<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17. |
Sennás | Adatlap | 725811 | 2024. június 10. 14:19 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 725788 | 2024. június 9. 17:46 | ![]() | |
Köszi szépen az infót. Majd figyelem. | |||||
Sennás | Adatlap | 725783 | 2024. június 9. 12:43 | ![]() | |
Next next következő utáni elméletileg az lesz. | |||||
Gabusch | Adatlap | 725779 | 2024. június 9. 11:36 | ![]() | |
Ebből a ZIL-ből billencs nem lesz? Az érdekelne. Volt gyerekkoromban egy telep velünk szemben, ha jól emlékszem, ott leginkább olyanok voltak. | |||||
páncélos | Adatlap | 725773 | 2024. június 9. 09:40 | ![]() | |
Szia! Nekem nincs, de ha egy tanácsot elfogadsz, akkor a Deagostini gyárt hosszú platós változatot, amiből nálunk több volt, mint a képen is látható rövid változatból. Én szeretem az AIST modelleket, mert megfizethetőbb, mint a Start Scale Models (SSM) és élethű is. De ez a ZIL a színe miatt, pont nem jött be nekem. Mellékelek egy képet a sajátomról. Néha az ebay-on elérhető, vagy az oroszoktól, pl unomagon, de ott 1800 rubel (7200Ft) + posta. | |||||
Sennás | Adatlap | 725764 | 2024. június 9. 06:47 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 725758 | 2024. június 8. 20:45 | ![]() | |
Szia! Igen, értettem, azért írtam, mert mondtad, hogy mikor vagy elérhető. Az az igazság, hogy nagyon ritkán járok arra napközben, nem szeretem az M0-t. Nagy kerülő és sokszor bedugul. | |||||
Yuki | Adatlap | 725754 | 2024. június 8. 20:11 | ![]() | |
Szia a segítség miatt írtam ha lesz írok. | |||||
Gabusch | Adatlap | 725735 | 2024. június 8. 14:10 | ![]() | |
Köszi a lehetőséget. Én ott valamikor éjfél tájban leszek, mintegy 730km vezetés után, kiszámíthatatlan. | |||||
Yuki | Adatlap | 725732 | 2024. június 8. 10:37 | ![]() | |
Szia a Szigetszentmiklós Lidlben raktárközi szállítást végzek ha van modell jelzek magammal tudom vinni ha éppen a nulláson jársz meg tudjuk oldani.Reggel hatkor kezdek délután 2-3 körül végzek. | |||||
Sennás | Adatlap | 725730 | 2024. június 8. 10:13 | ![]() | |
Köszönöm előre is. | |||||
páncélos | Adatlap | 725728 | 2024. június 8. 09:21 | ![]() | |
Szia! Elvileg terveztem, de úgy tűnik, hogy pont nem leszek Pesten az nap. Ha mégis keresni foglak. | |||||
Sennás | Adatlap | 725725 | 2024. június 8. 08:20 | ![]() | |
Szia István. Figyelj már véletlenül nem tervezed jövő héten (16án)a Kispesti KMO-s börzére kimenni? Esetleg mennél csörgess már meg légyszi. 30/607-4550 köszönöm Gábor | |||||
Gabusch | Adatlap | 725722 | 2024. június 8. 01:22 | ![]() | |
Köszönöm előre is! | |||||
páncélos | Adatlap | 725721 | 2024. június 7. 23:20 | ![]() | |
Most jött szembe ez a videó: www.youtube.com/watch Sajnos (érthetetlen) lengyel nyelven van, felirat nélkül, de a belső felvételek miatt jó lehet, ha a Skoda szemetes, vagy locsolókocsit akar valaki élethűen megcsinálni. :) | |||||
páncélos | Adatlap | 725720 | 2024. június 7. 23:13 | ![]() | |
Oké! Majd megoldjuk. :) | |||||
Gabusch | Adatlap | 725719 | 2024. június 7. 22:37 | ![]() | |
Köszönöm. Kelleni kell és rajtatok kívül nem nagyon tudok más vonalat. Pont nyaralunk, tetejébe társasággal megyünk konvojban, tehát az sem működik, hogy keresek valahol egy újságost vagy Tescot, mert reggel hatkor van a meeting Beremenden. Veled valószínűleg könnyebben tudok találkozni, mert a leírásod alapján egy területen mozgunk nagyjából, Yuki pedig a város másik vége. Igaz, hogy jöhetek haza az M0-on, de szerintem nem lenne elragadtatva, ha éjnek idején kicsöngetem, hogy jöttem a teherautóért. :) | |||||
páncélos | Adatlap | 725718 | 2024. június 7. 22:32 | ![]() | |
Viszont a cseh sorban a következő szám a TATRA-815 (8x8) lesz. Remélem idehaza is megjelenik majd. Annak jobban örülnék, mint az 1 példányos kísérleti Csepel, meg Ikarus típusoknak. | |||||
páncélos | Adatlap | 725717 | 2024. június 7. 22:30 | ![]() | |
Szia! Mivel nem magamnak vettem, így csak csomagoláson keresztül tudom bemutatni. | |||||
páncélos | Adatlap | 725716 | 2024. június 7. 22:26 | ![]() | |
Elnézést, nem magamnak akartam válaszolni, hanem Yuki felajánlására. | |||||
páncélos | Adatlap | 725715 | 2024. június 7. 22:25 | ![]() | |
Köszi ezt a felajánlást. | |||||
páncélos | Adatlap | 725714 | 2024. június 7. 22:25 | ![]() | |
Nem kell utalni, mert nem biztos, hogy meglesz. Megpróbálok egyel többet venni és, ha kell átveszed, ha nem, mert más vonalon beszerzed nem lesz öri-hari. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 725713 | 2024. június 7. 21:32 | ![]() | |
Yuki | Adatlap | 725712 | 2024. június 7. 21:18 | ![]() | |
Szia a hungarós volvó jön,holnap megpróbálok fotózni. | |||||
Sennás | Adatlap | 725711 | 2024. június 7. 21:12 | ![]() | |
Képet tesztek fel a Csepelről légyszi. Hogy néz ki. Meg az újság hátulján mi lesz a következő lapszám. Köszi | |||||
Yuki | Adatlap | 725710 | 2024. június 7. 20:38 | ![]() | |
Sziasztok tegnap a szigetszentmiklósi auchanban láttam locsolós skodát,én 21-én nem dolgozom nyitásra ott leszek megpróbálok kb hármat venni meg a kolegám is vesz ha sikerül.Ha tudok esetleg 3-4-et venni írok.De ezzel csak segíteni akarok ha valaki esetleg nem tudna venni.Tartsuk a kapcsolatot. | |||||
Gabusch | Adatlap | 725709 | 2024. június 7. 20:33 | ![]() | |
Kérném, mert azt hiszem, 21-én jelenik meg, akkor én meg mire kinyit az Auchan már valahol jóval Eszék után leszek. A kérdésem annyi lenne, hogy utaljak előre, vagy ráér KP, ha sikerül beszerezni és átveszem valahol. Ezt július 2-a után tudom megtenni, ha addig tudod hitelezni. A locsolós Skodát én a végén a nagy Intersparban kaptam Káposztásmegyer II-n. | |||||
páncélos | Adatlap | 725708 | 2024. június 7. 20:11 | ![]() | |
Majd álmodd meg, hogy a Volvót megvegyem neked, vagy megoldod. Ráér a megjelenés előtt szólnod. Éppen panaszkodott az újságos, hogy a Rábából kapott 25db-ot, el is adta, de most is kért 20-at, de csak 10-et kapott és rajtam kívül van még neki 6 állandó kliense és ők is néha 2-2db-ot kérnének. Egy biztos lesz, de én már kértem, hogy 2 kellene. Ha kevesebbet veszek nem gond, de ha nem kap 10-et és aznap nem lesz az Auchanba, akkor gondban lehetünk. Nem láttam sem a Rábát, sem a locsoló Škodát sem az Auchanban. | |||||
Gabusch | Adatlap | 725705 | 2024. június 7. 18:34 | ![]() | |
Lehet érdemes lenne rászkreccselni egy bútorszállító felépítményt. | |||||
Gabusch | Adatlap | 725704 | 2024. június 7. 18:30 | ![]() | |
Én megvettem, mert a fülke tényleg szép. Mondjuk hülyén nézne ki a tejes felépítménnyel, pedig ott meg a fülke nincs a csúcson. | |||||
páncélos | Adatlap | 725702 | 2024. június 7. 16:40 | ![]() | |
Sajnos ez is egy olyan példány, ami nem volt sorozatgyártásban. Az eredeti billencs 700-as Csepel rövidebb. A fülke szép, de nekem drága volt ahhoz, hogy ezt most csak a fülke miatt megvegyem. Megvettem, de nem magamnak, így megnézegettem a csomagolásban. Remélem lesz majd sima platós és a rövid billencs, vagy nyerges változat, mert egy 700-as Csepel azért jó lenne a gyűjteménybe. De nekem ez és a korábbi tejes Csepel így nem kell. | |||||
Gabusch | Adatlap | 725699 | 2024. június 7. 16:26 | ![]() | |
Az eleje marha jól néz ki, de a billenős plató túlontúl műanyag hatást kelt. Legalábbis a csomagolás megbontása nélkül. | |||||
páncélos | Adatlap | 725682 | 2024. június 7. 09:04 | ![]() | |
Ma megjelent a Csepel D-710 billencs. | |||||
páncélos | Adatlap | 725450 | 2024. május 31. 18:45 | ![]() | |
Jól hangzik! :) | |||||
NGPETI | Adatlap | 725447 | 2024. május 31. 16:45 | ![]() | |
Köszönöm! Épp ma beszéltem a Makettinfo egyik "megálmodójával" és elképzelhető, hogy lesz is egy kisebb cikk-sorozat 1:43-as rendőrautó témában. :o) | |||||
NGPETI | Adatlap | 725446 | 2024. május 31. 16:43 | ![]() | |
Kosz, sár, rozsda és esetleg matt lakk még tervben van, de ez még időbe telik, mert nem unatkozom, több hasonló átalakítás is porondon van (10 autó átfényezve, csak matricára várnak, aztán van közel 20 másik, amit még szét kell szedni, fényezni és aztán jöhet a tobbi "meló"). Mondjuk így, hogy "teszt" volt a Rába későbbi "koszolásához" ez a Polo, tehát kis gyakorlás után lesz folytatás... | |||||
Yuki | Adatlap | 725411 | 2024. május 30. 19:53 | ![]() | |
Szia nagyon szép lett. | |||||
Sennás | Adatlap | 725406 | 2024. május 30. 16:08 | ![]() | |
Klassz lett! Még egy kis matt lakkot elbír esetleg?.? Aki szereti a verdát megvárja nemsokára lesz Skoda706 lógatós kukás azt a felépítményt lehetne erre ráépíteni esetleg?.? | |||||
NGPETI | Adatlap | 725403 | 2024. május 30. 11:27 | ![]() | |
Köszi! Sok képet szedtem össze, azok alapján lett átalakítva, mert az élethűség fontos tényező. :o) | |||||
páncélos | Adatlap | 725402 | 2024. május 30. 11:25 | ![]() | |
Szia! Jó lett. Mindenképpen jobb alacsonyabb ponyvával, élethűbb. | |||||
NGPETI | Adatlap | 725400 | 2024. május 30. 10:52 | ![]() | |
Sziasztok! Valamikor én indítottam ezt a topikot, aztán "elkeveredtem a nagyvilágban" és most visszatérve meglepett, hogy a topik még él, bár alaposan eltér az eredeti témájától, ami egyébként nem baj, ha erre van igény, a lényeg, legyen miről beszélni... :o) A makettezés mellett visszatértem az 1:43-as autók világába, a gyűjteményem több, mint fele saját átalakítás és a fő téma a rendőrautó lett. Ebbe tartozik bele a sokak által kedvelt és a deagostini sorozatban felbukkant Rába H9 is, amiből természetesen rendőrségi jármű készült nálam. A modellen gyárilag idétlenül álltak a sárvédők, ezeket korrigáltam, a ponyvát alacsonyabbra tettem, valamit rákerültek a kéklámpák is. A helyben gyártott matricákból 3 különböző variációt lehetett elkészíteni. A tervem még az, hogy kissé "koszolom" majd a kész modellt. | |||||
páncélos | Adatlap | 725342 | 2024. május 28. 20:31 | ![]() | |
HÚ... Köszönet a leírtakért! Még 2x, 3x el fogom olvasni, hogy megértsem. :))) | |||||
Gabi | Adatlap | 725339 | 2024. május 28. 19:13 | ![]() | |
Kicsit hosszú lesz, de itt van a Rába teljes újkori típusjelölése, Szabó Úr jóvoltából. A MAN és román vezetőfülkés RÁBA tgk típusok jelölése először a KGSZ 50501-65 szabvány szerint indult, majd az MAN típusjelölési rendszert alkalmazták. A KGSZ szabvány szerint a szabványosítási központ adta ki a háromjegyű típusszámot, a típusváltozatokat a ponttal elválasztott következő két karakter jelölte. Az így keletkezett típusszámokból azok tényleges tartalma nem látható. 831: 4x2 tehergépkocsi 6 hengeres motorral 6,5+10 (13) tonna tengelyterheléssel. Tengelytáv 4600 mm. Gyártva 1969-től 1991-ig 832: 6x2 tehergépkocsi 6 hengeres motorral 6,5+10+6,5 tonna tengelyterheléssel. Tengelytáv 4350+1350. Gyártva 1971-1990 833: 6x2 nyergesvontató 6 hengeres motorral 6,5+10+6,5 tonna tengelyterheléssel. Tengelytáv 3100+1350. Gyártva 1970-1990 836: 6x4 billenő felépítményes tgk. 6 hengeres motorral, 6,5+2x8 (2x13) t tengelyterheléssel. Tengelytáv 3000+1350. Gyártva 1970-73. Közismert utódja az U26 típuscsalád 838: 4x2 nyergesvontató 6 hengeres motorral 6,5+10 (13) tonna tengelyterheléssel, 3500-as tengelytávval. Gyártva 1969-72. Ismert utódja az U16 típuscsalád. 839: összkerékhajtású tehergépkocsi, maga a jármű nem lett kifejlesztve, de a hajtott mellső futómű viseli a típusszámot 842: 6x4 tehergépkocsi, 8 hengeres V motorral, 6,5+2x8 (2x13) tonna tengelyterheléssel, 1971-73 843: 6x4 nyergesvontató, 8 hengeres V motorral, 6,5+2x8 (2x13) tonna tengelyterheléssel, 1971-73 853: 6x4 nyergesvontató, 6 hengeres motorral, 6,5+2x8 (2x13) t tengelyterheléssel. 1971-1989 1971-től az addigi kooperációs szerződést licencszerződés váltotta fel, az új típusok ezután az MAN mintájára kaptak beszédes típusjelet. Jelentése: U=Ungarn, két számjegy=a névleges tervezési tömeg, három számjegy= a motor teljesítmény DIN-LE-ben, 1. betű a tengelyszám (kéttengelyesnél nincs), 2. betű frontkormányos, 3. betű hajtás, utolsó betű a felépítmény. Amikor a ferde motor gyártása megszűnt, az U betű elmaradt. Itt is és minden további típusjelölésnél egy további háromjegyű szám jelöli az alváltozatokat. U16; U16.256FS: 4x2 általában nyergesvontató 6 hengeres motorral 6,5+10 (13) tonna tengelyterheléssel, 3500, később 3800 mm tengelytávval. Gyártva 1974-1991. U26; U26.230DF, DFK, DFA, DFAK; DFAS, 26.256DFK, stb.: 6x4 és 6x6 magas építésű járóképes alváz, 3200+1350-től 5000+1350 tengelytávig, névleges 6,5+2x8 t tengelyterheléssel. Gyártva 1974-től 1991-ig, több, mint 20 változatban. 1980-tól a DAF F241 vezetőfülkéket is elkezdte alkalmazni a Rába, ezért megváltozott a típusjelölés. Előre került egy betű, amely utalt a jármű jellegére: F=járóképes alváz, S=nyergesvontató, L=platós tgk, K=billenőfelépítményes tgk, utána két számjegy, a névleges tervezési tömeg, majd 3 számjegy, a motor teljesítménye kW-ban, utána kötőjellel a kerékképlet. A típuscsaládra nem a betű a jellemző, hanem a névleges tervezési tömeg, így egy F26 járóképes alvázra ha billenő felépítményt teszünk, K26 lesz belőle, ha nyerget, S26, ha platót, L26. A leggyakoribb típusok: A 831-et váltó L16 típusú 4x2/4x4 két tengelyes tehergépkocsi, 6,5+10 t tengelyterhelés, 4600/4800 mm-es tengelytáv. Járóképes alvázként F16 névre hallgat a típus. Gyártva 1980-1995 között. Az U16-ot váltó S16 4x2 két tengelyes nyergesvontató, 6,5+10 t tengelyterhelés, 3500/3800 mm-es tengelytáv. Gyártva 1981-1996 között. A 832-est felváltó L22 típusú 6x2 három tengelyes tehergépkocsi, 6,5+10+6 t tengelyterhelés, 4350 + 1350 mm-es tengelytáv. Járóképes alvázként F22 névre hallgat. Gyártva 1981-1995 között. A 833-at váltó S22 típusú 6x2 három tengelyes nyergesvontató, 6,5+10+6 t tengelyterhelés, 3100 + 1350 mm-es tengelytáv. Gyártva 1980-1994. A 853 típus helyett az S26 típusú alacsony építésű 6x4 három tengelyes nyergesvontató, 6,5+2x8 t tengelyterhelés, 3100 + 1350 mm-es tengelytávval. Gyártva 1980-1995. Az U26 helyett az F26 típusú 6x4/6x6 háromtengelyes járóképes alváz, 6,5+2x8 t tengelyterhelés, 3200 + 1350 mm-es alaptengelytáv, amely növelhető 5000+1350 mm-ig. Gyártva 1980-1996 között. A felsoroltakon kívül kis darabszámú egyéb típusjelölésekkel is lehet találkozni. 1993 és 1998 között készültek tgk-k MAN F90 fülkékkel. Ezek típusjelölése kicsit eltér a MAN jelölésektől. Az első két szám a névleges tervezési tömeg, utána 3 számjegy a motorteljesítmény kW-ban, majd a betűjelek, pl.: 18.265FLS: 18,5 tonnás, 265 kW-s kéttengelyes frontkormányos légrugós nyergesvontató 23.265FLNL: 23,5 tonnás, 265kW-s, frontkormányos, légrugós, utánfutó segédfutóműves, platós tgk. 20.235FAK: 20 tonnás, 235kW-s kéttengelyes frontkormányos összkerékhajtású billenőteknős tgk. 1998 és 2002 között gyártott a Rába DAF F230 vezetőfülkével tehergépkocsikat, ezek esetében kettő betűvel kezdődik a típusjelölés: SL18.265-4x2: kéttengelyes, 265 kW-s légrugós 18,5 tonnás nyerges. FA27.235-6x6 háromtengelyes összkerékhajtású 235 kW-s 27,5 tonnás járóképes alváz, autómentő, darus rönkszállító és hasonló célokra KA18.235-4x4 kéttengelyes összkerékhajtású 18,5 tonnás billencs | |||||
páncélos | Adatlap | 725330 | 2024. május 28. 14:52 | ![]() | |
Fogalmam sincs. Elvileg mindkettő DAF fülkés/ikerlámpás. Az U betűjelzéssel ellátottak pedig a MAN fülkések. De már belekavarodtam. Mert a MAN fülkésnél sem tudom mi a betű vagy számjelölése a nagy kicsi és még kisebb fülkésnek. Utóbbi alatt az ajtó mögötti részt értem. | |||||
Sennás | Adatlap | 725327 | 2024. május 28. 13:58 | ![]() | |
Ja ja! Nemsokára lesz Rába S26/K26 akkor most melyik? F26 billencs volt remélhetőleg nem mégegy dömpert adnak ki "4körlámpás"-ban?.?.? L26 az brutál az jó lenne ez mi S26/K26 | |||||
Sennás | Adatlap | 725326 | 2024. május 28. 13:53 | ![]() | |
Igen megvan Köszönöm! Ez alapján lett a felirat is gyártatva A enyémre:) | |||||
páncélos | Adatlap | 725325 | 2024. május 28. 13:15 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 725277 | 2024. május 26. 20:21 | ![]() | |
Igen, köszi. Ismerem. Már vettem tőle, sőt rendeltem is egyedi rendszámot. | |||||
Sennás | Adatlap | 725276 | 2024. május 26. 20:14 | ![]() | |
Yuki | Adatlap | 725275 | 2024. május 26. 20:00 | ![]() | |
Szia szép lett. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
DeA-sok beválalhattak volna egy ilyen Rábát(még a színe se zavarna)