<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
mig23papa | Adatlap | 83557 | 2008. augusztus 11. 12:32 | ||
Tibchi | Adatlap | 83556 | 2008. augusztus 11. 12:27 | ||
Kikérem magmanak, vannak repülő gőzmozdonyok :D Vissza a jövőbe 3. részben repül egy :DDD (mondjuk nemtom milyen magasan xDDD ) | |||||
FighterPilot | Adatlap | 83555 | 2008. augusztus 11. 12:27 | ||
mig23papa | Adatlap | 83554 | 2008. augusztus 11. 11:43 | ||
milyen fényképezőgéped van, mutatnál hasonlót nem baj ha nem dupla | |||||
FighterPilot | Adatlap | 83553 | 2008. augusztus 11. 11:29 | ||
Én is vágyom hasonló fotókra, de eddig még ilyen minőségben duplát nem sikerült elkapnom. De ami késik, nem múlik :) | |||||
mig23papa | Adatlap | 83552 | 2008. augusztus 11. 11:26 | ||
FighterPilot Tök jók ezek a képek, minden vágyam hogy ilyeneket csinálhassak. | |||||
mig23papa | Adatlap | 83551 | 2008. augusztus 11. 11:22 | ||
balaton igen , volt rá számos példa a történelemben, hogy két utasgép összeütközött a levegőben, amúgy lentről nézve kicsit másként látszik mint fentről, láttam már olyan képet ahol éppen a holdra "szállte " egy repcsi | |||||
mig23papa | Adatlap | 83550 | 2008. augusztus 11. 11:17 | ||
FighterPilot | Adatlap | 83549 | 2008. augusztus 11. 11:07 | ||
Na szóval, abban az időpontban 3 gép volt esélyes, hogy ilyen keresztezést mutasson: a, Braathens Boeing 737-700 repülési magasság: 39.000 láb b, US Air Force RC-135W repülési magasság: 35.000 láb c, Blue Line MD-83 repülési magasság: 31.000 láb Mint azt láthatod, a függőleges elkülönítés 4.000 láb, ami nagyjából 1330m. Ez pedig akárhogy is nézem kicsit több, mint az általad saccolt 60m, és bőven megfelel a minimális függőleges elkülönítési értéknek, ami 1000 láb azaz kb 330m. A Közlekedésbiztonsági Szervezet honlapját azért adtam meg, mert ott MINDEN olyan esetnek, mint amit látni véltél, meg kell jelennie. Ha a két gép veszélyesen megközelíti egymást, akkor a gépeken található vészjelző rendszernek (Traffic Collision Avoidance System - TCAS) jelzést kell adni, amit a gép minden adatrögzítője dokumentál. Ettől a pillanattól viszont vizsgálat következik, mint ahogy ezen eseteknél itt meg is nézheted: www.polebisz.hu/legi_kozlekedes/20070212_es.htm www.polebisz.hu/legi_kozlekedes/20060618_es.htm Így már OK a dolog? | |||||
balaton | Adatlap | 83548 | 2008. augusztus 11. 09:33 | ||
Hasonlót láttam, mint a "EK 332 vs xx xxx" kép. Hitelesnek? Ha például tényleg utánanéztél volna. Legfeljebb én tévedek. Nem dől össze a világ. De látatlanban kijelenteni, hogy biztosan én tévedek. Ne haragudjatok, de ez enyhén szólva inkorrekt. Akkor maradunk ennyiben. | |||||
FighterPilot | Adatlap | 83547 | 2008. augusztus 11. 07:33 | ||
És tessék, egy pár, általad "katasztrófa-közelinek" minősített helyzethez hasonló szituk fotókon! Saccolhatsz is, ha gondolod, géptávolság ügyileg. | |||||
FighterPilot | Adatlap | 83546 | 2008. augusztus 11. 06:39 | ||
Nézd, ez nem egy bírósági ügy, és hogy mit fogadsz el és mit nem, ez a Te dolgod. De azért nagyon kívácsi vagyok, hogy mit nevezel "hiteles" bizonyítéknak? Addig is ajánlanék egy kis hasznos olvasnivalót: www.polebisz.hu/legi_kozlekedes/esemeny.htm | |||||
balaton | Adatlap | 83545 | 2008. augusztus 11. 00:17 | ||
A haladási irány nyugat-kelet mindkettőnél, irányuk a kondenzcsíkok alapján kis szöget zárt be egymással. Még valami? | |||||
balaton | Adatlap | 83544 | 2008. augusztus 11. 00:14 | ||
