/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775.
Tibcsi 735420 2025. március 25. 19:18
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy a Setter-t kell először, a matrica felrakásakor, a Softer-t meg utána, hogy besimuljon rendesen. De ilyent még nem láttam... :(
kervil 735416 2025. március 25. 17:55
Válasz erre
Valahol olvastam egyszer, hogy a Tamiya Mark Fit Super Strong meg a régi, nálunk már gyakorlatilag beszerezhetetlen, nem "Neo" Mr. Mark Setter és Softer a japán típusú, vastag hordozófilmű matricákhoz van, mint amilyenek a Tamiya vagy a Hasegawa matricái. A "Neo" Mr. Mark Setter-Softer, meg a Micro Set és Sol pedig a nyugati típusú vékony matricákhoz. Azóta tartom magam ehhez a szabályhoz, és tényleg jól is reagálnak. Bár a Tamiya Mark Fit Super Strong amúgy a vékony matricákhoz is jó, csak kicsit talán jobban meggyötri őket a kelleténél. A vastag japán matricákkal boldogulnak nagyon nehezen a nem azokhoz kifejlesztett szetterek és szofterek.
kervil 735415 2025. március 25. 17:47
Válasz erre
Tökéletes! Az árnyékolás, a weathering, minden. Jó is, hogy ebben az állapotában is csináltál képeket, mert ha elkészül, sajnos mindebből keveset lehet majd látni. ÍMelyik festést választottad hozzá amúgy?
Johnie 735412 2025. március 25. 15:50
Válasz erre
Ezt szépen megrágcsálta ☹️

Épp készülök váltani Tamiya Mark Fit Super Strong lágyító/feszítőről (épp fogyóban van az üvege) Mr Mark Softer-re és Mr Mark Setter-re...
Úgy vettem észre a Tamiya míg bőven nedves addig lágyít, mikor szárad akkor feszít. Néha jó lenne ha éppen nem feszítene míg épp nem foglalkozom vele, pihentem...
borisz 735409 2025. március 25. 14:15
Válasz erre
borisz 735408 2025. március 25. 14:14
Válasz erre
ltom74 735407 2025. március 25. 14:06
Válasz erre
csak ismetelni tudom az elottem szolokat, nagyon atom!

azert valami modernet is csinalsz mostanaban remelem ;-)
Zoli 735406 2025. március 25. 13:47
Válasz erre
Szia,

Csak a szokásos világszínvonal, eddig nagyon szép. Bár néhol túl erős a szegecsek befolyatása, egy-kettőnél visszamosnám, de nincs jelentősége, kb tökéletes így is.
z
B.Gábor 735405 2025. március 25. 13:36
Válasz erre
Nagyon szépen alakul! Ez melyik kiadás, a Royal Class vagy az új Dual Combo?
Nagyzo 735404 2025. március 25. 13:29
Válasz erre
20250325264
20250325264
20250325264
20250325264
20250325264
20250325264
20250325264
20250325264

Nekiugrottam az Edu új 48-as P-40E-jének, a fülke kb kész van. A további építés is problémamentesnek ígérkezik.
Johnie 735403 2025. március 25. 13:17
Válasz erre
4344674_big
4344674_big

Uhh...
Csak a sima Softer-t használva?
borisz 735398 2025. március 25. 11:32
Válasz erre
IMG_20250325_002017
IMG_20250325_002017
IMG_20250325_002017
IMG_20250325_002017

Megdolgozta a közel harminc éves matricát a Gunze matrica lágyító. Szuper...
ltom74 735380 2025. március 24. 14:12
Válasz erre
borisz, Nagyzo

Köszi, és az észrevételeket is!
ltom74 735379 2025. március 24. 14:12
Válasz erre
huu nagyon franko lesz es gratula a nehezsegek ellenere is a kitartasodhoz :-)
warbirds 735376 2025. március 24. 13:10
Válasz erre
Nem semmi képanyag, ami itt az elmúlt napokban felkerült az elkészült vagy készülő makettekről. Gratulálok mindenkinek!
medor 735353 2025. március 24. 00:12
Válasz erre
Szia!
Lehet nem jól fogalmaztam.Szerintem az új Revell matricák jók EHHEZ a géphez.
Vagyis szinte minden szürke. Gondolom bezavart az 'AF 67-035' gép. Az tényleg pontatlan.
Ha az 'MO' farokkódú 'AF 66-030' EF-111A "Raven"-ről beszélünk akkor a régi
Revell matricák sajnos nem teljesen jók hozzá! Az új kiadás viszont majdnem az.
www.super-hobby.hu/zdjecia/3/9/5/35970_1_rev04974_1.jpg
borisz 735351 2025. március 23. 22:30
Válasz erre
... feltéve, ha tényleg kell a kerékagyarka az a piros, de minél több képet nézek, annál bizonytalanabb.
Főleg ez a szemcsés a 66-0030-ról...
Johnie 735350 2025. március 23. 22:29
Válasz erre
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558
IMG_20250323_111558

Panel vonalak , szegecsek 90% -nak kiemelése megtörtént, kissé erősebb is lett a hatás mint az eredeti gépen látható. Előárnyékolást most sehol nem alkalmaztam.
Felkerült a Jet Intake és a Canada matrica is, ezekkel már semmi gond nem volt, nem estek szét...
borisz 735349 2025. március 23. 22:09
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép tiszta építés a Messered, gratulálok.
Én azért a paneleket és a szegecseket visszafogottabban emeltem volna ki ennél, de a többi része mind olyan, hogy én csak szeretnék ilyet csinálni.
borisz 735348 2025. március 23. 22:05
Válasz erre
borisz 735347 2025. március 23. 22:05
Válasz erre
Sziasztok!

EF-111 ügyben így, tömbösítve válaszolnék:

@badogvarju: konkrét gyári szám a 66-0030. Érdekessége, hogy Upper Heyford-i jelzéssel van róla jó pár kép, a DS idejére azonban Mountain Home-ra sorolták át.
Én egyébként ezt az egy képet találtam róla ebből az időszakból: www.dstorm.eu/pictures/nose-arts/f-111/66-0030_1.jpg Illetve ugyan az mégegyszer, csak egy közelibbel a fülkérül: afbase.com/ac2_photo/354898
Ez ugye sokat nem segít. Ha csak nem abban, hogy emlékeztessen, hogy elfelejtettem pirosra festeni a kerékagyak közepét.

@halaci: Igen, azokra a matricákra. Elvileg azok a tüza. feltöltő nyílásokat jelölik.

@medor: Igen, Én is azt vettem észre, már ahol látni ezeket, hogy ha az utántöltő nyílás előtt szürke, akkor a többi jelölés is. Gondolom a békeidés jóllátható és a háborús low-vis jelzések.
Kis dőbe került, de igen, rájöttem, hogy elrontották a gyári számát és a lajstromát is a gépnek. Az új prospektust én is megnéztem, de hát ugye mikor szabad vakon bízni egy Revell vagy egy Italeri festési utasításban?

Köszönöm mindenkinek.
slowmotion 735344 2025. március 23. 21:38
Válasz erre
Derengett picit a fény az alagút végén, de amíg maszkoltam a futóműaknákat meg a törzs végi gyűrűt, a Hornet jobb szárnya úgy gondolta, hogy megadja magát. most ragaszthatom vissza, plusz a festést is korrigálni kell a ragasztásnál.

Ott volt a közelben a lányom is, fékezett habzású maradt a káromkodás.
Nagyzo 735328 2025. március 23. 17:00
Válasz erre
ltom74 735325 2025. március 23. 16:23
Válasz erre
Johnie köszi

Zoli
Hat ez mar igy marad, igazabol nem ilyen szurkes csak ezeken az "igenyes" mobillal fotozott kepeken.

Tomcat hasan majd jobban figyelek hogy jobban feher legyen
Johnie 735324 2025. március 23. 16:12
Válasz erre
Nagyon jól sikerült 1/72-ben!
Simán 48-asnak kinéző az összkép.
Számomra ezek a második világháborús vadászgépek még 48-ban is kicsik kissé a kezemnek.
Zoli 735323 2025. március 23. 15:53
Válasz erre
Kár, de talán még át lehetne ködölni fehérrel, ott is, ahol matricák vannak. De ettől függetlenül is gyönyörű, nagyon tetszik.
z
ltom74 735322 2025. március 23. 15:27
Válasz erre
>>A fehérek szándékosan szürkék?
Nem, sajna így sikerült...
ltom74 735321 2025. március 23. 15:26
Válasz erre
Mindenkinek köszi :-)
Zoli 735318 2025. március 23. 14:24
Válasz erre
Szia,

Csak a szokásos tökéletesség, gratula!
z
Zoli 735317 2025. március 23. 14:23
Válasz erre
Szia,

Csodálatos, épp olyan, mint amilyet szeretnék, gratula! A fehérek szándékosan szürkék?
z
slowmotion 735316 2025. március 23. 13:55
Válasz erre
Nana, a főfutókat nem vállalom :)
Az orrfutót is csak azért, mert ikerkerekes, lényegében tényleg csak át kell tolni a tengelyt jó hosszan.

