| Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
| 81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
| 101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
| 121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
| dzsoniendoszkop | Adatlap | 742750 | 2025. november 14. 20:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| talbi | Adatlap | 741126 | 2025. szeptember 21. 08:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Varjúbácsi | Adatlap | 740238 | 2025. augusztus 21. 16:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Kellene egy kis segítség a Miniart Junkers F-13 elkészítéséhez! Van valakinek információja, képe, bármi, ami alapján el lehetne készíteni a KORREKT HA-MACA-t. A belső rész érdekelne, hogy vajon textilborítás volt e a falakon, és az üléseken, mint IV.Károly gépén, vagy pedig bőr, mint ahogy sok képen látni. És ha bőr az ülés borítása, akkor a falak milyenek lehettek? Textil, esetleg fa, mint később a Ju-52-n? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 738439 | 2025. június 20. 19:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Nem tudom hogy lehet ide Facebook feltölteni de mindegy. A lényeg ez az "újítás" mennyire életszerű lehet? Most az Indiai kb 300m emelkedett tuti nem működne az ernyő de 8-10ezerről lehet megmentene az ernyő sokakat? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| slaviamarksman | Adatlap | 734454 | 2025. február 23. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia kedves Balázs A revell készletbe régi típusú úszótalp van . Inkább ez az újfajta , futóművel kombinát kellene : www.scalemates.com/es/kits/scaleworx-sw72-33-cessna-208a-b-caravan-amphibian-conversion--1310385 ( sajnos ma találtam ezt és már a gyártó sincs , ha jól értelmeztem ) Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Muzzy | Adatlap | 733932 | 2025. február 11. 19:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Az 36 és 25 alkatrészek nem úszótalpak, hanem sítalpakwww.super-hobby.hu/products/DHC-6-Twin-Otter.html A videón az úszótalpból engedi ki a főfutókat. Az úszótalp elején lévő mankókerekek a földön segítik a gép mozgatását (rábuktatják a gépet), kerekes felszálláskor meg kettő adja az orrfutót. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| atika | Adatlap | 733928 | 2025. február 11. 18:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
...és irtó menő, ahogy - szó szerint - behúzza az orrfutóit! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| atika | Adatlap | 733927 | 2025. február 11. 18:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Kiváló videót találtál. Gondoltam, hogy nem egy navy stílusú landolás lesz! :) A hosszú talp miatt az állásszög eléggé korlátozott lehet. A "főfutó" eléggé masszívnak tűnik, viszont az "orrfutó" nem túl bizalomgerjesztő! Élőben biztosan másképp' mutat, de Twin Otter-t még sosem láttam saját szemeimmel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 733926 | 2025. február 11. 18:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| atika | Adatlap | 733925 | 2025. február 11. 17:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Azt hiszem, a leszállás is: www.youtube.com/shorts/mBfqWfnIdzY lehetséges. Nem látszik a leérkezés, csak a megközelítés, de ha vízre tenné a gépet a pilóta, akkor a kerekek behúzva lennének. Szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| atika | Adatlap | 733924 | 2025. február 11. 17:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
A felszállás megy: www.youtube.com/watch. Nem hittem volna. Ezek után az sem lepne meg, hogy a leszállás is megoldható. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| atika | Adatlap | 733923 | 2025. február 11. 17:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Kiindulási alapnak talán jó, de nem az. Olyan kellene a kollégának, ami úszótalp és "futómű" is egyben; vízre száll, de ki tud gurulni a szárazföldre és vissza a vízbe. (Leszállni szárazra biztosan nem tud és a felszállás sem igen megy ezzel a szárazföldről.) ...ja, én sem értek hozzá. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| KarBal | Adatlap | 733922 | 2025. február 11. 15:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nem értvén hozzá, de ez nem az, amit keresel? Gyárilag benne van a Revell készletben: www.super-hobby.hu/products/DHC-6-Twin-Otter.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| slaviamarksman | Adatlap | 733920 | 2025. február 11. 14:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| slaviamarksman | Adatlap | 733919 | 2025. február 11. 14:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tiszteletem kedves makettezők 1:72 DHC-6 Twin Otterre keresek futóműves úszótalpakat . Létezik ilyen ? Gyárt valaki ? Aki tud ilyenről , ossza már meg legyen szíves . Előre is köszönöm a segítségeteket . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| talbi | Adatlap | 733685 | 2025. február 7. 14:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok, 144es Dreamliner (8 9) re keresek matricát a gyári helyett. kösz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| zoli1989 | Adatlap | 732902 | 2025. január 18. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730417 | 2024. november 13. 07:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730416 | 2024. november 13. 07:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nagyon köszönöm. Haa hogy 1:144ben én így be nem kötöm az is biztos. Teszek pár próbát/variációt de nem fogom tudni így kifesztíteni. Köszi köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 730415 | 2024. november 13. 06:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ezt találtam még a repulomuzeum.hu-n. Ezen is látszik a huzalantenna. Az első tartó mechanikusan feszíti (a kerámia szigetelőn keresztül), a hátsó lehet az elektromos bevezetés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 730414 | 2024. november 13. 06:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ez ugyan Il-18-asé, de szerintem valahogy így kell elképzelni. Saját fotók. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730407 | 2024. november 12. 21:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730402 | 2024. november 12. 20:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nagyon köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mandras | Adatlap | 730394 | 2024. november 12. 16:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Igen, nem pontosan középen volt. Ráadásul kétféle változat létezett. A Malév első négy „sima” Tu-134-es gépe (HA-LBA, -LBC, -LBD, -LBE) úgy készült, hogy a hírközlő URH rádiókészülékek (VHF-COM) ASSz-I típusú, bumeráng alakú antennái egyáltalán nem a törzs középvonalában voltak, hanem a felső (az 1-es) a repülés irányában jobbra jelentősen eltolva, az alsó (a 2-es) balra jelentősen eltolva a középvonaltól. A következő három magyar „sima” Tu-134-es gép (HA-LBF, -LBG/924, -LBH/925) már úgy készült, hogy ezek az antennák a törzs középvonalához közel voltak elhelyezve azzal a pici különbséggel, hogy mivel nem akarták megfúrni a törzs középvonalában futó 0. hosszmerevítőt, ezért közvetlenül amellé szerelték fel az antennát a törzsborításra. Ezzel együtt egy további változtatás volt, hogy e három gépen hátrább is tették ezeket az antennákat; pl. az alsó antenna a bejárati ajtó alá került, míg az előző négy gépen ez jóval előrébb volt felszerelve. Az esedékes ipari javításokon a négy korai Malév-gépből kettőt (HA-LBC,- LBE) átalakítottak a késői változatra, így áthelyezték ezeket az antennákat az új helyre. Két gép (HA-LBA, -LBD) már nem érte meg ezt az átalakítást a baleseteik miatt. Az általad feltett színes kép a HA-LBE tetejét mutatja, még az eredeti, nem áthelyezett URH-antennával, viszont már szálantenna nélkül. A szálantennának volt egy antennatartó árboca és volt egy antenna-bevezető csatlakozója, amelyet egy háromszög alakú áramvonalazó védőlemez takart az esetleges sérülésektől. A Tu-134A változat már Mikron RH rádióval készült, amelyhez nem kellett szálantenna, viszont kellett az örvényorsó elejébe szerelt csúcsos antenna, amelyet egy műanyag szigetelő gyűrű választott el a sárkány fém részeitől. Ilyenre lett átalakítva az eredetileg tompa örvényorsós HA-LBC és -LBE. A HA-LBF, -LBG/924 és -LBH/925 már csúcsos örvényorsóval készültek annak ellenére, hogy volt szálantennájuk. Ennek az volt az oka, hogy már folyt a Tu-134A típus gyártása is, ami közben elfogytak a régi örvényorsók a „sima” 34-esek számára. Ezért a 134A-ra való örvényorsót szerelték fel úgy, hogy nem volt bekötve a csúcsantenna. Ez így volt egészen addig, amíg ki nem cserélték az RSzB-70-et Mikronra, akkor eltűnt a szál és bekötötték a csúcsot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730378 | 2024. november 12. 08:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730377 | 2024. november 12. 08:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730246 | 2024. november 7. 20:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Én csak ebből gondoltam hogy nincs. Még a fény-se úgy esik rà. 925 tényleg látszik! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mandras | Adatlap | 730239 | 2024. november 7. 14:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nem szerettem volna, hogy „megkavarodj”, csak hogy minél pontosabb makettet készíts. Azon a két képen azért nem látod a szálantennát, mert azokon nincs. A felülről készített fekete-fehér fotó a HA-YSB-ről készült, amelyen soha sem volt szálantenna, mert az egy Tu-134A; a másik, színes képen az egykori HA-LBG van ugyan a kiselejtezése után, de annak ’78-tól már nem volt szálantennája az RSzB-70-es RH rádió eltávolítása miatt. 1:144-ben szerintem olyan vékony legyen, hogy ne szakadjon el. A zászlón, a függőleges vezérsíkon az a három kis sötét ovális dolog - gondolom, azokra gondolsz -, három dielektrikus panel, amelyek nem voltak lefestve azokon a gépeken, amelyeken volt mögöttük antenna. Nem feketék voltak, inkább barnák. A magyar gépek között csak a HA-924/HA-LBG és a HA-925/HA-LBH jelűeken voltak, mindkét oldalon. A felső mögött a SzOM-64 válaszjeladó egyik antennája volt, az alsó kettő mögött az RSzBN-2SzA közelnavigációs rendszer antennái. A magyar Tu-134A gépeken e két rendszer nem létezett, ezért azok az ovális panelok sem voltak rajtuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730231 | 2024. november 7. 10:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nagyon komoly! Részletes köszönöm szépen... még jobban megkavarodtam:) Az a szálantenna nem tudom annyira vékony lenne(?) eredeti fényképen nem is látom(2.-ik kép). Kifejezetten 924est építeném de 1:144ben milyen vékony lenne az. Azon a gépen látni egy szines képen Magyar zászlón 3db kis fekete antenna(?) fel kell festeni majd | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mandras | Adatlap | 730226 | 2024. november 7. 05:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
A piros csíkos gépekhez: Az első kettő, a HA-924/HA-LBG és a HA-925/HA-LBH soha sem voltak szürkék. A törzs alsó része, a szárny és a vezérsíkok lemezszínűek voltak egy átlátszó védőlakkal bevonva. Ezek a gépek csupán az 1978-as ipari javításokon lettek szürkék, amikor már három éve ismét Malév festésűek voltak. (Kezdetben is azok voltak, 1970-72 között.) Ezek a „sima” Tu-134-es gépek. Sajátosságuk volt még, ahogyan látható is a rajzon, hogy volt szálantennájuk a törzs mellső részének a tetején lévő antenna-árboc és a vezérsíkok között kifeszítve, amelyet szintén ’78-ban szüntettek meg. A Tu-134A változaton nem volt szálantenna gyárilag sem. A második két gép, a HA-926/HA-YSA és a HA-927/HA-YSB szürke volt már gyárilag is. A szárny és a vezérsíkok belépő élei festetlen fémszínűek voltak a jégtelenítő rendszer miatt. (Orr-segédszárny nem volt.) Ez a két Tu-134A a Groza radaros orr-résszel. Csak e két gépen volt hátsó ajtó, és csak a törzs bal oldalán. Ez befelé és előre nyílt „zsanéron”. Volt ott egy összecsukott létra, amelyet ki lehetett bocsátani. Az ajtóval szemben a jobb oldalon, ahol nem volt ajtó, volt a hátsó konyha, „hideg büfé” egy hűtőszekrénnyel. Amikor a Malév átvette ezt a két gépet, és lett belőlük HA-LBN és HA-LBO, akkor ezt az ajtót berögzítette, a büfét megszüntette, és beszékezte a hátsó teret. Négy kibocsátható fényszóró volt minden gépen, kettő a törzs orr-részén alul oldalt, és egy-egy a két futógondola belső oldalában (a 24-es tételek). A 30-31-es két dolog a pitot-sztatik rendszernek a sztatikus nyomást felvevő paneljai voltak. Ezek 1 cm magasan kiemelkedő festetlen fémlemezek a sztatikus rendszerek furataival a szelencés műszerek, a robotpilóta és az adatrögzítő rendszer számára. A két oldal össze volt kötve belső csőhálózaton a repülőgép csúszásából vagy oldalszélből eredő nyomás kiegyenlítése céljából. A HA-YSA orr-részén, a bal oldalon látható egy kis szürke téglalap a Tu-134A típusfelirat feletti részen. Az egy figyelmeztető felirat volt az alatta lévő DUA állásszögadóra (a „széllapátra”) vonatkozóan. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730198 | 2024. november 6. 10:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
730189-ban a rajzon van hogy ŐK honnan vették(?) de semelyik másik gépen nem volt. Nem baj az. Könyvben egyetlen rajzon se mutatja | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 730196 | 2024. november 6. 10:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tupoljeven még nem láttam olyant, szerintem nincs rajta. Amikor kormánygép volt, akkor tudtommal nem volt jellemző. Egyébkênt később a Malév forgalomba állította, szerintem ugyanolyan volt, mint a többi Kistuskó, csak a berendezése lehetett más. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730194 | 2024. november 6. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszönöm. Érdekes a szárnytőben a vészkijárati festés a rajzon ott van az1 képen meg semmi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 730193 | 2024. november 6. 07:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
A belépőélek fémszínűek. Úgy tudom, a jégtelenítő szerkezet miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730190 | 2024. november 6. 07:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bocsánat szűrke az a szárny alúl/felűl:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730189 | 2024. november 6. 07:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730188 | 2024. november 6. 07:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszönet! Jó kis melót ad ez a kistuskó:) csak kérdeznék még A vízszintes vezérsík éle és a szárnyak belépő éle(orr segéd szárny?) ezek is fehér mint a gép vagy a többi Malév-esen az éle "ezüst" nem egyértelmű(nekem) köszönöm válaszokat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 730185 | 2024. november 5. 22:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Megnéztem pár walkaround-ot, a 30/31 valamiféle szellőzőnyílásnak tűnik, szerintem az is rajta volt mindegyiken. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730177 | 2024. november 5. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Van nekem könyvem csak elő kell keresni:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730173 | 2024. november 5. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszi. Igen az orr két oldalán elöl azok a leszállófények lesznek(nem tudtam főfutónak is van ilyen) 30/31-re azt gondoltam cargo ajtó(ra) de ott nincs ugye csak hátúl? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 730171 | 2024. november 5. 18:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Az előbb a 24-es matricáról írtam. A 30-ast csak tippelem, hogy felmehet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tibcsi | Adatlap | 730170 | 2024. november 5. 17:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Úgy nézem, hogy azok a leszálló fényszórók. Az mindegyiken van, szerintem felteheted. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 730164 | 2024. november 5. 15:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mekett | Adatlap | 730155 | 2024. november 5. 12:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mekett | Adatlap | 729988 | 2024. október 29. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| p-51 | Adatlap | 727201 | 2024. július 30. 22:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Freddy | Adatlap | 727141 | 2024. július 28. 14:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Freddy | Adatlap | 726417 | 2024. június 30. 20:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mekett | Adatlap | 724711 | 2024. május 13. 00:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mekett | Adatlap | 724130 | 2024. április 30. 12:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel már hónapok óta hallgatom a Sichuan Air üvöltő Airbusát a házunk felett, kimentem Ferihegyre, hogy közelről is megnézzem. A nyavalyás több, mint egy órát késett az indulással, így addig lőttem pár képet. Egyébként az utóbbi időben látványosan megnőtt az óriás szállítógépforgalom Kína irányából. A magyar A330 gyakorlatilag kétnaponta fordul, de rendszeresen jár már több egzotikus cargocég is ezen az útvonalon. (Gondolom, Temu+akkugyárak.) A Sichuan A330-asa messziről felismerhető, sokkal hangosabb, mint a többi hasonló típus. Érdekes a dudor is az orrfutó körül. Úgy látom, a cargo A330-ak sajátja, a magyar gépen is van, de ezen az alsó szürke festés eléggé kiemeli. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
| 81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
| 101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
| 121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Kicsit megkésve olvastam a bejegyzést, bocsánat.
Igen, elég sokat építettem már be.
Tökéletesen élethűek, szépek, vékonyak. Viszont pont ebből adódóan nagyon óvatosan is kell velük bánni megmunkáláskor, mert könnyen elpattannak.
Nagyon ajánlom Ladislav termékeit. Szuperek.
Ha barmi info kellene roluk, akkor az airdaniel4u kukac gmail pont com cimen, vagy par utasgépes fb csoportban is megtalálsz, és ott sok képet is lathatsz.
Egyébként LACI honlapján a képgalériában is van fent két Tu-134 építésem.