Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103. |
romsitsa | Adatlap | 734886 | tegnapelőtt 20:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Közel sem biztos, hogy bármi baja lett volna a kocsiknak, amiket átadtak a gyárnak, nem minden ment egyből alakulathoz. De éles bevetés nélkül is simán lekukázták a gépeket. Előzmény: (734884) téglatesó tegnapelőtt 19:25 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 734884 | tegnapelőtt 19:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Elnar! Ez is logikusan hangzik, csak a vastornyos próba is elvileg még kb. azelőtt történt, hogy a Turánokat először harcba vetették volna 44 áprilisban. Már a kiképzés alatt úgy leamortizáltak volna kocsikat, hogy nagyjavítani (ne adj isten selejtezni) kellett volna őket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734881 | tegnapelőtt 18:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734880 | tegnapelőtt 18:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kérdezhetek? Ennek az antennának a hiányát keresitek? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734877 | tegnapelőtt 17:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ennél prózaibb lehet az ok. Nem tudok adatot a 2H-012-ről, hogy mikor-hol-mi történt vele, de logikusnak tartanám nem a harcoló állományt csökkenteni teszt átépítésekkel, hanem valami nagyjavítás/selejtezés alatt álló járművet felhasználni erre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 734876 | tegnapelőtt 15:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Antenna, nem csonk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 734873 | tegnapelőtt 14:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Amennyire az eddig látott fotók alapján meg tudom ítélni, minden kocsin két antennacsonk volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 734871 | tegnapelőtt 13:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kiindulva abból, hogy nem állt végtelen mennyiségben rendelkezésre felszerelés és alkatrész, feltételezem kiszerelték a kocsiból mielőtt átadták kísérletezésre, mert jól jött máshol. HM-nél akár lehet is, annyira nem mentem utána. Alapvetően, ami két antenna van, az pk-i. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 734869 | tegnapelőtt 12:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Így oké, ezt elfogadom. Lehettek ennyire akkurátusak, hogy a fatornyos teszthez annyira nem kellett semmi extra (pl. rádió), hogy még a csonkot is leszerelték. A vastornyos meg egy teljeskörű próba volt már, ahhoz kellett a rádió is. Ez logikus is. A parancsnoki kocsik mellett elszaladtam eddig. Van róla valami forrás, adatbázis, hogy melyik kocsik voltak ilyen plusz rádiós pk. kocsik? Merthogy külsőre a csatároktól nem különböznek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 734868 | tegnapelőtt 12:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
A 2H-012 egy teszt, hogy a torony adott méretekkel létezhet-e, ehhez nem volt szükség rádióra (másrészt a torony csak egy makett), a testben lévőre meg végképp nem. A H-830-on már a kocsi működését vizsgálták, aminek a rádió(k) is része(i). A parancsnoki és vezér nem azonos. Előbbiek a 40M és 41M-ek, amik a testben hordtak egy plusz rádiót, utóbbi a protó rádiós kocsi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 734867 | tegnapelőtt 12:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Romsitsa! Az megvan, hogy a Turánok rádiója a toronyban volt, de ez nem magyarázza a hiányzó test-antennacsonkot a 2H-012-nél. Az nem proto-kocsi volt, hanem rendes Turán II szériakocsi (az utána következő 2H-013-on pl. rajta van a csonk). Valamiért azt használták a Turán III fa-tornyának a kipróbálásához, de miért kellett leszerelni a test-csonkot? A vastornyot az igazi löveggel meg már (elvileg) a H-830-on próbálták ki, ha abban is (csak) a toronyban volt a rádió, azon rajta hagyták. Ezt a "csak a parancsnoki kocsik hordtak a testben rádiót" hogy érted? A Vezérből elvileg csak a proto készült el, nincs bizonyíték, hogy lett volna több (nemhogy építve, de átépítéssel se). A Turán III-ból meg végképp nem volt pk. kocsi. Elvileg minden Turán a toronyban hordta a rádióját. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734855 | tegnapelőtt 09:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ez R és I. Esetleg egy C vagy O lehet még, de a G-t kizárom. RT nem lehet, mert bár volt részvénytársaság nincs értelme azt megtenni logónak. Még az sem biztos egyébként, hogy logó, lehet ez valami kötelező elem is, mint pl a háromszögű adójegy matricák a szélvédőn. Plusz információ nélkül szerintem ez innnen zsákutca. Amit másodiknak feltettél képet az a Telefongyár logója, aminek elsőre én is néztem. Ez a logó a Telefunken-t imitáló, lincensztermékeken használt után jelent meg, és szinte változatlan maradt a rendszerváltásig. www.radiohistoria.sk/Oldradio/mainhu.nsf/wmanuid/0000033 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 734848 | tegnapelőtt 00:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Az “alap” rádió a toronyban volt, ami esetünkben egy fa attrap. Csak a parancsnoki kocsik hordtak a testben rádiót. A protón viszont praktikus volt kipróbálni, hogy működik-e minden. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734847 | 2025. március 8. 21:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734846 | 2025. március 8. 21:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
R.I helyett RT mármint részvénytársaság akkor még nem volt? Nem tudom keresgélek én is semmi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734845 | 2025. március 8. 21:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Az nem lehet akár több betűből valami? "I"vagy"T" -"R" -"G"vagy "C" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734844 | 2025. március 8. 21:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet az szerintem még a sötétzöldtől a sötétkéken át a vörösig bármi. A fekete-fehér képekről színárnyalatot definiáló kollégák a repülős topikokban vannak :D Én úgy gondolom, a logó megfejtése a kulcs ahhoz a járműhöz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734838 | 2025. március 8. 13:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Csak érdekes hogy olyan "koporsó fekete" nem terepszínű. Lehet kéményseprő utánfutó 🤔 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734836 | 2025. március 8. 10:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nem kizárt, hogy ugyanaz, de nem szekér, inkább utánfutó. Az utánfutókon is voltak rendszámok a vontató járművel azonosan. Az biztos, hogyha ugyanaz, akkor nem ugyanazt a végét mutatja. A kerék alapján valami régi és/vagy nehéz pótkocsi lehet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734833 | 2025. március 8. 09:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
3ik képen ott a fedett helyen van hasonló fekete de az valami "szekér"(?) de azok meg nem 30asok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734831 | 2025. március 8. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Innom kéne kávét. Én azt egy ládának néztem a motorháztetőn. 2x-es ngyításban látszik hogy nem HG hanem MG 034. Mihálffy László rendszámlistája szerint ez sepsiszentgyörgyi teherautóknak osztott sorozat. Valami lassú dolog lehet mert az van ráírva "30 km óra". A logót először Telefongyárnak néztem, de nem az, R és I. A Google képkeresője semmi találatot nem ad ki rá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 734830 | 2025. március 8. 08:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy látom, ez az Ivan Fuksa a prágai hadtöri kutatója, gondolom ezek a fotók is onnan kerültek elő. Csak a jóég tudja, mennyi magyar anyag lehet még ott... Már eddig is kerültek elő érdekességek onnan. Szépek a fotók, de kár, hogy csak a fatornyos kocsit ábrázolják. Amúgy érdekes, hogy ezen a fatornyoson nincs rajta a test-antennacsonk, de a későbbi vastornyoson már rajta van, sőt a toronykupolán is ott van a torony-antennacsonk. Amúgy meg csak most esik le, hogy a saját Turánjaimról mind le van maradva a motorháztetőre málházott csákány meg kalapács. Na azokat még pótolni kell! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734829 | 2025. március 8. 08:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon frappáns! Milyen jó minőségű képek. Az elsőn az a 034-HG fekete a Turán mögött mi lehet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734828 | 2025. március 8. 07:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Csaba beazonosítva Fortepan 43937 alapján: Pc-134. Egyező foltok az orron, a torony homloklemezén, a vezetősisak mellett és a menetirány szerinti bal első sárvédő belső oldalán. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734827 | 2025. március 8. 07:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Amikor már azt hinnénk, mindent láttunk, akkor Mujzer Péter feltesz a Huns on Wheelsre egy csokor 2000x1500 pixeles képet Turán III prototípusról! (és most már biztos vagyok benne, hogy követi ezt a fórumot :D) Meg lett egy új Csaba is Ebayről, Egy beazonosítatlan alakulatú (talán mintha három kereszt látszódna egy négyzetben) Wanderer W24 és egy beásott 40-es Bofors Tiszaugnál, egy meg Gyöngyösnél. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Citrom | Adatlap | 734613 | 2025. február 27. 23:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Így van. Én annak idején a juhász gamma ladáin lőttem be a színeket. A dobozok belsejében érintetlen, tiszták A színek, és még mielőtt bele ragasztottak a fekete filcet festették le, meg magában a lőellemzö belsejében is. A sárgát nem sikerült tisztázni, Kettő, esetleg három szint használták. Az általam látott Nimród szerszámos doboz belsejében látott sárga az nem valami világos khaki szín volt hanem olyasmi mint a tamiyanak ,gunzenek tan,buff színe,cirka olyan 10-15% fehérrel . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734608 | 2025. február 27. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ez tényleg szép, de _szerintem_ téves. Szerencsére már lassan viszonylag értelmes menyniségű eredi színes felvétel van terepmintás magyar harceszközökről. Persze a színegyensúlyt mindnél után kell állítani, de azért látszik nagyjából, hogy mik a főbb jellemzők. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734605 | 2025. február 27. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mindegy akkor meg jól sikerült az a lényeg. Pinterest-en eredetinek írták. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734603 | 2025. február 27. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Óvatosan. Deák Tamás képeket színez. Az E-025 a Csabák előtt, Orincsay Péter gyűjteményéből van. (www.tuzkereszt.com) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734593 | 2025. február 27. 09:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Elfogadom! De szerencsére van "Magyar tarka" is és jól áll neki! Deák Tamás(?) van egy színes G5 kép eszméletlen jó minőségű ott áll a sor elején a 025ös és pazarúl fest tarkában! Na hátha egyszer sikerült egy ilyet építeni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734589 | 2025. február 26. 23:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem az fény. A fényes festék ott a környezetet veri vissza, míg a beljebbi részeken magát a sötétzöldet. Nehezen tudom elmagyarázni. Ez nem csillogás/glossiness hanem visszaverés/reflection. (aki fényképez vagy látványtervez az érti). Minden felületen megjelenik, de a sík, csillogókon sokkal jobban kijön. Tévedés joga fenntartva! A 122-vel való kép sajnos nekem nincs meg rendszámot olvasható felbontásban, viszont amit posztoltam, kétszeresre nagyítva már látszik hogy ott is 2... a rendszám. A szlvédő becsomagolása is ugyanolyan. A nadwornai képsorozatból egyetlen G5-öt tudok azonosíthatóra, de az E-022, még csak nem is valószínűsíthetően, hanem 1000%-ra biztosan. Ezekből én azt mondom, az a jármű lesz, ami a 122-es PzIV előtt van | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734587 | 2025. február 26. 21:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pinterest-ről egy kép lehetséges a sorban ez az első jármű? G5 tök ugyanolyan meg a háttér is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734586 | 2025. február 26. 20:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734585 | 2025. február 26. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zöld vettem! Én meg pont azért kérdezem mert sárvédő fehér "csíkja" felett lámpa alatt nem egy-egy világosabb folt lenne? Meg a bal hátsó sárvédő éle is kicsit világosabb? Nem tudom. De a motorháztető meg tényleg egyszínűnek néz ki. Téglatesó képein is foltosnak látom de lehet én szemem káprázik :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734584 | 2025. február 26. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
A kérdés jó. Mivel a fényviszonyok diffúzak (nincs vetett árnyék) a sárvédő viszont még így is úgy csillog, hogy tükröződik benne a lámpa és a szélvédőkeret foltja, én azt mondanám, nem régen lett festve (csapadékot kizárok, mert minden járművön vastagon áll a por). Ha pedig 44-ben lett festve akkor én úgy gondolom a képről, hogy az 1943. július 14-én kelt rendelet értelmében "gépjármű zöld". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734583 | 2025. február 26. 20:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Az a G5 az terep mintás vagy simán szürke? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734581 | 2025. február 26. 19:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Csak az első volt meg, a Turánok közt (és az is rosszabb minőségben, itt meg látszik a 2-481 is a G5 Mercedesen). Biztos, hogy ez is a nadwornai sorozat része. A tankon ugyanolyan a hadijel sározásának lehullása és G5-ből is ez az egyetlen ahol becsomagolt szélvédőt láttam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 734576 | 2025. február 26. 16:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Szépek a Leventék 😉 Köszönet! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 734555 | 2025. február 26. 08:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! A Turános biztosan egy sorozat része, ez a két kép is abból van: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734549 | 2025. február 25. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Újabb merítés: 39M Goerz fülelő "megtörve bár, de fogyva nem", egy eddig számomra ismeretlen 40M Turán kép (talán a nadwornai sorozat része?), egy Zrínyi a folyóban (kiegészítő infók Mujzer Pétertől a Huns on Wheels oldaláról. Nekem nagyon hasonlít az álcázás és az egész málha a HM-HIM ősszel feltett képeire). Eddig elkerülte a figyelmem a filmhíradókban látható, civil színű, HONVÉDSÉG rendszámos BSZkRt Rába DST csokor. Szépen látszó kiskunhalasi zászlóalj jelzés egy egyébként nem szépen látszó Botondon. Végül Sennás tagtársnak kerestem Kübel keresőfényszóról képeket, akkor futottam bele ebbe a Kübelbe. Hogy magyar-e az kérdéses, mindenesetre a leventék benne biztosan. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 734236 | 2025. február 18. 11:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Az esernyős teherautó előtt egy 15M 7,5cm hegyiágyút visznek :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734089 | 2025. február 15. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Bár a Tégalatesó által közölt képaláírás szerint Opel, valójában egy Steyr 220. (A M&M Extra és a Pro Modell Archív nagyon jó anyagok de néhol már eljárt felettük az idő. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 734073 | 2025. február 15. 13:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Új Darabanth és Vatera aukciók. Gépvontatású tüzér Ford, Hansa-Lloyd, 29M tábori sütöde (+még egy Budapestről). Puch 350 láthatóan valahol a keleti fronton, meg egy civil Olympia. Nade! A Magyar egyenruhák régi fotókon FB csoportba felkerült egy csokor kép már részben Ausztriából a 2. páncéloshadosztály jelzéseivel. Mindenféle Ford: 917T, V8/51 tartály, Eifel... Háttérben még Klöckner-Deutz, Mercedes G5, BMW R 75, KV 40... Ráadásul 42M páncélos ruházat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 733863 | 2025. február 10. 15:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ansaldok. Vannak magyar kocsik (vegyesen és kupolás és "gyári"), amiken a parancsnok búvónyílása mellett van két csavar, ezek körülbelül ott vannak, mint az olasz keretantenna csatlakozási pontja. További fordulat, hogy ha jól tudom, akkor a rádiós kocsik (olasz és magyar) akkumulátora a pótkerék helyére szerkesztett dobozban volt, de ez a doboz nem mindegyik csavaros kocsin van fent. Pl: tanks-encyclopedia.com/wp-content/uploads/imported/35m-ansaldo/lCIV9go.jpeg tanks-encyclopedia.com/wp-content/uploads/imported/35m-ansaldo/mLH03lx.jpeg Az tűnik logikusnak, hogy az olaszok a gyártás során egy ponttól kezdve kifúrták a két lyukat a tetőben, aztán valamelyik kocsiba került rádió, valamelyikbe meg nem. Mi meg kaptunk mindegyik sorozatból. Vagy mi a funkciója annak a két csavarnak és mely kocsikra került fel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 733819 | 2025. február 9. 20:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Vajon milyen autó állhat a Kübelwagen előtt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 733809 | 2025. február 9. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! A képaláírás u.az. mindkét képre: "Kübelwagen, GAZ és Opel haditudósítói autók (1944)". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 733804 | 2025. február 9. 18:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Ebből már lehet látni, hogy nincs is rendszáma, csak HONVÉDSÉG táblát visel, és tényleg kifelé fordul rajta a ködkürt. A képfeliratok ismerete nélkül ruházatból ítélve azt gondolom, ez ugyanaz a jármű a 3-as és 4-es képeken | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 733795 | 2025. február 9. 17:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Az ememextrában ez a két küblis fotó van: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KarBal | Adatlap | 733792 | 2025. február 9. 14:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
A M&M különszámát sajnos már nem is lehet megtalálni. Valami fondorlattal meg tudnád osztani velünk az említett képet, kérlek? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 733791 | 2025. február 9. 14:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, így már meg is van. Teljesen elkerülte a figyelmemet eddig. A Modell&Makett különszámáról sajnos lemaradtam, csak a ProModell Archív van meg (valahova mélyen elrakva évek óta). A nadwornai kocsit azért gondolom magyarnak, mert körülötte minden magyar, és nem látok rajta semmilyen német azonosító jelzést, mint ami a képsorozat magyar parancsnoki Kruppján van. Közben megfejtettem pár bevonultatott járművet. A Studebaker nem lett volna nehéz, ha ismerem az amerikai járművek logóit, így azért eltartott egy darabig. Az Impériára egy Facebook fórumon bukkantam rá, így rendszám nélkül, eü. kocsinak befogva. Talán Emericknek mond valamit a 71-005 azonosító szám. Úgy vettem ki meglehetősen ritka jármű volt. Az A-291 meg még 1937-ben került a híradó kamerája elé, III. Viktor Emmánuel látogatásakor. Hogy mi lehet, azt még keresem. |
Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103. |