<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
mig23papa | Adatlap | 82902 | 2008. április 7. 15:28 | ||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 82901 | 2008. április 7. 14:55 | ||||||||||||||||||
MiG23Papa! Ennek az embernek volt egy kis sportrepülő múltja, más nem, pl. esze vagy józan itélőképessége. Még a földi gurulást sem tudta volna végrehajtani,a felszállásról és az esetleges leszállásról ne is beszéljünk... | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 82900 | 2008. április 7. 14:39 | ||||||||||||||||||
Aradebil Az meg 29 éve történt, hogy Polareczki honvéd meg akart lépni pápáról a 9178-as Mig 21-essel. Neki nem sikerült, mert elbénázta a hajtóműindítást. | |||||||||||||||||||||
Aradebil | Adatlap | 82899 | 2008. április 7. 14:01 | ||||||||||||||||||
Aradebil | Adatlap | 82898 | 2008. április 5. 16:42 | ||||||||||||||||||
B24-es motort emeltek ki Szigetszentmiklós határában! index.hu/gal/ | |||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 82897 | 2008. március 28. 21:55 | ||||||||||||||||||
Különös tekintettel arra, hogy Kispesten a közelmúltban kb:150kg rézkábelt tulajdonítottak el, ezzel 1 hetes szolgáltatás-kiesést, és kb:100mFt kár okoztak a szolgáltatónak. Elnézést az OFF-ért. | |||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 82896 | 2008. március 28. 21:50 | ||||||||||||||||||
A torony árára gondoltam :) | |||||||||||||||||||||
bavida | Adatlap | 82895 | 2008. március 28. 19:49 | ||||||||||||||||||
A talált Pz 4-es torony! www.mult-kor.hu/cikk.php | |||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 82893 | 2008. március 27. 22:18 | ||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 82892 | 2008. március 27. 22:15 | ||||||||||||||||||
Hétmilliárdba került akkor, ennyit máris spóroltunk. :) | |||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 82891 | 2008. március 27. 18:51 | ||||||||||||||||||
Szerintem az a legérdekesebb, hogy évekkel a háború után még nem volt beolvasztva a torony, sőt, beépítették az erődrendszerbe. | |||||||||||||||||||||
Aradebil | Adatlap | 82890 | 2008. március 27. 17:32 | ||||||||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 82889 | 2008. március 27. 15:33 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszi-köszi. Kicsit összeszedem magam és utánanézek, kik-mik fordultak meg arrafelé. (Egyébként csak nálam hiányzik pár hozzászólás -pl. a fénykép is?) Üdv Cs | |||||||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 82886 | 2008. március 27. 11:47 | ||||||||||||||||||
Hú, megvan még neki? Nincs a garázsban? Mostmár le lehetne vizsgáztatni veteránnak :) | |||||||||||||||||||||
kékfény | Adatlap | 82860 | 2008. március 26. 21:40 | ||||||||||||||||||
Szia Csodabogár! Heves megye, Apc község! Hát ahogy a nagy szüleim mesélték anno erre bizony vonultak. És ahogy a nagyapám mesélte még az udvarunkban is állt egy tigris! Üdv: Kékfény. | |||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 82854 | 2008. március 24. 10:05 | ||||||||||||||||||
Az elkövetkező 3 hétben?! KC-135 Tankerektől lesz hangos Ferihegy környéke... de pssszt... | |||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 82845 | 2008. március 19. 10:13 | ||||||||||||||||||
A gép teljesen egyedi abból a szempontból, hogy a hajtóművein kettős sugárfordító van! A külső és a belső áramon is! Rendeltetéséből adódóan tul.képpen egy óriás STOL gép!! | |||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 82844 | 2008. március 18. 18:57 | ||||||||||||||||||
Ez nem nagy kunszt! A mi AN-26-osaink pont így csinálják a startot!:DDD | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 82843 | 2008. március 18. 17:43 | ||||||||||||||||||
Uraim, nagy élmény részese lehetett az, aki ma du. láthatta Ferihegyen az érkező és induló C-17 szállitógépet, népszerű becenevén a Big Mac-et. Már az se semmi, amikor tolatva fordul ki, hogy helyet csináljon magának az állóhelyről való kiforduláshoz, mert hiába láttam már tolatni Pilatust, Viggent, Tornadot, azért egy ekkora darab madár jóval fajsúlyosabb élmény, mikor elkezd farolni. A felszállásról meg csak annyit, hogy egy dologban különbözött jelentősen egy MiG-29-től, nem csinált a startból egyből egy hátrabukfencet is' Kb. 300m '' nekifutás után elpattant a betonról mint egy szöcske, és minden sebességgyüjtés nélkül folytatta a meredek emelkedést addig,mig el nem tünt a szemünk elől' Szóval akit érdekel egy ilyen látvány, annak csak azt tudom tanácsolni, nyáron irány a Kecskemét Airshow, megéri a látvány'' | |||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 82842 | 2008. március 16. 12:13 | ||||||||||||||||||
Mzol | Adatlap | 82841 | 2008. március 14. 17:47 | ||||||||||||||||||
Laci! Köszi! | |||||||||||||||||||||
5N87 | Adatlap | 82840 | 2008. március 14. 17:44 | ||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 82839 | 2008. március 14. 16:08 | ||||||||||||||||||
Szia Dávid! Nem, én nem makettezem. A kézügyességem addig terjed, hogy eredményesen tudom használni a sörnyitót...:) Szakértőnek sem tartom magam. Azért látogatom ezt az oldalt, mert sok érdekes dolgot olvashatok. Főleg a II. vh-s harcjárművek érdekelnek, még mindig.:) Üdv | |||||||||||||||||||||
Dmiller | Adatlap | 82838 | 2008. március 14. 14:23 | ||||||||||||||||||
Szia Norbi! Akkor én is gratulálok a csillagokhoz.És üdvözöllek a "tiszti karban". Amúgy te is makettezel, vagy csak mint szakértő jársz ide a fórumra? Üdv Dávid | |||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 82837 | 2008. március 14. 08:22 | ||||||||||||||||||
Szia Dávid!!! Persze hogy emlékszem Rád! Az angollal elvagyok, de a levéltárban, nem a múzeumban.:) Gratulálok a harmadik csillaghoz! Azóta én is Cpt...:))) Üdv: Sz. Norbert | |||||||||||||||||||||
Dmiller | Adatlap | 82836 | 2008. március 13. 22:41 | ||||||||||||||||||
Szia Norbi? Jól kened már az angolt a múzeumban? :) Rég hallotam felőled...tán még emlékszel rám. ZMNE nyelvtanfolyam kb 2001, vagy 2002. Lt. Dávid M. azóta Cpt. Üdv Dávid | |||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 82835 | 2008. március 13. 22:22 | ||||||||||||||||||
Meg ha jól tudom a Szilágyi Erzsébet farorban található a Hadkieg is vagy nem ? Olyan bizonytalan vagyok vagy mégsem ??? :))) Pontosabban volt !!! Hadkieg... | |||||||||||||||||||||
Mzol | Adatlap | 82834 | 2008. március 13. 20:38 | ||||||||||||||||||
Szia Számvéber! Hát...nem tudom, de utána járok. Mzol | |||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 82833 | 2008. március 13. 20:23 | ||||||||||||||||||
Kedves Mzol! Az nem a volt Haditechnikai Intézet területe? Üdv | |||||||||||||||||||||
Mzol | Adatlap | 82832 | 2008. március 13. 19:43 | ||||||||||||||||||
Jó estét az Uraknak! Lehetséges, hogy nem éppen ebbe a topicba illik...A minap egy BTR-70-est vagy BTR-80-ast láttam, amikor a II.kerület Szilágyi Erzsébet fasor és a Gábor Áron utca kereszteződésével szembeni, falkerítéses területre sikerült belátnom. Nem vagyok képben, milyen létesítmény található ott? Üdv Mzol | |||||||||||||||||||||
Tass-Lee | Adatlap | 82831 | 2008. március 6. 13:09 | ||||||||||||||||||
Szevasztok, Épp most fordult meg fehérvár felett egy UH-60 Blackhawk. Naggyából déli irányban tartott tovább miután itt a videoton ipari park felett iránytváltoztatott. Üdv. | |||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 82830 | 2008. február 25. 14:37 | ||||||||||||||||||
Szerintem túlélik maradt még 20db :-) | |||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 82829 | 2008. február 25. 14:19 | ||||||||||||||||||
Hello Lajos bá ! nyert, ez tényleg Szanda, de nekem ott nem MHSZ volt, hanem sereg. A képekből kiderül, hogy az 91 és 92-ben volt, úgyhogy előttem jártál, azaz Te tapostad keményre a magamfajta kopasznak a reptér talaját :) És Ti ugrottatok Minyóból a MHSZ színeiben ??? Hol van ilyenkor az ombuccc-man ??? Mi ez a megkülönböztetés ??? Én miért nem ??? :) Én Gödöllőn kezdtem még civiben, de ott "csak" egy Ancsa volt, így Ő volt az első szerelem :) HA-ANZ, ez volt a seggére tetoválva... De igazad van, szép volt. Millió jó emlék, amit már senki nem vehet el tőlünk ;) Én nem Tőled vettem ősszel egy Dornier 335-öst ? Üdv | |||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 82827 | 2008. február 24. 19:48 | ||||||||||||||||||
Ahhoz képest eddig egészen jó volt a statisztikájuk. Épp ma olvastam róla egy könyvben. Kalóz | |||||||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 82826 | 2008. február 24. 13:19 | ||||||||||||||||||
Hogyan b@ssszunk el 1,2 milliárd dollárt egy perc alatt:))) | |||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 82825 | 2008. február 24. 09:05 | ||||||||||||||||||
Sig! Ez a látkép nekem is megvan! Szandaszőllős sport reptér? Ott én is ugrottam. Mi-8 és An-2. Még anno amikor volt MHSZ. Mindez '89-ben volt. Szép volt. | |||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 82824 | 2008. február 23. 14:10 | ||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 82823 | 2008. február 16. 20:38 | ||||||||||||||||||
Hello ! Isten vagy és küldöm a mail-t :) Van itthon még néhány tonnányi kép klüönféle csemegékről, mert jó néhány évig járkáltam a környező országokba repülőnapokra. Pozsonyban Szu-27 hasraszállása, Zeltwegben IL-76 tűzoltógép pályalocsolása és itthoni nyalákságok. De azért ezek a régiek a kedvencek :) | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 82822 | 2008. február 16. 20:29 | ||||||||||||||||||
Sig nagyon jó kis képek, köszi szépen ha küldesz egy emailt a mig23papa@freemail.hu címemre, akkor küldök neked egy kb. 15 perces filmet AN 26 ból ejtőernyős ugrásról, amatőr felvétel de a lényeg rajta van :-) | |||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 82821 | 2008. február 16. 18:22 | ||||||||||||||||||
És persze majd gépelni is megtanulok idővel :))) A lényeget azért értitek... | |||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 82820 | 2008. február 16. 18:20 | ||||||||||||||||||
Uraim ! Itt lennének az említett képek. A boldog kölyökkor képei :9 Bevallom én élveztem az egészet és egyáltalán nem bánom, hogy akkor még volt sorkötelesség. minket tök jól elfoglaltak, főleg mivel a Dél-Szláv válság kezdetén voltunk katonák, így abból is kivehettük a részünket. Na arról sajna nincsen egyetlen kép sem, mert a balhé miatt, anygon szigorúan vették a fényképezőgépeket és eltüntettek mindent... Remélem tetszeni fognak a képek, már nem a minőségük, hanem a hangulatuk miatt :) | |||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 82819 | 2008. február 16. 17:21 | ||||||||||||||||||
Szerintem újra akarják játszani a DON-kanyari katasztrófát,csak egy kicsivel más klímában!!! Eszementek ezek mind! | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 82818 | 2008. február 16. 16:11 | ||||||||||||||||||
bgyasoldier ebből is újra láthatjuk, hogy a honvédség, és így a légierő vezetését egy pancser kezébe adták, sajnos, | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 82817 | 2008. február 16. 16:07 | ||||||||||||||||||
SIG Úgy gondolom, hogy ezen a fórumon senkit nem untatnál a repüléssel kapcsolatos képeiddel, úgyhogy szerintem jöhet mind ami van. Kíváncsian várjuk. | |||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 82816 | 2008. február 16. 15:57 | ||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 82815 | 2008. február 15. 22:36 | ||||||||||||||||||
Hello ! Persze, csak akkor kérek egy kis időt, mert szkennelgetni kell. Holnap eljátszom vele. Azért van egy pár és senkit nem akarok untatni azzal, ami nekem emlék, úgyhogy szűkítsünk, mi legyen rajta. Minyó, An-26, ugrás ? Bár most nézem, ha ezeket kiszemezgetem, akkor az 6 db kép. Ezt talán még Ti is kibírjátok :) Van egy érdekes romantikája, mert a Goldtimer Li-2-es akkor még a reptérre vigyázott :) | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 82814 | 2008. február 15. 22:25 | ||||||||||||||||||
SIG betudnád ide dobni azt a néhány képedet abból az időszakból? előre is köszi mig23papa | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 82813 | 2008. február 15. 22:18 | ||||||||||||||||||
bgyasoldier hol olvastad, betudnád tenni azt az írást ide is? | |||||||||||||||||||||
Lajos | Adatlap | 82812 | 2008. február 15. 21:55 | ||||||||||||||||||
De a kép közepén muszály a Wébernek állni!:):) | |||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 82811 | 2008. február 15. 20:34 | ||||||||||||||||||
Hello ! Szóval lehet, hogy a vége az lesz, hogy "na mennnyek mááá a icsááába...", de arról lenne szó, hogy én 91. októberében és 92. júniusában ugráltam Szolnokon, Mélységi Felderítőkénet a Minyókból. Ugye az úgy működött, hogy egy időszak alatt, volt két ugrótábor. Arról nem tudnál nekem valami infót felhajtani, hogy úgy cirka milyen oldalszámú gépek dolgoztak akkoriban ? Olyan gyanú van, mintha pölö 10443 és társai. Van néhány képem ebből az időszakból és azt tudom, hogy melyik An-26-ból ugráltam, de a Minyóknál ködben vagyok. Ha ez túl hülye kérés, akkor én kérek elnézést, csak egyenlőre Te vagy az egyetlen nyom, amin elindulhatok. Előre is dánke vagyok :) Üdv... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ismerek olyan embert, akiről a motoros sárkányrepülő oktató nem hitte el, hogy sohasem vezetett légijárművet, de a srác élete első sárkányos iskolakörén ( a szokásos szoktató repülés alkalmával)a leszálláson kívül mindent egyedül csinált, bár ahogy én ismertem már akkor, azt is simán megcsinálta volna.
Velti László barátommal (RTL KLUB TV ) próbáltuk megtalálni az illetőt, (a Polareczkit) nem sikerült. Azért kikerekedett egy kis riportfilm a nyomozásból. Érdekel ? Feltettem a netre, letöltheted , ha akarod.