<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Elektrolakatos | Adatlap | 82491 | 2007. szeptember 15. 22:52 | ![]() | |
halaci | Adatlap | 82490 | 2007. szeptember 15. 22:24 | ![]() | |
Elektrolakatos | Adatlap | 82489 | 2007. szeptember 14. 13:38 | ![]() | |
salou | Adatlap | 82488 | 2007. szeptember 14. 13:24 | ![]() | |
Szia! Nem én vagyok az író, csak a fotókat együtt készítettük. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 82487 | 2007. szeptember 14. 12:18 | ![]() | |
salou! Nem is említetted,hogy titokban a Jetfly újságírója is vagy! :D www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/red_arrows_magyarorszagon/ | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 82486 | 2007. szeptember 11. 18:08 | ![]() | |
Royal Air Force C-130 Hercules, még a régi négyágú légcsavarokkal, egyszinü zöld festés a teljes felületen,kivétel - feketés sötétszürke a törzs alja az orrfutó- akna mögött. Érdekes, hogy a jobb belső hajtómü légcsavar-lapátjain vadonatúj a festés, /valszeg cserélve volt a sróf/, a jobb külsőn viszont már félig lekoptak a lapát végé- ről a piros-fehér-piros csikok. | |||||
Cébés | Adatlap | 82485 | 2007. szeptember 11. 14:34 | ![]() | |
Pont szabadnapos vagyok de mindjárt leinfózom. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 82484 | 2007. szeptember 11. 13:59 | ![]() | |
Kérdezném Ferihegyi tudósítóinkat erről mit tudnak? www.fn.hu/belfold/0709/katonai_gep_kenyszerleszallasa_ferihegyen_171434.php | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 82483 | 2007. szeptember 8. 12:38 | ![]() | |
"1941. április 12-én, reggel hatóra után pár perccel a veszprémi katonai repülőtértől nem messze, felszállás közben lezuhant a Magyar Légierő E-102 lajstromjelű Savoya Marchetti SM-75 típusú repülőgépe. A szerencsétlenségben a fedélzeten tartozkodók nagy része életét vesztette." (Idézet a Jetfly oldaláról.) Ha jól tudom a vezérgép lezuhanását túlélők közül ma már csak ketten élnek. Bakó István és Székely Sándor. Szeptember 02.-án Debrecenben személyesen találkoztam Bakó Istvánnal. Mindenkinek kívánom ezt az érzést. A legszebb értelemben véve hátborzongató volt. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 82482 | 2007. szeptember 8. 11:57 | ![]() | |
Az indiánok felszedték a síneket és elvitték ostromlétrának. | |||||
lucky | Adatlap | 82481 | 2007. szeptember 8. 11:53 | ![]() | |
ja a 250-hez ment az előbbi. | |||||
lucky | Adatlap | 82480 | 2007. szeptember 8. 11:53 | ![]() | |
A csúcssineket összekötő elem törött el.A csúcssínek terelik a kerekeket a megfeleő irányba, értelem szerűen ezeknek szinkronban kell működniük. Ha az összekötő elem eltörik, akkor a szinkron működés megszűnik.A csúcssínek szabadon mozognak, és nem terelnek sehová.A kerék meg amerre akar... Itt a mozdony alatt tört el az alkatrész, a mozdony még át tudott jutni, de az első kocsi már siklott.Ha a sebesség nagyobb lett volna (kb 40km/h-nál) akkor mindegyik kocsi siklik, esetleg borul is.Akkor sokkal csúnyább véget ért volna az eset.Most nem volt személyi sérülés. ( gondolom azért pár barna alsó azért volt:)) | |||||
lucky | Adatlap | 82479 | 2007. szeptember 8. 11:40 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 82477 | 2007. szeptember 8. 10:23 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 82476 | 2007. szeptember 7. 23:27 | ![]() | |
Zebi | Adatlap | 82475 | 2007. szeptember 6. 22:57 | ![]() | |
Sok helyen repülnek kiképzőgépen a bemutatókötelékek, mert olcsóbb, és ezek funkciójukból adódóan 2 ülésesek szoktak lenni. | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 82474 | 2007. szeptember 6. 22:57 | ![]() | |
