<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Han | Adatlap | 86520 | 2010. február 3. 18:46 | ||
Hol a felségjelzés rólluk? | |||||
romeo | Adatlap | 86519 | 2010. február 3. 18:41 | ||
torpokoska | Adatlap | 86518 | 2010. február 3. 16:58 | ||
gondolom a "vérbíró" óta csak jóváhagyott anyagot tehetnek ki és most nem volt aláíró :))) | |||||
Kalóz | Adatlap | 86516 | 2010. február 3. 14:56 | ||
Metr ők nem járnak metrón, és nem olvassák azt az újságot! | |||||
romeo | Adatlap | 86515 | 2010. február 3. 14:54 | ||
Miért nem a honvedelem.hu oldalról értesülünk először ilyen eseményekről? Nem értem! | |||||
romeo | Adatlap | 86514 | 2010. február 3. 14:14 | ||
Akkor talán a magyar beceneve "PUMA" lesz. | |||||
romeo | Adatlap | 86513 | 2010. február 3. 14:10 | ||
Kalóz | Adatlap | 86512 | 2010. február 3. 13:22 | ||
Szépen mutat majd a két makett egymás mellett.Ha lesz egyáltalán, aki kiadja:( Kalóz | |||||
Matróz | Adatlap | 86511 | 2010. február 3. 12:11 | ||
Engem felülnézetből a Raptorra emlékeztet... | |||||
exec | Adatlap | 86510 | 2010. február 2. 20:38 | ||
nem is kicsit... úgy látszik annak sikerült ellopni a terveit :-) | |||||
csabbee | Adatlap | 86509 | 2010. február 2. 19:04 | ||
Kicsit olyan F-23-as feelingje van... | |||||
Matróz | Adatlap | 86508 | 2010. február 2. 18:11 | ||
www.mojevideo.sk/video/70aa/prototyp_stihacka_t_50.html ezt látta valaki? | |||||
Kalóz | Adatlap | 86505 | 2010. január 31. 17:23 | ||
Mondjuk hűtőfolyadék adagolására a gyors munkatempó miatt felhevülő elemekhez:P | |||||
DrJoci | Adatlap | 86504 | 2010. január 30. 22:42 | ||
A porszívó gondolom a fúrás miatt kell gondolom (illetve egyéb dolgokra :D) az infúzió azért ha esetleg megvágná magát :) vagy nem tudom :D | |||||
balaton | Adatlap | 86502 | 2010. január 30. 18:22 | ||
Én már azt sem értem, hogy a porszívónak milyen feladatot szántatok zsanérozás közben. De az infúzió (Az a sárga izé, ami a fémrúdon lóg.) minek van bekötve? :DDD | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 86501 | 2010. január 30. 18:17 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 86500 | 2010. január 30. 18:06 | ||
na ezt lássa meg Keri...simán kitép belőle és elhajt vele! | |||||
exec | Adatlap | 86497 | 2010. január 30. 13:33 | ||
SIG! tenorista VW... Faja! El ne add! exec | |||||
SIG | Adatlap | 86496 | 2010. január 30. 12:59 | ||
Húúú, akkor én is bedobhatom az 1:1-es makettemet ? :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 86495 | 2010. január 30. 12:06 | ||
Sziasztok. Lassan már én is csak 2.-ig merek felkapcsolni. Aztis csak lakott területen kívül! :) :D Üdv: kamovos | |||||
PETI | Adatlap | 86494 | 2010. január 30. 12:06 | ||
Szia kamovos! Küldtem Neked ezt-azt magánban. Megkaptad? Üdv | |||||
Kalóz | Adatlap | 86493 | 2010. január 30. 12:02 | ||
z enyémben nincs ilyen szerkezet, azt meghagyták a vezető lábának. viszont anno tudta a 161-at is, emelkedőn felfelé,már5 görbült a sebmérő mutatója visszafelé az ütközőjétől. Újabb adataim nincsenek, mert mostanában kisebb a megengedett határ, trafi viszont van minden felé. A rendőrverés meg a fáma szerint nem életbiztosítás :D | |||||
p-51 | Adatlap | 86492 | 2010. január 30. 11:56 | ||
Nekem tempomatos van. 88, 89, 90 km/h néma csend 91 km/h - asszony: Sietünk valahova? | |||||
Kalóz | Adatlap | 86491 | 2010. január 30. 11:52 | ||
Hát ez az, ami nem biztos:(( lehet, hogy én sem leszek ott, de has igen akkor is az asszony kocsijával, mert ő ezt nem szereti vezetni. Üdv: Kalóz | |||||
Kamovos | Adatlap | 86490 | 2010. január 30. 11:45 | ||
Szia Kalóz barátom! Ez ám a lopakodó :) Remélem idén Tokajban + nézhetem. :) Üdv: kamovos | |||||
Kalóz | Adatlap | 86489 | 2010. január 30. 11:14 | ||
zoli1989 | Adatlap | 86488 | 2010. január 29. 23:01 | ||
Ja, azt nem tudtam te hány éves vagy :) Amúgy ha már itt tartunk, remélem nem lesz nagyon off, ez még a nagy kedvenc :) | |||||
MB87 | Adatlap | 86487 | 2010. január 29. 22:37 | ||
Hát ja, pedig csak 2 év van köztünk. Amúgy meg amcsiknak van pénzük a Raptor-ra és társaira míg az oroszoknak csak a Mig-29 és a Su-27 finomítgatására futotta, arra sem mindig. Szerintem nem rosz az orosz gép bár nem lesz egy Loched boszorkány konyha szintű. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 86486 | 2010. január 29. 22:27 | ||
Najó hát egy jó állapotú Trabant vagy Lada után még én is előbb megfordulok mint egy Insignia után... :) Pedig én már nem kimondottan ebből a korszakból vagyok (bár volt még régen ladánk 2 is. | |||||
tankos_srac | Adatlap | 86485 | 2010. január 29. 22:20 | ||
Egy röpke felsorolás: F-117, B-2, F-22, F-35. És az oroszoknál: PAK-Fa 1 db prototípus! Szerintem egy hangyányit lemaradtak... | |||||
MB87 | Adatlap | 86484 | 2010. január 29. 22:14 | ||
Ez sajnos így van, hiába vagyok fiatal de előbb megfordulok egy jó állapotban lévő trabant vagy lada után amivel apám járt mint egy új insignia után. | |||||
p-51 | Adatlap | 86483 | 2010. január 29. 20:54 | ||
Ja, ezt én is tudom, de ebben az a borzasztó, hogy ezáltal azt is érzem, hogy mi öregedünk. Az autóknál dettó. Mindig az tetszik az embernek, amit akkor gyártottak, amikor fiatal volt. Vagyis én így vagyok vele. | |||||
Kamovos | Adatlap | 86481 | 2010. január 29. 20:04 | ||
p-51 | Adatlap | 86480 | 2010. január 29. 20:03 | ||
Makettező! Nem akarok mindenáron vitatkozni veled, de azt, hogy nagyszerű, majd az első harci bevetés után lehet mondani bármelyik gépre. Ez van. Katonáéknál az a jó fegyver, amit kipróbáltak. Amúgy érdemes megnézni azt a képkockát, amikor kimászik a gépből, és szépen megfigyelni a lemezeket a gép oldalán az orr mögött. Aztán megnézni agy JSF-et, vagy Raptort. A különbség a kidolgozottságban látható. Fenntartással fogadnák a szakértők az ilyen felületi kidolgozás/illesztés után a lopakodó jelzőt. Ezért értek egyet vlevivel. | |||||
Kamovos | Adatlap | 86479 | 2010. január 29. 20:03 | ||
Kamovos | Adatlap | 86478 | 2010. január 29. 20:02 | ||
zoli1989 | Adatlap | 86477 | 2010. január 29. 19:53 | ||
Hát szerintem nagyon szép lett ez a gép. Nekem nagyon tetszik. Remélem mihamarabb jön makettben is :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 86476 | 2010. január 29. 19:53 | ||
Kamovos | Adatlap | 86475 | 2010. január 29. 19:50 | ||
Sziasztok. Szerintem a 3d-s nem annyira hasonlít a leszálló géphez! kepfeltoltes.hu/100129/18476160501_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100129/110613557301_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Üdv: kamovos | |||||
MB87 | Adatlap | 86474 | 2010. január 29. 19:49 | ||
A JSF (F-35) szerintem szép gép lett (XF-32 na az csúnya), olyan ami a feladatához optimális. Sajnos az elkövetkező években ilyen gépek jönnek mert már nem a tervező asztalnál rajzokon és kisérletekel határozák meg a vasak formavilágát hanem,számítógépek által kiadott optimális adatokkal. Ezentúl nem fognak születni olyan klaszikusok mint az eddigi MiG-ek, Suhujok, Mirage-ok Saab-bok. Sajnos ez a jövő. | |||||
lucky | Adatlap | 86473 | 2010. január 29. 19:49 | ||
Részben egyetértek részben nem. A tervezőik ott vannak a toppon az tuti, de az ipar sztem még nem tart ott, de jön felfelé. A tervezőknek meg kell elégedni az ipar lehetőségeivel. | |||||
Makettezõ | Adatlap | 86472 | 2010. január 29. 19:45 | ||
Sziasztok! Szerintem helytelenül és ok nélkül próbáljátok lejárni ezt a nagyszerű lopakodó- vadászbombázót.Az oroszok egyáltalán nincsenek lemaradva lopakodó vagy bármely technika terén, sőt..Mindenesetre nagyon jól haladnak a korral. Üdv:Viktor | |||||
balaton | Adatlap | 86471 | 2010. január 29. 19:30 | ||
p-51 | Adatlap | 86470 | 2010. január 29. 19:09 | ||
Akárki akármit mond és megkövezne érte, de egyetértek vlevivel. És ami makettezőszempontból szomorú, az az, hogy a fulcrum és a flanker gyönyörű gépek, ez a pak-fa meg hát olyan nem is tudom milyen. Azt hittem a jsf-et rondaságban nem lehet felülmúlni, de... | |||||
vlevi | Adatlap | 86469 | 2010. január 29. 17:13 | ||
"nehezen hihető, hoy IR tartományban láthatatlan" És a számítógépes rajzon lévő nyílegyenes hajtóműcsatorna alapján a radaron is bőven látható. Az F-22-esen nem lehet belátni a kompresszorlapátokig. Szerintem az oroszok nagyon lemaradtak a 80-as években az amcsiktól a lopakodó technológia terén, és ezt a hátrányt már sosem fogják behozni. | |||||
doky3 | Adatlap | 86468 | 2010. január 29. 16:41 | ||
Azt írják, hogyaszongya: " A Lenta.ru orosz hírportál cikke is "fantasztikus manőverező képességről" ír, és arról, hogy a gép nem érzékelhető az infravörös és a rádiólokációs tartományban. " Mért' nem vagyok az ilyen nyilatkozatokon meglepve? Ha az amcsiknak 13-16 év után sikerült rendszerbe állítani a 22-est, a ruszkiknak mikorra sikerül ezt? (Egyébként a hagyományos fúvócsöveket elnézve pláne nehezen hihető, hoy IR tartományban láthatatlan.) | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 86467 | 2010. január 29. 16:33 | ||
Nem tudom mennyire ismert ez a projekt. Remelem egyszer ujra uzemkepes lehet. spotter.blog.hu/ | |||||
juge75 | Adatlap | 86466 | 2010. január 29. 11:49 | ||
Spike | Adatlap | 86465 | 2010. január 29. 10:17 | ||
Végre. Elég Szuhojosan néz ki. Gondolom címlapon lesz az Aranysasban. Már csak a T-95-re lennék kíváncsi. | |||||
torpokoska | Adatlap | 86464 | 2010. január 29. 08:15 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |