<<< Vissza | Tovább >>> |
Tibcsi | Adatlap | 719741 | 2024. január 30. 15:26 | ||
medor | Adatlap | 719740 | 2024. január 30. 15:06 | ||
Zoli | Adatlap | 719720 | 2024. január 30. 10:22 | ||
Ebből a képből nehéz megállapítani, de valószínűleg nem eléggé dől. z | |||||
slowmotion | Adatlap | 719719 | 2024. január 30. 10:19 | ||
Zoli | Adatlap | 719718 | 2024. január 30. 10:09 | ||
Szia, Nekem egy Revell B van majdnem kész úgy 10 éve..., és előre dől az orrfutó, viszont már nem emlékszem, hogy gyárilag ilyen vagy én módosítottam. Elég komoly átalakításokat kapott, szóval talán ez se a gyári állapot. z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 719709 | 2024. január 30. 05:55 | ||
Én már építettem egy Revellt (holland MLU), denem tűnt fel... Majd otthon megnézem. | |||||
medor | Adatlap | 719708 | 2024. január 29. 23:11 | ||
Sziasztok! Még egy dolog a Revell makettek kapcsán: Az orrfutószár a készletben merőleges a talajra!Ezt mindenképp javítani kell. Előre kell dönteni.Hogy hány fokot nem tudom,de szerintem megoldható a dolog anélkül hogy nagyon lógassa az orrát a makett.Kiderül majd. | |||||
p-51 | Adatlap | 719598 | 2024. január 28. 20:57 | ||
p-51 | Adatlap | 719597 | 2024. január 28. 20:57 | ||
Ez meg a másik vége | |||||
medor | Adatlap | 719594 | 2024. január 28. 20:21 | ||
És az a szép az egészben,hogy idővel a kisbeömlős GE hajtóműves Falcon-okat is átalakították a szélesebb beömlősre... Ember legyen aki ezt követni tudja. | |||||
p-51 | Adatlap | 719583 | 2024. január 28. 18:48 | ||
Kutakodtam és a 86-0262 csak a C-k között volt az első nagyszájú. A kétüléses D-k között a 86-0044. A VISTA a 86-0048, sokáig GE hajtóműves volt, aztán a MATV (vektorálható kiölmő) programban PW-t kapott, de meghagyták nagyszájúnak. | |||||
p-51 | Adatlap | 719582 | 2024. január 28. 18:03 | ||
1 esetben biztos, ugyanis az F-16D VISTA PW hajtóműves, viszont nagy beömlős. | |||||
Nagyzo | Adatlap | 719580 | 2024. január 28. 17:20 | ||
Valóban igazad van, közben körbenéztem én is. Úgy lehet, ahogy mondod, csak az ragadt meg bennem, hogy összepróbálták standardizálás miatt a nagyszájú beömlőt a PW hajtóművel. De legalább most rögzült a dolog, köszi! | |||||
p-51 | Adatlap | 719579 | 2024. január 28. 17:17 | ||
Bocsi, hogy belebeszélek, de mindkettőtöknek igaza van. 86-0262 előtt a GE is kicsi beömlős volt. Valamint utána volt rá példa, hogy pár PW-sre raktak nagyot, de nem volt megfelelő, ugyhogy visszatértek a kicsire. Tehát a GE - nagy / PW - kicsi szabály ervényes kb. 95%-ban, de létezik kevés kivétel mindkét variációban. Ne haragudjatok, de ma nem.lesz idöm keresni big mouth PW-st. Ha tévedek, el fogom ismerni! Jelen pillanatban a memóriám ezt adja ki. | |||||
medor | Adatlap | 719576 | 2024. január 28. 17:01 | ||
Szia! Pedig úgy van ahogy én mondom. Az első 173 db. Block 30-as GE hajtóművel,de még a kis beömlővel készült. A 86-0262 volt az első Block 30D, a szélesebb beömlővel. (Ettől függetlenül lehet, hogy próbálták fordítva is és arra emlékszel.) | |||||
Mekett | Adatlap | 719573 | 2024. január 28. 16:27 | ||
Nagyzo | Adatlap | 719570 | 2024. január 28. 15:41 | ||
Pont fordtítva volt, PW hajtóművet próbáltak nagy beömlővel, de nem szerették egymást. A GE-hez elve csak a nagyobb kersztmeszetű volt jó a nagyobb teljesítmény miatti levegőszükséglet miatt. | |||||
Zoli | Adatlap | 719548 | 2024. január 28. 12:09 | ||
Szia, Jó választás, és kösz a beömlő csatorna ajánlást! Egy Revell kit beömlőjét házilag megépítettem pár éve, nem egyszerű, és a régi Revell makett elemei is kellettek hozzá. Nem lett tökéletes, a csatorna felső része inkább csak egy hajlított lemez, ami ráhajlik az alsó ívre, viszont egyáltalán semmi nem látszik ebből, folyamatos ívűnek tűnik a csatorna, és a végén azért látható elölről a kompresszor lapátsor is. De nincs másik roncs régi Revell makettem, és kedvem sincs újra házilag legyártani a csatornát, szóval jól jön majd a feljavító. Amúgy nekem is úgy rémlik, hogy a beömlők mérete a hajtómű típushoz volt igazítva, tehát nem voltak keverve. Az átkarcolástól ne félje, nem nagy dolog, inkább arra kell figyelni, hogy ne vidd túlzásba, elég finoman karcolgatni. Én íves felületeken Pilka fűrészt használok, akármiyen hüjén hangzik is... Nem kell hozzá sablon, könnyen lehet vele egyenes vonalakat vésni szabad kézzel is, de figyelni kell, hogy azért ne legyenek ferdék a vonalak. De borisz javaslata is jó, tűvel is megoldható a vésés, a lényeg, hogy többször finoman kell vésni a vonalakat, nem rányomva a tűt. Ha esetleg mellé megy, pillanatragasztóval tömíthető a rossz véset és lehet újra kezdeni. Egész makettet már én se vésnék át, de pár vonalat karcolgatok azért néha. Jól teszed, ha konkrét gépről keresel képeket, akár guglizva is, csak be kell írni a gyári számot. Az F-16.net mellett a dstorm.eu (www.dstorm.eu/pages/en/usa/f-16.htmlis) javasolt. Sok sikert! z | |||||
medor | Adatlap | 719521 | 2024. január 27. 20:08 | ||
Sziasztok! Emlékeim szerint a 'Block 30'-nál voltak anomáliák,mert repültek GE hajtóművel kis beömlővel.A már említett 86-0262 gyártási számú volt az első szélesebb beömlőjű. A 'Block 32'-esek maradtak a kis beömlőnél és a PW hajtóműveknél. Valamint a 'Block 40/50'-esek lettek a 'nagyszájúak' GE hajtóművel. A 'Block 42/52'-esek pedig a hagyományosak a PW hajtóművel,ahogy 'Nagyzo' is írta. 'badogvarju': Még nem tudom melyik lesz a kiválasztott.Visszatérünk majd rá. 'borisz': A honlapot ismerem köszi!A karcolást viszont nem.Félek tőle. (Abban sem vagyok biztos,hogy a makett másik panelvonalai teljesen egyeznek az eredeti repülőgéppel.Nálam ez nem volt soha prioritás.) | |||||
borisz | Adatlap | 719510 | 2024. január 27. 18:08 | ||
Szia! Karcoláshoz ajánlom a Dymo szalagot és evy zsákvarró tűt. Az F16.net-et ismered, ugye? | |||||
Nagyzo | Adatlap | 719486 | 2024. január 27. 08:10 | ||
Csak a GE hajtóművesek nagyszájúak, a PW-nek elég a kevesebb ájer | |||||
dikens | Adatlap | 719485 | 2024. január 27. 07:35 | ||
Sziasztok, lehet nem pont ide tartozik, hanem inkább az általános részbe, de itt merült fel a nagy száj, kis száj problémája. A kérdésem az lenne, hogy Block 30D-től kezdve minden ez után készült gépnek nagy szája van, vagy csak a GE hajtóművel gyártottaknak, azaz a Block X0-ra végződő gépeknek, a PW-sek pedig maradtak kis szájúak? | |||||
medor | Adatlap | 719482 | 2024. január 27. 00:12 | ||
