Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Zali | Adatlap | 730371 | 2024. november 11. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Porszivó,repülőtéren Előzmény: (730351) Miggyuri 2024. november 11. 10:54 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 730351 | 2024. november 11. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az ott miféle rozsdás puttony a műhelykocsi mellett? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 730326 | 2024. november 10. 14:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZIL-130: makettekeswg.blogspot.com/2024/11/1055-zil-130-platos-kecel-2011.html Meg egy keceli szivárvány :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 730306 | 2024. november 10. 08:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Keresem az Armada Hobby 72112 kat. számú CHMZAP-9990 készletét. (csak a pót, vontató nélkül). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 729903 | 2024. október 26. 13:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 729457 | 2024. október 14. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 728564 | 2024. szeptember 15. 14:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZIL-131 valami, én aggregátornak nézem. makettekeswg.blogspot.com/2024/09/1015-zil-131-aggregator-kecel-2024.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 727845 | 2024. augusztus 23. 01:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Volt szerencsém egy hetet eltölteni a festői Grúziában. Az ország meglepő módon nem bővelkedik műszaki jellegű múzeumokban, nincsenek közszemlére tett páncélosok, MiG-ek, ezért a járműparkra kellett rácsodálkoznom. Egyrészt mindenfelé a hadizöld, vagy polgári festésű szovjet katonai teherautókat látni, másrészt az itthon ismert szocialista nagyvasak ma is intenzív használatban vannak. Akadnak nyugati teherautók, gépek, de inkább csak az útépítéseknél, amikből most bőven van. De azok a gépek jó nagyok magyar szemmel... A 20%-os emelkedőket általában áthatolhatatlan koromfelhő takarja, mert telepöfögik az örmény rendszámos pótkocsis Kamazok, amik Oroszország felé közlekednek. Minden benzinkúton áll egy tartályos GAZ, víztartályos vasak szerte az országban (a vízellátás elég bizonytalan), a darus Zil-ek és Kamazok viszont óriási számban közlekednek még. A gépjárműparkból többnyire kikoptak a Ladák, bár láttam háromtengelyes és platós Nivát is. Jellemzően USA-ból importált 4x4-ek, Subaru Foresterek és Toyoták szaladgálnak, mert onnan olcsó autót behajózni. A 4x4 az alap, mert a legfontosabb utak is a legváratlanabb helyeken tudnak elfogyni. A helyi közlekedésről tudni kell, hogy az indiai és a balkáni keveréke. A záróvonal jelzi, hogy nyugodtan előzhetsz, a dupla záróvonal, hogy dudálva előzz, a beláthatatlan kanyar, hogy előzz, max ledudálod a szembejövőt. Volt a szerpentin kanyarjában a szembejövőt kicsit arrébtoló örmény kamionos, aki hevesen gesztikulálva méltatlankodott, hogy mit kell úgy felkapni a vizet, mert összetörte a kocsi oldalát. A körforgalom maga az őskáosz, behajtáskor arra indexelnek, amerre majd ki akarnak hajtani - már ha indexelnek. Ráadásul a körforgalmak rendszerint jelzetlenül többsávosak és teljesen véletlenszerűen haladnak át rajtuk. Az ország ÖSSZES útja tele van tehenekkel és kóbor kutyákkal, akiket a legkevésbé sem zavar, ha 20 centire mellettük hajtasz el, akkor is a meleg aszfaltcsík közepén alszanak. Ez igaz a nagyvárosokra és az autópályára is. Pályán láttunk olyan terepjárót, aminek nem volt eleje, mert elgázolt egy tehenet. Több érdekes szer is parkolt a tűzoltóságok előtt, de ezekről letettem, miután elég mérgesen zavartak el a fényképezőgéppel... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4WD | Adatlap | 727742 | 2024. augusztus 20. 07:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Haliho! Van-e valakinek képe vagy információja a ZiL-131-re épített Interior titkosító telefonközpontos felépítményről? Talán csak 1 db létezett belőle, a 80-as évek vége és a 90-es évek elején Székesfehérváron a 43. számú, Nagysándor József Önálló Híradóezrednél. Maguk az analóg-digitális titkosító berendezések egy klimatizált KAMAZ-on voltak, a 3 kezelő állásos telefonközpont a Zil-en, összekábelezve a két jármű. A Zil-131-ből mentek ki a titkosított, könnyű tábori vezetékes telefonvonalak a parancsnoki állásokhoz. A járművek az 1. zászlóalj, 13/C Titkosító-távbeszélő század állományába tartoztak. A laktanyában a 8.sz. főút melletti "Rezsim" telephelyen parkoltak, a fedett részen. Ritkán hagyták el a telephelyet, és fotózni is tilos volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 727733 | 2024. augusztus 19. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
...és még egy ismeretlen rendeltetésű keceli példány: makettekeswg.blogspot.com/2024/08/995-zil-131-doboz-kecel-2023.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuki | Adatlap | 727542 | 2024. augusztus 12. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép kis zil. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuki | Adatlap | 727541 | 2024. augusztus 12. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 727016 | 2024. július 23. 21:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez milyen ZIL, tudja esetleg valaki? Én hűtőnek nézem. makettekeswg.blogspot.com/2024/07/975-zil-131-huto-kecel-2023.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mandras | Adatlap | 726286 | 2024. június 26. 06:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt egy másik locsolókocsi, a Molnár utca és a Fővám (ex-Dimitrov) tér sarkán néhány éve. Épp arra jártam, nem tudtam nem lekapni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 726284 | 2024. június 25. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát, elég valóságosnak tűnik pedig, pláne, hogy kettő is van belőle :) Másrészről viszont nem biztos, hogy magyar jármű, Kecelen egy-két szovjet gép is van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zali | Adatlap | 726235 | 2024. június 23. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zil-131 PMP-ponton hidal. Ebben a formában nem létezett. Az NPO Nehéz Pontonos Oszlop-volt a Zil-en A PMP vagy szalag hid részeit Kraz szállitota.A két fajta hid elemet csak egymásra pakolták? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 726220 | 2024. június 23. 13:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZIL-131 UCK-72-vel: makettekeswg.blogspot.com/2024/06/955-zil-131-uck-72-komppal-kecel-2023.html ...és PMP pontonhíddal: makettekeswg.blogspot.com/2024/05/935-zil-131-pmp-pontonhiddal-kecel-2023.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 725489 | 2024. június 1. 17:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó látni, hogy használnak még ilyeneket. Nem tudom, hogy ez most PM-130 /ПМ-130Б/, vagy AKPM-3 /АКПМ-3 (130)/ mert előbbinek vannak elvileg oldal rekeszei a tartály mellett, viszont hóeke, vagy annak felrakásának lehetősége is rajta van. Míg az AKPM-3 típusnak nincsenek oldalrekeszei és csak locsoló kocsi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 725444 | 2024. május 31. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 korai 1 késői :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 725441 | 2024. május 31. 13:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 725427 | 2024. május 31. 08:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 724483 | 2024. május 8. 13:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért volt ott néhány military cucc is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
slaviamarksman | Adatlap | 724479 | 2024. május 8. 12:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 724073 | 2024. április 28. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuki | Adatlap | 723940 | 2024. április 25. 12:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 723935 | 2024. április 25. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez osztrák Steyr 680. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 723934 | 2024. április 25. 10:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Nem MAZ! Most csak modellben tudom bemutatni saját képpel, de így néz ki a MAZ-500-as család pár tagja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 723933 | 2024. április 25. 10:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De, igazad van, szinte biztos az. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 723932 | 2024. április 25. 09:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A számodra ismeretlen teherautó nem lehet egy MAZ 503? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 723922 | 2024. április 24. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2021-ben találtam ezeket a vasakat Garábon, Nógrád megyében. Bizonyára egy helyi vállalkozó használja vagy használta őket. A csőrös Csepelek ma már bizonyára csak rohadnak, de az Ural még jó állapotban van. A Rába civil, de iderakom, mert szép. A kézikocsikat is csak azért, hogy a mai fiatalok is lássák, régen volt ilyen házi tákolmány mindenhol. ;-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 722428 | 2024. március 24. 18:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szomorú látvány. Sajnálatos, hogy ilyen állapotban vannak megőrzésre szánt eszközök. A pótkerék és a hátsólámpák hiánya sem az idő vasfoga. :( De köszönet a képekért. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 722414 | 2024. március 24. 14:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 722291 | 2024. március 20. 23:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán ugyan az a szekér: www.youtube.com/watch Ezt én is elfogadnám. Én csak 131-ben vezettem benzinest, de az mindent vitt. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 722283 | 2024. március 20. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ne már? Komoly ilyen van még? Irigyellek:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 722277 | 2024. március 20. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kár értük, sajnos máshol is vannak ilyenek. Ha már Zileztünk, és Debrecen, akkor 3 hete voltam ott egy kis autózásra, többek között egy Zil-lel is. Eredeti állapot, nem felújított/restaurált, még echte V8-as benzines, van benne vagy 6-700 km, zárolt volt a bolgároknál. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 722223 | 2024. március 20. 10:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 722212 | 2024. március 19. 21:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 722204 | 2024. március 19. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi köszi! Pont ez a lényeg "vas oldalfalút" úgy szab az ember ahogy akar de a fa(pont a G második képen)a 4 részre osztott oldalfal első negyede van MÉG "megfelezve" úgy fér be a KCR. Így nem kell hátrébbtolni a platót(szerintem). De a 3 részest hogy ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 722199 | 2024. március 19. 19:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 722198 | 2024. március 19. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kissé barkácsak, de rövid platósnak hatnak daruval. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 722158 | 2024. március 19. 07:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Jó és ritka képek is vannak közte. KCR mondjuk Magyar de hatha(lát benne anyagi potenciát) és kiadja valaki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 722152 | 2024. március 18. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 722146 | 2024. március 18. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hosszú alvázon fért el, a plató így is rövidebb lett. Egy kép, igaz 1/43 méret: sun9-77.userapi.com/impf/c624630/v624630952/ad70/Fb467F9FO10.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 722141 | 2024. március 18. 20:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KCR daruk vajon csak a 130G-re volt szerelve? "rövid platós"-on nem volt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuki | Adatlap | 722137 | 2024. március 18. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hétvégén megpróbálok cikket írni a zilről amit építettem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 722136 | 2024. március 18. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó azok rövid platósak:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 722135 | 2024. március 18. 20:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
?.?.? Hát ott a Balaton meg az AVD 35ben | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuki | Adatlap | 722133 | 2024. március 18. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szomorú,hogy ilyen sorsa van ezeknek a járműveknek ezek működnek a mai kamionok 3 év és kuka.Azt a tolólaposat megépíteném de még nem találtam 35-ben platósat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 722132 | 2024. március 18. 20:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az igeen! Látott már szebb napokat de legalább még nincs lebontva. Érdekes ilyen emelőkosaras daruk a "korai" példányokra lettek szerelve. Index magasságban középen jól látom a sárga "Diesel" kis feliratot? Ez is vagány mondjuk élőben ilyet ÉN nem is láttam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuki | Adatlap | 722128 | 2024. március 18. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |