/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.
SIG 86807 2010. február 19. 21:50
Válasz erre
FIGYELEM Urak ! Aki a nyálát akarja csorgatni MRAP Cheetah témában, az dobjon egy mail-t a p226@fibermail.hu e-mail címre. Azért vagyok ilyen körülményes, mert ígértetett tettem és nem akarok senkinek alá vágni :S A szakma szerelmesei nem fognak csalódni :) Üdv...
kovács_bt 86805 2010. február 19. 13:04
Válasz erre
na jó de a blikk az egy hazug lap..
Kalóz 86803 2010. február 19. 12:09
Válasz erre
kovács_bt 86802 2010. február 19. 11:54
Válasz erre
Én online hallgattam :D
viszont lehetséges hogy visszalehet hallgatni a radio caffe oldalán az interjút.
Elektrolakatos 86801 2010. február 19. 10:15
Válasz erre
Ki a frász lehetett az aki habog össze-vissza? :-p
trooper 86800 2010. február 19. 10:13
Válasz erre
Korrekt interjú volt, a makettezés kérdése a tegnapi műsorban vetődött fel, és úgy gondolták a műsorvezetők/szerkesztők, hogy akkor utána járnak a témának. Sajnos nálam a vétel elég zavaros, ezért nem értettem, ki az interjúalany. De tényleg jó volt.
kovács_bt 86799 2010. február 19. 09:59
Válasz erre
természetesen majdnem mindent megosztunk/osztotok
kovács_bt 86798 2010. február 19. 09:59
Válasz erre
csak a végét kaptam el, de érdekes volt ahogy a titkot megosztásáról faggatta a műsorvezető :)
Tibcsi 86797 2010. február 19. 09:55
Válasz erre
kovács_bt 86796 2010. február 19. 09:54
Válasz erre
vége :(
kovács_bt 86795 2010. február 19. 09:52
Válasz erre
Hallgatom :)
trooper 86794 2010. február 19. 09:48
Válasz erre
Most szól a RadioCafé-n a makettinfó valamelyik prominense (nem értettem tisztán kicsoda) A makettezésről van szó!
Kamovos 86793 2010. február 18. 21:34
Válasz erre
sulyid 86792 2010. február 18. 21:33
Válasz erre
Biztos Tesco gazdaságod lőszert és felszerelést vettek.
Sempi 86791 2010. február 18. 21:03
Válasz erre
Ma fél 8 körül Hódmezővásárhelyen láttam egy konvojt, persze teli NATO meg KFOR matricákkal. Mentek Ural-ok, Iveco-k aggregátorokat vontattak, és persze mentek Hummwee-k is. Egy körül pedig a tesco parkolóban állítólag(haditechnikáhiz nem igazán értő ember mondta, de ezt sikerült kihámoznom belőle) beálltak tűzszerészek (valószínűleg) Mercedes terepjárókkal, majd megjelent egy BTR-80a. Kb fél órát voltak ott.
Marci 86789 2010. február 18. 19:04
Válasz erre
ennyit a médiáról
Zsóti 86788 2010. február 18. 13:19
Válasz erre
Igen, és 2 milliárdról szó sincs, hanem üzérkedésről van szó. A 2 milliárd csak az egyik tv adó "információja". És azt se a HM-mel kapcsolatban emlegették...
Kamovos 86786 2010. február 17. 22:34
Válasz erre
Megjelenik a Pravdában egy hír, amit az MTI munka társai vissza akarnak igazolni!

Szebusz Vaszilij elvtár!
Azt hallottuk, hogy Moszkvában Mercédeszeket osztogatnak!

Vaszilij elvtár:
...Mi?
Ja igen! :)
A hír igaz!
Némi módosítással!
Nem Moszkvában, Hanem Leningrádnan!
Nem Mercédeszek, hanem Volgák!
Ja,és még egy apró, kicsi, kis, különbség!
Nem osztogatjág, hanem fosztogatják!

Üdv: Vaszilij elvtár

Tehát nem a HM-ben nyomoznak, hanem a Kiliánon!
És nem a Kiliánal szemben, hanem egy nyugdíjas katona és 3 polgári ellen folyik a nyomozás!

És tényleg ezt nyomják minden csatornán!

