/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.
Fodi 83124 2008. július 8. 22:01
Válasz erre
Nem akkor mondtak, amikor otthagyta - akkor, amikor meg okitottak minket. "ha olyan helyzetbe kerultok, akkor inkabb verjetek oda a gepet, beloletek csak egy van, gepet meg veszunk masikat, vagy kijavitjuk"

Azt probaltak belenk nevelni, hogy ne a geppel, hanem sajat magunkkal torodjunk.
mig23papa 83123 2008. július 8. 20:48
Válasz erre
Fodi

Mit mondtak az oktatók, ha mégis otthagyta a fogát valaki?
Fodi 83122 2008. július 8. 20:19
Válasz erre
Ejjj, na igen, a vegsiklast paran tulzottan kis tartalekkal szoktak szamolni. Szerencsere mindenki egyben maradt, masik gepet meg lehet venni. Nekunk legalabb is mindig ezt mondtak az oktatok. :)
Figaro 83121 2008. július 7. 22:59
Válasz erre
image
image
land
land

A "terepre szállásból" Józssef Attila utca lett.

www.dh-online.hu/fooldal/20080706_keritesen

Elég szeles idő volt aznap, valószínűleg váratlan szembeszelet kapott leszálló irányon, mert kb. 1 Km-re volt csak a reptértől, mikor elfogyott a magassága.
(sárga nyíl)
Fodi 83120 2008. július 5. 22:04
Válasz erre
Ebből megint csak annyi jelent meg a nagy magyar mediaban, hogy terepezes kozben osszetortek egy autot is. A hirekhez meg a netezo tarsadalom megadta a szokasos kommenteket...
PETI 83119 2008. július 5. 19:11
Válasz erre
Ez az Il-76 izgalmas! Mikorra tervezik a berepet?
PETI 83118 2008. július 5. 19:10
Válasz erre
2005-ben Sliacon volt a bemutatót repülő Delfinnek egy olyan alacsonyan befejezett bukfence, ami majdnem matricát csinált a gépből és a pilótából... Aki megnézte, biztos emlékszik rá. Utána le is szállt és be is fejezte az aznapi repülését.
Cébés 83117 2008. július 5. 18:54
Válasz erre
Az Oroszok vagy az Ukránok vették meg.
Azt nem tudom hogy vajon itt kap e új festést vagy elrepülik így.
Az utóbbinak jobban örülnék...
Cébés 83116 2008. július 5. 18:52
Válasz erre
Ja,és egyszer láttam egy MIG-29-est ami egy csöppett megtépázott egy szőlőültetvényt.
És mindezt háton repülve művelte!
zoli1989 83115 2008. július 5. 18:51
Válasz erre
Hú az nemsemmi lesz. Első felszállását jó volna megnézni. Magyar színekben fog repülni ?
Mondjuk ha felújítják, akkor gondolom olyan állapotban van, ami még nem esik szét... :)
Cébés 83114 2008. július 5. 18:49
Válasz erre
Egy ilyen "rendkívül kockázatos manővert" élőben is megcsodálhattunk anno egy szentkirályi repnapon.
Itt szintén egy Alba hajtott végre egy bukfencet amiből kb 1-2 méteren jött ki.
Egy,a pálya mellett álló műszerkocsi (vagy mi) mögött! tünt el egy pillanatra.
Egyszóval hajszál híján crash lett a vége...

Cébés
Cébés 83113 2008. július 5. 18:41
Válasz erre
Tizenegy-néhány évnyi rozsdásodás után újra levegőbe fog emelkedni a ferihegyi IL-76-os! Orosz szakemberek gőzerővel dolgoznak a felkészítésén.
Remélem nem fog szétesni az első berepen.

Cébés
mig23papa 83112 2008. július 4. 14:45
Válasz erre
sjoca

az a "rendkívül kockázatos manőver" tudomásom szerint azért sikeredett olyan kockázatosra, mert egy olyan bukfenc volt amit túlságosan kis magasságon kezdve nem adta ki a befejezését a talajszint felett, vagyis simán bekezúgtak a földbe a leszállóágon, gonmdolom ezt a ballépést észrevették, és elindították a katapultálást, ami a kis magasság miatt megint csak nem adta ki, sajna :-((

a szemtanúk talán azért beszélnek, illetve írnak "össze-vissza" mert nem igazán vannak tisztába egy szabályos bukfenc paramétereivel az adott gép esetében, lehet, hogy egy Po-2 - esnek ki adta volna, de az L-39 - nek nem.
sjoca 83110 2008. július 4. 12:57
Válasz erre
Egyébként,viszatérve az L39-es balesetére,milyen volt az a "rendkívül kockázatos manőver", ami végül a tragédiát okozta? A szemtanúk össze-vissza beszélnek,illetve írnak a különböző fórumokon!
sjoca 83109 2008. július 4. 12:53
Válasz erre
Igen,olyannal sokat tekertem a seregben anno.
Miggyuri 83108 2008. július 3. 15:40
Válasz erre
Bocsi 344!
Olyat láttál?
:)
Miggyuri
balaton 83107 2008. július 3. 15:29
Válasz erre
Épp ebben a pillanatban repült el Balaton fölött egy bemutató-festésű Albatros, kelet-nyugati irányban.
borisz 83106 2008. július 1. 08:50
Válasz erre
Elkészült az első A-400M! Nem siették el.
Figaro 83105 2008. június 29. 11:34
Válasz erre
LHDV  díjak
LHDV díjak
LHDV  gépek 1
LHDV gépek 1
LHDV  gépek 2
LHDV gépek 2
LHDV  gépek 3
LHDV gépek 3
LHDV  Mi-8 1
LHDV Mi-8 1
LHDV  eje 1
LHDV eje 1
LHDV  eje 2
LHDV eje 2
LHDV  Mi-8 2
LHDV Mi-8 2

Ma 9:00-kor kezdődött a Magyar Vitorlázórepülő Nemzeti bajnokság és Kohász Kupa a Dunaújváros melletti repülőtéren.

Figaro
sjoca 83104 2008. június 28. 20:51
Válasz erre
A Csepel D334 az milyen? Még nem láttam olyat?
Miggyuri 83103 2008. június 26. 10:21
Válasz erre
A másik példány a vas megyei Apátistvánfalván, az ottani határőr gyűjteményben látható. Fedél alatt tárolják, őrzött környezetben van egy Csepel D334-es egy UAZ, egy Niva és egy motorcsónak édes-bús társaságában.
Miggyuri
A-3 83102 2008. június 26. 05:35
Válasz erre
Köszönöm kérdésed! Mindkét szárny és a törzs hátsórész beszerelése 60%- os készűltségben van. Még a héten teszünk fel képeket a honlapjára. Még most nagyszerű témát kínálnak a makettkészítőknek a törzsön kivül összeszerelt vezérlés csomópontok. Ismereteim szerint senki nem készített eddig működő hossz-kereszt-lábvezérlés csomópontról működő, kicsinyített másolatot. Ha valakit érdekel a téma szivesen segítem a munkáját képekkel, rajzokkal valamint előzetes egyeztetés után hejszini mérési lehetőséggel.
RonnieFrown 83101 2008. június 25. 23:08
Válasz erre
Hogy all a 15-os? Tavaly oktoberben volt szerencsem latni es mar akkor nagyon igeretesen nezett ki. Hogy telt az elmult bo fel ev?
A-3 83100 2008. június 25. 22:04
Válasz erre
Többen hiányolták az információt a Tupoljev Gyár által készített és valaha a Fertő-tavon szolgálatott teljesített amfibiáról. Szeretném megnyugtatni a T. érdeklődőket, hogy a mai napon az UTI MIG-15 párjaként elfoglalta méltó helyét a felújítandó csodabogarak sorában. Jelenleg hazánkban csak kettő példány található a masinából. Alsónémediből sajnos az anfibiát egy Bp. környéki haszonvas telepre vitték és bezúzták. A volt tulajdonos felesége nem mondott igazat, hogy egy német múzeumbe került.
balaton 83099 2008. június 25. 21:56
Válasz erre
kereses_mi2
kereses_mi2
heol_749756
heol_749756

Idén tavasszal egy rendőrségi Mi-2-vel kerestek Balatonban egy eltűnt gyereket. De ezt csak utólag tudtam meg. Egész délelőtt ott körözött, egyszer pont a kertünk fölött repült el. Akkor nem volt nálam a fényképezőgép, utána meg nagy ívben elkerült.
A-3 83098 2008. június 25. 21:47
Válasz erre
Néhány hete a tököli reptéren találkoztam velük éjszaka és akkor tudtam meg, hogy kaptak új felszerelést az éjszakai feladatok végrehajtására. Nagy valószínűséggel most is kiképzési feledatot hajtottak végre. Ez a dolguk, hát tegyék!
Emerick 83097 2008. június 25. 21:42
Válasz erre
Rendszeres vendég Budapest felett. Sőt, inkább házigazda az MD-k mellett. :)
borisz 83096 2008. június 25. 20:42
Válasz erre
Most húzott el egy rendőrségi Mi-2es az MO-felett Lakihegyfelől Nyugatra.
(jéé, ezek még repülnek?)
Tibcsi 83095 2008. június 25. 09:24
Válasz erre
Kelemen 83094 2008. június 25. 09:17
Válasz erre
A 120-as oldalszámú zuhant le.
Tibcsi 83093 2008. június 25. 09:15
Válasz erre
Tudni lehet ennek az Albának az oldalszámát?
Monox 83092 2008. június 25. 06:31
Válasz erre
Azt a szemzációhajhász mindenit az újságoknak, akik mindent megtesznek, hogy hallassanak magukról! Mégha belegabajodnak is abba amit mondani akarnak. Azt hittem tényleg kiadott egy jelentést a Honvédség.
Solo 83091 2008. június 24. 10:42
Válasz erre
MoMi 83090 2008. június 24. 10:08
Válasz erre
Jelentés idézet:

