<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kferro | Adatlap | 88047 | 2010. december 15. 14:06 | ||
Én támogatom. Így akár fotózkodhatok is majd a gépeddel? :) Előzmény: (88046) Szállító 2010. december 15. 14:00 | |||||
Szállító | Adatlap | 88046 | 2010. december 15. 14:00 | ||
Én kérek egy MiG-29-et a gyárcsarnokomba! Tök üres és pont elférne a sarokban. :) Jobb dolga lenne mint Kecsón a szabad ég alatt! Kérem keressenek meg az illetékesek! Ha más múzeumok kaphatnak, akkor Én is akarok egyet. Aki támogatja, társtulajdonos lehet és bármikor eljöhet megsimogatni, beleűlni, kicsit zümmőghet is magában és eljátszhatja, hogy Gripenre vadászik alap gázon játszásiból. :) Szállító | |||||
Kferro | Adatlap | 88045 | 2010. december 15. 13:41 | ||
Az angolokkal nem lehetne vajon felvenni a kapcsolatot, hogy egyet a kivonandó Harrierek közül cseréljünk el egy 29-re? | |||||
Nyugger | Adatlap | 88044 | 2010. december 15. 12:56 | ||
Szia Monox ! Kassára miért is adnánk MiG-29-t ? Az örökölt ex.cseh gépekből /9+1 db/ legalább 6 db áll Sliacon már évek óta. A szolnoki ROK nem kap gépet oktatási célra ? Üdv. Nyugger | |||||
Monox | Adatlap | 88043 | 2010. december 15. 12:05 | ||
Az tény, hogy Oroszországban és a keleti országokban is százszámra állnak üzemképtelen, kiselejtezett MiG-29-esek... Pont a mieink kellenének valakinek? Szolnokról származik az információ, miszerint a meglévőekből összesen 6 gépre van bejelentett múzeumi igény, ezekből Németországba kerülne kettő, állítólag a vevő igényei szerint szárnyon érkeznének. Kettő kerül majd talán Szolnokra (05 és 29) egy -egy Prágába és Kassára - de ennyi. A többi vélhetően a MiG-21-esek sorsára jut majd. | |||||
exec | Adatlap | 88042 | 2010. december 15. 11:56 | ||
Ha az oroszok visszavásárolják a MiG-eket, akkor megeszem a kalapom... Illúzió, már nincs ekkora szarban az orosz fegyveripar, hogy mindenféle alkunak engedjenek. Ahogy egyébb cikkeket olvastam korábban, a kutyának nem kellenek már ilyen korú MiG-ek. realitás, Urak, realitás! exec | |||||
laceesan | Adatlap | 88041 | 2010. december 15. 11:23 | ||
Vagy egy tucatnyi gémet a moszkvai állatkertből mint ötödik generációs környezetbarát frontbombázók:)) | |||||
laceesan | Adatlap | 88040 | 2010. december 15. 11:17 | ||
Lehet hogy erre volt jó ez az egész kivonásosdi? Mármint hagyni tönkremenni aztán eladni vagy elcserélni másra? Inkább modernizálták volna. Vagy lehet hogy az orosz államadósság fejében kapott gépeket most a magyar államadósság fejében visszaadjuk?:) Amilyen előnyös üzleteket szoktunk kötni, nem csodálnám ha ezekért hadrendből kivont dízel-tengeralattjárókat kapnánk:)) | |||||
balaton | Adatlap | 88039 | 2010. december 15. 11:05 | ||
HUJBI | Adatlap | 88038 | 2010. december 15. 10:55 | ||
kérem az urakat, fáradjanak át a sci-fi topicba. :))) | |||||
Kamovos | Adatlap | 88037 | 2010. december 15. 10:51 | ||
Szia romeo! Hát az nagyon jó lenne! Kéne vagy egy ezrednyi belőlük! Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 88036 | 2010. december 15. 10:24 | ||
romeo | Adatlap | 88035 | 2010. december 15. 10:23 | ||
Eladná a kormány azokat a MiG 29-es orosz vadászgépeket, amelyeknek lejárt az üzemideje - derül ki a jövő évi költségevetés tervezetéből. Egy kormányzati forrás szerint az eladáshoz az orosz fél engedélyére van szükség, szerinte az is elképzelhető, hogy a gépeket az oroszok visszavennék, cserébe haditechnikai eszközöket kapnánk. | |||||
silent8 | Adatlap | 88034 | 2010. december 15. 00:24 | ||
balaton | Adatlap | 88033 | 2010. december 14. 23:38 | ||
Vagy AMX-30 a franciáktól? :D Esetleg M-60? Az osztrákoknak van! ;) | |||||
balaton | Adatlap | 88032 | 2010. december 14. 23:36 | ||
A németek 100db Leopard 2A4-est adtak volna ingyen kiszolgálójárművekkel. Ezeket használják most a lengyelek. Nem tudom, a sógoroknak van-e Leopard 1? Ha igen, akkor mi azokat vesszük, vagy ezt a szépséget :DDD Forrás: D-meghajtó :) | |||||
romeo | Adatlap | 88031 | 2010. december 14. 22:59 | ||
Makettezõ | Adatlap | 88030 | 2010. december 14. 16:47 | ||
Szia HUJBI! Igen , én is olvastam már a cikket és nem is vagyok különösen meglepve. | |||||
HUJBI | Adatlap | 88029 | 2010. december 14. 16:30 | ||
romeo | Adatlap | 88028 | 2010. december 12. 11:36 | ||
Ja még egy lényeges dolog, a Leo-2 esetében szükséges a németek beleegyezése is... | |||||
romeo | Adatlap | 88027 | 2010. december 12. 11:34 | ||
Használt osztrák tankot venne a Honvédség? forrás: www.hirextra.hu/2010/12/12/hasznalt-osztrak-tankot-venne-a-honvedseg/ Remélem Leopard-2A4 lesz. | |||||
juge75 | Adatlap | 88026 | 2010. december 11. 13:25 | ||
Tibcsi | Adatlap | 88024 | 2010. december 11. 07:32 | ||
Sajnos csak kívülről tudtam megnézni. Állítólag a Santa Maria-t is meg lehet nézni ott. | |||||
Marci | Adatlap | 88023 | 2010. december 11. 07:25 | ||
Ez legyen a legkevesebb:)) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 88022 | 2010. december 10. 16:48 | ||
Marci grippen nem létezik, csak Gripen. A "mig" meg inkább MiG. Nem olyan nehéz, szerintem megtanulható. (Mint ahogy Te sem "marrci" vagy.) Üdv R. | |||||
Kamovos | Adatlap | 88021 | 2010. december 10. 15:47 | ||
Sziasztok Hát ahogy itt olvasom, lassan meg kéne valósítani a világbékét! Vagy mindenkit kiképezni ökölharcra! :D Mert nekünk is már csak a bunkó marad! :( Üdv: kamovos | |||||
Marci | Adatlap | 88020 | 2010. december 10. 14:19 | ||
Igazuk van, hogy kivonták. Sok pénz a fenntartása. Teljesen mindegy, hogy 10 grippen vagy 20 gép van a migekkel együtt. A határsértőhöz elég a 10 grippen. Háborúhoz pedig nevetségesen kevés még a 40-is. | |||||
HUJBI | Adatlap | 88019 | 2010. december 10. 11:47 | ||
ha valaki Barcelonában jár és nem annyira fogékony a diszkókra, akkor ajánlom a tengerészeti múzeumot. na úgyis lehet értéket menteni. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 88018 | 2010. december 10. 11:28 | ||
Csatlakozom Exec kórtársunkhoz. A Vasútörténeti parkban ott rohadnak szét a gépek, de ha valaki örökbe akarja fogadni, és restauráltatni akarja, nem kap rá engedélyt, mert jajj mi lesz, ha nem viszi vissza! Hiába tenné letétbe a pénzt, nem lehet. | |||||
romeo | Adatlap | 88017 | 2010. december 10. 11:21 | ||
Újabb botrány a láthatáron... Előzetes letartóztatásba helyezték Fapál Lászlót, a honvédelmi tárca egykori közigazgatási államtitkárát - jelentette be pénteki sajtótájékoztatóján Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztos. | |||||
juge75 | Adatlap | 88016 | 2010. december 9. 22:02 | ||
Románia bár modernizáltatta és nagy javíttatta a gépeit, de ezek üzemideje is végéhez közeledik, náluk is közeleg a típusváltás. Még valami, a Lengyel hadi ipar és repülőgép gyártás most is aktívan üzemel (nem is akárhogyan), nálunk szinte mindent felszámoltak tönkretettek (miért?). Jelenleg (és a múltban is) van jó kapcsolat a két ország között, közös az érdek a haditechnikai fejlesztések és gyártások területén. Rendkívül jó szakembereink vannak, náluk pedig ipari háttér, amit ki kell aknázni (jó példa erre a Kub rendszerek modernizációja). | |||||
juge75 | Adatlap | 88015 | 2010. december 9. 21:55 | ||
Bocsánat, hogy belekotyogok. De a Lengyel Szuhoj 22 flotta azért repül még, mert gondok vannak az F-16 gépekkel. Azok a gépek, bár Szu-22 ez is, az is, különböznek a mieinktől. A mi M3 verziónk kakukk tojás, Mig-23 hajtóművel (amit eredetileg azért kértek így, hogy a Pápai gépeinkkel azonos legyen a logisztikai bázis e téren), ami a valóságban nem volt beépíthető csak ebbe az altípusba, és a Pápai MF 23-as migeké sem kompatibilis teljesen hozzá. Én sem értem, nagyjavítást követően miért kellett konzerválva leállítani azokat a szabad ég alá. Ez olyan, mintha kifestenék egy családi házat, de a tetőt nem javítanám ki rajta, majd lakatlanul hagynám az enyészetnek. Nincs logika benne. | |||||
