/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.
mig23papa 83446 2008. augusztus 3. 15:00
Válasz erre
Rumcájsz_52

ezzel nekem semmi gondom, hisz tudom hogy egy hajtómű vészhelyzet, és csak a leggyorsabb leszállásig használható a manőver

Szerintem mindegyik 2 hajtóműves letud szállni egy működővel, sőt ha úgy alakul akár egy nélkül is
snus 83445 2008. augusztus 3. 14:50
Válasz erre
Viszont a tengeralattjárókat sem értem. Nemrég vásároltak 3 db Typ 209-es tengeralattjárót a németektől. A régebbi Daphne osztályúakat 2003-ban kivonták. www.navy.mil.za/equipment/submarines.htm en.wikipedia.org/wiki/South_African_Navy
2006-ban szállították le az első Typ 209-et. Ezt követően évenként egyet-egyet. Nemrég ünnepelték az utolsó beérkezett új tengeralattjárót.www.navy.mil.za/forecastle/080527_queen_modjadji/article.htm
Levix 83443 2008. augusztus 3. 14:44
Válasz erre
Egyébként lehet makettet kapni SAAF matricával. Valamelyik Esci Mirage F-1-ben volt, a Matchbox Mirage IIIB-ben. Az Italeri 48-as kétüléses Gripenjében is van. Airfix: Texan, 48-as Hawk, Buccaneer.
Levix 83442 2008. augusztus 3. 14:05
Válasz erre
www.saairforce.co.za/news-and-events/696/sa-without-fighter-fleet-due-to-lack-of-pilots-technicians-planes

Viszont az nem kamu, hogy tényleg szarban vannak, főleg a lelépő műszakiak miatt.
Rumcájsz_52 83441 2008. augusztus 3. 13:44
Válasz erre
mig23papa
Az EU vonatkozó előirásai szerint mentőhelikopternek olyan kéthajtóműves tipus alkalmazható, amely az egyik hajtómű leállása esetén is képes a levegőben maradni, és kényszerleszálló-területet keresni, mielőtt túl nagy lendülettel találkozna a földfel-
szinnel. Ez egy hajtómüvel megy is az EC-135-nek, hajtómű nélkül nyilvánvalóan nem.
Azt meg, hogy miért állt le egyszerre mindkét hajtómű /ha tényleg leálltak/, majd TALÁN megtudjuk a vizsgálat végén, javaslom, várjuk ezt ki /tippem több körülményből következően nekem is van, de az csak tipp/. Ja, a francia gépek leváltására meg kaptunk egy kis türelmi időt.
Solo 83439 2008. augusztus 3. 13:04
Válasz erre
mig23papa 83438 2008. augusztus 3. 12:38
Válasz erre
oké, még ma megbeszélem mit szól hozzá és akkor küldöm a telefonszámát emilbe
borisz 83437 2008. augusztus 3. 11:44
Válasz erre
Most őszintén, szerinted hány újságíró néz körbe?
Tudták, hogy gripeneket vesznek éppen, 26 db-ot. Akiknek nem tartozik az érdeklődési körébe a katonai repülés, annak felfoghatatlan miért kell évekig tesztelni valamit, és miért tart ennyi ideig összerakni, leszállítani stb. egy harci gépet ésatöbbi.
snus 83436 2008. augusztus 3. 11:30
Válasz erre
A cikkben 26 Gripen említenek, amik a napon sütkéreznek. Az "újságíró" körülnézhetett volna előtte a Gripen International oldalán. Ott azt írják, hogy 2005-ben repült az első dél-afrikai Gripen, amit 2006-ban szállítottak le. Ezzel 2008 áprilisáig tesztrepüléseket folytott a dél-afrikai fél. A Gripeneket csak ezután foglyák szállítani 2012-ig bezárólag.Ez itt maga a cikk:www.gripen.com/en/MediaRelations/News/2008/First_Gripen_for_South_Africa_Delivered.htm

Ezekután mindenki döntse el, hogy mennyire hiteles a cikk.
Monox 83434 2008. augusztus 3. 10:55
Válasz erre
Migpapa!

Összehozhatsz vele, semmi gond. Nagyon szívesen vállalom bármiről is van szó, bár a szkennerem igy is a nap 24 órájában megy:) De az újságok ráérnek, hiszen 18 éve gyűlnek. A videók is nagyon érdekelnek, bár én elsősorban a háború utáni világban vagyok otthon (de ez nem jelenti azt, hogy a többiről nem készülhetne digi másolat).
Ha Mig-23-asról jön egy vagon új anyag, biztosan összekarmolom magam, nagy nehezen most készülök el a tiéddel...Ha újra át kellene nézni az egészet...szóval senkinek nem kívánom az érzést. De attól persze jöhet. Ha elkészültem velük, akkor felteszem a táradra. Hallotta mindenki?
balaton 83433 2008. augusztus 3. 10:48
Válasz erre
Bomba: Talán én nem ugyanezt írtam? Kicsit szemrehányóan hangzik az írásod és nem értem, miért?
mig23papa 83432 2008. augusztus 3. 10:45
Válasz erre
Fodi

Nézd meg a topic címét "Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)".

Jelen esetben az "stb"- van a hangsúgy, abba meg bőven belefér bármi ami repülőesemény.

Ez is egy olyan nagyon jó kis netes fórum, ahol erről a témáról lehet beszélni.
mig23papa 83431 2008. augusztus 3. 10:34
Válasz erre
Topi

Ez valóban egy baromi nagy üzlet. Annyira nagy, hogy a gyártók kénytelenek megvárni a légügyi vizsgálóbizottság jelentését, és az abban tett javaslatokat maradéktalanul végrehajtani. Még akkor is ha az dollármilliókba kerül, és még akkor is ha addig az összes hasonló tipusú gép nem repülhet.

Sohasem a hibák elismerése volt presztizs veszteség hanem az ha kiderült, hogy megpróbálták azokat elsumákolni, és tudomásom szerint nagyon kevés esetben fordult elő, hogy megpróbálták volna a sumákolást.

Szinte csak pár olyan eset van ahol eredmény nélkül zárultak az NTSB vizsgálatok.

Topi
mig23papa 83430 2008. augusztus 3. 10:16
Válasz erre
Solo

"Ez a gép egy hajtóművel is vidáman elrepked." Akkor is ez lenne a véleményed, ha teérted menne valahova egy baleset miatt?
mig23papa 83429 2008. augusztus 3. 10:10
Válasz erre
balaton

szerény véleményem aki jobban tudja hogyan kell csinálni, hatástalanítsa az a bombákat , vagy a bombáknak látszó tárgyakat
tudomásul kell venni, hogy amíg nam dönthető el 100%-osan biztosan hogy egy valami bomba-e vagy sem, addig úgy kell kezelni, hogy az egy bármikor felrobbanható tökéletesen működő robbanó szerkezet
ezt az ott lakóknak és a nagyokos médiáknak is el kell fogadni

A másik téma, hogy a Bochkor Gábor csak tegye össze mindkét kezét, hogy egyáltalán beleteheti a seggét mindenféle katonai repülőeszközbe. Ha nem nyalna már régóta a mindenkori aktuális miniszternek, a gépek közelébe sem mehetne.
Tudomásom szerint azért nem repül idén Mig 29-el, mert kibulizta, hogy megkapja a kiképzést L-39 tipusra. Elmondása szerint a kerót a sokat emlegetett MOL ingyen adja a bulihoz, gondolom cserébe milliószor megemlíti majd a nevüket a rádióban.

A régi szép időkben a Bochkor egy nagy senki lett volnaq csak ebből a szempontból.
Túl sokat tud a csávó, amíg valaki szét nem rúgja a seggét
mig23papa 83428 2008. augusztus 3. 09:57
Válasz erre
Monox

Közben beszéltem a bírság témáról ismerősömmel, aki talán jobban képben van mint én.
Sebesség 50%-os túllépés esetén a maximálisan kiszabható tétel 300 000 Ft. Neked ennek csupán a 10%-át kell befizetned, ami persze téged nem vigasztal. Ha belebonyolódnál jogi procedúrába, akkor már nem is azt vizsgálnák hogy mikor mennyivel lépted túl a sebességet, hanem azt hogy a kiszabott összeg milyen arányban van a cselekménnyel.
Tehát az eredmény az lenne, hogy örülj hogy csak ennyi lett a büntetés.
Természetesen többé-kevésbé differenciállva van az összeg, vagyis 30 helyett 48 al robogva lett 30 000 , mondjuk 130 helyett 195-tel lehetett volna a büntetés akár 300 000 is, vagy jogsibevonás és egyéb hasonló nyalánkságok.

