/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.
Keri 85295 2009. július 27. 19:35
Válasz erre
Igaz,igaz,a kerék pl zseniális!Régóta tanakodom,hogyan lehetne reprodukálni élethűen.
Keri
joozsyka 85294 2009. július 27. 19:05
Válasz erre
Ha nem járt ember a Holdon, akkor az Apollo 13 balesetét is megrendezték, hogy még hihetőbb legyen?
Ja legalább Pavlics Ferencet, a holdjáró tervezőjét méltassuk már legalább.
bgyasoldier 85293 2009. július 27. 18:58
Válasz erre
atis76 85291 2009. július 27. 17:49
Válasz erre
PETI 85290 2009. július 27. 17:42
Válasz erre
Szia Gyuri! Arról a MiG-15UTI-ról van valahol fotó? Tudnál valamilyen forrást adni ezügyben? Köszi
mig23papa 85289 2009. július 27. 17:25
Válasz erre
Sturmmann

Teljesen logikus amit mondasz, a rendelkezésedre álló információkból alkotod meg a véleményedet.

Tehát valószínű, hogy ha megfelelő mennyiségű számodra értékelhető információval rendelkeznél, akkor elhinnéd Jézus Krisztus létét, és a földönkívüli ufó-val közlekedő lények mozgolódását is, igaz?

A magam részéről nem kétlem egyik megtörténtét sem, amíg hitelt érdemlő cáfolat nem születik bármelyikkel kapcsolatban is.
mig23papa 85288 2009. július 27. 17:15
Válasz erre
Boeing, borisz

lehet azért nem mentek többet, mert rájöttek a saját szemükkel látva , hogy tök felesleges odamászkálni. Se olaj, se arany, se semmi, akkor meg minek?
mig23papa 85287 2009. július 27. 17:13
Válasz erre
MrChef

Lehet hogy az oroszok is kisérleteztek volna szívesen, ha lett volna rá mani.
mig23papa 85286 2009. július 27. 17:10
Válasz erre
MrChef

Mit jelent az hogy az F-22-nek nem vízálló a festéke?
mig23papa 85285 2009. július 27. 17:08
Válasz erre
HUJBI

Gondolkozz logikusan. Minél több dolog fel-, vagy ki van találva, annál nehezebb újabb dolgokkal előrukkolni, nem? Te miért nem találsz fel egetrengető dolgokat, vagy kisebbeket?
HUJBI 85284 2009. július 27. 15:12
Válasz erre
Sturmmann 85283 2009. július 27. 15:02
Válasz erre
Az ügyben vizsgálódó szakértők is csak feltételezték (1986-ban!), hogy ez történhetett, a mai kutatóknak pedig beintett az orosz hatóság, mikor az ügy titkosításának feloldását kérték, mondván nincs ok az újbóli vizsgálatra...