Szia! Köszi a segítséget! A készletben kétféle orr és főfutó kerék található. Ha jól értelek akkor egyik sem biztos,hogy jó?Az egyik az 'A',a másik a késői 'C'-re való?Amit én építenék azon lehet,hogy egy harmadik változat volt? A panelvonalakat megnéztem a függőleges alatt.Igazad van,de nem tudok karcolni. Valószínűleg marad olyan amilyennek készült. A gyanta beömlő nekem is tetszik,de a makett 'eszmei értékével' vetekszik az ára. Szerintem kihagyom,de még addig történhet változás. 😉 | |||||
p-51 | Adatlap | 719481 | 2024. január 26. 23:42 | ||
Szia! Nekem nagy kedvencem az a gép. Nem bánom, hogy cápa. Szerencsére a propagteam kiadta régen és sikerült építenem egyet. Igen, az még kisszájú, a 85-1552. Az első nagyszájú a 86-0262 volt. Híres gép az is. | |||||
medor | Adatlap | 719480 | 2024. január 26. 23:36 | ||
Szia! Azt már 'Tibcsi'-vel elboltoltam.Nem tetszik a cápaszáj a Falcon-on. Meg az a gép már 'Block 30'-as. GE hajtóművel,de még a kisebb beömlővel. (Ha nem tévedek...) Én viszont '25'-öst építenék. | |||||
badogvarju | Adatlap | 719461 | 2024. január 26. 19:43 | ||
Szia! Teljesen jó alap lesz a Revell készlet, csak a törzs felső részének szerelőnyílásait kell rendbe rakni, mert eredetileg A/B (MlU) masinériákhoz készült. Konkrétan a hosszabb "tövű" függőleges vezérsík rátakar pár panelre-ezeken illik igazítani. Valamint fotók alapján tájékozódni kell, hogy milyen típusú főfutó felni van a kiválasztott gépen. (ezen a szérián jellemző volt még a "szögletes küllős" felni, ami a készletben nincs benne, de a ResKit kínálatában megtalálható) (a linkelt Lengyel gyártású szívócsatornát csak ajánlani tudom! Remek szerkezet, tavaly Óváron sikerült szert tennem egyre. Olyan apróságokra is figyel a gyártó, hogy a nagyszájú GE hatóműves beömlőhöz mellékelt "kompresszor"alkatrészen valóban 13db. állólapát van, ellenben a P&W 12 darabjával...) Üdv! Attila | |||||
p-51 | Adatlap | 719434 | 2024. január 26. 06:15 | ||
Szia! Lehet, hogy van különbség még, de nekem sem jut eszembe hirtelen más. A Spagdahlemi gép a matricaíven az konkrétan az, ami Kecskeméten a nyílt napon volt. | |||||
medor | Adatlap | 719431 | 2024. január 26. 00:05 | ||
Én ebből a műanyaghalomból próbálnék meg egy Falcon-t építeni. (Februárban...) A dobozgrafikán egy F-16C 'Block 30' szerepel de szerencsére az öntőkereteken a régebbi változatok alkatrészei is megtalálhatóak. Az én kiszemeltem egy 'Desert Storm'-os F-16C 'Block 25'-ös változat lesz majd. Kis kutatómunkát fog igényelni a hozzá való alkatrészek kiválasztása. A kisebb beömlő és a 'PW-F100' hajtóműkiömlő alap.Az egyéb apróságok érdekelnének. Ha ebben tudtok segíteni szívesen veszem.Előre is köszi! 😉 A makettet "OOB" szinten építeném meg,mert a részletessége nekem megfelelő. Viszont találtam egy újdonságot a makett legnagyobb hibájára.Ez a beömlőcsatorna. Nagyon gyengén sikerült a kidolgozása.Ezt egy takaróval orvoslom majd. De van egy lengyel gyártó aki gyártott ide megoldást nemrég a Revell kitjeihez: www.super-hobby.hu/products/General-Dynamics-F-16-C-D-Block-25-32-42-52-Sufa-Air-Intake-NSI-for-Revell-kits.html |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Na, megnéztem. Az enyémen így áll. Nem rémlik, hogy különösebben korrigálnom kellett volna. Most fotóztam.