<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
joshe | Adatlap | 717728 | 2023. december 31. 11:38 | ![]() | |
csabbee | Adatlap | 717715 | 2023. december 31. 08:57 | ![]() | |
A Trumpi és testvére a Hobbyboss is leszokhatna a szegecsek ilyen méretarányt semmibe vevő megjelenítéséről, mert valami borzalmasan illúzió romboló.Nemhogy eltolná a valósághű megjelenés felé,sőt.Főleg a szárnyakon valami okádék ronda.Egyszerűen nem értem miért erőltetik. | |||||
halaci | Adatlap | 717709 | 2023. december 31. 00:52 | ![]() | |
halaci | Adatlap | 717547 | 2023. december 28. 19:13 | ![]() | |
Magic Factory 1/48 A-4M Skyhawk www.facebook.com/magicfactory2021/posts/pfbid02S4s8Lh48pPamxXX8X73Xqmbx7jq9982CTWQ4PZh5uwx1C4LA94AfW82MuxVwNB4el | |||||
Zoli | Adatlap | 717527 | 2023. december 28. 12:41 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 717482 | 2023. december 26. 22:09 | ![]() | |
Már elérhető a Litaki (sokadik új ukrán gyártó) J-22 Oraója 1/72-ben. www.facebook.com/Litakimodel | |||||
kervil | Adatlap | 717463 | 2023. december 26. 10:09 | ![]() | |
Én sem mondtam mást, ha figyelmesen elolvasod. Csak arra akartam rámutatni, hogy még a legújabb Tamiya makettek sem tökéletesek ezen a téren, bár joshe-nak valószínűleg igaza van abban, hogy a gyártástechnológia eredendő korlátai miatt bizonyos számú ezekből többé-kevésbé elkerülhetetlen. | |||||
medor | Adatlap | 717458 | 2023. december 25. 23:50 | ![]() | |
Sőt! Még az 1:144-es makettjükön sincsenek szegecsek... 😉😊 | |||||
halaci | Adatlap | 717456 | 2023. december 25. 21:53 | ![]() | |
Amennyire én látom, a Phantomnál az akna alját képező lemezen lévő kilökőtüske nyomok egyetlen kivétellel a később beragasztandó oldalfalak alá kerülnek. Én egyet látok olyan helyen (a kitámasztó bekötése mellett), ami később is látható, de az akna összeépítése előtt ez könnyen korrigálható, könnyen hozzáférhető. "Persze mondhatjuk, hogy az már egy húsz éves makettjük" - nem csak mondhatjuk, hanem ez a lényeg. Nem évről évre apró lépésekben, hanem inkább olyan 8-10 évenkénti ugrásokkal, de a Tamiya folyamatosan fejlődik. Jellemzően rámennek egy területre (az új repülőiknél pl. a nagyon átgondolt, látványos eredményt adó alkatrészbontásra és illeszkedésre), amiben szinte tökéletességre törekszenek. Ezt nyilván egyszerűbb elérni egy egyszerűbb alanynál, mint az eredetiben is nagyon bonyolult Tomcatnél. | |||||
slowmotion | Adatlap | 717455 | 2023. december 25. 19:38 | ![]() | |
Nem futóműakna, de... ahogy néztem, az Academy 12563-ban (Pukin' Dogs Tomcat) sikerült a stabilizátorban található olajhütő-beömlőbe beleműködni egy kis lyukat. Uhye egy eleve nem túl nagy alkatrészben található, süllyesztett, háromszög alakú mélyedésben található lyuk. Persze vérmérséklettől függően lehet különböző dolgokkal próbálkozni: 1, hagyni, ahogy van; 2, megpróbálni tömíteni; 3, ha elégedetlenek vagyunk vele, vagy túlcsiszoltuk, akkor lehet venni műgyantából, a készlet bekerülési árának ötödéért. | |||||
joshe | Adatlap | 717454 | 2023. december 25. 19:11 | ![]() | |
