/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
bubu 96818 2004. május 18. 21:31
Válasz erre
1:43-ban van sok fajta KAMA3! A billencsből legalább 4 típus,puttonytól függően.
Van KRAZ,MAZ,ZIL,szinte az összes változataik,de drágák és nehezen lehet hozzájutni,egy-egy példányhoz! Van IKARUS Lux,55,66,255,260,280 is.
http://www.russianscalemodels.com

bubu 96817 2004. május 18. 21:28
Válasz erre
1:43-ban van sok fajta KAMA3! A billencsből legalább 4 típus,puttonytól függően.
Van KRAZ,MAZ,ZIL,szinte az összes változataik,de drágák és nehezen lehet hozzájutni,egy-egy példányhoz! Van IKARUS Lux,55,66,255,260,280 is.
http://www.russianscalemodels.com

Atis 96816 2004. május 18. 10:55
Válasz erre
Rendben Exec.

Várom válaszod.
exec 96815 2004. május 18. 10:50
Válasz erre
igen, meg.

még lesem őket
Atis 96814 2004. május 18. 10:40
Válasz erre
köszi Exec... képeket megkaptad?
exec 96813 2004. május 18. 10:34
Válasz erre
Atis!

nincsenek... pedig a Kama3 nekem is nagy vágyam lenne....
Kama3 csak 1:43-ban piszok drágán kapható, és csak a katonai verzió. Legalábbis én eddig csak azt láttam.
Atis 96812 2004. május 18. 10:21
Válasz erre
érdelkődnék a nagyoktól.. hogy Zil, Tátra, Kamaz, vagy valami hasonló teherautó van-e "forgalomban" 1:24-ben?
Atis 96811 2004. május 18. 09:15
Válasz erre
Exec.

Küldtem mailt...
exec 96810 2004. május 15. 08:24
Válasz erre
Mekett!

Miért ne lehetne igaz? :) De ha érdekelnek a tények, 126 millió dollár az adóságunk, ebből tavaj 10-et idén 16-ot kellett befizetnünk, ez már meg is történt. A maradék 100 milliót pedig 2006 végéig... Lehet, hogy tévedek, és csak 116 m dollár az adóságunk, akkor a következő 2 évben 90 millát kell csak kiköhögnünk. Amúgy, amíg fizut kapok... :)

exec
Gabi 96809 2004. május 14. 20:32
Válasz erre
Atis!
Ha sűrgös az újság, akkor küld el a címed mélben, és postázom, ha ráér, előbb-utóbb valahol összefutunk, és oda adom személyesen. A képeket hétvégén elküldöm mélben.
Üdv: Gabi
Atis 96808 2004. május 14. 12:09
Válasz erre
Szia Gabi.

köszönöm szépen a megnyugtató válaszod. Mint odaát láthattad.. júniusban szeretném magam megmutatni.. és a véleményeket összeszedni. Nos. Eddig 2 munkámmal vagyok kész.. mind a 2 tetszik(különben nem veszem meg) de mint Exec is.. nem vagyok megelégedve a munkámmal. Lehet hogy azért mert másokkal ellentétben én 3 hét alatt összedobok egyet, és ezáltal.. "elsietem" a dolgot. Mindenesetre megköszönném ha a többletpéldányból tudnál egyet küldeni, illetve valahol személyesen "koccanunk" és átveszem tőled. Természetesen az ellenérték fejében. Megoldható ez a dolog? Pesti vagyok... ígyha esetleg messze lennénk egymástól.. akkor a postai utánvéttel is remek lesz. És ha még külön fotót is tudnál küldeni, akkor az maga lenne a menyország. Köszi szépen előre is mindent.

üdv.
Mekett 96807 2004. május 14. 11:28
Válasz erre
Gabi 96806 2004. május 13. 22:54
Válasz erre
Szia Atis!
Szerintem nyugodtan festheted olyanra a kamionod alkatrészeit amilyenre neked tetszik. Én csak akkor ragaszkodom a pontos színekhez, ha valamely cég kamionját akarom megépíteni. Normál esetben előszőr kitalálom, hogy milyen színű lesz a fülke, és utánna keresek valami vele harmonizáló színt a váznak, motornak. ez mindenkinél egyedi dolog, de a használatban lévő eredeti kamionok is nagyon sok fajta fényezéssel futnak. A másik dolog amit a fabulison írtál a mérce. Szerintem a mércét mindenki saját magának emeli, vagy csökkenti, a legfontosabb, hogy mikor építed a kamiont, és amikor kész vagy vele jól érezd magad, örömet okozzon neked. Az természetesen egy plussz ösztönző, ha a többi makettező is elismeri a munkádat, vagy valamely versenyen helyezést ér el, de a legfontosabb, hogy te mit gondolsz róla. Nekem az utóbbi időben az adja a legnagyobb "izgalmat", hogy mennyire tudok átépíteni valamit, a módszerek, lehetőségek kitalálása, megvalósítása.
Ha az a régi MM kell, amiben a Ford volt, akkor írjál, mert van az újságból plussz példányom, meg fényképem a kamionról, mert anno még azt én követtem el.
Jó kamionozást: Gabi
Atis 96805 2004. május 13. 15:18
Válasz erre
Jó.. köszi Exec.

Üdv.
exec 96804 2004. május 13. 15:14
Válasz erre
Atis.

ritka de nem lehetetlen...
Atis 96803 2004. május 13. 14:58
Válasz erre
Exec.

..Jó akkor úgy kérdezem hogy: nagyon ám az élethűséget ha a kipuffogócsonktól kezdve a csövet végig aluszínűre festeném?
exec 96802 2004. május 13. 14:00
Válasz erre
Atis!

A leírásom az Italeri Westernstar 719 számú készletéhez szólt. A számok az alkatrészek számai a motornál. Így remélem már érthető a leírás. Komplett motortérfotóm csak újságban van, azt hozzád eljuttatni nem tudom.
Motorblokkról magáról rengeteg fotóm van viszont, de nem az ausztráliai változatról, ez utóbbi pedig elenyésző helyen ugyan, de eltér az amerikában alkalmazott motorblokkoktól.

Üdv.
exec
Atis 96801 2004. május 13. 09:43
Válasz erre
Hali...

Exec.

Nincs véletlenül képed egy csörös ausztrál kamion motorteréről? mert amiket alant leírtál az nekem kínai. Ha van és hajlandó lennél megosztani velem, lécci küld el az elkutyulodott@freemail.hu-ra.
Előre is köszi.
exec 96800 2004. május 10. 15:15
Válasz erre
K.O.$!

Néztem a képeket, amiket küldtél.

tapasztalataim alapján:
A C jelű részek, azaz sebváltóház: alumínium, vagy ugyan olyan piros, mint a motorblokk /ez revell-31/ 81B 82B alkatrészek általában vagy fehérek, vagy kékek. Az alkalmazott szűrő márkájától függ. A turbo 77B 78B vagy fekete /fényes, koszos motornál matt/ vagy króm szín. A 75 76 az piros, bár a 75-öst feketében is láttam már. A 80-as az fekete, abilincsek rajta alu. 60, 61, 62, 63, 65 alkatrészek a 31 es pirost kapják, a 62-esen a fennt levő kiálló lapokat szintén láttam már krómozva, de nem az egész szelepfedél, csak a 3 lap! Láttam viszont olyat is, amikor a motorblokk öntvény felső harmada volt csak piros, a többi fekete volt, az olajteknővel együtt.A 62 63 as alkatrészek ez esetben is pirosak, ablokk pedig attól a pisci beugrótól piros.

Én a magam készletén az egészet pirosra festettem anno, alumínum sebváltóházzal.

Üdv
exec
Atis 96799 2004. május 10. 15:10
Válasz erre
Értem.. jó.. köszike.:)
exec 96798 2004. május 10. 15:06
Válasz erre
Atis!

A zsűri tudtommal a motor teret is pontozza, azonban pl a diorámáknál, vagy az airbrushal készült kamionoknál nem ez a lényeg. Nem tudom nézik-e, de ha igen, akkor ez utóbbi két esetben nem kéne...
Atis 96797 2004. május 10. 14:49
Válasz erre
Exec.

Jó rendben... köszönöm.
Még egy jó kérdést: Melyiket részesíti a zsűri előnyben: a kinyithatóst vagy a nem nyithatós motorháztetejüeket?
exec 96796 2004. május 10. 14:38
Válasz erre
Atis!

Pontosan! Nem kell külön indexet raknod. az alámpatest így egy egész

exec
Atis 96795 2004. május 10. 14:06
Válasz erre
Exec.

Szóval akkor hátra ne rakjak indexet? Rendben...

köszönöm az infót...
exec 96794 2004. május 10. 12:34
Válasz erre
Atis!

Amerikában és Ausztráliában eltérő az előírás az európaiakkal. Ott a lámpák így néznek ki. /Amúgy ott az indexelés sem olyan nagy "divat", mint nálunk. A lámpatest mérete, formája teljesen /kb :)/ jó. A búrája pedig egyszínű, piros...

