<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
opium | Adatlap | 720983 | 2024. február 25. 01:55 | ![]() | |
Köszönöm szépen mindenkinek. | |||||
ssanyi | Adatlap | 720922 | 2024. február 23. 16:58 | ![]() | |
Sajnos nincs meg minden szín az ecsetes soroztatban, többek között ez sincs. | |||||
Vadász | Adatlap | 720920 | 2024. február 23. 14:59 | ![]() | |
Van nekik ecsetes sorozatuk is. Ez a kabinbelső szín elvileg jó. A Precíz adta hozzá a színmintát. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 720907 | 2024. február 23. 06:51 | ![]() | |
Mr.Color-ban a C391-es, de ez nem igazán ecsetelős festék. Alternatíva lehet a Revell 365, ez ecsetbarát festék. | |||||
Kibic | Adatlap | 720901 | 2024. február 22. 20:14 | ![]() | |
Bocs, ecsetre nem jó! | |||||
Kibic | Adatlap | 720900 | 2024. február 22. 20:13 | ![]() | |
búza | Adatlap | 720896 | 2024. február 22. 17:41 | ![]() | |
Egy kicsit sötétnek tűnik, így monitoron. Egy csepp fehér és már jó is. | |||||
rod666 | Adatlap | 720894 | 2024. február 22. 17:14 | ![]() | |
Ammo 0223 Interior Turquoise Green elvileg jó, vagy legalábbis jónak kellene lennie. A VMC-ben beszerezhető, a Nagyszőllős utcában, a honlapjuk szerint van is raktáron. vasutmodell-centrum.hu/amig-0223-interior-turquoise-green-makett-festek | |||||
opium | Adatlap | 720887 | 2024. február 22. 15:36 | ![]() | |
Sziasztok, Tudom, hogy ezerszer kitárgyalt téma, de szeretnék segítséget kérni MIG 21 - 23- 25 cockpit színben. Konkrét kódokat szeretnék kérni, ha lehet Mr.Color, AK Real Color, Revell festékekből. Esetleg más is szóba jöhet, ami Bp.-en személyesen beszerezhető, és alkalmas ecsetelésre is. Keverni nem szeretnék, ha nem muszály. Az se gond, ha nem 100%-ban valósághű, de az itt, és máshol ajánlott türkiz színek közül van amelyik a kékhez, van amelyik a zöldhöz áll közelebb. Netes fotókat értelemszerűen nézegettem, de ott is olyan eltérések vannak, hogy lehetelen megállapítani, hogy melyik lenne jó. (Főleg, hogy a monitorom se egy grafikusok által használt Eizo...) Előre is köszönöm, üdv mindenkinek, Péter | |||||
Freddy | Adatlap | 719604 | 2024. január 28. 22:37 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 717033 | 2023. december 17. 13:31 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 716981 | 2023. december 16. 12:15 | ![]() | |
Szia, Ste most árul egy rakás magyar és MiG-21 matricát, ha még érdekes. z | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 716951 | 2023. december 15. 17:29 | ![]() | |
Az új szériái jók. | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 716950 | 2023. december 15. 17:25 | ![]() | |
A HAD matricái milyen minőségűek? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 716947 | 2023. december 15. 17:08 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 716946 | 2023. december 15. 17:02 | ![]() | |
A 72-es Profipack PF-ben van magyar festés, PG-s zöld/barna. De ugyanazokat a matricákat felteheted az ezüst festésű gépre is. A HAD választékában van "Magyar csillag és számsor" néven. | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 716944 | 2023. december 15. 16:44 | ![]() | |
Sziasztok! Az Eduard oldalát átnéztem, de nem találok 72-ben magyar festésű 21-est. Mármint a termékeik között. Tuja valaki, hogy van-e egyáltalán ilyen? 72-ben Edu 21-es, magyar festésű? A másik kérdésem, hogy natúr fém, régi csillagos magyar 21-es matrica létezik? Üdv | |||||
Freddy | Adatlap | 715790 | 2023. november 19. 19:12 | ![]() | |
búza | Adatlap | 714701 | 2023. október 23. 16:45 | ![]() | |
Évek óta nyitva van a rakéta indító sin hátulja. Amikor én fotóztam még volt benne gáz is. Szarnak rá, mint annyi minden másra is! | |||||
búza | Adatlap | 714697 | 2023. október 23. 16:38 | ![]() | |
Inkább 3945 lesz az! | |||||
Freddy | Adatlap | 714692 | 2023. október 23. 14:05 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 713720 | 2023. szeptember 24. 14:46 | ![]() | |
