<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
harold | Adatlap | 87064 | 2010. április 8. 22:18 | ||
metró=retró | |||||
lucky | Adatlap | 87063 | 2010. április 8. 22:03 | ||
Saját vonalon én is így vagyok. Megnézem a kocsi adattábláját és kiderül h egy idősek vagyunk.( az un lengyel kocsik 1974-75) Pl az újonnan beszerzett u Halberstadti kocsik eredetileg 1985-86-ban épültek, a DB meg átépítette őket 1990-91-ben. | |||||
HUJBI | Adatlap | 87062 | 2010. április 8. 21:24 | ||
néha nyugtázom magamban, hogy végre, már vannak olyanok is,a mik a nyolcvanas évek óta járnak. aztán elkezdek számolni. :))) | |||||
Nyugger | Adatlap | 87061 | 2010. április 8. 20:22 | ||
Egy kis javítás a 2 metró ügyében: 'A forgalom az első szakaszon, a Fehér út és a Deák Ferenc tér között 1970. április 3-án indult meg, míg a teljes vonalszakaszon 1972. december 23-án' | |||||
Kalóz | Adatlap | 87060 | 2010. április 8. 15:33 | ||
Az (1-es) metró csak később kapta ezt a nevet, addig kisföldalattiként üzemelt. A jelenlegi (2-es) metró valóban 1960-ban indult, mint metró, akkor még nem különböztették meg a viszonylatokat, csak mikortól a többi is megépült. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 87059 | 2010. április 8. 09:24 | ||
páncélos | Adatlap | 87058 | 2010. április 7. 07:45 | ||
Mit nézzek rajtuk, és miért? | |||||
Fodi | Adatlap | 87057 | 2010. április 6. 20:29 | ||
Szar dolog a háború, előszőr rpg-nek nézik a teleobjektívet, aztán megölnek egy rakás embert, rájönnek a hibájukra és elkezdenek hazudozni. De ismerjük a történetet a sánta kutyáról... | |||||
HUJBI | Adatlap | 87056 | 2010. április 6. 17:21 | ||
HUJBI | Adatlap | 87055 | 2010. április 6. 17:17 | ||
nézd meg az évszámokat a szerelvényeken. :))) | |||||
HUJBI | Adatlap | 87054 | 2010. április 6. 17:17 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 87045 | 2010. április 2. 23:13 | ||
Szép gép, és végre egy modern "orosz" gép. | |||||
páncélos | Adatlap | 87044 | 2010. április 2. 22:18 | ||
Ma 40-éve indult el a budapesti (2) metró. | |||||
Kalóz | Adatlap | 87043 | 2010. április 2. 15:35 | ||
sulyid | Adatlap | 87042 | 2010. április 1. 17:21 | ||
Örülök hogy leesett:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 87041 | 2010. április 1. 16:42 | ||
sulyid | Adatlap | 87040 | 2010. április 1. 16:40 | ||
Április 1. van:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 87039 | 2010. április 1. 16:38 | ||
Sziasztok, Ti mit láttok az Aircraft Resource Center helyén? Itt: www.aircraftresourcecenter.com/ Azért kérdezem, mert én nem azt látom, amit szeretnék... | |||||
Kalóz | Adatlap | 87036 | 2010. április 1. 15:46 | ||
Talán nem egészen ide való, de a buszos topikot nem találtam meg:(( hvg.hu/napi_merites/20100401_ikarus_felujitas_szekesfehervar | |||||
HUJBI | Adatlap | 87035 | 2010. március 28. 21:02 | ||
-Te Igor, ez nem egy dél-koreai utasszállító volt? -De az, eltaláltad. | |||||
Sempi | Adatlap | 87034 | 2010. március 28. 20:49 | ||
Erről ez a szovjet hír jut az eszembe: Kombájnjaink békésen arattak a kínai határon, de a kínaiak tüzet nyitottak, ám hős kombájnjaink viszonoszták a tüzet, majd elrepültek! :) | |||||
Petike | Adatlap | 87033 | 2010. március 28. 20:38 | ||
Asi nyert Egerben - 2010.03.28 Tizennégy gyorsasági után a nem hivatalos végeredmény szerint az Asi-Pikó kettős nyerte a Valvoline-Start Autó Rallyt. A második helyen a Turi-Percze páros végzett Egerben, huszonhat másodperces hátránnyal, míg legjobb szuper 2000-esként az ifj. Tóth-Tagai páros szerzete meg az abszolút harmadik helyet. Némi gyógyír volt Herczigéknek, hogy ők nyerték az utolsó szakaszt, de ezzel együtt is csak a hetedik hely lett a Skoda Fabiával versenyző csapaté. | |||||
balaton | Adatlap | 87032 | 2010. március 27. 20:44 | ||
Ez olyan, mint a jereváni rádió Kérdezz! Felelek. c. műsora: "– Igaz-e, hogy Moszkvában Mercedeseket osztogatnak? – A hír igaz, de nem Moszkvában, hanem Leningrádban, nem Mercedeseket, hanem Zsigulikat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak." :D Igaz-e, hogy Észak-Korea elsüllyesztett egy dél-koreai csatahajót? Igaz, de nem Észak-Korea, hanem egy madárraj és nem csatahajót, hanem egy korvettet... | |||||
tankos_srac | Adatlap | 87031 | 2010. március 27. 19:20 | ||
Örömmel látom, hogy másnak is elborult az agya. | |||||
Spike | Adatlap | 87030 | 2010. március 27. 19:10 | ||
A Híradóban lecsatahajózták, pedig ugyanők mondták, hogy korvett. Na, ugye a hozzáértés. | |||||
vrauko | Adatlap | 87029 | 2010. március 27. 18:57 | ||
No és halltad az ertéelklub kommentárját? 1) Nem valószínű, hogy észak-korea süllyesztette el a dél-koreai csatahajót (sic!) 2) lehet, hogy egy másik dél-koreai hadihajó torpedója találta el a korvettet 3) de ez nem valószínű, mer' a másik hajó csak egy madárrajra célzott. Az ember mindég tanul valamit. Ha legközelebb madarat akarok lőni, csakis torpedót használok. Különösen olyan háborús zónában, mint a koreai 6árvizek. Miér' nem maradnak ezek a barbitévék a sztároknál, celebeknél meg ilyesmiknél? | |||||
HUJBI | Adatlap | 87028 | 2010. március 27. 18:49 | ||
elsüllyedt egy dél-koreai hadihajó. | |||||
szezsolt | Adatlap | 87027 | 2010. március 27. 11:00 | ||
Köszi, most már látom én is. Amikor legutóbb néztem, még semmi kiírás nem volt, azért kérdeztem, hogy vajon mi lett vele. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 87026 | 2010. március 26. 22:57 | ||
Pillanatnyilag komoly technikai problémáink vannak, teljes erővel dolgozunk azon, hogy mielőbb megoldást találjunk. | |||||
Kalóz | Adatlap | 87025 | 2010. március 26. 16:09 | ||
Pontosabban: svpressa.ru/society/article/16071/ | |||||
Kalóz | Adatlap | 87024 | 2010. március 26. 16:07 | ||
Azoknak, akik tudnak oroszul, és szeretik a modern bombázókat: www.marketgid.com/pnews/506227/i/2294/ | |||||
Spike | Adatlap | 87023 | 2010. március 26. 09:17 | ||
Nekem az a kezdőlapom, és ma már ezt adta ki "Wir haben im Moment schwere technische Probleme, wir arbeiten aber mit voller Kraft daran diese so schnell wie moeglich zu loesen. Wir danke fuer euer Verstandniss." Ami Google szerint: "We currently have serious technical problems, but we are working at full force it to solve it as soon as possible. We thank you for your comprehension." "Jelenleg komoly műszaki problémák, de dolgozunk az erejét, hogy megoldja ezt a lehető leghamarabb. Köszönjük a megértését." | |||||
szezsolt | Adatlap | 87022 | 2010. március 26. 08:43 | ||
meg a pálesz, ha házi :) Tudja valaki, hogy mi történt a modellversium.de-vel? Csak egyszerűen megszünt? | |||||
balaton | Adatlap | 87020 | 2010. március 25. 23:54 | ||
Pozitív hozzáállás :) | |||||
Jimbobá | Adatlap | 87019 | 2010. március 25. 23:36 | ||
Azért van rosszabb is...de azt inkább csak turistaként tapasztaljuk meg ha lehet:) De igen, sajnos ez van... Viszont azért sok jó dolog is van, ne felejtsük el. Pl. a Balatonmodell is milyen f@sza. Meg a magyar nők. Meg a túrórudi. Üdv, ÁDám | |||||
balaton | Adatlap | 87018 | 2010. március 25. 23:12 | ||
Én szeretem a Hazámat, Magyarországot. Bár fogalmam nincs, mit szeretek benne. Ilyen is csak nálunk fordulhat elő. Gyalázat, ami itt folyik. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 87014 | 2010. március 25. 18:04 | ||
Akkor erre, mint "szakértő" had reagáljak. Két féle képpen teszem ezt. Emberi oldalról és szakmai szemmel: 1. Vétlen vagyok. Fizesse ki a káromat, aztán ha vége van a vizsgálatnak, hajtsa be azon aki hibázott. 2. Miért kell várni a Volán vizsgálatára? Súlyos sérüléses baleset történt. A rendőrség hivatalból eljár benne. Ebbe beletartozik az is, hogy megvizsgálják miért esett le a kerék. Ha olyan műszaki hiba miatt esett le, ami pl. anyag fáradásból következett be és nem volt előre látható, akkor elvileg nincs felelős, de a Volán akkor is fizethet. Ha olyan műszaki hiba mely előre látható volt, esetleg karbantartással vagy ellenőrzéssel kiküszöbölhető lett volna, akkor azt veszik elő, aki a műszaki hiba időbeni észleléséért felelős. Ilyen esetben eljárnak vele szemben foglalkozás körében elkövetett mulasztás miatt is. Persze itt megint előjön, hogy a magyar jogrend milyen sz@r. Megint az jár a legrosszaul, aki a legkisebb és aki nem tehet semmiről. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 87013 | 2010. március 25. 15:28 | ||
na ez az ami felháborító! Gyuri, szurkolunk! Elektro tv2.hu/tenyek/video/elgurult-kerek-tenyek-riport | |||||
balaton | Adatlap | 87012 | 2010. március 25. 08:20 | ||
Jelige: boríték De az már megint politika, úgyhogy ne menjünk bele. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 87011 | 2010. március 25. 07:49 | ||
Azért itt a román F-16 vásárlása kapcsán feldobnám a költői kérdést. Miért van az, hogy a "lenézett" országok (Románia, Szlovákia) és a nem lenézettek (Csehország) mind fejleszti a hadseregét, vagy legalább szinten tartja. Pénz is van rá és (nekem legalábbis úgy tűnik) nem hoznak hülye döntéseket. Csak nálunk megy a hülyeség ezerrel és ahogyan Hofi Géza mondta, okos félmegoldásokat csinálnak. Ez miért van? | |||||
balaton | Adatlap | 87010 | 2010. március 24. 23:16 | ||
Kimaradt egy szóköz >:-( | |||||
balaton | Adatlap | 87009 | 2010. március 24. 23:15 | ||
Kivonták? Ott is vannak jópofa döntéshozók, nem csak nálunk... Hát igen, a pilótákat, műszakiakatátképezni, földi infrastruktúra stb. Azok a Migek ki lesznek használva rendesen az új típus érkezéséig :) | |||||
Lacy | Adatlap | 87008 | 2010. március 24. 17:47 | ||
Sziasztok, abba gondoljatok bele, hogy a román Mig-21MF kora jelenleg 35-38 év között jár! És még több évig üzemelni fognak, még akkor is ha a közeljövőben döntés születik. Egyébként ez a hír csak egy hír. Az elmúlt tíz évben többször felröppent, kezdve izraeli gépekkel. Majd ha valóban rendelnek, és az amcsi törvényhozás rábólint, akkor lesz belőle valami. De a szállítás utána is min 1,5-2 év! Tehát a Mig-21MF-ek simán 40 éves korukon túl is repülni fognak! Döbbenet! (Nálunk 25 évet repültek ugyanezek a sárkányok. Azt nem érintette a korszerűsítés a románoknál sem.) | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 87006 | 2010. március 24. 15:04 | ||
A románok már rég kivonták a 29-eseket, ez csak azért érdekes, mert így megszünt a BVR képességük. | |||||
ltom74 | Adatlap | 87004 | 2010. március 24. 13:39 | ||
HUJBI | Adatlap | 87003 | 2010. március 24. 13:36 | ||
ja, a kormozós. :))) | |||||
HUJBI | Adatlap | 87002 | 2010. március 24. 13:36 | ||
igen, vicc volt, tudtam, hogy harapsz rá. :))) ráadásul modernizáltat ír, bár azt nem, hogy milyen szintre hozzák így fel. | |||||
balaton | Adatlap | 87001 | 2010. március 24. 11:44 | ||
48db..., 24db... 12db? :) Van a románoknak Mig-29? | |||||
ltom74 | Adatlap | 87000 | 2010. március 24. 10:45 | ||
Ez ugye csak vicc volt? A block25 az mar F-16C... | |||||
HUJBI | Adatlap | 86999 | 2010. március 24. 10:22 | ||
kérdés, hogy a Block 25-ös mennyivel jobb, mint a Lancer. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |