<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25. |
TheWhitedeath | Adatlap | 705905 | 2023. február 28. 10:11 | ![]() | |||||||
Köszi téglatesó! Nagyon jó kép ! Előzmény: (705900) téglatesó 2023. február 28. 08:28 | |||||||||||
téglatesó | Adatlap | 705900 | 2023. február 28. 08:28 | ![]() | |||||||
Helló! A B.6+06-ról a Pro Modell archívban is volt egy kép, beteszem ide, hátha nem visz el a tekk, amiért kópirájtot sértek... | |||||||||||
TheWhitedeath | Adatlap | 705858 | 2023. február 27. 17:43 | ![]() | |||||||
Köszi! (Bocsi hogy rosz topicba írtam) elnéztem valahogy. Nagyon szépen köszi az infókat! | |||||||||||
Podva | Adatlap | 705857 | 2023. február 27. 17:37 | ![]() | |||||||
Lemardt: www.avia-info.hu/kep.php | |||||||||||
Podva | Adatlap | 705856 | 2023. február 27. 17:36 | ![]() | |||||||
Szia TheWhitedeath 1942 márciusa és júliusa között 4db Ju 87K-4 típusú Stuka érkezett a Magyar Királyi Honvéd Légierőhőz. Valójában 2-2 db A-1, és A-2 altípusba tartozó felújított repülőről volt szó. Kizárólag gyakorlógépnek használták öket. Jelzésük B.603-tól B.606-ig terjedt. A szokásos RLM 71/70/65 festésük volt. Itt van 2 fotó róluk: www.avia-info.hu/kep.php www.avia-info.hu/kep.php Üdv Viktor | |||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 704733 | 2023. február 2. 07:15 | ![]() | |||||||
Kérdésem. Az ejtőernyősöket szállító század gépein mikortól használták az "esernyős" századjelvényt? | |||||||||||
Podva | Adatlap | 702279 | 2022. november 15. 08:51 | ![]() | |||||||
Sziasztok A képaláírás alapján valamelyik Magyar Szárnyak évkönyvre tippelek. Üdv | |||||||||||
solyom | Adatlap | 702274 | 2022. november 14. 22:03 | ![]() | |||||||
Szia! Sajnos fogalmam sincs. Valahol a neten találtam. BB | |||||||||||
kervil | Adatlap | 702112 | 2022. november 11. 10:01 | ![]() | |||||||
Én is így vagyok vele. Pont emiatt a Pénzes - Tarlós-féle B.707-et (Sutykó II.) akarom megépíteni, arról van még a legtöbb fotó, talán hármat vagy négyet is ismerek róla. | |||||||||||
kervil | Adatlap | 702111 | 2022. november 11. 09:58 | ![]() | |||||||
Köszi szépen neked is! | |||||||||||
kervil | Adatlap | 702110 | 2022. november 11. 09:57 | ![]() | |||||||
Köszi szépen! Azt megmondanád, melyik könyvből származik ez a fotó? | |||||||||||
Podva | Adatlap | 702106 | 2022. november 11. 06:44 | ![]() | |||||||
Sziasztok Ami a B.631 fotót illeti, szerintem nincs, illetve ne fűzzetek sok reményt ahhoz, hogy felbukkan majd. Sólyom által feltett fotófól ismerjük az Évi felirat kinézetét. Tudjuk a Ju 87-ek standard német kamuhlázsának folttérképét. Hozzávetőlegesen ismerjük a század többi gépén az oldalszám illetve a trikolor felfestésének módját. Illetve tudjuk Stahl-naplóból az ÉVI-hez tartozó oldalszámot. Fentiekből lett grafika. Ami a V.9+10-et illeti azt Győrben valamikor 1945 februárjában kellett volna legyártani a tervek szerint. Erre "objektív okokból" nem került sor. A tervezett V.751-től V.910-ig tervezett gyártási sorozatból 1944 szeptemberben talán a V.875 volt az utolsó. Fotórol azonosítható legmagasabb oldalszám a V.872- volt. Azt követően áttértek a W-x+xx oldalszámozásra. Üdv Viktor | |||||||||||
solyom | Adatlap | 702097 | 2022. november 10. 21:31 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Csak a gép egy részéről van ez a fotó... BB | |||||||||||
KarBal | Adatlap | 702096 | 2022. november 10. 20:56 | ![]() | |||||||
Igen... Én csak olyat akarok megépíteni, amiről legalább valami homályos fotót találni. D5-ös Stukákról nem sok képet láttam még, erről pedig egyet sem :( Emellett sajnos a V9+10 számú Messerschmitt Bf-109G6-osról sem találok képet. | |||||||||||
kervil | Adatlap | 702077 | 2022. november 10. 13:44 | ![]() | |||||||
Az a gép (az "Évi") engem is régóta bosszant. Könyvben (talán a Magyar sasokban, ha jól emlékszem) is felbukkan a Punka-féle grafikája, elvileg tehát lennie kellene róla fotónak is (Mert különben mi alapján készült a grafika? Bár pont abban a könyvben vannak olyan grafikák is, amik szerintem biztosan nem fényképek alapján készültek, szóval ki tudja...). Annak ellenére, hogy lelkesen próbálom gyűjteni a MKHL (és különösen a magyar Stukák) minden megvásárolható fotóanyagát, erről a gépről fényképpel még soha nem találkoztam. Tudom, hogy régi lemez ez, de gyanítható, hogy a téma hivatalos szakértői közel sem osztottak meg velünk, mezei halandókkal minden birtokukban lévő fotóanyagot. Engem személy szerint egyáltalán nem zavarna, ha fizetni kellene érte, csak publikálnák már végre őket... | |||||||||||
sanyi | Adatlap | 701977 | 2022. november 7. 17:23 | ![]() | |||||||
Jesszus milyen fotó, civil jelzésű, századjelvényes Ju-86, kötelező lesz a polcon tudni! Köszi a megosztást! | |||||||||||
KarBal | Adatlap | 701960 | 2022. november 7. 08:58 | ![]() | |||||||
Sziasztok! A Kora, az Italeri és a HAD is adja a B6+31-es Ju-87D-5 matricáját, festési mintáját, de én sajnos még nem láttam fényképet az eredeti gépről. Valakinek megvan(nak) esetleg? | |||||||||||
Wrecker | Adatlap | 701298 | 2022. október 18. 13:06 | ![]() | |||||||
nbali | Adatlap | 701011 | 2022. október 8. 14:48 | ![]() | |||||||
Köszönöm a választ! Igen, tudom hogy van az "Erzsike" géphez matricája a HAD-nak, közben utána néztem, már elkészítették 1:35-ben is. Viszont én szeretném a magyar festésű, trikolóros gépet megépíteni, ha jól tudom a V8+48-as gépet repülte utoljára, láttam élőben a gép darabjait, és látszik, hogy a piros,fehér,zöld fel volt festve a gépre. Ha máshogy nem megy, maximum megcsinálom a sablonokat maszkolóval, és felfújom úgy. A stencileket,a puma jelvényt meg majd beszerezem, ha elérhető lesz. | |||||||||||
pmheros | Adatlap | 701010 | 2022. október 8. 13:14 | ![]() | |||||||
Üdv! Nincs képem a V.848 -ról, sajnos. B.Stenge Csaba Elfelejtett hősök (második kiadás 115 oldala) könyből: "Általa repült gépek: Bf 109 G-6: (V.3)66 (1944 elegeleje), V.818 (1944 kora nyara), V.848 (1944. július 26., augusztus 7.)" Ez talán egy kicsit nagyobb mozgásteret ad neked. Az 1:35 nem igazán repülős méretarány, még. Az 1:32 léptékben lenne érdemes nézelődnöd. Abban pl elérhető a HAD 32042/2021 matrica lapján a (V.3)66 Erzsike jelzése. A hivatkozott könyv borítóján épp a V.848 festménye van, amely "(Pozsgai Gyula grafikája, készült a szerző útmutatásai alapján)" Üdv.: pmheros | |||||||||||
nbali | Adatlap | 701006 | 2022. október 8. 08:31 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, egyelőre még csak infógyűjtésbe kezdtem. Szeretném megépíteni Molnár lászló Bf 109-es gépét. Mivel a lakóhelyem közelében van eltemetve, és a tavalyi megemlékezésen is ott voltam, szeretném a tehetségemhez mérten a lehető legpontosabban megépíteni a makettet. Ehhez keresek referencia anyagot. Ha jól tudom, a V8+48 jelü géppel repült. Erről van esetleg fénykép? Ill a border 1:35-ös makettjét tervezem megépíteni, létezik ekkora méretarányban magyar stencil a géphez? Vagy maszkoló a jelzésekhez? Vagy ez esélytelen? Bármilyen segítséget szívesen fogadok! Nem sürgős, mert még van pár épülő makettem, de szép lassan szeretném az infókat összegyűjteni. elérhetőségem: balazsnemeth1988@gmail.com | |||||||||||
Wrecker | Adatlap | 698047 | 2022. június 28. 20:20 | ![]() | |||||||
Magyar Szárnyak, 1992 (21. évfolyam, 21. szám) dr. Orosz Béla: A magyar Légierők teljesítményei a Kárpátoktól a Dnyeperig - naplókivonat. Magyar Szárnyak, 1993-1994 (22. évfolyam, 22. szám) Irányi Pál: Sóstótól Pockingig Magyar Szárnyak, 1991 (20. évfolyam, 20. szám) Nagy József: Szalagsapkások Magyar Szárnyak, 1991 (20. évfolyam, 20. szám) Évfolyamtörténetek Magyar Szárnyak, 1991 (20. évfolyam, 20. szám) Sárvári Péter: Repülő pályafutásom 1939-1945 Vas Népe, 1992. március (37. évfolyam, 52-77. szám) Pesti Hírlap, 1942. november (64. évfolyam, 248-271. szám) Vadászujság, 1942 (2. évfolyam, 1-36. szám) Függetlenség, 1941. július (9. évfolyam, 147-173. szám) Top Gun, 1992/7. szám Magyar Szárnyak, 1941/19. szám Amit Vámos Győrgy repülőhadnagy életéről és haláláról tudni lehet. Megtalálhatók a Hungaricana és az Arcanum oldalakon. | |||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 698030 | 2022. június 28. 06:55 | ![]() | |||||||
Segítség kellene. A napokban egy ismerősöm jelezte, hogy faluja temetőjében föllelte v. Vámos "Cickány" Győző, magyar királyi vadászpilóta sírját. Szeretnének tevékenységéről, életéról, haláláról összeállítani egy anyagot. Egy egyetemi PhD anyagban és Tobak Tibor: Pumák földön, égen ben már találtam hozzá pár dolgot, de hátha valakinek van még anyaga. | |||||||||||
sanyi | Adatlap | 697962 | 2022. június 25. 00:19 | ![]() | |||||||
Sziasztok! A Z0+94 oldalszámú Me-210-ről van valakinek képe? Ha igen, kérhetném, hogy megossza? Előre is köszi! Üdv Sanyi | |||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 697941 | 2022. június 24. 06:43 | ![]() | |||||||
Frissítettem a "Bűzmadár" cikket. | |||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 697427 | 2022. június 6. 10:05 | ![]() | |||||||
További kérdések: A WM-21B "Sólyom" felderítőgépek "hasán" lévő megfigyelőablakokról van-e valakinek fotója, rajza? A Kora Model rajza messze nem egyértelmű. | |||||||||||
Elnar | Adatlap | 697387 | 2022. június 5. 10:31 | ![]() | |||||||
Hajózóöltözet néven keresd. Elsőre ez ugrott be nekem: www.hadakutjan.hu/egyenruhak_repulogep_vezeto.php +dr. Tóth László: A Magyar Királyi Honvédség egyenruhái könyv 11. oldalán van leírás és fotó eredeti ruhába öltözve | |||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 697383 | 2022. június 5. 09:01 | ![]() | |||||||
Két dologban szeretnék segítséget kérni. 1. Kellene egy leírás vagy színes rajz, a Magyar Királyi Légierő pilótáinak bevetéskor használt ruházatáról az 1939-42 közötti időszakból. 2. Bár ez első pillanatra "off"-nak tűnik: Keresek "ácsorgó" ejtőernyős alakokat 1/72-ben, a Zvezda Pe-8ON készletéből. Ha valakinél feleslegben van, kérem jelezze! | |||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 696231 | 2022. április 26. 01:21 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Magyar Ju-86K építéséhez keresek dokumentációt, elsősorban hihető nézeti rajzokat, illetve bármilyen használható, a típusról szóló kiadványt. Üdv, T.G. | |||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 693193 | 2022. február 18. 09:06 | ![]() | |||||||
Infót, képeket keresek a pápai ejtőernyősök által használt Caproni Ca-101 festésével, jelzéseivel, számaival kapcsolatban. | |||||||||||
kervil | Adatlap | 692382 | 2022. január 26. 20:04 | ![]() | |||||||
Beállítottam, elvileg most már látszik. Köszi előre is! | |||||||||||
ecsetes | Adatlap | 692376 | 2022. január 26. 17:27 | ![]() | |||||||
Nem látom az elérhetőséged. Az sokat segítene. | |||||||||||
kervil | Adatlap | 692361 | 2022. január 25. 22:19 | ![]() | |||||||
Köszönöm szépen, sokat segítettél! Nem gondoltam volna, hogy még a gép neve is felkerült a jobb oldalra is. Meg tudnál nevezni esetleg egy forrást, ahol ez a fotó megjelent? | |||||||||||
ecsetes | Adatlap | 692354 | 2022. január 25. 18:59 | ![]() | |||||||
Szia! Igen, legalább 1 fénykép van, ahol jól látható a gép jobb oldalán a szélvédő sarkában a jelvény és a "Mária" felirat. | |||||||||||
kervil | Adatlap | 692345 | 2022. január 25. 14:37 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Ismertek olyan fotót, ahol a 102/2. zubó század stukáinak jobb oldalán is látható a Kókuszdió századjelvény? Vajon mindkét oldalra felkerülhetett, vagy csak a bal oldalra? Bár minden hozzáférhető forrást igyekszem begyűjteni, nagyon rosszul dokumentáltak sajnos ezek a gépek, vagy csak kevés képet publikáltak róluk, nem tudom. | |||||||||||
ecsetes | Adatlap | 692325 | 2022. január 24. 19:53 | ![]() | |||||||
Szia! Igen, az-az! 42. perc tájékán van a légi harc. Egész jó képek vannak amúgy a Ju-86-ról, de a Re.2000 ugye mozgásban van a levegőben, de mutatja a hasát. Lehet nagyítózni :) '44-es film, szóval kötelező megnézni a kor és a téma iránt érdeklődőknek! | |||||||||||
Safranek | Adatlap | 692324 | 2022. január 24. 19:19 | ![]() | |||||||
Egy gép nem tért vissza c. film lesz, szerintem | |||||||||||
pmheros | Adatlap | 692312 | 2022. január 24. 14:43 | ![]() | |||||||
Magyar sasok ? | |||||||||||
ecsetes | Adatlap | 692311 | 2022. január 24. 14:16 | ![]() | |||||||
Szia! Ebben az összeállításban egy korabeli játékfilmből vannak bevágva jelenetek (a pilóták a Ju-86-ban, a felső lövészállásból felvett, a bombázóra lecsapó "Raták"). Én magára a filmre emlékeztem, ott hosszabb ideig és jobb minőségben (feljavított?) lehetett látni mindent. Csak sajna a címe se ugrik be... Ma nekiállok keresgélni! Igazad van, sajnos valóban nem lehet ezek alapján biztosat mondani. Ha megtalálom az eredeti filmet, majd jelentkezek! Üdv.: ecsetes | |||||||||||
pmheros | Adatlap | 692303 | 2022. január 24. 08:06 | ![]() | |||||||
Üdv! Szerintem erre a videóanyagra gondolsz: ZMNE film - 03. (A M. Kir. Honvéd Légierő története 1920 - 1945) www.youtube.com/watch Végignéztem a videót, és kiválogattam azokat a részeket ahol megvillantják az RE 200 -esek a hasukat. Hogy a többieknek már ne kelljen a videóban keresgélni, az alábbi linkek már olyanok, hogy a megmutatni kívánt film részletek rögvest az adott perc másodperc időpillanatától indulnak. 21:44 -től youtu.be/5TGrWyL3e6M 29:56 -tól youtu.be/5TGrWyL3e6M 33:54 -től youtu.be/5TGrWyL3e6M A Ju-86 -os is már keresztes, így a Re 2000 -esek festése is már egy évvel a tárgyalt időszak utáni állapotot mutat. Én letöltöttem magamnak a videót, és nekiálltam kikockázni az anyagot. A felvételek persze igen gyenge minőségűek, így elemzésre kevésbé alkalmasak, mint inkább csak találgatásra. Az én meglátásom szerint van különbség a has festésében. Üdv.: pmheros | |||||||||||
Podva | Adatlap | 692299 | 2022. január 23. 19:45 | ![]() | |||||||
A V.419-et 1941 február 26.-án repülték át. Szerintem abban az időpontban a Reggio Emilia-Veszprém viszonylatban nem lehetett a környéken problémás légtér. A korabeli jó szokások szerint az eltévedt gépet, szépen visszaszolgáltatták, és nem csináltak belőle extra ügyet. Magyarán ekkoriban még a megkülönböztető jelzés még nem volt szükségszerű. Üdv Viktor | |||||||||||
Sokol | Adatlap | 692276 | 2022. január 23. 10:48 | ![]() | |||||||
Feketét és fehéret. De az olaszok használták, konvoj kíséretben. Utoljára talán Máltánál 1942 októberében, de nem emlékszem pontosan, utána kellene olvasni. A Torresi vagy a Vittorio Minguzzi életéről szóló könyvben voltak a "gyászban szédelgő sirályok". Elég komoly pár sor a re2000 alkalmatlanságáról. | |||||||||||
pmheros | Adatlap | 692251 | 2022. január 22. 17:23 | ![]() | |||||||
Maradt fenn arról infó, hogy az Re 2000 -eséknél alkalmaztak lemosható festéket ? Üdv.: pmheros | |||||||||||
ssanyi | Adatlap | 692250 | 2022. január 22. 16:16 | ![]() | |||||||
Üdv! Akkoriban is voltak lemosható, mondhatjuk vizbazisunak, festékek. A sárga jelzéseket hosszabb,nem néhány napra, időszakra tervezték. | |||||||||||
pmheros | Adatlap | 692249 | 2022. január 22. 16:08 | ![]() | |||||||
Üdv! Elfogadom, hogy a v419 szárnyán érkezett, tehát akkor a leírtak alapján a szárny alsó és felső részén az átrepülés miatt festették le a felségjelzéseinket. (Nem keverném az előírt tegelyhatalmi motorburkolati, és farokrész sárga festéssel.) A jól körülfényképezett v419 -esen miért nem látom ezen sávok (vagy eltüntetésének) nyomait ? Üdv.: pmheros | |||||||||||
Podva | Adatlap | 692135 | 2022. január 18. 20:18 | ![]() | |||||||
Sanyi! sajnos ez a "lelet" nincs meg a roncskutatásra feltette valaki, megtudakolta, hogy mi ez, és utána az illető nyom nélkül eltűnt, Aztán lehet hogy ez a lemez még mindíg ott rohad valahol egy hátsó udvaron. Ez a roncskutatás Seuso kincse... :( Miki! A sávval kapcsolatban lényegében ugyan arról beszélünk. Govinak nyilván volt egy marék beazonosítatlan fotója, aztán igyekezet valamilyen szöveget keríteni mellé, több-kevesebb sikerrel. Ilyen van... :) Ami a zöld-zöld caprónit illeti, hát olyan sincs: Szoktál beszélni Karesszal, biztosan említette, hogy a 310-esekhez szállított javítófestékek 10-10 kg Giomar Zöld, Sárga, Szürke és 5kg Barna volt. Ebből szerintem következik, hogy a 310 nem lehetett zöld-zöld. Ami A 135-ról nemrég került elő ez a színes fotó, szerintem ez is egyértelműen sárga, zöld, meg barna. Amit a 37-es utasítást illeti ott a CMPR jött elő azzal hogy az zöld alapot az egyik kísérleti festéstől eredezteti. Itt már nincs szó "égei mintáról", hanem kizárólag erről az utasításról. Ez itt a CMPR "újrahangszerelt" változata, de biztos ismered: www.stormomagazine.com/RegiaAeronauticaColorsinWWII_VitoCharts.htm Ez a chitonal dolog érdekes, tanultam valamit. Azonban szerintem nyilvánvalóan az olasz héjákat nálunk újrafestették. Biztos hogy volt megoldás ha más nem rákerült a régi festékrétegre az új. A csatolt fotókon legalább is biztonyosan nem az olasz festék van... Üdvözlettel: Viktor | |||||||||||
Sokol | Adatlap | 692127 | 2022. január 18. 15:45 | ![]() | |||||||
pmheros! Köszi, mindig elfelejtem, hogy nem szabad sokat írni - nagyon gáz amikor egyszerűen törli. Viktor! Én is úgy gondolom ahogy írod, viszont a Govi meg nem.. Ez a bajom a Govi könyvvel. Egyszerűen a képeken nem az van, amit aláír. A szerelő bácsik olyan szinten dokumentáltak, hogy tudni lehet mikor milyen végzettséget szereztek meg, mikor hol voltak kiküldetésben! Na most a gyár mérnökökről és technikusokról szóló kiadványában a kalapos bácsi, meg az "létrás" bácsi amikor éppen Magyarországon van, hivatalosan a Földközi tengeren van? Az Istenért, ott van a képen ahogy belövik a magyar gépek fegyverzetét! A fehér sáv az tranzit jele. Az olaszoknál a fehér sáv a saját csapatoknak szólt. Mivel csak az olaszoknak volt megállapodása légtér használatra, ezért nem szerepelhet (a gyárilag felfestett) ék. Ebben semmi újdonság sincs. De a saját olasz gépre olasz reptérre áttelepülésnél miért kell mégis? De a svéd korona sem szerepelhet hiába semlegesek az olaszok felé :)? Szóval a jelzés szerintem pont a németeknek szólt. Csak így van értelme. De sem előtte sem utána nem látható a képeken? Ellenben két hónappal később már mint hadszíntér jelölés ott a fehér ring a német gépeken is! A gépek csereberéje egyértelmű. A Károly által említett motor táblácska évszáma óta biztos vagyok benne, hogy nem álltak neki a gépeket újraépíteni. Egyszerűen össze-kannibalizálták ami éppen ott volt kéznél. De ezt már milliószor kifejtettem a Horthy géppel kapcsolatban. A chitonal viszont fontos. Nem tudod átvonni a szokásos anyagokkal. Oxálni lehet, az meg nem ment itthon valami fényesen. SZÓVAl - én azt mondom, hogy a magyar mávag gép féme nem egyezik az olaszéval. Sőt ha találsz a darabkát amiről nem tudod, hogy olasz, vagy magyar gyártású, akkor egyszerű vizsgálatokkal a fém miatt mégis meg lehet mondani. NA utána érdemes színekről vitatkozni. Eleve lefelezed a szóba hozható gyártmányokat. És itt jön a baj az "égei mintával" - ha nincs zöld zöld re2000, akkor zöld zöld caproni sincs ám :D CMPR kizárólag a lakkgyáras táblázatok miatt jó. a linkelt 1937-es tavaszi, késő őszi meg úgy általában őszi kísérleti koncepcióval meg nem igazán tudom mit akarunk? Vagy hogy mi köze van egy adott géptípushoz? | |||||||||||
sanyi | Adatlap | 692126 | 2022. január 18. 15:19 | ![]() | |||||||
Jóóóó Isten micsoda lelet! Gyönyörű, térdere borulnék egy ilyen találatnál... | |||||||||||
Podva | Adatlap | 692119 | 2022. január 18. 10:00 | ![]() | |||||||
Ha a "létrás bácsi" Pantelleirán van, akkor nyilván nem nyaral, hanem telel. Akkor viszont adódik a következő kérdés ha a sáv egy hadszintéri azonosító jelzés, akkor a háttérben álló gépeken miért nincs? Miért van viszont ugyan ilyen a magyar oldalszámú gépeken? Én továbbra is hajlok arra, ami a Govi könyvben is szerepel: Pörgették ezeket a gépeket mint bohóc a kalapot: Lecsíptek 1-1-et a magyar vagy a svéd sorozatból használták aztán pótolták vagy visszatették stb... Szerintem ezt igazolja ez a trágyatámasztásra használt Héja szárny, valahol Magyarországon: ha megfigyeled nem csak a két magyar delségjel látszik rajta hanem az olasz is... Mire föl, amikor a többi fotón már a gyártósoron fenn van a számunkra gyártottakon az ék? Nem kizárt hogy a szárny gazdája megjárta Comisso, Trapani-Milo, vagy Pantelleira repterét... Üdv | |||||||||||
pmheros | Adatlap | 692118 | 2022. január 18. 08:07 | ![]() | |||||||
Én a hosszabban fogalmazott hozzászólásaimat Word programban írom meg, és onnan a végén a "másol-beilleszt" módszerrel teszem be onnan a fórumba. (A fejleszthető helyesírásomon is javít valamennyit.) A másik módszer: az elküldés előtt csak szimplán kijelölöm a teljes szöveget és vágólapra teszem. Elküldéskor ha kiderül, hogy kijelentkeztetett a fórummotor, akkor újra belépek, és mivel még a vágólap tartalma a PC memóriájában van, onnan csak újra beillesztem, és ismét rányomok a küldésre. Rá lettem kényszerítve, hogy ezt a két módszert nem felejtsem el alkalmazni, mert velem is sokszor kibabrált a rendszer. A gesztenyéről csak annyit, hogy nem eladnám, hanem megsütném, megenném. Üdv.: pmheros |
<<< Vissza | Tovább >>> |