<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Jimbobá | Adatlap | 86423 | 2010. január 23. 22:00 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 86422 | 2010. január 23. 21:58 | ||
migi | Adatlap | 86421 | 2010. január 23. 21:56 | ||
Az hogy nem a HM adta el a vevőknek ,MÉH-nek , stb .hanem eladta egy viszonteladónak . | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 86420 | 2010. január 23. 21:29 | ||
na várj, akkor most mi is a problémád? Az, hogy nem itthon adták el, vagy hogy nem a HM adta el? | |||||
migi | Adatlap | 86419 | 2010. január 23. 21:24 | ||
Légyszives olvasd hozzá a 4185 hozzászólást is . Ezt szeretném én is megtudni ,van akinek a jó üzlet az nem haszon . vajon mennyi Uazt adtak el 650000 ft ért ? talán 10 db ? akkor az már mennyi is ? ez nem pénz ? és a többi jármű amiket eladtak , és a technika benne ? régen legalább eladták akinek kellett . Ebből ki tellett volna a tűzoltók 13 havi pénzére , Csak Gödöllön több mint 100 db hiradós kocsit selejteztek ki, és adtak el . | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 86418 | 2010. január 23. 20:46 | ||
már miért ne a HM értékesítette volna? | |||||
migi | Adatlap | 86417 | 2010. január 23. 18:32 | ||
Látod erről irtam , ezt miért nem lehet cégen belül megcsinálni , van telephely ,van ember ,van mit árulni ,csak lehet akkor nincs saját haszon ,csak állami ? www.katonaijarmuvek.shp.hu/hpc/web.php | |||||
Gabusch | Adatlap | 86416 | 2010. január 23. 12:05 | ||
"Nomost ha történetesen találtak volna, nyilván az sem ingyenes, tehát mindjárt nem olyan szép a gyerek fekvése." Ehhez magyarázatként annyit, hogy egy rendszer kifejlesztése nagyon komoly erőforrásokat és ennek megfelelően nyilván nem kevés pénzt igényel. Ehhez viszonyítva az operációs rendszer ára igen halovány. Ehhez jön még az, hogy ha te a hülyeségeid miatt egyedi rendszert kívánsz, akkor azt csak most, csak neked fejlesztik ki úgy, hogy az összes költséget neked kell állnod. Ha azonban joggal feltételezhető, hogy a rendszer nem annyira egyedi, azaz többször el lehet adni - akár már fejlesztési időben -, akkor a költségek is oszlanak és a felhasználó olcsóbban jut a termékhez. Nincs ez másképp az otthoni felhasználás esetén sem. Én három éve vettem egy XP-t kb. húszezerért, azóta is azt használom. Egy játék átlagos végigjátszása mondjuk 2-5000 Ft-ért maximálisan 40 óra (egy hét), de inkább csak 8 óra (egy nap). Tehát ha a használat/óra hatékonyságot nézed, akkor pont az oprendszer az, ami a lehető legkevesebbe kerül. Nekem pl. eddig kb. napi 20 forintomban volt és egyre csökken. Végkövetkeztetésként ott akarnád megfogni a pénzt, ahol a legkevésbé célszerű. | |||||
Gabusch | Adatlap | 86415 | 2010. január 23. 11:50 | ||
"a baj csak az, hogy lekezelően állsz az ilyenekhez." Szerintem tök reálisan állt hozzá. A WIn kontra Linux, az MS kontra Apple teljesen hitvita. Valószínűleg nem szakított volna a Win akkorát a piacon, ha annyira szar lenne, még akkor sem, ha a Linux nagyon elkésett. Egyébként volt egy kolléganőm, aki Linux-szal vett magának egy gépet, leginkább netezni. Aztán tehettünk neki rá "teszkógazdaságos" XP-t, mert nem bírta használni. | |||||
Gabusch | Adatlap | 86414 | 2010. január 23. 11:46 | ||