A Magyar Honvédség 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis állományába tartozó kétüléses L-39 típusú repülőgép kiképzési repülés végrehajtása közben Fehérgyarmat közelében lezuhant. A repülőgép kétfős személyzete életét vesztette. A baleset körülményeinek kivizsgálását az illetékes hatóságok – a Nemzeti Közlekedési Hatóság és a Közlekedésbiztonsági Szervezet - bevonásával megkezdték. A súlyos katasztrófa pénteken délelőtt történt. Az Albatros 10:25-kor szállt fel a kecskeméti repülőtérről, 11:02-kor zajlott az utolsó kommunikáció a géppel, utána megszakadt a kapcsolat. Az első jelzéseket fél 12-kor kapták meg a hatóságok arról, hogy ég egy repülőgép Fehérgyarmat mellett, lakott területtől 500 méterre. A katonai gép 200 méteres magasságban hajtott végre feladatot. A pilóták katapultálni próbáltak, de az alacsony magasság miatt ez eredménytelen volt. A hátul ülő pilótát kilőtte a katapult, az elöl ülő nem tudta elhagyni a gépet. Eltérhettek a kiszabott feladattól a Fehérgyarmat és Nábrád között egy használaton kívüli repülőtérre lezuhant kiképző gép pilótái - mondta a helyszínen a szlovéniai tartózkodását megszakító Szekeres Imre honvédelmi miniszter. A rendelkezésre álló eddigi adatok szerint a pilóták egy nem tervezett és rendkívül kockázatos manővert hajtottak végre a géppel - mondta a tárca vezetője. Hozzátette: ezt persze a további vizsgálat tisztázza majd pontosan, amit segíthet, hogy van szemtanú és rendelkezésre áll egy videofelvétel is. Eredetileg a kiképzési feladat úgy szólt, hogy a növendék pilóta 200 méter magasan manőver nélkül egy sima repülést hajtson végre. Egy szemtanú azonban azt mondta, hogy a gép alacsonyan, körülbelül 100 méter magasan repült el Fehérgyarmat felett, majd visszafordult, és a régi reptér felett orral felfelé hirtelen emelkedni kezdett. A 200-300 méter magasan lévő repülő ezután megfordult, orral lefelé zuhanni kezdett, végül becsapódott, és lángolva több száz métert csúszott a régi reptér területén. Az elhunyt kiképzőpilóta, Janicsek András alezredes nemrég tért vissza egy kanadai programról, ahol szintén kiképzőként dolgozott. Több mint 2700 repült óra van a háta mögött, MiG-29-est is vezetett. A növendék, Ignácz Zoltán főhadnagy vadászpilótának készült, és MiG-29-esen vagy Gripenen repült volna kiképzése után. 2008. június 21. 21:00 Büntetőeljárást indított a Debreceni Katonai Ügyészség a Fehérgyarmatnál pénteken lezuhant oktatógép balesete ügyében, amelyben két pilóta életét vesztette. "A pilóták olyan repülési manővereket hajtottak végre, amelyek nem szerepeltek a kiképzési tervben. A mi adataink is erre utalnak, és éppen ez vezetett arra, hogy a Btk. 185. paragrafusában szabályozott halált okozó légi közlekedés gondatlan veszélyeztetése miatt indítsuk meg az eljárást" - nyilatkozta Ludmán Zsolt katonai ügyész. A debreceni katonai ügyész bűncselekmény helyszínévé nyilvánította a területet, a gép fekete dobozát pedig bűnjelként lefoglalta. 2008.06.23.17:00 Húsz perccel a lezuhanás előtt megszakadt a rádióösszeköttetés a pénteken földhöz csapódott kiképzőgép és a katonai légi irányítás között. A katonai ügyészség nem zárja ki, hogy műszaki hiba is történhetett. Az L 39-es mozgását a Hungaro Controll repülésirányító központjában is észlelték. A Híradó értesülései szerint az oktatópilóta előírásszerűen bejelentkezett Ferihegynek, a katonai légi irányítás hívására azonban többé nem válaszolt. A kecskeméti bázison a lezuhanást megelőző húsz percben nem tudták, hogy mit csinál a gép. Később már a képernyőről is eltűnt, mert az előírt kétszáz helyett harminc méterre ereszkedett. A radarok itt már nem észlelhették.

No comment!
Nyugodjanak békében!
momi
balaton 83088 2008. június 23. 23:17
Válasz erre
Nem tudom, hogy történt, de nagybetű helyett kicsiben adta be és nem is mindet. Megbolondult a gépem?
Na mégegyszer:
HA-LFV, HA-LFX, HA-LFO, HA-LFN, HA-LFM, HA-LFP, HA-VLA, HA-LFK
balaton 83087 2008. június 23. 23:13
Válasz erre
magyar gazelle lajstromok:
ha-lfv
ha-lfx
ha-lfo
ha-lfn
Emerick 83086 2008. június 23. 21:47
Válasz erre
Tegnap (?) leesett az országbn található Gazelle helikopterek egyike. A Top3-as gazdag emberek egyikéé volt a gép. Ha jól tudom, összesen volt 3 db ebből a típusból az országban, kizárólag magántulajdonban.
Kalóz 83085 2008. június 23. 20:45
Válasz erre
Ha jól tudom, bármilyen (na legalább is nagyon sok) gép tulajdonságait lehet szimulálni rajta, úgyhogy nem csak a Gripeneseknek segítene. Persze ha nem akarják vagy tudják használni, az más kérdés.

Ami a radarfigyelést illeti: a 90-es évek elején felszálltunk Nyíregyházáról egy Zlinnel. Pár tíz méteren lehettünk, amikor Ferihegy beszólt: a Nyíregyházán felszállt gép azonosítsa magát! Gondolom nem a szabolcsiak jeleztek, mert akkor valszeg megadták volna az azonosítónkat, és minket azon hívnak. Így Pesten a képernyőn láthatták, hogy valaki repked a levegőben pár száz kilométerre.
balaton 83084 2008. június 23. 12:23
Válasz erre
Csak annyit kértem (Ha kérhetek egyáltalán ilyet.), hogy legalább a halottakra és gyászolóikra legyetek tekintettel.
bgyasoldier 83083 2008. június 23. 12:19
Válasz erre
Ja, van vizsgálat, ki is fognak vmit deríteni, csak éppen MI nem fogjuk megtudni. A Mig-29, Mi-8 baleset okát nyilvánosságra hozták...?
balaton 83082 2008. június 23. 09:50
Válasz erre
Ha egy például gyilkost nem nevezhetünk gyilkosnak, amíg a bíróság ki nem mondja, hogy az (Különben még ő perel be minket becsületsértésért.), akkor egy hazáját szolgáló katona nem érdemli-e meg az ártatlanság vélelmét?
Lehet, hogy pilóta-hiba volt, lehet, hogy nem. Lesz vizsgálat, ki fog derülni.
Addig viszont mellőzzük a vádaskodást! Nem méltó sem a Honvédséghez, sem a civilekhez, főképp nem a halottakhoz.
üdv. KG
Marci 83081 2008. június 23. 09:18
Válasz erre
Ezt nem igazán értem, hogy ki vágta haza a repülők becsületét és miért? Még le sem zajlott a vizsgálat. Vádaskodni túl korai ez nem szétmagyarázás.
Nyugger 83080 2008. június 22. 22:30
Válasz erre
MiG23Papa!

Olvasom a klf. beírásokat a Makettinfon és egyéb helyeken is...
Kemény véleményt fogalmazott meg egy repülőgépvezető barátom:

Eddig is a repülőket utálta az egész honvédség, most meg x évre elvasaltuk magunkat, ez a gyerek tönkrevágta az élő repülők becsületét, és szégyent hozott repülőhalottainkra.

Mindenféle kegyeletsértés nélkül! /és nem kell szétmagyarázni/
Solo 83079 2008. június 22. 22:12
Válasz erre
Igazad van, egy modern van. Reméljük használják is..
Solo 83078 2008. június 22. 22:09
Válasz erre
Mindegy látom nem érted.

Ha valamiről úgy beszélünk, hogy utolsó és első, akkor általában időrendi sorrendben beszélünk róla. Az utolsó hibát mindíg a pilóta véti. Az útvonaltól való eltérés nem reptechnika. A katapultálás sem reptechnika. A manőver ami állítólag nem sikerült na az reptechnika.
Nem a mundér becsületéről van szó. Ha valaki hibázott ismerje be és abból a többiek is tanulnak. Viszont meg kell vizsgálni a hibák okait is. Mi vezett el odáig.
Soha nem csak egy ember a felelős. Ha szerinted én csak a pilótákat védem nagyon tévedsz. Csak azt mondom, hogy nem csak őket kellene elővenni. Összetettebb a szitu.
Az ismert infók jelenleg elég szűkösek. A történelmi tények és elképzelések pedig nem alkalmazhatók.
borisz 83077 2008. június 22. 22:05
Válasz erre
Solo, mig23papa:
Nagyon szép és jó, hogy így kiáltok az érveitek mellett, mindezt kultúrátan, és úgy érveltek, hogy a JAG-ban nem látni olyat, de pár dolgot elfelejtetek.
1; Szerencsétleneken ez már nem segít, nem változtat azon a tényen, hogy meghaltak.
2; A hivatalos vizsgálatba azt állapítanak meg, amit akarnak.
3; A különböző médiumok meg felejtősek ahogy vannak, ők folyton azt mondanak következmények nélkül, amit akarnak, belekevernek minden baromságot, mert ez az érdekük.
4; Talán kishitűség, de a magyar és/vagy a magyarországi repülésen nem változtat a vitátok, AZOK úgyis elmutyizzák a saját, meg a haverjaik zsebébe a pénzt életük végéig, és szerintem kb úgy rendezik le, mint a macsakafogóban Frigg Tájföl: szokásos távirat az özbegyeknek és nyalóka az árváknak.

Sajnos a katonai repüléstől igen nehezen elvonatkoztatható a politika, remélem nem kell magyarázzam miért. Sajnos sokrétű a probléma, nemcsak annyi, hogy pl valakik lazán kezelik a szabályokat, mmert hiába vannak hozzáértő emverek, akik szívből csinálnák a dolgot, valamiért mégsem tudják, valamiért máshova kerül a pénz, és valamiért ígyis-úgyis nyakig ülünk a szarban. El van az egész tudjukmicsinálva.
Remélem nem tapostam bele senki lelkivirágába, politkai, valási, egyéb meggyőződésebe, pusztán szerettem volna kifejezni, hogy ez a meddő szócsata kevés értelmes dologhoz vezet, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy fórumozással legfeljebb a fórumos problémák oldhatóak meg.
SSgt_Chris 83076 2008. június 22. 21:27
Válasz erre
SSgt_Chris 83075 2008. június 22. 21:26
Válasz erre
A kijelentés az volt, hogy "nincsenek modern szimulátorok"... Ez nem igaz, mert vannak. Hogy csak Gripenhez, miközben még 2 másik sugárhajtású típusunk is üzemel? Az egy másik történet...
gyászoló 83074 2008. június 22. 20:12
Válasz erre
Sajnálom hogy idén ez már a harmadik alkalom hiúsági szócsaták vívására...
mig23papa 83073 2008. június 22. 20:05
Válasz erre
"Ha mindíg mindenki tudná, hogy éppen mire képes akkor soha nem lenne semmyilen baleset a világon." Attól még lenne , csak az illető hibájának hiánya miatt kevesebb.

A következő történhetett, aminek a végeredménye az lett ami.
1. Eltértek a megadott útvonaltól.
2. Olyan manőverbe kezdtek, amiről közben kiderült, hogy nem tudják befejezni, ekkor
3. Katapultálni próbáltak, de a folyamatban lévő manőver adott pontján indítva
már kevés volt a magasság (így az idő is) a katapult működési idejéhez képest
(Lehet hogy csak 100 méter kellett volna, de nem volt.)

Ez mind a pilóta reptechnikai hibái,az első helyen megjelölve , az összes többi csak utána jön: akár öreg volt a gép akár nem, akár keveset repült akár nem,akár jó volt az idő akár nem,akár megfelelő volt a felszerelés akár nem,akár ismert volt a terep akár nem.

Dettó ugyanez volt Mig-21 utival a Gődér Béla Kristóf Tamás esetében, pilóta hiba, ezt észlelve katapultálás, idő ott is rövid volt, Kristófnak sem lobbant 100%-osan az ernyője, de a magad fák megfogták, Gődérnek esélye már 0 volt, mivel az első ülésben ült, és az megy másodiknak ki a gépből.

Hasonlóan Soproni Károly esetében is, egyértelmű pilóta reptechnikai hibája miatt lett az ami lett a vége, ha időben beismeri magának hogy hibázott, lett volna ideje katapultálni, bár lehet hogy nem akarta a gépet sorsára hagyni, ha a nagy semmi közepén lett volna, lehet hogy kattintott volna.

Korzicska Frajd dettó, tudták hogy nem szerencsés a másik gép gázsugarába kerülni, főleg nem kis magasságon, mégis belerepültek.

Soroljam még, nem teszem, hisz a teáltalad felsorolt okok miatt is történtek katasztrófák.

Természetes dolog, ha védi az ember a mundér becsületét, da ha egyszer kiderül, hogy mégis pilótahiba volt, akkor el kell fogadni azt mindenkinek. És annak szellemében élni-és repülni tovább.

Nem a magam igazáról akarlak meggyőzni, (bárcsak ne lenne igazam) csak sorbaállítom a már ismert információkat.

Végkövetkeztetésem , hogy ha nincsenek ott és akkor , most vidáman sörözhetnének a kedvenc foteljükben. Ők döntöttek úgy hogy azt csinálják amit csináltak, ott ahol, akkor amikor, és úgy ahogy.

Sajnálom őket, ekkora büntetést tényleg nemétdemeltek egy ilyen ballépés miatt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.