Igen,valakinek a földön is kell maradni. | |||||
Donor | Adatlap | 82473 | 2007. szeptember 6. 22:56 | ![]() | |
Köszi! De jó lenne szerelőnek lenni ott! És a bemutatókon egyedül ül a pilóta a kétüléses gépben, ugye? | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 82472 | 2007. szeptember 6. 22:52 | ![]() | |
Mert a sugárhajtású alapkiképzésre tervezték a tipust, elöl ül a tanulópilóta,hátul az oktató.A Red Arrows viszont azért használ kétüléses tipust, mert egyik bemutatóról a másikra repülve a hátsó ülésben viszik magukkal az üzemeltető szerelöket is. | |||||
Donor | Adatlap | 82471 | 2007. szeptember 6. 22:28 | ![]() | |
A többi is. Biztos hülye kérdés, de ezek miért kétülésesek? Donor | |||||
xcraft | Adatlap | 82469 | 2007. szeptember 6. 18:50 | ![]() | |
A futóaknabelsőről készült kép 10 pontos. :) | |||||
Atis | Adatlap | 82468 | 2007. szeptember 6. 18:46 | ![]() | |
18:46-kor az RTL klubban nyilatkozott Magó Károly... egyenruhába!:) | |||||
salou | Adatlap | 82467 | 2007. szeptember 6. 17:50 | ![]() | |
halaci | Adatlap | 82465 | 2007. szeptember 5. 13:47 | ![]() | |
A norvég Airbus pont illik hozzájuk színben, először azt hittem, az ő szállítógépük. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 82464 | 2007. szeptember 5. 08:59 | ![]() | |
momi | Adatlap | 82463 | 2007. szeptember 5. 08:17 | ![]() | |
Szia! A DHL-es kocsi nagyban rontja a képet!!! Különben kiváló fotó lenne. Bármelyik fotós kollégát megenné a sárga irigység. Engem is. Momi | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 82462 | 2007. szeptember 5. 07:40 | ![]() | |
salou | Adatlap | 82461 | 2007. szeptember 4. 13:51 | ![]() | |
Épp most csináltunk róluk egy képsorozatot. Otthonról jöttek, és ha minden igaz, Buleszba, Plovdivba mennek. Majd felteszem a képeket. | |||||
f2d | Adatlap | 82460 | 2007. szeptember 4. 13:38 | ![]() | |
Imádom a Hawk-okat. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 82459 | 2007. szeptember 4. 13:36 | ![]() | |
Hali! KB fél órája leszállt a Red Arrows Ferihegyen. Itt állnak a T1-en az épületünk előtt és tankolnak... Tudja valaki, hol szerepeltek, vagy hová tartanak? Az időjárás legalább elég otthonos számukra... Üdv, T.G. | |||||
borisz | Adatlap | 82458 | 2007. augusztus 28. 22:38 | ![]() | |
az a másik tippem volt, de elvetettem, mert ahoz karcsúnak tűnt... | |||||
Cébés | Adatlap | 82454 | 2007. augusztus 28. 21:12 | ![]() | |
Emerick | Adatlap | 82453 | 2007. augusztus 28. 20:55 | ![]() | |
Én is láttam. :) | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 82452 | 2007. augusztus 28. 20:48 | ![]() | |
Valószinübb, hogy CH-53 Stalliont láttál, ugyanis az szállt le Ferihegyen délután | |||||
Gébics | Adatlap | 82451 | 2007. augusztus 28. 19:45 | ![]() | |
Igen,miután begépeltem,nekem is beugrott.Bocsi.:))) | |||||
Csodabogár | Adatlap | 82450 | 2007. augusztus 28. 18:26 | ![]() | |
Hülye vagyok!! Bel Ami | |||||
Csodabogár | Adatlap | 82449 | 2007. augusztus 28. 18:26 | ![]() | |
Moriarty | |||||
Gébics | Adatlap | 82448 | 2007. augusztus 28. 18:14 | ![]() | |
"Melany,annyiszor kértem már,hogy hagyd ezt a tetves,rohadt,buta viccet,de te mindig elmondod ezt a tetves,rohadt,buta viccet.Ha nem akarsz bennelenni,ne légy benne,nem is hagyom,hogy légy.Hatvan láb hosszú hidat szerezni igazán semmiség.Ugye?":) Ha még kell ilyen fejből,akkor szóljatok. Gábor | |||||
Csodabogár | Adatlap | 82447 | 2007. augusztus 28. 17:51 | ![]() | |
"...szerezni igazán semmiség..." Nagyokat csak pontosan! :-) Csodabogár Csodabogár | |||||
Macal | Adatlap | 82446 | 2007. augusztus 28. 17:21 | ![]() | |
Erre csak az egyik kedvenc filmemből tok idézni: "Hatvan láb hosszú hídat igazán nem ügy szerezni...":D:D:D:D Ki tudja honnan idéztem?:D Alapmű...:P | |||||
borisz | Adatlap | 82445 | 2007. augusztus 28. 17:09 | ![]() | |
Sziasztok, akár hiszitek, akár nem: Ha jól emlékszem fél négykor láttam tököl felől elhúzni nagyon alacsonyan egy sea kinget pest felé. Sötét szürke volt. | |||||
lucky | Adatlap | 82444 | 2007. augusztus 24. 09:25 | ![]() | |
Akos | Adatlap | 82419 | 2007. augusztus 20. 19:11 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 82418 | 2007. augusztus 20. 17:31 | ![]() | |
Jelentem, olyan, mintha kb 60 évet viszamentem volna az időben nincs olyan negyed óra, amíg fen van a nap, hogy ne zümmögne el valam a fejem felett:) Egyébként most történt az is, hogy elkezdtem elmélkedni, miért nem tudok kettőnél-háromnál több aug. huszadikát mondani, amire emlékszem, hogy nem volt vihar várható? István mérges lenne valamire, vagy csak így alakul? | |||||
Otto | Adatlap | 82411 | 2007. augusztus 20. 12:51 | ![]() | |
vrauko | Adatlap | 82409 | 2007. augusztus 20. 12:25 | ![]() | |
Ne feledjük, hogy a dzsentlemen közvetlen elődje is, a hadakat terelő juhász, a mostanihoz hasonlóan, kisztitkár korában kibúvott a sorkatonai szolgálás alól. Ő viszont honvédségi gyakorlóruhában bohóckodott időnként. +nyugtat viszont, hogy a jelenlegi dzsentlemen (még kecskeméten) mondá, hogy a honvédség erős és jól felszerelt. Kezdtem ugyanis már nyugtalankodni. A katonai tapasztalat miá pedig ne aggódjatok, feleim. Ott van vadai ágnes állami titkárnak. Az úr l1ék irgalmas hozzánk... | |||||
tóthgábor | Adatlap | 82405 | 2007. augusztus 20. 10:37 | ![]() | |
Civil nem viselhet egyenruhát, csak hivatásos, legyen miniszter vagy bárki. Ezek rendeletekkel vannak leszabályozva. Civil még rendőr- vagy tűzoltó címeres-feliratú pólót sem viselhet, mert annak súlyos következményei lehetnek. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 82403 | 2007. augusztus 20. 10:13 | ![]() | |
Nézem a tisztavatást. azért igencsak szomorú,hogy katonai dísszemlén a honvédelmi miniszter civil öltönyben szerepel! :S:S | |||||
Kalóz | Adatlap | 82402 | 2007. augusztus 18. 18:58 | ![]() | |
Bocsi a hibákért : Mivel NATO tag ... a helyes szöveg. | |||||
borisz | Adatlap | 82398 | 2007. augusztus 18. 12:48 | ![]() | |
folyamatosan történik, hogy Tökölről felszállva űrepülők zúgnak-búgnak felettünk órák óta |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A skót pilóta egy helikopterszerencsétlenségben vesztette életét
Ma, 22:17, Forrás: SportFórum.hu
, módosítva: Ma, 22:35
Elhunyt a korábbi rali világbajnok, Colin McRae. A MotorsportTotal.com értesülései szerint skót pilóta ma délután egy helikopterszerencsétlenségben vesztette életét.
A 39 éves Colin McRae-nek volt pilóta engedélye és saját helikopterét vezette, amikor a szerencsétlenség bekövetkezett. A skót Strathclyde városka rendőrségének közleménye szerint a gép helyi idő szerint 4 óra 10 perckor zuhant le egy mérföldre McRae lanarki házától.
Először csak annyit lehetett tudni, hogy ketten voltak a fedélzeten és mindketten meghaltak, de Campbell Roy McRae-csapat egyik tagja nem erősítette meg a hírt. Roy csak találgatásnak nevezte a Colin McRae halálát.
Késő este azonban a skót rendőrség már megerősítette a szomorú hírt. Colin McRae igazi autós családból származott, édesapja Jimmy ötszörös, míg bátyja Allister egyszeres brit ralibajnok volt. Colin 1995-ben a Subaru Impreza WRC-vel nyert világbajnokságot, majd 1996-ban, 1997-ben és 2001-ben a második helyen végzett.