/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742.
pmheros 726300 2024. június 26. 12:00
Válasz erre
Hát itt azt kell megérteni, hogy ezek a srácok nem egy hétvégére mentek önkénteskedni. A lengyel hadjáratban még hasig 70/71 sötét színekben pompázó 109 -esek, hamarosan másik hadszíntéren találták magukat, ahol világosabb álca adta jobb rejtést, ezért átfestették őket.

Pont az általad épített gép az ékes példája, amin helyenként látszik az eredeti feketés zöld festés a bal szárny-, és a vízszintes vezérsík tövében. A háború előtt, és legelején használt kis kereszteket, akkor még meghagyták, sokszor körbefestették őket. Később rájöttek az azonosítás fontosságára, és sokkalta nagyobb kereszteket festettek ugyanazokra a használt gépekre. (Voltak a Sitzkrieg alatt extrém nagy keresztek is) A világosabb "légifölény" 71/02 séma magasra húzott 65 -ös kék oldalakat használt, mert a magasról támadó német gépek úgy is égháttér irányában lesznek a préda szemszögéből. Viszont a földön álló gépeknek meg világított a hatalmas világoskék oldala, így az egyes alakulatok a sajt ízlésüknek megfelelő foltozásos módszerrel tompították vissza a figyelemfelkeltő felületeket. Az utolsó képed pedig pont erre példa: Még látszik a határozott felső kontúr, de már telibe pöttyözték. A törzskereszt is a korábbi kicsi kereszt nagyobb méretű változata. Később ez is változott, olyan nagy kersztekre amik vastagabb fehér sávokat tartalmaztak.

Az Emilek fizikai megjelenése is változott a csapatszolgálat alatt, volt olyan ami a gyártósorról E-1 -ként gurult le, a pályafutása végén meg már egy E-7 -essel volt egyenértékű.
Nagyobb javítsákor cserélhették a motort, a légcsavarállító megoldást, a szárnyfegyverzetet, a fülketetőt (ívesről szögletesre), légcsavarkúpot (zárt típusra), kapott hátpáncélt, frontszélvédőre pótlólagos frontpáncélt, has alatti függesztőt.
téglatesó 726297 2024. június 26. 10:51
Válasz erre
Messerschmitt-Bf-109E4-1.JG2-White-1-Otto-Bertram-crash-landing-Wicks-wingman-3rd-June-1940-01
Messerschmitt-Bf-...

Most áldom csak igazán az eszem, hogy el se kezdtem referenciákat gyűjtögetni a gépről: valszeg a félkész repcsi szépen visszakerült volna a dobozába, ki tudja mennyi időre...
:-)))
Tényleg elég ellentmondásos a sztori (nekem legalábbis, akinek a repüléstörténet világa teljesen kínai), pedig csak ezt az asisbiz-es oldalt futottam át.
Van pl. kép, amin a fehér 1-es még jobban össze van törve, mint a Pmheros képén (és ott már a kamó is másabb)...
pmheros 726296 2024. június 26. 09:50
Válasz erre
Ha Techmod nem a ?becsuklott futóműves? kép alapján dolgozott volna, akkor még magasabb lenne a hibák száma a matricakészletében. Például a Balkenkreuz mérete, helye, felső kamó vonalának mélysége, stb. Emellett megjelenésében egy (szögletes kabintetős) E-4 -et kellett volna ábrázolniuk .

Szerintem az 1940 május 19 -ei a kényszerleszállás után nem ragadt a földön a pilóta, hanem repült tovább másik géppel. A te képed ábrázolhatja a másik gépet, és lehet ugyanaz a gyártási számú de a későbbiekben rendberakott példány is. (Utóbbi esetben nem érteném miért festenék át ilyen mértékben a nem sérült részeket.)

Egyébként a kutyus elég sűrűn felkerült a motorburkolat jobb oldalára is az 1.JG2 -ben, ha ez nincs rajta, még az is lehet, hogy JG2 egy másik Gruppe -jének fehér 1 -esét ábrázolja a fotód.

Ezek persze részemről is csak találgatások.
téglatesó 726294 2024. június 26. 08:40
Válasz erre
Helló Tibcsi!
Köszi! Látod én a kereszten nem is filóztam, egyszerűen csak mentem a Techmod útmutató után. Egyébként ugyanezen a lapon van Ihlefeld, Bar, Hans Philipp és Galland gépe is, azokon tényleg úgy mutatja a rajz a keresztet, ahogy a Te képeden is van.
A légcsavar-orr találkozáson nekem is felszaladt a szemöldököm, sehogy sem akart passzolni, aztán csak levágtam a légcsavarról a tengelyt, meg a belső feléről lefaragtam a tengely körüli vastagabb részt, végül az egészet a legvégén csak úgy szemre felragasztottam az orra.
Amúgy direkt választottam az ICM-et, mert valahol azt olvastam, hogy tulajdonképpen Tamiya-klón, de az ukránok kiküszöbölték az eredeti kit forma-, és mérethibáit: a japánok ugyanis (állítólag, én nem értek hozzá) rövidebbre csinálták az orr-részt, mint kellene, de itt már rendben van.

Pmheros, most megnyugtattál, hogy a Techmod ezt jól ábrázolta, köszi (és a képet is külön köszi!), és teljesen igazad van, hogy el van csúszva a szvasztika, ennek az egyetlen oka a saját bénaságom...
Amúgy ebből is látszik, hogy a repülőgépekhez végképp kakukk vagyok: nem is keresgéltem képeket az eredeti gépről, csak építettem-mázoltam, aztán meg pakoltam fel a matricákat, ahogy az útmutató mutatta.
PS: A szvasztika egyébként nem a Techmod lapról van: nem volt hangulatom a kereszteket két darabból összebabrálni, főleg, hogy még az ősidőkből megmaradt egy Aeroteam horogkereszt-matricalapom, tele kampókkal, úgyhogy azt abból tettem fel.
Tibcsi 726293 2024. június 26. 08:34
Válasz erre
Ezt a képet én is megtaláltam, de amit én tettem be, az is Bertram gépe (a képaláírás szerint). Zavaros ügy... :)
pmheros 726292 2024. június 26. 07:12
Válasz erre
Bf-109E3-1.JG2-(W1+)-Otto-Bertram-crash-landing-France-1940-01
Bf-109E3-1.JG2-(W1...

A Bertran gép fotója
pmheros 726291 2024. június 26. 07:11
Válasz erre
Üdv!

A Swastikát a korai sémán az oldalkormány forgáspontja(vonala) középen kell hogy ketté "szelje".

Bertam gépéről van archív fotó azon látszik, hogy kell állnia. Téglatesó Messzerének (menetirány szerinti) jobb oldalán már majdnem tökéletes, balon már kevésbé.
(Ugyanezen fotón látszik még pár dolog amit a Techmod -nak nem sikerült korrekten megjelenítenie a rajzán.)

Üdv.: pmheros
Tibcsi 726290 2024. június 26. 07:09
Válasz erre
Messerschmitt-Bf-109E3-1.JG2-White-1-Otto-Bertram-WNr-766-France-1940-01
Messerschmitt-Bf-...

Bocs, a kép lemaradt.
Tibcsi 726289 2024. június 26. 07:02
Válasz erre
Nem kell szerénykedni, nagyon is szép Emilt alkottál. Nekem is van egy ICM, el is kezdtem, de a légcsavar és a törzs illesztésénél komoly faragásokat igényelt.

Egy kérdés: a "kampó" tényleg úgy volt felfestve, ahogy nálad? Általában a függőleges fix részén szokott lenni úgy, hogy nincs kettévágva. Persze lehetett ilyen is, csak megakadt rajta a szemem, ezért kérdezem. :)
pmheros 726280 2024. június 25. 19:43
Válasz erre
25év , hogy bírtad ki?
Mutatós darab lett, gratulálok!

A lényeg a lényeg ! :)
téglatesó 726279 2024. június 25. 18:08
Válasz erre
20240625_162913
20240625_162913
20240625_162944
20240625_162944
20240625_163015
20240625_163015
20240625_163044
20240625_163044
20240625_163112
20240625_163112
20240625_163141
20240625_163141
20240625_164854
20240625_164854
20240625_164944
20240625_164944

Üdv!
Nálam ez készül(t el) éppen: 1/72 ICM Bf-109 E-3 a 2. "Richthofen" vadászezred III. osztályának gépe, Otto Bertram főhadnagy repülte a nyugati hadjáratban 1940 nyarán. A makett dobozból épült, feljavítók nélkül, csak a matrica nem ICM: az a Techmod gyártmánya. Nem lett egy profi munka, vannak hibák bőven, de így is elégedett vagyok vele. Festve Vallejo akrilokkal lett. És a lényeg: vagy 25 év után ismét van Messzer a polcomon! :-)
Yuki 726215 2024. június 22. 20:26
Válasz erre
IMG_20240622_202336
IMG_20240622_202336

Sziasztok elkezdtem a zvezda ural 4320 építését.
Nagyzo 726150 2024. június 19. 21:23
Válasz erre
viber_kép_2024-06-19_19-24-42-254
viber_kép_2024-06-...

A GWH A-10C-je, éppen a pilótakisasszonyt próbálom sminkelni (természetesen nem gyári, hanem DEF Models)
rod666 726146 2024. június 19. 19:55
Válasz erre
Köszi szépen!
Johnie 726131 2024. június 18. 21:21
Válasz erre
IMG_20240618_204652
IMG_20240618_204652
IMG_20240618_204652
IMG_20240618_204652
IMG_20240618_204652
IMG_20240618_204652
IMG_20240618_204652
IMG_20240618_204652
IMG_20240618_204652
IMG_20240618_204652

Leírása alapján lakkbázisú akrilfesték 😀
Megvásárolható csomagban is a három szín, de külön külön is.
Vannak még vízbázisú akrilfestékei is a Firescale-nak, de abban nincsenek meg a Kamaz színek.
400 ml-es spray kiszerelésben is kapható náluk eme 3 Kamaz szín, fogalmam sincs milyen az, de valószínűleg az is laquer acril. (Na ekkora mennyiség 26 makettre elég lenne...)
Tibcsi 726129 2024. június 18. 20:27
Válasz erre
Ez már ilyen marad, ugyanis már az összeragasztott fúvócső alján van. Árnyékban... ;)
rod666 726128 2024. június 18. 20:10
Válasz erre
Köszi! Egyet árulj még el nekem kérlek, ez az akril változat ugye (mert ez a készlet van lacquer változatban is...)?
Kibic 726122 2024. június 18. 17:51
Válasz erre
23HM
23HM

valóban nem sok látszik majd belőle, de lehet, hogy egy kicsit nagyon zöld még... :)
Tibcsi 726102 2024. június 18. 12:15
Válasz erre
IMG_20240618_121145
IMG_20240618_121145

Lefotóztam, mert ha a helyén lesz, már senki nem fogja látni... :)
Johnie 726077 2024. június 17. 19:56
Válasz erre
rod666 726075 2024. június 17. 19:19
Válasz erre
Honnan rendelted a Firescale festéket? Úgy nézem, igen gazdag a színskála...
Block50 726071 2024. június 17. 15:18
Válasz erre
Szerintem a vízbázis miatt kezdett oldódni. Én Hobby Colort és Vallejo-t használok, szóval kötelező fényes lakkal zárok koszolás előtt.
Johnie 726064 2024. június 17. 12:34
Válasz erre
IMG_20240617_122704
IMG_20240617_122704

Én új, számomra ismeretlen festékekkel is dolgozom.
A Kamaz-hoz gyártott Firescale színcsomag készre kevert, nem kell hígítani. De én még meg szoktam ezt is, szeretek vékonyan festeni.
Az HrHobby MrColor thinnerje szépen oldja.
Aztán meglepetésemre a tömény izopropyl alkohol is...
Majd koszolas után jöttem rá, hogy amikor a szintetikus hígítós fülpiszkával próbáltam letörölni az enamel AK Afika effekt és a Tamiya panel liner felesleget, kékre megszínezte a fülpiszkálót ...
Úgyhogy kénytelen voltam egy jó adag lakkal védeni a kék színt koszolás előtt...
Block50 726063 2024. június 17. 11:39
Válasz erre
Ja-ja, erre jutottam én is a saját építésemnél.
Egyébként festettem, koszoltam én is. Bírta eddig az alapozót, a festéket, a lakott és az AK termékeket is a vinil rész...
Johnie 726062 2024. június 17. 10:51
Válasz erre
1718614028945
1718614028945
1718614028945
1718614028945
1718614028945
1718614028945

Képek a nyers felniről
Johnie 726061 2024. június 17. 10:50
Válasz erre
Nem, magát a vinil gumit nem tudtam hozzáragasztani a felnihez.
Talán a Palmatex Univerzális erősragasztóval lehetne...
Így csak a két fél darabból álló felnin ül fel a gumikerék, a két fél viszont a középen találkozásnál össze van ragasztva.
slowmotion 726059 2024. június 17. 10:24
Válasz erre
Ezt elraktározom, köszi!
Tervezek még figurás kitet, és nem mindegyik pilóra lesz gyantába öntve ülésbe kötve.
Bár addigra sanszos a vékonyabb drót beszerzése, de legfeljebb két nézőpontból is pontosítok. Meg akkor a 72-es Phantomokhoz is tudok majd normálisan kinéző pitotot hajlítani a beömlőkbe.
Block50 726057 2024. június 17. 10:09
Válasz erre
Bocsi, lehet, hogy félreérthető voltam. Azt akartam kérdezni, hogy a vinil gumit odaragasztottad a felnihez?
warbirds 726056 2024. június 17. 09:50
Válasz erre
Egy tipp: Fogsz egy öntőkeret darabot, négyszög profilra reszeled és valamilyen trafóból/hangszóróból kiszedett vékony rezet tekersz rá szorosan több menetben. Utána kihúzod az öntőkeret darabot, a kapott "zártszelvénybe" pedig bedugod a szike hegyét és egy nyomással elvágod az egyik oldalán. Így a feltekert drót pont négyszög alakú darabokra esik szét.
slowmotion 726052 2024. június 17. 00:30
Válasz erre
Üdv!

Én is lecserélném, mert láttam tonnányi képet a bekötött emberkékről, de se anyag, se türelem. 1:48-ban lehet, hogy szórakoznék vele, de 1:72-ben nem fogok. Viszont legalább már jól le is festettem, mert haladni akarnék vele.

Ez a készlet olyan sok részletben elnagyolt és hibás, hogy az már fáj. Semmilyen a kabin, sci-fi a katapultülés, hatalmas a pilóta, aki g-ruhát visel, és a kezét mindenhova lehet rögzíteni, csak a botkormányt nem tudja mgefogni.
Egy sekély lefalazott rekesz a beömlő, külsőleg hunyorítva elfogadható, de belülről röhejes a kiömlő, a futóműkabinok a '60-as években elképzelt XXI. századbeli űrhajóbelsőket idézi.

Ha mondjuk az MN-ről megrendelem ezeket a feljavítókat, akkor kabin 12,80 EUR (ebben van ülés, maratott öv, műszerfal meg minden), beömlő 6,40 EUR, kiömlő 16,80 EUR (és csak a fele használható), futóműaknék 12,80 EUR. Az eddig 48,80 EUR, a devizaszámlámon az euróváltáskori árfolyamon számolva 18.650 HUF, miközben a készlet maga 5-6000 között van forrástól és állapottól függően. A be- és kiömlőt nagyobb prioritásnak éreztem.

Szóval marad így, oldalról úgyis a sárga sisak viszi a tekintetet. Aztán majd beszerzek valamilyen kreatív boltból 0,3-as gyöngyfűző drótot, mert az talán jobban formázható, meg hát vékonyabb is.
borisz 726050 2024. június 16. 23:07
Válasz erre
Szia!
Én azokat a csatokat lecserélném valami vékonyabb drótra, nézd milyen a képen:
www.theacorn.com/articles/photographer-soars-the-skies-for-research-on-fighter-jet/
Johnie 726047 2024. június 16. 22:14
Válasz erre
Végul sok sok szárazpróbával mind a hat kerék fél felnijéből pont annyit reszeltem le, hogy középen bent a gumiban összeérjenek ,de kilógás se legyen (ne álljon ki a felni pereme a gumi pereméről)
Aztán Tamiya extra thinnerrel ragasztottam össze a ket fél felnit.
slowmotion 726046 2024. június 16. 22:08
Válasz erre
20240616_204336
20240616_204336
20240616_215854
20240616_215854

Én meg Jeti századost próbálom bekötni az ülésbe, hogy be tudjam ragasztani a pilótafülkébe az egészet, hogy jöhessen a kabintető, tömítés-csiszolás, alapozás, festés.

Sajnos célszerszám nem volt, meg.türelmem sem kivárni, amíg szerzek vékonyabb drótot és/vagy szögletes keresztmetszetű csipeszt, úgyhogy ez pont ilyen akart lenni.

Meccs vége után meg még lefestem a hevedereket.
Block50 726045 2024. június 16. 21:57
Válasz erre
Végül mivel ragasztottad be? Erőltetted a pillanatragasztót?
Én egy Trumpi Zil-t csinálok, első vini abroncsos makettem, ezért kérezem a tapasztalatot. Azon megáll ragasztás nélkül is a gumi a felnin, de csak jó lenne rögzíteni...
Yuki 726042 2024. június 16. 21:47
Válasz erre
Látom szépen építget mindenki gratulálok talán hétvégén én is befejezem a leopárdot.
Tibcsi 726038 2024. június 16. 20:33
Válasz erre
Nem az én érdemem. Eduard Brassin.
Johnie 726037 2024. június 16. 20:00
Válasz erre
Johnie 726036 2024. június 16. 19:59
Válasz erre
IMG_20240616_193957
IMG_20240616_193957
IMG_20240616_193957
IMG_20240616_193957
IMG_20240616_193957
IMG_20240616_193957
IMG_20240616_193957
IMG_20240616_193957

Most viszont azon vagyok, hogy a szép festést összekoszoljam...
Johnie 726035 2024. június 16. 19:57
Válasz erre
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646
IMG_20240616_151646

De most már az összes felni bent van fixen a gumiban, nem áll el a pereme egyik oldalon sem. Fel is ragasztottam a kerekeket a kerékagyra.
Johnie 726034 2024. június 16. 19:54
Válasz erre
IMG_20240615_190429
IMG_20240615_190429
IMG_20240615_190429
IMG_20240615_190429

Körülbelül ma dél körül meg is történt.
A felnik két félből állnak. Egyet jobbról, egyet balról kell bedugni a vinil gumiba, középen találkoznak, a sztirol ragacs a kettőt egybefogja. Igen ám, csak a felni így széles, valamely oldalon a felni pereme elég rendesen elállna a gumitól. Jócskán lecsiszoltam a "vastagságukból" míg normálisan találkoztak egymással.
Megpróbáltam pillanatragasztóval beragasztani a gumiba a két felnit, de nem fogta meg a műanyagot és a gumit...másnap ki tudtam szedni a feleket a gumiból.
Block50 726028 2024. június 16. 17:41
Válasz erre
A gumikat ráragasztod a felnire?
Tibcsi 726027 2024. június 16. 17:16
Válasz erre
IMG_20240616_165312
IMG_20240616_165312

Most meg MiG-23 futóaknát festegetek...
Johnie 725941 2024. június 13. 16:08
Válasz erre
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956
IMG_20240613_153956

Nem vártam tovább, festettem, koszoltam a kerekeket.
Johnie 725940 2024. június 13. 16:06
Válasz erre
Tényleg kicsit egy sand runner-re hajaz 😆
medor 725922 2024. június 13. 00:19
Válasz erre
Szia Zoli!
Ismét egy profi munka tőled! Nekem nagyon tetszik.
slowmotion 725919 2024. június 12. 22:29
Válasz erre
Hááát szegény Lódarazsam kicsit lógatta a jobb szárnyát, úgyhogy kénytelen voltam visszabontani, megfaragni és újraragasztani. És ha megint lógatni fogja, akkor úgy is marad. Meg operáció közben az azonos oldali függőleges is megadta magát, úgyhogy azzal is kell valamit kezdeni. De a szögmérőt megint ki kell lopnom a fiam táskájából :)
Nagyzo 725908 2024. június 12. 14:40
Válasz erre
nah, elsőre azt hitem, hogy a Kamaz előtt gyorsan befejeztél egy homokfutót!
Nagyon szépen alakítod, irtó menő járgány lesz!
Nagyzo 725907 2024. június 12. 14:38
Válasz erre
Köszi, srácok! Örülök, h tetszik a kisbusz...izé, helikopter! :-D
Johnie 725906 2024. június 12. 14:14
Válasz erre
IMG_20240612_094519
IMG_20240612_094519
IMG_20240612_094519
IMG_20240612_094519
IMG_20240612_094519
IMG_20240612_094519
IMG_20240612_094519
IMG_20240612_094519

Négy keréken.
Szerencsére mind leér a földre.
Apropó egy kérdés: - ezeket a vinil kerekeket szokás festeni?
Vagy hagyjam mert úgysem tapad rá az alapozó meg a festék...
slowmotion 725891 2024. június 11. 23:07
Válasz erre
20240611_230612
20240611_230612

Öreg készletnek hajlott a háta... vagy az alkatrésze vetemedtek kicsit. Szegény Hornetet úgy nyújtottam, mint ahogy Jean-Claude Van Damme gyakorolta a spárgázást valamelyik filmben, két szék között. No meg próbálom a függőlegeseket nemfüggőlegesre belőni, szögmérő segítségével...
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742.