<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SIG | Adatlap | 86809 | 2010. február 20. 02:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Miller | Adatlap | 86808 | 2010. február 19. 23:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 86807 | 2010. február 19. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
FIGYELEM Urak ! Aki a nyálát akarja csorgatni MRAP Cheetah témában, az dobjon egy mail-t a p226@fibermail.hu e-mail címre. Azért vagyok ilyen körülményes, mert ígértetett tettem és nem akarok senkinek alá vágni :S A szakma szerelmesei nem fognak csalódni :) Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 86805 | 2010. február 19. 13:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
na jó de a blikk az egy hazug lap.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 86803 | 2010. február 19. 12:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 86802 | 2010. február 19. 11:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Én online hallgattam :D viszont lehetséges hogy visszalehet hallgatni a radio caffe oldalán az interjút. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 86801 | 2010. február 19. 10:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ki a frász lehetett az aki habog össze-vissza? :-p | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
trooper | Adatlap | 86800 | 2010. február 19. 10:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Korrekt interjú volt, a makettezés kérdése a tegnapi műsorban vetődött fel, és úgy gondolták a műsorvezetők/szerkesztők, hogy akkor utána járnak a témának. Sajnos nálam a vétel elég zavaros, ezért nem értettem, ki az interjúalany. De tényleg jó volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 86799 | 2010. február 19. 09:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
természetesen majdnem mindent megosztunk/osztotok | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 86798 | 2010. február 19. 09:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
csak a végét kaptam el, de érdekes volt ahogy a titkot megosztásáról faggatta a műsorvezető :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 86797 | 2010. február 19. 09:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kiss Gábort (Gabi) hallottuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 86796 | 2010. február 19. 09:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
vége :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 86795 | 2010. február 19. 09:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hallgatom :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
trooper | Adatlap | 86794 | 2010. február 19. 09:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Most szól a RadioCafé-n a makettinfó valamelyik prominense (nem értettem tisztán kicsoda) A makettezésről van szó! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 86793 | 2010. február 18. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Babgulyásra gondolsz? :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 86792 | 2010. február 18. 21:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztos Tesco gazdaságod lőszert és felszerelést vettek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sempi | Adatlap | 86791 | 2010. február 18. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma fél 8 körül Hódmezővásárhelyen láttam egy konvojt, persze teli NATO meg KFOR matricákkal. Mentek Ural-ok, Iveco-k aggregátorokat vontattak, és persze mentek Hummwee-k is. Egy körül pedig a tesco parkolóban állítólag(haditechnikáhiz nem igazán értő ember mondta, de ezt sikerült kihámoznom belőle) beálltak tűzszerészek (valószínűleg) Mercedes terepjárókkal, majd megjelent egy BTR-80a. Kb fél órát voltak ott. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 86789 | 2010. február 18. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ennyit a médiáról | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsóti | Adatlap | 86788 | 2010. február 18. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, és 2 milliárdról szó sincs, hanem üzérkedésről van szó. A 2 milliárd csak az egyik tv adó "információja". És azt se a HM-mel kapcsolatban emlegették... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 86786 | 2010. február 17. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megjelenik a Pravdában egy hír, amit az MTI munka társai vissza akarnak igazolni! Szebusz Vaszilij elvtár! Azt hallottuk, hogy Moszkvában Mercédeszeket osztogatnak! Vaszilij elvtár: ...Mi? Ja igen! :) A hír igaz! Némi módosítással! Nem Moszkvában, Hanem Leningrádnan! Nem Mercédeszek, hanem Volgák! Ja,és még egy apró, kicsi, kis, különbség! Nem osztogatjág, hanem fosztogatják! Üdv: Vaszilij elvtár Tehát nem a HM-ben nyomoznak, hanem a Kiliánon! És nem a Kiliánal szemben, hanem egy nyugdíjas katona és 3 polgári ellen folyik a nyomozás! És tényleg ezt nyomják minden csatornán! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 86785 | 2010. február 17. 22:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Na most jutottunk a népmese világába! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 86784 | 2010. február 17. 22:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsóti | Adatlap | 86783 | 2010. február 17. 22:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szabadna kérdezni, hogy honnan az infó? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Agent | Adatlap | 86782 | 2010. február 17. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
érdeklődnek ők a francia Mistral hajóosztály után is...lehet, hogy licencet akarnak venni, vagy csak szimplán új technológiákat akarnak meghonosítani, hogy megtakarítsák az új eszközök kifejlesztésére szánható drága időt és pénzt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 86781 | 2010. február 17. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
az oroszok tavaly november óta tesztelik a Panhard VBL-t, hoppá. megvettem a típusról a könyvet, elég sok ország használja, főleg a volt francia gyarmatok, de a kuvaitiaké sem rossz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taki | Adatlap | 86780 | 2010. február 17. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát én is :) Utóbbi évek legjobb híre a magyar buszgyártásban. Remélem sikeresek lesznek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 86779 | 2010. február 17. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
oké, rövidre akartam fogni, úgy örültem. :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taki | Adatlap | 86778 | 2010. február 17. 14:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mondjuk úgy hogy megszerezte. A.R.C. akinél volt Ikarus -osok is dolgoznak és Széles Gábor tulajdonában lévő Műszertechnika (aki tulajdonolja az Ikarus márkanevet) létrehoztak egy közös céget. előbbiek a saját fejlesztésű busz típus családot hozza, utóbbi a márkanevet. Ezután az A.R.C. buszok Ikarus néven fognak kigördülni és már jó pár darab készül/elkészült a volt Ikarus budapesti területén lévő gyárcsarnokban. Amennyire tudom az első darabok a Egerbe kerülnek. Reméljük újra sikeresen fog szárnyalni a márkanév! www.muszertechnika.hu/index.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 86776 | 2010. február 17. 14:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
most olvasom, hogy az A.R.C. visszakapja az Ikarus nevet. azért csak nem sikerült mindent tönkrevágni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 86774 | 2010. február 17. 12:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
és a többi? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 86773 | 2010. február 17. 11:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mily meglepő... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 86772 | 2010. február 17. 11:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
2 milliárdos sikkasztás után nyomoznak a hm-ben | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 86771 | 2010. február 17. 11:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Igazad van, arról már nem a teherautó tehet, ha nem arra akarják használni amire való, és nem bírja... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 86770 | 2010. február 17. 10:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Igazad van, hogy a németek csak autópályán használták őket. Nálunk viszont terepjáróként akarták alkalmazni a Zilek Uralok helyett. A tanpályán kellett volna a sofőröknek megtanulni vezetni.Első probléma az úgynevezett lépcsőn adódott az temettük be először. Majd elakadtak a legkisebb pocsolyában is és mivel jött egy tábornoki delegáció megnézni hogy megy a vezetés, megszületett a döntés. Az egész több kilóméteres tanpályát lemurváztuk sík egyenesre. Két napba telt mire a rakodógépek elsimították. Az ott jelenlévő tiszt szerint ha a hátsókerékhajtás marad és nem csak első akkor sem lett volna ilyen tehetetlen az autó terepen. Ezek az autók mentek irakba. Nem az a gond, hogy országúti volt hanem, hogy mire akarták használni őket. Ez is egy anomália, hogy ha alkalmatlan egy jármű akkor is kiküldjük ha nem megy át a vizsgán akkor a feltételeken javítanak. Ott voltam mivel én hordtam a murvát:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 86768 | 2010. február 17. 09:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezek csak elsőkerék maghajtásúak voltak és irakba vitték őket ahol hamar kiderült a hiányosságuk mivel folyton elakadtak a homkba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 86766 | 2010. február 17. 09:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Marci! Szerintem legközelebb tájékozódjál, mielőtt ilyeneket leírsz, mert azok a Mercedes-Benz NG típusú teherautók csak hátsókerék meghajtásúak. 3,5 tonna fölött csak nagyon speciális esetben alkalmaznak csak elsőkerék meghajtást, normál esetben hátsó meghajtás van, és kapcsolható első. Ezek az ominózus Mercedesek a német seregben is logisztikai, kiszolgáló célokra voltak, tehát országúti szállításra. Ezek nem hadászati célúak, tehát nem is követelmény a terepjáró képesség. Ezek a nálunk régen használt Aviákat, valamint országúti 130-as Zileket váltották, melyek szintén csak hátsókerék meghajtásúak voltak. Ilyen célokra, és felhasználásokra sokkal olcsóbb beszerzésű és üzembetartású egy ilyen kialakítású teherautó, mint egy összkerekes, erre már régen rájöttek. Más célokra ott van az Ural, valamint az újabb fejlesztésű Rába. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 86765 | 2010. február 17. 08:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megtörtént. Megvásároltuk anno kb. 10-éve a németek kiselejtezett merci teherautóit. A tanpályán nem tudtak végigmenni mert csak elsőkerékmeghajtásúak voltak. Ezeréves terepes IFÁ-val kellett betemetni az összes gödröt, hogy gyakorolhassanak. (zil,ural símán közlekedett) De rádió volt bennük:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 86764 | 2010. február 17. 08:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az a szörnyű mindent kipróbálunk majd nem a szakma fog dönteni, hanem valami öltönyös okosság és a végén a leszarabbat veszik meg a legdrágábban:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 86763 | 2010. február 17. 08:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezeket látva megint csak szomorú vagyok a magyar hadiipar impotenciája miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 86762 | 2010. február 17. 07:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 86761 | 2010. február 16. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
románok 62 darab VAMTAC-ot vásároltak a minap. lehetne közösen gyakorlatozni, szervizelni, békülni stb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 86760 | 2010. február 16. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
amennyibe egy Ferrari kerül mínusz 50 ezer. :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 86759 | 2010. február 16. 22:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs Gabusch, nem rád reagálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 86758 | 2010. február 16. 22:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézzünk egy kicsit körül, hogy az amerikai 4x4 páncélozott járműveken kívül még mit lehetne elvileg beszerezni a ma gyártott 4x4 páncélozott járművek közül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 86754 | 2010. február 16. 20:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem baj, csak az az eredeti cikk, sokkal több képpel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 86749 | 2010. február 16. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Soha sem fog majd hazakerülni.Többek közt mert nem érdeke az oroszoknak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
torpokoska | Adatlap | 86747 | 2010. február 16. 15:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Amikor lejár a Gripen lízing, akkor el kell kezdeni fizetni a felújításáért, nagyjavításáért, a tech. berendezéseiért, tulajdon jogáért stb. és így tovább az idők végezetéig... A maradék pénzből meg hol ezt újítunk fel (majd dobunk ki), hol azt 2016 után is (már a "szebb jövő" is egyre messzebb kerül) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 86746 | 2010. február 16. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tudjátok az a szörnyű, hogy ezt mi is símán legyárthattuk volna vgy még különbet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 86745 | 2010. február 16. 14:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A haderőben jelenleg közel egy tucat modernizációs program folyik (Gripen vadászgépek, gépjármű-beszerzések, híradó és informatikai hálózat fejlesztése stb.), de Tömböl tábornok fordulópontnak a 2016-os évet határozta meg. Erre az időpontra éri el készenlétét a szövetségnek felajánlott dandárunk, ekkor jár le a Gripen-törlesztés (és ezt a pénz más, fontos beszerzési célokra lehet fordítani), illetve ezen időszaktól kezdve gyorsul fel a mai (zömében még orosz) haditechnikai eszközpark amortizációja. A bekövetkező technikai paradigma-váltást az elkövetkezendő védelmi politikának kell megalapozni. portal.zmne.hu/portal/page | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 86744 | 2010. február 16. 14:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
De szép lenne, ha Kubinkából hazatérne pl. a Zrínyi-II. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Arra gondolsz, hogy a járműről közterületen, a jelenlévő biztonsági személyzet beleegyezésével készített fénykép, ismerőseimnek való megmutatásával, vétek az érvényben lévő titokvédelmi szabályzatok ellen ? Akkor hallgatlak, mert nem szeretnék semmilyen határt átlépni. Tőlem annyit kértek, hogy ne tegyem fel a netre, bárki által elérhető helyre. Úgy gondolom, hogy ez be is tartottam és tartani is fogom. Jelzem a képek semmiben nem különböznek a közismert internetes keresőkben megtalálható, bárki által letölthető anyagtól. De komolyan érdekel, hogy hol van a határ, úgyhogy kérlek húzd meg a vonalakat, mert eszemben sincs átlépni őket. Várom a válaszod ! Üdv...