Éberhardt György (többek közt) Mig 21 Szu 22 pilóta volt. Szegeden lakik. Már megbeszéltem vele, hogy kölcsön adná a repülős anyagát, ha elvállalnád a digitalizálását, akkor megbeszélem a Gyurival, hogy nem én, hanem te mennél el érte.
Mit szólsz a lehetőséghez, amiben az is benne van, hogy a személyes ismeretség kialakulása után tarthatnád vele azt az után is.
Mekett 83427 2008. augusztus 3. 09:45
Válasz erre
Igen, annyi érinti. De remélem, az esetlegesen induló thread is a hozzászólásnak erre a részére korlátozódik.
mig23papa 83426 2008. augusztus 3. 09:40
Válasz erre
Podva

Attól még lehetett előtte bomba , nem?
borisz 83425 2008. augusztus 3. 09:39
Válasz erre
Beszüntette a légierő és a haditengerészet a működését, ezért és azért, ezen mi nem idevaló?
HUJBI 83424 2008. augusztus 3. 09:39
Válasz erre
érinti. ezért nem lehet kapni maketteket dél-afrikai matricával. :-) most már tudjuk.
Fodi 83423 2008. augusztus 3. 09:36
Válasz erre
Borisz!

Nem hiszem, hogy az ilyen hírek a Makettinfóra valók. Nézd meg a topic címét "Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)". Vannak nagyon jó kis netes fórumok, ahol erről a témáról lehet beszélni. Ez az oldal nem erre való.

(Egyébként meg kell nézni azt is, hogy mi folyt ott 30-40 éve.)
borisz 83422 2008. augusztus 3. 09:30
Válasz erre
Pár napja Mosijoa Gerard Patrick Lekota bejelentette a délafrikai parlamentnek, hogy országuk légiereje és haditengerészete működésképtelen.
Az ok: a karbantartó személyzet fehér hányada elmenekült, többnyire Ausztráliába, az életüket féltették.
Néhány részlet következik a szentkoronaradio.hu-n megjelent, egyébként jó hosszú cikkből:
Lekota sürgős anyagi támogatást kért 126, tengeralattjárók kezelésében és javításában nagy gyakorlatot szerzett néger fiatalember felkutatásához. A víz alá merülő dél-afrikai hajók egyenként 30 matrózt igényelnek, és ahhoz, hogy be tudják izzítani a betokosodott diesel motorokat, minimum 59 új szerelőre és ismeretlen számú munkaórára van szükség. Ismervén a dél-afrikai állapotokat, egyik feladat megoldása sem lesz könnyű.

A légierőnél hasonló a helyzet, náluk 24 Hawk és 26 Gripen békésen hever az izzó napon, a pilóták és a technikusok már az ausztrál harci gépeken kamatoztatják a tudásukat, köztük van a dél-afrikai légierő büszkeségének számított II. Fighter Squadron ezred parancsnoka, első helyettese és több tisztje is.

A légierő tisztiiskolásainak parancsnoka a pilótatanulók teljes létszámával együtt már régebben átrepült a sokkal békésebb Sydney, Melbourne és Perth környéki támaszpontokra, zömük felvette az ausztrál állampolgárságot is. Tavaly, egyetlen év alatt 91 fehér harci pilóta és 822 fehér katonai repülőgépszerelő távozott csak Ausztráliába.


George Fivaz rendőrfőnök saját bevallása szerint a néger rendőrök nem tudnak írni, olvasni és a néger rendőrtisztek közül kb. 30,000 (harmincezer) analfabéta. A Dél-afrikai Köztársaság nemzetgyűlésében ülő egyik rasszista párt, a Pán-Afrikai Párt nyíltan fajgyűlölő színesbőrű elnökasszonyának, Patricia De Lille-nek kedvenc mondását, "Egy fehér, egy golyó" a párt hivatalos szlogenjévé választották.

Néhány adat a a dél-afrikai kormány által kiadott és a múlt hónapban megjelent 2007 április 1. és 2008 március 31. között elkövetett és bejelentett, hivatalos bűnügyi statisztikából:

A gyilkosságok, gyilkossági kísérletek, nemi erőszakok, betörések, lopások és rablások 65-80 százaléka a fehérek kárára történt.

Gyilkosság: 31671 (több mint 86 gyilkosság az év minden napján)

Gyilkossági kísérlet: 18796

Nemi erőszak: 42953

Személyi szabadságra törő erőszakos jellegű támadás: 409048

Emberrablás / Emberrablás váltságdíjért: 5051

Rablás: 183297

Szándékos gyújtogatás: 144364

Kábítószerkereskedelem: 109134

Betörés: 300848

Magántulajdon kárára elkövetett szándékos károkozás: 136968

Lopás: 602727

Gépkocsi / motorkerékpár lopás: 88226

Fegyveres gépkocsi lopás: 15446

Pénzszállító kocsi rablás: 395

Bankrablás: 144

Ez mind alig 12 hónap alatt történt.

Továbbá a nagyvárosokban is hiány a villanyáram, az üzemanyag, stb, az egészségügy pedig megszűnt...

Emberek, én csak pislogtam, ha mondjuk a blikkben jelent volna meg, akkor el sem hiszem. A hír egyébként a 2010es labdarúgó VB kapcsán jelent meg, a FIFA emberei elmentek körülnézni, és keresik, hova vihetnék a helyszínt, mert nem tudják garantálni a fehérek biztonságát.
Topi 83421 2008. augusztus 2. 15:17
Válasz erre
Hali!
Tizenöt évig szereltem a mentős AS 350 B Ecureuileket. A három gép ennyi idő alatt kb. 9000 órát repült. Egyetlen egy eset sem fordult elő, hogy akár a levegőben, akár a földön leállt vona hajtómű.Voltak ezzel is problémák, de most a kéthajtóműves helikoptereket favorizálják Európában és a világ többi részén is. Pár éve olvastam a
Helicopter Worldben egy írást, amiben összehasonlították az egy és kéthajtóműves gépek baleseti mutatóit.Ebből az derült ki, hogy semmivel sem rosszabb az egy motoros, mint a kettő. Ez egy baromi nagy üzlet.
Szinte biztos vagyok, hogy gyártók kimossák magukat.Mindenki hibás lesz, csak ők nem.
Ez a privát véleményem. Túl nagy presztizs veszteség lenne elimerni, hogy az ő hibájuk volt a katasztrófa.
Topi
HUJBI 83420 2008. augusztus 2. 15:14
Válasz erre
köszönöm, nincs több kérdésem.
Solo 83419 2008. augusztus 2. 14:31
Válasz erre
Túlreagáljátok. Ez a gép egy hajtóművel is vidáman elrepked. Az hogy most kettő állt le elég nagy szerencsétlenség , de az újabb ilyen eset bekövetkezése nagyon nem valószínű. Ha mégis az nem hajtóműprobléma lesz. Mondom majd kiderítik.
balaton 83418 2008. augusztus 2. 14:18
Válasz erre
EC-135_03
EC-135_03

KossuthLajos!
Nem lenne egyszerű megoldani a légimentést 3db "Mókussal" országszerte. De így meg újabb szerencsétlenséget kockáztatnak. Nagy dilemma.
KossuthLajos 83417 2008. augusztus 2. 14:09
Válasz erre
Solo!
Látod, erre mondtam! Mi van ha nem a földön hibásodik meg, hanem a levegőben, akkor nem az van, hogy nem tud felszállni, hanem nem tud fenn maradni. Szerintem nem szabadna engedni repülni őket míg nincs fix dolog.
Tibcsi 83416 2008. augusztus 2. 13:47
Válasz erre
Véletlenül le lehet állítani a hajtóműveket?

Szerintem a beszívás sem túl valószínű, kicsi az esély rá, hogy mindkét hajtómű egyszerre szívott volna be valamit... viszont a központi üzemanyagszivattyú (ha van olyan rajta) leállhatott váratlanul...
Solo 83415 2008. augusztus 2. 13:34
Válasz erre
Többnemzetiségű. EC vagyis Eurocopter. A hajtómű az tuti francia.
Elektrolakatos 83414 2008. augusztus 2. 13:34
Válasz erre
lehet van abban valami amit krétakezű barátunk mond?

www.mno.hu/portal/576673
HUJBI 83413 2008. augusztus 2. 13:26
Válasz erre
Solo 83412 2008. augusztus 2. 12:37
Válasz erre
Azért ennél összetettebb :)

Nem ismerem az tüzelőanyag ellátó rendszerét, de ott is lehette bibi. Meg elektromos gond is lehetett. Valamit be is szívhattak a hajtóművek. Az kerozinnal is lehette gond, habár azt ellenőrzik tankolás előtt.
Az hogy leállították őket az kizárt. Ha esteleg valahol eresztett a rendszer és ők nem vették észre akkor kifogyhatott a nafta, de ezt sem tartom nagyon valószínűnek. Ismerni kéne a rendszer felépítését. Minyón villog egy lámpa ha 300l alatt van a keró. 17-esen egy kedves női hang még a füledre is súgja, hogy fogyóban a keró.
bavida 83411 2008. augusztus 2. 12:33
Válasz erre
De ez se semmi,a póthelikopter se indult be:
www.origo.hu/itthon/20080802-baleset-az-m3as-autopalyan.html
KossuthLajos 83410 2008. augusztus 2. 12:27
Válasz erre
Igen tudom, hogy leállna a mentés, de nekem így akkor sem frankó. Nem tudom mi történt, de a többit hagyom tovább repülni.
Tibcsi 83409 2008. augusztus 2. 12:18
Válasz erre
Ha tényleg leállt egyszerre mindkét hajtóműve, akkor (szerintem) két eset lehetséges:

- leállították őket
- kifogyott a nafta

Egyébként én nem tudom elképzelni, hogy leállt mindkét hajtómű...

Szerintem... :)
Solo 83408 2008. augusztus 2. 12:12
Válasz erre
Az EC-135-ből már nagyon régóta nagyon sok repül. A hajtóműve meg talánt mégtöbb gépben üzemel. Ha például minden ok nélkül lecsavarodott volna a farka akkor átviszgálják atöbbit istüzetesen. Előfordulnak anyagfáradási problémák.
A másik dolog, hogy ha leállítanák őket, akkor alig marad mentőheli az országban.
Volt már ilyen és akkor a sereg segítségét kérték. Ezután érkeztek a Ec-135-ök.
Ha vizsgálat kidrít valami tipushibát kijavítják a többin is. Gondolj bele hánymentőhelinek kellene leálnia e miatt a baleset miatt világszerte.
Kockázat van, hogy mégegy leesik, de nem nagy.
ati27 83407 2008. augusztus 2. 11:35
Válasz erre
Off

Jah.. Ezek a "médiamunkások" Tudatlan csorda, tisztelet a kivételnek... Hááát egy-két két mondatot nem tudnak leírni tényszerűen.. Siralmas.. Kb. Annyi valóságtartama van a hírek 80%-nak, mint a falusi öregasszonyok pletykáinak.. Sajnos ez nem csak a bulvárra igaz.. A szomorú, hogyha írnak egy szakterületről, akkor a fáradságot sem veszik hogy utánanézzenek.. Ha netalántán megkérdeznek egy szakértőt, "körmölnek" is valami jegyzetet, mire leírják a cikket, már elveszik a papír.. Mondjuk valamilyen szinten ezért lepet meg Fábry Makettezős műsora, ami ahhoz képest hogy szórkoztató műsor, elég tárgyszerű maradt.. Főképp a vágatlan verzió..
KossuthLajos 83406 2008. augusztus 2. 11:30
Válasz erre
Nekem az a furcsa ebben, hogy nem tudják még mi történt, de a többi ilyen típus repülését nem tiltják le. Lehet, hogy le kellene addig míg nem tisztul a kép. Csak én a hülye fejemből kiindulva, józan paraszti ésszel gondolom.
Solo 83405 2008. augusztus 2. 11:25
Válasz erre
Bizony, óvatosan a tényekkel. A lezuhant mentőhelit is nagy relytéjnek írják, le. Sehogy sem fér a fejükbe, hogy egy hiperszuper új helinek hogy állhat le mindkét hajtóműve. Számtalan oka lehet , hogy mindkettő leállt. Csak nagyon nagyon nem értenek hozzá és okoskodnak mintha muszáj lenne. Nem bírják kivárni míg a szakértők kiderítik. Kell a szenzáció.

Bocskorról meg csak annyit, hogy néha nem tudom eldönteni, hogy csak megjátsza vagy tényleg ennyire sötét.
SIG 83404 2008. augusztus 2. 10:52
Válasz erre
Azért ezekkel a "tényekkel" egy kicsit óvatosan ! Én csak most itt Tőletek hallom ezt a hírt, de a gusztustalan médiának minden belefér. Talán már említettem, de egyszer engem megszúrtak, amiből később 6 újságcikk született és egyik sem bírta úgy leírni a történetet, ahogy volt... Mellesleg engem a kutya nem kérdezett meg, hogy akarok-e magamról olvasni !
És a bombával kapcsolatban azt mondom, hogy akkor is így kellett csinálni, akár mennyire ugat most sok tudatlan. Jusson eszébe mindenkinek az ominózus augusztus 20. ! Utána qua sok okos volt, hogy így kellett volna, na meg úgy... Ott voltam a Petőfi szobornál és ott akárki, akármit szervezett volna, kiürítés, tűzijáték lefújása, ugyanez történt volna, mert az emberek pánikba estek és meghülyültek. Én megértem, hogy ezek után mindenki félti a seggét vagy a székét. Ki merne ezzel játszani ?
HUJBI 83403 2008. augusztus 2. 10:38
Válasz erre
ülne be egy űrhajóba és lőnék ki...
balaton 83402 2008. augusztus 2. 09:50
Válasz erre
Idén nem ül be egy Mig-29-be, hogy "versenyezzen" Palikkal, aki F1-es autóval végigszáguld a kifutón? Tavaly ez volt az egész repülőnap legmélyebb pontja. De biztosan akadtak néhányan, akik csakis ezért mentek ki. Elkeserítő.
HUJBI 83401 2008. augusztus 1. 23:15
Válasz erre
a Bocskor a vámosokat is állandóan szapulja. egyszer leszólta a tűzoltókat, az egyik betelefonált, elküldte az anyjába, az meg csak pislogot. félművelt, üresfejű, beképzelt tuskó. hú de utálom.
balaton 83400 2008. augusztus 1. 23:13
Válasz erre
Ez nagy szopatás a helybélieknek. Úgy vettem ki a hírekből, hogy még az elszállításnál is minden út le volt zárva.
Magyarul egy ártalmatlan vasdarab miatt állt a forgalom a környéken, és nem engedtek haza még órákig 15ezer embert az otthonába.
A hazudóst ("Üres volt a bombatest, mert azt már korábban hatástalanították.") fent kell keresni, de a tűzszerészek lettek az idióta viccelődés céltáblái. Most legtöbben őket szapulják. Fogadok, hogy holnap reggel erről fog szólni Boros-Bocskor rádiós műsora.
Monox 83399 2008. augusztus 1. 22:05
Válasz erre
Igen, azzal viszem a kölköket haza. Oda küldték a csekket mint üzembentartónak. Hová bújtak el ma sem tudom. Már arra is gondoltam, hogy esetleg mozgó trafi lehetett. (ez a jobbik eset)
Éberhardt-ról már megemlékeztem a közkincs rovatban. Akkor is csak annyit tudtam mondani, hogy névről dereng valami...azt hiszem a Mig-23-ast vezetett. De ennyi...
Podva 83398 2008. augusztus 1. 21:18
Válasz erre
Mit szóltok a legujabb hírhez?
A Ferencvárosi bomba nem volt más mint egy kimustrált kondenztartály, gőzfűtési rendszerhez. Szegény Hajdú ezredes, még az elszállítás után is úgy nyilatkozott, hogy német bomba pedig ekkor már világos volt, nem lennék a helyében
Üdv podva
borisz 83397 2008. augusztus 1. 20:56
Válasz erre
Azthiszem kukacbombázás, de lehet, hogy az tegnap volt...
HUJBI 83396 2008. augusztus 1. 20:55
Válasz erre
azért írtam le. először poénból írtam, de valóban gondolhattad azt, hogy elkezdtem lóbálni az igazolványom. hozzá kell tennem - akármilyen hihetetlen - sok rendőr nem szereti és akkor már azért is. tény, az egyenruhásoknak kéne példát mutatni. volt már kollégám, aki BKV ellenőrt elküldött a francba, az tökösebb volt és már kapta is a fegyelmit. megérdemelte, nekünk meg kell venni a bérletet.
mig23papa 83395 2008. augusztus 1. 20:48
Válasz erre
HUJBI

értem, így már világos a történet
balaton 83394 2008. augusztus 1. 20:48
Válasz erre
Tudom én. Ezt és még 3-4 szót tudok spanyolul :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.