exec | Adatlap | 88014 | 2010. december 9. 21:44 | ||
SZállító, A Gripenekről írtam annó a diplomámat, mint döntés elmélet. Elég egyszerű a kérdés. A MiG teljes NATO kompatibilitása legyünk őszinték, csak álom. A Koszovói válság idején az amerikaiak megkértek, hogy ne repüljünk, nehogy baráti tűz áldozatai legyenek. Miért Gripen? Lássuk be a magyar és a cseh gazdaság jóval kissebb, mint a lengyel, könnyebb elvárni velünk szemben dolgokat. Márpedig az EU európai megoldást szeretett volna. Így már egyszerűbb volt a kérdés: Gripen vagy Eurofighter. Nézve az ország adatait, nekem a Gripen jobb választásnak tűnik. Egy másik érdekesség. A lockheed Martin Magyarországnak az akkori adatok szerint 65-68% körüli ellentételezést ajánlott, míg a Gripen International 130%-ot. Tetszik nem tetszik, egy kis méretű gazdaság esetén ez nem mindegy. Az LM egyébként tanulva a "vereségéből" (Osztrák, cseh, magyar tender) a lengyeleknek már 140% feletti ellentételezést ajánlott. Igaz, ott nem is 24 (aztán a tender végére 14) gépről volt szó. HUJBI, a Lajta egy külön, és nagyon örömteli példa. Reméljük több ilyen lesz. Sajnos a műszaki emlékek megőrzésében még mindig le vagyunk maradva. Egyszer olvastam a NOHAB mentők történetét. Aszerint a MÁV 300000 Ft-ért adta el a NOHAB-okat szétvágásra, amikor pedig a fanatikusok bejelentkeztek, tőlük 3000000-t kértek. Szerintem van aki itt ezt cáfolni / megerősíteni tudja, de ha igaz, ez is sírni való... Üdv. exec Üdv. exec | |||||
HUJBI | Adatlap | 88013 | 2010. december 9. 15:08 | ||
viszont a Regimentben ott az ellenpélda, a mi Lajtánk. persze ott is megjegyezték, ha a hatóságokon múlt volna... | |||||
HUJBI | Adatlap | 88012 | 2010. december 9. 15:07 | ||
állat. ez mi lesz? kis hazánk ebből a szempontból tökéletes lenne, ha ki lenne használva. tegnap megnéztem a Zöld zónát DVD-n, egy csomó felvétel készült Murciában. nekem tökre Irak volt. | |||||
Szállító | Adatlap | 88011 | 2010. december 9. 14:56 | ||
exec Ezért írtam, hogy elkotyavetyélték őket! A Lengyelek most újítják fel és teszik teljesen NATO kompatibilissé a 29-es flottájukat. Nekünk is lett volna erre lehetőség és töredékébe került volna mint amit eddig a Grippenre és vele kapcsolatban futó programokra elköltöttek. Lásd Romániában a mai napig repülnek a Mig-21-ek, a Lengyeleknél pedig a Su-22-ek, amiket szintén teljesen felújítanak most, mert tökéletesen ellátják azokat a feladatokat amire kitalálták őket. Nálunk mi lett a full felújított Szuhojokkal? Kivonás és hulladékfeldolgozó! Vajon a kivont Migeket mikor darabolják fel és adják el kilóra? Ha lesz lehetőség rá én megpályázok egyet, hogy ne csak Szolnokon legyen belőlük hírmondó. ;) | |||||
exec | Adatlap | 88010 | 2010. december 8. 21:47 | ||
Szálító, szerintem a MiG is illúzió volt. Sosem voltak megfelelően használva, sohasem indíthattak velük rakétát normális gyakorló körülmények között. A mostanság sokat idézett Aranysasban megjelent cikk nagyon elgondolkodtató. Szerintem a lassú haldoklás helyett, ez és így nálunk inkább "csak" eutanázia volt... Üdv. exec | |||||
tajdib | Adatlap | 88009 | 2010. december 8. 21:32 | ||
Szállító | Adatlap | 88008 | 2010. december 8. 18:21 | ||
Gyászól a magyar légierő! Kivinták a Migeket! www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/legierok/gyaszol_a_magyar_legiero_kivontak_a_migeket/ A magyar légierőnek sosem lesz lehetősége, hogy egy ilyen kaliberű vadászgépet rendszeresítsen még egyszer az életben! Tipikus példája miként pazarolja el egy állam a vagyonát. Sajnos nálunk ez normálisnak számít! Az, hogy vannak Gripenek, pedig, csupán egy illúzió! | |||||
