<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zoli1989 | Adatlap | 85567 | 2009. augusztus 31. 14:32 | ||
Melyik videó ? Előzmény: (85565) Solo 2009. augusztus 31. 14:21 | |||||
Monox | Adatlap | 85566 | 2009. augusztus 31. 14:22 | ||
Most találtam egy videót. Ahogy elnézem ebben a gépeben biztosan nem fognak feilsmerhető madárnyomokat találni. www.tvn24.pl/2260784,28385,0,1,1,katastrofa-mysliwca-su_27-film-jan,wideo.html | |||||
Solo | Adatlap | 85565 | 2009. augusztus 31. 14:21 | ||
Nézzétek meg a videót. A 18. másodpercben valamit elüt a gép vagy leszakad róla valami. Utána már zuhan is. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 85564 | 2009. augusztus 31. 14:08 | ||
Mindenesetre ha valaki valamit megtud, akkor szerintem íjrátok (írjuk) ide be. Engem is nagyon érdekel az eset, mert úgy volt hogy megyek Radomba, ráadásul vasárnapra volt tervezve. Szerencsére nem mentem... Amúgy sajnálom a belorusszokat, ez volt az első szereplésük nemzetközi repülőnapon... | |||||
Muzzy | Adatlap | 85563 | 2009. augusztus 31. 13:44 | ||
Monox! Előre jelzem ez is csak találgatás, a bizonyítékok nélkül az is marad. A képen szerintem mindkét hmű működik, mindkettőnek látszik a füstje. Ha asszimetrikus tolóerő lett volna, akkor az oldalkormányt lépték volna, de a képen ezt nem látom, meg a videofelvételek is mintha egyenes megközelítést mutattak volna. Lehet, hogy a szívócsőben megtalálták a madár maradványait, ezért is jelölték meg ezt oknak. Egy biztos, az adatrögzítők, roncsok átvizsgálásának eredménye nélkül mindez csak elmélet gyártás. Muzzy | |||||
Monox | Adatlap | 85562 | 2009. augusztus 31. 13:29 | ||
Azóta is a net előtt ülök. Előkerütek azok a fotók is, ami a becsapódás előtti állásszögön mutatja a gépet. A hajtóművekből áramló füstcsík a két hajtóműnél teljesen más, az egyiknél tisztán látszik, a jobb oldalinál úgyszolván semmi. Lehetséges azért, mert azon utánégetés van, bár a lángnyelv nem látszik, ebből a képből ezt nem lehet megállapítani, az viszont biztos, hogy ha csak egy pillanatra is, de a két erőmű nincs szinkronban. A hivatalos verzió szerint madarat kapott a gép, de minél többször nézem a videót annál inkább azt hiszem, hogy nem, ez lehetetlen. Élőben látva és a videót nézve egyre valószínűbbnek látom a feltevést, hogy a gép v. műszaki hiba, v. pilótahiba miatt zuhant le. A magam részéről az előbbi áll közelebb hozzám. Ehhez hozzá tartozik, hogy a gépet 11 körül beinditották, majd leállították, de látható szerelést senki nem végzett rajta. Mindenképpen meg szeretném tudni mi is történt pontosan, de azt hiszem, sok időbe telik mindez, ha valamikor is lehetőség lesz rá. Tibor és Topi, köszönöm a hozzászólásotokat. | |||||
Monox | Adatlap | 85559 | 2009. augusztus 31. 07:19 | ||
Nagy volt az öröm és a várakozás Radomban. A szombati napi program ugyanígy félbeszakadt, csak ott az ég esett a földre és nem repülőgép. A repülőnap nagyon vontatott és nagyon unalmas volt, de a Szuhoj típusok mindig mindenhová elvonzottak. Láttuk repülni kötelékben a Szu-22-est négy géppel, igaz csak a földön de közvetlen közelről megcsodáltuk a Szu-24-est és a dinamikus soron kiállított Szu-27-es repülése volt az amire mindenki kíváncsi volt. Hogy mennyire így volt az jól bizonyítja, hogy alig kapok levegőt, mert nekinyomtak a kerítésnek, mert a gépet a felszálláshoz való gurulásakor gyakorlatilag mindenki látni akarta. Amikor az első két kép készült valami földöntúli borzongás töltött el engem és biztosan mindenki mást is. A gép impozáns mérete, királyi megjelenése a MiG-29-eshez hasonlóan senkit nam hogyott hidegen. Kifordulva az állóhelyről, mintegy 10 méterrel az orrom előtt elgurult a pálya végére. Mindenki várta a csodát, valaki már részben meg is kapta, mert látta már gurulni ÉLNI a gépet, úgy mint még máskor nem, talán csak a képeken. Leszálltak a finn Hawkok, indulhatott a program. Nem részletezném a Youtube-on megtalálható már a teljes repülés szinte ami 4 körből állt mintegy 2 perc idő elejéig. És akkor következett be az, amikor az ember egészen egyszerűen nem akar hinni a szemének. Most sem értem, kezdem viszont kapisgálni mi történhetett. De nagyon fáj az egész. Ez nem híradás volt, hogy valahol lezuhan valami, hisz olyan mindennapra jut egy. Itt szinte mindenki együtt élt a géppel, integettünk a pilótáknak guruláskor és ők vissza, amikor meg felbődült a fáklya, egy emberként mindenki újjongott és figyelt, hogy láthassa a csodát. És megláthatta. Majd egy olyan csodát is ami porig rombolt mindenkit és mindent. Bennünket is aki csak egy kicsit is tovább látott a technikán. A részleteket már megírta a Jetfly. Amit az okokról írtak szerintem egyáltalán nem igazak, de ez semmit nem von le abból, hogy az eltávozottak az utolsó pillanatig próbálták menteni a lehetetlent és az életüket áldozták a hazájuktól távol egy szép ügy érdekében. El kell temeni őket és meg kell gyászolni, kicsit viszont nehéz azt érezni, hogy ma reggel is megint felkelt a nap... Pár saját fotó van itt tegnapról. Az első kettő magát a csodát ábrázolja. A harmadik egy szép kezdetet amiről akkor senki nem gondolta, hogy valmi befejeződése is egyben. A negyedik képen a becsapódás utáni 7. másodperc látható. A gép eltűnését a fák mögött szerintem senki nem fényképezte le, abban a pillanatben senkinek sem jutott eszébe fényképezni, amikor egyszerűen nem akar hinni annak amit lát. Az ötödik kép is jól mutatja azokat, akik itt maradtak és akiknek el kell számolniuk majd a saját munkájukkal és lelkiismeretükkel, az itt maradottak elött. Súlyos teher amit el kell cipelni. Valahol nekünk sem volt egyszerű. Nyugodjon békében a két elhunyt pilóta. | |||||
Szabi77 | Adatlap | 85556 | 2009. augusztus 30. 18:48 | ||
HUJBI | Adatlap | 85555 | 2009. augusztus 30. 18:48 | ||
bruttó vagy nettó? :) | |||||
balaton | Adatlap | 85554 | 2009. augusztus 30. 18:38 | ||
És Bochkor Gábor mit keresett a Mig-29 fedélzetén? :D | |||||
Tibor | Adatlap | 85553 | 2009. augusztus 30. 18:18 | ||
A Radomban lezuhant belorusz SzU-27 egyik elhunyt pilótája a Belorusz Légierő Főparancsnok helyettese volt. Mit keres egy ilyen magas beosztású tábornok egy bemutató repülőgép fedélzetén? | |||||
MrChef | Adatlap | 85552 | 2009. augusztus 30. 17:19 | ||
Nem Moszkvában, hanem Leningrádban, nem Moszkvicsokat, hanem Volgákat, nem osztogattak, hanem fosztogattak. A többi stimmel. R.I.P. a pilótáknak.:-( | |||||
HUJBI | Adatlap | 85551 | 2009. augusztus 30. 16:25 | ||
és nem pilóta, hanem pilóták. | |||||
Tibor | Adatlap | 85550 | 2009. augusztus 30. 16:21 | ||
Szia! Bocs, hogy beleszólok, de nem Krakkóban, hanem Radomban történt a katasztrófa. Üdv.: Tibor | |||||
Cebes | Adatlap | 85549 | 2009. augusztus 30. 14:35 | ||
Ha jól hallom a pilóta meghalt. | |||||
Cebes | Adatlap | 85548 | 2009. augusztus 30. 14:26 | ||
ÚÚÚ bazzz...Terveztük hogy kimegyünk... | |||||
Wrecker | Adatlap | 85547 | 2009. augusztus 30. 13:24 | ||
Most zuhant le a Krakkó-i repülőnapon egy Szu-27 vadászgép ! A repnapnak vége... | |||||
romeo | Adatlap | 85546 | 2009. augusztus 28. 09:20 | ||
bero89 | Adatlap | 85545 | 2009. augusztus 27. 09:59 | ||
Sziasztok! Tud valaki valamit a tegnap repült C17 úticéljáról vagy esetleg látta valaki? | |||||
Sulaco | Adatlap | 85544 | 2009. augusztus 27. 01:28 | ||
Ezek után elkezdtem félni, hogy jövőre sem lesz Kecskeméten repülőnap:( Sajnálnám nagyon! Az idei is elmaradt, ezért már most érzem az elvonási tüneteket:) | |||||
mig23papa | Adatlap | 85543 | 2009. augusztus 26. 18:23 | ||
romeo No és arról hol írnak, hogy mennyit faragnak le a baromi nagy (amúgy állítólag jogos, igazságos és törvényes) végkielégítésekből. | |||||
romeo | Adatlap | 85542 | 2009. augusztus 26. 12:27 | ||
A szociális, a földművelésügyi, illetve a honvédelmi tárca lehet a 2010-es büdzsé legnagyobb vesztese két ma reggeli lap birtokába jutott keretszámok alapján. Egybehangzóan úgy tudja a két lap, hogy a szociális tárca a 2009-es 212 milliárd forint után jövőre csak 135 milliárd forintból (-77 mrd Ft), a földművelésügyi 187 után 130 (-57 mrd Ft), a honvédelmi 307 után 262 milliárd forintból (-45 mrd Ft), www.portfolio.hu/cikkek.tdp | |||||
Gabusch | Adatlap | 85512 | 2009. augusztus 25. 20:43 | ||
zoli1989 | Adatlap | 85511 | 2009. augusztus 22. 10:00 | ||
Én ezt még 19-én fotóztam. Amúgy 20-án valóban a budai oldalról jöttek Pestre, viszont utána szépen mentek lefelé Tököl felé... | |||||
Palkó | Adatlap | 85510 | 2009. augusztus 21. 23:52 | ||
Elég kacskaringós volt az útjuk mert Érd irányából húztak Bp. fele.Legalábbis itt fölöttünk amíg láttam őket, de nem Tököl felé az bizti.Kb. 10 óra 49 perckor. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 85509 | 2009. augusztus 21. 22:03 | ||
Han | Adatlap | 85508 | 2009. augusztus 21. 21:50 | ||
Lacus78! Mártonig nem mentek le, Tökölön fordultak rá a Dunára, azért nem hallottad. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 85507 | 2009. augusztus 21. 15:12 | ||
Tőlünk a kertből is jó a látvány ;-) | |||||
borisz | Adatlap | 85506 | 2009. augusztus 21. 13:59 | ||
Át kellett volna jönnöd. Jövőre, ha lesz, üljünk ki a gátra napernyővel meg sörrel:) Erre próbálnak a műrepülők is. | |||||
Lacus78 | Adatlap | 85505 | 2009. augusztus 20. 21:30 | ||
Én itt Szszmártonban semmit nem hallottam:( Ki kéne mosni a fülem? | |||||
borisz | Adatlap | 85504 | 2009. augusztus 20. 19:43 | ||
Én itt Lakihegyen bámultam ez eget. Minden forgolódott erre, de csak a helikopterekről tudtam képet csinálni. A gripent meg ugatta a kutya:D (húúú, az a dörgés, ami a gépből jött...:D ) | |||||
mig23papa | Adatlap | 85503 | 2009. augusztus 20. 19:22 | ||
Jimbobá Reméljük, de sajna jött már onnan haza magyar katona lábbal előre. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 85502 | 2009. augusztus 20. 19:07 | ||
Nem a magyarok futamították meg, hanem az általuk (és amerikaiak által) mentorált afgán egység. Akikkel szerintem tíznél több magyar-amerikai katona sem volt, sőt. Magyar újságírás... mig23papa, a másik lehetőség is benne van a pakliban, ezt mindenki tudja, bár reméljük sose fog rá sor kerülni. A következő egy-két hónap kemény lesz ott Baghlanban, eléggé romlott a helyzet. Üdv! | |||||
mig23papa | Adatlap | 85500 | 2009. augusztus 20. 18:57 | ||
G-cart Mit hozott volna fel mentségére a Szekeres miniszter, ha fordítva alakult volna a helyzet? | |||||
G-cart | Adatlap | 85499 | 2009. augusztus 20. 18:16 | ||
mig23papa | Adatlap | 85498 | 2009. augusztus 20. 17:53 | ||
Zsóti Tudod...semmi sem tart örökké. Nálunk még addig sem, ameddig tarthatna. | |||||
Zsóti | Adatlap | 85497 | 2009. augusztus 20. 17:35 | ||
Elméletileg, ez volt a MIG-ek utolsó nyilvános repülése...szomorú... | |||||
Han | Adatlap | 85496 | 2009. augusztus 20. 12:27 | ||
Nállunk meg most fordult meg a 3 grippen, meg a Mig29esek, meg az 1. csapat is nemrég:) (Tökölön) | |||||
Spike | Adatlap | 85495 | 2009. augusztus 20. 10:57 | ||
Most voltak a 29-esek, aki látta élőben/tévében remélem jól megnézte, mert valószínű most látunk ilyet utoljára. Remélem majd repülőnapokon majd látunk 29-est még ha nem is magyar színekben repülni. | |||||
Solo | Adatlap | 85494 | 2009. augusztus 20. 09:49 | ||
A média megint kicsit egyoldalúan tájékoztatta a népet. Koránt sem voltak rendben a papírok, és a kért időpontban a légtér túl zsúfolt lesz. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 85493 | 2009. augusztus 19. 22:51 | ||
Topy | Adatlap | 85492 | 2009. augusztus 19. 22:47 | ||
35 éves működés után úgy tűnik megszűnik a Modell-Fan, az egyik legnagyobb és talán legrégebben megjelenő németnyelvű makettező havi magazin. A 2009/10. szám után meghatározatlan ideig felfüggesztik az újság megjelentetését. A kiadó főleg az internetes média térnyerésére hivatkozik, amely a nyomtatott sajtóval szemben ingyenes és gyorsabban teszi elérhetővé az információkat mindenki számára. Üdv ... Topy | |||||
Keri | Adatlap | 85491 | 2009. augusztus 19. 22:09 | ||
Engem nagyon érdekelne a "miért"?Mi változott meg az előző évekhez képest,ami miatt most nem lehet? | |||||
Amon | Adatlap | 85487 | 2009. augusztus 19. 21:21 | ||
Igen ezt sajnos olvastam csak másik oldalon. Erre inkább azt mondom NO COMMENT... | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 85486 | 2009. augusztus 19. 21:14 | ||
ez is csak nálunk történhet meg... :@ www.hirado.hu/Hirek/2009/08/19/17/Elmarad_a_hagyomanyos_legiparade.aspx | |||||
Podva | Adatlap | 85485 | 2009. augusztus 19. 19:52 | ||
Idézet Az Olaszországi Légi Háború-bó "1944 dec 11.én a MAAF ATI embereinek elő kellett venniük a Jane's All The World's Aircraft című kötetet egy különös példány, egy 9,5m fesztávú egyfedelű gép miatt, melynek hosszú üvegezett kabintetője volt. Nagyrészt világosszürke alapszínűre festették, az oldal és magassági kormányokat pedig fehérre (ezek végein a magyar trikolor piros-fehér-zöld sávjai pompáztak) A szárnyvégek alsó felszíne sárga, mig a szárnyakon, illetve a törzs oldalain a HA-NAN polgári azonosító jelzést lehetett látn. Mindezekre meglehetősen elnagyolva az USAAF fehér csillagait és sávjait festették. A géppel egy magyar polgári berepülőpilóta és egy lengyel munkás repült az egyik Adria parti városba, Tortoretóba. A hírszerzők gondosan áttanulmányozták a tipusazonosítás "bibliáját" majd kijelentették, hogy egy M-24-es könnyű repülőgépről van szó." Üdv Podva | |||||
borisz | Adatlap | 85484 | 2009. augusztus 19. 16:50 | ||
Lusta vagyok fényképezni, pedig kb egy hete itt gyakorolnak a bemutatóra a gépek. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 85483 | 2009. augusztus 19. 13:52 | ||
Nyugger | Adatlap | 85482 | 2009. augusztus 19. 13:19 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 85481 | 2009. augusztus 19. 11:24 | ||
már megvolt! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |