/ Fórumok /

Roncskutatás

Kis hazánkban fell<, vagy még földben nyugvó relikviák, háborús emlékek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16.
Tyimosenko 94118 2009. december 2. 18:03
Válasz erre
Huha, csak nem a magyarorszagi peldanyrol van szo, a IV. Karoly F-13asa? De ki finanszirozna a projektet?
VO101_Papi 94117 2009. december 2. 17:52
Válasz erre
A kép tavaj nyáron készült, két hete találkoztam a srácokkal, de eszembe sem jutott megkérdezni min dolgoznakmost. Azt tudom, hogy volt szó korrábban Junkers F13-ról két példányban, az egyik repülni is fog, de hogy csinálják e őket nem tom. Ha legközelebb beszélek vele megkérdezem
sanyi 94116 2009. december 2. 17:12
Válasz erre
Nem kell nekik egy AWI és CO hegesztő?:)
Olvastam már róluk és éppen ezért furcsa hogy a hírnevük ellenére semmit nem hallani róluk. Na majd ha győzike ott fog dolgozni, akkor benne lesznek az újságban és tvben:)
Elszomorít, hogy pont mi ismerjük őket a legkevésbé...
Érdekes ez a "Itt a Junkers, hol a Junkres" szori is. Látom hogy a képeken ott van, de az általam látott infók és egy régi Népszadság cikk szerint is már kint van. Holnap elmegyek Brückner úrhoz és megtárgyalom vele:) Ha jól emlékszem valahogy így hívják...
VO101_Papi 94115 2009. december 2. 16:53
Válasz erre
Igen a héregi cégnél. Hipp-hopp nem, a tulaj kivágna mint a macskát kakálni:).Sajnos az üzem nem látogatható, a nagyon nem szereti a vendégeket, csak nagyon VIPesen lehet bejutni. A srácok közül a jobbszélső dolgozik ott -ő is pumás-, lemezes munkákat végez, a szemüveges farmeres sapkás szintén pumás, a másik kettő finn vendég. A cég egyébként nemzetközi hírű, járnak a világba mindenfelé törött gépeket javítani. Készült már itt 109-es messzer, repülőképes 109-hez szárny, és egyéb nyalánkságok.
Az előbb én mondtam rosszul, a norvég gépet már tényleg elvitték, pont egy éve. Az úszó egy TwinOtter tipusú géphez készült.
Ja, ennek a Pumás dolognak itt lehet utána nézni: www.pumaszallas.hu/vo101-tortenet/vo101-tortenet.html
sanyi 94114 2009. december 2. 16:27
Válasz erre
Tyűűű!
Na ezt nem tudtam... Azt olvastam még régebben több helyen is hogy a G-1 kinn van németben. Esetleg ezek más gépek. Véleményem szerint a Ju-88 volt az egyik legszebb vasmadár, főleg a G-1. Nincs valakinek 144-ben egy?:) Egyébként olyan gáz hogy ezekről nem hallani semmit - és hogy nem lehet hipp-hopp meglátogatni őket. Ez a héregi cégnél van? A kép szélén milyen géphez tartozik az úszótest?
Tyimosenko 94113 2009. december 2. 16:24
Válasz erre
Koszi az infot.

Mar 1-2 helyen olvastam azt, hogy a berlini muzeumban van, de a hivatkozott fotokon mindig a heregi csarnokban mutatjak, mint itt is a masikkal
http://www.preservedaxisaircraft.com/Luftwaffe/junkers/junkers88.htm
ezert nem voltam biztos benne, hogy akkor hol is van most.

A balatoni ejszakai megy Nemetorszagba, a masik valamelyik skandinav muzeumba asszem.
Kferro 94112 2009. december 2. 16:13
Válasz erre
Ezt a 4 figurát küldte a Revell? :)
Szép hely lehet, gondolom kicsi az esély, hogy közelebbről is lássuk ezeket a Junkerseket. Azt elárulhatod, hogy mi lesz a sorsuk? Múzeum, esetleg repülőképes állapotba hozás?
VO101_Papi 94111 2009. december 2. 16:09
Válasz erre
Sziasztok!

Magyarországon jelenleg 2 db Ju-88 at újítanak fel, a Revell cég az 1:32-es 88-sát ezekről méretezte, cserébe küldtek nekik egy vagon makettet, nemrég bíztak meg, hogy az egyik Junkerst építsem meg nekik.
www.pumaszallas.hu/vo101-tortenet/080510_VGR/DSCN0322.jpg
sanyi 94110 2009. december 2. 15:50
Válasz erre
Sajnos el kell keserítselek... A 2Z+BR már egy múzeumban van, némethonban - állítólag...
Igazad van, nem lenne laza meló kibányászni a T-34-et, mert állítólag a Tisza sodrása nagyon erős.
Balázs! Nem minősülne rágalmazásnak, csak igaz lenne - az már más hogy valakik egója leépülne...
Egyébként nem roncs, de pl. lakóhelyemen, Orosházán bombakráterek vannak - még a Google Earthön is látni. A háború idején a helyszntől 300m-re lévő utat szórták meg mert valakik ott voltak, ezért nem nehéz összerakni a kockákat.
Tyimosenko 94109 2009. december 2. 00:34
Válasz erre
buvar nem bucar.
Tyimosenko 94108 2009. december 2. 00:34
Válasz erre
Olyan a terep, hogy a bucar nem tudja megtartani magat kotelhez kapaszkodva. Igy kiasni 30-40 tonnat az iszapbol szep feladat lenne.
A ju-88 talan meg itthon lehet szerintem, de csak addig, amig restauralt allapotban egy nemet muzeumba szallitjak. De nem legyenek illuzioink, a mai magyar allapotokat nezve jobb helyen lesz az ott, mint itt.
Egy harckocsi azert lehet, hogy nemsokara felszinre kerul valahol Baranyaban asszem.
Horvath_Balazs 94106 2009. december 1. 21:42
Válasz erre
A Balcsiban egyes "hiteles" cikkek szerint egy egész légierőre való repülőgépmaradvány van még mindig. Egyúttal ne feledkezzünk meg a szeretett szülővárosomban, Balatonalmádiban található Királytigrisről sem! (Ez az infó ugyancsak "megbízható" forrásból származik.:-) )

Ami viszont nem vicc: Almádinál anno lelőttek egy Mustang-ot, és csaknem épségben kényszerleszállt egy Fw 189-es. Az előbbi sorsáról sajnos nem sokat tudok, viszont a Bel Ami történetének első része olvasható a Top Gun 1992/6 számában (ha jól emlékszem). A második részt nem írom ide, mert rágalmazásnak lehetne minősíteni, hiszen csak áttételes információim vannak róla. Akit esetleg érdekel, privátban megtalál. (horac13 kukac freemail pont hu)
W123qp 94104 2009. december 1. 20:58
Válasz erre
Panher
Panher
Belülről
Belülről

Itt van!
W123qp 94103 2009. december 1. 20:47
Válasz erre
Hali!

A sinsheimi múzemban is van egy Panther, amit a legénysége felrobbantva hátrahagyott.
Ott van a vas is kiállítva, mondjuk az elég cudarul néz ki, de a mentésről is van videjjjóóó. Fincsi!
Marci7 94102 2009. december 1. 20:45
Válasz erre
Bubu 94101 2009. december 1. 20:28
Válasz erre
Kár érte .Egy fényképekkel dokumentált kiemelést szívesen megnéztem volna!
sanyi 94100 2009. december 1. 19:47
Válasz erre
A múlt héten láttam róla szonár képeket, gyönyörűen ki lehet venni a tornyot és a löveget. Ahogy Tyimosenko is írta, állítólag a belvárosi híd alatt van valahol. A terep nem könnyű, de inkább a pénzhiány okoz "némi" problémát.
Tyimosenko 94099 2009. december 1. 17:28
Válasz erre
A regi hid belvaros feloli labanal van valahol allitolag. Szerintem az nem nagyon kerul ki onnan, olyan nehez terep az. Meg amugy is, az allam biztos nem nem fogja kiszedni, akadalyt nem kepez, nem folyik beole olaj, maganszemely meg miert szedne ki, ha nem tudja hova kerul majd a tank.
Bubu 94098 2009. december 1. 17:02
Válasz erre
sanyi 94097 2009. december 1. 16:56
Válasz erre
Majd amikor a Szegedi T-34-est láthatjuk a neten - mármint kiemelve... Ez nem most lesz:(((
Bubu 94096 2009. december 1. 16:40
Válasz erre
Ha már roncs kiemelés, akkor itt egy BT-5 roncsmentése.
www.youtube.com/watch
Bubu 94095 2009. december 1. 16:34
Válasz erre
Igen jól tudod :) és ami érdekes az egészben ,hogy ez egy németek által zsákmányolt T-34.Ott virít rajta a hasábkereszt!
Itt a videó is róla!
www.youtube.com/watch
sanyi 94094 2009. december 1. 15:32
Válasz erre
A T-34 kicsalogatásáról van video a Youtubeon. Legalábbis én régen láttam. Állítólag működőképessé tették...
Nowotny 94093 2009. december 1. 13:40
Válasz erre
ATTIS 94092 2009. december 1. 10:29
Válasz erre
wp1b383abb
wp1b383abb
wp68e15f2b
wp68e15f2b
wpddf18eea_1b
wpddf18eea_1b
wp4c0b8a71
wp4c0b8a71

ezt találtam
Nowotny 94091 2009. október 26. 22:46
Válasz erre
Köszi,igen én is jobban örültem volna ha akár milyen rongyis de azzal hozzák..Akkor cserealapnak nem rossz éppen..Köszi az infót.:))
papgyuri 94090 2009. október 26. 20:35
Válasz erre
Maga a kabát lett volna az igazi nagy "durranás"! Valami padláson találták,"egy szövetről vágtam le",valószínüleg az volt a kabát egy darabja! Egyébként 1918-ig, a háború végéig használták.
papgyuri
Nowotny 94089 2009. október 26. 20:18
Válasz erre
Valami padláson találták,"egy szövetről vágtam le",szóval I.vhs ha jól sejtem?
Cserealapként ajánlották fel amúgy.Meddig használhatták nem tudod véletlen?
papgyuri 94088 2009. október 26. 19:57
Válasz erre
K.U.K.-s tüzérgombok,( bár az 1913-ban megalakuló honvédtüzérek is ilyet viseltek) szépek! Díszöltözetben az un. tüzérségi dolmányon viselték! Fellelése?
Üdv.:
papgyuri
Nowotny 94087 2009. október 26. 17:47
Válasz erre
Kép 342
Kép 342
Kép 343
Kép 343
Kép 344
Kép 344

Üdv..Valakinek esetleg van valami infója ezekről,kik használhatták,mikor,stb-stb.. Előre is köszi..
Nowotny 94086 2009. október 25. 14:38
Válasz erre
Szia Bubu kiderült miről származik a kerék?
Bubu 94085 2009. július 27. 15:30
Válasz erre
Szia tyimosenko!
Kösz a tippet rápróbálok!
Üdv:Bubu
Bubu 94084 2009. július 27. 15:29
Válasz erre
Cseréltem egy B-24-es oxigéntartályért!A repülős ereklyék nem igazán vonzanak,ez jobban érdekel főleg ha kiderülne , hogy mire való!
Üdv:Bubu
Icebreaker 94083 2009. július 27. 14:21
Válasz erre
Ha jól látom 4*100 osztókörű, tehát a Fabiámra biztosan nem jó!:-D
Egyébként merrefelé lelted?
tyimosenko 94082 2009. július 27. 13:32
Válasz erre
Heló Bubu!

Szerintem a roncskutatásra tedd fel a képet, főleg ott vannak a szakik a témában.
Egyáltalán nem biztos, hogy 2. vh-s járműből származik, az se, hogy katonai eredetű.

www pont netlabor pont hu/roncskutatas

üdv.
Bubu 94081 2009. július 26. 17:25
Válasz erre
grifx 94080 2009. július 26. 17:07
Válasz erre
Sztem ez 1 feszítő görgő egyik fele.
Bubu 94079 2009. július 26. 17:02
Válasz erre
Kerék A
Kerék A
Kerék B
Kerék B

Üdv Urak!
A mai szerzemény ez a kerék de fogalmam sincs , hogy mihez tartozhatott.Mellékelem a képeket mind a 2 oldaláról, aki tudja mihez tartozhatott az kérem írja meg.Az átmérője 580mm.Én már átnéztem pár német járművet de nem találtam még hasonlót sem!
Üdv:Bubu
Máté 94078 2009. június 9. 17:00
Válasz erre
Ez egy osztrák-magyar 2 filléres vagy 2 helleres.
Icebreaker 94077 2009. június 9. 12:37
Válasz erre
osztrak_cimer_k
osztrak_cimer_k

Az osztrák címer!
Icebreaker 94076 2009. június 9. 12:36
Válasz erre
Helló!

A kétfejű sas oszták eredetre utalhat...

Icebreaker
joni 94075 2009. május 11. 16:33
Válasz erre
Szeretnék többet megtudni a balatoni tigrisekről,ha valaki tud róluk megtenné hogy felvenné velem a kapcsolatot.Egy külföldi gyüjtőt komolyan érdekli a dolog finanszirozná a kiemelését.Milyen engedélyek szükségesek ehez?Segitségeteket előre is köszönöm.E-mail cim:motorclassic@hotmail.com
Donor 94074 2009. május 10. 20:15
Válasz erre
Rudel 94073 2009. május 10. 19:26
Válasz erre
pénzérme 001
pénzérme 001
pénzérme 002
pénzérme 002

Sziasztok ez milyen nemzet pénzérmélye lehet?
trek84 94072 2009. május 3. 22:17
Válasz erre
DSC00223
DSC00223

Sziasztok!

Eladó vagy cserélhető ez a pár összerakott repülő.
Érdeklődni: ati86@freemail.hu
alsza 94071 2009. május 3. 20:58
Válasz erre
Velvi
Jól tudod, azért köszönöm!
Üdv:alsza
vlevi 94070 2009. május 3. 18:28
Válasz erre
BB-63 Missouri-val tudok szolgálni. Az az 1944-es változat, a New Jersey pedig, ha jól tudom 80-as évekbeli változat, tehát azok nincsenek rajta a Missourin.
alsza 94069 2009. május 2. 22:16
Válasz erre
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Keresek Tamiya bb62 New Jersey 1/350 építési könyvet, mert az enyém elveszett.
Szívességeteket előre is köszi!
Alsza
Nowotny 94068 2008. november 18. 20:42
Válasz erre
Hát én véletlenül akadtam bele miközben szemcseszórás után kutattam,speciál én még nem láttam ezt előtte azért tettem fel,de ahogy látom másnak is kimaradt ez a lelet az életéből :). Azért köszi a linket.

Szeva Nowy.
König 94067 2008. november 18. 11:49
Válasz erre
Nowotny!
Az a Hetzer-talp már két éves lelet.:)
www.netlabor.hu/roncskutatas/modules/myalbum/photo.php

Itt volt róla szó először.

Üdv:
König
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16.