Üdv
Atis 96793 2004. május 10. 09:30
Válasz erre
Sziasztok...

Exec..

Tanácsot szeretnék kérni mert elakadtam. Éppen egy ausztrál vontatón dolgozok... a hátsó lámpáknál van problem. Beépítettem a helyzetjelzőket hátra, de amit adtak a készlethez hivatalosan két kicsi kütyüt, abba nem fér el mellé az index lámpa is. Mit tegyek? Keressek valami nagyobb vagy elosztott lámpatesteket, mint elől.. vagy csak simán rakjam ki mellé?
sutam 96792 2004. május 10. 08:27
Válasz erre
Nekem véglis az is jó, fő az hogy legyen az egésznek egy kis régi szájíze.
Mondjuk meg kell nézni az ár különbségeket is, mert nálam nem mindegy 1000ft-sem. De köszi neked is, meg a többieknek is, a katalógus meg érdekel, persze:-)
RaPe 96791 2004. május 9. 23:00
Válasz erre
sutam!

Ha esetleg Tatra megfelelne helyette, cseh országban kapható egy rakás teherautó busz, H0-s méretben. ha érdekel bescannelem a katalógust és az árakat.
exec 96790 2004. május 8. 21:21
Válasz erre
Sutam!

nem jól tudod

Én láttam már 1:87 rábát...

De legjobban úgy jársz, ha veszel egy öreg MAN-t, vagy Daf-t
Az ede MAN, a turbo Daf fülkés volt
azt könnyü átalakítani, akár fotó laapján is

üdv
exec
sutam 96789 2004. május 8. 21:21
Válasz erre
Gabi, a csevegőben már mondtam, de itt is mondom hogy érdekel, és megköszönöm ha elkűldöd.
sutam 96788 2004. május 8. 21:19
Válasz erre
No, ez jó hír. Sajnos nem tudom hogy milyen a DAF, és MAN fülkés, valamilyet láttam, talán a MAN-hoz hasonlít.
exec 96787 2004. május 8. 20:32
Válasz erre
Sutam!

nem jól tudod

Én láttam már 1:87 rábát...

De legjobban úgy jársz, ha veszel egy öreg MAN-t, vagy Daf-t
Az ede MAN, a turbo Daf fülkés volt
azt könnyü átalakítani, akár fotó laapján is

üdv
exec
Gabi 96786 2004. május 8. 20:30
Válasz erre
Szia sutam!
Amennyire tudom készült Rába HO méretben HC-s dekorációval. Amennyiben magad akarod elkészíteni szerintem legjobb kiindulási alap valami más kamion. A kérdés, hogy melyik Rábát akarod, a régi MAN fülkéset, vagy a DAF fülkéset? Ezekhez tudok adni adatokat, ha kell, de kiindulhatsz az alaptípusból is, és azt alakítod át. MAN, vagy DAF modell biztos van a Herpánál, vagy valamelyik másik gyártónál. A régi szocialista típusokat is gyártják, ha jól emlékszem a Rietze ( vagy csak simán Ritze ), a gyártó nem biztos, de már láttam Liazt, Tátrát, Ifát is. Ha érdekel, és kell, utánna tudok pontosan nézni a gyártó nevének.
Jó munkát, és üdv:
Gabi
Mekett 96785 2004. május 8. 20:28
Válasz erre
Mintha egy Modell és Makettben lett is volna cikk DAF Rábává alakításáról, nem?
exec 96784 2004. május 8. 20:26
Válasz erre
Sutam!

nem jól tudod

Én láttam már 1:87 rábát...

De legjobban úgy jársz, ha veszel egy öreg MAN-t, vagy Daf-t
Az ede MAN, a turbo Daf fülkés volt
azt könnyü átalakítani, akár fotó laapján is

üdv
exec
sutam 96783 2004. május 7. 14:10
Válasz erre
Üdvözlök mindenkit!

Vasutmodellezéssel foglalkozom, de az egész nem érne semmit közúti járművek nélkül, főleg a rakodó mellett álló RÁBA nélkül.
Viszont nem szeretném a boltban megvásárolni a járművet, hanem inkább megcsinálnám HO-s azaz 1:87-es méretarányban.
Mindenképpen szeretném hogy legyen egy RÁBÁm, mert csak mercedes tr-Actorsok csak németországban vannak, Mo.-n megtalálni régebbi járműveket is. A gyárak tudtommal meg nem igazán foglalkoznak szoc. időbeli kamionokkal(tudtommal!!!!!).
Ha tud valaki jellegrajzot, ill. tanácsokat karosszéria ill. gumikerék elkészítésével kapcs., akkor azt szívesen veszem.
exec 96782 2004. május 6. 10:51
Válasz erre
Mekett...

Eddig még bírta :)

amúgy ezért a pamutfej.

Csiszolópapírral a 3000-t sem bírta :)
Atis 96781 2004. május 6. 10:31
Válasz erre
Köszönöm Exec..
Mekett 96780 2004. május 6. 10:09
Válasz erre
15000???
Nem melegszik túl a műanyag alatta?
exec 96779 2004. május 6. 10:06
Válasz erre
Szia

A króm az nagyon nehéz kérdés. Én általában fóliát használok, vagy a Gunze MrColor polírozható festékét. Ehez azonban nagyon gondos alapozás kell és gépi polírozás. Ezt a színt azonban ha lakkozod besötétedik, így nagyon óvatosan kell bánni vele. A legjobb az az ALCLAD-II nevű szer, amit csak külföldről lehet beszerezni 1400 Ft körüli áron + posta.

Lakkozni nem mindig szoktam, még csili vili esetén sem. Az utóbbi időben egyre inkább felpolírozom, felwaxolom a felületet. Egyrészt nem marad rajta meg az ujjlenyomat, fénylik, mint salamon töke, másréászt nem tud megfolyni. Viszont ehhez is gép kell, /én proxxon kisgéppel 15000 fordulat felett polírozok./ Maga a lakk sem rossz, de a típusáról mindenki mást és mást mond. Annyi biztos, a krómozást ne lakkozd.
A motor olyajos kinézetét? Koszolással. Viszont ha csili vili amerikai nyergest építesz, ami épp egy show résztvevője, akkor ne koszold. Van róluk több tucat fotóm, enni lehet ezekről a motorblokkokról.

Üdv.
exec
Atis 96778 2004. május 6. 08:44
Válasz erre
Sziasztok...

Eddig két "dögöt" raktam össze.. talán mondhatni javúló tendenciával. De egy pár érdekes kérdésem lenne: Először is. Milyen festéket használtok a krómozni kivánt felületekhez? Mindig lakkozzátok a kasznit festés után, vagy csak akkor ha Csilivili nyergest építetek? Mivel tudom imitálni a motor olajos kinézetét?
Asszem most ez a 3 olyan dolog ami kell ahoz hogy igazi versenygépet építsek júniusra.. És hálássan köszönöm a segítségeteket.

Üdv: Atis.
exec 96777 2004. május 6. 08:31
Válasz erre
@K.O.$!

Tudasd velem, ha ürítetted a postafiókod, és mennek a képek! Amúgy a matt fekete és a revell 31 piros kell a Cummins C-14 es motorblokkjához, a csavar fejek néha krómozottak, csakúgy, mint a csöveken a bilincsek. Az ékszíj gumi színű lesz.
Üdv

exec
@K.O.$ 96776 2004. április 30. 16:10
Válasz erre
Hali Exec!
Sajna nem tudok fent lenni, ha le7 mélbe megbeszélni, azt a picit akkor jó, ha nem, akkor írd ide elolvasom, és majd vmikor talán tudunk 'élőben' dumálni about..
exec 96775 2004. április 30. 06:55
Válasz erre
Gabi!

Köszönöm!!!

@K.O.$!

este megy a mail, bár jobb lenne picit beszélni róla.
Legyél fent a csetszobában 5 és 7 között

exec
@K.O.$ 96774 2004. április 29. 17:40
Válasz erre
Hali kamcsisok!
Lenne egy segítségnyújtási lehetőség:
van egy 1/24es Italeri AustralianTruck kamionom, és ennek a festése ügyében kérnélek meg titekt, egy kis segedelemre, leginkább a motorterület érdekelne, ez a legfontosabb, de a többi részről is szívesen kapok infót. Ha megoldható emilbe kérnék választ..köszke!
Gabi 96773 2004. április 27. 19:57
Válasz erre
Exec!
Szépen megcsináltad a Scaniát, gratulálok!
Gabi
exec 96772 2004. április 26. 07:22
Válasz erre
Miggyuri!

Köszönöm.
Fodi 96771 2004. április 25. 18:59
Válasz erre
Az a lánctalpas kütyü...
Mekett 96770 2004. április 25. 18:45
Válasz erre
Mellik az?
Fodi 96769 2004. április 25. 17:36
Válasz erre
Mekett!

Az ukrán linken van olyan "gépsárkány" aminek nem 100 km-re adják meg a fogyasztását, hanem 1 km-re... 1,4 liter/km...:))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.