/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775.
slowmotion 738100 2025. június 10. 23:20
Válasz erre
17495903202198582932002875187608
17495903202198582932002875187608

Egyébként a dobozon ez a referenciafotó.
slowmotion 738099 2025. június 10. 23:11
Válasz erre
Miért dől balra? Mert kivágtam a kitámasztókból egy-egy kis darabot, de szemmértékre. Vagy mert nem pontosan tükrözött pozícióban fixáltam a két futószárat.

Azért ez egy 1987-es Hasegawa készlet (az is kész csoda, hogy ezen már negatív panelvonalak vannak), össze sem hasonlítható egy 2000 körüli Tamiyával.

Igazából azt nem tudom, teljesen vízszintesen tartottam-e a kamerát, jobb ötlet híján a Milliputos dobozokat tettem mögé, hogy a betűkhöz lehessen viszonyítani a mindent. Sanszos, hogy a jobb oldali főfutószár jobban ül a kelleténél (vagy a bal oldali kevésbé), de ezt már nem fogom piszkálni, úgysem versenyre készült. Van egy Fujimi C meg egy Hasegawa E, majd azokat igyekszem ennél jobban megépíteni.
slowmotion 738098 2025. június 10. 23:01
Válasz erre
Persze, legalábbis az orrfutó szárának vonalában nem igazán tudtam ennél jobban benyomni. Max olyan 0,3-0,5 mm menne még, de nem attól áll így. Viszont meg ha még jobban leültetem a hátulját, akkor még magasabban hordja az orrát.

Igazából lehet, hogy sokat vágtam ki a támaszból, de amikor eredeti hosszban akartam beragasztani, akkor tényleg nagyon hátranyomta a futószárat, ráadásul oldalra is. Aztán lehet, hogy csak én voltam béna, és elrontottam, de szerintem japán barátaink dolgozhattak volna még az illesztés-alátámasztás koordinátarendszeren. Mindegy, ez most ilyen lett, hiába vannak felnőtt anyagi es technikai lehetőségeim, tapasztalat szintjén akkor is megint nullkilométeres vagyok.

Legalább nem ferde annyira, mint a régi utolsó makettem, az ESCI A-7D-je.
Sennás 738096 2025. június 10. 22:02
Válasz erre
De miért dől balra(így szemből)?
Nem a telót tartottad ferdén a bal szárny/futószár(?) lóg egy milit mi?
Tibcsi 738095 2025. június 10. 21:40
Válasz erre
Tibcsi 738094 2025. június 10. 21:36
Válasz erre
A főfutó egy kicsit fura, a talajon állva a futószár kerék előtti részének majdnem vízszintesen kell állnia,. Így viszont az orrfutó tűnik magasnak, pedig az nem szokott. Az orrfutó a helyén van rendesen?
slowmotion 738092 2025. június 10. 20:42
Válasz erre
17495806217232490414406734395087
17495806217232490414406734395087
17495806679865020335543955063041
17495806679865020335543955063041

Kicsit csálék a kerekei, viszont legalább talán nem áll ferdén. Nem annyira áll ferdén. Egy igazi Hormet talán nem így áll, de én pont így akartam.

Mondjuk lehet, jobb lett.volna, ha a Hasegawa hengeres csapokra akarja applikáltatni a kerekeket, és nem kúposra.
slowmotion 738090 2025. június 10. 20:03
Válasz erre
Hát tegnap, amikor Tibcsi írta, hogy még a végén felindultságból összetöröm a gépet, akkor kicsit mosolyogtam ezen, de a futóművek meg a f.aknaajtók ragasztásakor közel kerültem hozzá, amikor a kitámasztó alkatrész pont annyival volt hosszabb, hogy teljesen hülyén hátranyomta volna a futószárat, meg amikor a legnagyobb ajtónak az alkatrésze ismételten letörött.
Szerencse, hogy a gyerekek már nem voltak fent, különben bővült volna a szólincsük a magyar nyelv cifrábbik feléből.

És ugye ez a legérzékenyebb pontja az építésnek abból a szempontból, hogy ha kicsit is aszimmetrikus a két futószár, akkor megdől a repülő. Még nem teszteltem le, hogy hogyan áll a lábain, ha egyáltalán nem csuklik össze...
Béla80 738089 2025. június 10. 20:01
Válasz erre
20250610_195610
20250610_195610
20250610_195545
20250610_195545
20250610_195533
20250610_195533

Helló most készítettem eg Pz38T magyar jelzéssel 1.16 méretben.
EGY tigrist 1.16 méretben
atika 738080 2025. június 10. 14:41
Válasz erre
Nagyon szép az alap és a gép is, gratulálok!

"Nem sok különbség van a két módszer között a mentális állapotot kivéve."

Ezen pedig hangosan felnevettem, köszönöm! :)
pmheros 738073 2025. június 10. 05:06
Válasz erre
Nagyzo 738072 2025. június 9. 23:24
Válasz erre
Köszi, köszi!
A virágokat eleinte óvatosan a fűszálak végére biggyesztett sűrű vizes akrilfestékkel próbáltam, de úgy kb a 9. után idegből odanyomkodtam az ecsetet, ahova virágot gondoltam. Nem sok különbség van a két módszer között a mentális állapotot kivéve.
kervil 738068 2025. június 9. 22:02
Válasz erre
Ahhoz képest, hogy első próbálkozás, ez az egyik legszebb munka, amit ilyen kategóriában valaha láttam. Különösen tetszenek a visszafogott, apró és nagyon valósághű virágok. Azok hogyan készültek?
Zoli 738067 2025. június 9. 22:02
Válasz erre
Szia,

A póttank néz ki a legjobban, de a légcsavar kúp is tetszik, meg a bal szárny belépőéltől számított második szegecssor szárnyvégtől számított 53523. szegecse is. Ez úgy tökéletes, ahogy van, de a pázsit is tetszik, gratula!
z
Nagyzo 738066 2025. június 9. 21:55
Válasz erre
_DSC8559
_DSC8559
_DSC8559
_DSC8559
_DSC8559
_DSC8559

első nekifutásom füves talaj imitálására. Még valami keretet kell rittyentenem köré, alighanem pácolt balsafa lesz.
Tibcsi 738050 2025. június 9. 19:20
Válasz erre
Én nem vagyok megbízható, de én szürkére festeném, akár a 15-ösnél.
Kibic 738049 2025. június 9. 19:04
Válasz erre
MiG-17PF-1
MiG-17PF-1
MiG-17PF-2
MiG-17PF-2

A változatosság kedvéért nálam még egy MiG készülget.
Kérdezném Tőletek, hogy van valakinek megbízható információja arról, hogy milyen színűek voltak a hazai 17PF-ek futószárai az aktív éveik alatt?
slowmotion 738042 2025. június 9. 16:23
Válasz erre
Dehogy töröm össze. Amit még hibázok, abból tapasztalatot szerzek. Most éppen az van, hogy a kabintető alatti csíkot máshogy bontotta a Hasegawa, mint a Milspec (a Hasegawa megoldása jobb, a Milspecnek meg a színei), és hát ugye míg az eredetit lehetett volna úgy feltenni, hogy ne kelljen a kabintető-törzs illeszkedések felett átmatricázni, addig a Milspecé nem ilyen.
Na mivel nekem volt egy kis rés a tető jobb elülső sarkánál, efelett átmatricáztam ugye, de nem vágtam be szikével. tegnap a pilóta nevének felhelyezésekor a célszerszám, amivel megpróbáltam helyre húzni a nevet, az pont beleszaladt ebbe a résbe, és csinált egy lyukat. Ezen már csak röhögni tudok, azt is csak kínomban.

De most nekiülök a szárny aljára való lepedőknek, tényleg túl akarok már lenni rajta.
Tibcsi 738039 2025. június 9. 14:58
Válasz erre
Már látszik a fény az alagútban (és nem dudál..:), most már fejezd be. De ha nagyon nincs kedved hozzá, inkább tedd félre és építs valami mást. Még a végén annyira megharagszol rá, hogy hirtelen felindulásból összetöröd... (nem kitaláció, megtörtént eset. Tapasztalatból hallottam... ;) )
Tibcsi 738038 2025. június 9. 14:53
Válasz erre
ICM_Po-2_1-48_1
ICM_Po-2_1-48_1
ICM_Po-2_1-48_2
ICM_Po-2_1-48_2

ICM Podva épül, 1/48-ban, Fodi cikke ihlette. Már látszik belőle valami. :)
Miggyuri 738017 2025. június 8. 20:24
Válasz erre
20250608_180100
20250608_180100

Lemaradt a kép.
Miggyuri 738015 2025. június 8. 20:23
Válasz erre
Most éppen ez a P.24G.
slowmotion 737996 2025. június 8. 00:57
Válasz erre
bottom_view_02
bottom_view_02
163766_01
163766_01

És ugye a két kép referenciaként. Legacy festés vs Super Hornet festés.
slowmotion 737995 2025. június 8. 00:55
Válasz erre
1749336873413599617146709181788
1749336873413599617146709181788

Alakul ez, mint a púpos gyerek a prés alatt. Főleg persze, ha erőt veszek magamon.
Még hátravan a felülmatricázás a kétrétegű minták esetében, meg a szárny alján a hatalmas felirat. Azt hiszem, attól tartok a legjobban, mert nyilván körbe kell matricázni a szárny alján azokat a nagy dudorokat. (Ahogy néztem, legalább a Super Hornet esetében sikerült úgy feliratozni, hogy konkrétan nem kerül betű ezekre, úgyhogy legrosszabb esetben a hordozófilmből ki lehet vágni ezek helyét, és körbematricázni.
No de nem itt.

Mindegy, csak legyen vége, már mást szeretnék építeni. Falcon, MiG, Fairlady 280, bármit, csak legyen már ez kész.
Ja, van még egy félkész Phantomom is. Mindegy.
Miggyuri 737719 2025. május 27. 12:21
Válasz erre
Erre mondják, hogy "szo-szo". A minőség jó, de voltak gondok. Lesz róla leírás. (Végül is ettől szép a makettezés.)
warbirds 737711 2025. május 27. 11:29
Válasz erre
Hát nem sokan mondhatják el, hogy ilyen típusok vannak a vitrinjében... Jobb a minősége, mint az eddigieknek, amivel kínoztad magad. :D
Miggyuri 737708 2025. május 27. 10:06
Válasz erre
20250527_081116
20250527_081116

Készül, készülget RMI-1.
Nagyzo 737675 2025. május 26. 13:56
Válasz erre
A have glassal sokat kísérleteztem én is, hasonló eredménnyel, mint te is, csak nem Alclad, hanem szintén a Super metallic II sorozat acél színével. Az Alclad nekem nem vált be az "érzékenysége" miatt, a SMII pedig olyan, mint a csótányok, mindent kibír.
Sajna nemfémes színekkel való keveréskor szétesik az egybefüggő fémrészecskeréteg, ami az élethű felületet adja, de talán még ez a legjobb megoldás a Have glass imitálására.
Jók az AK Extreme metalok is - ha éppen nem döglik be az adott szín. Nekem van jópár tégely, ami soha nem szárad meg, ragacsos a felülete és szépen lekapargatható.
Szóval Johnie, én tennék egy próbát az AK fehér aluval. Vagyis nem muszáj azzal, az AK-nak elég széles a palettája a SMII-vel szemben, lehet, h találsz jobbat, amivel lehet hozni ezt a festett kályhaezüst hatást.
Ste 737672 2025. május 26. 12:05
Válasz erre
Szia!
Sajnos a "csillámpóni" effektus elkerülése nem egyszerű, ehhez hasonló problémát az F-35 have glass festésénél éltem meg.
Nálam ott a megoldás az Alclad Steel-jének az alapfestékbe keverése volt, talán érdemes lenne kipróbálnod (a steel eleve egy kicsit sötétebb, mint az ezüstök, így ezzel érdemes kalkulálni az arányoknál).
Johnie 737671 2025. május 26. 11:33
Válasz erre
Még akár jobb is lehet mint az én kutyulmány próbálkozásaim, hiszen hiába keverek hozzá finom pigmentű SM206 super metallic 2 festéket a sima festékhez mintha ez a finomság megszűnne és darabosabbá válna az ezüstös megjelenés a festékben. Arra jó hogy tényleg csak egy kissé metálosabb hatása alakuljon ki az eredeti színnek.
Nagyzo 737665 2025. május 26. 07:39
Válasz erre
20250309243
20250309243

Az AK Extreme metal white alu színe nem lehet jó ide? A Mufftáng szárnyán az van, fekete alapra fújva szépen lehet játszani a világosságával is akár.
halaci 737663 2025. május 26. 06:19
Válasz erre
nagyon laikusként, a 22+45 hangárban készült képen lévő színeit alapul véve, szerintem a c308+sm206 közelebb állhat a valósághoz. Esetleg ha az 50-50% volt, akkor tíz cseppnyihez adnék egy csepp fehéret, hogy kicsit világosabb legyen.
Johnie 737662 2025. május 25. 22:26
Válasz erre
IMG_20250524_174408
IMG_20250524_174408
IMG_20250524_174408
IMG_20250524_174408
IMG_20250524_174408
IMG_20250524_174408
IMG_20250524_174408
IMG_20250524_174408

Próbáltam egy épp csak kicsit ezüstös Weißaluminium színt keverni
MrColor C107 és MrColor SM206 színekből.
Most változtattam kicsit, nem 50-50%-ban kevertem, hanem 6 csepp fehérhez adtam 3 csepp ezüstöt.
Az előző próbálkozásom (C308+SM206) mellé fújtam közvetlenül, hogy látszódjon a különbség.
Az C107 fehér szürkébb lett az SM206-tól, de nem csillog annyira benne az ezüst pigment, épphogy csak...
slowmotion 737656 2025. május 25. 19:02
Válasz erre
Jaja, pont ez lesz. Majd egyszer.
Kicsit még a szárnyak alsó felére szánt matricáktól fázok, hogy jól számolták-e ki, hogy mennyi plusz kell. (Az ívelőlapok kitérítő mechanikáját tartalmazó részektől félek, a Hase úgy adta a matricákat, hogy külön vannak a szárnyra való elemek, meg külön a burkoló profilra valók, jó bontás rossz színekkel. A Milspec jó színek rossz bontással.)
Johnie 737652 2025. május 25. 15:38
Válasz erre
Egyáltalán nem vészes a helyzet, minimális javítani való lesz csak rajta, ami megoldható kicsiszolással, ráfújással.
slowmotion 737631 2025. május 24. 13:38
Válasz erre
17480866272858568598591080499394
17480866272858568598591080499394

És képpel is
slowmotion 737630 2025. május 24. 13:36
Válasz erre
No. Most megnéztem, mi lett a vége, mert reggel nem értem rá.
Hát... nem jó, de rosszabbra számítottam.

A képen a kis lyuk a késhegyantenna helye, előtte a nagyobb folytonossági hiány a kis bütyöl mellett kiszakadt rész. Azt hiszem, azt ki is dobtam, majd sárgával rámegyek még.

Ja, azt meséltem, hogy az egész közben valamit fel akartam venni az asztalról, é sikeresen felborítottam a Micro Sol flakonját? A flakon kb kétötöde ki is borult...
slowmotion 737626 2025. május 24. 09:19
Válasz erre
A Milspec matricák vékonyak, bár talán picit merevek.
De a gerincen a késhegyantenna előtt van egy kisebb is, és ezzel a Milspec nem tervezett. (A készlet eredeti matricáján a lyuk ki lett hagyva annak is, de az nekem kb harmincéves volt, és töredezett.)

Szóval felteszem az egészet, és ez a kis cucc a gerinc közepén frankón megtámasztotta az egészet, de úgy, hogy oldalt sem illeszkedett rendesen a szélén a törzsre.
Egy halom levegőt kellett megpróbálnom kiműködni alóla, és egyébként legvégül ki is szakadt, meg szerintem láthatóak a gyűrődések a matricán.

