<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
PETI | Adatlap | 711254 | 2023. július 12. 10:32 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 711251 | 2023. július 11. 21:40 | ![]() | |
Nagyon durva! Oltári jó képek! | |||||
PETI | Adatlap | 711249 | 2023. július 11. 21:01 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 711232 | 2023. július 11. 08:54 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 711209 | 2023. július 10. 08:13 | ![]() | |
Ja mint a Red2-ben a sütire "ezt még akkor gyártották amikor nem kellett feltüntetni a szavatosságot" vagyis korlátlan ideig jó:) Gondolom a sárkány(repedés ne legyen)főbb részei, szárnybekötések,vezérsík, ezek a fontosak. | |||||
Muzzy | Adatlap | 711208 | 2023. július 10. 07:46 | ![]() | |
A sima nagyjavítás egy adott technikai színvonal megtartása, biztosítása. A modernizálást lehet nagyjavítással egybekötni, itt már egész rendszereket cserélnek, a nagyjavításkor meg nem. Esetleg akkor, ha kijött bülletinben, és megrendelték... A szovjet/orosz üzemidő hosszabbítás nem mindíg volt szereléshez kötött, (pl. Mi-8/24forgószárnylapátok, TV2 és TV3 hajtóművek), kijött a szaki, megnézte a papírokat meg a gépet (jó esetben) és ment a pecsét. Nem szórakoztak holmi ipari nagyjavítással, vagy hasonlóval. Még az állapot felmérést se csinálták meg több esetben , Tudták, hogy mit bír a rendszer, az üzemidő többszörösen túlbiztosítva lett megállapítva. Az élettartamot az orosz/szovjet technikánál elsősorban repült órában, vagy ciklusszámban (le-és felszállás) vagy naptári üzemidőben határozták meg, az An-12 gyártásakor az állapot szerinti üzemelés nem volt divat. | |||||
borisz | Adatlap | 711204 | 2023. július 10. 00:10 | ![]() | |
Nem nagyjavításra vagy üzemidő hosszabbításra gondolsz? Sennás: Bár AN-12-vel sosem dolgoztam, általánosságban a szovjet típusoknak volt egy tervezett üzemideje, azaz hogy hány órát repült, és egy tervezett naptári élettartama. Ha valamelyiket elérte egy gép, akkor A; üzemidő hosszabbításra ment gyárba, ahol alaposan szétszedték és átvizsgálták. B; vége a dalnak- ez inkább a harci típusokra volt jellemző. Van egy C változat is, ez már újabb keletű, illetve nyugatias, az állapot szerinti üzemeltetés. Ha valami elromlik, azt cserélik, amúgy meg mennek vele,ameddig mernek. | |||||
Norm | Adatlap | 711203 | 2023. július 9. 23:01 | ![]() | |
Állítólag autóalkatrészeket szállítanak vele és elég sok munkájuk van. Amúgy a szerelők nagyon rendesek voltak, meg sem kellett kérdeznünk, máris felengedtek körbenézni :) | |||||
Muzzy | Adatlap | 711193 | 2023. július 9. 14:01 | ![]() | |
Nayg általánosságban egy repülőgépet 30 éves szolgálatra terveznek. Ennél hosszabb időt is kibírnak, de CSAK MODERNIZÁLÁSOKKAL Ez az az idő, ami alatt a legtöbb gép fizikailag és morálisan elöregedik. Természetesen megfelelő nagyjavításokkal, modernizálásokkal ez az idő kitolható, ennek gazdaságossági hatásai vannak. Ha nincs más, akkor nincs mit tenni, ezt kell használni. Lásd B-52, Tu-95 | |||||
PETI | Adatlap | 711192 | 2023. július 9. 13:58 | ![]() | |
Nem tudom, milyen üzemeltetésben vannak, de gondolom "párszor" ki lehet tolni néhány 1000 órával, aztán ha kirepülte, újra. | |||||
Sennás | Adatlap | 711191 | 2023. július 9. 12:39 | ![]() | |
Szia. Egy ilyen gép(nek) mennyi lehet a "MAX repülős órái" hogy mondjuk ezt. 57év alatt 57-vagy 100ezer óra is lehet akár? Évente max mennyi? | |||||
PETI | Adatlap | 711190 | 2023. július 9. 12:27 | ![]() | |
Bizony! 57 éves és 6 hónapos. Nem tudom, hogy mit cuccolnak vele, de jó, hogy jön. | |||||
Sennás | Adatlap | 711189 | 2023. július 9. 12:16 | ![]() | |
Ostend-Győr között ingázik mostanában. Jul.2-8 között vagy 5 jött át Belgiumból. Mit hordanak vele vajon? | |||||
Kferro | Adatlap | 711187 | 2023. július 9. 11:46 | ![]() | |
Az szép! Egy majdnem 58 éves példány! | |||||
PETI | Adatlap | 711182 | 2023. július 8. 23:25 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 711080 | 2023. július 5. 08:50 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 711046 | 2023. július 3. 20:05 | ![]() | |
jammie | Adatlap | 711016 | 2023. július 3. 05:12 | ![]() | |
Sajnálom a pilótákat. de: Akarva-akaratlanul is feltűnik, hogy mennyire fegyelmezetlenül, egymásra nem figyelve, alakzatot nem tartva repültek a gépek. | |||||
Sennás | Adatlap | 711005 | 2023. július 2. 18:59 | ![]() | |
halaci | Adatlap | 710977 | 2023. július 2. 11:49 | ![]() | |
Kolumbiai Légierő két Tucanoja ütközött, sajnos az egyik pilóta nem élte túl. twitter.com/SA_Defensa/status/1675309424133525504 | |||||
PETI | Adatlap | 710934 | 2023. július 1. 18:32 | ![]() | |
medor | Adatlap | 710857 | 2023. június 29. 23:15 | ![]() | |
A 'készítő' írta is,hogy 7 hónap kellet az eredményhez. :D (Amúgy elképesztő,hogy mire képes a tengervíz.Nem gondoltam volna.) | |||||
halaci | Adatlap | 710836 | 2023. június 29. 11:39 | ![]() | |
Valaki már megint túlzásba vitte a koszolást! :D twitter.com/WarshipCam/status/1674208657188302849/photo/3 | |||||
PETI | Adatlap | 710752 | 2023. június 25. 22:51 | ![]() | |
Ne is mondd! :):):) | |||||
Norm | Adatlap | 710751 | 2023. június 25. 21:22 | ![]() | |
Hát még repülés közben ;) | |||||
PETI | Adatlap | 710728 | 2023. június 25. 13:49 | ![]() | |
Hát igen, szép is volt valóban! :) | |||||
atika | Adatlap | 710726 | 2023. június 25. 13:38 | ![]() | |
A HA-PAO kinti képe (6) a kedvencem, nagyon szép - a kép és a varrógép is! :) Köszönjük a fotókat, PETI. | |||||
PETI | Adatlap | 710724 | 2023. június 25. 13:17 | ![]() | |
magyaralba | Adatlap | 710702 | 2023. június 24. 13:17 | ![]() | |
twitter.com/Liveuamap/status/1672556691940835330 bál van az operában... Voronyezs... Ka-52 vs Wagner SAM | |||||
halaci | Adatlap | 710587 | 2023. június 20. 20:24 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 710393 | 2023. június 14. 22:18 | ![]() | |
Csak átutazóban és Görögországban fog dolgozni. | |||||
Mekett | Adatlap | 710392 | 2023. június 14. 21:56 | ![]() | |
Hol járt ez a széség és mit csinált? | |||||
PETI | Adatlap | 710391 | 2023. június 14. 21:49 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 709725 | 2023. május 29. 11:27 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 709717 | 2023. május 29. 09:37 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 709716 | 2023. május 29. 09:36 | ![]() | |
Ezt nem én fotóztam (sajnos mert 10× ennyi kép lenne:) ez az állomás ott lehet Tata környékén. Pont megy a be/ki vagonírozás. 8as képen Peti látom ott is vonúl az alakulat Leo is PzH is. | |||||
DzsunKa | Adatlap | 709710 | 2023. május 29. 08:21 | ![]() | |
Szia! Tetszenek a képek. Viszont nem értem, hogy az a "high-tech csávó" vajon mit keres ott BTR szélére kiülve menet közben. Klausztrofóbiás, hős, vakmerő, vagy csak simán magasan kiképzett katona? | |||||
PETI | Adatlap | 709679 | 2023. május 28. 19:44 | ![]() | |
halaci | Adatlap | 709673 | 2023. május 28. 15:39 | ![]() | |
a pilóta szerencsére megúszta és sok melóval, de szerintem a gép is helyrehozható. www.europeanairshows.co.uk/news/spitfire-crash-lands-in-germany | |||||
slaviamarksman | Adatlap | 709547 | 2023. május 25. 11:40 | ![]() | |
Asszem C-130 ast láttam Mezőkövesd vasútállomás felől Pető-autó fölött elrepülni nyílegyenes északnak 11:07-08 körül | |||||
PETI | Adatlap | 709361 | 2023. május 21. 21:59 | ![]() | |
halaci | Adatlap | 708953 | 2023. május 9. 10:45 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 708900 | 2023. május 7. 14:05 | ![]() | |
Jaj de jó képek! Klasszikus ez a forgószárnyas. Köszönjük! | |||||
PETI | Adatlap | 708888 | 2023. május 7. 10:54 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 708694 | 2023. május 1. 22:01 | ![]() | |
Köszi! Tatabánya | |||||
Mekett | Adatlap | 708693 | 2023. május 1. 21:50 | ![]() | |
Szép nagyon! Melyik város van a háttérben? | |||||
PETI | Adatlap | 708687 | 2023. május 1. 20:34 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 707841 | 2023. április 13. 07:24 | ![]() | |
rod666 | Adatlap | 707840 | 2023. április 13. 07:05 | ![]() | |
Nem lehet, hogy Z-37T Agro Turbo? Azt ráadásul a KP gyártja 1:72-ben. www.scalemates.com/kits/kovozavody-prost-jov-kpm0145-let-z-37t-agro-turbo--1226502 | |||||
vlevi | Adatlap | 707838 | 2023. április 13. 06:51 | ![]() | |
Mondjuk a másik se az aerodinamika tökéletes mintapéldája, de az milyen tipus? Dromedárra tippeltem, de az csillagmotoros. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tudok még mutatni jókat, ha érdekel! :)