<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
HUJBI | Adatlap | 83378 | 2008. augusztus 1. 17:12 | ||||||||
szezsolt | Adatlap | 83377 | 2008. augusztus 1. 15:13 | ||||||||
A Hűvösvölgyi úti Akadémiát már évekkel ezelőtt bezárták. Érdekesség: A főbejárat előtt található az Ördögároknak az a kijárata, ahol 1945. február 11-én, a kitörésnél csapdát állítottak az oroszok a kitörőknek és lemészárolták őket. Ott akart kijutni a budapesti erők főparancsnoka Pfeffer-Wildenbruch is. Egy közelben lévő villában talált menedéket és másnap megadta magát az arra járó oroszoknak. (ha jól tudom..) | |||||||||||
SIG | Adatlap | 83376 | 2008. augusztus 1. 14:11 | ||||||||
Mi az, hogy bezárt a Hűvösvölgyi Hadkieg ? Akkor hol tárolja most a nemzet a dögcédulámat ? Nem láttam a koronázási ékszerek mellett és a Feszti körkép alatt sem, biztonságiüveges vitrinben ! Kétségbe vagyok esve :))) | |||||||||||
Etel | Adatlap | 83375 | 2008. augusztus 1. 14:03 | ||||||||
Monox | Adatlap | 83374 | 2008. augusztus 1. 13:30 | ||||||||
Azt hiszem ez minden irányból körbe jártam... Nem javasolt a fellebb és nem is csak az 5000 forint miatt amivel járna. Szinte tuti, hogy a másodfok súlyosabb tételt szabna. Mondták, hogy kérjek részletet a befizetésre, de szeretném letudni az egészet. Úgyhogy ezt lerendezem délután és utána csendben imádkozok, hogy ne legyen folytatása az ügynek... (ti. minden nap arra jártam...) | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83373 | 2008. augusztus 1. 13:10 | ||||||||
nekem üvegzsebem van. | |||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 83372 | 2008. augusztus 1. 12:43 | ||||||||
Zsigerből, igaz? Ki ne vágja a zsebedet a kinyilt bicska! | |||||||||||
lucky | Adatlap | 83371 | 2008. augusztus 1. 12:32 | ||||||||
Lala! Nem nem. Csak kikívánkozott... | |||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 83370 | 2008. augusztus 1. 12:30 | ||||||||
Monox! A KRESZ vonatkozik a közútra és a forgalom elől el nem zárt magánútra is, így sajna a földútra is. Szerintem nem sok választásod maradt. Ha kiokoskodtál valamit, ne tartsd magadban. Jól jöhet még nekünk is. Amúgy ezt a problémádat nem ebbe a topicba kellett volna tenned, hanem az "Érdekes képek(videók)"-ba. Bocs, ez hülye vicc volt. Lucky! Ne politizáljunk. | |||||||||||
borisz | Adatlap | 83369 | 2008. augusztus 1. 11:27 | ||||||||
Embörök! Egy mentő EC-135 húzott el kb a nullás felett négy perce, valószínűleg a 11.kerületi budaörsi repülőtérről szállt fel és Dél felé tartott, kb Taksony irányába. | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83368 | 2008. augusztus 1. 10:38 | ||||||||
dehogynem. a gravitáció lehúzza a zsebüket. | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83367 | 2008. augusztus 1. 10:38 | ||||||||
nemrég olvastam, hogy valaki a trafi előtt zakózott motorral, de nem tudták megbüntetni, mert akkor már a megengedett sebbeséget túllépve repült, azt meg ugye nem tiltja semmi. :-) | |||||||||||
Monox | Adatlap | 83366 | 2008. augusztus 1. 10:35 | ||||||||
Az eset az Alba lezuhanásának napján történt (06.20) Tegnapi keltezéssel küldték ki a munkahelyemnek, hogy itt és itt, akkor és ekkor, ez és ez. Alatta a 30-as csekk és a vonatkozó jogszabályok és tudnivalók. Az eet egyébként a városom legszélső földes utján történt. | |||||||||||
lucky | Adatlap | 83365 | 2008. augusztus 1. 10:12 | ||||||||
politikusra nem vonatkozik a természet törvénye... (Se) | |||||||||||
Zebi | Adatlap | 83364 | 2008. augusztus 1. 09:57 | ||||||||
És mi van, ha 5-ös táblánál száguldozol 15-el, mert például ha lassabban biciklizel, elesel? A büntetési tétel hány százezer forint ilyen esetben? A sebesség százalékában megadott határok enyhén szólva is agyamentek. 15 km/h-s túllépés előfordulhat akárkinél, de autópályán nincs különösebb következménye, viszont extrém esetben egy 30-as táblánál a jogsit is elvehetik miatta. Szerintem célszerűbb lenne egy fordított négyzetes függvény formulát használni a büntetési határokra, ha a természet egyszer már így alkotta meg a fizika szabályait is. | |||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 83363 | 2008. augusztus 1. 09:55 | ||||||||
Jaja! Ha nem állították meg, márpedig mióta bejött a (én így mondom) kollektív felelősség, nem nagyon szokták, mivel úgyis behajtják valakin, akkor közig. bírság, ami minimum 30. Mérlegelési lehetőség nincs. | |||||||||||
notarius | Adatlap | 83362 | 2008. augusztus 1. 09:54 | ||||||||
Nem tudsz mit csinálni: adott az elkövetési magatartás, adott, hogy ekkora sebességtúllépésre mekkora a büntetési tétel. Valószínűleg írták, hogy a trafi mérési pontatlanságát a te javadra vették figyelembe (bár ez csak határérték közelében lényeges) Tulajdonképpen azontudsz csak vitázni, hogy te fizeted, vagy valaki más fizesse, de mindenképpen fizet valaki: végső soron az, akié az autó. A jogszabályt lehetne támadni: egy elkövetési magatartásra van kétféle büntetés (szabálysértési bírság és közigazgatási bírság), meg amúgy is számos sebből vérzik. De ez Alkotmánybíróság elé tartozik, és úgy tudom vizsgálják már. (visszamenőleges hatálya akkor sem lesz, ergo nem érint sajnos) | |||||||||||
notarius | Adatlap | 83361 | 2008. augusztus 1. 09:49 | ||||||||
Ekkor még normális jogszabályok voltak hatályban, nem ez a közigazgatási bírságnak csúfolt valami. Ergo ezt felesleges nézni: 2004-es tanács. :) | |||||||||||
mig23papa | Adatlap | 83360 | 2008. augusztus 1. 09:48 | ||||||||
mig23papa | Adatlap | 83359 | 2008. augusztus 1. 09:40 | ||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 83358 | 2008. augusztus 1. 09:36 | ||||||||
Monox! A szabálysértés ténye miatt, vagy az összeg miatt? Megállítottak a trafinál vagy utólag kaptad meg a csekket? | |||||||||||
Monox | Adatlap | 83357 | 2008. augusztus 1. 09:32 | ||||||||
Urak! Szerintetek, ha valakit lemeszelnek egy 30-as táblánál 45-tel és ezért 30 rugóra büntetik, ezt érdemes megfellebbezni? | |||||||||||
balaton | Adatlap | 83356 | 2008. július 31. 14:51 | ||||||||
Lezuhant egy mentőhelikopter. www.fn.hu/belfold/20080731/lezuhant_egy_mentohelikopter/ | |||||||||||
szezsolt | Adatlap | 83355 | 2008. július 31. 14:40 | ||||||||
Etel | Adatlap | 83354 | 2008. július 31. 07:37 | ||||||||
Szia Borisz! Igen, ez az UAZ-469 "gyosításának" egyik alkalmazása, az UAZ-t lehet a Mi-8 vagy Mi-17 helikopter deszantterében is szállítani 1 db fér el. Üdv. | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83353 | 2008. július 30. 23:51 | ||||||||
aha. persze ponyva nélkül. :-) ugyanaz a felállás, mint a GAZ-66-ossal. | |||||||||||
balaton | Adatlap | 83352 | 2008. július 30. 23:47 | ||||||||
Az izraeli csettegő Zsu-23-mal? :) | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83347 | 2008. július 30. 23:29 | ||||||||
erről van képem kínai rakétavetővel és ZSU-23-mal a platóján. | |||||||||||
balaton | Adatlap | 83346 | 2008. július 30. 23:21 | ||||||||
Hasonló kinézetű, de nyilván szerényebb képességű "csettegőket" nálunk is lehet látni. Tegnap pl. egy rövidplatós, fülke nélküli, Trabant-motoros verzió haladt el a házunk előtt. | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83345 | 2008. július 30. 23:11 | ||||||||
amire kint használják. a nyolcadik kerület határán járőrözne. | |||||||||||
borisz | Adatlap | 83344 | 2008. július 30. 23:08 | ||||||||
Etel, papgyuri, köszönöm. az 1104es hsz. utolsó képén az látható, hogyan lehet gyorsítani uaz 469et? Hujbi: Attól függ, mi célból hozzák ide a nun-nun-t;) | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83343 | 2008. július 30. 23:05 | ||||||||
HUJBI | Adatlap | 83342 | 2008. július 30. 23:03 | ||||||||
állítólag volt egy szebb is, de mintha már nem lenne meg a cég (talán a Corée). MIG Productions gyártja, ott megtalálod az izraeli és a libanoni változatot is. hozzá a világ első szőkenős maratása. | |||||||||||
balaton | Adatlap | 83341 | 2008. július 30. 22:48 | ||||||||
Megér az 18ezret? A Nun-Nun-ról még nem hallottam. Fel tudod ide rakni a képét? | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83340 | 2008. július 30. 22:44 | ||||||||
VBL Panhard könyvet bátorkodtam megvenni. 18 ezer pénz a műgyanta, még rágyúrok. ronda egy dög, de kell a libanoni diorámámhoz. érdekesség, hogy a könyv elején a tender vesztesének, a Renaultnak is bemutatják a prototípusát. találtam képet az izraeli Nun-Nun legújabb változatáról. ez még rondább, sose lássam Közép-Kelet Európában. | |||||||||||
balaton | Adatlap | 83339 | 2008. július 30. 22:34 | ||||||||
Nem is az a baj, hogy rossz terepjáró lenne. De a franciák még más jellegű terepjárókat is használnak (Lentebb van is ezekről kép.). Nekünk meg csak ez van. A Dingo lehetne akár jó választás, már csak a jelenleg használt Unimogok miatt is. Szervizelése egyszerűbb volna. | |||||||||||
balaton | Adatlap | 83338 | 2008. július 30. 22:28 | ||||||||
Hol Wolf, hol nem Wolf, Wolf egyszer egy Wolf :) | |||||||||||
Fodi | Adatlap | 83337 | 2008. július 30. 22:27 | ||||||||
Én is rettegtem... :) | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83336 | 2008. július 30. 22:26 | ||||||||
azért az egycsillagos törésteszteken még javítani kéne. :-) | |||||||||||
Fodi | Adatlap | 83335 | 2008. július 30. 22:21 | ||||||||
Pontosan, viszont nem papírkarosszériás. Én ültem igazi kínai autóban. Két éves volt, Wartburg-kongás, amikor becsuktam az ajtót (harmadszorra...), nyekergő váz, iszonyatos kuplung, régi Swiftet megszégyenítő módon táncoló, 40 cm hosszú váltókar, és legalább 20 fokos holtjátékkal rendelkező kormány. A típus valami Geely mittomén volt... örök élmény. :) | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83334 | 2008. július 30. 22:15 | ||||||||
amit Kínában gyártanak. :-) | |||||||||||
Fodi | Adatlap | 83333 | 2008. július 30. 22:12 | ||||||||
Én annak idején kérdeztem erről kínai kollégáimat - válasz a következő. "Figyelj, megvettem. Azt csinálok vele, amit akarok, ha szétszedem, az az én bajom. Senkinek semmi köze hozzá" Inkább nem kezdtem vitát vele... (viszont nemrég örömmel újságolta, hogy vett autót. Kérdeztem milyen típus, kínai, vagy valami nemzetközi? Hááát, elsőre kínaiat akart, mert mégiscsak hazai, de aztán végiggondolta a biztonság kérdését és vett egy Peudoet 307-est... :) ) | |||||||||||
HUJBI | Adatlap | 83332 | 2008. július 30. 21:52 | ||||||||
HUJBI | Adatlap | 83331 | 2008. július 30. 21:43 | ||||||||
Renault P4-est Azimut gyártja 1/35-ben. mivel szeretném megépíteni, köszönettel veszek minden referenciát. lámpa, ajtók, belső tér más. | |||||||||||
Etel | Adatlap | 83330 | 2008. július 30. 21:41 | ||||||||
Szia Borisz! Jelenleg üzemképesek, tökéletesen megfelenek a gyorsreagálású követelményeknek. Függeszthetők Mi-8T és Mi-17 alá is. A 25/88. zászlóalj továbbá használ MB G-270-es és átalakított UAZ-469 járműveket is. | |||||||||||
papgyuri | Adatlap | 83329 | 2008. július 30. 21:40 | ||||||||
Sziasztok! Ezek a járgányok annyira jók, hogy a franciák Renault néven liszencben gyártják és használják. Az elmúlt években a Balkánon volt szerencsém gyakorlatban látni a működését. Jól bírja a terepet, az ott jellemző rossz utakat (talán a hasmagassága egy kicsit alacsony az UAZ-hoz képest) könnyen szervizelhető, üzembiztos.Ezeket jelenleg már nem a Bundeswertől szerezzük be, hanem újonann vásároljuk. Üdvözlettel: papgyuri | |||||||||||
borisz | Adatlap | 83327 | 2008. július 30. 21:02 | ||||||||
És ezek jók is? | |||||||||||
Etel | Adatlap | 83325 | 2008. július 30. 20:47 | ||||||||
Sziasztok! Elnézést, most jöttem haza, és közben vacsoráznom is kell. Jelenleg ezek a tereptarka mercik az MH 25/88. Könnyű Vegyes Zászlóalj állományában vannak Szolnokon. Egy ideje METISZ-M /NATO kód AT-7/ és FAGOT /NATO kód AT-4/ páncéltörő rakétával is ellátták őket. Üdv. | |||||||||||
Etel | Adatlap | 83324 | 2008. július 30. 20:36 | ||||||||
Etel | Adatlap | 83322 | 2008. július 30. 20:29 | ||||||||
Szia Petibá! Én a következőt tudom a WOLF a G-250 /rövid/ a G-270 a hosszú. Itt van róla kép - honvédelmi nap 2008 Bp. Üdvb. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
http://www.makettinfo.hu/upload/200808/tn_114591_03539_foto1090506td0.jpg?rnd=756978272