/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775.
Nagyzo 740593 2025. szeptember 2. 21:34
Válasz erre
Igazából csak ismételni tudom magam, irtó szép lesz a... mi is? Izraeli Phantom, osz'kísz! Te vagy a kamókirály, vagyis annak hívunk a hátad mögött. Eskü, jobban várom, h te elkészülj valamivel, mint én a saját makettjeimmel.
Johnie 740570 2025. szeptember 2. 00:38
Válasz erre
Igen, ezt az üzemanyag leeresztő csövet érdekes lesz megfúrni. Lehet, hogy csak fekete festékkel fogom imitálni a rést rajta.
slowmotion 740555 2025. szeptember 1. 17:20
Válasz erre
Meg Neked is köszi a szokásos kiváló megfigyelést, erre is kell figyelnem majd...
Tibcsi 740553 2025. szeptember 1. 17:06
Válasz erre
Erre gondolok
Erre gondolok
Így néz ki a valóságban.
Így néz ki a valóságban.

Nagyon jól haladsz, irigylem is egy kicsit ezt a tempót. :) Igaz, én is ma nyilvánítottam befejezettnek a Tamiya P-47-est, csak még nem volt időm fotózni.

A függőleges tövében alul, hátul (bekarikáztam) az egy üzemagyag vészleeresztő cső, azon majd ne felejts el valami nyílást imitálni. Persze ezt biztosan magadtól is jól tudod. :)
ltom74 740541 2025. szeptember 1. 07:57
Válasz erre
borisz 740540 2025. augusztus 31. 22:50
Válasz erre
A fene ezt a tempót, mindjárt visszaadom az iparűzésit.
slowmotion 740536 2025. augusztus 31. 20:55
Válasz erre
Megjegyzés: viszont az Aires az Academyhez csinálta a horgot (12515, -529, -556), itt más a rögzítési mód.
slowmotion 740534 2025. augusztus 31. 20:53
Válasz erre
Ahogy így nézem, nem is a szegecselés a legnagyobb baja, hanem hogy nem követi a törzsvég formáját,
740368, 740374-es hsz-ben láthatod, mire gondolok. A horog a végén felér a lemezekig, ott lehet valami remove before flight biztosítószeggel felfogni.

Airesnek van egyébként gyanta horga, azon szépen megcsinálták, ahigy a kis felbontású képeken láttam.

Viszont nem tudok elég hálás lenni, hogy ezt most itt csinálod, mert így lehet gyűjteni azokat a dolgokat, amikre figyelni kell majd.
Johnie 740530 2025. augusztus 31. 20:12
Válasz erre
Összekapcsolandó alkatrészek
Összekapcsolandó alkatrészek
Szét
Szét
És összekapcsolva
És összekapcsolva
Gyűrű
Gyűrű
IMG_20250831_184442
IMG_20250831_184442
IMG_20250831_184442
IMG_20250831_184442
IMG_20250831_183956
IMG_20250831_183956
IMG_20250831_183956
IMG_20250831_183956
Hajtómű....
Hajtómű....

F4 folytatása.
Érdekes koncepció a vízszintes vezérsíkok dőlésszög beállítása és maketten belüli összekapcsolása. Tetszik.
Felhelyeződött a fékező horog. Nem zavar a szegecselés hangsúlyossága.
A kiömlők elején található vékony gyűrűk úgy gondoltam túlzott alkatrész bontás eredménye, igazán önthették volna egyben a törzsfelekkel. Aztán rájöttem többféle hajtómű, többféle kiömlő, más- más gyűrűk szerepelnek ugyanitt verziónként, úgyhogy vissza is vontam meggondolatlan kijelentésem...
Freddy 740444 2025. augusztus 28. 22:46
Válasz erre
Na, ezen a képen jól látható: alapból a lemezbe vannak kiálló, vékony bordák préselve, és ahogy a hő meg a nyomás torzítja, ezek körül púposodik fel idővel, illetve az oldalról ráfújó korom ezeknek az ,,,árnyékát" rajzolja fel. Így viszont a cél szerintem egyértelmű: a gázsugár irányával párhuzamos hőtágulási nyúlást kell ,,felvennie" a bordázatnak, így a felpúposodás a normális üzem része- idővel úgymarad, de akkor meg kicserléik, cserélik, azokkal a nagy szegecsekkel gondolom, viszonylag egyszerű.
b-domke.de/AviationImages/Phantom/7362.html
halaci 740443 2025. augusztus 28. 22:36
Válasz erre
gyönyörűen dolgozol. A szájjal makettezők klubjának örökös tagjaként élvezet látni amit 1/72-ből kihozol.
Johnie 740438 2025. augusztus 28. 21:23
Válasz erre
IMG_20250828_190611
IMG_20250828_190611
IMG_20250828_190611
IMG_20250828_190611
IMG_20250828_190611
IMG_20250828_190611
IMG_20250828_190611
IMG_20250828_190611

Még egy kis maszkolás, még egy kis Mr.Hobby SM-205 Super Titanium 2 ráfújás, aztán leszedtem a már három napja rajta lévő maszk rétegeket. Ilyen lett...
Muzzy 740437 2025. augusztus 28. 21:05
Válasz erre
Azért, mert üzemi hőmérsékleten kevés anyag bírja ki azt a hőmérsékletet és nyomást. Így szilárdabb a lamella, és jobban viseli a hőt, esetleg még hidegebb levegőt is bele lehet vezetni
Freddy 740430 2025. augusztus 28. 16:32
Válasz erre
De miért kéne a hőleadó felületet megnövelni? Ez csak akkor hűl le, mikor a hajtómű ki van kapcsolva, akkor meg mindegy.
Tibcsi 740429 2025. augusztus 28. 16:26
Válasz erre
Talán annyi lehet az értelme, hogy megnöveli a hőleadó felületet. De ez csak tipp.
kervil 740426 2025. augusztus 28. 15:32
Válasz erre
Nagyon szép. Én 48-ban bűvészkedtem a magaméval, emlékszem, ott is mekkora meló volt, bele sem merek gondolni, 72-ben milyen lehetett.
Freddy 740424 2025. augusztus 28. 15:16
Válasz erre
De ez direkt egy bordázott felület? Annak mi értelme lenne? Nem inkább arról van szó, hogy a hő és a nyomás az eredetileg sima lemezt rányomja a merevítőbordákra, illetve ahol nincs rögzítve, ott felpúposítja?
slowmotion 740413 2025. augusztus 28. 10:27
Válasz erre
Egyébként az a vicces, hogy az Academy meg pl emlékeim szerint kvázi simára öntötte azt az alkatrészt. A két véglet :)

Persze a megoldás nyilván az, hogy az ember vegye meg az Aires horgot, ha minél élethűbbet akar.
slowmotion 740412 2025. augusztus 28. 10:25
Válasz erre
Jó, van az a festékmennyiség, ami tompítja az árkokat :)
Tibcsi 740411 2025. augusztus 28. 09:08
Válasz erre
A fékező horog szegecselését tényleg túltolták egy kissé, de én nem nyúlnék hozzá. 1/72-ben nem olyan bántó, mint itt kinagyítva. Szerintem... :)
Johnie 740395 2025. augusztus 27. 19:38
Válasz erre
IMG_20250827_190729
IMG_20250827_190729
IMG_20250827_190729
IMG_20250827_190729
IMG_20250827_190729
IMG_20250827_190729
IMG_20250827_190729
IMG_20250827_190729
IMG_20250827_190729
IMG_20250827_190729

Lekerült a maszk. Látszanak a csíkok.
Aztán fújtam rá némi kormot, hisz mégiscsak egy hajtómű kiömlő utáni rész...koszos, kormos.

slowmotion. Kikerestem a még öntőkereten lévő fékezőhorgot. Kép.

Toth Gabor ...ilyenkor találó az ápolt kifejezés 😆 Valóban, vékony drót vagy olyan cérnaszál amely nem szöszös jó lehet. Cérnaszálat már magam is használtam maszkolónak egy Kamaz futómű rugós tagjainak festésekor, bevált.
slowmotion 740386 2025. augusztus 27. 09:56
Válasz erre
Jaja. viszont az előző képeden látszik, hogy a fékezőhorog bekötésének a takarólemezén a panelvonalakat meg a szegecseket eltalálták, de egyben el is túlozták.
Most éppen rohanok, úgyhogy nem tudok idetenni képet a Finom Penész alkatrészéről, de nekem az túl erősen részletezett.
Tibcsi 740381 2025. augusztus 27. 01:54
Válasz erre
slowmotion 740380 2025. augusztus 27. 01:45
Válasz erre
Húha, ezt aztán jó tisztára suvickolták, a múzeum előtt utoljára nullkilométeresen nézhetett ki így :)
Toth_Gabor 740379 2025. augusztus 26. 23:11
Válasz erre
Láttam egy olyat hogy az ápolt extra vékony drótdarabokat ragasztott le maszkolásként és úgy ködölte át.
48-ban az emlitett Dspiae felszereléssel neki lehet állni maszkolót gyártani de ekkorában meg se próbálnám

esetleg grafit ceruzával?
Tibcsi 740374 2025. augusztus 26. 22:21
Válasz erre
afm_f-4g_23
afm_f-4g_23

Leteszem az arcom... :) a kiömlő csíkozása nagyon látványos, de tudni kell, hogy azok valójában bordázott feluletűek, nagyjából úgy, mint régen a gumimatracok fekvőfelülete, csak nem annyira hangsúlyosan. Mellékelek egy fotót, ha ránagyítasz, akkor ezt jól meg lehet figyelni.

Ez egy titán (vagy -tartalmú) hőálló burkolat, amit szegmensenként cserélni lehet, ha szükséges.
slowmotion 740372 2025. augusztus 26. 21:34
Válasz erre
Másik dolog, ami nekem feltűnt az F-4-eseim szemrevételezésekor (FF-04, FF-05), hogy a fékezőhorog tövének a lemezelése es szegecselése szerintem túl hangsúlyos, én tutira meg fogom csiszolgatni, hogy ne legyenek olyan éles részletek rajta.
slowmotion 740371 2025. augusztus 26. 21:31
Válasz erre
Másik lehetőség (még nem próbáltam csak ötletszerűen merült fel), hogy próbálsz kis vonalakat mélyíteni a panelbe, és szárazecsetelsz vagy bemosol, és bent marad a panelekben.

Végülis az eredetin is azért vannak csíkok, mert a fémlemezek egyáltalán sem sík felületűek, nem?
halaci 740369 2025. augusztus 26. 21:21
Válasz erre
Én a nyáron vettem egy Dspiae vágólapot a vékony maszkolócsíkokhoz, de sajnos azon is 0,4mm a legkisebb osztás. Viszont legalább egyenes és párhuzamos lesz a vékony csík két széle.
Nagyon tudom ajánlani, van belőle íves, négyzetrácsos mintázatú is és nagyon megkönnyíti a pontos maszkolást.
www.aliexpress.com/item/1005003268760946.html
Johnie 740368 2025. augusztus 26. 21:01
Válasz erre
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014
2560px-ROKAF_F-4D(50-582)_engine_exhaust_nozzle_right_rear_view_at_Jeju_Aerospace_Museum_June_6,_2014

Nem tudom mennyire van létjogosultsága 1/72-ben az F4 hajtóműkiömlő utáni lemezelés csíkozásának... Egy szegmensben 10 csíkot számoltam össze...nekem 4,5mm-en kellene ezt a tíz csíkot elhelyeznem, de ha elfelezem az 1mm széles maszkolószalagot akkor is csak 4-et tudok elhelyezni...a szalagot sem tudom pontosan félbe vágni így néhol 0,4+0,6mm vagy 0,3+0,7-es szélességre sikerül...
Mindegy, megpróbálom így aztán lesz valahogy.
Az alap Mr.Hobby SM-206 Super Chrome Silver 2
A maszk csíkok felhelyezése után átfújtam Mr.Hobby SM-205 Super Titanium 2-vel.
Johnie 740367 2025. augusztus 26. 20:39
Válasz erre
ltom74 740366 2025. augusztus 26. 20:36
Válasz erre
Köszi az infót!
Nagyon szépek és inspirálóak a maketteid 🙂
Johnie 740365 2025. augusztus 26. 20:33
Válasz erre
Csak a bekarikázott részen sekélyebbek a panelvonalak és a szegecsek, a többi tök jó. Full újra karc nem szükséges. Ha esetleg ezen a részen majd mélyítenél kissé rajtuk talán nem lesz nehéz dolgod, csak egy keveset kell és mindd egyenes vonal. De majd úgyis látni fogod te is...
Hickory 740354 2025. augusztus 26. 15:23
Válasz erre
Ez nagyon szép, a végén még kedvet kapok az én kék F-4EJ készletemhez.
ltom74 740346 2025. augusztus 26. 08:42
Válasz erre
Nekem ahol nem marad benne a bemosás, a kihegyezett rotring jött be vagy az újrakarcolás, bár sz@r úgy kezdeni egy makettet, hogy full újrakarc...
Johnie 740344 2025. augusztus 25. 23:28
Válasz erre
IMG_20250825_231421
IMG_20250825_231421
IMG_20250825_211859
IMG_20250825_211859
IMG_20250825_211833
IMG_20250825_211833
IMG_20250825_212114
IMG_20250825_212114
IMG_20250825_212114
IMG_20250825_212114

Köszönöm szépen Gábor.
A legsekélyebb panelvonal mélység a gép test mindkét oldalán a bekarikázott részen található. Innen nagyon könnyen kitörölhető a pici mélyedésből a befolyató.
A teljes svanc sajnos két alkatrész darab összeragasztásából áll, nem mertem tömíteni az alkatrészek találkozását a nagyon közeli szegecsek miatt... valószínűleg ezért is látszik kiugróan erősebbnek az ottani rész.
Toth_Gabor 740337 2025. augusztus 25. 21:16
Válasz erre
Először a képeket néztem, utána olvastam, hogy 72-es...
Toth_Gabor 740336 2025. augusztus 25. 21:11
Válasz erre
Nagyon szépen alakul!
Igazság szerint, minél finomabbak a panelek, annál élethűbb. Persze kiemelni már egészen más tészta, de szerintem jó lett, nem kell ennél több, a svancon pl erősebb (utolsó kép)
Johnie 740303 2025. augusztus 24. 21:19
Válasz erre
Az én makettem elvileg egy "Early E" változat.
Se légi tankoló cső, se léces szárny...
Johnie 740302 2025. augusztus 24. 21:16
Válasz erre
Hű, nagyon jól mutat!
Eszméletlen jól néz ki az a foltos felület...
Nagyzo 740301 2025. augusztus 24. 21:16
Válasz erre
Hah, de szép kamó megint! Pedig még kész sincs teljesen. A panelvonalak valóban irtó vékonyak, óvatosan kell bánni velük, de szerintem szépek, és így élethű. Nagyon tuti Phantom lesz ez is, az már látszik.
@ Hickory, a Corsair is igen szép munka, nagy kedvencem a típus, úh csak jöjjenek a fotók!
Tibcsi 740300 2025. augusztus 24. 21:12
Válasz erre
Akkor még a csapott gépágyú torkolat lesz rajta? És tankolócső is lesz? Én a Mengből egy 2000-est tervezek, vagy egy kicsit korábbit, mert az én makettemben réselt szárny van és a hosszú ágyútorkolat... Minden összegyűlt hozzá, már csak neki kellene állni. :)
Hickory 740299 2025. augusztus 24. 21:09
Válasz erre
P1030195
P1030195
P1030195
P1030195
P1030195
P1030195
P1030195
P1030195
P1030195
P1030195

Sziasztok!
Ez a 72-es Tamiya F4U-1A készül, RC lacquer színekkel festve és új-zélandi lesz.
Dobozmakett, de kapott egy eduard műszerfalat és házikészítésű hevedereket, plusz kicsiszoltam átlátszó keretből a szárnyvégi helyzetjelzőket. Cserélni kell majd a gyári főfutók abroncsait, mert a Tamiya sima felületet ad a gyémántminta helyett.
ltom74 740297 2025. augusztus 24. 20:39
Válasz erre
Johnie 740296 2025. augusztus 24. 20:34
Válasz erre
Még a 70-es évek beli...
(Tehát nem a Kurnass 2000)
Tibcsi 740294 2025. augusztus 24. 19:51
Válasz erre
Szépen alakul! Ez melyik Kurnass verzió lesz?
Johnie 740291 2025. augusztus 24. 19:42
Válasz erre
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408
IMG_20250823_102408

Megkapta a boci a zöld füvet is, majd némi foltozást, illetve a panelvonalak kiemelését is több-kevesebb sikerrel elvégeztem.
Kicsit az 1/72-es GWH F15-ös panelvonalaira hasonlítanak az FM vonalai mélységben, szélességben...
Miggyuri 740237 2025. augusztus 21. 16:15
Válasz erre
A topic címe, "Mi készül éppen?" Tehát nincs teljesen kész. Nem raktam még be a géppuskák csövét, mert nincs itthon injekciós tű. Amint lesz, fölfegyverzem.
Varjúbácsi 740236 2025. augusztus 21. 16:04
Válasz erre
Tanár úr!
Nem hiányoznak a géppuska csövek? Vagy még nincs teljesen kész?
Miggyuri 740231 2025. augusztus 21. 14:09
Válasz erre
Így van, zöldön visszamosható fehér. A rakéták máshonnan valók, igazi, házi indítósínekkel. Amúgy igen, Hasegawa.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775.