Megadtam még aznap a pontos időt (Igen, 5 percen belül.). és azt is írtam, hogy nem A Balaton felett, hanem Balaton község felett, ami nem annyira nagy terület. Tehát mégegyszer: Balaton község, július 25. délelőtt 9.39-40 körül. Cáfoljátok meg az állításomat hiteles bizonyítékkal, csak azt fogom elfogadni. Mert ez most nagyon nem korrekt. Leírom, hogy láttam valamit, de azonnal rávágják, akik amúgy nem látták, hogy hülyeséget beszélek. Itt az a kérdés, hogy elvileg lehetséges-e, hogy két utasgép ilyen közel haladjon el egymás mellett? Volt-e rá példa a történelemben, hogy két utasgép összeütközött a levegőben? Nagyon is lehetséges és ütközésre is volt már példa (Nem én találtam ki.). Mekkora az esélye? 1000000:1-hez? Kijelenthető, hogy ez nem történhet meg? Igen, 999999 esetben igen. Ez nem azt jelenti, hogy lehetetlen. Ha repülő gőzmozdonyt írtam volna, akkor lenne jogos az előítélet. Repülő gőzmozdonyok nincsenek, legalábbis 6000m-en :) | |||||
FighterPilot | Adatlap | 83543 | 2008. augusztus 10. 23:44 | ||
Kicsit pontosabb adatokra van szükség, úgy mint: Pontos hely, ahonnan láttad ezt a dolgot, a gépek hozzávetőleges haladási iránya és az max 5 perces eltéréssel az időpont. Az, hogy a Balaton felett és az, hogy 10 perce, ezek egy kicsit tág intervallumok, legalább is a légiközlekedésben. | |||||
balaton | Adatlap | 83542 | 2008. augusztus 10. 22:59 | ||
Én láttam, nem te. Itt többen hasonlóan hülyének néztek emiatt és ígértek utánanézést, de nem lett belőle semmi. 100% akkor lesz, ha tényleg utánanéz valaki. Ha tud :) Addig meg egy állítás áll egy tagadással szemben. | |||||
Solo | Adatlap | 83541 | 2008. augusztus 10. 21:36 | ||
Jajj , ne hülyülj már. :) Csak te láttad őket egymáshoz közel elrepülni. Ez kb 100%. Két 10km magasságban repülő gépnél 300m magasságkülönbség szinte nullának látszik. | |||||
balaton | Adatlap | 83540 | 2008. augusztus 10. 19:46 | ||
Néhány hete többen is felajánlották, hogy "utánanéznek" annak a két utasgépnek, ami Balaton fölött közel haladt el egymás mellett. Azóta is várom az utánanézést nagy türelemmel. | |||||
HUJBI | Adatlap | 83539 | 2008. augusztus 9. 22:51 | ||
Izrael leállítja fegyvereladásait Grúziának Izrael leállítja a hadfelszerelés eladását Grúziában az orosz tiltakozás miatt - közölték kedden Jeruzsálemben nem hivatalos források. A döntéssel Izrael azt a célját is szeretné elérni, hogy Oroszország se szállítson fegyvereket Iránnak - mondták a névtelenségbe burkolózó katonai források. A jeruzsálemi külügyminisztérium nem kommentálta a hírt, Tbilisziben pedig egyenesen cáfolták, és az izraeli belpolitikával összefüggő rosszindulatú híresztelésnek minősítették. Izrael egyebek között pilóta nélküli felderítő repülőgépeket, és elektronikus felszereléseket adott el Grúziának, és nyugalmazott izraeli tábornokok is működnek tanácsadóként a grúz fegyveres erőknél. Jól van, csak elismerték. | |||||
bigboy | Adatlap | 83535 | 2008. augusztus 9. 21:55 | ||
Üdv T90 es gyalogol át eggy Gruziai ovodán a gyerekek meg nintendoval vagy játék mobilokkal dobálják.nos ez elég zsibadt nem? bigboy | |||||
balaton | Adatlap | 83534 | 2008. augusztus 9. 21:48 | ||
Mondták a híradóban, hogy az orosz légierő szétbombázott egy grúz kikötőt. Jó alkalom ez arra, hogy különféle fegyvereket élesben is kipróbáljanak. Plusz erődemonstráció is. | |||||
HUJBI | Adatlap | 83533 | 2008. augusztus 9. 21:48 | ||
grúzok Izraeltől vásárolnak. | |||||
Lazarus | Adatlap | 83532 | 2008. augusztus 9. 21:44 | ||
Makettezős oldalról szvsz ez egy rendkívül jó dioráma téma. A modern orosz technikát eddig leginkább csak legyőzöttként lehetett ábrázolni (pl. Irak)vagy hadgyakorlaton. De itt mind a két fél elsősorban szovjet technikára épít ,bár a grúzoknak vannak nyugati technikáik is. Csak azt nem értem, hogy az oroszoknak minek egy újabb tűzfészek a Kaukázusban Csecsenföld mellé... | |||||
bigboy | Adatlap | 83530 | 2008. augusztus 9. 21:03 | ||
Oké. De makettezös oldalról is lehet nézni ujj dioráma lehetöségek ötletek .Cim igy kezödött.bigboy | |||||
Emerick | Adatlap | 83528 | 2008. augusztus 9. 20:43 | ||
Ejnye emberek! Ez makettes oldal és ezzel együtt nem politikai diskurzus. Ne degradáljunk le semmilyen szervezetet, és ne is magasztoljuk őket az egekbe, illetve ne mi találjuk ki,ki kitől függ, vagy nem függ, ésatöbbi. Amíg a fényképekkel, leírásokkal a történéseket tárgyaljuk makettes szempontból (legyen az aktualitás vagy régmúlt), addig nincs gond, de a politikai megjegyzéseket intézzük el a chaten, az arra alkalmas fórumokon, privátban, vagy ahogy jól esik. Remélem nem vette ezt senki sem személyes üzenetnek! ;) Üdv: Em. | |||||
bigboy | Adatlap | 83527 | 2008. augusztus 9. 20:00 | ||
Legfeljebb gerilla hadviselésel tudnának befüteni az oroszoknak.De mennyi áldozat árrán.Lehet csak föproba az egész mit szÓl hozzá a világ .tanulnak a történelemböl tudják mikor kell lépni.Gyenge eu .amerikában meg azt se tudják hogy hol van Gruzia.bigboy | |||||
Lazarus | Adatlap | 83526 | 2008. augusztus 9. 19:53 | ||
És a legkomolyabb, hogy egy kis 60.000 lakosú kis semmiért. Olyan mintha valami próba lenne. Mit reagál az EU, az USA? Helytelenítik de egyik se tud mit csinálni. Az EU Oroszországtól függ. Ha komolyabban beszólunk, télen akár meg is fagyhatunk. Az USA meg a választásokkal van elfoglalva... A grúzoknak esélyük sincs. | |||||
torpokoska | Adatlap | 83525 | 2008. augusztus 9. 19:48 | ||
tegnapi hírek oszétiából ru.youtube.com/watch, benne égő tankokkal :((( | |||||
bigboy | Adatlap | 83523 | 2008. augusztus 9. 19:34 | ||
War.. már megint ,most az oroszok ugrottak neki Gruziának Dél-Oszézia miatt. élednek megint az orosz nagyhatalmi törekvések .üdv bigboy | |||||
Etel | Adatlap | 83522 | 2008. augusztus 9. 12:26 | ||
Szervusztok! Nem tudom ki küldi az adatokat, de az oldal itt található meg disarmament.un.org/UN_REGISTER.nsf, ebben kell megkeresni a Hungary részt. 1992-től vezetik az adatokat. Üdv. Etel | |||||
makettes | Adatlap | 83520 | 2008. augusztus 9. 11:32 | ||
Én is elszúrtam,Kassán tényleg SU-22 van! | |||||
Nyugger | Adatlap | 83519 | 2008. augusztus 9. 10:04 | ||
Bocsika...ezt jól elszúrtam... Szóval a 06-os MF az Szolnokon van, és az elvesztett gépek között a 06-s helyett a 05-nek kell szerepelnie. Kassán az igaz, hogy van egy 05-s gép de az Szu-22M3-as. Pápán: 01, 02, 03, 08, 11MF, Kecskeméten: 10MF, Kecelen: 07MF, 20UB, Szolnok RMI: 12MF, a Repüléstörténeti Kiállítóhelyen a 06MF ill. a 15UB, található. A 04-05-09MF-ek és a 14-16UB-k baleset és katasztrófa során semmisültek meg. Elnézést még 1x! | |||||
makettes | Adatlap | 83517 | 2008. augusztus 9. 09:33 | ||
A 05-s pedig Kassán van. | |||||
mig23papa | Adatlap | 83516 | 2008. augusztus 9. 09:13 | ||
RonnieFrown ENSZ jelentéseket ki irkálja, és honnan veszi hozzá az adatokat? | |||||
Lazarus | Adatlap | 83515 | 2008. augusztus 8. 20:39 | ||
Lazarus | Adatlap | 83514 | 2008. augusztus 8. 19:53 | ||
Nyugger | Adatlap | 83513 | 2008. augusztus 8. 19:11 | ||
RonnieFrown! Nos, akkor pihentessük a szemünket egy kis MiG-23MF/UB leltáron: Pápán: 01, 02, 03, 08, 11MF, Kecskeméten: 10MF, Kecelen: 07MF, 20UB, Szolnok RMI: 12MF, a Repüléstörténeti Kiállítóhelyen a 06MF ill. a 15UB, található. A 04-06-09MF-ek és a 14-16UB-k baleset és katasztrófa során semmisültek meg. Az a bizonyos 4 db? Annyi butaságot írtak már le! | |||||
Lazarus | Adatlap | 83511 | 2008. augusztus 8. 18:54 | ||
Buli van aprafalván! index.hu/politika/kulfold/gr9941/ | |||||
Lajos | Adatlap | 83510 | 2008. augusztus 8. 18:11 | ||
Ha viszont úgy értetted a kérdés, hogy mi lenne akkor ha valaki eltűntetné a táblát? Akkor is 50, de nem érdemes ilyennel rizikózni mert lebukás esetén elég sok paragrafus megsértése miatt indulna eljárás az illető ellen!:) | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 83504 | 2008. augusztus 8. 12:13 | ||
Tenyleg csak 4 db 23-as maradt? Ha igen hol a tobbi? | |||||
PETI | Adatlap | 83502 | 2008. augusztus 8. 08:07 | ||
Most van 2008.08.08. 8 óra 8 perc 8 mp :) | |||||
Etel | Adatlap | 83501 | 2008. augusztus 7. 23:14 | ||
Topi | Adatlap | 83500 | 2008. augusztus 6. 23:46 | ||
Lenyomva van nyitva, felhúzva zárva! Ez tuti! | |||||
Solo | Adatlap | 83499 | 2008. augusztus 6. 23:21 | ||
Vagy fordítva? :) A fene sem emlékszik már rá. :) | |||||
Solo | Adatlap | 83498 | 2008. augusztus 6. 23:17 | ||
Nyitáshoz lefelé kellett nyomni ez tuti. Nem egyszerűen lefelé, mert kicsit billent is ha jól emlékszem. Beugrott a helyére. Nekem se most volt. 10 éve csináltam utóljára. | |||||
Muzzy | Adatlap | 83497 | 2008. augusztus 6. 23:13 | ||
Topi! Köszönöm! Soló! Miután kis magasságban produkálta magát a pilcsi, nem sok ideje volt már cselekedni. Egyébként azt hiszem nem felfelé, hanem a biztosítás megszüntetése után (marokkal meghúzni)lefelé kellett nyomni a kart. (bocsi, több mint 15 évvel ezelőtt tanultam utoljára). Miután senki nem élte túl, a kivizsgáló szakbizottság is csak találgatni tudta, hogy ki és miért működtette. Erre lehetett magyarázat, hogy egy figura közben a jobb ülésben lévő meg akart kapaszkodni, és a tűzcsap kilodóját markolta meg, (kibiztosította) és amikor billent a gép, ránehezedett, és lenyomta, így zárta el a jobb hajtómű Tüza ellátását. Muzzy | |||||
Topi | Adatlap | 83496 | 2008. augusztus 6. 23:13 | ||
Solo | Adatlap | 83495 | 2008. augusztus 6. 23:04 | ||
Ismerem a tipust csak hihetetlen, hogy azt a kart sikerült felhúzni. A lenyomásához is kell egy kis erő. Szerencsétlen eset. Azt fentartom, hogy a pilóta rögtön észrevette a bajt. A MI-2 sajnos egy hajtóművel egy manőver közepén kb kavics üzemmódban közlekedik lefelé. Nyáron nagy melegben két emberrel is gyöngécske volt. 9 ember egy hajtómű és még flikk flakk is = katasztrófa. | |||||
Solo | Adatlap | 83494 | 2008. augusztus 6. 23:01 | ||
OK, már tiszta. Eszembe nem jutot volna, hogy azt rángatják. Pedig biztos mesélték nekünk annó a sztorit. Ezek a fa dobozok sem rémlenek. Gondolom akkor teszik be őket mikor utas is van a fedélzeten. Velem olyan nem volt max. az oktató. :) | |||||
Topi | Adatlap | 83493 | 2008. augusztus 6. 22:57 | ||
Muzzynek igaza van! Alapos tipusimeret nélkül butaság ítéletet mondani. Topi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
az első két képről egy kis tanács hogy jött össze ilyen jól?