"-szerintem az ingyen rendszer alternatívája sajnos meg se fordul a tervezők fejébe." Van egy haverom, pár éve próbálkoztak a cégük linuxosításával, mert akkor mennyit megspórolnak. Mivel - ahogy írták már - az OO sokkal rosszabb az MS Office-nál, szerintem már az irodai alkalmazásoknál is szívnak időben és idegben, de emlékeim szerint pl. bérrendszert nem is találtak Linux alá, így abból wineset kellett használni. Nomost ha történetesen találtak volna, nyilván az sem ingyenes, tehát mindjárt nem olyan szép a gyerek fekvése. És akkor mág nem beszéltünk arról, hogy mekkorát szívtak és szívnak vele üzemeltetési szempontból folyamatosan. "-nem divat, csak kezd bebizonyosodni, hogy van nála jobb, stabilabb, biztonságosabb." Nincs. Az OSX talán, bár hallottam ellenkező véleményeket és az sem ingyenes. Amiről te vélhetően beszélsz (Linux), az bizonyos feladatokra és bizonyos környezetben igaz lehet, de pl. ahogy Exec írta, nem mindenki ért hozzá (én sem, pedig már RSX-11M alatt is dolgoztam közel harminc évvel ezelőtt) és onnan kezdve, hogy nem tudod normálisan menedzselni (pedig kéne) oda a híres biztonságod. Nekem ugyanis tökmindegy, hogy vírusba, vagy simán a szarul telepítettségébe döglik bele feszt és válik így használhatatlanná az egész. Továbbá, ha olyan nagyon elterjedt és jó a Linux, akkor mibe döglött bele a Borland Kylix projektje éveknek előtte? | |||||
vacsa | Adatlap | 86413 | 2010. január 23. 11:40 | ||
exec Gondoltam, hogy így fogsz válaszolni. A céges dolgokban biztos igazad van, ehhez nem értek. Ezt bevallom. Azzal is egyetértek, hogy cél és felhasználás szerint kell szoftvert választani. Biztos jobban értesz ezekhez a dolgokhoz mint én, a baj csak az, hogy lekezelően állsz az ilyenekhez.(lásd borisznak és nekem a válaszod) Részemről lezártam a témát. | |||||
exec | Adatlap | 86412 | 2010. január 23. 09:37 | ||
migi, ez mindig jó kérdés... és őszintén a közvetítő mire jó... külföldön vagy itt? Nevezzük talán könyvelési trükknek... Az ár pedig, lehet, hogy átlagár. A lepusztult ér egyharmadot, míg a tuti három harmadot... A teljes képhez tudni kéne, hogy az eladott felszerelés használható-e vagy sem, csak szét kell vágni, vagy van valami kacifántos és drága bontási előírás, és ezért mentek el viszonylag olcsón, stb. ezeket persze sohasem fogjuk megtudni... üdv exec | |||||
migi | Adatlap | 86411 | 2010. január 23. 09:26 | ||
Engem inkább az zavar ebben a témakőrben ,hogy miért nem a HM értékesitette a MÉH vállalat felé a járműveket ,minek kell egy baráti cégnek eladni , aki viszont jób áron megint tovább adja ,és lefölözi a hasznot . Nemrég voltam egy Pest közeli hiradó bázison , úgy ahogy voltak az M -zárolt kocsik felszerelve mindennel , úgy vitték el őket bontani , ezekkel a felszerelésekkel nem lehetett volna mit kezdeni ? ( Hozzá teszem némelyik jármű elég lepusztult volt ,de voltak szinte zsir újak is köztük .) üdv: migi | |||||
exec | Adatlap | 86410 | 2010. január 23. 09:21 | ||
vacsa, "-De van, csak azért fizetni kell.:)" Akkor az nem ingyenes, igaz? nem divat szidni a windowst? Azért szerintem pont te kezeled felületesen a témát. Szögezzük le, én nem windowson dolgozok. Egyszerűen azt kell látni, hogy minenre van olyan dolog, ami jó rá, és van ami nem. A linuxok a mai napig konzolról működnének, és nem lenne hozzá window, ha nem akartak volna versenyezni. És megnézném Marika nénit, a sok 1.0 felhasználót, és sorolhatnám, ahogy mountolja a diszket, a kis videokártyájához meghajtó programot tölt le, és telepít a jóöreg next next finish nélkül és még sorolhatnám. Tetszik nem tetszik, az open office sokszor elég szar, az MS office-al összehasonlítva. A másik, szorozd már ki, hogy hány féle hardvert kezel a windows alapból, amit pl a Linuxnál megoldanak azzal, hogy telepítsd a megfelelő csatolót /találd meg először is/, majd az esetek egy kis részében esetleg még a kernelen is állítsál. Ezt is megnézném, ahogy egy átlag cég tündibündi hr-es hölgye pl megcsinálja. "-szerintem az ingyen rendszer alternatívája sajnos meg se fordul a tervezők fejébe." Ha te ezt céges szinten csinálod, és megakadsz valahol, akkor kihez fordulsz? Nyakadba vágják a kötbért, és véged, csődbe mentél. Ha fizetős szofvert választasz, akkor még mindig ott a segítség, és valóban a kiskapu arra, hogy megmond, nem miattad csúszik a teljesítés. Pontosan a support hiánya miatt szoktak bukni a tendereken a teljesen ingyenes rendszerek. Emlékszem, amikor egy fejlesztőtől végighallgattam, hogy milyen jó az Informix, és mekkor marhaság volt az Oracle megvásárlása. Aztán rendeltünk tőle fejlesztést, végre el is olvasta a könyvet róla, és mindig közölte, hogy jé,ezt is kezeli, jé azt se kell megírni, van hozzá dbms package... jéé egész jó a rendszer. Jé, tényleg jó az Oracle. magyarán nem ismerte a rendszert, csak nyilatkozott... A harmadik. Hasonlítsd már össze egy windowshoz értő rendszergizda / fejlesztő bérét egy unix / linux / stb szakember átlagfizetésével. Hirtelen kijön, hogy a rendszerek között már nem is olyan nagy az árkülönbség... Továbbra is tartom, hogy cél és felhasználás szerint kell szoftvert választani, nem pedig az alapján, hogy ki mivel szimpatizál... Szerintem kettőnk közül inkább te hanyagold a témát... | |||||
mig23papa | Adatlap | 86409 | 2010. január 23. 09:12 | ||
Roadblock Meddig leszel Hollandiában? Nem tudsz kölcsönkérni egy gépet addig? | |||||
vacsa | Adatlap | 86408 | 2010. január 23. 07:34 | ||
exec, "az informatikai rendszertervezés ilyen szempontból azért nem ilyen egyszerű, hogy tegyünk oda ingyen rendszert" -szerintem az ingyen rendszer alternatívája sajnos meg se fordul a tervezők fejébe. "Az ingyen rendszernek nincs támogatása." -De van, csak azért fizetni kell.:) "Én meg azt mondom, hogy divat szidni a windowst" -nem divat, csak kezd bebizonyosodni, hogy van nála jobb, stabilabb, biztonságosabb. Azért nincs széles körben elterjedve, mert az embereknek nehezére esik valami újat megtanulni, pedig a windowst is egyszer meg kellett tanulni kezelni. Szerintem te is hanyagolhatnád a témát.:) | |||||
Gabusch | Adatlap | 86407 | 2010. január 23. 01:57 | ||
Ingyen ebéd/coitus köztudottan nincs. Az "ingyen" rendszerért más oldalról fizetsz. Pl. támogatás hiányában, stb. Ne keverjük össze az otthoni "csaknetezemésfilmetnézek" igényeket egy vállalati, pláne egy hadi alkalmazással. | |||||
exec | Adatlap | 86403 | 2010. január 22. 21:34 | ||
borisz, az informatikai rendszertervezés ilyen szempontból azért nem ilyen egyszerű, hogy tegyünk oda ingyen rendszert. Az ingyen rendszernek nincs támogatása. Bajod van, old meg. Ez nagy cég, államháztartás szinten nem megengedhető. Én meg azt mondom, hogy divat szidni a windowst, de tudsz jobbat? Amit ugyan ilyen széles körben, ugyanennyire lehet használni? Szerintem inkább hagyd a témát, nem kell mindenhez hozzászólni :) exec | |||||
Solo | Adatlap | 86401 | 2010. január 22. 18:38 | ||
A válasz a kérdésedre: nem. :) Az ICC Light nevezetű szoftver xp-re van optimalizálva. Többek között a németek is ezt használják. Nem kell mindenben a hátsó szándékot keresni. :) Ez már beteges. :) | |||||
Roadblock | Adatlap | 86400 | 2010. január 22. 14:24 | ||
...Kész vagyok teljesen... Kb 2 hete kint vagyok Hollandiában és a cég mellett van a Rijen-i légibázis. Eddig CSAK helikopterek (APACHE !, Chinock, regi Sikorsky) repkedtek napi rendszerességgel n+1-szer a fejünk felett, de most bejelentkezett egy F-16os is. Csinált pár szép alacsony átrepülést a reptér felett aztán odébb állt. Én már igy nem tudok másra figyelni, csak a hangokra, meg lesem az eget az ablakból. Tegnap 1ö perc alatt 3 Chinock repültel felettünk. ... és most jön a legnagyobb problémám...OTTHON MARADT A FÉNYKÉPEZŐGÉPEM... aszivem szakad meg. | |||||
borisz | Adatlap | 86399 | 2010. január 22. 13:27 | ||
Tudom, divatkérdés, de jó az az XP oda? Nem tenné meg más, ingyenes op. rendszer? | |||||
romeo | Adatlap | 86398 | 2010. január 22. 09:03 | ||
Magyarország rendszerbe állította K–2PC harcvezető rendszerét forrás: www.raketadandar.hu/index_elemei/szakmai19.htm | |||||
exec | Adatlap | 86397 | 2010. január 21. 21:39 | ||
Azért azt tegyük már hozzá, hogy az ár csak egy dolog. Így kapnak érte pénzt, míg ha megtartjuk, akkor lehet fizetni az őrzéséért, stb. M-Zárolt gépek? Ezt is vakarjuk már meg egy kicsit. Nagy részük menetképtelen hulladék volt, ahány szerelőt ismertem a honvédségnél, mind M-zároltból kannibalizálta a többibe az alkatrészt. A kérdés valjában így kezdődik szerintem: ezek még értékek voltak, vagy menetképtelen ócskavasak, amik ígyócskavas áron lettek eladva? Gyanítom így is megérte annak, aki megvette, de azt is, hogy itt messze nem modern lezsírozott, használható cuccokkról volt szó... | |||||
vasacel | Adatlap | 86396 | 2010. január 21. 18:08 | ||
A 10 tonnányi fémhulladék 80-120.000 Ft-ot érhet. A legnagyobb felvásárló ennyiért veszi át az alábbiak függvényében : vastagság (lemez, vastaglemez) szennyezettség (festék, bevonat), méret (kontérben elférjen) A cikk mindenképp sántít, szégyen gyalázat, hogy milliárdos áron beszerzett fegyvereket, eszközöket (pl M-zárolt teherautókat ) így el lehet herdálni. | |||||
romeo | Adatlap | 86395 | 2010. január 21. 17:03 | ||
Magyar - ukrán katonai együttműködésről tárgyaltak szóba került a felek együttműködésének lehetősége a helikopterek felújításában www.mno.hu/portal/689756 | |||||
mig23papa | Adatlap | 86394 | 2010. január 20. 20:42 | ||
akkor ez nem stimmel 10 tonnányi fém piaci becslések szerint körülbelül 1,5 milliót érhet. | |||||
romeo | Adatlap | 86393 | 2010. január 20. 20:35 | ||
A honvédség működtetné az amcsik őriznék. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 86392 | 2010. január 20. 20:11 | ||
romeo | Adatlap | 86391 | 2010. január 20. 19:55 | ||
Nagyteljesítményű víztisztító és csomagoló gépet küld Haitibe a Magyar Honvédség tájékoztatta Szekeres Imre honvédelmi miniszter szerdán az Amerikai Egyesült Államok új budapesti nagykövetét. | |||||
romeo | Adatlap | 86390 | 2010. január 20. 19:41 | ||
tsaba | Adatlap | 86389 | 2010. január 20. 19:02 | ||
mig23papa | Adatlap | 86388 | 2010. január 20. 17:24 | ||
romeo Mennyiért is veszi be manapság a fémkereskedés a vas kilóját? | |||||
uly | Adatlap | 86387 | 2010. január 20. 16:08 | ||
Duna TV: 16:05 Budapest ostroma. sorozat 1.része | |||||
Sulaco | Adatlap | 86385 | 2010. január 20. 12:08 | ||
Pont tegnap néztem meg a Fegyvernepper c. filmet. Itt is ugyanaz megy, csak kicsiben. Pedig de jó lenne ha nem így volna. | |||||
páncélos | Adatlap | 86384 | 2010. január 20. 08:45 | ||
Érzek benne némi újságírói csúsztatást, mert 402 meg 120 az nálam 522 db, nekünk meg összesen 490 db volt, amiből egy Nagyatádra, egy a múzeumnak, és talán 1-2 db magánkézbe is megmaradt. | |||||
romeo | Adatlap | 86382 | 2010. január 19. 21:51 | ||
Alig több mint félmilliárd forintért értékesítettek 522 ágyúkkal, géppuskákkal ellátott gyalogsági harcjárművet a honvédség hadrendből kivont eszközeiből a honvédelmi tárca egyik cégén keresztül. A HM Currus Zrt. 2007 októberében 402 darab, rendszerből kivont BMP-1 harcjárművet adott el teljesen szétbontva, darabonként nagyjából 400 ezer forintért - az egyes járművekből kinyerhető 10 tonnányi fém piaci becslések szerint körülbelül 1,5 milliót érhet. 2008 februárjában a HM Currus további 120 darab működőképes BMP-t vásárolt meg a minisztériumtól, 341 millió forintért, majd ezeket külföldre értékesítette, körülbelül hárommilliós darabáron. A cég nem adott tájékoztatást arról, hogy kik voltak a vevők, Ács János vezérigazgató csak annyit volt hajlandó elárulni, hogy Csehországba és Ukrajnába is kerültek a járművekből. A működőképes BMP-kből Grúziába és Afganisztánba is juthatott. A fegyvereladás Oroszország figyelmét is felkeltette, mivel a Szovjetúnióban gyártott fegyverek esetén orosz engedélyre van szükség azok újraexportálásához - a HM szerint viszont ezek a fegyverek cseh altípusok voltak, ezért nem vonatkozik rájuk ez a kötelezettség. | |||||
Kamovos | Adatlap | 86381 | 2010. január 17. 22:00 | ||
Szia Mig23papa! Nem te maradtál le! Csak én voltam balfék! Vissza olvastam a topiot, és Romeo 4148 Hsz-e után, nem láttam amiket be írogattunk! Azt hittem törölve lettek! Pedig csak én nem figyeltem melyik topikban vagyok! Aztán lendületből elkeztem höböligni mert kivagyok akadva ezen a témán! Üdv: kamovos | |||||
mig23papa | Adatlap | 86380 | 2010. január 17. 21:48 | ||
Kamovos Lemaradtam valamiről, mi lett kihuzigálva megint? | |||||
Kamovos | Adatlap | 86379 | 2010. január 17. 17:01 | ||
Bocsi! Rossz topikot néztem! Nocsi! | |||||
Kamovos | Adatlap | 86378 | 2010. január 17. 16:59 | ||
Szia Romeo! Úgy látszik a huzigálós embernek tetszik az ötlet, mert az összes reagálást ki húzta! :D | |||||
páncélos | Adatlap | 86377 | 2010. január 17. 15:12 | ||
Lehet, hogy már off, de az Aeroflot kivonta a Tu-154-es gépeit. | |||||
borisz | Adatlap | 86376 | 2010. január 16. 22:26 | ||
Meg sem lepődöm... | |||||
mig23papa | Adatlap | 86375 | 2010. január 16. 19:53 | ||
romeo | Adatlap | 86374 | 2010. január 16. 17:28 | ||
Százmilliókért vesz helikoptereket a HM forrás: www.hirszerzo.hu/cikk.szazmilliokert_vesz_helikoptereket_a_hm_.136997.html | |||||
romeo | Adatlap | 86373 | 2010. január 15. 11:48 | ||
Például ebben az évben – még januárban – tudják csak megkezdeni a COUGAR típusú, speciális tűzszerész jármű csapatpróbáját. A három darab páncélozott jármű már a zászlóalj telephelyén van, a kötelező csapatpróbát követően – amennyiben az új technika megfelelőnek bizonyul – két járművet Afganisztánba szállítanak, hogy a magyar PRT tűzszerész részlegének biztonságát növeljék. A harmadik négykerekű pedig Magyarországon marad, kiképzési céllal. forrás: www.honvedelem.hu/cikk/0/17878/tuzszereszek_2009es_evertekelo_pentek.html | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 86372 | 2010. január 14. 22:02 | ||
Ugyan, hulyek lennenek ideiglenesen is kiadni a kezukbol barmelyiket is. Nem hinnem, hogy arra lenne penzunk egyaltalan, hogy a szallitasukat megoldjuk oda-vissza. Hogyha megis lenne valamennyi suska, azt szerintem erdemesebb lenne egy tetoszerkezet epitesebe fektetni Kecelen. Hogyha barmilyen engedmenyre is hajlandok lennenek az oroszok, nem gondoljatok hogy a nemetek mar reg elvittek volna az egyedi jarmuveket? Nem veletlenul Kubinka a vilag legjobb pancelosmuzeuma, errol gondolom nem is akarnak lemondani. Ez valojaban nem is egy altalanos muzeum, nem lehet csak ugy bemenni. Elozetes engedelyigenyles alapjan megy. Amiben meg a beviheto fenykepezogep pontos parameterei is le vannak irva. Ha az engedelyezes soran barmikor is felmerul a "kemkedes" gyanuja, bejutas letiltva. A profi fenykepes/kameras dokumentalas ugyancsak tilos. Esetleg kenopenz. Ez a szovjet fegyveres erok objektuma, csak igy maradhattak meg az eszkozok, es igy lehetett penz a megorzesukre. A neten fent van valahol a leirasa ennek a bejutasi engedelyezesi proceduranak, eleg erdekes. Mivel bonyolult, van 1-2 utazasi iroda, aminek vannak ilyen specialis Kubinkas csoportos turai, meregdragan, de ok megoldjak a papirmunkat. De maga a belepojegy is meregdraga. Egyenlore szerintem koncentraljunk az itthoni eszkozokre, Botond, Nimrod, kozlekedesi muzeumos eszkozok, Kecel, aztan ha minden rendben van, elkezdhetnenk toprengeni a tovabblepesen. | |||||
sulyid | Adatlap | 86371 | 2010. január 14. 21:55 | ||
Remélem megkerül a pilóta: www.honvedelem.hu/cikk/0/17928/eltunt_a_radarokrol_egy_szu-27.html | |||||
papgyuri | Adatlap | 86370 | 2010. január 14. 21:33 | ||
Biztosak vagytok benne hogy az oroszoknál csak az az egy-egy példány van amit kiállítottak Kubinkán? Ennél sokkal többet zsákmányoltak... Lehet hogy azokkal bizniszelnek. papgyuri | |||||
Emerick | Adatlap | 86369 | 2010. január 14. 21:10 | ||
A hírrel nekem az a gondom -még indig-, hogy milyen pénzforrásból venné meg a múzeum (akárki más) a kubinkai járművek valamlyikét (vagy az összes szóba kerülhetőt)? A Tábornok Úr biztosan nem pont így nyilatkozott. Vendégkiállítás, vagy bérlés az, aminek van rációja. A hír maga az, ami pontatlannak vélek! (az elv, hogy a magyar gyártású eszközök itthon legyenek valamilyen formában megtekinthetőek, egyértelműen aláírom. De a ealitások mást mutatnak!) | |||||
tankos_srac | Adatlap | 86368 | 2010. január 14. 18:00 | ||
Teljesen korrekt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A vevőnek meg tökmindegy, honnan jön a cucc, nemde?
Üdv!