<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
p-51 | Adatlap | 87174 | 2010. április 27. 13:48 | ||
ez nem ma történt, de nem is a szovjet időkben:, de Szegeden egyszer végignéztem a komplett hmvhelyi egység kitelepülését, aznap több btr ment át előttem, mint helyi busz. 35 percig vonultak +35 fokban. Előzmény: (87173) túrósbatyu 2010. április 27. 13:14 | |||||
túrósbatyu | Adatlap | 87173 | 2010. április 27. 13:14 | ||
Sziasztok, nem egy eget rengető dolog, de egy magam fajta pesti gyereknek élmény volt. Tegnap baktattam hazafelé a XVI. kerület Újszász utca-Bökényföldi út sarkán, egyszer csak bevágódik a kereszteződésbe két szirénázó honvédségi forgalomirányító kocsi és lezárják a forgalmat. Utánuk meg jött a saját kerekén elég nagy sebeséggel négy darab BTR-80 csapatszállító. Biztos a mátyásföldi telephelyre mentek. Tisztára mint a szovjet időkben, akkor láttam utoljára ilyet. üdv Gábor | |||||
Freddy | Adatlap | 87172 | 2010. április 27. 11:33 | ||
Egyetlen Magyarországon megmaradt, vagy egyetlen működőképesen megmaradt, nem? Mert azért Kubinkában is van ez-az;) Nagyon várom egyébként! | |||||
romeo | Adatlap | 87171 | 2010. április 27. 10:46 | ||
Újraéled a Nimród Ócsán állítják majd ki a működőképes magyar tankot. A nagyközönség május 21-én, Ócsán láthatja először az egyetlen megmaradt magyar gyártású, lánctalpas harci járművet, a 40 M Nimród páncélvadász és légvédelmi gépágyút. A második világháborúban használt tankot több hónapi munkával újítják fel. Először Ócsán, a május 21-én nyíló haditechnikai kiállításon láthatják az érdeklődők felújítva az egyetlen megmaradt magyar gyártású, lánctalpas harci járművet, a 40 M Nimród páncélvadász és légvédelmi gépágyút. A Hadtörténeti Intézet és Múzeum (HIM) tulajdonában lévő tankot több hónapos munkával restaurálják, amelynek eredményeként nemcsak a motorját, hanem az ágyúját is működőképessé teszik a szakemberek. A Nimródot 1941-ben kezdték el gyártani, és körülbelül 135 készült belőle a második világháború idején. A HIM egy korábbi közlése szerint az egyetlen példány úgy maradhatott meg, hogy elromlott. (Magyar Nemzet 16. old) | |||||
fodi | Adatlap | 87170 | 2010. április 24. 19:09 | ||
Kalóz | Adatlap | 87169 | 2010. április 24. 16:57 | ||
Válasz a korábbiakra: www.klubradio.hu/cikk.php | |||||
Kalóz | Adatlap | 87168 | 2010. április 24. 13:38 | ||
Ne tudd megg! :D | |||||
gaborka | Adatlap | 87167 | 2010. április 24. 13:36 | ||
Kalóz | Adatlap | 87166 | 2010. április 24. 12:02 | ||
Jimbobá | Adatlap | 87165 | 2010. április 23. 17:44 | ||
Ó köszönöm, ezek szerint külföldön vagy :) Igazából csak 4 darab kell, mert nem kell az összes a két "keretről". De majd megoldom, van pár régebbi, max. beragasztom valahogy. Nem kell, hogy forogjon. Csak azért írtam nekik, mert eddig jót hallottam az ügyfélszolgálatról, illetve meg is írtam a véleményem a makettről, amit most nem fejtenék ki, majd lesz cikk. De nem örömódát zengtem, az tény :) Biztos ezért küldtek rossz alkatrészt. Üdv,Ádám | |||||
Petibá | Adatlap | 87164 | 2010. április 23. 17:34 | ||
Jimbóbá! Nekem sem egészen azt küldték anno amit kértem, bár ammit küldtek az is jól jött később... :o) illetve :o( Legalább értékeljük a jóakaratot... Mekkora a policap külső/belső mérete? Ha hazakerülök, függőben levő témánkban is lépünk! Petibá | |||||
Jimbobá | Adatlap | 87163 | 2010. április 23. 17:30 | ||
Sziasztok! Kaptam ajándékba egy Revell Pzh 2000-t (1/35), amiből hiányzott a görgők felszereléséhez használandó műanyag gyűrűk (poly cap)fele (amúgy a kit elvileg vadi új volt, gyakorlatilag azonban úgy tűnik, visszacserélt makett lehetett a bontott doboza alapján, illetve a fóliák is ragasztó szalaggal voltak lezárva - bár lehet minden Revell ilyen). Emailben írtam az európai központba, ahol elég nehezen értették meg, miről van szó, hiába kérték az alkatrész számát, mivel nincs száma az útmutatóban. Lényeg a lényeg, ma hozott a posta egy helyes kis kartondoboznyi csomagot, aminek nagyon megörültem. De! Kinyitom, és egy tetves műanyag lánctalp van benne... Most ezek ennyire buták vagy ennyire nem tudnak angolul? :) Mondjuk jól jön, mert ez a pocsék gyári lánctalphoz képest más fajta gumiból készült, nekem szimpatikusabb. ÜDv, Ádám | |||||
romeo | Adatlap | 87162 | 2010. április 20. 12:00 | ||
Nyílt nap az ARRABONA Légvédelmi Rakétaezrednél - 2010. május 15. www.raketadandar.hu/index.htm | |||||
romeo | Adatlap | 87161 | 2010. április 20. 11:54 | ||
Nyílt nap a Klapka György Lövészdandárnál - 2010. április 22. www.tata.hu/varosunk/mh25/6315 | |||||
Sturmmann | Adatlap | 87160 | 2010. április 19. 22:48 | ||
Udv Csaba! Koszi a tippet, majd beszelek a sracokkal, ha lesz idonk kinezunk az etterembe! :) Mi a hajon lakunk, tudod, kabinokban, Antwerpen es Basel kozt kozlekedunk es mindennap mas varos(ok)ban allunk meg. Speyer, Mainz, Worms, Koln, Rotterdam, Amsterdam, Andernach stb. a kesobbiekben lesz Arnhem is... Szia! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 87159 | 2010. április 19. 21:39 | ||
hm...érdekes hozzáállás...viszont ennek ellenére szépen berendeztétek a konténereket | |||||
A-3 | Adatlap | 87158 | 2010. április 19. 21:32 | ||
Nem mindenkinek a szakmaiság csúcsát jelentette a PG. Mielőtt hozzákezdtünk a javítáahoz megkerestük a PG utódcégének legnagyobb emberét akitől a bontás alatt lévő nagyhangár felszereléséből pénzért kértünk volna satupadokat és polcokat. A válasz a következő volt: "Bármennyire vérzik a szivem, nektek még pénzért sem tudok adni semmit." Le is írta magát előttünk egy életre. | |||||
exec | Adatlap | 87157 | 2010. április 19. 20:49 | ||
Mindig sejtettem, hogy Elektro már a búr háborúkat is látta... igaz most kíváncsi lettem, hogyha az általánost, óvódát is hasonló alapossággal járta ki, akkor mikor hány évig tartott összesen... exec | |||||
búza | Adatlap | 87156 | 2010. április 19. 20:41 | ||
Meg tudom érteni! Nekem is elszorult a szivem, amikor a PG.-t otthagyva a pozsonyi repnapon meghallottam a 21-es forszázs kapcsolásának hangját, pedig ott csak egy vagy két év volt a különbség. Igaz, 19 év szerelem után váltunk el! | |||||
A-3 | Adatlap | 87155 | 2010. április 19. 20:18 | ||
Úgy láttam nemcsak magukban. | |||||
búza | Adatlap | 87154 | 2010. április 19. 20:14 | ||
Akkor mi (is) remegtettük az ablakotokat a PG.-ből. Néhányan közülünk most A-3 csapatában teszik ugyanazt. Szerintem megkönnyezték az első indítást, legalábbis magukban. Üdv: Búza | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 87153 | 2010. április 19. 19:47 | ||
na jóvanmá :D:D:D | |||||
Gabi | Adatlap | 87152 | 2010. április 19. 19:06 | ||
Elektro! Másnak ehhez elég 3 év, nem kellett hozzá 75!DD Gabi | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 87150 | 2010. április 19. 19:03 | ||
Szép hosszú időszak ! :-) tele emlékekkel... Az a 75 év hipp-hopp elreppent :-P Sorry nem bírtam kihagyni! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 87149 | 2010. április 19. 18:22 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 87148 | 2010. április 19. 18:21 | ||
Jani! Előre is köszönöm, akkor a tavalyihoz hasonlóan összeraknék belőle egy cikkfélét. Üdv:Elektro | |||||
búza | Adatlap | 87147 | 2010. április 19. 14:46 | ||
Szia A-3! Ez a nyílt nap szerintem többeket érdekelne itt! Üdv neked, meg a volt kollégáknak is! Búza | |||||
búza | Adatlap | 87146 | 2010. április 19. 14:43 | ||
Hali Elektrolakatos4 Mikor jártál oda? Üdv: Búza | |||||
zoli1989 | Adatlap | 87145 | 2010. április 18. 23:29 | ||
Hát, nem valami közel, de annyira nem is vészesen távol. Kb. 2,5 km lehet légvonalban (ha jól mértem a google maps-on...). Tököl Táncsics utca amúgy. | |||||
A-3 | Adatlap | 87144 | 2010. április 18. 22:54 | ||
Ekkor a paripa 11200-at pörgött csúcsrezsimen és iszonyú erővel próbált kiugrani alólam. Megkérdezhetem, hogy milyen távol laksz a reptérhez mert igen jól hangzik a zene? | |||||
A-3 | Adatlap | 87143 | 2010. április 18. 22:40 | ||
Üdvözöllek szakember! Ráér a CD még egy néhány hétig mert elvagyok havazva a múltheti és hétvégi események dokumentálásával. Utánna szeretnénk tartani egy nyíltnapi hajtóművezést amiről kellő időben értesítelek. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 87142 | 2010. április 18. 21:41 | ||
jááájjj...visszatért fiatalkorom, amikor a Steinmetzben óra alatt ettől remegtek az ablakok | |||||
zoli1989 | Adatlap | 87141 | 2010. április 18. 21:35 | ||
Egy kis "home" videót én is készítettem a kertből :) Kb. 0:27-től hallatszik, aztán egyre erősebb. www.youtube.com/watch | |||||
Zsóti | Adatlap | 87140 | 2010. április 18. 21:26 | ||
Akkor bocsi nem drift volt, amugy gyanus volt nekem is, hogy nem autó adja ez a hangot, cak hát repülni nem láttam semmit, ezért gondoltam! ;) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 87139 | 2010. április 18. 21:25 | ||
Éreztem én hogy nem drift az, csak amíg senki nem írt semmi konkrétat addig én sem erőlködtem :) Épp maketteztem az emeleten, és az élből leesett hogy "repülő" repülő nem lehet, mert légtérzár van :) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 87138 | 2010. április 18. 21:23 | ||
Szia Jani! A cd, rajta a látogatásunk képivel még mindig nálam...be kéne vinnem hozzád. Üdv:Hara István | |||||
A-3 | Adatlap | 87137 | 2010. április 18. 21:15 | ||
Jó füled van mert az általad jelzett időben szabályoztuk a MIG-15-ös hajtóművét és segédberendezéseit 100%-os sikerrel. A drifteseknél már az eredményhírdetés volt akkor és egyrészük nézte a gép hajtóművezését természetesen tisztes távolságból. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 87136 | 2010. április 18. 20:33 | ||
Akkor lehet azt hallhattam, nemtudom. Mindenesetre jó nagy hangja volt :) | |||||
Zsóti | Adatlap | 87135 | 2010. április 18. 20:32 | ||
Drift verseny volt egész nap ma. Én csak onnan tudom, mert mellette airsoftoztunk, kb 100 ember, háború volt! :) | |||||
Jimbobá | Adatlap | 87134 | 2010. április 18. 20:01 | ||
Sziasztok! Találtam egy anyagot a katonai beszerzések ellentételezéséről, érdemes lehet átnézni: www.nfgm.gov.hu/data/cms838014/ellentetelezes.pdf Üdv, Ádám | |||||
zoli1989 | Adatlap | 87133 | 2010. április 18. 14:24 | ||
Tököli reptérről az imént pár perccel ezelőtt igen hangos hajtóműhang hallatszódott. Nem tudom mi lehetett... :) | |||||
Monox | Adatlap | 87132 | 2010. április 18. 13:09 | ||
Addig is egy ki ízelítő Speyerből és a "közeli rokon" Sinsheimből :) www.panoramio.com/user/1222070/tags/Speyer www.panoramio.com/user/1222070/tags/Sinsheim | |||||
T.Csaba | Adatlap | 87131 | 2010. április 17. 22:16 | ||
Ja ,még egy! Ha Speyerben jársz menj el a Zur Alten Münz étterembe.Nem messze van a Dóm-tól.Befelé a Maximilian str-n.A szökőkút melletti kis utcában. Köszönj be magyarul.Nagyjából mindenki hazánk fia.Még a tulaj is. :) | |||||
T.Csaba | Adatlap | 87130 | 2010. április 17. 22:12 | ||
Szia Sturmmann! Ha tudsz mindenképpen menj el a sinsheimibe!Megéri! Vágyom vissza. :) Melyik városban laktok? | |||||
Sturmmann | Adatlap | 87129 | 2010. április 17. 21:46 | ||
Udv! Egy szalloda hajon vagyok matroz es a jelenlegi plan szerint kethetente megallunk Speyerben. Remelem ki tudok menni meg tobbszor is. | |||||
Samee | Adatlap | 87128 | 2010. április 16. 19:10 | ||
kuruc.info/r/2/58286/
Ezt is megértük. 24 órára lezárták a légteret. | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 87127 | 2010. április 16. 17:38 | ||
Nagybani vásárlással minden olcsóbb :-D | |||||
HUJBI | Adatlap | 87126 | 2010. április 16. 15:49 | ||
HUJBI | Adatlap | 87125 | 2010. április 16. 14:17 | ||
állami beszerzés esetén nem ritka az akár háromszoros ár. hogy egy országban mekkora felelősséget érez az, aki az adófizetők pénzén köt szerződéseket, rendel, gyártat le, nagyban függ a bőr vastagságától az orcáján. na de hogy már a románok és a bolgárok is megelőznek vékonyságban! | |||||
Jimbobá | Adatlap | 87124 | 2010. április 16. 14:15 | ||
26 milla? Az kemény. Mondjuk az tény, hogy itt merőben mások a standardok, sokkal több mindent kell bírnia egy ilyennek. Az mondjuk más tészta, hogy Afganisztánban, Irakban a Toyoták is megfelelnek (rendőrség, katonaság, különleges egységek, sőt a magyarok is néha) Azt hiszem, ezeken sokáig agyalhatnának, de szerintem fölösleges, amíg nem vagyunk 100%-ig tisztában a szerződések tartalmával, az árakkal, és avval, hogy pontosan mit, és milyen tulajdonsággal vettünk. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |