/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743.
magyaralba 712650 2023. augusztus 28. 14:27
Válasz erre
Ne félj tőle... ha van egy régi KP makett akkor az a legjobb vagy valami régi hasegawa... azon lehet gyakorolni az egyenesek és íves vonalak karcolgatását is... ívelt felületekre vagy vékony rezet használok vagy ha kell sörös dobozból vágok sablont és azt használom segédletnek... ha meg elbaszva vala mert túl szalad vagy nem jó helyre került akkor folyékony pillanatragasztóval feltudod tölteni a rossz vonalakat, megszárad és csiszolható, karcolható újra... nem pattog ki mint a tömítőanyagok... persze az időfaktort mindenki maga tudja hogy mennyit tud vagy tölthet egy egy dologgal...
atika 712649 2023. augusztus 28. 14:23
Válasz erre
... inkább a félszárnyak alsó részén lesz az a rész. Nincs előttem a készlet, bocs'.
atika 712648 2023. augusztus 28. 14:21
Válasz erre
Igen, kinek mennyit ér az idő. A Dream Model kicsit drágának tűnik ahhoz képest, amit nyújt. A matricás műszerfal elég szép, de ez a megoldás nem az, amivel annyiért elégedettség töltene el.
Én nem vagyok gyakorlott a karcolásban (sem), de az egyik Italeri-n biztosan megpróbálom. A félszárnyak felső részén a trapézszerű vonalak ívekkel (a csűrőknél), az egy kicsit megijeszt azért...
magyaralba 712646 2023. augusztus 28. 14:13
Válasz erre
Hát a dream model és Wolfpack mar nekem nem az az árkategória amit egy tenyérnyi (nagy kezem van :) ) 1/72 makettért kiakarnék adni... akkor inkább karcolgatok kicsit faragcsálok... nosztalgiázok.
atika 712644 2023. augusztus 28. 14:11
Válasz erre
... ja és megvan a két hegyesorrú (E és F) ős Italeri is. :)
atika 712643 2023. augusztus 28. 14:09
Válasz erre
Tudom. :)
... a No. 1420-asból van is itthon kettő. A No. 1363-ast normális áron szívesen megvenném, vagy csak az amerikai matricát belőle.
...igaz, megvan a két Xtradecal F-5 szett, abban van, ami kell.

Meg van három Hobby Boss két Rob Taurus kabinnal.

Egyébként a Dream Model lenne a megoldás, de még "nem vitt rá a lélek", hogy megvegyem. Abban van hegyes orr és cápa is, bár a LERX csak a kétülésesben nagy.

A Wolfpack egy ideje ígéri a saját újszerszámos E/F-jét. Lehet, hogy az lesz az ultimate megoldás.
magyaralba 712642 2023. augusztus 28. 14:03
Válasz erre
1363_foto3LR.jpeg
1363_foto3LR.jpeg
26220_1420-6.jpeg
26220_1420-6.jpeg
26220_rd.jpeg
26220_rd.jpeg
195072-1-italeri-f-5e-tiger-ii-patrouille-suisse-repulogep-makett-1-72-1652780104176705.jpeg
195072-1-italeri-f-5e-tiger-ii-patrouille-suisse-repulogep-makett-1-72-1652780104176705.jpeg
967210-48245-25-pristine.jpeg
967210-48245-25-pristine.jpeg
413777807.italeri-f-5e-tiger-ii-patrouille-suisse-1-72-1333.jpeg
413777807.italeri-f-5e-tiger-ii-patrouille-suisse-1-72-1333.jpeg

Az italeri svájci festésű F-5E-jei tartalmazzák a cápaorros változatot... viszont azt karcolni kell mert pozitív vonalas makett... és még van számos pont ahol némi beavatkozást vagy kiegészítést kíván... de cápa-orrú!

A mellékelt doboz grafikájú italéri F-5-k már a cápa orrú és megnövelt LERX-es F-5E kereteit tartalmazzák...
atika 712640 2023. augusztus 28. 13:24
Válasz erre
A Cserebere rovatban lehet venni átlátszó műgyanta szélvédőt. Italeri másolat - gondolom - az jó.
Vagy van a Rob Taurus vákuum formázott, abban ráadásul kettő is van; egy nyitott és egy zárt.

A cápaorr becsapós. Oldalról teljesen olyan mint a hegyes, szemből és fentről látszik igazán a különbség.
Johnie 712639 2023. augusztus 28. 12:47
Válasz erre
IMG_20230828_121247
IMG_20230828_121247

Köszönöm az infót atika.
Találtam egy linket a készlet megépített agresszor változatából, mellétéve a fotót az eredetiről látszik is amiről említést teszel. Talán az orr rész annyira nem is feltűnő, a Lerx betoldható, a front szélvédő valóban kisebb a kelleténél (ezt a hibát már mások is említették), a póttartály szembetűnően más.
atika 712633 2023. augusztus 28. 11:59
Válasz erre
atika 712632 2023. augusztus 28. 11:54
Válasz erre
A Hobby Boss F-5E normál (hegyes) orrú és normál LERX-es. A brazil ezért jó választás, mert a korszerűsítés során sem kapott cápaorrot, sem nagyobb LERX-et a brazil állomány.
Az agresszorokkal ebből a szempontból baj lehet, mert vagy korszerűsítették őket az idők folyamán (N változat), vagy Svájcból visszavásárolt cápaorrú E/F-k.
Johnie 712623 2023. augusztus 28. 09:58
Válasz erre
bahrain
bahrain
brazil
brazil

Köszönöm szépen medor a lehetőséget.
Letöltöttem a matricák .pdf útmutatóját a gyártó oldaláról, hogy jobb minőségben lássam a nyomtatványt.

www.armycast.cz/gb/172-decal-sets/143-f-5e-the-tiger.html

Nem semmi, 15 gép jelzéseit tartalmazza.
A Bahreini matricák akkor kellenek neked, a többi 14-et megtartod/eladod/nincs szükséged rájuk egyelőre. Én tudok várni, igazából most nem is nagyon akarok újabb makettet építeni.

boris: ez is tartalmaz másik 1994-es brazil jelzéseket.
medor 712618 2023. augusztus 28. 01:16
Válasz erre
Sziasztok!
Ha tudtok kicsit várni akkor erről a matricalapról 500Ft/db
választhattok bármit a Bahrein-i matrica kivételével.
Szeptember közepén jön meg a rendelésem.Elég izgalmasak!
www.super-hobby.hu/products/The-Tigers-Northrop-F-5E-s-In-The-World.html

gmlacko@freemail.hu
borisz 712616 2023. augusztus 27. 22:50
Válasz erre
Én a brazilt néztem ki, akkor nem fogunk üközni, remek! :D

Milyen az elméleti felújítás?
Pl. fehér csempe legyen, vagy bézs és középbarna? Mekkora legyen a törölközőszárítós radiátor? Ilyesmik. :)
Johnie 712614 2023. augusztus 27. 21:54
Válasz erre
Northrop F-5E Tiger II VFC-13 Fighting Saints NAS Fallon, NV_02
Northrop F-5E Tiger II VFC-13 Fighting Saints NAS Fallon, NV_02

Erre a VFC13 agresszor század 23-as gépére gondoltam , de még alszom rá egyet.

Milyen az "elméleti fürdőszoba felújítás"?
(Én gyakorlatban szoktam)
borisz 712613 2023. augusztus 27. 21:40
Válasz erre
Két elméleti fürdőszoba felújítás között kidolgoztam már egy újabb elméletet, hogy mivel vágom át a gordiuszi csomót, de most még adok egy utolsó esélyt a szép szónak.

Jaa, és egy F-5E itt fekszik a dobozában mögöttem, hogy valamikor megbirkózzak vele.
Milyen festése lesz?
Johnie 712606 2023. augusztus 27. 20:40
Válasz erre
IMG_20230827_200342
IMG_20230827_200342
IMG_20230827_200318
IMG_20230827_200318

Bátran locsold, majd ha elpárolgott finoman nyomkorászd fülpiszkálóval ,fel kell annak feküdni.
Szenvedésed megirigyelvén egy 1/72-es Hobby Boss F5E Tiger II Fighter domború műszereire dobom fel a matricákat Extra Strong lágyítóval. Szereti.
Johnie 712595 2023. augusztus 27. 16:07
Válasz erre
IMG_20230827_151304
IMG_20230827_151304
Screenshot_2023-08-27-15-09-38-337_com.miui.gallery
Screenshot_2023-08-27-15-09-38-337_com.miui.gallery
IMG_20230827_150906
IMG_20230827_150906

Van egy 1/48-as Roden OV1D Mohawk-om mindenféle gyanta kiegészítővel, BigEd maratásokkal. Találtam közöttük egy 49009 sorszámú "remove before flight" szalagot.
Egy-kettőt felhasználok belőlük a Bronco-ra...
Nagyzo 712518 2023. augusztus 26. 08:35
Válasz erre
Nagyon tetszik a Broncod, irtó szép munka! Majd mutatom is asszonynak, amikor randán néz az érkező dobozra, h miattad van! :-D
borisz 712508 2023. augusztus 25. 19:32
Válasz erre
Az lenne a lényeg, de pl a bal szárny alján a 6-os csücske a levegőben van.
Idegölő.
Johnie 712507 2023. augusztus 25. 19:15
Válasz erre
Jó lesz ez, nem baj ha csócsálja a lágyítót lényeg hogy rásimuljon.
borisz 712505 2023. augusztus 25. 18:11
Válasz erre
IMG_20230824_203949
IMG_20230824_203949
IMG_20230824_204038
IMG_20230824_204038

Matricázok, átlag egy oldal / nap sebességgel.
Kb. önteni kell a matricalágyítót, ezeknek a matricáknak az egyetlen előnyük, hogy vannak.
borisz 712504 2023. augusztus 25. 18:04
Válasz erre
Johnie 712499 2023. augusztus 25. 15:57
Válasz erre
IMG_20230824_104122
IMG_20230824_104122
IMG_20230825_145053
IMG_20230825_145053
IMG_20230825_154040
IMG_20230825_154040
ablak1
ablak1
Resizer_16929717329761
Resizer_16929717329761
Resizer_16929717450073
Resizer_16929717450073

Végül felkerült az "i"-re a pont, vagyis a nyitott ablakok a támasztó rudazatokkal.
Az ablakok felső részére 0,3-as drótból ragasztottam egy csíkot, hogy legyen válla amibe a keret is megvezetve odaragasztható.
Már csak egypár kis dolog van vissza és késznek nyílvánítható.
Johnie 712463 2023. augusztus 23. 19:20
Válasz erre
Köszi az infót.
Igen, kezd összeállni; ha a 72-es is ennyire részletezhető akkor szerintem jó vétel. Mintha a 72-esen nem láttam volna pozitív szegecseket (ez mindenképp jó csiszoláskor) ha a műanyaga ugyanilyen puha talán az sem baj mert kisebb az összsúly (bár vékonyabb a futó...)
kató 712461 2023. augusztus 23. 19:13
Válasz erre
Rosszul fejeztem ki magam , kicsit keményebb a fehérfém az ólomnál és az ónnál , de nem sokkal .
kató 712460 2023. augusztus 23. 19:10
Válasz erre
Igen , a fehérfém meglehetősen lágy ötvözet , az ónhoz vagy az ólomhoz hasonló . Önthetőség és megmunkálhatóság szempontjából ez jó a makettezőknek és a gyártóknak is , de megvannak a maga korlátai .
Egyébiránt a Bronco-d kimondottan csinos . Egyre jobban érdekel a 72-es verziója ...
Johnie 712459 2023. augusztus 23. 19:01
Válasz erre
lau1
lau1
lau2
lau2
Resizer_16928099298871
Resizer_16928099298871

LAU68 és LAU10A a műtőasztalon és a gépen...
borisz 712425 2023. augusztus 21. 23:58
Válasz erre
Johnie 712424 2023. augusztus 21. 21:24
Válasz erre
javítás
javítás
keréktárcsa 1
keréktárcsa 1
keréktárcsa 2
keréktárcsa 2
kerekek milliputtal és anélkül
kerekek milliputtal és anélkül
kerék a helyén milliputtal
kerék a helyén milliputtal

Köszönöm kató neked is.
Nem is tudtam (vagy már elfelejtettem), hogy a fehérfém alkatrészek is képesek elgörbülni.
Mindenesetre fehérfémmel még nekem sem volt dolgom.
A szárfelfúrás-erős drótos megerősítés még működhet is, egy tengely mentén (a vízszintesen) látom gyengének a szerkezetet.
Maga a keréknek a felhelyezése a kijelölt csonkra is problémás ha az útmutató szerint megy az ember (az is egy túl gyenge pont), de azt a részt már előre megerősítettem Milliput hozzáadásával.
kató 712423 2023. augusztus 21. 20:32
Válasz erre
Én a motorburkolat elejébe és a légcsavarkúpba szoktam ilyen maketteknél ólmot rakni (így egyensúlyoztam ki anno a Dragon 72-es He-219-est) .
A fehérfém futókkal óvatosan kell bánni . Ez egy nagyon lágy fémötvözet . Én még nem használtam (repülőknél) , de volt olyan fórumtárs régebben , aki azt mondta , hogy nagyobb súlytól hajlamos az is meggörbülni . Célszerűbb lenne hosszában felfúrni a futószárat és merev drótot beleragasztani . Izgalmas elfoglaltság , de szerintem 48-ban megoldható .
Sennás 712403 2023. augusztus 21. 13:10
Válasz erre
Johnie 712402 2023. augusztus 21. 11:36
Válasz erre
Ruh7aDFTiXxuIUjOs-jbR0mMPb5oFyDwV_hXx3js9Cs
Ruh7aDFTiXxuIUjOs-jbR0mMPb5oFyDwV_hXx3js9Cs

Igen, már késő beszerezni.
De nem is szeretnék többletköltséget akasztani a gépre. Viszont aki építi majd, annak megfontolandó a beszerzése.

Borisz, remek ötlet!
Sennás 712398 2023. augusztus 21. 09:39
Válasz erre
4_337
4_337
8_158
8_158

Ilyet meg már késő beszerezni? 29dolcsi nem olcsó igaz de tuti erősebb:)
borisz 712395 2023. augusztus 21. 00:03
Válasz erre
Szerintem rossz irányból közelítitek meg a dolgot. Ha nem bírja a lába és amúgy is seggre ülne, akkor a faroktartóhoz ragassz hozzá egy szerelőt vagy pilótát, aki éppen megérinti a törzset.
medor 712394 2023. augusztus 20. 23:51
Válasz erre
A két kabinajtó beragasztása (tudom nem nagy súly) nem oldja meg majd a problémát?
A fegyverzet nagy része is a súlypont (főfutók) elé kerül majd. Ne add fel!
Ezek után még mindig ott a póttank súlyozása mint alternatíva.Több ötletem nincs.
medor 712393 2023. augusztus 20. 23:25
Válasz erre
A balansz nagy része nem a főfutókra,hanem az orrfutóra fog terhelődni.
Nem tudom mennyire lágy a műanyag,így csak tanács sem mint útmutatás:
Ez utóbbit erősíteném meg és a póttartály orrába tennék még ólmot.
(Ha szét tudod még szedni és újra festeni is az összerakás után.)
A másik a (fél)dioráma. Hozzáragasztod egy reptéri alaphoz ahogy írtad is.
Johnie 712392 2023. augusztus 20. 22:28
Válasz erre
Sasszemed mindent észrevesz :)
Igen, a popsira ülés miatt van alátámasztva egy kis üvegcsével hátul a makett.
Mint írtam, oly lágy maga a műanyag, hogy félő, hogy a túlsúlytól, többletsúlytól elgörbülnek idővel a főfutószárak.
De vagy kap egy súlyos fém rögzítőt az orrkerék ,vagy kap egy reptéri futópálya alapot amihez hozzáragasztom...
medor 712390 2023. augusztus 20. 22:16
Válasz erre
Szia!
'Sennás' fotóján látszik,hogy egy hidraulikus emelővel van megtámasztva a múzeumi madárka orrfutója.Valószínüleg azért,hogy ne rogyjon még jobban le.Nem referencia.
(A makett fotója '712386' meg pláne nem az.)
Ennyire nem lóg a parkoló Bronco-k orra.Maximum pár fokot.
De a tiéd még mindig hátraül? Vagy miért van alátámasztva a vízszintes?
Johnie 712388 2023. augusztus 20. 21:49
Válasz erre
IMG_20230820_214356
IMG_20230820_214356

Sajnos az orrába lehetetlen súlyt helyezni, teljesen nyitott az orrfutóakna. Teljesen belátni oda. Közvetlenül utána következik a kabinteknő, oda sem lehet, hely sincs. A kabinteknő után a gép középvonala van, a főfutókkal. Egyedüli hely a nagy póttartály orr része.
Sennás 712386 2023. augusztus 20. 20:40
Válasz erre
Screenshot_2023-08-20-20-27-59-434.jpeg
Screenshot_2023-08-20-20-27-59-434.jpeg

Így
Sennás 712385 2023. augusztus 20. 20:39
Válasz erre
Igen érdekes az összerakott kicsit bólint így is (mint az eredeti). A hasa nem vízszintes. A rakéta blokkból vagy bombákból lenne jó fehérfém annak biztos van súlya. Vagy az orrába lehet még súlyt tankolni valahogy?
Johnie 712384 2023. augusztus 20. 19:50
Válasz erre
images.jpeg
images.jpeg

Köszönöm, de még nincs kész.
Sebaj ha a múzeumi bólint, a harctéri ilyen volt üresen, hajózók nélkül.
De erősen gondolkodom, hogy több súllyal ( rakétákkal) már ne pakoljam meg... görbül a lába
Sennás 712382 2023. augusztus 20. 17:44
Válasz erre
Screenshot_2023-08-20-17-31-44-828.jpeg
Screenshot_2023-08-20-17-31-44-828.jpeg
Screenshot_2023-08-20-17-32-43-986.jpeg
Screenshot_2023-08-20-17-32-43-986.jpeg
Screenshot_2023-08-20-17-31-55-877.jpeg
Screenshot_2023-08-20-17-31-55-877.jpeg

Oooo de klassz! Olyan jól mutat a szegecsek, meg az árkokban megülő kosz, por.
Az orrfutó szerinted még fog összéb ülni? Vagy a múzeumi példányban van hidraulika nyomás "vesztés" azért bólint inkább lefelé az orruk? Meg a hajtómű beömlőbe pici fekete. Abból a kis rútkacsából milyen komoly gép lett:)
Johnie 712380 2023. augusztus 20. 16:53
Válasz erre
Resizer_16925425809889
Resizer_16925425809889
Resizer_16925425687827
Resizer_16925425687827
Resizer_16925425557535
Resizer_16925425557535
Resizer_16925425434823
Resizer_16925425434823
Resizer_16925425286811
Resizer_16925425286811

Csak hogy ne maradjatok ma sem Bronco nélkül...
Fellépő lépcsők beragasztva, géppuskák szintén, kinyitásra szánt oldalsó ablakok lefestve.

(Említettem,hogy nagyon lágy a makett műanyaga. Nem kivételek ez alól a fő futószárak sem. Elég nagy súlyt kell megtartania, lehet, hogy évek alatt a polcon díszelgő makett alatt idővel elgörbülnek?)
Johnie 712353 2023. augusztus 19. 13:19
Válasz erre
Resizer_16924438418801
Resizer_16924438418801
IMG_20230819_105625
IMG_20230819_105625
IMG_20230819_112246
IMG_20230819_112246
Resizer_16924431565113
Resizer_16924431565113
Resizer_16924431445141
Resizer_16924431445141
IMG_20230819_122306
IMG_20230819_122306
IMG_20230819_122243
IMG_20230819_122243

Sőt, ma is ráérek, úgyhogy próbálok haladni.
Lemaszkoltam a fellépőlépcsők nyílásait, befújtam pirosra, majd imádkoztam nehogy visszaköszönjön ez a szín a beltérben, mivel a lyukakban alul pici rés van hagyva. Remegő kézzel szedtem le a maszkot az ablakokról és a betuszkolt szivacsot a beltérből, szerencsére nyoma sincs bejutott festéknek. Viszont az ablakokon belül valamilyen homályos lerakódás keletkezett ,ami szerencsére nagyon könnyen letörölhető fülpiszkával.
Johnie 712336 2023. augusztus 18. 21:23
Válasz erre
Resizer_16923858589247
Resizer_16923858589247
Resizer_16923858594519
Resizer_16923858594519
Resizer_16923858578983
Resizer_16923858578983
Resizer_16923858584375
Resizer_16923858584375
Resizer_16923857663411
Resizer_16923857663411

Na, hol tartasz?
Én egész nap ráértem, kicsit koszoltam a gép hasát, kiömlőknél kormoltam, feltettem a póttartályt, kész az első futómű, de mára ennyi. Ezek már esti képek...
borisz 712321 2023. augusztus 18. 07:34
Válasz erre
Ezek is nagyon jól méznek ki!

Azt hiszem, most már körbeudvaroltuk egymást, nekem hamarosan matricáznom kell! :D
Zoli 712317 2023. augusztus 17. 22:02
Válasz erre
Szia,

Tökéletes, profi munka, gratula!
z
PETI 712316 2023. augusztus 17. 21:48
Válasz erre
Szia! Én erről a Growlerről egy cikket szívesen olvasnék. Nagyon szép lett!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743.