<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
páncélos | Adatlap | 86336 | 2010. január 12. 13:39 | ||
Kamovos | Adatlap | 86335 | 2010. január 12. 12:43 | ||
Sziasztok Minden esetre jól esne végigsimítani rajtuk a kezem mér locsolás előtt! Mégis csak eredeti Magyar vasak! Üdv: kamovos Irtottak! Csak nem azt akiket kellene! | |||||
mig23papa | Adatlap | 86334 | 2010. január 12. 12:37 | ||
Lacus78 " Már felvették velük a kapcsolatot, így van remény arra, hogy néhány darabot meg tudjon vásárolni a magyar múzeum. " Mi az hogy megtudunk vásárolni? Már rég vissza kellett volna adniuk, ingyen, nem? | |||||
Spike | Adatlap | 86333 | 2010. január 12. 12:10 | ||
Na, megvolt az irtás. Talán jobb is így. | |||||
balaton | Adatlap | 86319 | 2010. január 11. 21:34 | ||
Megelőztél :) | |||||
romeo | Adatlap | 86317 | 2010. január 11. 20:07 | ||
Igen, ez szenzáció lenne, csak aztán Kecelen ne öntözzék őket, mert az ottani repülőeszközök nagy része már rozsdásodik. | |||||
Lacus78 | Adatlap | 86316 | 2010. január 11. 19:59 | ||
Magyar harckocsi kedvelőknek... kuruc.info/r/2/53453/ | |||||
vrauko | Adatlap | 86315 | 2010. január 11. 13:35 | ||
Elhunyt Pliny G. Holt százados, amerikai haditengerészeti repülő. 1910-ben született, és élete utolsó hat hónapját leszámítva aktív makettező volt. (Szeretnék én még 100 éves koromhoz közeledve...) Béke poraira. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 86311 | 2010. január 7. 21:59 | ||
De hát megkaptad, nem? :) | |||||
PETI | Adatlap | 86309 | 2010. január 7. 21:49 | ||
Szeva Marci! Szerintem amiket írtál ímélben, azok repülnek :), viszont csinálj valamit a lev.programoddal, mert sorozatosan visszadobja a leveleket... Üdv | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 86308 | 2010. január 7. 21:16 | ||
Sturmmann! Köszi a fáradozást! A honvédséggel, és az ország helyzetével kapcsolatban: évek óta gondolkozom már azon, hogy ennek a züllésnek mi lehet az oka, van többféle elméletem is, de az biztos szerintem, hogy nem abban keresendő, hogy közöttünk mindenki ennyire balf*sz és tehetségtelen lenne. Vagy valamilyen kívülről irányított tervet hajtanak végre a vezetőink (pénzért természetesen), vagy ők maguk züllesztenek , hogy megtömjék a saját zsebüket. Szerintem mind a két verzió hatékonyságához jól jön egy kis mesterségesen gerjesztett rasszistázás, nacionalistázás, bűntudat ébresztés, meg a szokásos megemlékezés. | |||||
notarius | Adatlap | 86307 | 2010. január 7. 20:37 | ||
Hát szerintem egy komolyabb támadást bármely irányból az átellenes határnál lehetne csak megállítani. :) Ezt is elkúrták, bár kivételesen nem csak Fecó és bandája. | |||||
Kockabob | Adatlap | 86306 | 2010. január 7. 20:31 | ||
Egyszer már olvastam ezt a cikket, akkor sem bírtam ki ép ésszel és most sem sikerült. Ahogy akkor is,most is bontottam egy Dréhert, és imádkozom hogy jöjjön már a változás. Ja és nálunk(XV.ker.Nyírpalota út 57) is volt esemény, kigyulladt a pince és tele volt a parkoló tűzoltókkal, a lépcsőház meg füsttel. | |||||
HUJBI | Adatlap | 86305 | 2010. január 7. 20:28 | ||
nekünk viszont van egy fehér lovunk. | |||||
romeo | Adatlap | 86304 | 2010. január 7. 20:08 | ||
Sturmmann | Adatlap | 86302 | 2010. január 7. 15:26 | ||
Bocsi, még egy telefonszám. Az alapítvány bázisreptere Tököl: +36-24-536900 Mail: foundation@jetage.hu | |||||
Sturmmann | Adatlap | 86301 | 2010. január 7. 15:23 | ||
Ha li mindössze ennyi volt a mailben. A"JET AGE" honlapján ezeket az elérhetőségeket találtam: +36-1-4670601 +36-30-9488497 lehet, itt többet tudnak segíteni. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 86300 | 2010. január 7. 10:46 | ||
Szia! Esetleg lehet tudni valamit a résztevőkről? Üdv | |||||
Sturmmann | Adatlap | 86299 | 2010. január 7. 01:36 | ||
Üdv! Most kaptam mailben a reptérről (ferihegy). Az idén ünnepeljük a magyar motoros repülés kezdetének 100. évfordulóját. Ebből az alkalomból a repülés barátai 2010. január 10-én, vasárnap 9:45 órai kezdettel megemlékezést és koszorúzást szerveznek az Őrs vezér terén lévő repülési emlékműnél. Az évforduló tiszteletére a Járműtörténeti Emlékekért Társaság Alapítvány (JET AGE) szervezésében 25 repülőgép tisztelgő repülést végez 9:50 és 10:00 óra között az ünnepség helyszíne felett. A megemlékezésre minden érdeklődőt várnak a szervezők! | |||||
p-51 | Adatlap | 86294 | 2010. január 6. 14:58 | ||
Igen, elnézést kérnek,meg sajnálják. Írtam nekik, hogy szerintem elég drága lap ahhoz, hogy ilyen hibákat vétsenek. Levélben jó fejek. | |||||
Podva | Adatlap | 86291 | 2010. január 6. 11:26 | ||
Na ja Bezzeg Mária Terézia idejében kötelező volt a magyar huszároknak a bajusz (akinek nem nőtt annak festenie kellett):) Üdv Podva | |||||
romeo | Adatlap | 86289 | 2010. január 6. 08:57 | ||
Magyar honvéd nem viselhet barkót Január elsejétől csak a száj széléig érő bajuszt viselhetnek a magyar katonák – a Honvédelmi Minisztérium rendeletének köszönhetően. A barkó kikerült az engedélyezett arcszőrzetek közül. December 29-én jelent meg a Magyar Közlönyben Szekeres Imre honvédelmi miniszter januártól hatályos rendelete, amelyben szabályozza a katonák öltözködését, ezen belül az arcszőrzet viselését. (január 5., mno.hu) | |||||
Pietrino | Adatlap | 86288 | 2010. január 5. 22:18 | ||
Én még nem szántam rá magamat, hogy írjak nekik, nem tudom mennyi értelme van. Azt vettem ugyanis az utóbbi időben észre, hogy akik veszik, vagy nem értenek annyira hozzá, ergo nekik bármit írhatnak, vagy nosztalgiából/megszokásból veszik az emberek a lapot (mint mostanság én is). És hát ugye válság van, örüljünk, hogy ezt kapjuk ... Válaszolt valamit a szerkesztőség a leveleidre? | |||||
p-51 | Adatlap | 86287 | 2010. január 5. 22:15 | ||
Ja, és a balesetes géb meg egy D volt, nem B, ráadásul nem héja, hanem ölyv a rendszeresített nevük a cikkel ellentétben | |||||
p-51 | Adatlap | 86286 | 2010. január 5. 22:14 | ||
Én most küldtem a harmadik emailomat a szerkesztőségnek. Én is a Blikkel szoktam nekik példálózni. Tavaly két f-105-ös cikkben lőttek nagy bakokat. | |||||
Pietrino | Adatlap | 86285 | 2010. január 5. 22:10 | ||
Sok furcsaság van mostanság az Aranysasban. Sajnos nálam szakmai ártalom, hogy tipográfiailag is nézek egy újságot és nincs minden rendben. Elírások, néhol helyesírási hibák, hol Arial, hol Times betűtípus ... Pár hónappal korábbi számban volt cikk az S-3 Vikingről. Régen olvastam annyira zagyva, néhol értelmezhetetlen szöveget. Manapság egy Blikk sem engedhetne meg magának ilyet, nemhogy egy "szaklap"! | |||||
Daala | Adatlap | 86284 | 2010. január 5. 22:10 | ||
Mostanában elég sok hülyeség van az Aranysasban. A decemberi számban Az Izralei F-15-ről szóló cikk elején lévő képaláírás is hülyeség, miszerint az egy F-15A. Ugyanis az egy C változat, ami könnyen felismerhető az orr rész altt és felett lévő 2db szemölcsantennáról. Ez az AN/ALQ-135-ös ICMS beépített elektronikus ellentevékenység rendszer antennája. Ezek az A változatra nem voltak felépítve, még az MSIP upgrade után se. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 86283 | 2010. január 5. 22:02 | ||
Kedvencem az Leopard 2 L/55 lövegét 55-ös kalibernek fordították a 101 híres harckocsi c. könyvben. Amúgy az egész fordításról ordít, hogy hozzá nem értő készítette, ráadásul nem is magyaros :) Üdv | |||||
p-51 | Adatlap | 86282 | 2010. január 5. 21:53 | ||
Most a friss aranysasban cikket írtak a Nato-kódokról, meg az orosz eredeti megnevezésekről, és címsorban simán leírták az aa-10 alamo helyett az aa-10 apexet. Ezek is szakemberek. | |||||
juge75 | Adatlap | 86280 | 2010. január 1. 20:25 | ||
Pont az a lövegcsöves verzió, amit én is készítek éppen 1/35-méretben. | |||||
juge75 | Adatlap | 86279 | 2010. január 1. 20:25 | ||
Szakember, az szakember! -mondotta egykoron Hofi. A Decemberi Aranysas-ban 3M9 rakéta helyett 9M9 rakétát írt a szakértő, a 2009/4.-es Regimentben pedig Budapest Ostroma című írásban "Az Erzsébet híd az ostrom idején, előtte 8,8 cm-es páncéltörő ágyú. A képen valóban az Erzsébet híd van, de az ágyú nem német, hanem magyar és zsákmányból származó orosz Ksz-12 85mm-es légvédelmi ágyú, amit felfúrtak 88mm-re. | |||||
sulyid | Adatlap | 86278 | 2010. január 1. 20:01 | ||
Ronin | Adatlap | 86277 | 2009. december 30. 13:47 | ||
Jó képek Charlie! Szombathelyen lakom, a kórház közelében, itt ép rá lehet látni a tetején lévő helipodra. A házban lakó öregeknek eleinte furcsa volt, minek rohangálok a tetőre fényképező géppel...:) Ezek a képek még az EC 135- ösök szolgálatba állásakor készültek, még Osztrák festéssel. Ronin | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 86276 | 2009. december 30. 13:41 | ||
Betegért jöttek. Csak azért fura, mert légvonalban 200m-re van az egyetem CT laborja kiépített leszállóhellyel. Oda szokták hozni a sérülteket. De nem bánom, hogy így történt :)) | |||||
borisz | Adatlap | 86275 | 2009. december 30. 13:33 | ||
Kipróbálták, hogy le lehet-e szállni, vagy jöttek valakiért? | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 86274 | 2009. december 30. 13:26 | ||
Otto | Adatlap | 86273 | 2009. december 27. 18:54 | ||
Totoalcar-Winkler | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 86272 | 2009. december 27. 17:38 | ||
Lacus78, torpokoska hozzaszolasara reagaltam csak. A totalcar-os cikk vegen volt ez a szoveg. | |||||
romeo | Adatlap | 86270 | 2009. december 27. 12:20 | ||
Friss: lassan az üzemidejük végéhez közelednek a FAGOT páncéltörő rakéták, mivel új beszerzés nem történt, nagyon valószínű, hogy a lövészzászlóaljak egyetlen pct. fegyvere a jó öreg RPG-7 lesz. Kivételt képez a 25/88. Könnyű Vegyes Zászlóalj, náluk még néhány évig marad a METISZ-M komplexum. | |||||
Lacus78 | Adatlap | 86269 | 2009. december 27. 10:20 | ||
Tyimosenko. A teljesség kedvéért: kitől származik az idézet? Ez még nem politizálás, írd le bátran... | |||||
lucky | Adatlap | 86267 | 2009. december 27. 08:57 | ||
Honvédelem? Pár ezer kilométerre a hontól? Ha azt mondják rá tapasztalatszerzés, semmi bajom nem lenne. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 86266 | 2009. december 26. 22:39 | ||
Ez a szoveg azert elgondolkodtato... "Hát, kezitcsókolom, beléptünk egy katonai szövetségbe, amely minden előzetes várakozás ellenére felvett minket. Azóta ott cigánykodunk a tagsági díjjal, ahol tudunk, és bármennyire horror a misszió költségvetése, az biztos, hogy ország honvédelmet ilyen olcsón meg még nem úszott." | |||||
tüzér | Adatlap | 86265 | 2009. december 26. 21:38 | ||
Egy nagyon hozzáértő, szakbarbár.Aki volt már harchelyzetben.Vagy mégsem.Tudja alkalmazni a technikát. Minek engedik az ilyet szóhoz jutni? Mihez ért is ő valójában, Miért nem marad a papírnál, ami elérhető?Neki az való... tüzér | |||||
torpokoska | Adatlap | 86264 | 2009. december 26. 11:09 | ||
totalcar.hu/magazin/kozelet/2009/12/26/a_tank_2009-ben_halal_ciki/ sajnálom, hogy ilyen megállapításokra jutott az újságíró a tankokkal kapcsolatban, nem tudom, hogy a kanadai erőfeszítéseket a hk fejlesztésben mivel magyarázná (ha csak Afganisztánt nézzük) | |||||
vlevi | Adatlap | 86263 | 2009. december 26. 00:00 | ||
És ráadásul már egy darabbal sem lesz több. Leállították a gyártását. Én még most is azt mondom, hogy félre kellett volna tenni a kis kárpát medencei egymásra haragudós hozzáállást és lengyel-szlovák-magyar-cseh koopoerációban kellett volna megvenni azokat az F-16osokat, amiket a lengyelek vettek. Tuti, hogy akkora mennyiségnél már jóval alkuképesebbek lettünk volna, mint tízegynéhány gép esetén. | |||||
sulyid | Adatlap | 86262 | 2009. december 25. 23:15 | ||
Ne álmodozz.A f22 sem olyan jó mint amilyennek állítják... | |||||
p-51 | Adatlap | 86261 | 2009. december 25. 22:26 | ||
100 db f-22-es lenne a legjobb | |||||
sulyid | Adatlap | 86260 | 2009. december 25. 22:19 | ||
A legjobb az tovább fejlesztett su 27-esek lennének... | |||||
p-51 | Adatlap | 86259 | 2009. december 25. 22:17 | ||
ja, meg használt 29-esünk van nekünk is, minek még több. | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 86258 | 2009. december 25. 22:09 | ||
Hát, őszintén szólva nem hiszem, hogy hiányozna a kecsóiaknak a probléma. Áll 29-es dögivel Kecskeméten, és az elmult évek tapaszatlata alapján nem jó "üzlet" fentartani őket, itt igazából az alkatrész utánpótlásra gondolok. Arról nem beszélve, hogy nem lehet összehasonlítani a képességeket a 29-es és a Gripen között. 2 Gripen elbír kb. 5-6 29-essel egy légiharcban. Az meg hogy tetszetős egy gép, az vajmi kevés érv az alkalmazhatóság terén. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ha itthon maradtak volna, akkor már vagy az enyészeté, vagy valamelyik vaskereskedésnél végezték volna, mint minden más.
A nemrég kivont eszközökből sem mindent tartottak meg.
Csak egy példa az 1V masina tüzérségi vezetési pont harcjárművek (1V13, 14, 15). Mennyi van belőle a múzeumnak? Egy darab sincs.
Vagy a kivonásra ítélt MIG-29-ből is egy elférne a múzeum udvarán, egy T-72 mellett emlékként az elmúlt évtizedekre.