<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Polar | Adatlap | 83915 | 2008. november 30. 20:38 | ||
PETI | Adatlap | 83913 | 2008. november 30. 20:24 | ||
Ja, a volt sulimban is ez a "jövő", a régi nevén Kertészeti Egyetem (Villányi út)gyönyörű botanikai területeire is szemet vetett valaki. Mélygarázs, parkoló a cél. | |||||
PETI | Adatlap | 83912 | 2008. november 30. 20:13 | ||
A tököli -régen PG névre hallgató nagynevű magyar javítóbázis- OBI meglátogatása után mindenkinek jól fog esni beállni a Bólyai mélygarázsba higgyétek el már végre... Megáll az ész! | |||||
sarkanyhuzo | Adatlap | 83911 | 2008. november 30. 19:09 | ||
Ez az egész -sajnos- hű képe/tükre az mai magyar állapotoknak... Szomorú és elkeserítő... | |||||
borisz | Adatlap | 83910 | 2008. november 30. 19:04 | ||
Lesz a helyén lakópark... Az jó, az modern... Miért kell elpusztítani mindent, ami történelmi és/vagy egyszerűen jó ránézni. Ez az épület, de még sok más is annyira jó, hangulatos, és meghatározó városképet adtak... | |||||
Gabusch | Adatlap | 83909 | 2008. november 30. 19:01 | ||
Szép és főleg tágas. Tehát sok értékes területet foglal egy jellegtelen irodaház elől... | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 83908 | 2008. november 30. 18:19 | ||
Először azt hittem valami másik épületet bontanak ott a Bólyain, aztán megismertem. Miért kell lebontani? Az egy szép épület volt. | |||||
Ceró | Adatlap | 83907 | 2008. november 30. 17:24 | ||
Természetesen. | |||||
Snowman | Adatlap | 83906 | 2008. november 30. 17:15 | ||
Sziasztok! Én a Stefánián volt és onnan indultam haza.A népligetnél jártam a felüljáró alatt,amikor megérkeztek a tűzoltók és a rendőrök!Ha elöbb végzek vagy nem nézek körbe még1x... Már reggel láttam,hogy veszélyesen kifelé dől a fal,de azért ezt nem gondoltam volna. Szóval vigyázzatok magatokra és egymásra! | |||||
PETI | Adatlap | 83905 | 2008. november 30. 17:12 | ||
Ceró! Ha a halálesetre gondolsz, az is tragédia persze. De ennek a bontásnak nem szabadott volna utat adni! | |||||
Tibor | Adatlap | 83904 | 2008. november 30. 17:03 | ||
Fiúk! Hát oda sem mehetek már osztálytalálkozóra. '69-73 közt koptathattam azokat a köveket, lépcsőket. Szégyen gyalázat! Egy volt Zalkás: Tibor | |||||
Ceró | Adatlap | 83903 | 2008. november 30. 17:00 | ||
PETI | Adatlap | 83902 | 2008. november 30. 16:59 | ||
Kimondhatatlan szégyen, hogy lebontják a Bólyai Nemzetvédelmi Egyetem épületét! Ha nem a saját szememmel látnám, nem is hinném el. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 83901 | 2008. november 29. 14:08 | ||
azt a q... szegény :( talán nem kellett volna egyáltalán az objektumhoz nyúlni index.hu/politika/bulvar/ep9385/ | |||||
Tibor | Adatlap | 83900 | 2008. november 13. 06:20 | ||
Jó reggelt Miggyuri! Kösz, rendben. Egyben javítom a 1670/1673 hozzászólásomat: nem 2003-ban, hanem 1983-ban jártam monyinóban. A monyinói fotók a hunavia lapon vannak, a superfighter lapról át lehet menni rá. Üdv.: Tibor | |||||
Miggyuri | Adatlap | 83899 | 2008. november 13. 06:15 | ||
Tibor! Kapold be az Össze hozzászólás mutatása gombot itt fönn az "E-mail-címed:" fölött. Előjön, ami elbújt. :) Miggyuri | |||||
Tibor | Adatlap | 83898 | 2008. november 13. 06:11 | ||
Fiúk! A topikon 3 sorszám is kimaradt, azaz három hozzászólás, mi lehet az oka? 1668/1671 - 1671/1671 | |||||
Tibor | Adatlap | 83897 | 2008. november 13. 06:07 | ||
T. Varjúbácsi! Valami gebasz van ezzel a topikkal, mert tegnap már válaszoltam, az összesítő listán ott is van, jelezve a hozzászólást, de itt meg nem jelenik ma meg. Nos a monyinoi verzió nekem gyanús. Egyrészt 1983 táján jártam ott, igaz néhány hangár közelébe se engedtek bennünket, de akkor ott csak szovjet gépek voltak kiállítva, mintegy 200! példány. A superfighter.hu lapon rengeteg kép található Monyinóból, érzésem szerint a fotók tulajdonosa nem hagyta volna ki, ha egy magyar gépet ott talál. Egyébként más orosz kiállítások web lapjain sem találkoztam vele. Szóval változatlanul: hol lehetnek a II.VH-ban a szovjetek által zsákmányolt repgépek? (Lehet, hogy ott is dívott a vandalizmus, mint nálunk az '50-es években? Üdv. és szép napot: Tibor | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 83894 | 2008. november 12. 14:20 | ||
Tibor! Kovács Bubu szerint Moninoban vannak, a Szőnyi féle gépet legalább is ott látta. | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 83893 | 2008. november 12. 13:25 | ||
Ez a legszomorúbb :( | |||||
Tibor | Adatlap | 83892 | 2008. november 12. 08:59 | ||
Helló! A fene tudja a magyar jelzést. Mellékelek egy fotót, azt hiszem Bernád Dénestől való. Ezen szépen vannak ilyen, meg olyan jelzésű gépek. Arról nem is beszélve, hogy '45 április végén pepecseltek-e átfestéssel? Mellesleg engem a szovjetek által zsákmányolt magyar gépek sorsa is izgat. Hol lehetnek, ha vannak? Lásd kubinkai múzeum: magyar harckocsik. Emlékszem egyszer régen megjelent valahol egy fotó a szovjet fronton eltűnt, majd partizánná vált Szőnyi Márton által repült Fiat CR-42-ről valahol oroszhonban, egy hangár előtt. Szóval hol lehetnek? Gyakran böngészem az orosz web lapokat, de még nem akadtam nyomukra. Hátha valaki tud itt a fórumozók közül valamit. No üdv.: Tibor | |||||
Zebi | Adatlap | 83891 | 2008. november 12. 08:42 | ||
Szia! Igen, erre gondoltam. Valóban félreérthető voltam, nem az oroszokra gondoltam, hanem a cikkben is szereplő Egyesült Államokra, ez a gép Arizonában van. Magyar jelzések valószínűleg felkerülhettek rá, mint a többi Neubibergi magyar gépre. | |||||
Tibor | Adatlap | 83890 | 2008. november 12. 08:31 | ||
Zebi! Kösz a web lap címet. Punka Gyuri kutatásai szerint: a 65. ezred parancsban 1945. 04. 23.-n utalták ki ezt a Wr.Nr. 611943 számú gépet a 101/III. osztálynak és 1945. május 2.-án a megmaradt gépek listáján szerepel. (Punka: A messzer). Ezek szerint erre már nem kerültek volna fel a magyar jelzések? Ezek után apró kérdésem: a tegnap esti 23:36-os hozzászólásodban erről a gépről írtál? Melyik ez a múzeum, mert én valószínűleg félreértettem a hozzászólásokat, úgy értettem Kubinkában van. Üdv.: Tibor | |||||
Kferro | Adatlap | 83889 | 2008. november 12. 08:21 | ||
A szívem szakadt meg, hogy megnéztem... :( | |||||
Zebi | Adatlap | 83888 | 2008. november 12. 08:05 | ||
Tibor | Adatlap | 83887 | 2008. november 12. 05:34 | ||
Jó reggelt Zebi! Fotó van valahol erről a messerről? Tedd közzé légyszi! Üdv.: Tibor | |||||
Vadász | Adatlap | 83886 | 2008. november 12. 04:47 | ||
Jelenleg ott naagyobb biztonságban van. | |||||
Zebi | Adatlap | 83885 | 2008. november 11. 23:36 | ||
Az egyetlen megmaradt magyar Messer is ott van. | |||||
Gabusch | Adatlap | 83884 | 2008. november 11. 22:20 | ||
A prágai Hadtörténetit érdemes meglátogatni. | |||||
Máté | Adatlap | 83883 | 2008. november 11. 21:08 | ||
Na igen. Például a kubinkai Zrínyit vagy a Turánt. De sajnos luxusautókra és helikopterekre kell fordítani a pénzt. A politikusok gondolkodását úgy látszik sohasem fogom megérteni... Üdv Máté | |||||
papgyuri | Adatlap | 83882 | 2008. november 11. 19:13 | ||
Érdekes Hír! www.mult-kor.hu/cikk.php Mi mikor kérünk egy-két dolgot Putyinéktól? papgyuri (Most talán jó lesz) | |||||
papgyuri | Adatlap | 83881 | 2008. november 11. 19:07 | ||
Érdekes Hír! Visszatért Csehországba az elfeledett Skoda harckocsi Mim mikor kérünk egy-két dolgot Putyinéktól? papgyuri | |||||
Grande | Adatlap | 83880 | 2008. november 9. 07:47 | ||
Balesetet szenvedett egy orosz atomtengeralattjáró index.hu/politika/kulhirek/368656/ | |||||
mig23papa | Adatlap | 83879 | 2008. november 8. 21:24 | ||
Monox | Adatlap | 83878 | 2008. november 8. 07:37 | ||
Örülök, hogy végre hallok az esetről. Csak azt nem tudom, hogy miért írták azt, hogy a gép úgy esett le, hogy az orra a felszállópálya felé állt. Ez vajon miképp lehet? Nem világos az sem, hogy mindez miért számít tabunak. Sokaktól hallottam, hogy Brükner nem volt éppen népszerű ember a reptéren, sőt ha a hír igaz, akkor a hátsó ülés gazdája is rákérdezés után talált gazdára, lévén a kijelölt hajózó aznapra lemondta a vele való repülést. Acsait egyébként Szatymazon helyezték örök nyugalomra. | |||||
Tibor | Adatlap | 83877 | 2008. november 8. 05:29 | ||
Jó reggelt Sainz! Én akkor a kecskeméti rt. zászlóalj parancsnoka voltam. A második verzió, a vezetett orsó az igaz, legalább is akkori szövegek szerint. Ahogy emlékszem, akkor azt beszélték a reptéren, hogy megbeszélték felszállás előtt, ezzel a figurával fejezik be a felszállást. Brücki Csepelen van eltemetve, ott voltam a temetésén. Üdv.: Tibor | |||||
Tomi | Adatlap | 83876 | 2008. november 7. 21:12 | ||
Én konkrétan inkább a második verzióról hallottam. | |||||
sainz | Adatlap | 83875 | 2008. november 7. 20:41 | ||
" Hozzáteszem a vagányságért és a hülyeségért, a saját képességeik túlbecsüléséért már elég sokan fizettek az életükkel. Pl.: Decsov, Blázsika, Acsai, Brückner, Bakó, Reinhardt, vagy Soproni, de végsősoron Rácz Zsolti is ebbe halt bele. Ez csak egy szerény megjegyzés részemről, aki a felsorolt hajózók közül többet személyesen is ismert. " Tibor! Kérlek írd meg mi alapján gondolod ezt az Acsai-Brückner katasztrófáról. Sok pletyka, hipotézis kering(ett) ezzel az eseménnyel kapcsolatban. Én a közelmúltban több kecskeméti hajózónál rákérdeztem erre, akik mindannyian ott repültek abban az időben. Egybehangzóan azt a választ kaptam tőlük, hogy a legvalószínűbb ok az, hogy az egyik fékszárny nem jött vissza a felszállás után, de ezt a vizsgélatnak nem sikerült a roncsok alapján kétséget kizáróan bizonyítania. A második helyen azt valószínűsítik, hogy egy felszállás utáni orsó palástorsóra sikeredett, és ezért álltak a földbe... Te esetleg másként tudod ? | |||||
Tibor | Adatlap | 83874 | 2008. november 7. 09:54 | ||
Fiúk! Egyetértve veletek, különösen Momi hozzászólásával, ha nem untatlak benneteket elmesélek két velem történt hasonló fegyelemsértést (Már elévültek-remélem). Zlinnel jöttünk haza Szolnokról, a pilóta százados volt, én egy kicsit magasabb rendfokozatú az "anyós" ülésben ültem. Délegyházához érve a srác megkérdezte, hogy megnézzük-e a csajokat a nudi strandon. A válaszom "természetesen" naná (Én voltam a fedélzeten a pk.)! Fedélzeti válaszadó lejelentve üzemképtelennek (nehogy a radarok mérni tudjanak minket), majd kb. 20 perc tömény bohóckodás. Néhány emberke a földön ilyedtében be a vízbe. Aztá meguntuk és irány haza. A másik eset: minyóval Kecskemétről haza. Reptér megközelítés nem Almádi, hanem a hajmáskéri gyakorlóterek felől. Az utastérben velünk utazó, jó nevű hajózó ezredes (aki csak merevszárnyúakra rendelkezett jogsival) fel és be a pilóta fülkébe, másodpilóta ki közénk. Beérünk az állóhely felé és megkezdődik a hintázás, le és föl, jobbra és balra. A látvány remek lehetett, mert az állóhelyre értünk kijött gk. vezető egy idő után elfordult, nem bírta tovább nézni a látványt. Képzelhetitek, a deszanttérben utazók közül néhányan megnézték, hogy mit ebédeltek. Mit gondoltok, ki próbálta meg letenni a minyót az állóhelyre? No ezeket csak sztoriként, de egy kicsit bemutatva a mentalitást. Üdv.: Tibor, egy öreg rt-s. | |||||
Momi | Adatlap | 83873 | 2008. november 7. 09:13 | ||
Sziasztok! Emlékezzünk kegyelettel az elhunytakról és tanuljunk az elkövetett hibákból. I.vh német v angol ász mondta: Van fiatal vadászpilóta és van öreg vadászpilóta, ismerek fital vakmerő vadászpilóta,de öreg vakmerő vadászpilótával még nem találkoztam" momi | |||||
Tibor | Adatlap | 83872 | 2008. november 7. 08:43 | ||
Kferro! Jellemző a magyar tévé csatornákra, csak a szenzáció hajhászás. A vizsgálat várható végeredménye már a tragédia bekövetkeztekor is világos volt. Lásd az akkori miniszteri megnyilvánulásokat. (Ez most nem rosszindulatú megjegyzés, hanem annak ismerete, hogy a minisztert az illetékes parancsnokok tájékoztatták pl. a kijelölt repülési útvonaltól és légtértől való eltérésről.) Egyébként néhány volt hajózó és repülésirányító haverommal már ekkor a súlyos fegyelemsértésre és repülési szabálysértésre tippeltünk. Üdv.: Tibor | |||||
Kferro | Adatlap | 83871 | 2008. november 7. 08:31 | ||
Tegnap este a TV2 híradóját nézve értesültem a vizsgálat eredményéről. Érdekes volt, hogy az animációban egy Buccaner ábrázolta az Albát. | |||||
Tibor | Adatlap | 83870 | 2008. november 7. 08:27 | ||
Fiúk! Nincs itt semmi összeesküvés elmélet. Először is mindketten (nyugodjanak békében) Kanadából nemrég jöttek haza. Az alezredes srác odakint oktatója volt a gyakorlatilag kezdő főhadnagynak. Így már érthető, hogy az oktató miért ment bele a "balhéba". Itt semmi más, mint súlyos fegyelemsértés történt mindkettőjük részéről, amiért az életükkel fizettek. Egyébként azt a kesztyűt repülés közben is le lehet venni, eközben az oktató alez. simán vezethette a gépet. Hozzáteszem a vagányságért és a hülyeségért, a saját képességeik túlbecsüléséért már elég sokan fizettek az életükkel. Pl.: Decsov, Blázsika, Acsai, Brückner, Bakó, Reinhardt, vagy Soproni, de végsősoron Rácz Zsolti is ebbe halt bele. Ez csak egy szerény megjegyzés részemről, aki a felsorolt hajózók közül többet személyesen is ismert. Üdv.: Tibor | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 83869 | 2008. november 7. 07:36 | ||
"Mivel a balesetet okozó főhadnagy is életét vesztette, a katonai ügyészség lezárta a nyomozást. " Azt hiszem nekem ez mindent elárul...vagy csak én érzek "összeesküvés elméletet" :S:S Mindenesetre tudtommal kesztyűben vezetnek...mekkora gombok lehettek a mobilján? | |||||
Monox | Adatlap | 83868 | 2008. november 7. 07:25 | ||
Azért nem akármi repülési szabálysértésről szól eze a cikk. SMS-t írni repülés közben... Hát dobtam egy hátast. index.hu/politika/bulvar/fgyalbat1106/ | |||||
Cébés | Adatlap | 83867 | 2008. október 29. 13:08 | ||
Becsődölt a Sterling Airlines, a mai nappal az összes járatát törölte! | |||||
borisz | Adatlap | 83866 | 2008. október 29. 10:14 | ||
Kelet. Osztálytársam írta, hogy "talán Eger" felől. | |||||
Etel | Adatlap | 83865 | 2008. október 29. 06:56 | ||
Én a lángvágóra gondoltam. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 83864 | 2008. október 29. 06:53 | ||
még működik a felújító részleg? | |||||
Etel | Adatlap | 83863 | 2008. október 29. 06:52 | ||
Irány Gödöllő! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A pletykák szerint az egyetem eme részét csütörtökön műemlékké nyilvánították. A bontás azért volt ennyire sürgős, hogy a hivatalos értesítés kézhezvétele előtt végezzenek vele. Ebben az esetben a büntetés max. 3 millió forint.
A többit a fantáziátokra bízom.
Mi majdnem sírtunk, amikor megláttuk a bontás első látható jeleit. A romhalmazból már csak a hajdani klubbhelységünk maradt meg, az is csak azért, mert ennek a fala dőlt le, és emiatt felfüggesztették a bontást.
Polar