<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
exec | Adatlap | 83213 | 2008. július 29. 14:52 | ||
balaton | Adatlap | 83212 | 2008. július 29. 14:50 | ||
Azt hiszem írtam is, hogy az egri boltosok panaszkodtak erre. Ha azóta változott a helyzet, annak örülök. Itt pár éve az volt, hogy a magyar boltokat minden szarért büntették, de a kínaival nem tudtak mit kezdeni. | |||||
HUJBI | Adatlap | 83211 | 2008. július 29. 14:47 | ||
hát ezek a vámosok...:-) | |||||
Amatõr | Adatlap | 83210 | 2008. július 29. 14:46 | ||
Ja a gépeket én is láttam, de elég messze kergetőztek, nem úgy mint cirka egy hónapja egy 29-es ami olyan alacsonyan jött, hogy a számát is majdnem lehetett olvasni | |||||
Amatõr | Adatlap | 83209 | 2008. július 29. 14:44 | ||
Tudnék azért mesélni mennyire vannak "békén hagyva" a kínai boltosok. A magyar árusokat sem kell azért félteni, felmegy a józefvárosira, bevásárol, amikor bebukik "csodálkozik", "nem eredeti? pedig számlát is adtak.. Egerről meg csak annyit tényleg nem lehet tobzódni a munkalehetőségben, de soha nem volt jó a helyzet, a "drótművek" helyre már megvan az új cég, de a dolgozóknak csak egy részét fogja átvenni. | |||||
SIG | Adatlap | 83208 | 2008. július 29. 14:43 | ||
Csak arra egy kis reagálás, hogy a kínaiakat békén hagyják az ellenőrök... Ez így 100 százalékban nem igaz. Nem akarok senkit védeni, de az én munkám pont az, hogy eleget legyenek .aszogatva és éves szinten több száz milka értéket hoznak el tőlük a Pénzügyőrök. Ennek köszönhetően nem gondolnátok, hogy milyen sok /persze nem elég sok !) húzta el a belét innen Bulgáriába vagy Romániába. A komoly tőkét ők is kihúzták innen és a csórók maradtak itt, akiket így könnyebb rendbe szedni. Na ennyit a sárgákról... | |||||
HUJBI | Adatlap | 83207 | 2008. július 29. 14:25 | ||
majd együtt isznak GAMF-osok az ide telepített német szakikkal. :-) | |||||
HUJBI | Adatlap | 83206 | 2008. július 29. 14:24 | ||
rengeteg dimpolmás munkanélküli van vagy dolgozik alacsonyabb fizetésért nem kihasználva a diplomáját. mert a szállodamanagert beteszik recepciósnak 3 hónapra, aztán megköszönik neki, mondván úgysem tudnák megfizetni. vannak sikerszakmák, hiányszakmák, de az a lényeg, hogy mit tudsz magaddal kezdeni. én kertészmérnök vagyok. szerinted volt rendes munkám? | |||||
balaton | Adatlap | 83205 | 2008. július 29. 14:21 | ||
Épp tegnap olvastam erről. Még ők sem tudják, hogy pontosan mire lesz igénye a német cégnek. A beszállítók toborzása is most kezdődött el. Csak remélni tudom, hogy egy alkatrészgyártó üzem Egerbe is jut. | |||||
HUJBI | Adatlap | 83204 | 2008. július 29. 14:18 | ||
Kecskeméten ott a műszaki fősikola, ahol már úgy csinálják az oktatási tematikát, hogy később a Mercinél tudj dolgozni. csehek is hamar leálltak a minden áron gyártsunk traktort és állítsunk elő sok tejet projekttel. Panasonic cuccokat szerelnek össze. finnországban van a legtöbb ezer főre jutó diplomás (Nokia)és nem csak a mobiltelefonra kell gondolni, nagyon komoly számítógépeket, monitorokat stb. gyártanak. utána jönnek a balti államok. alma, szőlő, uborka nem nő, ásványkincs nem sok. átjárnak skandinávokhoz dolgozni az informatikusok. olyan élet van, hogy beszarsz, fiatalok Saabokkal, Volvokkal járnak. | |||||
balaton | Adatlap | 83203 | 2008. július 29. 14:15 | ||
Diplomás vagy? Mert én nem és rajtam kívül még egy páran. De van két jó szakmám, amik állítólag hiányszakmák és max. annyit érek velük, hogy egy betanított munkahely elnyeréséhez ez jó pontnak számít. Szakmunkásként is lehetne nagy értéket előállítani, ha hoznának ide ilyen munkákat. Jelenleg viszont azt hiszem, teljesen hiába tanultam szakmákat, érettségizni meg pláne, nem kellett volna. Ennél lejjebb már akkor se lennék. 7 év tanulás arra elég itt Egerben, hogy elmenjek egy gyárba és ott 8 elemis taknoyk parancsolgassanak a gyártósoron, miközben 3 alkatrészből álló dolgokat szerelek össze százszámra naponta. Ezt inkább azoknak kéne végezni, akik iskolázottságuknál fogva jobbat nem találhatnak. Te főleg azt az oldalát látod, én meg sajnos csak ezt. Kipróbáltam a vállalkozást is, de csak szívattak jobbról-balról, semmire nem pályázhattam, semmilyen kedvezményre nem voltam jogosult, csak kötelességeim voltak. Azzal meg tele van a hócipőm, hogy mindenütt plázákat meg hipermarketeket építenek. Ma 2-300 új munkahely, holnap meg a belvárosban sorra mennek csődbe a kisboltok, mert a gazdaságos áruval nem tudnak árban versenyezni. A plázáknál ugyanez. Vagy a külső boltok zárnak be, vagy a plázások. Előnyben itt is a kínai áruházak vannak, mert azokat valamiért békénhagyják az ellenőrök. Egerben legalábbis erre panaszkodtak a magyar boltosok. | |||||
exec | Adatlap | 83202 | 2008. július 29. 13:51 | ||
Érdekes. Én támogatott amerikai munkahelyen dolgozom. Nagy hozzáadott értékű a munkám, nem betanított munkás vagyok. Neharagudj balaton, de ez így jelentős általánosítás. Vannak negatív és pozitív példák is. A győri Audi ugyan úgy indul, mint a Merci fog. Ide adózik és per pillanat a magyar export 60%-át adja. Enélkül a külkereskedelmi mérlegünk hiánya... Egy csomó munkafélét el kéne felejteni és átállni a nagyobb hozzáadott értékű dolgok gyártásához. Ezeknél a munkaerő költsége nem olyan fontos egy cég számára, mint pl az iparűzési adó, így ezeket a magas tb és bérjárulékok sem kergetik el. A textilipart pl 9 évvel ezelőtti minimálbér fejlesztések tették tönkre. De meg is fordíhatnám a kérdést. Minek 40 vadászgép? Üdv. exec | |||||
Amon | Adatlap | 83201 | 2008. július 29. 13:25 | ||
Hogy miért nem kapnak állami támogatást a magyar cégek? Mert magyarok. A cég ahol most dolgozok 100%-ban magyar tulajdonú és az apeh folyamatosan ellenőriz minket mindenért, mert magyar cég vagyunk és azt lehet. www.rottegroup.eu Ja és ha valahova pályázol fejlesztésre 2t papir +lóvé. Így ennyi | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 83200 | 2008. július 29. 13:20 | ||
balaton | Adatlap | 83199 | 2008. július 29. 12:56 | ||
Ma délelőtt ismeretlen típusú harcigép (Nem láttam, mert abból az irányból sütött a nap.) röpködött Balaton felett. | |||||
szezsolt | Adatlap | 83198 | 2008. július 29. 12:55 | ||
…és még sorolhatnánk az ehhez hasonló eseteket. Jó példa a gyöngyösi Mátra-tej, amit évekkel ezelőtt vásárolt meg egy finn társaság, miliárdokat fektettek bele, kiépítették a piacot, kihasználták az adókedvezményeket, majd mikor az megszűnt, itt hagytak mindent, leléptek Romániába, mert ott olcsobb az élőmunka, jobbak a feltételek. Itt hagytak kb. 150 munkanélkülit egy egyébként sem túl jó adottságokkal rendelkező megyében. Nekik még így is megérte... | |||||
balaton | Adatlap | 83197 | 2008. július 29. 12:08 | ||
Gazdaság-fejlesztés? Van. Kizárólag olyan cégeket hoznak ide, amik csak betanított összeszerelői munkát kínálnak, ezek adót nem fizetnek, a profit megy külföldre a tulajoknak, pluszba még több tízmilliárdos állami támogatást is kapnak. Lehet, hogy tévedek, de kb. 18 millió Ft jut egy munkahelyre a kecskeméten épülő Mercedes gyárnak. Csak, mint "ostoba magyar paraszt", megkérdezem: Egy magyar vállalkozó, aki ide adózik, hány Ft-ot kap az államtól? Szégyen, hogy a Magyarországon kifejlesztett elektromos autókat Ausztriában fogják gyártani, mert ott barátságosabb a gazdasági környezet. Ha egyáltalán fogják gyártani. Itt minden téren csak a lerohasztás folyik. Elszomorító látvány a volt Dunai Repülőgépgyár esete. A csarnokot lebontották és bevásárlóközpont épül a helyén. (Ki fog benne vásárolni?) Egerben a dohánygyárat túrták el és pláza van a helyén. (Annak a cégnak is lejárt az adókedvezménye, ezért lépett Romániába.) Aki nem látja, hogy miről szól ez az egész, az vak. | |||||
borisz | Adatlap | 83196 | 2008. július 29. 12:03 | ||
Na, hamár honvétség: Helyi idő szerint 1050kor egy tréler haladt át Lakihegyen Budapest felől Halásztelekre, és a rakományából ítélve Tökölre tartott. A rakomány egy Mi-24es volt, ha jól emlékszem a 108as. | |||||
exec | Adatlap | 83195 | 2008. július 29. 11:37 | ||
Etel, Minek többet költeni rá? Nem vagyok a hadsereg elsorvasztásának a híve, félreértés ne essék. De a túlfegyverkezésnek se. Van hely, ahova a lóvé mehetne. Pl gazdaság fejlesztés, egészségügy. Amikor az előbbi beért akkor annak a hozadékából már természetesen többet juttatnék a honvédségnek is. De nem most... Üdv. exec | |||||
jaffa | Adatlap | 83194 | 2008. július 29. 11:30 | ||
ismerem akik csinálják de nincs 20 tonna se nem tudom konkrétan mennyi a suly de megkérdem rustyt t55 bika alvázon van | |||||
Etel | Adatlap | 83193 | 2008. július 29. 11:17 | ||
balaton | Adatlap | 83192 | 2008. július 29. 10:25 | ||
A görgők eloszlása és a meghajtás is hasonlít a T-55-re, de elbírna ez a 3 tengelyes utánfutó kb. 30-40 tonnát? | |||||
Pilgrim | Adatlap | 83191 | 2008. július 29. 10:10 | ||
Sziasztok! Az alábbi képek tegnap készültek a Lágymányosi hídnál. Bambulok kifelé a 103-as buszról, egyszercsak benéz egy Tigris... :) Sajna csak telefonnal tudtam fotózni, de a lényeg látszik. A nagyon közeli még a buszból készült. Gondolom filmforgatásra vitték. Ha jól gondolom az alváz T-55 lehet, de nem ismerem annyira az orosz technikát. Mindenesetre elég meggyőzően nézettki, látszott, hogy nem karton a felépítmény. :))) Üdv: Pilgrim | |||||
bavida | Adatlap | 83190 | 2008. július 28. 21:00 | ||
Mindenkinek akinek holnap dolga van Budapesten: www.origo.hu/itthon/20080728-feltehetoen-kettonnas-bombat-talaltak-a-ix-keruletben.html | |||||
Petibá | Adatlap | 83189 | 2008. július 28. 19:53 | ||
Lucky, konkrétan vezetni nem lehet. Egy előre beprogramozott útvonallal indul, ez a látott kép alapján menetközben módosítható (menj ide/oda ilyen-olyan magasságra, körözz egy pont fele, stb). Fizikailag lehetetlen is volna repülni, hiszen ha mondjuk azt a képet látod amit a hátra lefele néző kamera mutat, miközben oldalra süllyed a gép, katona legyen a talpán aki kiigazodik rajta hogy hogyan hozza vízszintbe... ;o) A kapcsolat huzamosabb elvesztése esetén egyébként a gép magától visszatér az előre megadott vészleszállási pontra. | |||||
lucky | Adatlap | 83188 | 2008. július 28. 19:45 | ||
Péter! Lehet, h nem érződött ki belőle, de ezt is bele szerettem volna venni. Mindent a szenzációért! Akkor is ha nem igaz.( majd helyesbítünk ha muszáj- bírósági határozat pl) Egyébként nem tudom mennyire könnyű, v nehéz egy ilyent vezetni. | |||||
borisz | Adatlap | 83187 | 2008. július 28. 19:45 | ||
És akkor mi az igazság? | |||||
Petibá | Adatlap | 83186 | 2008. július 28. 18:52 | ||
Lucky! Tudnék mesélni, amikor egyszer szobmaton találkoztunk Gödöllőn, épp ezügyben ment az üzem. Nem a mi hibánk a dolog egyébként, viszont a cikk több helyen csúsztat, ráadásul érezhetően fals információkból táplálkozik... Petibá | |||||
balaton | Adatlap | 83185 | 2008. július 28. 14:21 | ||
Javítás: dolognak | |||||
balaton | Adatlap | 83184 | 2008. július 28. 14:20 | ||
Sikerült utánanézni a doognak? | |||||
lucky | Adatlap | 83183 | 2008. július 26. 21:57 | ||
Ez még mindig lehet a: mi voltunk a hülék, csak nem ismerjük el mert szart sóztak ránk helyzet... | |||||
balaton | Adatlap | 83182 | 2008. július 26. 17:40 | ||
951. hsz! például... | |||||
mig23papa | Adatlap | 83181 | 2008. július 26. 17:22 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 83180 | 2008. július 26. 13:49 | ||
Gratulálok Macalnak,a mai blikkben a fotóhoz a hungarocon miatt. | |||||
Etel | Adatlap | 83179 | 2008. július 25. 18:38 | ||
balaton | Adatlap | 83178 | 2008. július 25. 17:58 | ||
Ja, a pontosság kedvéért, nem a Balaton tó fölött, hanem Balaton falu fölött, ami Egertől északra kb. 25km. | |||||
balaton | Adatlap | 83177 | 2008. július 25. 17:55 | ||
Muzzy! Az volna a legjobb. Legfeljebb kiderül, hogy benéztem a dolgot. Kb. 9:39 vagy 9:40 körül keresztezték egymást Balaton fölött. Mindkettő nyugati irányból haladt kelet felé. | |||||
balaton | Adatlap | 83176 | 2008. július 25. 17:52 | ||
Elhiszem, hogy 300m a határ, de volt már rá példa a történelemben, hogy így talákoztak gépek. A 300m ebben az esetben sok. Én így láttam. Nézhettek persze hülyének, nem gond. :) FighterPilot! Ha konkrétan ennek utána tudsz nézni, az jó. Kíváncsi vagyok. | |||||
FighterPilot | Adatlap | 83175 | 2008. július 25. 17:38 | ||
Pontosan erre a válaszra számítottam, csak kíváncsi voltam. Muzzynál és Cébésnél a pont! Ha szeretnéd tudni, hogy mennyi volt valójában az az ominózus 60m, én is utána tudok nézni, nem nagy ügy. | |||||
borisz | Adatlap | 83174 | 2008. július 25. 15:45 | ||
Kb három-négy perce húzott el pont a házunk felett egy rendőrségi MI-2. (ment haza a nullás feletti repkedésből) Nem akarok találgatni, hogy milyen magasan lehetett, de tisztán láttam a futókat, az ablakon kihajolva éreztem a rotorszelet és pár pillanaton belül eltűnt a szomszéd családi ház takarásában. Sietett... | |||||
lucky | Adatlap | 83173 | 2008. július 25. 15:40 | ||
Cébés | Adatlap | 83172 | 2008. július 25. 14:25 | ||
Ugyan már...ezt te sem gondolod komolyan ugye? Ennyi erővel nap mint nap rengeteg "majdnem katasztrófa" történik az egész világon nem? | |||||
Muzzy | Adatlap | 83171 | 2008. július 25. 13:53 | ||
Balaton! Jelenleg az elkülönítési minimum 300 méter, én nem vállalkoznék arra, hogy 6 km magasban lévő gépeknél szemre megkülönböztessem ezt a 300 métert. De lehet, jhogy csak az én szemem rossz. Ha csak a kategóriák ismertek, azon belül a fesztáv, törzshossz elég sokat változhat, tehát ez sem lehet azonosítási alap. Ne haragudj, nem bántani akartalak. De ha adsz egy időpontot, és pontos helyet, lehet, hogy utána tudok nézetni. Muzzy | |||||
balaton | Adatlap | 83170 | 2008. július 25. 13:02 | ||
Írtam, hogy csak szemre és, hogy kb. Mivel elég közel húztak el egymás mellett, össze tudtam vetni a két gép méretét, ami nagyjából azonos. Az egyik egy nagyobb utasszállító volt, a másik egy valamivel kisebb utasgép (Tu-134 kategória.) 100m nem távolság szerintem, ha egymás útját keresztező légijárművekről van szó. | |||||
FighterPilot | Adatlap | 83169 | 2008. július 25. 12:59 | ||
Szia! Miből gondolod, hogy 60m illetve 100m volt a két gép közötti távolság? Érdkelne, hogy tudod megállapítani! Előre is köszi! | |||||
FighterPilot | Adatlap | 83168 | 2008. július 25. 12:59 | ||
Szia! Miből gondolod, hogy 60m illetve 100m volt a két gép közötti távolság? Érdkelne, hogy tudod megállapítani! Előre is köszi! | |||||
balaton | Adatlap | 83167 | 2008. július 25. 12:53 | ||
ati27 | Adatlap | 83166 | 2008. július 25. 10:19 | ||
Hello Balaton! Hosszú idő után van végre otthon neted? Üdv:Attila | |||||
balaton | Adatlap | 83165 | 2008. július 25. 09:43 | ||
Kis híján összeütközött két utasgép az előbb Balaton fölött. Szemre kb. 60m lehetett a magasságkülönbségük (Ezt a két gép- és a kondenzcsíkok méretei alapján gondolom.), a vízszintes távolság kb. 100m, amikor keresztezték egymás útvonalát. Pár másodperccel később pedig egy Gripen is elhúzott ugyanott. | |||||
balaton | Adatlap | 83164 | 2008. július 25. 09:25 | ||
Azóta már átfestették és a görgőket, lánctalpat is lecserélték normálisabbra. Bár még mindig nem az igazi. Pénz kérdése... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nehéz boldogulni, tény. Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy a multi aki idejön nem mindenesetben megkövezendő közös ellenség. A plázákkal kapcsolatban... nem szeretem őket, és nem isnagyon járok beléjük. Én oda járok, ahol úgy érzem, vevőként kezelnek, kicsit udvarolnak a pénzemért, és kereskedők AKARNAK eladni. Nem pedig fél órát ácsorgok, és odamegyek bemutatkózni "hahó én a vevő vagyok". De tény az is, hogy sok kereskedő sír, hogy tönkreteszi a piacot multi. Aztán ha akarok tőle venni barackot, akkor hatból kettő rohadt (nem, nem teszi félre az olcsó kosárba) ha azt mondom heló, a rohadtat ne adja ide, közli velem, azt is meg kell venni... Elgondolkoztam, hogy jól tarkón verjem, vagy inkább mondjuk segítsek felújítani a házát, jól elrontsam, és közöljem vele, ezt is ki kell fizetni, szar ügy... Ehelyett csak elmentem olyan helyra vásárolni, aho a kutya nem szól rám, ha barackot válogatok... Ezen vajon miért nem gondolkoznak el ezek az illetők?
Üdv.
exec