Alapozás megvolt, este jöhet a fehér festés. Lehet, hogy elő kellene készülni rá?
Johnie 735315 2025. március 23. 13:17
Válasz erre
Jó munkához idő kell...
Így még akár gurulhat is a kerekein.
Toth_Gabor 735285 2025. március 23. 05:18
Válasz erre
Nagyon szép!
És a többi is a sorban jól alakul
McFrost 735277 2025. március 22. 20:39
Válasz erre
Kibic 735274 2025. március 22. 19:27
Válasz erre
Gyönyörű lett, nekem nagyon tetszik! :-)
slowmotion 735271 2025. március 22. 17:53
Válasz erre
Persze. Egy 144-es Concorde-dal együtt vettem meg, mert az IS kell építeni :)
Vagy hetven évre elegendő makettem van, ha az elmúlt két év sebességét nézem.

Vettem egy Revell 747-800-at, új Lufi festéssel. Bazinagy makett, masszívabb állványt terveztek hozzá, mint a szentkirályszabadjai bekötőút melletti Mi-24-esnek.

www.scalemates.com/kits/revell-03891-boeing-747-8i-lufthansa--1146329

Egyetlen hibája (első ránézésre) az volt, hogy valamelyik része vetemedett, ott még lesz egy kis meleg vizes birkózás.
kervil 735269 2025. március 22. 17:19
Válasz erre
144-es Jumbot is tervezel? Megvan már? Milyen gyártmány? Időnként én is kedvet érzek kicsit elkalandozni a katonai témák felől a civilek felé.
slowmotion 735264 2025. március 22. 16:12
Válasz erre
Hát ugye túlszabtam a tengelyt, és csak a kerék furatába tudtam visszatömíteni. Másfél mm helyett egy mm-nyi ragasztásnak kellett volna tartania.

Igazából csak attól féltem, hogy amikor fúrom át a futószárat, akkor átszakad a furat fala. úgy néz ki, hogy nem fog, kivéve, ha valamikor át akarom telepíteni, és beleakad a kerék valamibe. Aztán persza a puding próbája az evés.

De azt hiszem ez majd az 1:144-es Jumbóhoz is jól fog jönni.
pmheros 735261 2025. március 22. 15:34
Válasz erre
Üdv!

Nagyon szépen készítetted el! Gratulálok!

Üdv.: pmheros
kervil 735260 2025. március 22. 15:12
Válasz erre
Jó megoldás ez a gemkapocs. Tényleg nem árt néha egy kis fémmel megerősíteni a futókat, főleg, ha az ember előtte meg is ólmozta a madarat.
kervil 735259 2025. március 22. 15:10
Válasz erre
Nagyon szép lett! Talán az F Messer a legszebb, a legharmonikusabb az összes változat közül.
ltom74 735257 2025. március 22. 14:42
Válasz erre
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114
20250315_125114

Sziasztok

Nálam ez készült, edu 1/72 Bf109 F-4 Hans-Joachim Marseille. Asszem ez az uccsó 72-es makettem, kényelmetlenül apró alkatrészek és nem is látom már :-O
slowmotion 735248 2025. március 21. 23:20
Válasz erre
20250321_225146
20250321_225146

Nem haladok gyorsan, de legalább lassan.

A fehér fújás jön a futóműaknába, viszont akkor már a futószárakat is jó lenne ugyanazzal a lendülettel lefesteni. Ahhoz viszont alapozni kéne, ahhoz viszont véglegesre formázni mindent.

Na az orrfutószárral, pontosabban az arra applikált tengellyel elég sokat küzdöttem, el is szabtam talán kicsit, meg ki tudja miért, nekem úgy tűnt, hogy az átmérője sem ugyanakkora mindkét oldalon, és a kerekekbe öntött furat sem.

Meg kicsit attól is féltem, hogy a telepakolt törzset (hátul az utánégetőtér plusz a milliput ágyazás, elöl a biztonsági ólom plusz az ágyazás) mennyire fogja vajon elbírni a ragasztás?

Na a tizenkilencre lapot húztam, megnéztem, hogy van-e olyan fémszálam, ami vel helyettesíteni lehet az egészet?

A sparos gemkapocs lett a befutó. És bár kevés ráhagyás van körülötte, de a... 0,8-as fúrószárral már pont paszentos lett a furat. És nem kell festeni a tengelyt.
Ugyanezzel teljesen átfúrtam a kerekeket is, abban sem lötyög a tengely, ragasztani sem feltétlenül kell, és a kerék teste ránézésre elég masszív ahhoz, hogy ne deformálódjon el. Csak a fémszál végét kellene befesteni, ki is néztem erre a célra az X-2-es enamelt... erre kb pár órával a rendelés leadása előtt fogyott ki az MN-modelar készletéből :(

Hát ilyen ez a szelavi.

Aztán persze meglátjuk.

Holnap alapozás.
medor 735246 2025. március 21. 22:08
Válasz erre
Szia!
Nagy általánosságban azt vettem észre,hogy ha az utántöltő bevezető jelzései és a kabin melletti figyelmeztető háromszögek színe szürke,akkor (szinte) minden más jelzés is az volt.
Amint látom rájöttél,hogy a gép nem 67-030,hanem 66-030-as gyártási számú volt.
Nos ezen a gépen ezek mindegyike szürke volt...
Nem tudom mennyire lehet hinni a Revell 2020-ban újrakiadott makettjének matricáiban,
de ott is minden jelzés szürke színű ehhez a géphez.Ráadásul a gyáriszámot is javították.
halaci 735244 2025. március 21. 21:50
Válasz erre
ha a matricalpon lévő 47-53 azonosítójúakra gondolsz, akkor azok szerintem az üzemanyagtartályok nyílását jelölik és mindegy milyen festésű a gép, a színük nem változik. (Lehet, hogy nem üzemanyag, de valamilyen feltöltési pont.)
badogvarju 735242 2025. március 21. 18:30
Válasz erre
df-st-92-06828
df-st-92-06828
photo_60543
photo_60543

Pro és kontra...
Lehetett mindkét változat, konkrét "gyári szám" hiányában az alábbi képekkel tudok szolgálni. A szóban forgó időszakot előbbinél a környezet, utóbbinál a bevetési jelzések "hitelesítik" Nálam. Ha tévednék bocsesz!
Üdv!
Attila
borisz 735237 2025. március 21. 13:38
Válasz erre
IMG_20250321_015945
IMG_20250321_015945
IMG_20250321_015955
IMG_20250321_015955
IMG_20250321_020458
IMG_20250321_020458

Én is tettem egy kísérletet a fluoreszkáló csíkokkal.
A svancon szerintem jó, mert ott a dombornyomat hozzá, de a háton lévőkkel nagyon nem vagyok kibékülve.
Vajon mit lehet tenni?

Illetve, helyes-e, hogy sivatagi viharos, alacsony(abb) láthatóságú jelzések között 47-től 53-ig pirosak vannak?
Pont nem találtam referencia képet sem pro, sem kontra.

Valaki?
Yuki 735223 2025. március 20. 21:00
Válasz erre
borisz 735213 2025. március 20. 15:34
Válasz erre
IMG_20250320_135805
IMG_20250320_135805

Lassacskán én is haladok, nekiláttam matricázni.
Ez a zöld kupakos Gauzzy egyelőre nem lett a barátom.
Több helyen rücskös lett tőle a felület, amit úgy-ahogy sikerült felpolírozni.
Elvileg fújásra van hígítva, de nekem 0.3-as düzni mellett is kellett hozzá még 1 rész hígító.
Most éppen a matricalágyító dolgozik, meglátjuk, hogy mit kezd a 28 éves Revell matricákkal.
kervil 735208 2025. március 20. 14:11
Válasz erre
Mint már írtam is korábban, gyönyörű ez a Mustang is!
Mennyire volt problémás feltenni az orr sakktábla-matricáját? Hány darabban adták? Mindenesetre nagyon szép eredményt értél el itt is a lakkréteg eltávolításával, olyan, mintha festve lenne az a minta.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775.