www.mult-kor.hu/cikk.php

Az pedig, hogy egy adott témában 100 ezer ember, (akik azért nem ültek olyan közel a tűzhöz) felsőbb utasításra mit mond vagy mit nem mond, illetve mire emlékszik, engem nem nagyon győz meg, pláne egy akkora volumenű bukás esetén, mint a holdraszállás sikertelensége lett volna! Valószínűleg ott voltak, megtették, de nem tartom magam olyan bölcsnek, hogy tudjam, inkább csak elhiszem. De ez csak az én véleményem, egy a sok közül...
HUJBI 85282 2009. július 27. 14:31
Válasz erre
joozsyka 85281 2009. július 27. 09:58
Válasz erre
Ezekkel a "mítoszgyártó" könyvekkel vigyázni kell. Ki tudja, hogy a szerző milyen képekre támaszkodott sisakügyben. Lehet hogy csak egy dokumentumfilm felvételeiből indult ki, azok ugyebár meg nem megbízhatóak, mert a műsoridőt csak úgy tölthetik ki, ha innen-onnan belevágnak kockákat. (Csak viccből megjegyzem, lehet hogy a vörös csillagos sisakos kozmonauta Vlagyimir Iljusin volt:))
Miggyuri 85280 2009. július 27. 08:34
Válasz erre
Gagarin balesetéről, ami egy MiG-15UTI-n érte, már a Top Gun-ban is volt egy cikk. Eszerint szó nincs részegségről. Az előtte haladó hajtóművének hatására leállta hatóműve és lezuhant.
Miggyuri
HUJBI 85279 2009. július 27. 07:37
Válasz erre
én a Gagarinról szóló könyvet olvastam sok-sok évvel ezelőtt. hol ilyen sisak van rajta, hol olyan, papírból olvasta fel, hogy mit látott az űrben és részegen vezetett egy sugárhajtású repülőgépet, amikor meghalt. a sisak még oké, mert a tartalék űrhajóst simán leretusálták a képekről, amikor a párt számára kegyvesztett lesz. szóval az, hogy hol CCCP felírat van, hol vörös csillag, hol semmi, azt még megértem. más űrhajósok azt mondták, hogy aki már járt az űrben, annak nem kell előre megírt szöveg ennek felidézéséhez. és igen, igazi szupersztár volt a maga idejében, de részegen még Őt sem engedhették volna felszállni. a Holdra szállás akkor már hihetőbb. :)
joozsyka 85278 2009. július 26. 23:40
Válasz erre
Na szóval csak folytatnom kell. Bocs a késett válaszért csak egyfolytában faragok. Boeing hozzászólásából eszembe jutott, hogy milyen sajtómizéria volt 10 évvel ezelőtt ebből a könyvből kiindulva. A média csak pont a lényegről feledkezett meg, mégpedig arról, hogy ki írta a könyvet. Szerencsére nekem a könyvesboltban rögtön szemet szúrt a kiadó és rögtön visszatettem a polcra.
Most ezt az egészet csak azért írtam le, mert még manapság is vannak olyan agyamentek, akik a lengő zászlóval meg a c-betűs kövekkel vannak elfoglalva ahelyett, hogy azt mérlegelnék, hogy ez volt a történelem talán legjobban dokumentált eseménye és az a több, mint 100ezer ember, aki ezen a programon dolgozott nem hazudhat.
elmo 85277 2009. július 26. 23:05
Válasz erre
Goranga!
lucky 85275 2009. július 26. 20:56
Válasz erre
Hare Krisna, hare Krisna, hare hare.
Hare Rama,hare Rama, hare, hare.

(Ld Hair)
Macal 85274 2009. július 26. 20:45
Válasz erre
borisz 85273 2009. július 26. 20:28
Válasz erre
joozsyka 85272 2009. július 26. 19:18
Válasz erre
Járt amerikai a Holdon. Ezt a szovjetek cáfolták volna meg legelőször. A másik dolog: kb. 10 éve megjelent egy könyvecske Járt-e ember a Holdon? címmel a Hare Krisna Kiadó gondozásában. Szerintem nem kell folytatnom.
Keri 85271 2009. július 26. 16:09
Válasz erre
Sokkal prózaibb az ok.
A költségek iszonyúan magasak voltak.Mai árakon többszáz milliárd dollár!Egy egész űrhajórendszert kellett kifejleszteniük,hatalmas apparátus dolgozott a Nasa keze alá.Valamint a sikeres Holdraszállással a céljukat elérték,nevezetesen az oroszokat (Szputnyik,Gagarin)megelőzték az űrversenyben,és ezt az elsőségüket már tartani is tudták anélkül,hogy újabb Holdexpedíciót kellett volna terveniük.A legkeményebb hidegháború évei voltak ezek,ne feledjük.
Keri
Hickory 85270 2009. július 26. 15:30
Válasz erre
Na igen,nálunk miattuk nem lett megvalósítva a parkosítás a belső udvarban többek között.Arra azt mondták,ők nem fognak kapálni...Na nem mintha nekik kellett volna csinálni bármit is.
És ez csak egy szubjektív eset,óriási balhé volt a kéménybélelésből,liftfelújításból.Most a homlokzat teljes renoválása van terítéken,persze egyes mádámoknak és marháknak ilyenkor savanyú a szőlő.Nem is értem mi a bajuk?Hogy más élete kellemesebb,kényelmesebb lehet?

A bosszú persze itt-ott befigyel feléjük.Az én kezemben például 2 éve a felújításnál megszaladt a fúrókalapács,és átjárót nyitottan a szomszédba egy ujjnyi résen.Volt nemulass.:D
borisz 85269 2009. július 26. 15:26
Válasz erre
Az engem is érdekel, hogy miért hagyták abba a Holdra való járkálást.
Megtalálták volna a bujkáló németeket?:D
Tibcsi 85268 2009. július 26. 13:04
Válasz erre
Biztos, hogy fent voltak. Ha nem lettek volna fent, az már rég kiderült volna és az oroszok azt biztos nem hagyták volna szó nélkül. :)
Boeing 85267 2009. július 26. 12:53
Válasz erre
Ti mit gondoltok? Tényleg fenn voltak az amerikaiak a Holdon vagy csak megrendezték?
Én mindenesetre hiszem, hogy fenn voltak. De azóta miért nem volt fenn senki?
Elnézést, ha hülyeséget kérdeztem, nem vagyok nagyon tapasztalt az ilyen témákban.
MrChef 85266 2009. július 26. 12:14
Válasz erre
Mint van az a vicc (illetve hoax-nak is beillik), hogy az amerikaiak évekig kísérleteztek több százezer dollárért egy űrben is használható tollal, az oroszok meg ceruzát használtak.:-)
MrChef 85265 2009. július 26. 12:13
Válasz erre
Hja, ez a lakóközösség általi szavazás egy nagy baromság. Legyen, de ne vétójoggal, hanem pl. 2/3-os többséggel. A nyanyák meg a baromk mindenhol meg szoktak vétózni olyan dolgokat, amelyek a lakók 99%-ának kellenének.
marci 85264 2009. július 26. 11:57
Válasz erre
Sajnos nálunk még hiányzik ez a fajta kultúrált viselkedés. Azok az emberek akik az ilyen akadálymentesítést ellenzik azt a tényt elfelejtik, hogy mozgáskorlátozottnak nem csak születni lehet! Egy apró balest és könnyen tolókocsiba kerülhet az ember és nem kell hozzá extrém sport csk kimész az utcára meg egy barom motoros. Minden tömbházba lakik egy barom akivel nem lehet zöldágra vergődni.
HUJBI 85263 2009. július 26. 11:23
Válasz erre
Kenjék le Trináttal, de korongecsettel ám és vastagon!

én arra gondoltam, hogy rengeteg időbe telt arra rájönni, hogyan marad a levegőben, azóta meg csak kozmetikázás megy, semmi áttörés.
MrChef 85262 2009. július 26. 10:08
Válasz erre
A nemzetközi űrállomás egyszerűen le fog zuhanni, mert nem finanszírozzák tovább. Vannak azért űrszondák, és a Hubble-t is bőven életben tartották.
De tény, hogy rengeteg álmot veszített az emberiség a 60-as évek vége óta...:-(
Úgy látom, hogy ha az USA nem ölt volna, és nem tenne most is annyi pénzt és energiát az űrkutatásba (most éppen az ionhajtóművet tesztelik), akkor mindenki más leszarná, hogy esetleg el lehessen majd hagyni a Földet, ami a túlélés kulcsa. OK, az oroszok fellődözik még a Szojuzt, az európai űrhivatal és a japánok néhány műholdat meg rakétát, de annyi.
Az F-22-nek nem vízálló a festéke.:-D gigászi összegekbe kerül. most volt róla cikk.
Oci 85261 2009. július 26. 09:56
Válasz erre
Ebben a témában nekem is van személyes tapasztalatom. Én mozgáskorlátozott vagyok és a nővérem is az volt (róla azért beszélek múltidőben, mert 6 éve meghalt). Elektromos tolószékkel tudok csak közlekedni, páran ismernek is személyesen innen is (igaz Keri papesz? :)). Annó cirka 15 éve megkaptuk a kocsikat és akkor anyám végigjárta a lépcsőház összes lakóját, hogy a magasföldszintig lesz egy fa rámpa, ami két részes és a korlát mellé fel lehet állítani amikor nem használjuk, természetesen mindenki rábólintott, hogy rendben. Következő lakógyűlésen apám ott volt és a harmadik emeleti lakó megjegyezte, hogy neki a rámpa útban van felhajtott állapotban is és jó lenne, ha eltüntetnénk onnan. Ja az ember egy vékony, egyszálbelű tag és ő "nem fért el mellette"... Érdekes, senki másnak nem volt útjába, pedig a negyediken egy cirka 120 kilós hölgyemény lakott akkoriban és őt sem zavarta... Természetesen a tag le lett szavazva, rámpa azóta is teljesíti a szolgálatát, igaz a fazonnal azóta se áll szóba anyám :)
Szerettünk volna lépcsőliftet, de az már akkoriban is 2.5 millió jó magyar forintba került volna, természetesen támogatás nem járt akkor sem és azóta sem ilyenekre.
Keri 85260 2009. július 26. 09:40
Válasz erre
Hát azért ez nemigazán van így.Marsi kutatójárművek(!),üstökösszondák,mint a Deep Impact,űrszondás Naprendszerkutatás(Szaturnusz új gyűrűi,új holdjai,Titan),Messenger úton van a Merkúr felé(közben útbaejti a Vénuszt is),New Horizons a Plútó felé tart,készülnek az új Holdszondák az újabb Holdraszállás előkészületeként stb,stb.
Azért ezek nem semmik!
Keri
HUJBI 85259 2009. július 26. 09:14
Válasz erre
100 éve repülte át Bleriot a Csatornát.
40 éve történt a Holdra szállás.
60 év alatt ennyit fejlődött a repülés.

Most meg semmi, oké-oké, épül a Nemzetközi Űrállomás, röpködnek az F-22-esek, meg az F-35-ösök, de egyébként...
marci 85258 2009. július 26. 09:00
Válasz erre
Hujbi!

Megoldás:törd el a lábát rögtön fog kelleni az akadálymentesítés.
borisz 85256 2009. július 25. 21:56
Válasz erre
Az rángassa a tolókocsiját a lépcsőn, aki leszavazta.
Amon 85255 2009. július 25. 21:28
Válasz erre
Ezt nem mondod komolyan.
Ilyen nincs. Basszus
HUJBI 85254 2009. július 25. 21:20
Válasz erre
nálunk most szavazták le lakógyűlésen az akadálymentesítést. annak idején volt egy feljáró a babakocsinak a lépcsőházban, de egy felújításkor elbontották. mivel erre tudtommal törvény van, ezt nem lehetne szavazás tárgyává tenni. írok is a jegyzőnek.
Miggyuri 85253 2009. július 25. 20:49
Válasz erre
Nem helyi rendelet van, hanem törvény. Meg nem mondom milyen. Fordulj notariushoz! Ö jobban otthon van a témában.
Miggyuri
mig23papa 85252 2009. július 25. 20:27
Válasz erre
marci

engem megkérdezett, de minek ha utánna felrúgta a megállapodást
marci 85251 2009. július 25. 19:31
Válasz erre
Engem nem kérdezett meg a szomszéd. Az ablakomtól 2m-re épít kemencét.Új ablakom van de nem biztos,hogy zárt állapotban sem jön be a füst.A kenyérsütéshez 2óra felfűtés szükséges . Még nem készült el majd meglátjuk. Ez is döbbenet, hogy engedélyezik bejelentési kötelezettség nélkü de nem adnak ki egy minimum paramétert amit ha nem tart be lebontható. Tegnap átnéztem vagy 50 település szabályzatát de eggyikben sincsenek rendelkezések csak , hogy januártól építhető. Ja és a füstölőhelységre sem kell engedély. Attól tartok disznót is fog vágni:)
HUJBI 85250 2009. július 25. 17:33
Válasz erre
igyekeztem egy kis autós témát is belevinni és a közlekedésnél is az Air and Space múzeumot hoztam fel.
mig23papa 85249 2009. július 25. 17:23
Válasz erre
HUJBI

Na végre valami jó hír, erre vártam reggel óta.
HUJBI 85246 2009. július 25. 13:16
Válasz erre
végre egy jó hír: 8.2 milliós végkielégítéssel távozott a GM bukott vezére és élete végéig további évi 75 ezer dollárt kap. a szerződésében ennél sokkal magasabb összegek szerepeltek, de mégis csak egy bukott vezetőről van szó, aki csődbe vitte a céget...így be kell érnie ezzel a kevéskével.

ennyit sikerült átmentenünk a kapitalizmusból. :)
juge75 85238 2009. július 25. 12:04
Válasz erre
Amon!
A Magyar emberek temperamentumában keresendő az ok.
Majd ha a sajnálatos többség (tisztelet a kivételnek) agyilag, emberi viselkedésben felnő arra a szintre, hogy tisztességgel dolgozzon, jegyet vegyen, ne szemeteljen, stb.
De ahogy Hofi Géza(nyugodjon békében!) mondta: "A Bunkóknál miért nincs létszám stopp!
mig23papa 85236 2009. július 25. 10:35
Válasz erre
Amon

Kérdezd meg a BKV főnökét.
Amon 85235 2009. július 25. 10:31
Válasz erre
Szia Hujbi!

Ez egyébként egy teljesen bevált motszer csak azt nem értem itthon miért nemlehetne kivitelezni mint fentartani egy rahedli őrt.
Hosszú távon jobban megéri. Ha Pesten járok akkor autó. De volt hogy mtróztam és mikor lementem sorfalat álltak a biztőrök. Ehy kapus beengedő rendszer lecsökkentené a bliccelőket is mert nem lehetne és az élő erő sem kéne elég lenne a jelenlegi tizede.
És még fejleszteni is lehetne a bkv.
mig23papa 85234 2009. július 25. 10:24
Válasz erre
Miggyuri

Ezt jól tudod.
Szomszéd telken panzió van. A tulaj kitalálta, hogy a telek üres részére épít magának egy családi házat. Átjött aláíratta velem a kérvényt a családi házra. A ház felépült, és érdekes módon néhány hónap múlva a felső szint átalakult panzióvá.
Tudom hogy engedély nélkül, de nem jelentem fel, nekem többet ér a nyugalmam, a pereskedésnél, annak ellenére, hogy nyári hónapokban szinte minden nap újabb és újabb idegen pofák bámulnak át hozzám, a családi házból átalakult panzióból.
HUJBI 85233 2009. július 25. 08:34
Válasz erre
Párizsban megkérdeztem a jegypénztárnál az ürgét, hogy jutok el Le Bourget-be. kijött a pénztárból, hozott egy, az adott járatra vonatkozó menetrendet, tollal bekarikázta, hogy hol kell le- és felszállni, elkérte a pénzt és megvette a jegyet - ha bérleted van, csak a különbözetet kell kifizetni - és megmutatta, honnan indul a busz. mindezt angolul. az arrogáns, beképzelt, semmilyen más nyelven megszólalni nem akaró francia. tegyem hozzá, az angollal Párizsban a legtöbb közszolgánál próbálkozhatsz. Párizsban zónák vannak, a legtávolabb a 6. zóna van (reptér), de a legtöbb látnivaló a 3. zónán belül van. a bérlet ára borsos, de pl. a jeggyel annyiszor szállsz át, ahányszor csak akarsz, amíg fel nem jössz a felszínre. ellenőr nincs, csak kapu, akárcsak Barcelonában. vagyis vannak ellenőrök, állomásonként vagy kettő, akik a kapukon belül még elkérhetik a jegyet. ha nincs, az nagyon ciki.

távolsági közlekedésnél sok országban a jegyet úgy kell kérni, hogy ettől-eddig. aztán megmondják, hogy hol kell mondjuk átszállni a buszról a vonatra. majd ők elszámolnak egymással. a vasútállomásról nem tudsz kijönni, ha nem addig szólt a jegyed - indulásnál érvényesíteni kell - és akkor az ellenőrök udvariasan megkérnek, meséld már el nekik is a sztorit.

sok helyen van kapu, ahhoz elég néhány ellenőr és karbantartó. csak egyszer kell jól kiépíteni. de semmi sem tökéletes. elég sokáig vannak nyitva, hátha gyerekkel vagy csomaggal vagy. a négerek beállnak szorosan mögéd és beslisszolnak.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.