De ez már így marad, első gép, úgysem akartam kiállításra nevezni, és legalább ez a tapasztalat is megvan. Legfeljebb kicsit retusálok a végső lakkozás előtt.
Johnie 737619 2025. május 24. 05:40
Válasz erre
f18
f18
szetszakado_matricak_3
szetszakado_matricak_3

Csak nem a matrica töredezik szét 100 felé neked is, mint az én kanadai darazsamon?
slowmotion 737618 2025. május 24. 00:55
Válasz erre
Legközelebb becsszó festeni fogom a.nagy sárga részt a gerincen
Johnie 737615 2025. május 23. 21:21
Válasz erre
IMG_20250522_025959
IMG_20250522_025959
IMG_20250522_025959
IMG_20250522_025959

Igen, az utolsó képen (22+45 F-104_Waffenschacht) ami egy Norm 62/72 látszik egyértelműen a fémes hatás. Az íveken, görbületeken már a számok hófehér kontúrja is bekeolvad az ezüstszürke felületbe attól függően hogy vetül rá a fény.
Ugyanezen gép (22+45) fotóját mellékelem a másik oldaláról. Itt is látszik fémes ezüst szürke hatás és nincs tükörfényesre lakkozva az F104 felülete...a mellette parkoló gép orrkúpja viszont igen, azon csillog a lakk, jó viszonyítási alap.
McFrost 737614 2025. május 23. 20:23
Válasz erre
Sennás 737613 2025. május 23. 20:15
Válasz erre
Screenshot_2025-03-30-21-47-39-645
Screenshot_2025-03-30-21-47-39-645
Screenshot_2025-03-30-21-30-12-280
Screenshot_2025-03-30-21-30-12-280

Nem olyan nehéz pótolni.
Viszont a kézifék összekötő rudazat nagyon el van bszva. Mondom nem a te sarkad! 2+2 egyforma alkatrészt gyárthattak le, (nem)tükörbe így nincsenek egymással szemben. 2.kép valami másik cég makett ez profi cucc. Csak egy vasutasnak tűnik fel nem idegeskedj ezt javítani nemigen lehet.
Profi munka amúgy!
McFrost 737612 2025. május 23. 19:58
Válasz erre
Sennás 737611 2025. május 23. 19:47
Válasz erre
Screenshot_2025-04-06-09-39-19-537
Screenshot_2025-04-06-09-39-19-537
Screenshot_2025-04-01-19-32-13-748
Screenshot_2025-04-01-19-32-13-748
Screenshot_2025-04-01-19-30-40-579
Screenshot_2025-04-01-19-30-40-579

Ez az egykaros. Ide kell(ene)
Sennás 737610 2025. május 23. 19:45
Válasz erre
Screenshot_20250401_150035_Chrome
Screenshot_20250401_150035_Chrome
Screenshot_20250401_150157_Chrome
Screenshot_20250401_150157_Chrome

Szia. Már a múltkor is akartam írni a levegő végváltó karját megoldottad? Egykaros vagy "V" alakú az mindegy.
Meg a kézifék összekötő rudazatot akartam megnézni szerintem ott sántít valami (nem a te hibád!)
McFrost 737609 2025. május 23. 19:28
Válasz erre
Köszi Itom74!

Mi érdekel Sennás? Csak a futómű van rögzítve, a "plató" a tankkal még levehető.
Sennás 737606 2025. május 23. 18:31
Válasz erre
Szia. Van még esély felemelni a pőrét a sínről vagy már le van fixálva? Megnéznék valamint. Köszönet
ltom74 737603 2025. május 23. 17:56
Válasz erre
McFrost 737600 2025. május 23. 14:35
Válasz erre
DSC04654
DSC04654
DSC04654
DSC04654
DSC04654
DSC04654
DSC04654
DSC04654
DSC04654
DSC04654
DSC04654
DSC04654

Sok klassz makett készül nálatok!
Nálam lassan kifut a vasútállomás projekt, apróságok vannak vissza, kosz, por, szemét ilyesmik.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775.