atika | Adatlap | 713220 | 2023. szeptember 11. 10:43 | ![]() | |
Nagyon köszönöm, kicsit előrébb vagyunk megint, úgy érzem. :) | |||||
búza | Adatlap | 713218 | 2023. szeptember 11. 10:18 | ![]() | |
Megtisztelő a bizalom, de sajnos mindent én sem tudok! A kezdeti időkben sok volt a főfutó kerék durranás, ezért az üzemanyag tartály javíthatóságának kedvéért tették rá a felső fedelet. Ami egyébként elég nagy szívás volt, mert a csavarok mentén szeretett szivárogni, ha tele volt a gép. Ha meg üres, akkor a tömítések kiszáradtak és az első tankolásnál kezdett el folyni. Később a 800X200-as kerekek már nem voltak hajlamosak a defektre, egy idő után megváltoztatták az üzag. tartály alsó felének szerkezetét is, erősebb lett, ezért már nem volt szükség a fedélre. Nálunk az összes MF-en volt, a Bisz/AP gépeken, illetve a Bisz szárnyas UM-eken már nem. Ami az SMT-ket illeti: a 14-es oldalszámú, púpos gép van rendesen körbe lőve, azon nincs fedél. MF orra és ezzel együtt valószínűleg MF lokátora is van. Viszont a 11-es gépben Bisz lokátorra utaló beépítés látható. Mivel mindkettő kivont gép, nem lehet biztosan tudni, hogy mit legóztak esetleg össze beléjük. | |||||
magyaralba | Adatlap | 713197 | 2023. szeptember 10. 18:45 | ![]() | |
jav: búza--- alias Búzás Gábor aki segít a válaszban a kérdésedre... ha valaki ő tudja a választ. | |||||
magyaralba | Adatlap | 713196 | 2023. szeptember 10. 18:43 | ![]() | |
Egyébként az a hátsó hosszú ovális panel a szárny hátsó üzemanyagtartály szerelőnyílása volt... az okát hogy miért van egyes típusokon másokon miért nincs nem tudom... talán Búza Gábor tud ebben segíteni... Valószínű a gyáregységgel is összefüggésben lehet, ahol gyártották az adott repülőt vagy altípust. Igazából a gyáriszám ha ismert és a gépről készült fényképek lehetnek mérvadóak... | |||||
atika | Adatlap | 713195 | 2023. szeptember 10. 18:37 | ![]() | |
Igen, ezt tudom, az egyik a fighter bomber a másik az interceptor változat. A kérdés, hogy az R és az SMT esetén mi a helyzet? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 713194 | 2023. szeptember 10. 18:33 | ![]() | |
Nekem valami olyan rémlik, hogy (legalábbis az MF-nél) ez attól függ, melyik gyárban készült: Moszkvában, vagy Gorkijban. A moszkvaiakon (olyan volt nekünk is) volt a szárnyon hosszúkás szerelőnyílás. | |||||
atika | Adatlap | 713193 | 2023. szeptember 10. 18:14 | ![]() | |
Igen, ez a bajom nekem is. Mégpedig, hogy a korábbi PF, PFM gépeken látható, de R-eken és SMT-ken nem láttam. Az ezektől újabb MF-eken meg van megint. A késői, bis-ekkel rokon MF-eken meg már megint nincs. | |||||
magyaralba | Adatlap | 713192 | 2023. szeptember 10. 18:04 | ![]() | |
atika | Adatlap | 713188 | 2023. szeptember 10. 17:19 | ![]() | |
Köszönöm, ez így teljesen világos. Újabb kérdés. A félszárnyak felső felületén lévő hosszú ovális lemezelés, panelezés. Az MF-eken részben volt, ezt az Eduard 1/72-ben megcsinálta: a fighter bomber "igazi" MF-eken megvan, a késői interceptor változatokon nincs (ahogy a bis-eken sem kell, amennyire tudom). Az R-eken és az SMT-ken volt ez a hosszú ovális panel? (Nem tudom mi célt szolgált biztosan, de majd megmondjátok.) | |||||
magyaralba | Adatlap | 713186 | 2023. szeptember 10. 16:44 | ![]() | |
Hali, A 21M -R-11F-300 hajtóművet kapott, ugyan ezt a hajtóművet kapta a 21S, 21R , 21SM és a 21SMT is többek között. A 21MF egy modernizáltt M volt a külföldi vásárlókat megcélozva, R-13F-300 hajtóművel... de később a pl a csehek az M változataikat korszerűsítették MF-re ami többek között a hajtóművek cseréjét is jelentette... ezeknek a típusváltozatoknak a szívócsatorna átmérője ugyanakkora maradt, megegyezett. A 21Bis viszont az R-25-300 hajtóművet kapta melynek a teljesítménye nagyobb volt mint az előző hajtóműveké, köszönhetően "csr" üzemmódnak mely bizonyos körülmények esetén, ha pilóta kapcsolta a kabinból akkor