Üdv: kamovos
Kamovos 86785 2010. február 17. 22:26
Válasz erre
Na most jutottunk a népmese világába!
Jimbobá 86784 2010. február 17. 22:14
Válasz erre
A híradók fújják már 2 napja:)

Üdv
Zsóti 86783 2010. február 17. 22:04
Válasz erre
Szabadna kérdezni, hogy honnan az infó?
Agent 86782 2010. február 17. 21:50
Válasz erre
érdeklődnek ők a francia Mistral hajóosztály után is...lehet, hogy licencet akarnak venni, vagy csak szimplán új technológiákat akarnak meghonosítani, hogy megtakarítsák az új eszközök kifejlesztésére szánható drága időt és pénzt?
HUJBI 86781 2010. február 17. 21:41
Válasz erre
az oroszok tavaly november óta tesztelik a Panhard VBL-t, hoppá.

megvettem a típusról a könyvet, elég sok ország használja, főleg a volt francia gyarmatok, de a kuvaitiaké sem rossz.
Taki 86780 2010. február 17. 21:40
Válasz erre
Hát én is :) Utóbbi évek legjobb híre a magyar buszgyártásban. Remélem sikeresek lesznek.
HUJBI 86779 2010. február 17. 14:59
Válasz erre
oké, rövidre akartam fogni, úgy örültem. :)))
Taki 86778 2010. február 17. 14:48
Válasz erre
Mondjuk úgy hogy megszerezte.
A.R.C. akinél volt Ikarus -osok is dolgoznak és Széles Gábor tulajdonában lévő Műszertechnika (aki tulajdonolja az Ikarus márkanevet) létrehoztak egy közös céget.
előbbiek a saját fejlesztésű busz típus családot hozza, utóbbi a márkanevet.
Ezután az A.R.C. buszok Ikarus néven fognak kigördülni és már jó pár darab készül/elkészült a volt Ikarus budapesti területén lévő gyárcsarnokban.

Amennyire tudom az első darabok a Egerbe kerülnek.
Reméljük újra sikeresen fog szárnyalni a márkanév!

www.muszertechnika.hu/index.php
HUJBI 86776 2010. február 17. 14:37
Válasz erre
most olvasom, hogy az A.R.C. visszakapja az Ikarus nevet.

azért csak nem sikerült mindent tönkrevágni.
HUJBI 86774 2010. február 17. 12:10
Válasz erre
sulyid 86773 2010. február 17. 11:45
Válasz erre
Marci 86772 2010. február 17. 11:38
Válasz erre
2 milliárdos sikkasztás után nyomoznak a hm-ben
Gabi 86771 2010. február 17. 11:22
Válasz erre
Igazad van, arról már nem a teherautó tehet, ha nem arra akarják használni amire való, és nem bírja...
Marci 86770 2010. február 17. 10:37
Válasz erre
Igazad van, hogy a németek csak autópályán használták őket. Nálunk viszont terepjáróként akarták alkalmazni a Zilek Uralok helyett. A tanpályán kellett volna a sofőröknek megtanulni vezetni.Első probléma az úgynevezett lépcsőn adódott az temettük be először. Majd elakadtak a legkisebb pocsolyában is és mivel jött egy tábornoki delegáció megnézni hogy megy a vezetés, megszületett a döntés. Az egész több kilóméteres tanpályát lemurváztuk sík egyenesre. Két napba telt mire a rakodógépek elsimították. Az ott jelenlévő tiszt szerint ha a hátsókerékhajtás marad és nem csak első akkor sem lett volna ilyen tehetetlen az autó terepen. Ezek az autók mentek irakba. Nem az a gond, hogy országúti volt hanem, hogy mire akarták használni őket. Ez is egy anomália, hogy ha alkalmatlan egy jármű akkor is kiküldjük ha nem megy át a vizsgán akkor a feltételeken javítanak. Ott voltam mivel én hordtam a murvát:)
Marci 86768 2010. február 17. 09:24
Válasz erre
Ezek csak elsőkerék maghajtásúak voltak és irakba vitték őket ahol hamar kiderült a hiányosságuk mivel folyton elakadtak a homkba.
Gabi 86766 2010. február 17. 09:08
Válasz erre
Szia Marci!
Szerintem legközelebb tájékozódjál, mielőtt ilyeneket leírsz, mert azok a Mercedes-Benz NG típusú teherautók csak hátsókerék meghajtásúak. 3,5 tonna fölött csak nagyon speciális esetben alkalmaznak csak elsőkerék meghajtást, normál esetben hátsó meghajtás van, és kapcsolható első. Ezek az ominózus Mercedesek a német seregben is logisztikai, kiszolgáló célokra voltak, tehát országúti szállításra. Ezek nem hadászati célúak, tehát nem is követelmény a terepjáró képesség. Ezek a nálunk régen használt Aviákat, valamint országúti 130-as Zileket váltották, melyek szintén csak hátsókerék meghajtásúak voltak. Ilyen célokra, és felhasználásokra sokkal olcsóbb beszerzésű és üzembetartású egy ilyen kialakítású teherautó, mint egy összkerekes, erre már régen rájöttek. Más célokra ott van az Ural, valamint az újabb fejlesztésű Rába.
Gabi
Marci 86765 2010. február 17. 08:24
Válasz erre
Megtörtént. Megvásároltuk anno kb. 10-éve a németek kiselejtezett merci teherautóit. A tanpályán nem tudtak végigmenni mert csak elsőkerékmeghajtásúak voltak. Ezeréves terepes IFÁ-val kellett betemetni az összes gödröt, hogy gyakorolhassanak. (zil,ural símán közlekedett) De rádió volt bennük:))
Marci 86764 2010. február 17. 08:16
Válasz erre
Az a szörnyű mindent kipróbálunk majd nem a szakma fog dönteni, hanem valami öltönyös okosság és a végén a leszarabbat veszik meg a legdrágábban:)))
Marci 86763 2010. február 17. 08:14
Válasz erre
Ezeket látva megint csak szomorú vagyok a magyar hadiipar impotenciája miatt.
HUJBI 86762 2010. február 17. 07:51
Válasz erre
pristina_mirandela1
pristina_mirandela1

