/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.
Lacus78 86367 2010. január 14. 17:22
Válasz erre
Kedves jeep.
Talán addig nem kéne a makettinfóra írnod, pláne nem ilyeneket, amíg annyi gerinc nincs benned, hogy regisztrálj, valós adatokkal!Szerintem pedig az ilyen névtelen alakoknak nem kéne itt rontani a levegőt!
A kurucinfós linket én raktam fel, mert őszintén hittem, hogy akit a téma érdekel, az örülni fog a hírnek, nem pedig a forrásnál ragad le.Úgy látszik tévedtem, nagyot tévedtem...
Elektró sorry a plusz munkáért...
sarkanyhuzo 86354 2010. január 14. 11:52
Válasz erre
...és a keresős archívum sem működik... :-(((
páncélos 86353 2010. január 14. 09:55
Válasz erre
Végre valaki elmondta a véleményét.
Én a tiltakozók között csak két kérdést tennék fel:
1. Ki szavazott a NATO csatlakozás mellett? Akkor azoknak viszont látásra.
2. Hetente hányszor jár a hegytetőre sétálni (volt-e már arra életében), amiért zavarná egy radar?
Aki a két kérdést követően ott marad, azoknak politikamentesen szakemberek által vázolnám pro- és kontra érveket.
romeo 86352 2010. január 14. 09:00
Válasz erre
Ezt a cikket ajánlom mindenkinek!

A tubesi radar védelmében

hvg.hu/velemeny/20100112_tubes_radar_vedelem.aspx
Nyugger 86350 2010. január 14. 08:38
Válasz erre
De minek... frissítés dátuma: 2008. 05. 21.
Ha minden igaz akkor ma 2010.01.14-e van.
romeo 86349 2010. január 14. 08:28
Válasz erre
Ismét működik a www.haditechnika.hu.
romeo 86348 2010. január 14. 08:26
Válasz erre
Még csaknem egy évtizedig lesz a Gripen-vásárlás foglya a magyar honvédség – mondta Kern Tamás biztonságpolitikai szakértő az atv Változások című műsorában, mert a törlesztések még 2016-ig elemésztik a fejlesztési források szinte teljes keretét.
www.klubradio.hu/cikk.php
romeo 86347 2010. január 14. 07:44
Válasz erre
Hát ha, azt vesszük, hogy Kubinkában tető alatt vannak, az jobb, mint Kecelen a vastartalmú öntözővíz.
Tyimosenko 86346 2010. január 14. 02:26
Válasz erre
Furcsa ez a cikk. Nyilvanvaloan nem fogjak visszaadni az oroszok azokat a jarmuveket.
Es az is nyilvanvalo (sajnos), hogy a legjobb helyuk Kubinkaban van.
romeo 86340 2010. január 12. 16:56
Válasz erre
Jó kérdés. Ha jól emlékszem volt ott még FUG és parancsnoki PSZH is.
torpokoska 86338 2010. január 12. 13:58
Válasz erre
Csak egy rossz indulatú kérdés hol a Rába gyár múzeuma? (az utolsó Botonddal)
torpokoska 86337 2010. január 12. 13:56
Válasz erre
Papa ne feledd az 1848-as zászlókat visszaadták, majd megtámadtuk őket német oldalon :)))
Sajnos egyet kell érteni páncélos kollégával ott legalább fedett helyen megőrizték, még az ellenség technikáját is ...
És ide haza? sajátot sem
páncélos 86336 2010. január 12. 13:39
Válasz erre
Tudom sokan nem így gondolják, de szerintem ott legalább megvannak, és fedett helyen megőrizték. (Ezzel nem azt mondom, hogy ne legyenek itthon, de)
Ha itthon maradtak volna, akkor már vagy az enyészeté, vagy valamelyik vaskereskedésnél végezték volna, mint minden más.
A nemrég kivont eszközökből sem mindent tartottak meg.
Csak egy példa az 1V masina tüzérségi vezetési pont harcjárművek (1V13, 14, 15). Mennyi van belőle a múzeumnak? Egy darab sincs.
Vagy a kivonásra ítélt MIG-29-ből is egy elférne a múzeum udvarán, egy T-72 mellett emlékként az elmúlt évtizedekre.
Kamovos 86335 2010. január 12. 12:43
Válasz erre
Sziasztok

Minden esetre jól esne végigsimítani rajtuk a kezem mér locsolás előtt!
Mégis csak eredeti Magyar vasak!

Üdv: kamovos
Irtottak! Csak nem azt akiket kellene!
mig23papa 86334 2010. január 12. 12:37
Válasz erre
Lacus78

" Már felvették velük a kapcsolatot, így van remény arra, hogy néhány darabot meg tudjon vásárolni a magyar múzeum. "

Mi az hogy megtudunk vásárolni? Már rég vissza kellett volna adniuk, ingyen, nem?
Spike 86333 2010. január 12. 12:10
Válasz erre
Na, megvolt az irtás. Talán jobb is így.
balaton 86319 2010. január 11. 21:34
Válasz erre
romeo 86317 2010. január 11. 20:07
Válasz erre
Igen, ez szenzáció lenne, csak aztán Kecelen ne öntözzék őket, mert az ottani repülőeszközök nagy része már rozsdásodik.
Lacus78 86316 2010. január 11. 19:59
Válasz erre
Magyar harckocsi kedvelőknek...
kuruc.info/r/2/53453/
vrauko 86315 2010. január 11. 13:35
Válasz erre
Elhunyt Pliny G. Holt százados, amerikai haditengerészeti repülő. 1910-ben született, és élete utolsó hat hónapját leszámítva aktív makettező volt. (Szeretnék én még 100 éves koromhoz közeledve...) Béke poraira.
mirazsmarci 86311 2010. január 7. 21:59
Válasz erre
PETI 86309 2010. január 7. 21:49
Válasz erre
Szeva Marci!

Szerintem amiket írtál ímélben, azok repülnek :), viszont csinálj valamit a lev.programoddal, mert sorozatosan visszadobja a leveleket... Üdv
mirazsmarci 86308 2010. január 7. 21:16
Válasz erre
Sturmmann!
Köszi a fáradozást!

A honvédséggel, és az ország helyzetével kapcsolatban:
évek óta gondolkozom már azon, hogy ennek a züllésnek mi lehet az oka, van többféle elméletem is, de az biztos szerintem, hogy nem abban keresendő, hogy közöttünk mindenki ennyire balf*sz és tehetségtelen lenne. Vagy valamilyen kívülről irányított tervet hajtanak végre a vezetőink (pénzért természetesen), vagy ők maguk züllesztenek , hogy megtömjék a saját zsebüket.
Szerintem mind a két verzió hatékonyságához jól jön egy kis mesterségesen gerjesztett rasszistázás, nacionalistázás, bűntudat ébresztés, meg a szokásos megemlékezés.
notarius 86307 2010. január 7. 20:37
Válasz erre
Hát szerintem egy komolyabb támadást bármely irányból az átellenes határnál lehetne csak megállítani. :)
Ezt is elkúrták, bár kivételesen nem csak Fecó és bandája.
Kockabob 86306 2010. január 7. 20:31
Válasz erre
Egyszer már olvastam ezt a cikket, akkor sem bírtam ki ép ésszel és most sem sikerült. Ahogy akkor is,most is bontottam egy Dréhert, és imádkozom hogy jöjjön már a változás. Ja és nálunk(XV.ker.Nyírpalota út 57) is volt esemény, kigyulladt a pince és tele volt a parkoló tűzoltókkal, a lépcsőház meg füsttel.
HUJBI 86305 2010. január 7. 20:28
Válasz erre
nekünk viszont van egy fehér lovunk.
romeo 86304 2010. január 7. 20:08
Válasz erre
Üdv!

Nem mai hír, de azért megdöbbentő!
link: kuruc.info/r/9/50496/
Sturmmann 86302 2010. január 7. 15:26
Válasz erre
Bocsi, még egy telefonszám. Az alapítvány bázisreptere Tököl: +36-24-536900

Mail: foundation@jetage.hu
Sturmmann 86301 2010. január 7. 15:23
Válasz erre
Ha li mindössze ennyi volt a mailben.

A"JET AGE" honlapján ezeket az elérhetőségeket találtam:

+36-1-4670601
+36-30-9488497

lehet, itt többet tudnak segíteni.
mirazsmarci 86300 2010. január 7. 10:46
Válasz erre
Szia!
Esetleg lehet tudni valamit a résztevőkről?

Üdv
Sturmmann 86299 2010. január 7. 01:36
Válasz erre
Üdv!

Most kaptam mailben a reptérről (ferihegy).

Az idén ünnepeljük a magyar motoros repülés kezdetének 100. évfordulóját. Ebből az alkalomból a repülés barátai 2010. január 10-én, vasárnap 9:45 órai kezdettel megemlékezést és koszorúzást szerveznek az Őrs vezér terén lévő repülési emlékműnél.
Az évforduló tiszteletére a Járműtörténeti Emlékekért Társaság Alapítvány (JET AGE) szervezésében 25 repülőgép tisztelgő repülést végez 9:50 és 10:00 óra között az ünnepség helyszíne felett.
A megemlékezésre minden érdeklődőt várnak a szervezők!
p-51 86294 2010. január 6. 14:58
Válasz erre
Igen, elnézést kérnek,meg sajnálják. Írtam nekik, hogy szerintem elég drága lap ahhoz, hogy ilyen hibákat vétsenek. Levélben jó fejek.
Podva 86291 2010. január 6. 11:26
Válasz erre
Na ja
Bezzeg Mária Terézia idejében kötelező volt a magyar huszároknak a bajusz (akinek nem nőtt annak festenie kellett):)
Üdv Podva
romeo 86289 2010. január 6. 08:57
Válasz erre
Magyar honvéd nem viselhet barkót Január elsejétől csak a száj széléig érő bajuszt viselhetnek a magyar katonák – a Honvédelmi Minisztérium rendeletének köszönhetően. A barkó kikerült az engedélyezett arcszőrzetek közül. December 29-én jelent meg a Magyar Közlönyben Szekeres Imre honvédelmi miniszter januártól hatályos rendelete, amelyben szabályozza a katonák öltözködését, ezen belül az arcszőrzet viselését. (január 5., mno.hu)
Pietrino 86288 2010. január 5. 22:18
Válasz erre
Én még nem szántam rá magamat, hogy írjak nekik, nem tudom mennyi értelme van. Azt vettem ugyanis az utóbbi időben észre, hogy akik veszik, vagy nem értenek annyira hozzá, ergo nekik bármit írhatnak, vagy nosztalgiából/megszokásból veszik az emberek a lapot (mint mostanság én is). És hát ugye válság van, örüljünk, hogy ezt kapjuk ...

Válaszolt valamit a szerkesztőség a leveleidre?
p-51 86287 2010. január 5. 22:15
Válasz erre
Ja, és a balesetes géb meg egy D volt, nem B, ráadásul nem héja, hanem ölyv a rendszeresített nevük a cikkel ellentétben
p-51 86286 2010. január 5. 22:14
Válasz erre
Én most küldtem a harmadik emailomat a szerkesztőségnek. Én is a Blikkel szoktam nekik példálózni. Tavaly két f-105-ös cikkben lőttek nagy bakokat.
Pietrino 86285 2010. január 5. 22:10
Válasz erre
Sok furcsaság van mostanság az Aranysasban. Sajnos nálam szakmai ártalom, hogy tipográfiailag is nézek egy újságot és nincs minden rendben. Elírások, néhol helyesírási hibák, hol Arial, hol Times betűtípus ...
Pár hónappal korábbi számban volt cikk az S-3 Vikingről. Régen olvastam annyira zagyva, néhol értelmezhetetlen szöveget. Manapság egy Blikk sem engedhetne meg magának ilyet, nemhogy egy "szaklap"!
Daala 86284 2010. január 5. 22:10
Válasz erre
Mostanában elég sok hülyeség van az Aranysasban.
A decemberi számban Az Izralei F-15-ről szóló cikk elején lévő képaláírás is hülyeség, miszerint az egy F-15A. Ugyanis az egy C változat, ami könnyen felismerhető az orr rész altt és felett lévő 2db szemölcsantennáról. Ez az AN/ALQ-135-ös ICMS beépített elektronikus ellentevékenység rendszer antennája. Ezek az A változatra nem voltak felépítve, még az MSIP upgrade után se.
Jimbobá 86283 2010. január 5. 22:02
Válasz erre
Kedvencem az Leopard 2 L/55 lövegét 55-ös kalibernek fordították a 101 híres harckocsi c. könyvben.

Amúgy az egész fordításról ordít, hogy hozzá nem értő készítette, ráadásul nem is magyaros :)

Üdv
p-51 86282 2010. január 5. 21:53
Válasz erre
Most a friss aranysasban cikket írtak a Nato-kódokról, meg az orosz eredeti megnevezésekről, és címsorban simán leírták az aa-10 alamo helyett az aa-10 apexet. Ezek is szakemberek.
juge75 86280 2010. január 1. 20:25
Válasz erre
Pont az a lövegcsöves verzió, amit én is készítek éppen 1/35-méretben.
juge75 86279 2010. január 1. 20:25
Válasz erre
Szakember, az szakember! -mondotta egykoron Hofi.
A Decemberi Aranysas-ban 3M9 rakéta helyett 9M9 rakétát írt a szakértő, a 2009/4.-es Regimentben pedig Budapest Ostroma című írásban "Az Erzsébet híd az ostrom idején, előtte 8,8 cm-es páncéltörő ágyú.
A képen valóban az Erzsébet híd van, de az ágyú nem német, hanem magyar és zsákmányból származó orosz Ksz-12 85mm-es légvédelmi ágyú, amit felfúrtak 88mm-re.
sulyid 86278 2010. január 1. 20:01
Válasz erre
Ronin 86277 2009. december 30. 13:47
Válasz erre
Ec135 005
Ec135 005
Ec135 004
Ec135 004
Ec135 003
Ec135 003
Ec135 002
Ec135 002

Jó képek Charlie!
Szombathelyen lakom, a kórház közelében, itt ép rá lehet látni a tetején lévő helipodra. A házban lakó öregeknek eleinte furcsa volt, minek rohangálok a tetőre fényképező géppel...:)
Ezek a képek még az EC 135- ösök szolgálatba állásakor készültek, még Osztrák festéssel.
Ronin
CrazyCharlie 86276 2009. december 30. 13:41
Válasz erre
Betegért jöttek.
Csak azért fura, mert légvonalban 200m-re van az egyetem CT laborja kiépített leszállóhellyel. Oda szokták hozni a sérülteket. De nem bánom, hogy így történt :))
borisz 86275 2009. december 30. 13:33
Válasz erre
Kipróbálták, hogy le lehet-e szállni, vagy jöttek valakiért?
CrazyCharlie 86274 2009. december 30. 13:26
Válasz erre
P1010597
P1010597
P1010599
P1010599
P1010602
P1010602
P1010603
P1010603

Mentőhelikopter szállt le a házunk előtti focipályára. Alaposan meglepődtem :)))...meg persze rohantam a fényképezőért :D
Otto 86273 2009. december 27. 18:54
Válasz erre
Tyimosenko 86272 2009. december 27. 17:38
Válasz erre
Lacus78, torpokoska hozzaszolasara reagaltam csak. A totalcar-os cikk vegen volt ez a szoveg.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.