"Most csinálom a Phantomot, ennek is pl. az orrfutómű-aknájának az alján, jól látható helyen szintén ott vannak a kilökőtüske-nyomok ... . Pedig simán kerülhettek volna, gondolom én, a nem látható másik oldalára is." Van egy sejtésem, azért kell arra az oldalra, mert olyan a dolog, mint a lego. A kidolgozott részleteket tartamazó oldal gondolom nem jön könnyen ki magától az öntőszerszám fészkéből, így ki kell tessékelni. Szükséges rossz, nem feltétlenül slendrián tervezés. Ha lehetne megfelelő rézsűszög, kijönne anélkül is. A szerszám drágább lesz, a kilökőtüske mozog, kopik, kenést igényel, megszorul, betörik... Lehet nem volt másik megoldás, csak vagy ez, vagy az alkatrész tovább bontása, áttervezése. Szerintem azért van azon az oldalon, mert azt az odalt kell erővel kisegíteni az öntőszerszám azon feléből. | |||||
Johnie | Adatlap | 717428 | 2023. december 25. 01:08 | ![]() | |
Semmi gond. A tavaly megjelent 48-as Mi-8-on valóban szépen megjelennek gyárilag a pozitív szegecsek, így nem kell a makett háromszorosáért pótolni öket. És maga a makett sem kerül észbontóan többe mint egy Mi24-es. Van egy megépített ICM Bronco-m szintén rengeteg pozitív szegeccsel. Ahogy Nagyzo is írta, a frász kerülgetett mikor a szegecssortól 1 mm-re kellett illesztési felületet csiszolgatni... | |||||
Muzzy | Adatlap | 717427 | 2023. december 25. 00:17 | ![]() | |
Igazad van, kevertem a Mi-8MTV-vel Hamut szórok a fejemre... | |||||
Johnie | Adatlap | 717402 | 2023. december 24. 19:24 | ![]() | |
"A másik, a Zvezda Mi-24-ese azért csodálatos, mert a mérethelyessége mellett a kiálló szegecseket is imitálja, úgy, ahogy az eredetin is van." Mivel nem láttam nevetős smiley-t így gondolom nem iróniának szántad. Sajnos a Zvezda 1/48-as Mi24 készleten alapból nincsenek szegecsek. Tudtommal a 72-őn sem. Sem pozitív, sem negatív. Olyan sivár a géptest szegecs szempontjából mint a Szahara. Lehet hozzá venni szegecsmatricát, jó erős pénzért, többe kerül a szegecs mint a komplett kit. www.super-hobby.hu/products/Mi-24V-positive-rivets-surface-details-ZVEZDA.html | |||||
Muzzy | Adatlap | 717400 | 2023. december 24. 18:34 | ![]() | |
Mint ahogy kervil is mondja, többen gyártanak már pozitív szegecsmatricákat. sőt zimmeritet is adnak ki járművekhez. Én vagy 10 évvel ezelőtt Móváron vettem Archer matrica szegecssorokat. Azért a lyukakkal imitált süllyesztett fejű szegecsek az életben nem lesznek hitelesek! Bizony, több repülőnél az az igazi, ha kiálló szegecsek vannak! A Tamiya annak idején a wildcatját úgy csinálta, hogy a szárnyon süllyesztett szegecseket imitált, a törzsön meg kiállókat. A Washingtoni Smithsonian múzeumban lévő példányon ez tökéletesen látszik. (a szárnyon fontosabb volt a légellenállás csökkentése és az optimális légáramlat biztosítása, míg a törzsnél ez nem volt olyan fontos, Így gyorstani lehetet a gyártást. A másik, a Zvezda Mi-24-ese azért csodálatos, mert a mérethelyessége mellett a kiálló szegecseket is imitálja, úgy, ahogy az eredetin is van. | |||||
kervil | Adatlap | 717394 | 2023. december 24. 14:51 | ![]() | |
Azért ez nem csak a kínai makettek jellemzője, do olyan nagynevű gyártókkal is előfordul mint pl. a Tamiya. A kedvencem az volt, amikor a P-47 futómű-aknájának bordái közé sikerült betenni a kilökőtüske csonkjait, ahonnan szinte lehetetlenség eltüntetni őket. Próbálkoztam vele, valamivel jobb lett ugyan, de közel sem tökéletes. Persze mondhatjuk, hogy az már egy húsz éves makettjük, és az újak tényleg jobbak ezen a téren (is), de azért nem tökéletesek. Most csinálom a Phantomot, ennek is pl. az orrfutómű-aknájának az alján, jól látható helyen szintén ott vannak a kilökőtüske-nyomok, és ugyan nem olyan lehetetlen helyen vannak az eltüntetés szempontjából, mint a Thunderbolton voltak, de azért nem is annyira könnyű megoldani. Pedig simán kerülhettek volna, gondolom én, a nem látható másik oldalára is. Elismerem persze, hogy ezek csak cseppek a tengerben a kínai gyártók hasonló problémáihoz képest. A pozitív szegecsek visszapótlásához: ismered a pozitív szegecssor matricákat? Szerintem az elmúlt egy-két év egyik legizgalmasabb repülős innovációja. Először a Quintánál láttam, nem tudom, az ő találmányuk-e, vagy ők is koppintották, de azóta már mások, pl. az Eduard is gyártja. Csíkokban adják különböző méretekben a pozitív szegecseket, amiből bármekkora darabot vághatsz, ha kell, akár olyan kicsit is, amin csak két-három szegecsfej van. Ezt matricaként felragasztod a festetlen felületre, utána oldószerrel (én Mr Color higítót használtam) ecsetelve óvatosan feloldod a hordozófilmet, és ottmarad a pozitív szegecssor. Erre kell egy-két réteg lakk, hogy a későbbiekben is biztosan a helyén maradjon, de az eredmény lényegében tökéletes. | |||||
Nagyzo | Adatlap | 717393 | 2023. december 24. 12:57 | ![]() | |
Eegen, ezek valóban bosszantó hibák, és ahogy mondod, nulla erőfeszítéssel meg lehetne könnyíteni a makettező életét. Kedvenceim közé tartozik, amikor egy alkatrész képes felén vannak a kilökőtüskenyomok náluk alig nagyobb mélyedésekben, amikor pedig a másik oldal nem látható helyre kerül, vagy ragasztandó felület. Ez nagyjából az összes kínai maketten így van. Az új trend, a pozitív szegecselés és a rossz tervezés miatti illeszkedési hibák is ki tudnak zökkenteni a flowból, mert a negatív szegecseket még csak visszapótolja az ember, de a kényszerű csiszolás és tömítés miatt eltűnő pozitívakat nem tudom, hogyan lehetne szépen, vagy egyáltalán. Egyedül a Tamiya esetében érezném ennek létjogosultságát, de szerencsére ők nem estek eddig ebbe a csapdába :-D | |||||
kervil | Adatlap | 717392 | 2023. december 24. 11:20 | ![]() | |
Köszi! Teljesen jogos, amit mondasz. Nem mindegy, kinek a videóit nézi az ember, sokan (különösen a feltörekvő videósok közül) tényleg mindent megtesznek azért, hogy elsők között jelenhessen meg a videójuk egy-egy felkapott készletről. Kíváncsian várjuk majd a tapasztalataidat! | |||||
halaci | Adatlap | 717390 | 2023. december 24. 11:18 | ![]() | |
Valóban, nekem is feltűnt pár helyen, hogy én azért még finomítottam volna az illeszkedésen a ragasztás előtt (pl. a bal szárnytő közepénél egy minimális csiszolással valószínűleg kisebb lett volna utána a rés), meg a futómű burkolatnál is elég csúnya öntőcsonk nyomok maradtak, de pár Miniart makett után attól tartok, hogy a kritikák jelentős része jogos lesz. A Miniart is a Bronco (Gecko, Riich, meg még pár) által jellemzett koncepciót követi a tervezésnél: - ha eredetileg külön darab volt, akkor (ha a technológia már lehetővé teszi) azt külön darabként adják, - az illeszkedési pontok gyakran jelzésértékűek, sok a "butt joint", - nulla erőfeszítést tesznek a könnyebb építhetőségért. Ennek eredménye nagyon részletesre megépíthető makett lesz, amivel viszont szükségtelenül sokat szív a makettező. Mondok példákat: - a gerincen a videóban is látható antenna mellett (aminél még az építési útmutatóban is látszik egy rés, pedig nem szabadna legyen) van még egy kis apró "bibircsók". Ez a rajz alapján 1mm körüli kis dudor, amit nyugodtan rá lehetett volna önteni a törzsfélre, ahelyett, hogy imádkozni kelljen, nehogy a szoba másik végébe repüljön a levágáskor, sorjázáskor. - a szárnyak belépőélét minden maketten adjusztálni kell, amelynél az alsó és felső szárnyfél ott illeszkedik. Itt a négy géppuskát a szárnyfelek összeragasztása előtt kell beilleszteni, a köztük lévő keskeny rések utólagos megtisztítása egyértelmű szopás lesz. Sokkal jobb lett volna, ha a 2x4 csövet külön adják és adnak egy sablont, amire ráillesztve a kész gépbe csak be kell tolni őket. - a motorburkolat elkészítéséhez a sablon hiányát és az építési sorrendet eddig minden általam látott építési videóban kifogásolták. Meg lehet csinálni nélküle HIBÁTLANRA? Sok melóval nyilván, de miért gondolják, hogy az emberek birkózni akarnak egy új készlettel? Ráadásul nem kellett volna meleg vizet feltalálni, a videóban is említett Eduard Zero már megmutatta, hogy lehet ezt jól csinálni. Egy Tamiya készletnél is nagyon kell figyelni a gondos előkészítésre, de az cserébe meg is hálálja a figyelmet, mert az építhetőségre és nem az alaktrész számra koncentrálnak. Ráadásul sok esetben az első perctől kezdve nyilvánvaló, hogy egészen minimális figyelemmel sokkal élvezetesebbé tehetnék a készleteiket. A Lee-Grant sorozatnál pl. mindenki szentségelt az egyébként nagyon szép működő lánctalp összeállítása miatt. Ez ilyen konstrukció, valamit valamiért, de csak az utánlövésként kiadott Sahara készletüknél jutottak el oda, hogy egy mini sablont is betegyenek a dobozba, amivel töredékére csökkent az összeállítási idő. | |||||
Nagyzo | Adatlap | 717389 | 2023. december 24. 10:40 | ![]() | |
Én azért ezekkel a youtubeos építésekkel óvatos lennék, érdemes olyan epizódokat is megnézni, ahol általunk már megépített makett készül. Sok esetben a sietség, vagy egyfajta általános hanyagság miatt elég slamposan készítik elő az alkatrészeket, pl kiálló öntőcsonkmaradék, nem eltávolított sorja, ill öntőformák találkozásánál keletkező lépcső/sorja. Volt olyan eset, ahol a Tamiya F-16-ost szidta valaki, mert a felső törzsfélosztásnál jókora rés és szintkülönbség keletkezett neki. Nálam szinte láthatatlan lett, de a manus egyáltalán nem figyelt az előkészítésre. Mister G kolléga több videójában is létszik néha, hogy nagyvonalúan bánik az ilyesmivel. Majd ha haladok a P-47-tel, kíváncsi leszek a saját tapasztalataimra, de eddig pl a kabin előtti rész egyáltalán nem olyan vészes, mint az említett 2 videóban. | |||||
kervil | Adatlap | 717388 | 2023. december 24. 10:12 | ![]() | |
Köszi! Én is épp ma reggel néztem ugyanezt a videót. Sajnálom nagyon. Egyet azért a nagyobb bontású verzióból biztosan veszek majd így is, de űgy tűnik, tényleg a Tamiya marad az etalon. | |||||
halaci | Adatlap | 717387 | 2023. december 24. 09:50 | ![]() | |
Miniart P-47D Basic Kit építés. Már a második teljes build videó, és sajnos úgy néz ki, magas volt a léc a Miniartnak. Ha valaki teljesen végig szeretné szegecselni a Tamiya készletét, akkor lehet, hogy jobban jár ezzel, mert itt csak a sok tömíteni való és pontatlan illeszkedés miatt elvesző részleteket kell pótolnia. Akinek viszont elég a Tamiya kidolgozottsága (némi kabin feljavítóval), az úgy tűnik, jobb ha marad náluk, túl sok helyen macerás az illeszkedés. Kár, nagyon szurkoltam neki. www.youtube.com/watch | |||||
rod666 | Adatlap | 717385 | 2023. december 23. 21:46 | ![]() | |
Jó, lehet, hogy nincs annyi, de van jó pár amerikai V8, amit meg kell építenem, meg folyamatban van néhány repülő és helikopter is, először azokat! | |||||
borisz | Adatlap | 717368 | 2023. december 23. 11:49 | ![]() | |
Az a helyzet, hogy rólad el is hiszem ezt! :D | |||||
Zoli | Adatlap | 717365 | 2023. december 23. 11:03 | ![]() | |
Lehet, hogy ez lesz a megoldás. Ha esetleg az AS.350 mellett ezt is forgalmazná majd az Air-Graphic, talán könnyebb lenne a beszerzés, de jó eséllyel az is vámos lenne... z | |||||
Zoli | Adatlap | 717363 | 2023. december 23. 10:54 | ![]() | |
Szia, Én is örülök, csak telhetetlen vagyok..., de így is kösz a tájékoztatást! Remélhetőleg lesz Me-210 átépítő is, vagy akár egy új makett, kivárjuk. 8500? z | |||||
Zoli | Adatlap | 717362 | 2023. december 23. 10:52 | ![]() | |
Szia, Ez jó hír, régóta szeretnék egy albán CJ-6-ost, és ezt a legkomolyabban gondolom. De jöhet mellé valami jobbfajta Yak-18 és -52 is. z | |||||
borisz | Adatlap | 717332 | 2023. december 22. 16:12 | ![]() | |
Igazándiból szeretnék egy-két Jak-52-t (nem az A-model vackát), de lehet, hogy egy ilyenre is rácsapok majd. Nancsang CJ-6 1/72-ben. www.britmodeller.com/forums/index.php | |||||
rod666 | Adatlap | 717319 | 2023. december 22. 11:21 | ![]() | |
Tényleg jó lenne megépíteni egy magyar Me-210-est, de előtte még éppen nagyjából 8500 eszköz vár erre, nem is ebben a témában. Csak megörültem, hogy megjelent egy magyar gyártó újabb készlete, és nem láttam megosztva. | |||||
borisz | Adatlap | 717318 | 2023. december 22. 11:12 | ![]() | |
A Duarte-nak van átalakító készlete, kétféle is. Persze a világ másik végéről kell megrendelni. | |||||
Zoli | Adatlap | 717314 | 2023. december 22. 10:41 | ![]() | |
Szia, Igen, az új alkatrészek nagyon szépek, de ezt már megszoktuk Csabiéktól. Viszont ez tényleg csak pár alkatrész, nem a teljes kabin. Egy új teknőt, műszerfalakat stb is megérdemelt volna a készlet, bízok benne, hogy később teljes kabin is lesz belőle. A kipufogót már megvettem Gödöllőn, és állítólag lesz hozzá Me-210 szárny is. z | |||||
rod666 | Adatlap | 717275 | 2023. december 21. 14:11 | ![]() | |
Igen, de az ülések (a biztonsági övekkel együtt), a botkormány, az oldalkormány pedáljai, és a rádiós/lövész munkahelye javításra került, ezek zárt tetővel is jól látható részletek. Plusz elkészültek a kipufogók is: www.sbsmodel.com/model/SBS-72080/messerschmitt-me-410-exhausts-for-airfix-kit | |||||
Zoli | Adatlap | 717274 | 2023. december 21. 14:06 | ![]() | |
Szia, Sajnos ez nem fülke, csak fülke feljavító. Gondolom elég jónak ítélték a gyárit is a 72-es léptékhez. Ha így van, akkor nem az a jó irány. De talán később lesz hozzá fülke is, remélem... z | |||||
Zoli | Adatlap | 717273 | 2023. december 21. 14:05 | ![]() | |
Szia, Ha jól tévedek elősorban a beépített fegyverzet miatt eltérő a törzs eleje, és valószínű ez a kétülésesre is igaz, bár nem néztem utána. Örültem volna, ha legalább az egyik a brazil verzió lett volna, ha úgyis más szerszám kell a törzshöz. Amúgy nagyon szép darab, szívesen építeném dobozból is, de ha később lesz hozzá valami feljavító, megbánnám... z | |||||
halaci | Adatlap | 717272 | 2023. december 21. 13:35 | ![]() | |
Nem pont makett, de újdonság: az AK feltalálta a kanálban a mélyedést és elkezdte utántöltő kiszerelésben is árulni a három műanyag ragasztóját. 200 ml 14 Euro, ez elég baráti. (Tudom, a rózsaszín kupakos Tamiya Airbrush Cleaner még olcsóbb, de az csak az extra híg ragasztót váltja ki.) ak-interactive.com/product-category/tools-accesories/ | |||||
halaci | Adatlap | 717270 | 2023. december 21. 13:21 | ![]() | |
Egyelőre úgy néz ki, maradnak a buboréktetős változatnál (ott is van még bőven lehetőség a késői típusokkal), de a posztjuk alatt a Razorbackre vonatkozó kérdésre egy sokat sejtető giffel válaszoltak, szóval szerintem már az is a tervezőasztalon van. Az F-13-nál nekem is rémlett korábbról egy hír, de nem tudtam, hogy az ő cuccuk volt vagy másé? Nem irigylem a MikroMirt, a Miniart terjesztési hálózata nagyságrenddel nagyobb. Hacsak nem szúrják el nagyon a gépet, akkor a Mikromirnek nehéz lesz labdába rúgnia. | |||||
rod666 | Adatlap | 717269 | 2023. december 21. 13:11 | ![]() | |
Az Airfix Me-410 kittjéhez meg is érkezett az SBS pilótafülkéje! A képeken gyönyörű! www.sbsmodel.com/model/SBS-72081/messerschmitt-me-410-cockpit-upgrade-set-for-airfix-kit www.scalemates.com/kits/sbs-model-72081-messerschmitt-me-410-cockpit-upgrade-parts--1519852 | |||||
kervil | Adatlap | 717267 | 2023. december 21. 13:01 | ![]() | |
Amúgy én a bőrlehúzásokat sem bánom, már ami a P-47-est illeti. Arról jó sok bőrt le lehet húzni szerencsére. | |||||
kervil | Adatlap | 717266 | 2023. december 21. 13:00 | ![]() | |
Ez a királypuccsos gép, az is korai volt. Ami nekem nagyon fura, hogy ugyanezt a típust (ráadásul szintén a korai változatát) idén jelentette meg egy másik ukrán cég, a MikroMir. Ha a MiniArt fejlesztése ettől független, és nem a másik cég makettjét veszik át, akkor ez pont olyan érthetetlen dupla megjelenés lesz, mint amikor 2020-ban két cseh gyártó, a Special Hobby és a Sword is pont egyszerre dobta piacra a Re.2005 Sagittariot. | |||||
halaci | Adatlap | 717227 | 2023. december 20. 15:53 | ![]() | |
Miniart katalógus 2024. miniart-models.com/wp-content/catalogue/2024/index.html Alapból szokás szerint az összes létező bőr egy-egy rókáról, de azért lesznek izgalmas újdonságok is. - 1/48 Junkers F-13 korai (ez a királypuccsos gép, vagy az a késői volt?) - egy csomó kiegészítő 1/48-ban, amelyek eddig csak 1/35-ben jelentek meg (hordók, kanák, állványok, stb.) - 1/35 M3 Stuart initial, belső térrel vagy anélkül - remélem végigmennek a teljes M3-M5 vonalon, az extrább darabokkal együtt - 1/35 Opel Blitz (gondolom védjegy okokból 3t German Truck-ként) - itt is lesz még gondolom millió változat - 1/35 BTR-4E Bucephalus - ezt már idénre tervezték, megcsúszott. | |||||
atika | Adatlap | 717210 | 2023. december 20. 11:58 | ![]() | |
Mihez képest korai? :) A Viper zsargonban a Block 1-5-10 a korai, na az jöhetne, hogy ne kelljen megvenni - egyébként mindig le s maradok róla - a szuper jó Hypersonic kiegészítőt. | |||||
rod666 | Adatlap | 717209 | 2023. december 20. 11:52 | ![]() | |
Korai F-16 1:48-ban a Kinetic-től, A/B Block 20: www.scalemates.com/kits/kinetic-k48160-f-16a-b-block-20--1519503 | |||||
warbirds | Adatlap | 717173 | 2023. december 19. 14:58 | ![]() | |
halaci | Adatlap | 717162 | 2023. december 19. 12:09 | ![]() | |
Én nem bánnám, ha a makett forgalmazás elmenne a helyi nyomtatás irányába - végül is meglehetősen nagy pazarlás több ezer köbméter levegőt utaztatni keresztül a világon. Hogy 40 év múlva mi lesz, arról fogalmam sincs, de már ma is reális szolgáltatás lenne szerintem makettboltoknál a 3D nyomtatás, ugyanúgy, ahogy a fénymásoló szalonok is ma már magától értetődően nyomtatnak is. "talán meg is festi helyettük a gép?" - aki akarja, az most is rendelhet készre festett makettet a neten. Senki nem azért makettezik, mert nem tudna készen venni, szóval attól, hogy egy gép (esetleg) képes lesz akár erre is, még nem fogom szögre akasztani a szórópisztolyt. Viszont nagyon élvezem ezt a szép új világot, ahol korábban soha nem látott mennyiségű és minőségű új készlet és kiegészítő jelenik meg. Ha valaki nem akarja őket használni, mert inkább maga faragja ki - ez továbbra sem tilos. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 717160 | 2023. december 19. 11:46 | ![]() | |
Érdekes, hogy a brazil verzió matricáit nem adták hozzájuk... Pedig szép színes gépek... Talán külön készletek lesznek? | |||||
atika | Adatlap | 717010 | 2023. december 16. 22:20 | ![]() | |
tyimosenko | Adatlap | 717002 | 2023. december 16. 16:38 | ![]() | |
Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy ha valaki birtokol ilyen csilliardokat ero, mar nem gyartott, minosegi alternativaval nem rendelkezo keszleteket, azokat ossze kell rakni, nem szabad tartogatni. Mert ha megjelenik az alternativa, foleg ha meg jobb minosegu is, akkor jon az orjonges. :)) | |||||
tyimosenko | Adatlap | 717001 | 2023. december 16. 16:24 | ![]() | |
Koszi, igen a CA muanyag. Ugyanez lesz a helyzet a He 177-tel is jovore. | |||||
atika | Adatlap | 716999 | 2023. december 16. 15:45 | ![]() | |
Egyébként a Special Hobby alkatrészei "kísértetiesen" hasonlítanak a Classic Airframes-re. :) | |||||
Zoli | Adatlap | 716991 | 2023. december 16. 13:03 | ![]() | |
Biztos szép és jó, de inkább legyen RES/KIT külön tárcsákkal. És ha már 3D, jöhetne valami kiömlő meg ülések is, esetleg még pilonok, beömlő, futóaknák stb... z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
www.britmodeller.com/forums/index.php