/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.
Lazarus 83515 2008. augusztus 8. 20:39
Válasz erre
Lazarus 83514 2008. augusztus 8. 19:53
Válasz erre
gruz1
gruz1
gruz2
gruz2
gruz3
gruz3
gruz4
gruz4
gruz5
gruz5
gruz6
gruz6
gruz7
gruz7

Képek az oszét válságból Grúzok útban az oszét város felé.
Nyugger 83513 2008. augusztus 8. 19:11
Válasz erre
RonnieFrown!

Nos, akkor pihentessük a szemünket egy kis MiG-23MF/UB leltáron:
Pápán: 01, 02, 03, 08, 11MF, Kecskeméten: 10MF, Kecelen: 07MF, 20UB, Szolnok RMI: 12MF, a Repüléstörténeti Kiállítóhelyen a 06MF ill. a 15UB, található.

A 04-06-09MF-ek és a 14-16UB-k baleset és katasztrófa során semmisültek meg.
Az a bizonyos 4 db? Annyi butaságot írtak már le!
Lazarus 83511 2008. augusztus 8. 18:54
Válasz erre
Buli van aprafalván!
index.hu/politika/kulfold/gr9941/
Lajos 83510 2008. augusztus 8. 18:11
Válasz erre
Ha viszont úgy értetted a kérdés, hogy mi lenne akkor ha valaki eltűntetné a táblát?
Akkor is 50, de nem érdemes ilyennel rizikózni mert lebukás esetén elég sok paragrafus megsértése miatt indulna eljárás az illető ellen!:)
RonnieFrown 83504 2008. augusztus 8. 12:13
Válasz erre
Tenyleg csak 4 db 23-as maradt? Ha igen hol a tobbi?
PETI 83502 2008. augusztus 8. 08:07
Válasz erre
Most van 2008.08.08. 8 óra 8 perc 8 mp :)
Etel 83501 2008. augusztus 7. 23:14
Válasz erre
MWSnap427
MWSnap427

Sziasztok!

Haditechnikai eszközök Magyarország területén 2007 - ENSZ jelentés.
Topi 83500 2008. augusztus 6. 23:46
Válasz erre
Lenyomva van nyitva, felhúzva zárva! Ez tuti!
Solo 83499 2008. augusztus 6. 23:21
Válasz erre
Vagy fordítva? :) A fene sem emlékszik már rá. :)
Solo 83498 2008. augusztus 6. 23:17
Válasz erre
Nyitáshoz lefelé kellett nyomni ez tuti. Nem egyszerűen lefelé, mert kicsit billent is ha jól emlékszem. Beugrott a helyére. Nekem se most volt. 10 éve csináltam utóljára.
Muzzy 83497 2008. augusztus 6. 23:13
Válasz erre
Topi!
Köszönöm!
Soló!
Miután kis magasságban produkálta magát a pilcsi, nem sok ideje volt már cselekedni.
Egyébként azt hiszem nem felfelé, hanem a biztosítás megszüntetése után (marokkal meghúzni)lefelé kellett nyomni a kart. (bocsi, több mint 15 évvel ezelőtt tanultam utoljára). Miután senki nem élte túl, a kivizsgáló szakbizottság is csak találgatni tudta, hogy ki és miért működtette. Erre lehetett magyarázat, hogy egy figura közben a jobb ülésben lévő meg akart kapaszkodni, és a tűzcsap kilodóját markolta meg, (kibiztosította) és amikor billent a gép, ránehezedett, és lenyomta, így zárta el a jobb hajtómű Tüza ellátását.
Muzzy
Topi 83496 2008. augusztus 6. 23:13
Válasz erre
A szolnoki képeken látszik a fadoboz!
Topi
Solo 83495 2008. augusztus 6. 23:04
Válasz erre
Ismerem a tipust csak hihetetlen, hogy azt a kart sikerült felhúzni. A lenyomásához is kell egy kis erő. Szerencsétlen eset. Azt fentartom, hogy a pilóta rögtön észrevette a bajt. A MI-2 sajnos egy hajtóművel egy manőver közepén kb kavics üzemmódban közlekedik lefelé. Nyáron nagy melegben két emberrel is gyöngécske volt.
9 ember egy hajtómű és még flikk flakk is = katasztrófa.
Solo 83494 2008. augusztus 6. 23:01
Válasz erre
OK, már tiszta. Eszembe nem jutot volna, hogy azt rángatják. Pedig biztos mesélték nekünk annó a sztorit. Ezek a fa dobozok sem rémlenek. Gondolom akkor teszik be őket mikor utas is van a fedélzeten. Velem olyan nem volt max. az oktató. :)
Topi 83493 2008. augusztus 6. 22:57
Válasz erre
Muzzynek igaza van! Alapos tipusimeret nélkül butaság ítéletet mondani.
Topi
Solo 83492 2008. augusztus 6. 22:56
Válasz erre
Ok, leesett miről beszélsz. :)
Igen azok a tűzcsapok. Fura is volt, hogy azt írtad felfelé húzta. :) Én a gyorsleállító csapokról beszéltem. Azért így se lehetett egyszerű pont abba belekapaszkodni.
A többi viszont változatlanul él. Egy hajtómű leállásánál is ugyanazok a jelek csak gyengébben. A hirtelen jobbra fordulás azért van mert a pedálok a működő hajtómű teljesítményéhez vannak belépve. Ha ez hirtelen csökken rögtön fordul a gép.
Muzzy 83491 2008. augusztus 6. 22:49
Válasz erre
Soló!
Én arról a két karról beszélek, amelyik a belinkelt oldal alja felé van, és éppen az orosházi esetről is beszél. Arra két karra gondolok, amellyek fémesre koptak, és először marokkal kel meghúzni, majd utána tudod felhúzni. Ez a forgószárnyfék mögött található, egy picit hátrább a jobb üléstől, de mindkét ülésből hozzá lehet férni.
www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/MI-2lt.htm
Muzzy
Topi 83490 2008. augusztus 6. 22:46
Válasz erre
Hali! Nem legenda!
A Mi-2-nél a pilóta feje feletti két sárga kar a gyorsleállító, vagy oroszosan a
sztopkran, viszont a két pilóta ülés között a padló található az úgynevezett tűzcsap.
Ezek piros színűek, lenyomott állapotban nyitottak, ha felhúzzák őket elzárják kerozin útját a három főszűrő felett. Normál esetben egy fa doboz szerűség védi az illetéktelen piszkálástól.Már, havolt ilyen az ominózus kopteren.
Topi
Muzzy 83489 2008. augusztus 6. 22:37
Válasz erre
Soló! Én úgy emlékszem a két ülés között van a tűzcsap. Annó Papp Pistivel erről volt is egy kis eszemecserénk a PG-ben. Javasolta, ha meghúzom, akkor majd én magyarászkodjam, miért kellett felhúzni... Miután kétkormányos gép volt, nem tartom valószínüleg, hogy az ilyen fontos kezelő szervez csak a balülésben lévő tudja kezelni... Akkor mi az a két kar közöttük?
Egyébként "csak" a jobb állt le, a bal teljes fordulaton működött.
Muzzy
Solo 83488 2008. augusztus 6. 22:28
Válasz erre
A legendában van pár bibi. A Mi-2 tűzcsapjai (gyorsleállító karok) a pilóta bal keze fölött vannak. A jobb oldalon ülő utas nem éri el őket. Max a pilóta mögött ülő, de az meg nagyon kell hogy nyújtózkodjon, hogy véletlenül lehúzza mindkettőt. Kb lehetetlen. Ha meg leáll mindkét hajtómű, azt nem egyszerű nem észrevenni.
Hirtelen csendesebb lesz a gép, leadja az orrát és erősen elkezd jobbra fordulni.
Mindenki észre fogja venni az tuti.
Muzzy 83487 2008. augusztus 6. 21:51
Válasz erre
Ha jól emlékszem 94-ben leesett egy 2 hajtóműves MI-2-rs sétarepülés közben. A feltételezett ok az volt, hogy a pilóta mellett ülő utas (aki nem rendelkezett semilyen imeretekkel az egyik manőver közben meg akart kapaszkodni, és véletlenűl a tűzcsapot sikerült megmarkolnia (és felfelé meghúzta, igy lezárta a tűzcsapot). A pilóta meg nem vette észre az elején, csak az tünt fel neki, hogy nincs teljesítménye, de már késő volt, mind a 9-en meghaltak.
A meghibásodási arány nem mérvadó. Vegyünk egy példát. Ugyan azt a hajtóművet egy két, illetve egy hajtóműves helikopterbe építik bele. A megbízgatóságuk ugyan az, tehát a meghibásodások száma nem fog változni. Azonban az esemény kimenetele IGEN!
Én inkább választanám a két hajtóművest, mert ha az egyik hmű leáll, még mindíg ott a másik, amivel igaz, hogy nem lehet ficánkolni, de általában vízszintes repülésre elegendő teljesítményt nyújt amivel már biztonságosan le lehet szállni. Az egyhajtóműves gépnél meg marad az autórotálás, ami csak vészsűlyedésre alkalmas. Hasonló okok miatt van az ETOPS rendszer is amnek a lényege, hogy kéthajtóműves utasgép a meghatározottnál nagyobb távolságban (pl. 90 perc, 180, perc repülési táv)nem hagyhatja el a partvonalat, illetve csak úgy repülheti át az óceánt, hogy a meghatározott időn belül partot tud érni.

Muzzy
Elektrolakatos 83486 2008. augusztus 6. 17:45
Válasz erre
Ehhez annyit tennék hozzá, hogy anno'93-ban a Vöröskeresztnél mi nyertünk el egy gyorsbeavatkozó katasztrófamentő átalakítását az M0-ra egy adományként kapott egykori német Mercedes D409-ből.Máig megvan a megrendelő, melyben szerepel az akkori gépjárműves góré által írott kérés, hgy matassunk bele a karburátorba, ne tudjon 80km/h-nál többet menni...értetlenül kérdeztük, hogy akkor ez hol lesz gyorsbeavatkozó?Végül az akkori ottani katasztrófafönök, Göndöcs Zsiga mondta,hogy ne is törödjünk vele mit írtak rá, nekik minál gyorsabb legyen az a lényeg! :D
notarius 83485 2008. augusztus 6. 14:55
Válasz erre
Ezt úgy tanították az egyetemen, hogy jogilag nem releváns az ilyen tábla, ergo az a bíró, aki az elé került ilyen szabálysértési ügyben a hatóságnak ad igazat, azzal valami nem klappol. Talán valami elvi döntés is van erről, ami köti az ítélkezési gyakorlatot.
balaton 83484 2008. augusztus 6. 12:23
Válasz erre
Árrghhhrr! Azt sem tudom, hol járok.
Átfogalmazom az előzőt. Mindig azt hiszem, történt valami... :)
balaton 83483 2008. augusztus 6. 12:22
Válasz erre
Mindig azt hiszem, valami újabb makett készült el. Közben meg nem. Nem lehetne másik topikba átvinni a közlekedéssel kapcsolatos hsz-eket?
lucky 83482 2008. augusztus 6. 12:00
Válasz erre
zsolt75!
Lám -lám nem csak nálunk nem ismerik az illetékesek az előírásokat...

Nálunk kiadtak egy rendelkezést, ha nappalos műszakban 11 fő, éjszakás műszakban 9 fő alatt vagyunk, akkor nem kell kimenni tehervonathoz. Ehhez képest jelenleg úgy néz ki, ha egy fő van, akkor annak is ki kell menni.A maradék meg elbánik azzal a 24 óra alatti 350 vonattal.
zsolt75 83481 2008. augusztus 6. 11:52
Válasz erre
Sziasztok !

A sebességtúllépéshez had mondjak Én is egy érdekes történetet.
Mentőszolgálatnál dolgozom, elég sokat megyünk autópályán.A minap a Fejér megyei Rpk. küldött egy hivatalos levelet, hogy x-és x naptól kezdve nem fogja vizsgálni azt, hogy az éppen trafi által lefotózott mentőautó hazsnálta-e a megkülönböztető jelzéseit vagy sem. Autómatikusan feljelenti az autót + küldi a büntetést. Amint tudjuk 30.000-től indul + a pontok.

Valószínüleg a vizsgálati osztályon elfelejtették a Kresz ide vonatkozó paragrafusait.

Azon gondolkodtunk a kollégákkal, hogy egy próbapert megérne.

Simi
Zebi 83479 2008. augusztus 5. 21:54
Válasz erre
Agymenéses táblákat biztosan mindenki ismer. Például adott útszakaszon mindig 30-as az engedélyezett sebesség, de amikor elkezdtek utat javítani, rutinszerűen kiraktak egy 40-es táblát, az útépítés befejezésével meg azt beszedték.
Vagy másik út, 40-es tempó engedélyezett, kereszteződés előtt kint van a 60-as tábla, nyilván ott lehet gyorsítani.
Kalóz 83478 2008. augusztus 5. 20:38
Válasz erre
A közútkezelőnek (aki az útjavítást végzi) nem lenne joga kirakni a sebességkorlátozó táblát csak úgy! Minden korlátozó, figyelmeztető táblát csak az úton történő javítások idejére tehetnének ki, de utána el kéne távolítsák. A rendőrség(?) viszont nem jár el ellenük, mivel nekik is jó ez az állapot, lehet büntetni. Persze ahhoz nem kell sebességet mérni, tudnak anélkül is (lásd az utóbbi idők elsősegélydoboz őrülete, amiben ráadásul nem is volt teljesen igazuk).
A fentiekkel nem a szabálysértésre akarok buzdítani senkit, de országunkban kemény rendőrterror folyik, elsősorban az autósok ellen. Mondjuk a bűnözők ellen ritkán lépnek fel :-)
kalóz
balaton 83477 2008. augusztus 5. 20:08
Válasz erre
Hát ekkorát hazudnának? Mármint a pilótára is hivatkoztak és a feketedobozra, meg az első helyszíni szemlére. Politikában soha nem is hiszek egyik oldali sajtónak sem. Persze lehet, hogy ebben is blöffölnek.
Az utolsó mondattal maximálisan egyetértek.
HUJBI 83476 2008. augusztus 5. 19:43
Válasz erre
ebben nincs is fekete doboz...hö-hö...
Bombraider 83475 2008. augusztus 5. 19:41
Válasz erre
Nyugger 83474 2008. augusztus 5. 19:24
Válasz erre
Balaton !

Nem a Te hibád! Csak megtanultam, hogy nem minden esetben kell/ene/ hinnünk a sajtónak. Az EC-135T2 van annyira elterjedt típus, hogy hamarosan megtudhatjuk az igazságot. Bár a vizsgálatot a magyar hatóság végzi de a katasztrófát szenvedett helkopter osztrák tulajdonú, lizingelt eszköz volt és nem hiszem azt, hogy a sogorokat csak úgy meglehetne vezetni. Aztán itt van a biztosítás kérdése is. Valamikor régen az aktuális kecskeméti parancsnok nyilatkozta -akkor még 3 ezredünk volt- egy katasztrófáról, hogy meggyászoljuk a bajtársunkat, levonjuk a tapasztalatokat, megpróbáljuk elkerülni a hasonló eseményeket és repülünk tovább.
mig23papa 83473 2008. augusztus 5. 18:44
Válasz erre
Bombraider

A táblázat így néz ki net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi de válaszolva a kérdésedre alatta a rendőr belátására van bízva, lehet szóbeli figyelmeztetéstől akár a 30 000 -es tételig.
balaton 83472 2008. augusztus 5. 18:44
Válasz erre
Papa74 83471 2008. augusztus 5. 18:41
Válasz erre
Nagyon szomorú lenne ha ezt történt.
Volt szerencsém 120-on repülni, ahol 1 köztes leszálláskor tankolták is a gépet. A kiszolgáló kocsi jött utánunk, és egy megbeszélt helyen leszálltunk ahol vártak minket. A kocsi 1 Tranzit nagyságú volt, + egy közepes utánfutó, amin az aggregát, töltő és üzemanyag volt.
Remélem nem csak a pilótára akarják kenni, "neki már mindegy alapon"!
A mi pilótánk időről időre ellenőrizte fejben, 1 esetben pedig a kezelési utasításból is a becsült hátralevő rep. időt. Nehezen hinném, hogy egy ilyen tapasztalt pilóta ilyen hibát vétene.

Papa74
Nyugger 83470 2008. augusztus 5. 18:34
Válasz erre
Balaton!

'A fekete dobozt sem vizsgálják már tovább, mivel az abban tárolt adatokat is biztonságosan lementették a szakértõk.'Hát nem tudom, hogy mit kezdjek ezzel a sorral, az idézet csak arra jó, hogy több legyen az iromány, ez egy teljesen normális folyamat leírása. Ha kifogyott az üzemanyag az nem a személyzet felelősége? Amennyiben 'nincs rendes töltőjük' akkor tankoljon tovább! Mint potenciális beteg -mert a zászló mindenkinek áll- ezt azért joggal elvárhatnám !
Tibcsi 83469 2008. augusztus 5. 16:34
Válasz erre
Végre! Ezzel kellett volna kezdeni. :)

Szerintem... :)
Podva 83468 2008. augusztus 5. 14:43
Válasz erre
Ez Gyönyörű!
Nem akarok senki lelkivilágába beletaposni, de ez sokkal szebb, mint a Sunflower-es festés, Remélem ilyewn marad
Üdv Podva
balaton 83467 2008. augusztus 5. 14:36
Válasz erre
http://www.hirtv.hu/?article_hid=227526

Kifogyott az EC-135 üzemanyaga? Tegnap mondták is a légimentősök, hogy nincs rendes töltőjük, így sokkal tovább tart feltankolni a gépet.
Hihetetlen ez az abszurditás, ami ebben az országban mindent teljesen átsző.
Vannak drága gépek, de nincs hozzá fűtött hangár. Nincs hozzá rendes töltőkocsi. Nincs rá pénz. A kormány 5db EC-135 áráért reklámozza saját alkalmatlanságát, miközben mentősök és betegek halnak meg.
MoMi 83466 2008. augusztus 5. 14:03
Válasz erre
li-2 022
li-2 022
li-2 034
li-2 034

Szia!

Elkészült!
LI-2 MALÉV festéssel! 2db képet feltöltöttem galériába.

Misi
Levix 83464 2008. augusztus 4. 14:20
Válasz erre
Ööö a sebességkorlátozásnak más oka is lehet, nem csak az út rossz állapota. Pl. úton/útmellett folyó munkák, rendszeres mezőgazdasági gépforgalom, ki be hajtással a földről az útra és vissza. Zaj/környezeti terhelés csökkentése. Persze bele lehet szarni minden ilyenbe, meg abba is, hogy egy kis faluba laszarják az 50-es korlátozást egyesek. De fel lennének háborodva, ha az Ő utcájukban 80-al száguldoznának az autók, se gyereket, se macskát, se nyugdíjast nem lehet kiengedni az utcára. Arról nem is beszélve, hogy külön kaland átkelni a másik oldalra.
Zebi 83463 2008. augusztus 4. 14:03
Válasz erre
A poén az, hogy évente felújítják. Legalábbis dolgozgatnak rajta. Jobb soha nem lesz, a tábla mindig marad.
balaton 83462 2008. augusztus 4. 13:41
Válasz erre
Látom, az első hozzászólásomra mindenki nekem esett.
1. az általad felhozott példa jogos. A sebességkorlátozó táblák olcsóbbak, mint az útfelújtás.
2. aki lakott területen az 50 helyett 80-90-el száguldozik, vagy autópályán 180-al, az meg is érdemli a legmagasabb bírságot. Felháborító, hogy egyesek A6-os Audival beérnek a sztrádán és szabályosan letolnak az útról, mert nekik lassú a 130-140km/h. Pedig olyan szabály nincs, hogy mindenkinek 130km/h, kivéve azokat az újgazdag honfitársainkat, akik gyorsabb autóval "közlekednek".
Zebi 83461 2008. augusztus 4. 12:59
Válasz erre
Én meg olyan helyen járok rendszeresen, ahol sok-sok kilométer hosszan kint van a 40-es tábla, de az út nem sokkal rosszabb, mint máshol. Tulajdonképpen mentem már ennél rosszabb autópályán is, ott nem volt korlátozás. Nyilván soha senki nem tartja itt be a 40-et, kivéve talán a traktorokat, meg a bicikliseket.
balaton 83460 2008. augusztus 4. 12:47
Válasz erre
Jártam már én olyan úton, amin 30-as tábla volt (Lakott területen kívül!) és néhány helyen nem mertem 25-30-nál gyorsabban menni, olyan volt az "út".
Bombraider 83459 2008. augusztus 4. 12:00
Válasz erre
Ez még (szerencsére) csak elméleti kérdés volt...
De amúgy nem. Szerintem nem korrekt,ha szar az út,kirakják a 40es táblát lakott területen kívül (pl 81es),és itt Fehérváron is elég sok idióta helyen van 30as tábla... 90/130 at meg be lehet tartani.
Elektrolakatos 83458 2008. augusztus 4. 09:02
Válasz erre
balaton 83457 2008. augusztus 3. 22:26
Válasz erre
Nem-e lenne egyszerűbb betartani a sebességhatárt?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.