portugálok 2007-ben tesztelték a Pandur II-est és 2009-ben már küldték is Pristinába.

annak semmi értelme nincs, hogy elkunyerálunk valamit, kipróbáljuk, majd kijelentjük, hogy nagyon tetszik, 10 éven belül eldöntjük, hogy kell-e.
HUJBI 86761 2010. február 16. 22:17
Válasz erre
románok 62 darab VAMTAC-ot vásároltak a minap. lehetne közösen gyakorlatozni, szervizelni, békülni stb.
HUJBI 86760 2010. február 16. 22:16
Válasz erre
amennyibe egy Ferrari kerül mínusz 50 ezer. :)))
romeo 86759 2010. február 16. 22:10
Válasz erre
Bocs Gabusch, nem rád reagálok!
romeo 86758 2010. február 16. 22:09
Válasz erre
TIGR  Oroszoszág
TIGR Oroszoszág
BMP-97  Oroszország
BMP-97 Oroszország
DINGO  Németország
DINGO Németország
MB G280  Németország
MB G280 Németország
EagleIV  Svájc
EagleIV Svájc
IVECO LMV  Olaszország
IVECO LMV Olaszország
ZUBR  Lengyelország
ZUBR Lengyelország
Alligátor  Szlovákia
Alligátor Szlovákia
RG-32M  Nagy Britannia Dél Afrika
RG-32M Nagy Britannia Dél Afrika
DOZOR-B  Ukrajna
DOZOR-B Ukrajna
COBRA  Törökország
COBRA Törökország
RAM-2000  Izrael
RAM-2000 Izrael
Panhard PVP   HDFranciaország
Panhard PVP HDFranciaország
Panhard PVP  Franciaország
Panhard PVP Franciaország
VAMTAC  Spanyolország
VAMTAC Spanyolország

Nézzünk egy kicsit körül, hogy az amerikai 4x4 páncélozott járműveken kívül még mit lehetne elvileg beszerezni a ma gyártott 4x4 páncélozott járművek közül.
Gabusch 86754 2010. február 16. 20:31
Válasz erre
Nem baj, csak az az eredeti cikk, sokkal több képpel.
sulyid 86749 2010. február 16. 17:02
Válasz erre
Soha sem fog majd hazakerülni.Többek közt mert nem érdeke az oroszoknak.
torpokoska 86747 2010. február 16. 15:55
Válasz erre
Amikor lejár a Gripen lízing, akkor el kell kezdeni fizetni a felújításáért, nagyjavításáért, a tech. berendezéseiért, tulajdon jogáért stb. és így tovább az idők végezetéig... A maradék pénzből meg hol ezt újítunk fel (majd dobunk ki), hol azt 2016 után is (már a "szebb jövő" is egyre messzebb kerül)
Marci 86746 2010. február 16. 14:59
Válasz erre
Tudjátok az a szörnyű, hogy ezt mi is símán legyárthattuk volna vgy még különbet.
romeo 86745 2010. február 16. 14:56
Válasz erre
A haderőben jelenleg közel egy tucat modernizációs program folyik (Gripen vadászgépek, gépjármű-beszerzések, híradó és informatikai hálózat fejlesztése stb.), de Tömböl tábornok fordulópontnak a 2016-os évet határozta meg. Erre az időpontra éri el készenlétét a szövetségnek felajánlott dandárunk, ekkor jár le a Gripen-törlesztés (és ezt a pénz más, fontos beszerzési célokra lehet fordítani), illetve ezen időszaktól kezdve gyorsul fel a mai (zömében még orosz) haditechnikai eszközpark amortizációja. A bekövetkező technikai paradigma-váltást az elkövetkezendő védelmi politikának kell megalapozni.
portal.zmne.hu/portal/page
romeo 86744 2010. február 16. 14:48
Válasz erre
De szép lenne, ha Kubinkából hazatérne pl. a Zrínyi-II.
balaton 86743 2010. február 16. 14:44
Válasz erre
De szép is lenne, ha az idei repülőnapon saját "lábán" dübörögne a Nimród :)
Han 86742 2010. február 16. 14:37
Válasz erre
Láttam már tegnap. Miért, most az baj hogy ezt belinkeltem ide?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.