<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Johnie | Adatlap | 716693 | 2023. december 10. 17:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 716691 | 2023. december 10. 16:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
És a törzs-féklapoknak is zárva kéne lennie, esetleg az alsónak enyhén lógva, de attól még szép munka. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 716690 | 2023. december 10. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
huu nagyon szep lett. gratula! gwh 48as? parkolo modban nem mind a 2 flap felfele kellene lenni 5fokban? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 716689 | 2023. december 10. 16:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Nagyon szép lett, gratula! Viszont nekem a zöldesszürke némely képen túl zöld, milyen festéket használtál? z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 716688 | 2023. december 10. 15:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 711675 | 2023. július 29. 22:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
magyaralba | Adatlap | 711674 | 2023. július 29. 22:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ez az egy általam ismert lézeres célmegjelölő konténer ( laser designator pod/LDP) amit az oroszok használtak Szu-25 modernizált változatán de ha jól tudom nem lett nagy szériában gyártott fegyverrendszer és talán tesztelték a MiG-29 modernizálása során a típuson is... de erre semmi fotó bizonyítékot nem találtam csak szöveges leírást. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
magyaralba | Adatlap | 711673 | 2023. július 29. 22:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
1,-szerintem semmivel és hasonlóképp alkalmazhatták őket mint az öbölben a Tornádó-Buccaneer párosokat csak itt Szu-25-t vagy esetleg Szó-24 volt a célmegvilágító esetleg földi lézerforrás 2,- szerintem semmivel és propaganda céllal volt függesztve (látunk már pár ilyet) 3,-esetlegesen egy up-date program keretében alkalmassá tették egy külső célmegjelölő konténer hordozására a belorusz meg-eket, de ennek kicsi valószínűséget látom (de ez nem zárja ki a lehetőségét a dolognak) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
czzoli | Adatlap | 711670 | 2023. július 29. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A H25L-t hogyan/mivel tudta célra vezetni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
magyaralba | Adatlap | 711669 | 2023. július 29. 20:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 711667 | 2023. július 29. 19:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szépen köszönöm! Akkor 6 R-73-as lesz rajta. Elvileg ez a soron következő makettem most szovjet festesű lesz, úgyhogy akkor lehetséges a kombináció. Mégegyszer köszi Nektek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 711662 | 2023. július 29. 17:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 711661 | 2023. július 29. 17:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Megoldható igen! Az indító pylont kell hozzá lecserélni! Viszont a mi gépeinken ilyen kombináció nem volt! Lengyel gépekre keress rá, mert emlékeim szerint ők használtak hasonló konfiget! Üdv.: Weizi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli75 | Adatlap | 711660 | 2023. július 29. 17:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia, A Wikipedia.hu-n van egy kép magyar 29-ről, de ott a külső pylonon van az R-73 rakéta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 711646 | 2023. július 29. 06:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy a MiG-29 a legbelső szárny alatti pilonon hordozhat-e R-73(AA-11) rakétát? Szeretnék llyan makettet, amin 6 R-73-as van, csak nem tudom, hogy a valóságban volt-e ilyen függesztényvariáció. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 711225 | 2023. július 10. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia, nagyon-nagyon köszönöm a képeket! Már nem bíztam benne, hogy sikerül más fotókat is szereznem róla, erre itt vannak! :)) És még időben is, mert még csak alapozva van a madárka... Köszönöm még egyszer! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 711220 | 2023. július 10. 16:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
@Kibic: Bocsánat, csak most olvastam a hozzászólásokat. Remélem, ez a néhány kép segít valamennyit. Ősrégi papírképek szkennelve. Én nem nyúltam bele egyikbe sem, hogy eredeti maradjon. Csak lekicsinyítettem, mert nem enged nagyobbat feltenni. A képek 1998-2000. között készültek, még az első festéssel. Szerintem az általad is betett képeken már valami kopás utáni belejavítás látszik. Ennyire éles határ sosem volt rajta korábban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 710396 | 2023. június 15. 00:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az a "KOLSZ" védő lemeze! A gép repülhetett vele is meg nélküle is, annak függvényében, hogy a feladathoz kellett-e használni a berendezést, vagy sem! Természetesen az esetek többségében a lemez nélkül mentek a kiképzési repülések keretében mert a műszaki kiszolgálók nem mindig tudták előre hogy éppen milyen feladarta megy a gép! Érdekesség: Rendszeresen kellett tesztelni a berendezés üzemképességét, melyhez elegendő volt a zóna szélén sétálkató dohányzó ember is!:-) Simán megfogta és követte is a parázsló cigarettát! ( ...Jó igaz kb. 30m-ről beszélhetünk!:-D) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 710388 | 2023. június 14. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia, biztos, hogy nem volt mindig ott. A 18, 22, 26-ról és Weizi fotóin (#710359) is látható 11-ről vannak olyan képek, amin látható, hogy nincs rajta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Matthias | Adatlap | 710386 | 2023. június 14. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy az IR érzékelő előtt lévő áramvonalazó lemez mindig ott volt? Olyan fura, hogy sokat kitakar az látótérből. Nem tudjátok véletlenül,, hogy melyik munka nyerte a hétvégén a PSMK kupán a Mig-29 kategóriát 1/72-ben? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 710365 | 2023. június 13. 15:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Weizi! Nagyon köszönöm a képeket, tökéletesek lettek, sokat segítettél vele! :) (Tavaly júliusban néhány korábbi kecskeméti pilóta ismerőssel voltam reptér-látogatáson ahol mindent megmutattak, de a 29-esek közelébe nem engedtek bennünket, kivéve a 11-et. Már akkor is a 22-est szerettem volna körbefotózni. Talán Neked könnyebb lesz...) Még egyszer köszönöm a képeket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 710359 | 2023. június 13. 13:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kibic! Csináltam pár képet, remélem hasznosak lesznek a számodra, illetve azoknak a számára is akik terveznek ilyen részleteket építeni 29-en! A 22-es kérdésében még kérek egy kis időt, mert ő sajnos mostohább környezetben tárolódik, és oda még nem volt időm kimenni, de kétlem hogy a kérdéses területen még lenne színbéli eltérés az időjárás viszontagságainak hatására!... Persze minden is előfordulhat! Üdv.: Weizi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 710133 | 2023. június 8. 14:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia, semmi gond, úgyis nagyon lassan haladok... Hadd legyek telhetetlen: a 22-ről nem tudnál esetleg egy képet lőni, vagy megnézni? A képen látható rész érdekelne. Nem tudom, hogy ez a sáv kifakult/átfestett zöld, vagy eredeti szürke, csak ilyenre volt festve?) Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 710132 | 2023. június 8. 14:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Bocsánat! Jó hogy írtál mert totál kiment a fejemből a dolog! Pedig azóta még dolgoztam is a 11-es oldalszámúval kicsit!:-D Holnap igyekszem elkészíteni a kért területről a képeket! Üdv.: Weizi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 710128 | 2023. június 8. 13:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 709042 | 2023. május 11. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Igen, ilyenekre gondoltam. Köszönöm a képeket! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 709036 | 2023. május 11. 14:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Mintha ezeket nem láttam volna fenn az általad említett oldalakon. (mármint ha az orosz kitétel az álcázásra vonatkozik, és nem a felségjelzésre) Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 709030 | 2023. május 11. 14:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne esetleg valakinek olyan fotója, amin a 22-es gép látható még orosz festéssel? (A hunavia-s és avia-info-s képeken kívül!) Köszönettel! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Borzz | Adatlap | 709016 | 2023. május 11. 08:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Mindkét hozzászólás jó! Annyi, hogy van a szériaszám és van a gyári szám: 27-04 - 50903027135 27-05 - 50903027146 27-06 - 50903027257 27-07 - 50903027268 27-08 - 50903027279 27-09 - 50903027380 A magyar MiG-29UB-k, széria szám alapján, egymás után következnek a 27-ik szériában. (Egy széria tíz gépet tartalmazott) Míg a hosszabb gyári számok, nem mindig követték egymást. Sőt az esetek többségében nem követték egymást a gyári számok. A magyar 9.12B gyári számok közül, csak nyolc követi egymást. A gyári számok közötti foghíjak, nem minden esetben voltak kitöltve! Így széria számok alapján javaslom vizsgálni a gépek helyzetét a gyártásban! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 709011 | 2023. május 11. 07:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Az előző kommentemben említett avia-info.hu -ról a következő gyártási számokat 50903027135, 50903027146, 50903027257, 50903027268, 50903027279, 50903027380 tudhattad kiolvasni. Látható, hogy nem pont egymás után készült gépekről van szó, mégis nagyvonalakban hasonló festési sémát követnek. A gépek alapvetőleg orosz megrendelésre készülhettek, így orosz mintát hordoznak. Ilyen orosz mintázatú gépeket kaptak a magyarok is, és még sok másik ország is. Az én szemem azt látja, hogy 9-13 -ig bezárólag két jellemző álcázási irányzat volt. Az egyik a nagyfoltos (vastag csíkos) mint a mi 9-12 -őinken is látható, a másik a keskeny foltos (csíkos) ami pl a 9-51 -eseinken is megtalálható. Kezdeti időkben 9-12 -eseken is megfigyelhető volt keskenyebb foltozás, sőt már a proto példányokon is látható ilyen. Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Borzz | Adatlap | 709010 | 2023. május 11. 07:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A magyar MiG-29UB-k azonos szériába tartoznak. A 27-ik széria 1992-ben került átadásra a Gorkij-i (akkor már Nyizsnyij Novgorodi gyárban). A harci 9.12/9.13-asok a nagy foltos, míg az UB-k „csíkosabb” terepszínben jöttek ki a gyárakból. De ennek a fő oka, hogy más-más gyárban készültek az egy és kétülésesek. Ha eredeti, Gorkij-i gyári festéssel készült szovjet/orosz kétüléseseket nézünk, azoknak pont olyan „csíkos” festése van, mint a magyarnak. Az más kérdés, hogy a neten, elsősorban már átfestett UB-król található fotó, ami megtévesztő. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Matthias | Adatlap | 709004 | 2023. május 10. 21:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Leginkább az érdekelne, hogy ez a csíkos mintázat miért alakult ki. A harci változatok festése nagyjából ugyanolyan. Az orosz ub-k jó részén is ugyanaz a festésiminta van mint a harci változatokon | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 709002 | 2023. május 10. 21:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Mit értesz alternatív alatt? A többi UB -énkhoz hasonlatos a mintázat. Az avia-info.hu -n láthatod a gyártási számokat is ha érdekel. Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Matthias | Adatlap | 709001 | 2023. május 10. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Valakinek esetleg van róla valami információja róla, hogy a 25-ös oldalszámú magyar ub-nek miért volt alternatív festémintája? Történt vele esetleg valami? Vagy más szériából származott mint a többi ub? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 708758 | 2023. május 3. 07:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jó, köszönöm! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 708749 | 2023. május 2. 21:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 708746 | 2023. május 2. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Weizi, természetesen ráér, nagyon köszönöm előre is a fáradozásodat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 708745 | 2023. május 2. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
varobee: köszönöm szépen! dioevil: igen, ott szoktam kezdeni a keresést, aztán gugli. De erről a részről sehol nem találtam képet... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 708743 | 2023. május 2. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ha péntekig ráér a dolog, akkor készítek a kérdéses részletekről képeket! Szinte minden apró részletről van képem, de ez valahogy kimaradt!:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
dioevil | Adatlap | 708742 | 2023. május 2. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
hunavia oldalon van csomó részletfotó magyar gépekről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 708741 | 2023. május 2. 20:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem ezek vannak, valami kiadványból "mentettem". Üdv: varobee | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kibic | Adatlap | 708712 | 2023. május 2. 12:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne esetleg olyan fotója valakinek, amin látszik a (magyar) 29-esek "szélvédője" alatti rész? Sajnos az általam talált kabin fotók ezt a területet nem mutatják... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 708200 | 2023. április 20. 22:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Mindössze 7 másodperces videó a Mig-29 -es kopoltyúiról repülés közben youtu.be/b5M0_KWA2i8 Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 703162 | 2022. december 12. 13:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Köszi szépen az ismertetést! Mivel csak 72-es repülőkkel foglalkozok, nem ismerem a 48-as verziót, csak pár pillantást vetettem rá anno, de már akkor feltűnt pár hiba vagy épp hiányzó részlet, ami a 72-es maketteken megvan, vagy meglehetne. Szóval nem foglalkoztam vele komolyan. A 72-es verzió szerintem a nagyobb léptékű arányosan kicsinyített verziója lesz "csak", tehát a késői és korai verziót is meg kell majd venni, hogy egy aránylag pontos makettet tudjunk építeni mindössze 40-50000Ft-ból... z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 703148 | 2022. december 12. 07:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, hogy ezeket összeszedted, hasznos! Hajtómű, nem motor. Udv KP | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 703147 | 2022. december 11. 23:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A 48-as méretarányú megfelelőjének azért olvastam kicsit utána, hogy tudjam mit várhatok az 1:72 -es GWH 9-12 kistesótól, vagy milyen tipikus hibákat keressek majd rajta. A Makett újdonságok topikban makettinfo.hu/forum/forszoveg.php Matthias betett pár képet. Erre a néhány képre szeretném ráfűzni a gondolataimat. Megörültem, hogy a szívócsatornát egyben adja a GWH a motorgondolával, de azonnal felűnt, hogy az említett tagok kapcsolódásának vonalára vannak illesztve az apró légbeömlők. Ez egy olyan hiba, amit az 1:48 -as tesónál kijavítottak már. Ez most hogy fordulhat elő? Következő: a szívócsatornák közti has meredeksége az orfutó akna mögött. Ez megint mi ?, ezt már javították. Hogy lehet kétszer ugyanabba a folyóba lépni ? Milyen hibát másoltak még le, amin már csak építéskor fogok koppani? Ezen szerkesztett képeimet bárki használhatja, csak valahogy jusson el az üzenet Haneto vagy más GWH közeli emberhez. Sírok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 703146 | 2022. december 11. 23:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Míg az Arcforums tagjai teljes elragadatottsággal beszéltek a GWH 29 -eseiről, és igen megengedően annak kisebb hibáiról, addig a scalemodels.ru gárdája már sokkal objektívebben közelített a készlethez, de szerintük is eddig ez a legjobb készlet. Az orosz szaknyelvet még fordítóval is csak nagyon nehezen (és sokszori nekifutásra) tudtam értelmezni, így a tévedés lehetőségét fentartom. A link ott lesz a hozzászólás végén, tessék utána járni! Hibák: -a törzs eleje a radarkúptól kezdődően hosszan kúpos, valójában csak az állásszögadóig kellene kúposnak lennie, utána már hátrafelé párhuzamos a helyes kontúr. Zlinek rajz alapján készült leginkább a terv. -a szélvédő előtt kissé puffadtabb kellene legyen a törzs, ez a maketten nem jelenik meg. -a "lerx" előre nyúló éle felett nem hajlik be a törzs íve. B betűvel jelölve. -(a 9-13 -on a fentiek nem lettek javítva) -az orrkúp dőlésszögében és egyes méretekben a 9-12 Early és Late között már különbség van. -a törzs hibás kúpossága miatta kabin külső oldalfalának sík területei különböznek a megkívánttól. Értelmezéseim szerint a teljesen sík részek is nehezen érzékelhetőek. -a törzs feletti beömlőnyílásokon nincs hajlítás. Ez azért van mert helytelenül párhuzamosak a hosszírányú éleik a hossztengellyel, valamint egy kicsit távolabb is vannak a középvonaltól. (Megjegyzik, hogy kezdetben ezt jól csinálták, de a végére megváltoztatták. Saját megjegyzés: próbararabokon?) -a szívócsatorna beömlő nyílása némileg keskeny. -a szívónyílásnál az egyes síkok egymásközti helyeztében, és párhuzamokban vannak apró hiányosságok. (Ezt nem igazán sikerült megértenem). -a főfutó aknafedele is rossz helyzetbe kerül, vagy a mérete nem stimmel, mert a szívócsatorna alá kellene kerülnie az aknafedél alsó élének. -segédpitot csövet 10°fokkal lefelé, szimmetriasíkra 4°fokkal meg kell dönteni -a főfutószárak terheletlenül vannak ábrázolva ezért hosszúak. A futószár támasza viszont rövid, rossz szögben áll. -nem kritikus de mérhető különbségek vannak az orrfutó, és a főfutó keréktárcsa gumiabroncs, csapágydob méretezésben az eredeti méretarányos megfelelőjéhez képest. Forrás: scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic.php Az orosz szaknyelvet még fordítóval is csak nagyon nehezen (és sokszori nekifutásra) tudtam értelmezni, így a tévedés lehetőségét továbbra is fentartom. (Az Arcforums -al foglalkozó hozzászólásomnál már felsorolt hibákat és megoldásait itt nem jelenítettem meg feleslegesen mégegyszer, de jeleznem kell, hogy a scalemodels.ru oldalon is tudatában voltak ezeknek a hibáknak. ) Képek a hivatkozott oldalról vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 703145 | 2022. december 11. 23:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nos, mivel néhány hónap múlva érkezik az 1:72 -es arányú GWH 9.12, így kicsit utána olvastam az 1:48 nagytesónak. Ha már úgyis összeírtam magamnak, megosztom azokkal, akik még ez után tájékozódtak volna a makettel kapcsolatban. Az ARC fórumon gyűjtöttem össze pár hasznosnak tűnő információt: Ez a felsorolás az elsőnek megjelent 9.12 Late type készlethez kapcsolódik. -(a frontszélvédő kissé meredekebb volt a kelleténél, és kabintető íve sem volt megfelelő a bemutatott CAD rajzokon, de a makett elvileg korrigált méretekkel, formával jelent meg) -(a teszt formákhoz képest 0,2mm -el lejjebb került a kabintető alsó élének és a kabin találkozásának a vonala) -volt aki hiányolta a szívócsatorna teljes kidolgozását -szívócsatorna a motorgondolához nem jól kapcsolódott, ugyanitt az apró légbeömlők hibásan erre a kapcsolódás vonalára kerültek -a szívócsatornához tartozó határréteg leválasztó levegő elvezetése rossz formájú volt -mind a PTB1150 szárny alatti póttankok, mind a hozzátartozó pilonok túl rövidek -az APU 470 (r-27 -hez) és a P-72-1D (r-73 -hoz) pilonok is rövidek -vetemedés volt több szárnyon -hiányzik a gázkar a fülkéből -a két szívócsatorna közt az orrfutó akna mögött egy rövid meredek lejtős has szakasz van. Ennek egy hosszú alig lejtős hasformának kellene lennie. A következőnek a 9-13 -as GWH készlet jelent meg, ebben: -orvosolták a a szívócsatornák közötti has meredekséget -változtattak a szívócsatornához tartozó határréteg leválasztó levegő elvezetésének formáján -szívócsatorna motorgondola kapcsolódásánál az apró légbeömlők elhelyezésében változást eszközöltek -a 9.13 -ra jellemző szárnyvég kontúrt kialakították ugyan, de a profil magassága elégtelen lett egy ECM befogadására Harmadiként jelent meg a 9-12 Early type -a 9-13 -ason fejlesztett javításokat hozza magával, mint has, és szívócsatorna. -megkapta a javított méretű szárny póttartályt, rakéta tartókat, póttartály tartókat -(kisebb hibaként egyes dobozokba a 9-13 -as törzsfelsőrész eleme került) Forrás: www.arcforums.com/forums/air/index.php mindössze néhány száz hozzászólás, esetleg lehet még benne találni pár gondolatot. Képek is innen voltak. Chrome Google Translate funkciója volt a segítségemre a megértésben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
magyaralba | Adatlap | 700159 | 2022. szeptember 9. 21:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 700084 | 2022. szeptember 6. 14:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Csak úgy felmerült bennem a HVG-cikk kapcsán. Az AGM-88 egy közel 40 éves konstrukció. Akkoriban még a Cray-2 sem volt meg, ami 1985-től tudott 1.9 GFLOPS csúcsteljesítményt, mint a világ legjobbja. Az iPhone 7 ugyanezt már úgy 400+-os nagyságrendben tudta, ha minden igaz. A Cray-2-t nem lehetett repülőgépbe szerelni. Ebből adódóan elég valószínű, hogy a korai AGM-88-ak felprogramozása sem lehetett egy akkora elképesztő számításigényes valami, amit egy mai mikrokontroller ne tudna röhögve megoldani. Nyilván lehetett és volt is fejlesztés ezen a téren is azóta. De! Mi van, ha maradt még a rakéták régebbi, akár első generációs verzióiból dögivel raktáron és most boldogan szórják ki az ukránoknak kvázi megsemmisítésre? Azokhoz szinte biztos, hogy bármilyen, akár kereskedelmi forgalomban kapható mikrokontrollerből AVR, PIC, stb. pillanatok alatt lehet építeni interfészt. A busz úgyis valami kábelkorbács, biteket kell átküldözgetni rajta, nem igényel lebegőpontos műveletet (FLOPS: a másodpercenkénti lebegőpontos műveletek száma). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Ha jól tudom, Mekett állított a feltölthető képfájlok felső határán, úgyhogy ha jól tudom akár 20Mbyte is lehet egy kép mérete. Szerintem bátran alkalmazd, a most feltöltöttek nekem a régi 2Mbyte alattinak tűnnek, sok szép részlet elvesz.
Valamint ha van rá lehetőséged, tennél fel a gépről pár képet világosszürke háttér előtt állva? Sötétebb lesz a gép megjelenése, így fekete háttérrel viszont számomra túl világos, fakó (amit ugye a fekete háttér miatt világosít a fotómasina)