exec | Adatlap | 88007 | 2010. december 7. 21:47 | ||
nem. viszont a NABI volt életem első munkahelye. Nem ma volt :-) | |||||
romeo | Adatlap | 88006 | 2010. december 7. 21:20 | ||
Vik30 | Adatlap | 88005 | 2010. december 7. 20:14 | ||
:)Csak nem te is 16 kerületi vagy? | |||||
HUJBI | Adatlap | 88003 | 2010. december 7. 19:19 | ||
...na igen, Magyarország nagyon jól tette, hogy megvetette a lábát a NABI-ban... így akartam. :))) | |||||
exec | Adatlap | 88002 | 2010. december 7. 13:08 | ||
HUJBI A NABI sohasem vetette meg a lábát Magyarországon, hanem eleve magyar cég. Az Ikarus máskép gondolkodó mérnökei alapították, és eleinte a 42x széria más fajta homlokfalú változatóból éltek. Aztán beindultak a fejlesztések is. Eredetileg volt egy gyáruk az Újszász utcában (16 ker, az épület műemlék, kapcsolódóan a magyar repülőgépgyártás kezdeteihez) majd a kompozit buszok gyártására létrehoztak egy gyárat Kaposváron. NABI Inc néven pedig van egy gyár az USA-ban, hiszen a Buy American törvényben elő van írva, hogy hány százalékban kell ott készülnie a gyártmányoknak. Itt Magyarországon karosszálás folyik, alátesznek egy hidet (sokszor bohóc hidat) belökik a konténerbe és tűz ki. Motor, váltó, légkondi, üvegek, színrefestés Amerikában történik. A 60 BRT jópofa darab, emlékszem amikor az első épült. Ott voltam a törés tesztjénél, és a fárasztásost is láttam. Sajnos csak 3 ajtós, és a 3. tengely fölött már nem alacsony padlós, illetve már az utolsó sornál állni sem lehet. Ezt Európában sajnos kevéssé tolerálják, illetve ezért sem tudott itthon BKV tenderen indulni. Üdv. exec | |||||
balaton | Adatlap | 88001 | 2010. december 7. 13:04 | ||
Gusztustalan, szenzációhajhász cím. Ráadásnak itt egy ellentmondás: a cím szerint gyávák, a cikk szerint engedélyük sincs a fegyverhasználatra, máskülönben azt teszik, amire parancsot kapnak és ha nem fegyveres rajtaütésekre utasítják őket, akkor marad a "kevésbé hősies" járőrözés. Mellesleg az USA tegye össze a két kezét, hogy egyáltalán részt vesz valaki rajta kívül az ő háborújukban. Ez a háború is úgy kezdődött, hogy valaki visszaütött nekik... | |||||
HUJBI | Adatlap | 88000 | 2010. december 7. 12:14 | ||
most olvasom az Aranysasban, hova vezetett az, amikor elkezdtek emberkedni Szomáliában a sztárkatonák. ha csak egy civilt lelősz, akkor ott felépíthetsz akárhány iskolát, kórházat, neked annyi. | |||||
Jimbow | Adatlap | 87999 | 2010. december 7. 11:53 | ||
Pontosan, igyekeznek ezekre nagyon figyelni... | |||||
HUJBI | Adatlap | 87998 | 2010. december 7. 11:48 | ||
én ugyan nem tudom, milyen kint a helyzet, de beszéltem valakivel, aki felkészíti a katonákat a civilekkel való kapcsolattartásra. akkor ez volt a helyzet: a bizalom jeléül tökéletesen rálátni a magyar táborra, mellényt csak kivételes esetben hordanak és a fegyver is a hátukon van satöbbi, satöbbi, satöbbi. be is b...na, ha elkezdenének emberkedni. | |||||
Jimbow | Adatlap | 87997 | 2010. december 7. 11:16 | ||
Erre szól a felhatalmazásuk! A PRT-k nem azért vannak ott, hogy öldököljenek, hanem hogy biztosítsák az újjáépítést, jelentsen a helyzetről, tartsa a kapcsolatot a helyiekkel. Amúgy meg alig van kokainmák Baghlanban, már évekkel ezelőtt kiirtották a nagyját (de nem mi). Szép is lenne, egyik kézzel adunk (iskola, tüzelő, stb), másik kézzel elvesszük sokak megélhetését. Hiába, krumpliért kap x pénzt, kokainért 100x pénzt. Az viszont tény, hogy áll a bál a tartományban. Üdv! | |||||
Laller | Adatlap | 87995 | 2010. december 7. 09:42 | ||
Ez igen, ha ilyen véleménnyel vannak rólunk, akár haza is jöhetnek: index.hu/kulfold/2010/12/07/gyava_az_afganisztani_magyar_alakulat/ üdv, |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |