/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.
lucky 87683 2010. október 10. 10:13
Válasz erre
Az eset nagyjából ott történ ahol a 3.zebra van Kerepesi úton, a Keletitől az Aréna felé haladva
lucky 87682 2010. október 10. 09:51
Válasz erre
Gabi!
Nem túl gyorsan tolt rá, hanem nekiment.

Sennás!
A történet jelen állás szerint:
Az állomási tartalék mozdony rádión engedélyt kapott a 30.vg-ra mozgásra.Az engedély szövegét szabályosan vették, vissza is mondták, majd elindultak.
A 32.vg-on az ütköző bakra tolva állt 7 kocsi, előtte 1/2 kocsi hossznyira még egy
(ez lett a sérült), közvetlenül a biztonsági határjelzőnél (a vágány elejénél) de még azon belül.
A 30.vg végén bakon állt pár kocsi.
A területen 25km/h a megengedett sebesség. A tolvez a vezetőfülkében volt.
Amikor észlelték azt, h a mozdony eleje nem megfelelő irányba fordul azonnal fékeztek, de már megállni nem tudtak, mivel fékúton belül volt a kocsi.
A kocsira ütköztek, az elcsúszott, és ráütközött a többire.
A mozdonyvezető emlékezett egy olyan rádió forgalmazásra, h a rendelkező azt mondta az indulásuk után (akkor már a váltón voltak) h, várjál elnyomtam...
Végül is az, h ki, mikor, mit mondott úgy is kiderül a magnóról.

Úgy látszik kezd fogyni a Keleti szerencséje.
Eddig megúsztuk balesetek nélkül.
A lényeg valóban az, h személyi sérülés nem történt.
A tolvez Keletis neve egyébként Zúzós... :) )
Keri 87681 2010. október 10. 06:28
Válasz erre
Srácok!
Tényleg iszonyat,ami történt,de most már hagyjuk abba a kivesézését ennek az iszapszörnyűségnek.Ezeregymillió hely van a neten,ahol ezzel foglalkoznak,kommentelnek,itt az Infón maradjunk meg a makettezésnél.
Köszönettel:
Keri_Mok
Roadblock 87680 2010. október 9. 22:59
Válasz erre
Lacus78 már rég itt lett volna az ideje, de az éppen regnáló vezetés (értsd ez alatt az eddigi ÖSSZESET) valahogy sohasem arra forditott az energiáját.

A másik dologról, az állami cégesről meg a következő kis idézet jutott eszembe:

"A tőkések a munkásosztályt egyre több és több drága áru, épület, éstechnika megvásárlására fogják buzdítani.Ezzel együtt arra ösztönözve őket, hogy egyre több drága hitelt vegyenek felmindaddig, amíg a hitelek visszafizethetetlenekké válnak. A bedőlt hitelekcsődbe juttatják a bankokat, amelyek emiatt államosítvalesznek és mindez végeredményben a kommunizmus megszületéséhez vezet."
Karl Marx, 1867
Na, akkor félig megvolnánk! :o
Lacus78 87679 2010. október 9. 22:04
Válasz erre
Roadblock.
Talán itt lenne az ideje, hogy valami változzon, nem?

Exec.
Igazad van, ördögi kör ez az egész a munkahelyek miatt.Az államosítás jó lenne, egy ideig...de azért az sem "normális" dolog, hogy az alapanyagot idehozzák, feldolgozzák, a veszélyes szart itt hagyják nekünk, a kész alut meg kiviszik. Bár ma hallgattam egy szakértőt, aki azt nyilatkozta, ebből az iszapból jobb építőpanelek gyárthatók, mint pl. az itong, és abszolút nem mérgező, hiszen a kémiai folyamat semlegesíthető, visszafordítható. Tehát akár ezt az iszapot is lehetne hasznosítani...persze állami cégként:)
Sennás 87678 2010. október 9. 22:00
Válasz erre
Szia lucky!Majd előveszik a tol.vezt ,hol állt adta-e a jelzést STB..A oktatáson jön majd a fejmosás!Azért megnézném a vezér telóját nem-e akkor beszélt rajta ha meg éjszakásba volt "fell kellet volna költeni".AZ A LÉNYEG SZEMÉLYI SÉRÜLÉS NEM TÖRTÉNT!
Gabi 87677 2010. október 9. 21:53
Válasz erre
Tamás!
Ez azt jelenti, hogy túl gyorsan tolt rá a mozdony?
Gabi
korzaar 87676 2010. október 9. 21:47
Válasz erre
Azért nem kell egekig magasztalni a Sorost, lopott eleget, meg tönkretett pár embert a nagyszerű pénzügyi húzásaival.
Most azért essünk hasra mert ilyen pénzből adakozik?
Sokkal többre becsülöm azokat akik a saját kevés pénzükből adnak.
Bár a legjobb az lenne ha a cég tulajdonosai ajánlanák fel önként a teljes vagyonukat kártalanításra.
lucky 87675 2010. október 9. 21:45
Válasz erre
PA093786_1
PA093786_1
PA093797_1
PA093797_1

A mai napon ráütközéses baleset történt BP Keleti pu-n
Az ütközés során sérült egy kocsi. Az erők nagyságát jelzi, h a szekrény ráncos lett ill a peron padlója felpúposodott.
továbbá a forgóvázakban is összekuszálódott pár dolog..
Roadblock 87674 2010. október 9. 21:27
Válasz erre
Hmmm... es "csak" úgy elveszik a mostani tulajoktól a kulcsokat? Gondolom a cassus belli az maga a gátszakadás lenne...
lucky 87673 2010. október 9. 21:27
Válasz erre
Roadblock 87672 2010. október 9. 21:20
Válasz erre
Nem a te hozzászólásodra gondoltam..
lucky 87671 2010. október 9. 21:11
Válasz erre
Roadblock!
Nem hiszem.
Az egyik admin informál a legszarabb helyekről ( Patak utca és környéke) a nagybátyján keresztül.
exec 87670 2010. október 9. 21:02
Válasz erre
Lacus,

a cég bezárásának kérdése nem ilyen egyszerű. Egyrészt ez a cég 1200 embert foglalkoztat egy súlyosan hátrányos térségben, másrészt, ha csődbe megy akkor ki gondozza a meddő hányókat? Én inkább egy államosítást, és így egy felelősebbnek tartott vezetéssel való továbbüzemelést tartok valószínűnek, és Orbán Viktor szavaiból is erre lehet következtetni.
Roadblock 87669 2010. október 9. 20:56
Válasz erre
Lassan jön a nagy kaszás és lesz itt törlés... :o
Nem kellene átpolitizálni a már amúgy  túlságosan politikai mindennapokat.Szerintem.
NA DE addi... a MAL 3 tulaja a magyar TOP100ban van, nem valószinű, hogy teljes/részleges vagyonelkobzást kapnának, mert erre nincs (jelenleg) törvényes lehetőség... Amúgy meg ha szorul(na) a hurok, akkor szépen átmentik a zsozsójukat vhova külföldre... 
A MALt meg tudják szorongatni,de a biztositásukon kivül sok pénzt nem fognak kiszedni belőlük, mert mire a perre kerül a sor, lakat lesz a gyárkapun...
Lacus78 87668 2010. október 9. 20:30
Válasz erre
Köszönjük a tájékoztatást. Sajnos, ha nem informálnál minket, akkor is sejteni lehetne, hogy sok sok mindent elhallgatnak.
A szomorú az, hogy ezek a gyurcsány (csupa kis betűvel, mint a szegény Nemecsek) közeli ember alatti lények már arról nyilatkoztak napokkal ezelőtt, hogy a termelés leállásával csődbe fog menni a cég...jogászok szerint ez már egyértelmű előkészítése annak, hogy lehúzzák a rolót és jogutód nélkül megszűnjenek. Nagyon súlyos ár ez az egész, de úgy látszik ilyen katasztrófák kellenek ahhoz, hogy emberek megtudjanak bizonyos dolgokat, és valóban elindulhasson ebben az országban valami tisztulási folyamat.Ennek a tragédiának köszönhetően került ismét felszínre pl. az, hogy ezt a céget anno 10 millióért privatizálták, holott már akkor 2 milliárdos értékkel bírt.
Nagyon nagyon kíváncsi leszek arra, lesznek-e következmények, mint pl. súlyos börtönbüntetés, több tíz milliárdos vagyon elkobzás, amely talán fedezni fogja azt elképesztő költséget, amellyel ezt a hatalmas területet helyrehozhatják (ha még helyrehozható). Ha ezek nem következnek be, akkor itt nem volt kormányváltás és az elmúlt 20 év folytatódik...Orbánék most bizonyíthatnak, mennyire hazafiak és polgáriak.
Ami a Sorost illeti, valóban szép cselekedet volt, de én azért még nem fogok ettől elolvadni...
exec 87667 2010. október 9. 19:31
Válasz erre
És mindez enyhén szervezetlen... Hajnal fél ötkor riadóztatták Devecser lakosságát, hogy menni kell. Aztán lefújták. Aztán hatkor megint riadóztattak, aztán megint lefújták. HOzzáteszem ,minthogy ilyen katasztrófa még a világon nem volt, nincs is rá felkészülve senki.
Devecser élhetetlen, mindenki, még a korábban legnyakasabbak is folyamtosan hagyják el a várost. Ingázzák, több fordulóban viszik, amit lehet. Nyalánkság, hogy akinek nem folyt be a házába csak a kertjébe az iszap, az a ház után nem biztos, hogy kapnak támogatást. Pedig a környezetük élhetetlen, mit tenni ott nem lehet még 20 évig sem. Illetve mit csináljanak? TÉrjenek vissza egy halott városba? Ki merné kockáztatni az egészségét? A hivatalos adatok szerint van 2-3 eltűnt, a gyűlésen nagybátyámék összedugták jobban a fejüket, és ők 40! emberről nem tudják,(szomszédok, etc) hogy hol lehetnek. Persze ez nem mind valóban eltűnt, de valószínűleg van aki eltűnik.

A minták valóban bíztatóak, csak azt nem értették a rokonaim, hogy miért ott fúrtak mintáért, ahol zöld a fű, miért nem ott, ahol vastagon áll az iszap... A pár centis iszap a devecseri réten a vasút felé 20-70 cm vastag... egybefüggő mint egy vörös tenger, gépekkel is megközelíthetetlen. Ráadásul nyílt titokként kezelik a környéken, hogy bár a vörösiszapban nincs ólom, de az ajkai ólomkristály is ezeket a depókat használta. Akkor pedigaz ólom tartalom gyökeresen más...

A TV stábok nagyrésze a város központjában van, onnan tudósítanak, de a legszarabb helyekre (Patak utca és környéke) a CNN operatőrén kívül nem igen merészkedtek el.

A nagybátyám teraszán is állt a lúg. Pénteken odahívta a nagynyomású mosót (azért nem előbb, mert neki nincs pincéje, és azt akarta, hogy előbb azoknak legyen megtísztítva a portája, akinek a pincében van a kazán, hogy legalább fűteni tudjanak) és a vízsugár az összes járólapot levitte, mert a lúg a kötőanyagot mind kimarta már allóla.

A lúg 5-6 napig eszi befele magát a szervezetbe. Van olyan ápolt aki derékig volt a lében, és tegnapra már a sejtroncsolódás elért a veséjéig...

Megdöbbentő mennyiségű a gép, aki segíteni akar, de sokat nem tudnak tenni. A tűzoltókkal, a mindenhonnan jövőkkel nagyon elégedettek, de a röhögő beszittyózott katonákkal (természetesen tisztelet a kivételnek) már nem mindenki...

Lacus,

Egy prof nyilatkozott a TV-nek, hogy már az építéskor, ezelőtt 30 évvel megjósolható volt, hogy omlani fog. Jó kérdés, hogy ez most felűnési viszketegség, vagy így igaz? Ha igen, akkor nem csak a mostaniaké a felelősség. Ettől függetlenül tény, hogy még egy ilyen cinikus szarfaszú bandát nem hordott hátán a Föld. A veszélytelen anyagban persze nem mertek megfürödni... És szomorú, hogyha egy szar kis Bt. van neked kisembernek, akkor egész vagyonoddal felelsz. Ha miliárdos, rt tulajdonos, akkor meg
széttárod a kezedet. Vagyonelkobzást nekik. Van aki már a Vöröskereszt nevében magának gyűjt. Odavinném, és belelökném az iszapbaa, had élje át, mi az.

és még egy érdekesség. Mindig a Sorost szidják, és mégis egy vagyont ajánlott föl, már napokkal ezelőtt. A magyarországon élő milliárdosok, a krém mit csinált eddig? Talán egy sms-t elküldtek.

Éss az is igaz, hogy a legelsők között, cigány vállalkozó érkezett menteni, kivezényelte a teljes gépparkot, embereit, hogy mentsék a menthetőt. Több embert hoztak ki, mentettek ki a legrosszab helyzetből. Remélem ez kicsit közelebb hozza az embereket, és enyhül a szegregáció...

Ennyit tudok tolmácsolni mára azoknak az érdekében, kérésére, akik most nem tudják elérni a külvilágot, elmondani, hogy mit éreznek. Ahogy tudok újabb híreket, jelentkezem velük.

És útálom mondani, hogy megmondtam, de pár napja már leírtam, a helyzet sokkal rosszabb, mint eddig bárhol, bárki bevallotta.

Üdv.
exec
Lacus78 87666 2010. október 9. 18:43
Válasz erre
További gátszakadástól tartanak...Azt szeretném már hallani, olvasni a hírekben, hogy ezeknek a férgeknek a vagyonát az utolsó fillérig zárolják!
Fodi 87665 2010. október 9. 10:22
Válasz erre
Fodi 87664 2010. október 9. 10:22
Válasz erre
A BBC-nek siekrült egy 50-szer nagyobb kört rajzolnia a valóságosnál. 40 helyett kb. 2000 km2, csak ötvenszeres a különbség. Hjaa, r*r*pi, régen jártak már általános iskolába. Azért irtam nekik, kiváncsi vagyok, hogy javítják-e...
romeo 87663 2010. október 9. 08:54
Válasz erre
Jelenleg több száz katonai teherautó tartózkodik Devecseren, illetve a már teljesen kiürített Kolontáron és a két település közötti utakon, a területet helikopter őrzi folyamatosan.
romeo 87662 2010. október 9. 08:51
Válasz erre
Kolontár kiürítéséről döntött a belügyminiszter

Dobson Tibor elmondta: 800 embert visznek el a faluból, őket buszokkal Ajkára szállítják. A lakók akkor térhetnek vissza, ha a gátat sikerül megerősíteni. Az ORFK közlése szerint Kolontár község kitelepítését jelenleg 350 rendőr segíti és biztosítja. A helyi rendőri erőket a Készenléti Rendőrség 300 fővel erősítette meg. A helyszínt különböző figyelési pontokkal, mozgó vezetési ponttal, helikopteres és hőkamerás ellenőrzéssel biztosítják. A rendőrség elsődleges feladata továbbra is a közrend, közbiztonság fenntartása, a jogsértések megelőzése, illetve a terület zárási feladatok ellátása. A rendőrség tevékenysége során szorosan együttműködik a társzervekkel.
fridi 87661 2010. október 9. 07:49
Válasz erre
Solo 87660 2010. október 9. 00:09
Válasz erre
Jól hangzó elmélet, de nem ezért voltak ott. Gyakorlat van, merő véletlen, hogy pont egybe esett a kettő.
borisz 87658 2010. október 8. 23:15
Válasz erre
Na, valamire mégiscsak jó volt, hogy megtanultam olvasni:D. Érdekel, hány embernek jutott még eszébe.
Ha jól gondolom ugyanígy mértek a földön is. Ez nekem nyilvánvaló, ilyen esetben ezt kell csinálni.
A helikopter meg méri a levegőbe jutott anyagokat, különböző magasságban. Miért nem jó, ha a helikopterrel mérik meg közvetlenül földközelben? Felkavarja a trutyit a rotorszél? Ha igen, más magasságban nem zavaró a rotorszél?
A mérési adatokból meg lehet mondani tényleg radioaktív-e a szmötyi.
Az a kérdés, hogy mennyire.

Légtérzár van a környéken. Megértem. Ami tud, az repked arra így is, hiányzik a fenének, hogy még civilek is ott repkedjenek tucatjával.
lucky 87657 2010. október 8. 21:39
Válasz erre
borisz!
"Olvastam, hogy Mi-24 és valahogy eszembe jutott egy Aranysas cikk, amiben egy vegyi/biologiai/atom támadás után a légi járművek mentesítési menetéről írtak, és megemlítik benne, hogy bizony a Hind-hez van ilyen felderítőkonténerünk. Van egy olyan sejtésem, hogy nem véletlenül volt ott az a helikopter..."

Persze,h nem véletlenül.Azt csinálta amire tervezték.Mért.
A mérési adatokból meg lehet mondani tényleg radioaktív-e a szütyi.
Az meg, h a mért adatokból mi kerül nyilvánosságra, az nem a gép és kezelői hibája.

Szóval azért mert ott volt, még nem következik semmi.
zoli1989 87656 2010. október 8. 21:31
Válasz erre
Szia!
Tudom, tudom, oda is írtam hogy nem úgy értem, ne sértődj meg. Csak segíteni akartam azzal hogy leírom, és tudd, de úgylátszik nem szabad mert...
fridi 87655 2010. október 8. 21:02
Válasz erre
Azt hiszem nem ez a lényeg.De ha neked ez a fontos...
zoli1989 87654 2010. október 8. 20:25
Válasz erre
Szia!

Nem kötözködésképp írom, de helyesen írva nem Mig, hanem MiG, Mikojan-Gurjevics tervezők után.
fridi 87653 2010. október 8. 20:08
Válasz erre
Bocs igazad van 3 hetes váltásokban. 
Ha kivonják őket akkor nagyon fognak hiányozni.
Főleg az ilyen Mig-fűggőnek mint nekem.
Weizi 87652 2010. október 8. 19:31
Válasz erre
Csak 3 hetes váltásokban forognak,csak egyszer volt 4 hetes forgás.:-)
De a lényeg,az hogy igen,még hadrendben vannak a Fulcrumok!:-)
Hála égnek!
Ja igen!Elfogult vagyok!:-D
romeo 87651 2010. október 8. 19:14
Válasz erre
Hogyan pusztítaná el a vörös ár Mosonmagyaróvárt?

Itt: index.hu/belfold/2010/10/08/modelleztek_a_tobbi_zagytarozot/
fridi 87650 2010. október 8. 18:59
Válasz erre
Válasz:
1. A Mig -29 -es még hadrendben van. (2010 decenber 1-ig ha minden igaz)
2. A Mig-29 esek és a Gripenek 4 hetes váltásokban adják a keszit.
3. Most van Hollandiában a Tiger Meet, négy Gripenünk van kint, ismerve a műszaki létszámot így nehéz lenne még keszit is adni a gripenekkel.
(általában egy átlagos repülési napon 4 gripennél többet nem igen tudnak a piros vonalra állítani, a kevés műszaki személyzet miatt.Ezt sokszor tapasztaltam a pályavégen ebben az évben, ez alól kivétel volt a Load Difuser 2010, ott volt mikor hét gripenünk is repült egy adott napon).
p-51 87649 2010. október 8. 18:26
Válasz erre
kejecsen az. szerintem, vagy magyau tujuj.
borisz 87648 2010. október 8. 18:19
Válasz erre
Módosítanék, találtam olyan fényképet, amin VV ruhában mentesítenek, ketten.
Amúgy reggel az MR1en megszólaltattak néhány embert az egyik azt mondta, hogy már a '80-as években jelezték, hogy fenáll a kockázata a gátszakadásnak, azért, mert a tároló egyik felénél egy patakmeder van-amiben vagy van víz, vagy nincs- a másikon meg egy mocsár, és amúgy agyagon van a tároló, ami elcsúszhat. Ezért volt is már egy szivárgás 86ban (ha pontosan emlékszem az évszámra), csak azt eltitkolták.
Sajnos eljött a történelmi pillanat, hogy Execcel teljes mértékben egyetértek.
Nyílván sokkal súlyosabb a tiszai cián katasztrófánál. Sintér hazugságai szánalmasak. Itt lakom a Duna mellett. Itt a vízmű, meg a kút is. Szűrjük a csapvizünket, de most jóformán ihatatlan. A halszag csak egy dolog, de a telt, vasas klór íz...
borisz 87647 2010. október 8. 17:53
Válasz erre
Sziasztok.
Előkerültem, mert én is olvastam ezt a szenzációs propaganda hírt és eszembe jutottatok.
Olvastam, hogy Mi-24 és valahogy eszembe jutott egy Aranysas cikk, amiben egy vegyi/biologiai/atom támadás után a légi járművek mentesítési menetéről írtak, és megemlítik benne, hogy bizony a Hind-hez van ilyen felderítőkonténerünk. Van egy olyan sejtésem, hogy nem véletlenül volt ott az a helikopter...
A másik meg... most hallottam jóhelyről, hogy az ott munkálkodó egyenruhásoknak még a gázálarcot sem engedik, mert az pánikot keltene...
Nembaj, majd jól megbüntetik a céget 10 millió forintra...

Azzal nem értek viszont egyet, hogy még mielőtt berepült volna, már levegőbe kellett volna emelni a készültséget. Kicsi országok egymás hegyén-hátán, meglehet, hogy a határ előtt visszafordul.
sarkanyhuzo 87646 2010. október 8. 13:23
Válasz erre
HUJBI 87645 2010. október 8. 13:15
Válasz erre
Monox 87644 2010. október 8. 12:55
Válasz erre
Ez egy kérdést felvetett bennem:

Mit keres egy MiG-29 készültségben, 2010.októberében Magyarországon?
gaborka 87643 2010. október 8. 11:21
Válasz erre
Akkor 3 millió és 8 millió köbméter de szerintem teljesen mindegy. Ha a folyó összes állata és növénye 1 gramm méregtől pusztul ki az nem jobb mintha ezer tonna méregtől pusztulna ki.

c[ ]
exec 87642 2010. október 8. 09:33
Válasz erre
40 éves az Óbuda autóbusz garázs, ez alkalomból nyílt nap lesz október 9., szombat 10-16 óra között.

részletek:
www.bkv.hu
HUJBI 87641 2010. október 8. 08:53
Válasz erre
csőrike
csőrike

zsazsmadáj!
HUJBI 87640 2010. október 8. 08:39
Válasz erre
nálunk az a baj, hogy a megyehatáron át kell adni az ügyet, nem hogy az országhatáron. :)))
G-cart 87638 2010. október 7. 22:39
Válasz erre
Akkor visszaszívom, erről az esetről nem hallottam.
Jimbow 87637 2010. október 7. 22:34
Válasz erre
Szia!

Jöhetnek bizonyos kilométerig, ha forró nyomon vannak. Visszafelé ugyan úgy. Pl.: www.nol.hu/mozaik/autos_uldozes_a_hataron_at

Azt hiszem, kétoldalú megállapodás.

A levegőben nem tudom mi a helyzet:)

ÜDv!
G-cart 87636 2010. október 7. 22:24
Válasz erre
Fordítva valahogy másképp működik a dolog. Az osztrák rendőrök simán átjönnek üldözni (valszeg fegyveresen) Magyarországra a "rosszéletűeket". Kíváncsi vagyok, mikor lesz olyan hír, hogy magyar rendőrök Graz-nal fogták el a menekülő autóst. Szerintem a sógorék repülővel is simán átjönnének ilyen esetben, legfeljebb sajnálkoznának egy kicsit utána...
Weizi 87635 2010. október 7. 21:59
Válasz erre
A dolog pikantériája,hogy a "betolakodókat" mindkét esetben egy díszfestésű gép fogta el!:-))
Csőrike és Gracy.
Freddy 87634 2010. október 7. 21:51
Válasz erre
exec: az, hogy mit mutatnak a tévében, nem csak az újságíróktól függ,sok helyre be sem engedték őket- éppen amiatt, hogy ott az a lé. Attól ne félj, hogy nem mutatnák a legdurvább részeket, ha lehetőségük lenne rá.

légtérsértők: ilyenkor amúgy mi van? Feljelentés, nyomozás Ausztriában illegális határátlépés miatt, kiadatási kérelem, stb; vagy csak simán örülünk, hogy elhúztak, és reméljük, hogy nem jönnek vissza?
Roadblock 87633 2010. október 7. 21:49
Válasz erre
SpaceMonkey 87632 2010. október 7. 21:40
Válasz erre
Ráadásul teljes kudarc, kettőből kettőt azonosítani sem sikerült, és simán megléptek.
Az egyiket egy valószínűleg fegyvertelen, tehát tehetetlen helikopter kísérgette. Érzésem szerint a hurráoptimista közlemény ezeket az aprócska tényeket szeretné takargatni.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.