<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
halaci | Adatlap | 707172 | 2023. március 28. 08:42 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 707170 | 2023. március 28. 07:04 | ![]() | |
Köszönöm a válaszokat de nem gyerekek nem. Akkora bullshit hmmm. Ha a jármű tartósan 60km/h felett megy elmelegszik a gumi köpeny. És hogy fel ne robbanjon. Ezt mondták az illetékes Urak. Erre írtam hogy BTR-nél nem volt ilyen probléma. Ja és érdekesség az első hátsó gumik mintálya és még a gyártója se ugyan az. De mindnek. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 707167 | 2023. március 27. 23:17 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 707164 | 2023. március 27. 22:29 | ![]() | |
Oltóanyag, ha kigyulladna a gumi? | |||||
Sherman | Adatlap | 707163 | 2023. március 27. 22:29 | ![]() | |
Hőre olvadó kupak és tűzoltó széndioxid (rosszabb esetben víz) ha kigyullad a gumi? | |||||
Sennás | Adatlap | 707154 | 2023. március 27. 20:47 | ![]() | |
Bandika | Adatlap | 707132 | 2023. március 27. 09:46 | ![]() | |
Ez csak alapozó réteg. A felségjelzés és lajstrom az átrepülés miatt került rá. | |||||
sárkányos | Adatlap | 707100 | 2023. március 26. 12:07 | ![]() | |
Nem kell túlgondolni. Ez a gyári alapozós festés. A zöld az alumínium alapozója a krémszín pedig a kompozit alapozója. A fekete szintén kompozit. A gépek végső színe megegyezik a H145 és Mi-24 színével. | |||||
Zoli | Adatlap | 707098 | 2023. március 26. 11:32 | ![]() | |
Szia, Kizártnak tartom, csak egyes paneleknek eltérő a színe, szerintem ez legfeljebb valami alapozó? lehet, vagy még az sem, és a mexokott szürke lesz ez is. De majd kiderül. z | |||||
G-cart | Adatlap | 707097 | 2023. március 26. 11:27 | ![]() | |
Ez lenne majd a tényleges festés? mandiner.hu/cikk/20230324_itt_van_a_honvedseg_uj_h225m_tipusu_helikoptere_galeria Végül is, ilyen még nem volt... | |||||
halaci | Adatlap | 706409 | 2023. március 10. 19:54 | ![]() | |
Máltán építkezés közben találtak egy Me-109 F Erla roncsot. www.facebook.com/groups/tamiyamodelmagazine/posts/10160306622409821/ | |||||
Bishop | Adatlap | 706406 | 2023. március 10. 15:56 | ![]() | |
sárkányos | Adatlap | 706367 | 2023. március 9. 20:31 | ![]() | |
Csak a bal oldalra. Az a neve ,hogy ejerács. Azért van fenn ,hogy ugráskor ne akadjanak fenn a fegyvertartókon az ejések. | |||||
Bishop | Adatlap | 706366 | 2023. március 9. 20:23 | ![]() | |
Szervusztok! A Mi-17-en minek a dróthálós keret? Mindkettő oldalra felteszik? | |||||
badogvarju | Adatlap | 706361 | 2023. március 9. 19:56 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 705591 | 2023. február 22. 10:40 | ![]() | |
Block50 | Adatlap | 705590 | 2023. február 22. 10:13 | ![]() | |
Gripen kockázatos, de végül jó döntés volt. Max az a kérdés merülhet fel, hogyegy F-16-ossal előrébb járnánk-e? Szerintem nem... L-39NG leginkább a felesleges kategória, akkor mát egy T-50, vagy M346 jobb lett volna. Értem, hogy komplexebb és drágább, de jobb kiegészítése lett volna a flottának, multirole szerepben is. A legkockázatosabbnak most a KC-390-est érzem, nem a brazilok és nem is a hajtóműve miatt, egyszerűen új típus, rengeteg kockázat, üzemeltetési oldalon gyerekbetegségek és bármi jöhet. A B737MAX az egyik legjobb utasszállítóból lett továbbfejlesztve, jó hajtóművekkel és nézd meg mi lett a vége. Ráadásul üzemeltetési oldalról is egy sugárhatjtműves szerintem mindig drágább lesz mint egy turboprop... AW249 most még komolytalan, de ettől a vezetéstől bármi jöhet. A H145 és H225 ugyanakkor szerintem jó választás volt, az megint más kérdés, hogy üzemeltetési oldalról mit lehet kihozni belőle. H225 fegyverplatform nem jó? Nézzétek meg a Rambó3-at,m ár az elődje is mire volt képes! :-) | |||||
borisz | Adatlap | 705588 | 2023. február 22. 09:26 | ![]() | |
Az AW249 egyelőre nem több egy kósza pletykánál. Én arról azt sem zárom ki, hogy valami más gyártóra akarnak így nyomást gyakorolni. Ha a Gripent, bár az jó sokkal ezelőtt volt már, ide soroljuk, akkor a másik két Eurókacsára is ugyan úgy megáll a dolog. A KC-390-ben nem látok nagy veszélyt, bár a számukat elégtelennek tartom. Az Embraer nem ma kezdte, a hajtóműve például a világ egyik legelterjedtebbje kategóriájában. Az L-39NG-ről, amit a magam részéről feleslegesnek tartok egyébként, többnyire azt a kritikát olvastam, hogy éppenhogy elavult, mert csak az alap L-39 reszelgetése. | |||||
p-51 | Adatlap | 705585 | 2023. február 22. 08:45 | ![]() | |
Relatíve nem azok. De harci tapasztalat nem sok gyűlt velük össze. Talán a H225 családdal. De a KC390? Vagy a Gripen? Vagy az AW249? Vagy az L-39NG? | |||||
borisz | Adatlap | 705583 | 2023. február 22. 08:33 | ![]() | |
A H145M-et, H225M-et, PZH-2000-et, Leopard 2-t, Carl Gustaf M4-et, csak hogy azokat említsem, amik hirtelen eszembe jutnak így reggel, én nem nevezném kiforratlannak. | |||||
borisz | Adatlap | 705582 | 2023. február 22. 08:31 | ![]() | |
Szerintem nem a típus tehet róla, hogy hülyén használják. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 705581 | 2023. február 22. 08:20 | ![]() | |
Nem, ez szakmai vélemény. Az egész koncepció egy nagy kaki. Pl. azt a H145M-et használják pilóta alapképzésre, melyet sehol máshol. Túl bonyolult és túl drága hozzá. Ahelyett, hogy vettünk volna még néhány AS350-est töredék árból... A 145-ösök között van kb 5 db tűztámogató és a 225-ösből is lesz jó néhány ilyen konfigurációjú. Tehát akkor hogy is van a harci? | |||||
borisz | Adatlap | 705569 | 2023. február 21. 20:16 | ![]() | |
Naaa, azért ebben érzek némi "minek eszünk, úgyis..." hozzáállást. Szükség van rájuk. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 705568 | 2023. február 21. 20:10 | ![]() | |
"A 225-öst miért érzed púpnak?" Nem a típussal van a baj, hanem, hogy miből fogjuk kifizetni, megtankolni, felfegyverezni? Ki fogja repülni és üzemeltetni? Hová fogjuk tenni, amikor a meglévő technikának se jut hangár? Stb... Másrészt azért a tűztámogató képessége nekem furcsa: alapvetően közepes szállító helikopter... | |||||
p-51 | Adatlap | 705556 | 2023. február 21. 17:36 | ![]() | |
Sziasztok! Na akkor hogy is szokták divatosan? #irónia #vicc Szóval szerintem: Van valahol egy titkos szerződés biztos, ami arról szól, hogy a nagy fegyvergyártók keresnek egy haderőt, amelyik hajlandó a közelmúlt összes kiforratlan, vagy vadiúj típusát szolgálatban tesztelni... A lényeg, hogy ne azt vegyük, amiből már több ezer példány/több tízezer bevetés tapasztalata áll rendelkezésre, hanem... Amúgy vicces az Index címe: a legfejlettebb harci helikopter... :) Az AH-64 meg biztos nem az... :) | |||||
Block50 | Adatlap | 705555 | 2023. február 21. 17:00 | ![]() | |
A 225-öst miért érzed púpnak? Azt egy teljesen vállalható váltótípusnak érzem. A KC helyett biztosan mást választottam volna, és az L39NG is nehezen indokolható. De a 225-ös...? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 705543 | 2023. február 21. 15:16 | ![]() | |
1. Az, hogy ajánlották, egy dolog. Kb 2014-15-ben már majdnem vettünk AW helikoptereket, kb csak a szerződés aláírása hiányzott. 2. Még a meglévő technikát se tudjuk normálisan fenntartani. Se pénz, se ember, se infrastuktúra se semmi. És még most jön púpnak a 225, a KC390 és az L39NG... | |||||
halaci | Adatlap | 705541 | 2023. február 21. 14:11 | ![]() | |
Vagyis megint egy nullszériás, még csak a teszteknél tartó típus, mint a Lynx. Gazdag ország vagyunk, megengedhetjük magunknak, hogy ígéreteket vásároljunk. (Mielőtt valaki azzal jönne, hogy a Leonardo vagy a Rheinmetall mekkora tapasztalattal rendelkezik, ajánlom figyelmébe a GD Land Systems szenvedését az Ajax-szal, vagy a norvégok szopását a szintén részben Leonardo termék NH90-nel.) | |||||
borisz | Adatlap | 705534 | 2023. február 21. 12:30 | ![]() | |
Nem hiszem, hogy bármi lenne belőle. mondjuk az elmúlt egy évben azzal hakniztak, amit Maróth hozott tető alá. | |||||
G-cart | Adatlap | 705521 | 2023. február 21. 10:35 | ![]() | |
Hö! Ni van, mi van, mi van? index.hu/belfold/2023/02/21/haderofejlesztes-magyar-honvedseg-harci-helikopter-aw249/ Bár olaszban is volt nyoma: http://www.difesaonline.it/industria/segredifesa-incontro-bilaterale-italia-ungheria | |||||
Kferro | Adatlap | 705036 | 2023. február 9. 08:11 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 704933 | 2023. február 6. 07:06 | ![]() | |
Régen Május-1én volt ilyen. Lufi vadászat Zlin repcsivel:) Ez már komolyabb sugárhajtású géppel sokkal nehezebb! | |||||
magyaralba | Adatlap | 704926 | 2023. február 5. 21:37 | ![]() | |
Mekett | Adatlap | 704869 | 2023. február 4. 19:20 | ![]() | |
Mert iszonyú pénzeket emészt fel az állagmegóvásuk. A Hét Tenger blogon volt tavaly egy jó összefoglaló az amerikai múzeumhajókról. Szinte az összesnél ugrásra kész a lángvágó a pénzhiány miatt. htenger.blog.hu/2022/01/28/aprohirek | |||||
Sherman | Adatlap | 704867 | 2023. február 4. 18:59 | ![]() | |
Sose fogom megérteni miért nem lehet az ilyen hatalmas csodákból part menti múzeumot vagy bármi hasznosat csinálni. | |||||
cenci | Adatlap | 704835 | 2023. február 4. 13:05 | ![]() | |
slaviamarksman | Adatlap | 704817 | 2023. február 4. 09:47 | ![]() | |
Tiszteletem kedves makettezők a rádiLYó most mondta be , hogy a brazilok " huzavona " után maguknak süllyesztették el a Sao Paolo repülőgép hordozót a gogle ezt tette első helyre : www.vezess.hu/vezetunk/2023/02/04/elsullyedt-egy-repulogep-hordozo-nem-veletlenul/ . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||
halaci | Adatlap | 703261 | 2022. december 15. 22:34 | ![]() | |
Szerencsére megúszta, vajon mi lehetett a gond? (F-35B, ha minden igaz, akkor ma.) www.youtube.com/watch | |||||
Sennás | Adatlap | 703223 | 2022. december 14. 18:44 | ![]() | |
Teljesen igazad van igen meg kell büntetni. Vagy legközelebb egy Mk84-el fel lesz szántva az udvarra:) | |||||
sanyi | Adatlap | 703222 | 2022. december 14. 18:44 | ![]() | |
Pozíciófényről még nem hallottál? No, egyből látod hogy éjszaka merre van a repcsi. Nem kell precízen megvilágítani, mint acélmegjelölő, elég ha bele-bele villant, az is zavaró! Én egyébként egyből visszahoznám a halálbüntetést és két perc alatt fellógatnám az ilyet - vakon-félvakon, lakott terület felett... Bár elég lenne, ha egy talicska gumibotot vernék szét rajta, az is lenne olyan vicces, mint a lézerezés. Mellesleg pedig nem bullshit, lenni Magyarország, tessék mondani: sz.r. :) | |||||
p-51 | Adatlap | 703220 | 2022. december 14. 18:16 | ![]() | |
Ne nekem mondd. Mondd el az ügyészségnek, hogy szerinted bullshit. Amúgy tökmindegy, az ilyen hülyét akkor is meg kell büntetni, ha be sem sikerül világítania. 1 másodperc alatt okozhat komoly látáskárosodást a lézer. "alkalmanként legkevesebb 30 percig mindhárom vadászrepülőgép pilótafülkéjébe bevilágított" - nem azt írja, hogy folyamatosan. tehát egy-egy este rengetegszer felvilágított, és összesen ez 30 percet tett ki. "A lézerfény a pilótafülkék üveg és plexi felületein megtörve szóródott" - ez azért hihető. Nem egy lapos autószélvédő, hanem domború a kabintető, azért ez elég zavaró lehet. | |||||
Sennás | Adatlap | 703211 | 2022. december 14. 14:39 | ![]() | |
El ne hidd már:) Hogy? Este (kv-ra nem látod a gépeket) 30percig mindhárom gépbe bevilágított. Bullshit. Távcsővel alig lehet követni egy kb 7-800km/h(?) hasitó gépet nemhogy bevilágítani. Nem hiszem. Kocsi ami folyamatosan szemből jön JA. Na majd elmagyarázza valaki nekem:) | |||||
p-51 | Adatlap | 703210 | 2022. december 14. 13:56 | ![]() | |
Nagyon hülye emberek is vannak sajnos. ugyeszseg.hu/lezerrel-elvakitotta-a-vadaszpilotakat-a-borsod-abauj-zemplen-megyei-fougyeszseg-sajtokozlemenye/ | |||||
Sennás | Adatlap | 703064 | 2022. december 9. 14:32 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 703058 | 2022. december 9. 11:56 | ![]() | |
atika | Adatlap | 703057 | 2022. december 9. 11:52 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 703055 | 2022. december 9. 11:44 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 703053 | 2022. december 9. 10:38 | ![]() | |
Felsőzsolcán egy tucat Abrams. | |||||
p-51 | Adatlap | 702844 | 2022. december 3. 18:03 | ![]() | |
Ő volt! Bár csak alulról láttam egy szép 180 fokos fordulót hajtott végre. Köszönöm szépen! | |||||
PETI | Adatlap | 702843 | 2022. december 3. 17:43 | ![]() | |
Szia! Saját képet nem tudok ide felrakni, amióta ez nem működik, de sanszos, hogy őt láttad: www.avia-info.hu/kep.php Zlin 526 Trener |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Erős a gyanúm, hogy valaki hintába ültetett. Milyen környezetben megy 60-nal? Alaszkában decemberben vagy Arizonában júliusban?
Tippre ez valami MRAP (nem ismerem fel részletekről a modern cuccokat), aminél előfordulhat, hogy úgy gyullad ki a gumi, hogy közben a kezelőknek nem tanácsos kiszállni és oltogatni. Nincs kizárva, hogy extrém környezeti terhelésnél (ld. Arizona júliusban) tartósan nagy sebességnél magától is eldurranhat, de mivel ezen én nem látok központi keréknyomás szabályozást (a BTR-en tudtommal van), ebben semmi meglepő nincs.