megnövelte a forszázs üzemmódban a betáplált üzemanyag mennyiségét, ezáltal többlet tolóerőt biztosított a repülőgépek. Azért, hogy ezen a megnövelt teljesítményen a rg hajtóműve stabilan dolgozzon nagyobb beáramló levegőmennyiségre volt szükség ezért a Bis típusok levegő beömlő nyílásásnak átmérőjét és kialakítását megváltoztatták ami szabad szemmel is látható... (öblösebb lett) Az SMT változatok szívcsatorna kialakítása ezért az M -el azonos leginkább. Ami kis zavarra adhat okot, hogy a csapat szolgálatba állított SMT-kre a pilóták panaszkodtak, a hatalmas gerinctartály nagyon lerontotta a gép vezethetőségét és ezért később több gépen a nagy tartályokat lecserélték kisebbre, a Bis-ekre jellemző tartályokra... Úgy nagyon nagy vonalakban ez lenne a lényeg... persze ennél sokkal bonyolultabb és több lépcsős átalakításokat eszközöltek a típusok között melyek nagyrésze átfedéssel történt és hatalmas kavalkádot teremtett... A bis szívócsatornán próbáltam pirossal kiemelni azt a rész ahol szembetűnőbb a kialakítás vaskossága... és ha jól emlékszem akkor a szívócsatorna belépő élének a rg hossztengellyel bezárt szöge is más volt a Bis típus esetében... | |||||
Zoli | Adatlap | 713181 | 2023. szeptember 10. 14:10 | ![]() | |
Szia, Ha jól tévedek az M alapján készült az SMT, a bis külön történet. De majd a profik kijavítanak. z | |||||
atika | Adatlap | 713180 | 2023. szeptember 10. 14:06 | ![]() | |
Segítségeteket kérem! (1) Azt szeretném tudni, hogy az SMT változatok orra az MF-fel vagy a bis-szel egyezett-e meg, vagy volt ilyen és olyan is? (2) Úgy emlékszem, hogy valahol olvastam, hogy volt nem púpos SMT jelölésű változat is. Ez ránézésre egy bis volt? | |||||
Freddy | Adatlap | 712584 | 2023. augusztus 27. 13:51 | ![]() | |
búza | Adatlap | 712143 | 2023. augusztus 13. 16:13 | ![]() | |
Igen. Sokszor szám beütővel van "beleírva". | |||||
sys | Adatlap | 712137 | 2023. augusztus 13. 11:28 | ![]() | |
Ezt nem tudom megmondani. Esetleg lehet rajta gyári szám, ahonnan ezt a tulaj vissza tudná keresni? | |||||
búza | Adatlap | 712136 | 2023. augusztus 13. 11:14 | ![]() | |
Melyik gépé? | |||||
PETI | Adatlap | 712126 | 2023. augusztus 12. 15:17 | ![]() | |
Szerintem max egy 50-es. | |||||
sys | Adatlap | 712125 | 2023. augusztus 12. 13:51 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 712124 | 2023. augusztus 12. 13:21 | ![]() | |
Mármint egy valódi? | |||||
sys | Adatlap | 712121 | 2023. augusztus 12. 10:55 | ![]() | |
Sziasztok! Vételen gondolkozom, de megkérdezem a hozzáértőket is: egy MiG-21 törzsféklap mennyit érhet? Üdv | |||||
Freddy | Adatlap | 711699 | 2023. július 30. 21:52 | ![]() | |
búza | Adatlap | 711381 | 2023. július 17. 09:45 | ![]() | |
A Mach-kúp még mindig 180 fokkal elfordítva van. | |||||
Freddy | Adatlap | 711361 | 2023. július 16. 13:38 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 709966 | 2023. június 4. 12:48 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 709175 | 2023. május 15. 22:07 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 708916 | 2023. május 7. 22:59 | ![]() | |
MiG-21F-13, szolnoki képek: makettekeswg.blogspot.com/2023/05/673-mig-21f-13-szolnok-2018-2022.html | |||||
atika | Adatlap | 708859 | 2023. május 5. 17:38 | ![]() | |
Fujimi (Italeri dobozban jelent meg legutóbb) - viszonylag hasonlít (én speciel szeretem, de inkább érzelmi a viszonyunk, mint racionális), KP (ex RV Aircraft) - ha bírod a short run készletek által elvárt képességeket, csak akkor, Zvezda - nem hibátlan, de talán a legjobb a bis-ek között. ...esetleg, ha nem áll távol tőled a kitbashing, akkor Eduard Interceptor MF + Fujimi gerinc (esetleg a farok is), de az orr-részt még így is meg kell oldani valahogy, meg "ezer" más apróságot. | |||||
Matthias | Adatlap | 708858 | 2023. május 5. 17:27 | ![]() | |
Igazából engem most a BIS érdekelne |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |