/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.
p-51 87174 2010. április 27. 13:48
Válasz erre
ez nem ma történt, de nem is a szovjet időkben:, de Szegeden egyszer végignéztem a komplett hmvhelyi egység kitelepülését, aznap több btr ment át előttem, mint helyi busz. 35 percig vonultak +35 fokban.
túrósbatyu 87173 2010. április 27. 13:14
Válasz erre
Sziasztok,
nem egy eget rengető dolog, de egy magam fajta pesti gyereknek élmény volt.
Tegnap baktattam hazafelé a XVI. kerület Újszász utca-Bökényföldi út sarkán, egyszer csak bevágódik a kereszteződésbe két szirénázó honvédségi forgalomirányító kocsi és lezárják a forgalmat. Utánuk meg jött a saját kerekén elég nagy sebeséggel négy darab BTR-80 csapatszállító. Biztos a mátyásföldi telephelyre mentek. Tisztára mint a szovjet időkben, akkor láttam utoljára ilyet.
üdv Gábor
Freddy 87172 2010. április 27. 11:33
Válasz erre
Egyetlen Magyarországon megmaradt, vagy egyetlen működőképesen megmaradt, nem? Mert azért Kubinkában is van ez-az;)

Nagyon várom egyébként!
romeo 87171 2010. április 27. 10:46
Válasz erre
Újraéled a Nimród Ócsán állítják majd ki a működőképes magyar tankot. A nagyközönség május 21-én, Ócsán láthatja először az egyetlen megmaradt magyar gyártású, lánctalpas harci járművet, a 40 M Nimród páncélvadász és légvédelmi gépágyút. A második világháborúban használt tankot több hónapi munkával újítják fel. Először Ócsán, a május 21-én nyíló haditechnikai kiállításon láthatják az érdeklődők felújítva az egyetlen megmaradt magyar gyártású, lánctalpas harci járművet, a 40 M Nimród páncélvadász és légvédelmi gépágyút. A Hadtörténeti Intézet és Múzeum (HIM) tulajdonában lévő tankot több hónapos munkával restaurálják, amelynek eredményeként nemcsak a motorját, hanem az ágyúját is működőképessé teszik a szakemberek. A Nimródot 1941-ben kezdték el gyártani, és körülbelül 135 készült belőle a második világháború idején. A HIM egy korábbi közlése szerint az egyetlen példány úgy maradhatott meg, hogy elromlott. (Magyar Nemzet 16. old)
fodi 87170 2010. április 24. 19:09
Válasz erre
IMG_5334_ek
IMG_5334_ek
IMG_5335_ek
IMG_5335_ek

Mi jó van egy fejlövéssel és utcán rohangáló bűnözőkkel végződő rablási kísérletben? Nem sok minden, de a várost ellepik a helikopterek... AS-550.
Kalóz 87169 2010. április 24. 16:57
Válasz erre
Válasz a korábbiakra:
www.klubradio.hu/cikk.php
Kalóz 87168 2010. április 24. 13:38
Válasz erre
gaborka 87167 2010. április 24. 13:36
Válasz erre
Kiváncsi vagyok milyen fejleménye lesz ennek...
c[ ]
Kalóz 87166 2010. április 24. 12:02
Válasz erre
Jimbobá 87165 2010. április 23. 17:44
Válasz erre
Ó köszönöm, ezek szerint külföldön vagy :)

Igazából csak 4 darab kell, mert nem kell az összes a két "keretről". De majd megoldom, van pár régebbi, max. beragasztom valahogy. Nem kell, hogy forogjon. Csak azért írtam nekik, mert eddig jót hallottam az ügyfélszolgálatról, illetve meg is írtam a véleményem a makettről, amit most nem fejtenék ki, majd lesz cikk. De nem örömódát zengtem, az tény :) Biztos ezért küldtek rossz alkatrészt.

Üdv,Ádám
Petibá 87164 2010. április 23. 17:34
Válasz erre
Jimbóbá!

Nekem sem egészen azt küldték anno amit kértem, bár ammit küldtek az is jól jött később... :o) illetve :o(

Legalább értékeljük a jóakaratot...

Mekkora a policap külső/belső mérete?

Ha hazakerülök, függőben levő témánkban is lépünk!

Petibá
Jimbobá 87163 2010. április 23. 17:30
Válasz erre
Sziasztok!

Kaptam ajándékba egy Revell Pzh 2000-t (1/35), amiből hiányzott a görgők felszereléséhez használandó műanyag gyűrűk (poly cap)fele (amúgy a kit elvileg vadi új volt, gyakorlatilag azonban úgy tűnik, visszacserélt makett lehetett a bontott doboza alapján, illetve a fóliák is ragasztó szalaggal voltak lezárva - bár lehet minden Revell ilyen).

Emailben írtam az európai központba, ahol elég nehezen értették meg, miről van szó, hiába kérték az alkatrész számát, mivel nincs száma az útmutatóban.

Lényeg a lényeg, ma hozott a posta egy helyes kis kartondoboznyi csomagot, aminek nagyon megörültem. De!

Kinyitom, és egy tetves műanyag lánctalp van benne... Most ezek ennyire buták vagy ennyire nem tudnak angolul? :)

Mondjuk jól jön, mert ez a pocsék gyári lánctalphoz képest más fajta gumiból készült, nekem szimpatikusabb.

ÜDv,
Ádám
romeo 87162 2010. április 20. 12:00
Válasz erre
Nyílt nap az ARRABONA Légvédelmi Rakétaezrednél - 2010. május 15.
www.raketadandar.hu/index.htm
romeo 87161 2010. április 20. 11:54
Válasz erre
Nyílt nap a Klapka György Lövészdandárnál - 2010. április 22.
www.tata.hu/varosunk/mh25/6315
Sturmmann 87160 2010. április 19. 22:48
Válasz erre
Udv Csaba!

Koszi a tippet, majd beszelek a sracokkal, ha lesz idonk kinezunk az etterembe! :)
Mi a hajon lakunk, tudod, kabinokban, Antwerpen es Basel kozt kozlekedunk es mindennap mas varos(ok)ban allunk meg. Speyer, Mainz, Worms, Koln, Rotterdam, Amsterdam, Andernach stb. a kesobbiekben lesz Arnhem is...

Szia!
Elektrolakatos 87159 2010. április 19. 21:39
Válasz erre
hm...érdekes hozzáállás...viszont ennek ellenére szépen berendeztétek a konténereket
A-3 87158 2010. április 19. 21:32
Válasz erre
Nem mindenkinek a szakmaiság csúcsát jelentette a PG. Mielőtt hozzákezdtünk a javítáahoz megkerestük a PG utódcégének legnagyobb emberét akitől a bontás alatt lévő nagyhangár felszereléséből pénzért kértünk volna satupadokat és polcokat. A válasz a következő volt: "Bármennyire vérzik a szivem, nektek még pénzért sem tudok adni semmit." Le is írta magát előttünk egy életre.
exec 87157 2010. április 19. 20:49
Válasz erre
Mindig sejtettem, hogy Elektro már a búr háborúkat is látta... igaz most kíváncsi lettem, hogyha az általánost, óvódát is hasonló alapossággal járta ki, akkor mikor hány évig tartott összesen...

exec
búza 87156 2010. április 19. 20:41
Válasz erre
Meg tudom érteni! Nekem is elszorult a szivem, amikor a PG.-t otthagyva a pozsonyi repnapon meghallottam a 21-es forszázs kapcsolásának hangját, pedig ott csak egy vagy két év volt a különbség. Igaz, 19 év szerelem után váltunk el!
A-3 87155 2010. április 19. 20:18
Válasz erre
búza 87154 2010. április 19. 20:14
Válasz erre
Akkor mi (is) remegtettük az ablakotokat a PG.-ből. Néhányan közülünk most A-3 csapatában teszik ugyanazt. Szerintem megkönnyezték az első indítást, legalábbis magukban.
Üdv: Búza
Elektrolakatos 87153 2010. április 19. 19:47
Válasz erre
na jóvanmá :D:D:D
Gabi 87152 2010. április 19. 19:06
Válasz erre
Elektro!
Másnak ehhez elég 3 év, nem kellett hozzá 75!DD
Gabi
SSgt_Chris 87150 2010. április 19. 19:03
Válasz erre
Szép hosszú időszak ! :-) tele emlékekkel... Az a 75 év hipp-hopp elreppent :-P

Sorry nem bírtam kihagyni!
Elektrolakatos 87149 2010. április 19. 18:22
Válasz erre
Elektrolakatos 87148 2010. április 19. 18:21
Válasz erre
Jani!

Előre is köszönöm, akkor a tavalyihoz hasonlóan összeraknék belőle egy cikkfélét.

Üdv:Elektro
búza 87147 2010. április 19. 14:46
Válasz erre
Szia A-3!
Ez a nyílt nap szerintem többeket érdekelne itt!
Üdv neked, meg a volt kollégáknak is!
Búza
búza 87146 2010. április 19. 14:43
Válasz erre
Hali Elektrolakatos4

Mikor jártál oda?

Üdv: Búza
zoli1989 87145 2010. április 18. 23:29
Válasz erre
Hát, nem valami közel, de annyira nem is vészesen távol. Kb. 2,5 km lehet légvonalban (ha jól mértem a google maps-on...). Tököl Táncsics utca amúgy.
A-3 87144 2010. április 18. 22:54
Válasz erre
Ekkor a paripa 11200-at pörgött csúcsrezsimen és iszonyú erővel próbált kiugrani alólam. Megkérdezhetem, hogy milyen távol laksz a reptérhez mert igen jól hangzik a zene?
A-3 87143 2010. április 18. 22:40
Válasz erre
Üdvözöllek szakember!
Ráér a CD még egy néhány hétig mert elvagyok havazva a múltheti és hétvégi események dokumentálásával. Utánna szeretnénk tartani egy nyíltnapi hajtóművezést amiről kellő időben értesítelek.
Elektrolakatos 87142 2010. április 18. 21:41
Válasz erre
jááájjj...visszatért fiatalkorom, amikor a Steinmetzben óra alatt ettől remegtek az ablakok
zoli1989 87141 2010. április 18. 21:35
Válasz erre
Egy kis "home" videót én is készítettem a kertből :) Kb. 0:27-től hallatszik, aztán egyre erősebb.
www.youtube.com/watch
Zsóti 87140 2010. április 18. 21:26
Válasz erre
Akkor bocsi nem drift volt, amugy gyanus volt nekem is, hogy nem autó adja ez a hangot, cak hát repülni nem láttam semmit, ezért gondoltam! ;)
zoli1989 87139 2010. április 18. 21:25
Válasz erre
Éreztem én hogy nem drift az, csak amíg senki nem írt semmi konkrétat addig én sem erőlködtem :) Épp maketteztem az emeleten, és az élből leesett hogy "repülő" repülő nem lehet, mert légtérzár van :)
Elektrolakatos 87138 2010. április 18. 21:23
Válasz erre
Szia Jani!

A cd, rajta a látogatásunk képivel még mindig nálam...be kéne vinnem hozzád.

Üdv:Hara István
A-3 87137 2010. április 18. 21:15
Válasz erre
Jó füled van mert az általad jelzett időben szabályoztuk a MIG-15-ös hajtóművét és segédberendezéseit 100%-os sikerrel. A drifteseknél már az eredményhírdetés volt akkor és egyrészük nézte a gép hajtóművezését természetesen tisztes távolságból.
zoli1989 87136 2010. április 18. 20:33
Válasz erre
Akkor lehet azt hallhattam, nemtudom. Mindenesetre jó nagy hangja volt :)
Zsóti 87135 2010. április 18. 20:32
Válasz erre
Drift verseny volt egész nap ma. Én csak onnan tudom, mert mellette airsoftoztunk, kb 100 ember, háború volt! :)
Jimbobá 87134 2010. április 18. 20:01
Válasz erre
Sziasztok!

Találtam egy anyagot a katonai beszerzések ellentételezéséről, érdemes lehet átnézni:
www.nfgm.gov.hu/data/cms838014/ellentetelezes.pdf

Üdv,

Ádám
zoli1989 87133 2010. április 18. 14:24
Válasz erre
Tököli reptérről az imént pár perccel ezelőtt igen hangos hajtóműhang hallatszódott. Nem tudom mi lehetett... :)
Monox 87132 2010. április 18. 13:09
Válasz erre
Addig is egy ki ízelítő Speyerből és a "közeli rokon" Sinsheimből :)

www.panoramio.com/user/1222070/tags/Speyer
www.panoramio.com/user/1222070/tags/Sinsheim
T.Csaba 87131 2010. április 17. 22:16
Válasz erre
Ja ,még egy!
Ha Speyerben jársz menj el a Zur Alten Münz étterembe.Nem messze van a Dóm-tól.Befelé a Maximilian str-n.A szökőkút melletti kis utcában.
Köszönj be magyarul.Nagyjából mindenki hazánk fia.Még a tulaj is. :)
T.Csaba 87130 2010. április 17. 22:12
Válasz erre
Szia Sturmmann!

Ha tudsz mindenképpen menj el a sinsheimibe!Megéri!

Vágyom vissza. :)

Melyik városban laktok?
Sturmmann 87129 2010. április 17. 21:46
Válasz erre
Udv!

Egy szalloda hajon vagyok matroz es a jelenlegi plan szerint kethetente megallunk Speyerben. Remelem ki tudok menni meg tobbszor is.
Samee 87128 2010. április 16. 19:10
Válasz erre
kuruc.info/r/2/58286/
Ezt is megértük. 24 órára lezárták a légteret.
SSgt_Chris 87127 2010. április 16. 17:38
Válasz erre
Nagybani vásárlással minden olcsóbb :-D
HUJBI 87126 2010. április 16. 15:49
Válasz erre
HUJBI 87125 2010. április 16. 14:17
Válasz erre
állami beszerzés esetén nem ritka az akár háromszoros ár. hogy egy országban mekkora felelősséget érez az, aki az adófizetők pénzén köt szerződéseket, rendel, gyártat le, nagyban függ a bőr vastagságától az orcáján. na de hogy már a románok és a bolgárok is megelőznek vékonyságban!
Jimbobá 87124 2010. április 16. 14:15
Válasz erre
26 milla? Az kemény. Mondjuk az tény, hogy itt merőben mások a standardok, sokkal több mindent kell bírnia egy ilyennek. Az mondjuk más tészta, hogy Afganisztánban, Irakban a Toyoták is megfelelnek (rendőrség, katonaság, különleges egységek, sőt a magyarok is néha)

Azt hiszem, ezeken sokáig agyalhatnának, de szerintem fölösleges, amíg nem vagyunk 100%-ig tisztában a szerződések tartalmával, az árakkal, és avval, hogy pontosan mit, és milyen tulajdonsággal vettünk.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.