<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vatya1 | Adatlap | 722044 | 2024. március 17. 19:12 | ||
ááá okés köszi és a nem PG terepszínű nem cápetire gondolok itt? Előzmény: (722042) búza 2024. március 17. 19:03 | |||||
búza | Adatlap | 722042 | 2024. március 17. 19:03 | ||
Ha a 1904 PG terepszínű változata a kérdés, akkor az pont ugyan azzal a festékkel volt festve, mint a zöld szín a gépen. | |||||
Kibic | Adatlap | 722040 | 2024. március 17. 18:42 | ||
Szia, én MRP-032-t használtam erre, ami nagyon hasonlít az eredetihez. Ezen a linken viszont tudsz hozzá hasonlót találni mindenféle gyártótól... www.scalemates.com/colors/mrpaint--713/mrp-032-green-russian-aircraft-wheel-hubs-and-antenna-covers-acrylic-lacquer-satin--16630 | |||||
vatya1 | Adatlap | 722037 | 2024. március 17. 18:15 | ||
a sötét zöld orrkúp színét segítenétek meghatározni gunze mr színben? | |||||
Freddy | Adatlap | 722032 | 2024. március 17. 17:26 | ||
Keceli egyedi festésű. Gondolom, ezzel a festésmintával nem repült :) makettekeswg.blogspot.com/2024/03/875-mig-21mf-8202-kecel-2022.html | |||||
vatya1 | Adatlap | 722014 | 2024. március 17. 15:22 | ||
Nagyon szépen köszönöm srácok ez mondhatnám hogy egy hatalmas segítség így nagy örömmel kezdek neki a sornak mindent beszereztem hozzájuk a camel feliratokat is végre teljes a kép anyag bár felülről nem látszik a gép a szín térkép miatt de ezt a verziót használták sok gépen avval meg békélek köszönöm még egyszer | |||||
Sennás | Adatlap | 721990 | 2024. március 17. 09:23 | ||
Óóó de jó az a "11-es APA" kép:) | |||||
slaviamarksman | Adatlap | 721979 | 2024. március 17. 00:14 | ||
Kedves Vatya1 Ezen a képen is repül terepes ék felségjellel : live.staticflickr.com/65535/48456324711_fc0ee9bfa4_b.jpg live.staticflickr.com/65535/53166524029_ed22769411_b.jpg Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||
vatya1 | Adatlap | 721967 | 2024. március 16. 20:22 | ||
szerintem nem | |||||
Tibcsi | Adatlap | 721964 | 2024. március 16. 20:06 | ||
Arról nem találtam, de a kerek oldalszámos teflonszürkéről igen. Volt egyáltalán szögletes számos teflonszürke 1904-es? | |||||
vatya1 | Adatlap | 721963 | 2024. március 16. 20:03 | ||
persze az első darab az orosz csillaggal lesz teflon színben piros 1904 oldalszámmal már erről nincs kép de ez érthető is | |||||
búza | Adatlap | 721959 | 2024. március 16. 19:38 | ||
Az érdem nem az enyém, talán Zoltán Gyula, vagy Dr. Varga Ferenc képei. A sorra azért kíváncsi leszek, amikor kész lesz! A gerinctartályra vigyázz! Azt sokan rontják el! :-) | |||||
vatya1 | Adatlap | 721941 | 2024. március 16. 15:04 | ||
Szia Búza! ez szuper 30év után meg vannak a képek nagyon szépen köszönöm szerintem evvel nem vagyok egyedül láttam egy srácot aki már csinált hasonló sort és nála is hiányzott ez a verzió | |||||
búza | Adatlap | 721937 | 2024. március 16. 14:00 | ||
Igen, repült ékkel. | |||||
atika | Adatlap | 721932 | 2024. március 16. 13:18 | ||
Emlékeim szerint a Cápeti a második nagy taszári repülőnapra készült. Az elsőn a fehérfarkú 1874-es repült különleges festéssel, nyilván ékkel - 1991 szeptembere. Hacsak, valami különleges sorsa nem volt a 1904-es gépnek, akkor repülnie kellett. | |||||
vatya1 | Adatlap | 721930 | 2024. március 16. 13:04 | ||
Vadász | Adatlap | 721018 | 2024. február 25. 16:39 | ||
A szolnoki makettversenyen a modern magyar színek mintáit a Precíz (Szekeres Gábor) szemlére fogja tenni. | |||||
opium | Adatlap | 720983 | 2024. február 25. 01:55 | ||
Köszönöm szépen mindenkinek. | |||||
ssanyi | Adatlap | 720922 | 2024. február 23. 16:58 | ||
Sajnos nincs meg minden szín az ecsetes soroztatban, többek között ez sincs. | |||||
Vadász | Adatlap | 720920 | 2024. február 23. 14:59 | ||
Van nekik ecsetes sorozatuk is. Ez a kabinbelső szín elvileg jó. A Precíz adta hozzá a színmintát. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 720907 | 2024. február 23. 06:51 | ||
Mr.Color-ban a C391-es, de ez nem igazán ecsetelős festék. Alternatíva lehet a Revell 365, ez ecsetbarát festék. | |||||
Kibic | Adatlap | 720901 | 2024. február 22. 20:14 | ||
Bocs, ecsetre nem jó! | |||||
Kibic | Adatlap | 720900 | 2024. február 22. 20:13 | ||
búza | Adatlap | 720896 | 2024. február 22. 17:41 | ||
Egy kicsit sötétnek tűnik, így monitoron. Egy csepp fehér és már jó is. | |||||
rod666 | Adatlap | 720894 | 2024. február 22. 17:14 | ||
Ammo 0223 Interior Turquoise Green elvileg jó, vagy legalábbis jónak kellene lennie. A VMC-ben beszerezhető, a Nagyszőllős utcában, a honlapjuk szerint van is raktáron. vasutmodell-centrum.hu/amig-0223-interior-turquoise-green-makett-festek | |||||
opium | Adatlap | 720887 | 2024. február 22. 15:36 | ||
Sziasztok, Tudom, hogy ezerszer kitárgyalt téma, de szeretnék segítséget kérni MIG 21 - 23- 25 cockpit színben. Konkrét kódokat szeretnék kérni, ha lehet Mr.Color, AK Real Color, Revell festékekből. Esetleg más is szóba jöhet, ami Bp.-en személyesen beszerezhető, és alkalmas ecsetelésre is. Keverni nem szeretnék, ha nem muszály. Az se gond, ha nem 100%-ban valósághű, de az itt, és máshol ajánlott türkiz színek közül van amelyik a kékhez, van amelyik a zöldhöz áll közelebb. Netes fotókat értelemszerűen nézegettem, de ott is olyan eltérések vannak, hogy lehetelen megállapítani, hogy melyik lenne jó. (Főleg, hogy a monitorom se egy grafikusok által használt Eizo...) Előre is köszönöm, üdv mindenkinek, Péter | |||||
Freddy | Adatlap | 719604 | 2024. január 28. 22:37 | ||
Freddy | Adatlap | 717033 | 2023. december 17. 13:31 | ||
Zoli | Adatlap | 716981 | 2023. december 16. 12:15 | ||
Szia, Ste most árul egy rakás magyar és MiG-21 matricát, ha még érdekes. z | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 716951 | 2023. december 15. 17:29 | ||
Az új szériái jók. | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 716950 | 2023. december 15. 17:25 | ||
A HAD matricái milyen minőségűek? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 716947 | 2023. december 15. 17:08 | ||
Tibcsi | Adatlap | 716946 | 2023. december 15. 17:02 | ||
A 72-es Profipack PF-ben van magyar festés, PG-s zöld/barna. De ugyanazokat a matricákat felteheted az ezüst festésű gépre is. A HAD választékában van "Magyar csillag és számsor" néven. | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 716944 | 2023. december 15. 16:44 | ||
Sziasztok! Az Eduard oldalát átnéztem, de nem találok 72-ben magyar festésű 21-est. Mármint a termékeik között. Tuja valaki, hogy van-e egyáltalán ilyen? 72-ben Edu 21-es, magyar festésű? A másik kérdésem, hogy natúr fém, régi csillagos magyar 21-es matrica létezik? Üdv | |||||
Freddy | Adatlap | 715790 | 2023. november 19. 19:12 | ||
búza | Adatlap | 714701 | 2023. október 23. 16:45 | ||
Évek óta nyitva van a rakéta indító sin hátulja. Amikor én fotóztam még volt benne gáz is. Szarnak rá, mint annyi minden másra is! | |||||
búza | Adatlap | 714697 | 2023. október 23. 16:38 | ||
Inkább 3945 lesz az! | |||||
Freddy | Adatlap | 714692 | 2023. október 23. 14:05 | ||
Freddy | Adatlap | 713720 | 2023. szeptember 24. 14:46 | ||
atika | Adatlap | 713220 | 2023. szeptember 11. 10:43 | ||
Nagyon köszönöm, kicsit előrébb vagyunk megint, úgy érzem. :) | |||||
búza | Adatlap | 713218 | 2023. szeptember 11. 10:18 | ||
Megtisztelő a bizalom, de sajnos mindent én sem tudok! A kezdeti időkben sok volt a főfutó kerék durranás, ezért az üzemanyag tartály javíthatóságának kedvéért tették rá a felső fedelet. Ami egyébként elég nagy szívás volt, mert a csavarok mentén szeretett szivárogni, ha tele volt a gép. Ha meg üres, akkor a tömítések kiszáradtak és az első tankolásnál kezdett el folyni. Később a 800X200-as kerekek már nem voltak hajlamosak a defektre, egy idő után megváltoztatták az üzag. tartály alsó felének szerkezetét is, erősebb lett, ezért már nem volt szükség a fedélre. Nálunk az összes MF-en volt, a Bisz/AP gépeken, illetve a Bisz szárnyas UM-eken már nem. Ami az SMT-ket illeti: a 14-es oldalszámú, púpos gép van rendesen körbe lőve, azon nincs fedél. MF orra és ezzel együtt valószínűleg MF lokátora is van. Viszont a 11-es gépben Bisz lokátorra utaló beépítés látható. Mivel mindkettő kivont gép, nem lehet biztosan tudni, hogy mit legóztak esetleg össze beléjük. | |||||
magyaralba | Adatlap | 713197 | 2023. szeptember 10. 18:45 | ||
jav: búza--- alias Búzás Gábor aki segít a válaszban a kérdésedre... ha valaki ő tudja a választ. | |||||
magyaralba | Adatlap | 713196 | 2023. szeptember 10. 18:43 | ||
Egyébként az a hátsó hosszú ovális panel a szárny hátsó üzemanyagtartály szerelőnyílása volt... az okát hogy miért van egyes típusokon másokon miért nincs nem tudom... talán Búza Gábor tud ebben segíteni... Valószínű a gyáregységgel is összefüggésben lehet, ahol gyártották az adott repülőt vagy altípust. Igazából a gyáriszám ha ismert és a gépről készült fényképek lehetnek mérvadóak... | |||||
atika | Adatlap | 713195 | 2023. szeptember 10. 18:37 | ||
Igen, ezt tudom, az egyik a fighter bomber a másik az interceptor változat. A kérdés, hogy az R és az SMT esetén mi a helyzet? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 713194 | 2023. szeptember 10. 18:33 | ||
Nekem valami olyan rémlik, hogy (legalábbis az MF-nél) ez attól függ, melyik gyárban készült: Moszkvában, vagy Gorkijban. A moszkvaiakon (olyan volt nekünk is) volt a szárnyon hosszúkás szerelőnyílás. | |||||
atika | Adatlap | 713193 | 2023. szeptember 10. 18:14 | ||
Igen, ez a bajom nekem is. Mégpedig, hogy a korábbi PF, PFM gépeken látható, de R-eken és SMT-ken nem láttam. Az ezektől újabb MF-eken meg van megint. A késői, bis-ekkel rokon MF-eken meg már megint nincs. | |||||
magyaralba | Adatlap | 713192 | 2023. szeptember 10. 18:04 | ||
atika | Adatlap | 713188 | 2023. szeptember 10. 17:19 | ||
Köszönöm, ez így teljesen világos. Újabb kérdés. A félszárnyak felső felületén lévő hosszú ovális lemezelés, panelezés. Az MF-eken részben volt, ezt az Eduard 1/72-ben megcsinálta: a fighter bomber "igazi" MF-eken megvan, a késői interceptor változatokon nincs (ahogy a bis-eken sem kell, amennyire tudom). Az R-eken és az SMT-ken volt ez a hosszú ovális panel? (Nem tudom mi célt szolgált biztosan, de majd megmondjátok.) | |||||
magyaralba | Adatlap | 713186 | 2023. szeptember 10. 16:44 | ||
Hali, A 21M -R-11F-300 hajtóművet kapott, ugyan ezt a hajtóművet kapta a 21S, 21R , 21SM és a 21SMT is többek között. A 21MF egy modernizáltt M volt a külföldi vásárlókat megcélozva, R-13F-300 hajtóművel... de később a pl a csehek az M változataikat korszerűsítették MF-re ami többek között a hajtóművek cseréjét is jelentette... ezeknek a típusváltozatoknak a szívócsatorna átmérője ugyanakkora maradt, megegyezett. A 21Bis viszont az R-25-300 hajtóművet kapta melynek a teljesítménye nagyobb volt mint az előző hajtóműveké, köszönhetően "csr" üzemmódnak mely bizonyos körülmények esetén, ha pilóta kapcsolta a kabinból akkor megnövelte a forszázs üzemmódban a betáplált üzemanyag mennyiségét, ezáltal többlet tolóerőt biztosított a repülőgépek. Azért, hogy ezen a megnövelt teljesítményen a rg hajtóműve stabilan dolgozzon nagyobb beáramló levegőmennyiségre volt szükség ezért a Bis típusok levegő beömlő nyílásásnak átmérőjét és kialakítását megváltoztatták ami szabad szemmel is látható... (öblösebb lett) Az SMT változatok szívcsatorna kialakítása ezért az M -el azonos leginkább. Ami kis zavarra adhat okot, hogy a csapat szolgálatba állított SMT-kre a pilóták panaszkodtak, a hatalmas gerinctartály nagyon lerontotta a gép vezethetőségét és ezért később több gépen a nagy tartályokat lecserélték kisebbre, a Bis-ekre jellemző tartályokra... Úgy nagyon nagy vonalakban ez lenne a lényeg... persze ennél sokkal bonyolultabb és több lépcsős átalakításokat eszközöltek a típusok között melyek nagyrésze átfedéssel történt és hatalmas kavalkádot teremtett... A bis szívócsatornán próbáltam pirossal kiemelni azt a rész ahol szembetűnőbb a kialakítás vaskossága... és ha jól emlékszem akkor a szívócsatorna belépő élének a rg hossztengellyel bezárt szöge is más volt a Bis típus esetében... | |||||
Zoli | Adatlap | 713181 | 2023. szeptember 10. 14:10 | ||
Szia, Ha jól tévedek az M alapján készült az SMT, a bis külön történet. De majd a profik kijavítanak. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |