/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
medor 717294 2023. december 22. 01:33
Válasz erre
1703199342731
1703199342731
1703199342737
1703199342737

Szia(sztok)!
'Berezeltem' a törzset. Az Eduard alkatrészek jól passzoltak.
A makett a korának (~25 éves) Hasegawa illeszkedésével rendelkezik.
És ha csak az alakját nézzük,akkor (jelenleg) nincs jobb 1:72-es F-117A.
A Revell(Monogram) közel jár,de az összes többi csak a futottak még kategória.
Mindegyiknek kisebb nagyobb alakhibái és egyéb problémái vannak.
A panelvonalai vékonyak,a futóművei nem a legrészletesebbek
de néhány Eduard alkatrésszel lehet tuningolni őket.
Az aknáik a törzsbe vannak öntve ezek viszont sajnos nagyon puritánok.
(Amúgy ez sem kis gép.Nagyjából az F-15 dimenzióival vetekszik.)
Johnie 717290 2023. december 21. 21:31
Válasz erre
IMG_20231221_212313
IMG_20231221_212313
IMG_20231221_204411
IMG_20231221_204411
IMG_20231221_204345
IMG_20231221_204345
IMG_20231221_185932
IMG_20231221_185932
IMG_20231221_204318
IMG_20231221_204318

Akkor kezdődjön a folyamatos, véget nem érő tömítés, csiszi-miszi, alapozás, csiszi-miszi, újra tömítés, csiszi-miszi...
Az elcsiszolt szegecseket Z63 féle szegecselővel javítom, nagyon jó kis eszköz, szabad kézzel is egész kellemesen használható.
Johnie 717268 2023. december 21. 13:05
Válasz erre
IMG_20231221_130300
IMG_20231221_130300

Hat igen, éppcsak a kilógó vége.
Miggyuri 717261 2023. december 21. 11:00
Válasz erre
T-34_tjagacs (3)
T-34_tjagacs (3)
T-34_tjagacs (1)
T-34_tjagacs (1)
T-34_tjagacs (4)
T-34_tjagacs (4)

Találtam egy roncs T-34 alapot (ősi Airfix) meg egy másik készletből a műszakis felépítményt (Military Wheels). Ez sikerült belőle.
medor 717255 2023. december 20. 22:37
Válasz erre
07
07

Hello!
Egy ilyen fotóval tudok szolgálni a fúvókáról az 'archívumomból'.
(Mondjuk semmi nem fog látszani belőle a burkolat alatt...)
medor 717254 2023. december 20. 22:31
Válasz erre
Szia!
Köszi a pontosítást!Annyira lekötött az olvasása,
hogy észre sem vettem az ékezetek hiányát. :D
A fotókat jobban szemügyre véve a belső nem is ajtó,
hanem egy leszedhető burkolat. (Ha jól látom.)
magyaralba 717237 2023. december 20. 20:24
Válasz erre
Szívesen... elnézést a sok elgépelésért de a benti gépen az autokorrekt nagyon "okos" és nincs ékezet... vagyis lenne de nem lehet magyarra átállítani... megy a nyihogás érte...
Johnie 717223 2023. december 20. 14:50
Válasz erre
Köszi. Teljesen érthető így laikus számára is.
Mostanában kezdtem a hajtóműkilépő (a belső gyűrűnek) színeit nézegetni, nem igazán láttam megégett színeket eddig.
magyaralba 717220 2023. december 20. 13:49
Válasz erre
090602-F-8110H-123
090602-F-8110H-123
A-10-Engines-
A-10-Engines-

Szia!

