
PETI 684578 2021. április 18. 20:41
Válasz erre
Ja, bocs, azért annál pontosabb, a képen kicsit félre van csúszva, de sokkal pontosabban összehozható lesz majd.
PETI 684573 2021. április 18. 20:25
Válasz erre
Ahogy vesszük, azért meló volt vele idáig is bőven. De sztem kárpótol. :) Köszi!
Zoli 684571 2021. április 18. 20:11
Válasz erre
Szia,

Ez gyorsan ment, bár a törzs keresztmetszeten tényleg van még mit alakítgatni. Sok sikert!
z
PETI 684570 2021. április 18. 20:02
Válasz erre
Berijev A-50
Berijev A-50

Sziasztok!

Szárazpróbálgatások sora az 1/72-es Amodel A-50-es maketten.

Üdv KP
Sokol 684479 2021. április 16. 09:45
Válasz erre
Martin Kováč?

www.youtube.com/watch

érdemes megnézni a részeket. Egyszerű technikákkal is meg lehet oldani mindent, amit összeAK-zik
Sennás 684477 2021. április 16. 06:22
Válasz erre
Ne már hogy lepucoltad? Elmúlt már Ápr1-e:)
higherrr 684475 2021. április 15. 22:46
Válasz erre
20210415_200003
20210415_200003

Na inkább újra nekifutok.
Elnar 684456 2021. április 14. 16:07
Válasz erre
Na akkor most már csak leírom: Nekem túl szabályos az egész.
Ennyi idő alatt szinte biztos hogy minden értékesebbet elvittek már róla. Ha én csinálnám, a dobozok ki lennén nyitva/felfeszítve, a motortér ajtó pedig nem lezárva, csak lecsukódva a saját súlyától, mert biztos belenéztek már azóta, de minek zárnák rendesen vissza. Itt is látszik, milyen precízen illeszkedik svsm.org/gallery/kv-1/IMGP0683

Egy ilyen jó kis fűrész is maximum egy fél évig maradt volna a helyén.
Sokol 684455 2021. április 14. 15:45
Válasz erre
A gép bal oldalán a tokban egy utász fűrész van.

Angol terminusz szerint "one man crosscut saw" ha rá akarsz keresni..

A lényeg, hogy ez a kétkezes lekicsinyített változata rönközéshez, és mint olyan fából van a nyele, és cserélhető is. (nincs markolat tüske)

i.ebayimg.com/images/g/F6YAAOSwFq1bADvV/s-l1600.jpg
images.theconversation.com/files/97058/original/image-20151002-23105-8j9dgg.jpg

A tok anyagát nem ismerem, de patentos és fűzűszemes is volt, szóval érdemes volna utána járni mi lehet.
Sokol 684454 2021. április 14. 15:12
Válasz erre
Szerintem, még most kellene visszafesteni az eredeti sárgászöld színt azokra a kis helyekre, amiken sokáig megmarad a viszontagságok ellenére.

Nézzd meg ezeken a képeken pl. a lámpák kereteit, hogy hol marad meg a festék?

Átültetve a rendszerét a saját géped részleteit is finomítani tudod.

media.istockphoto.com/photos/abandoned-old-military-tank-wreck-picture-id1132308353
c8.alamy.com/comp/F3RD72/detail-shot-with-front-part-of-an-old-and-rusty-tank-F3RD72.jpg
higherrr 684435 2021. április 13. 21:27
Válasz erre
20210413_212213
20210413_212213

A képek mint írtam nagyon nem adják vissza a színeket, azért ennyire nem vörös. Mindenesetre még finomított rajta, visszatöröltem, és az eredeti szín árnyalataiból is kapott. De ami a lényeg, hogy bár ez a kép sem színhelyes, és a valóságban sokkal árnyaltabb a kép, de még ez van a legközelebb a valós állpothoz.
Sokol 684407 2021. április 13. 09:13
Válasz erre
Nyugodtan mosd le ezt a pasztelt! Nem vasból van, hanem acélból. Volt egy nagyon korrekt állapotod az előző képen, hogy jött ez a paszteles ötlet? Sohasem rozsdásítunk száraz pasztellel acélt, max néhány elvetemült a kipufogót.

Hajó gyomrában amikor verik a rozsdát ott van ilyen poros szötyi, sehol máshol a világon :(
higherrr 684395 2021. április 12. 21:30
Válasz erre
20210412_212143
20210412_212143
20210412_212009
20210412_212009

Sajnos nem tudtam olyan képet készíteni, ami visszaadja a színeket, hiába próbalkoztam. Szóval csalóka ez a kép, élőben szerintem sokkal jobb hatása van, mindenesetre itt tartok jelenleg a rozsdásítással. Torony, futómű még most jön majd, de nagy vonalakban ami eddig elkészült azt véglegesnek tekintem.
tank 684126 2021. április 7. 18:43
Válasz erre
higherrr 684093 2021. április 6. 21:54
Válasz erre
20210406_214810
20210406_214810

Szia!
Igen, köszi ez már meg is történt, bár a fénykép nagyon nem adja vissza a valóságot. Holnap ha már teljesen megszáradt megpróbálom valahogy bevilágítani és lövök új képet.
Sokol 684092 2021. április 6. 21:06
Válasz erre
resourcesformodellers.files.wordpress.com/2015/01/t-34_hex_165.jpg

A mellékelt t-34 sárvédő azonos anyag, a KV lemezből készült dobozaival.

Azt, amikor csak apró pontokban marad csak meg a festék, a rozsda közt, a függőleges lemezfelületen, úgy lehet immitálni, hogy levágod 3 mm hosszúra egy régi fogkefe szőrét. Utána csak befestékezed az eredeti zölddel a fogkefét, kitörlöd, mintha szárazecsetelnél, és a merőlegesen ütögetve a felülethez "felpettyezed" A lényeg, hogy tényleg minimális festék maradjon, és az is csak a szálak hegyén.
higherrr 684076 2021. április 6. 17:31
Válasz erre
20210406_172806
20210406_172806

Átnéztem jó sok képet, megfogadtam pár tanácsot, kicsit változtattam a koncepción és ma eddig jutottam. Még mindig messze a vége.
Sokol 684022 2021. április 5. 14:55
Válasz erre
i.imgur.com/lQoixnm.png

megégve is látszik
Sokol 684021 2021. április 5. 14:54
Válasz erre
A tárcsáknak is volt egy külön védő, alu-poros bevonata az alapozó alatt, mert azok is más ötvözetből voltak:

Alap esetben ez csak egy picit árnalatbeli eltérést okoz festésnél:
live.staticflickr.com/5475/10755954136_0f07163b1c_c.jpg
De a vízben áll, vagy foszfátos környezetben évekig, akkor ilyen:
www.warhistoryonline.com/wp-content/uploads/2015/05/FILE3-1.jpg
higherrr 684020 2021. április 5. 14:08
Válasz erre
higherrr 684019 2021. április 5. 14:07
Válasz erre
Nem vagy ünneprontó, tanácsot szívesen veszek menet közben.
Még folyamatában vagyok a dolgoknak, a torony még nagyon messze van a kész állapottól. Néztem képeket korábban, ezt a fehéres korróziót inkább az égett felületeken vettem észre, de ahogy mondod, a varratoknál is jelen van, valóban. A test heggesztett részeinél ezt most pótoltam, majd ahogy haladok ezt figyelembe veszem.
Sokol 684016 2021. április 5. 12:37
Válasz erre
Unom már, hogy én vagyok mindig az ünneprontó az össznép bájolgásban, de sajnos senki nem hívta fel a figyelmed arra, hogy a hegesztés anyaga más, mint a lemezeké. Az ötvöző anyagok és a gáz hatására nem azonos módon rozsdásodik. Amikor valami tökig rohad, ahogy a Te gépeden, akkor két dolgot figyelhetsz meg a roncsokon.

1. a hegesztés nem dobja le a festéket, vagyis ott látszódik legtovább az eredeti szín.

2. Ha le is dobja a festéket, akkor fémes, szürkés vagy fehéres oxidos színekben játszik az ötvözők miatt.

Azt ajánlom nézz át néhány, a finn Parola melletti páncélosmúzeumban szabadtéren tartott KV tornyot és testet, azokon színesben láthatod mi a különvség egy "spanyol iskolás" rozsda, meg a kemény valóság között. Illetve Szentpéterváron és Moszkvában is tartanak szabad téren restaurálásra váró tornyokat. Ezekről is szép nagyfelbontású képeket lehet találni.
docplayer.net/docs-images/44/23182060/images/page_16.jpg

Nagyon szépen megfestetted a tankot. De ezek olyan részletek, amik nélkül nem lesz élethű. (ha nincs kedved olajfestékezni, csak hegyezz ki fehér, meg világoszürke színesceruzákat, és húzd ki a hegesztéseket..)
higherrr 684015 2021. április 5. 12:07
Válasz erre
20210405_120120
20210405_120120
20210405_120145
20210405_120145

Az utóbbi napokban sokat nem haladtam a rohasztott KV-val, de azért némi változás csak történt. Megfogadva a korábbi tanácsot a motortér szellőzőrácsát eltávolítottam, belülről kapott 1-1 kis lemezt,hogy legyen mélysége, és abba "füvet ültettem". Persze még távolról sincs kész ezzel, majd még valamit kitalálok.
tyimosenko 683968 2021. április 3. 21:14
Válasz erre
Szia! A 142-es volt a másik alternatíva nálam is. Igen, az alacsonyan álló szárny a legfeltűnőbb alakhibája a készletnek szerintem is.
tyimosenko 683967 2021. április 3. 21:12
Válasz erre
Köszi István! Az lehetséges. Igazából örülök, hogy ennyi összejött. Évek óta szinte csak építek, festeni alig, így nincs meg a jártasság sajna. Élőben lenne jó, ha megszakértenétek. Majd beviszem a klubba. Mire lesz klub, remélem addigra elkészül.
ecsetes 683949 2021. április 3. 11:50
Válasz erre
Szia! Ugyan ebből a készletből én a G.142-t készítettem el. Voltak vele gondok, de csak ez volt elérhető a piacon. Nekem a főtartók tövébe sztirol lapokból pótlást kellett csinálni. Persze máshol is hozzá kellett nyúlnom.
Vadász 683943 2021. április 3. 06:39
Válasz erre
Az átszoródásokra figyelj, mert egy kicsit nagyok.
tyimosenko 683942 2021. április 2. 23:44
Válasz erre
fw56_1
fw56_1
fw56_2
fw56_2
fw56_3
fw56_3
Focke-Wulf-Fw-56-G-144
Focke-Wulf-Fw-56-G-144
HAD48065C
HAD48065C

Sziasztok!

Készül a Heller ősrégi Fw-56 Stösser készlete nálam, a festés nagyjából kész, már csak pár javítás szükséges, pl a feltépett maszkolás a szárnylajstromon... A gép az MKHL G-144-es gépét ábrázolja. Köszi Podva a jobb minőségű fotót! Felül 4 szín azonosítható a képen, szerintem a negyedik a sárga, de lehet, hogy ez tévedés.
A készletet igyekeztem feljavítani házilag, számos helyen módosítottam. Még lesz vele meló. Pl. a kisebb szárnytartó rudakat csak a szárny felragasztása után fogom tudni méretre vágni és beragasztani, de a középső tartóknál jobb is így, mert kell a hely a kábelezésnek, amik pont a rudak között feszülnek. A készlet legnagyobb hibája szerintem pont ezek, a középső szárnytartók téves méretezése és helye, ezeket házilag kellett újragyártani, újrapozícionálni. Kell majd még egy szélvédő is házilag. És most jut eszembe, hogy az ajtókat elfelejtettem lefesteni. ÁÁHHH..
Itt ragadom meg az alkalmat arra a felhívásra, hogy ha valakinek megvan a képen szereplő 1:72-es Cr-42-es HAD matricalap és nem használta fel a V-203 és V-206 matricák közül valamelyiket, megvenném/átvenném a Kőr Ász századjelvényeket, ha számára feleslegesek.
üdv
badogvarju 683861 2021. március 31. 19:50
Válasz erre
Köszönöm a magasztalást! És legalább olyan lassú is...
Muzzy 683854 2021. március 31. 16:47
Válasz erre
Az Amcsiknál a 30-as évek végén jellemző volt, (Wildcat, Dauntless) hogy a törzset simán, kiálló szegecsekkel rakták össze, a szárnyon viszont süllyesztették (ott gyorsabb az áramlás oda jobban kell a kisebb légellenállás)
A Spiteknél is hasonló volt, a korai V-ösig a törzs normál szegecseléssel készült, a belépőél 25 %-át viszont felpolírozták, glettelték, 43-tól már a törzs hátsó részét is süllyesztett szegecseléssel látták el.
Propellerfanatic 683852 2021. március 31. 16:14
Válasz erre
Egész rendes iparosmunka! Jómunkásember vagy! :)
Propellerfanatic 683851 2021. március 31. 16:12
Válasz erre
P1050966
P1050966
P1050970
P1050970
P1050972
P1050972
P1050974
P1050974
P1050975
P1050975
P1050976
P1050976

Sziasztok!
Tamiya Wildcat.
Évekkel ezelőtt kezdtem el, feljavítókat akartam beépíteni, de most már nem akarom. Ezért a korábbi lyukakat eltömítem. A szegecseket is lecsiszoltam, mert a Squadron Signal Walk Around képei alapján tényleg sokféle szegecs, és csavar volt ezen a masinán, de a pozitív szegecsek kicsit túlzások. Ha nem is szalámivégek lennének a valóságban, de kb frankfurti virsli végek igen.
Zoli 683711 2021. március 27. 18:46
Válasz erre
Szia,

Eddig szuper! Egy kupac rendel, köszi!...
z
badogvarju 683710 2021. március 27. 18:38
Válasz erre
f2d 683709 2021. március 27. 18:38
Válasz erre
badogvarju 683708 2021. március 27. 18:35
Válasz erre
1oldalról a1 (9)
1oldalról a1 (9)
2 teteje a1 (13)
2 teteje a1 (13)
3Alja a1 (11)
3Alja a1 (11)
4 Eddig ezek készültek el hozzá a1 (8)
4 Eddig ezek készültek el hozzá a1 (8)
antennaház a1 (39)
antennaház a1 (39)
ECM ház orr
ECM ház orr
ECM-házak a1 (57)
ECM-házak a1 (57)
horog bekötés a1 (35)
horog bekötés a1 (35)
Leeresztő a1 (41)
Leeresztő a1 (41)
svanc a1 (34)
svanc a1 (34)
svanc a1 (56)
svanc a1 (56)
szecska a1 (36)
szecska a1 (36)
UHF a1 (52)
UHF a1 (52)

Sziasztok!
Fogadjatok szeretettel pár képet a készülő repcsimről. Vannak még alakuló részek hozzá, de már látom a végét. Kicsit hanyagolt típus, hát ha más is kedvet kap...
(Fujimi 1/72)
Üdv!
Attila
Elnar 683577 2021. március 23. 20:31
Válasz erre
Pont így kellett, hogy sikerüljön :)
tyimosenko 683576 2021. március 23. 20:00
Válasz erre
Miggyuri 683565 2021. március 23. 15:27
Válasz erre
higherrr 683490 2021. március 22. 12:28
Válasz erre
A rácsokkal még nem foglalkoztam érdemben. Megpróbalom lecserélni valamire ami élethűbb, csak még nem tudom mire. Az asszony kinyír, ha megint elhasználom a teaszűrőt. De ha ezt bevállalom, akkor azt majd roncsolom/rohasztom.
Elnar 683485 2021. március 22. 11:44
Válasz erre
A rácsok nekem zavaróan egyben vannak a többihez képest.
Szerintem vagy elrozsdálnak már ekkorra, vagy a falevél/törmelék/madárfészek/etc eltömíti őket, amitől megáll rajta a víz (és attól rozsdásodik el)és túlcsordul, lefolyva valamerre rozsdapatakként.
higherrr 683482 2021. március 22. 11:14
Válasz erre
20210321_204204
20210321_204204

Egyébként egy panellel haladtam tegnap, ezt most csak vizes pasztell krétàkkal. Azért még kap egy kis olajat is, hogy darabos legyen a legrozsdásabb részeken. Nagyon sok jó ötletet kaptam tőletek, igyekszem felhasználni őket.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.