Egy kis pontositas... nem a vedelem miatt van megegy ajto hanem mert az A-10 hajtomuve mar egy korai ketaramu gazturbinas hajtomu es ami a Belso ajto lenne az igazabol a kulso levego aramot valasztja el a az un. Core-tol. Mivel valojaban a Core az iagzi hajtomu, ahol a thermo dinamikai folyamatok zajlanak igy a core-ra vannak felepitve segedberendezesek. Ezek a csoveket, berendezeseket takarja a "belso" ajto hogy a levego aramlas lehetoleg minel stabilabb legyen, ne kelletkezzenek felesleges legorvenyek mert azok elegge negativan hatnak a teljesitmenyre. Az sokkal modernebb ketaramu hajtomuveknel mar nagyobb az elso fokozat vagy Fan atmeroje is ami nagyobb teljesitmenyt, toloerot tesz lehetove. Itt az A-10 eseteben egy win-win szituacio jott letre mert a kulso levego aram a core-bol kiaramlo forro gazokakkal keveredve hamar lehuti a gazhot, csokkentve a rg hokepet illetve a core kore egy "jotekony" hidegebb levego burkot kepez ami szinten jotekonyan hat a rg hajtomu gondolak hokepere... Persze ez ennel sokkal bonyolultabb a dolog de probaltam nem szakmai emberek szamara is emeszthetoen leirni... mellekeltem nehany kepet ahol jobban latszik par dolog amirol irtam...
Johnie 717197 2023. december 20. 01:35
Válasz erre
Na erre kíváncsi vagyok, mármint a teljes külsőre, hogy illeszkedik, panelvonalak, aknák stb.
medor 717196 2023. december 20. 01:23
Válasz erre
090602-F-8110H-010
090602-F-8110H-010
090602-F-8110H-028
090602-F-8110H-028

Mert dupla burkolata van,gondolom a védelem miatt.
A belseje nem lett kidolgozva a maketteden,hiába 1:48-as.
Johnie 717194 2023. december 20. 00:01
Válasz erre
IMG_20231219_164021
IMG_20231219_164021
IMG_20231219_164314
IMG_20231219_164314
IMG_20231219_164217
IMG_20231219_164217
IMG_20231219_164234
IMG_20231219_164234
IMG_20231219_234358
IMG_20231219_234358
IMG_20231219_234531
IMG_20231219_234531

Folytattam az építést a hajtóművekkel.
Különálló szerelőajtókat kapunk, meg lehetne építeni nyitottan, de oly puritán és pontatlan a hajtóműbelső ,hogy zárt ajtókat kap.

Közben segítségem is akadt...egy kis smirglinyelvű kíváncsiskodó...
medor 717191 2023. december 19. 22:08
Válasz erre
IMG_20231219_215258
IMG_20231219_215258
IMG_20231219_215347
IMG_20231219_215347

Sziasztok!
Befejezettnek tekintem a kabint.
Jó sok időt töltöttem vele.
Ideje most már a külsővel is foglalkoznom.
kervil 717158 2023. december 19. 11:19
Válasz erre
Az 'egy igaz' méretarány az a 32 - ezt azóta tudom, hogy egy makettkiállításon életemben először láttam 32-es repülőket :) Letaglózó élmény volt, ezek már valóban mutatják a részleteket anélkül is, hogy az embernek nagyítóval kellene szemlélni őket, és már majdnem olyan érzést keltenek, mintha az ember a valódi gépeket nézegetné. Rögtön tudtam, hogy ebben a méretarányban szeretnék építeni én is, viszont ez azóta sem történt meg, maradtam kompromisszumos megoldásként 48-ban. 72-ben a gyerekkori kezdetek óta nem építettem, és nem is szeretnék, számomra az élvezhetetlenül kicsi, max fotón kinagyítva mutat, a valóságban a polcon az én szememnek az nagyon nem az igazi. A 32-t azért nem kezdtem el végül mégsem, mert így is nagyon tökölősen építek, ha egy évben két makettel elkészülök, már boldog vagyok, ráadásul a 32-esek elhelyezése nekem is gondot jelentene, a vitrinembe azok már (sajnos) túl nagyok lennének. És akkor az árukról még nem is beszéltem, bár az előző két ellenérv hangsúlyosabb.
Johnie 717154 2023. december 19. 10:11
Válasz erre
48-as Messer. 72-es F5
48-as Messer. 72-es F5
48-as Messer.  72-es Blackhawk
48-as Messer. 72-es Blackhawk
48-as Messer.  48-as A10
48-as Messer. 48-as A10

Neked is igazad van, főleg a szemromlás tekintetében. 72-ben építve nálam többször előkerül a nagyító mint 48-ban. Nem beszélve arról, hogy a házilagos feljavítások híveként 72-ben már neki sem állok annak ami 48-ban ha pici is, de még megoldható. Ezért is szeretek 48-ban építeni, könnyebb számomra festeni is.

Viszont medor tudja, hogy a hidegháborús sugárhajtású gépek a fő kedvenceim, zömében ilyeneket építek. Ha a második világháború légcsavaros vadászait építeném (Messer, Fóka, Spit), akkor ezek még 48-ban is elfogadható méretűek lennének. Nem nagyobbak a 72-es hidegháborús sugarasoknál, nem lenne még helyhiányom, nem is kellene kisebbre váltáson gondolkodnom.
Teszek fel pár képet egy 48-as Messer társaságában...

Van egy 72-es Eduard Focke Wulf 190 profipack kiadásom (bocs, nem nekem, hanem a nagyobbik fiamnak) hát olyan pici, nem mertünk még nekilátni. Én a szemem miatt, ő meg még gyakorló. Viszont pont ez a makett nem azt érdemli, hogy gyakorolgassunk rajta.
warbirds 717147 2023. december 19. 06:42
Válasz erre
Na ez már jobban illik a környezethez. Kicsit intenzív még, de jobb. :)
Tibcsi 717146 2023. december 19. 06:14
Válasz erre
Igen, a fröcccsöntés fejlődött, de a szemem az romlott. Megvettem az Eduard új Gustav Messzer-jeit (G2-G4) 1/72-ben és néhány maratott alkatrész, ami az összeállításiban olyan remekül látszik, a valóságban kisebb a hangya talpánál... Ami vagy elrepül a hipertérbe, vagy egyszerűen csak egy "megazanyád" búcsúbeszéddel kihagyom a francba. :D

Úgyhogy az én koromban már pénzkidobás 1/72-ben Profipack-ot venni...
Miggyuri 717145 2023. december 19. 04:59
Válasz erre
medor 717142 2023. december 18. 23:29
Válasz erre
Akkorát fejlődött a fröccsöntés két-három évtized alatt,
hogy ma egy 1:72-es makett sokkal részletesebb mint anno
egy 1:48-as volt.Persze ez utóbbiak is fejlődtek de ha helyhiányod van,
akkor jobban jársz az 'egy igaz' méretaránnyal. 😀
warbirds 717128 2023. december 18. 20:55
Válasz erre
Ez a szürke nem illik a homokhoz. Szerintem fesd vissza és valami homokszínnel porozd át finomabban.
Miggyuri 717106 2023. december 18. 16:09
Válasz erre
Lényegesen jobb ez a készlet. A kerekeket szürkével átfújtam. Még dolgozom rajta, mert "túl jó" lett.
slowmotion 717105 2023. december 18. 16:05
Válasz erre
Jaja, elég nagy. LÁttam a csereberén egy matrica nélküli 1:48-as A-10-est hirdetve, gondoltam megveszem, és azon fogok mindent is gyakorolni. Csak aztán szembejött velem egy akciós F-15-ös, és a wiki szerint a szárnyfelület 608 vs 506 négyzetláb az Eagle javára (meg annak a háta is szép széles, lapos), úgyhogy gondoltam inkább az legyen.
Johnie 717104 2023. december 18. 15:49
Válasz erre
Hát gondban leszek vele, de leginkább az elkövetkező 48-asokkal.
Rá kellene állni inkább a 72-esekre.

De annyi mindent szeretnék még 48-ban megépíteni...
warbirds 717101 2023. december 18. 15:27
Válasz erre
Tetszik, a másik készlethez képest ez sokkal jobban kidolgozottnak tűnik. A festés jól megy az alaphoz. A kerekeket szürkével szárazecsetelted vagy az én szemem csal?
Johnie 717100 2023. december 18. 15:27
Válasz erre
IMG_20231218_111215
IMG_20231218_111215
IMG_20231218_111141
IMG_20231218_111141
IMG_20231218_141338
IMG_20231218_141338
IMG_20231218_141241
IMG_20231218_141241
IMG_20231218_152525
IMG_20231218_152525
IMG_20231218_111056
IMG_20231218_111056

Igazad volt.
Bár panelvonal eltolódás csak minimális mértékben jelent meg a két törzsfél összeragasztásakor, a szegecseket , főleg a hasi részen kénytelen az ember elcsiszolni szintbehozáskor. Tényleg muszáj megtenni, más út nem létezik.
Három napot vártam a törzsfelek összeragasztása után, hogy már ne dolgozzon tovább az Extra Thin ragacs.
Most a tömítés következik, én ezt úgy szoktam, hogy nagyon hígított Tamiya Putty-t viszek fel ecsettel, megszárad, beivódik, zsugorodik, majd rá egy újabb réteget viszek fel megpúpozva az előzőt.

Brutál méretű lesz ez az A10
Miggyuri 717096 2023. december 18. 14:23
Válasz erre
luna_2_5 (6)
luna_2_5 (6)
luna_2_5 (10)
luna_2_5 (10)

Most éppen ez.
Johnie 717075 2023. december 18. 02:13
Válasz erre
Nagyon jó lesz! Én mindig tartottam tőle ,hogy ragasztáskor beopálosodik a kabintető, de nálad nyomát sem látni.
medor 717073 2023. december 18. 00:49
Válasz erre
IMG_20231218_003059
IMG_20231218_003059

Szia!
Így sikerült megoldani amit írtam.
Oldal elemek és a hidraulikus emelők.
Nyersen,még festetlenül.
Johnie 717066 2023. december 17. 22:44
Válasz erre
Egyre jobb lesz!
Ezt már érdemes folytatni.
Johnie 717065 2023. december 17. 22:43
Válasz erre
Remek!
Próbálom behatárolni az épített forgószárnyas megjelenített évjáratát: kb. a 80-as évek közepére lövöm be. A saját építésem (jóval későbbi- 2019-es) hajózóinak alkoholmentes dobozos sört képzeltem a kezükbe, ez ugyebár a 80-as években kivitelezhetetlen. De úgy látom, nagy bögrékkel is megoldható. Gratulálok 😀
slowmotion 717064 2023. december 17. 21:46
Válasz erre
Így e lemenő nap fényében jól néz ki, de légyszi fotózd már le nappal is! ;)
medor 717062 2023. december 17. 21:33
Válasz erre
Szia!
Nagyon jó lett!
(Johnie-nak a 'licenc díjat' majd utald át!) ;)
Tibcsi 717057 2023. december 17. 19:22
Válasz erre
IMG_20231217_191000
IMG_20231217_191000
IMG_20231217_191022
IMG_20231217_191022
IMG_20231217_190950
IMG_20231217_190950

Befejezettnek nyílvánítom a Szent Tehenet (by Mekett). Hosszú építés volt, de nem volt küzdelmes. Talán azért, mert elnézőbb voltam a hibákkal szemben. :)

Johnnie kollégától ismét elloptam az ötletét; kénytelen voltam, mert nagyon tetszett! :)
borisz 716993 2023. december 16. 14:06
Válasz erre
Mint a púpos gyerek a prés alatt!
Zoli 716976 2023. december 16. 11:49
Válasz erre
Szia,

Na ugye, hogy na ugye! Szépen összekalapáltad, igazából a beömlőn kívül nem is aggódtam az illesztések végett. A törzsvég alján még van reszelni való, de semmi komoly, ez már a célegyenes. További sok sikert!
z
warbirds 716953 2023. december 15. 17:44
Válasz erre
IMG_20231215_173343
IMG_20231215_173343
IMG_20231215_173359
IMG_20231215_173359
IMG_20231215_171946
IMG_20231215_171946
IMG_20231215_173429
IMG_20231215_173429
IMG_20231215_173450
IMG_20231215_173450

Na, berúgtam a turbót, ami az építést illeti. A kabinmatricákat levakartam a műszerfalat kivéve és alkottam valami jobbat. Maradék Mig-21 oldalsó paneleket aprítottam össze és elvékonyítva beragasztottam pár hasonló műszercsoportot. Az eredetihez nincs sok köze, de így nem kell a kabint opálosítani. Még festeni kell, meg kiemelni a részleteket, de így már jobban tetszik.
Felkerültek a szárnyak és a vezérsíkok is. Kis reszelgetéssel meg lehetett oldani az illesztési problémákat. A maradékot meg húzott szállal tömítettem, az oldószeres ragaccsal szépen beolvadt a résekbe. A farokrész megint problémás kicsit, de megoldható. Most már talán megmenekül a kárhozattól...😁
warbirds 716926 2023. december 15. 10:50
Válasz erre
Basszus tényleg... Ez is az ő hibájuk! :DDD
Zoli 716925 2023. december 15. 10:39
Válasz erre
Szia,

Ez a makett tényleg nehéz eset. Én az S verzión gondolkodok, vettem hozzá mindenféle maratást, gyantát stb, de ezek alapján talán hozzá se kezdek. Kellene egy kifejezetten ehhez gyártott beömlő/futóakna/kabin szett. Talán érdemes várni a Clear Prop! készletére.
A rajzzal szerintem nincs gond, fejjel lefelé tartod az öntőkeretet, fordítsd meg!
Amúgy sok sikert hozzá!
z
warbirds 716924 2023. december 15. 10:23
Válasz erre
20231215_101918-COLLAGE
20231215_101918-COLLAGE

De, ezek fel vannak már ragasztva, ráadásul lágyítóval... De levakarom és csinálok valami normálisabb dolgot, mert ez nagyon dühít.
Most nézem, hogy még az öntőkeretek képét sem sikerült normálisan lerajzolni, minden tükrözve van minden irányba...
Tibcsi 716920 2023. december 15. 07:55
Válasz erre
Ha jól látom, a matricák nincsenek felragasztva, még rajta vannak a hordozó papíron, csak a próba miatt vannak odatéve (és körbevágva).
pmheros 716919 2023. december 15. 07:46
Válasz erre
Üdv!

Az alsó osztóelemet ügyesen bedolgoztad.
Az oldalsó matricákat fel tudod még áztatni? Lehet koppra előre kellene tolni a szemben lévő műszerfal oldalsó éleiig.
A szárnynál neked a hátfal biztos nem lesz igazi akadály.
Jól haladsz! Hajrá!

Üdv.: pmheros
medor 716916 2023. december 14. 23:13
Válasz erre
Szia!
Van pár Edu réz alkatrész a kabintetőhöz is.
A füstölést 'clear smoke'-al csináltam.
Johnie 716915 2023. december 14. 23:12
Válasz erre
Hát ez tényleg siralmas makett.
De ettől függetlenül, a beömlő belső része a gyurmás javítással már most sokkal jobb.
Bízom benne, hogy megtalálod az arany középutat, hogy csak minimális hajszálad forduljon őszbe mire befejezed. 😀
warbirds 716912 2023. december 14. 22:11
Válasz erre
IMG_20231214_215317
IMG_20231214_215317
IMG_20231214_215415
IMG_20231214_215415
IMG_20231214_215429
IMG_20231214_215429
IMG_20231214_215445
IMG_20231214_215445
IMG_20231214_220339
IMG_20231214_220339
IMG_20231214_220411
IMG_20231214_220411
IMG_20231214_215816
IMG_20231214_215816
IMG_20231214_215836
IMG_20231214_215836

Hát aki ért a 3D modellezéshez, meg van nyomtatója, az nagyot megy vele, ha megcsinálja a teljes orrot. Beleértve a kabint is, mert az is gyalázat. Még a matricák sem illenek sehová sem...
Epoxy gyurmából valamennyire megformáztam a dolgot, de még reszelgetni kell.
Azt tervezem, hogy frissen restaurált múzeumi példány lesz, de opálos kabintetővel. Ja, és az egyik szárny nem megy a helyére, mert megakad a kabin hátfalban. Csak hogy örüljön az ember...
magyaralba 716901 2023. december 14. 18:52
Válasz erre
Elég gyalázat ahogy a Kp-nak sikerült ezt megvalósítani...
de van egy opció 3- is... nevezetesen ma már nem ördögtől való dolog de lehet hogy meg próbálnám 3D nyomtatással az egész központi részt újra alkotni mert valóban köszönő viszonyban sincs a valósággal... a csatorna nem ennyire íves mint ahogy megjelenítették és a központ elem a lokátor adójával és vevőjével sem ennyire karcsú mint műanyag változaton...
és esetleg opció 4-ként gyanta orrész (bár ez némi műtéti beavatkozást is kíván)... talán a precíz stúdió adta ki valamikor...
Johnie 716900 2023. december 14. 18:40
Válasz erre
Alakul, alakul ha szép lassan is. 😀
Mi lesz beépítve a kabintető belsőbe?
Valamint mivel "füstölted" meg az üvegezést?
Miggyuri 716887 2023. december 14. 06:53
Válasz erre
DSC_0163
DSC_0163
DSC_0159
DSC_0159

Most ez készül. Egy BiCs-17 soha meg nem valósult változata.
medor 716884 2023. december 14. 01:41
Válasz erre
IMG_20231209_024450
IMG_20231209_024450
IMG_20231214_001539
IMG_20231214_001539

Sziasztok!
Kevés haladás. Elkészült a fülke,
a katapult ülés,a kabintető "füstölése",
valamint a 'HUD' is. (Amit HUDenehezen raktam össze). 🙂 A következő lépés a kabintető belsejének részletezése lesz.
slowmotion 716770 2023. december 11. 23:52
Válasz erre
Szia!

Igen, láttam én is, nem is olcsó, plusz a szállítás, ami csak erre vonatkozna.
Néztem Angliában is (megyünk, hoznám), de ezt a cuccot nem engedik fel a repülőre, mert gyúlékony.
Azt az infot kaptam, hogy lesz, meg lehet, hogy ideiglenes megoldás is születik.

Köszönöm az utánajárást!
Johnie 716769 2023. december 11. 23:37
Válasz erre
IMG_20231211_092024
IMG_20231211_092024
IMG_20231211_092129
IMG_20231211_092129
IMG_20231211_092159
IMG_20231211_092159
IMG_20231211_092231
IMG_20231211_092231
IMG_20231211_092314
IMG_20231211_092314
IMG_20231211_092348
IMG_20231211_092348
IMG_20231211_133315
IMG_20231211_133315
Screenshot_2023-12-11-23-36-23-535_com.miui.gallery
Screenshot_2023-12-11-23-36-23-535_com.miui.gallery
IMG_20231211_200700
IMG_20231211_200700
IMG_20231211_205031
IMG_20231211_205031

Nem bírtam tovább, asztalhoz ültem.
Menjünk sorban az összerakási útmutató szerint...(?)
A kabin az acélkerettel, műszerekkel, üléssel már szeptemberben elkészült.
A GAU 8 ágyút ,mivel elkészítve és beépítve a helyére semmi nem látszana belőle elcseréltem réz ágyúcsővégre. Sokkal szebb mint a műanyag gyári. Ennyi lesz a maximum vásárolt feljavítás amit alkalmazok az építés alatt.
Következett az egyik szárny összeállítása. Itt kapunk egy vékony alkatrészt amin csövek futnak, ha netán nyitva szeretnénk elkészíteni a szárnyféklapot. Elég gyengére sikerült a részletezése, úgyhogy csukva marad. Érdekes az útmutató említést sem tesz, hogy kitérítve is megépíthető...
És... már most be akarja ragasztatni ezen lépésnél a futószárakat. Kissé korainak gondolom még...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.